ne on kuceckeltu ja tungettu jöötiä busikkopolut täyteen, assfaltilla on koiran jätöksiä.
Karavaanarit, moottoripyöräilijät ja rekkakuskit (venäläiset) ne tekee.
Onko kivaa hei..... tyhjentää se astia tänne? Sitten jotkut vielä leiriytyy sinne... matkalla Tuurin viinakauppaan ja ostamaan lämppuöljyä rumaiseentikkiin.
Minä vaihdan öljyt..... katsokaa vaikka sheriffin kumisaappaiden pohjia.
Levähdysalueet, P-paikat,
22
361
Vastaukset
- Hohhotihoijaa..
Kovasti on vanhat kuluneet teemat sun kirjoituksessa..nivelet tosin unohdit.
- Joksu
Ja ohjeeksi tietämättömälle Rumaisutikkiä käytetään kaasulla digiaikaan,ei lamppuöljyllä.
- Joksu
Joksu kirjoitti:
Ja ohjeeksi tietämättömälle Rumaisutikkiä käytetään kaasulla digiaikaan,ei lamppuöljyllä.
Kiitos tuon edellisen viestin lähettäjälle!
On se hienoa että joku opastaa tietämättömiä puolestani silloin kun itse olen estynyt. - Joksu
Joksu kirjoitti:
Kiitos tuon edellisen viestin lähettäjälle!
On se hienoa että joku opastaa tietämättömiä puolestani silloin kun itse olen estynyt.Täällä Niuvassa on kuri koventunut,eivät päästä petiltä koneelle.
- Joksu
Joksu kirjoitti:
Täällä Niuvassa on kuri koventunut,eivät päästä petiltä koneelle.
Kas, kas!
Pöpirinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan! - Joksu
Joksu kirjoitti:
Kas, kas!
Pöpirinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan!Anteeksi, unohtui tuosta edellisestä e pois.
Piti olla:
Kas, kas!
Pöpireinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan!
Itsekin karavaanarina väitän sinun heidän kohdallaan olevan pääosin siellä metsässä jonne sen torttusi väänsit. Karavaanareilla kun on yleensä oma huusi matkassa jos hätätilanne pääsee yllättämään.
Muutoinkin karavaanarit ovat enimmäkseen siistiä porukkaa. Onhan jokaisella joukolla omat kustat lampaansa kuten sinäkin näytät olevan tavisten joukossa, ainakin ajatuksen kulkusi ja kirjoitustyylisi ansiosta.- Joksu / Reinofani
Pusikossa minäkin käyn lehdenjakoreissulla,mutta tarpeekisi kaukana.
- Constantin
Varokaa tuota pöpireinoa http://urly.fi/5Jj, Se on usein iltaisin levähdysalueiden laidoilla kyttäämässä h-seuraa ja esittelemässä "itseään" muille alueella poikkeaville.
- Joksu
Minä taas vilauttelen ohikulkijoille p-paikolla !
- Joksu
Pitääkö Portapottiin laittaa klygolia jos on Rumatikki?
- Tahvo sairaalasta
Joksu kirjoitti:
Pitääkö Portapottiin laittaa klygolia jos on Rumatikki?
Ei missään tapausessa sinne. Minä olen klykoolit aina juonut ,lääkkeeni päälle.
- Richard
Tahvo sairaalasta kirjoitti:
Ei missään tapausessa sinne. Minä olen klykoolit aina juonut ,lääkkeeni päälle.
Onko sinusta kiva keskustella keskenäsi reino "pöpi" jokinen http://urly.fi/5Jj ?
- örkki
Joz hirvi tahikka jänes, puhumattakan lehmästä tahi lampaazta kuzee tai pazkantaa luontoon, ei siinä mitään. Mut annappa olla jos kuravaanari pisun päästää levähdysalueen laitaan., niin onpi luonto rempallaan...
- Myrtsi
Nuo mainitsemasi elukat syöpi luonnosta luomuruokaa, niiden tuotokset on ekoa.
Karavaanari juo kemikaaleja ja syö lisäaineita, siksi sen on siistimpää tehdä tarpeensa kasettiin tai ABC :n yleiseen asiakasvessaan.
Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä. - Myrtsi
Myrtsi kirjoitti:
Karavaanari juo kemikaaleja ja syö lisäaineita, siksi sen on siistimpää tehdä tarpeensa kasettiin tai ABC :n yleiseen asiakasvessaan.
Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä.Ja vielä pyyntö reinokyllikille:
Voisitko ystävällisesti kerätä ne käytetyt vaippasi vaikkapa muovikassiin, ja viedä ne asumuksellesi talteen. On rumaa viskellä niitä luontoon ja levähdysalueille! - Joksuillaan
Myrtsi kirjoitti:
Ja vielä pyyntö reinokyllikille:
Voisitko ystävällisesti kerätä ne käytetyt vaippasi vaikkapa muovikassiin, ja viedä ne asumuksellesi talteen. On rumaa viskellä niitä luontoon ja levähdysalueille!Joksu se vaan haluaa leikkiä kakkaleikkejä.
Haluatko lisää naisten alusvaatteita taas - Sulo Eemeli
Myrtsi kirjoitti:
Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä.Ei pysty ei kykene kasettiin lirittelemaan. Kato viimeks kun niin tein niin savu nousi ja suli koko kasetti. Sinkkiämpäristäki pohja häviää varttitunnisa, sen verran on pirtsakkaa pisua.
- Joksu
Sulo Eemeli kirjoitti:
Ei pysty ei kykene kasettiin lirittelemaan. Kato viimeks kun niin tein niin savu nousi ja suli koko kasetti. Sinkkiämpäristäki pohja häviää varttitunnisa, sen verran on pirtsakkaa pisua.
Meillä on täällä Niuvassa talonpuolesta porsliinipytty.Joksu.
- Sulo Eemeli
Joksu kirjoitti:
Meillä on täällä Niuvassa talonpuolesta porsliinipytty.Joksu.
Porsliinipytyissä on se onkelma, jotta niissä voi olla jäämiä, joiden kanssa pisuni reagoi siten että syntyy rikkivetyjä ja sinappikaasua. Voip joutua evakuloimaan koko rakennuksen.
Luonnossa päästellessä voi vain lauleskella huh hah hei sen tuuli vei. - Joksu piilossa
Sulo Eemeli kirjoitti:
Porsliinipytyissä on se onkelma, jotta niissä voi olla jäämiä, joiden kanssa pisuni reagoi siten että syntyy rikkivetyjä ja sinappikaasua. Voip joutua evakuloimaan koko rakennuksen.
Luonnossa päästellessä voi vain lauleskella huh hah hei sen tuuli vei.Nyt on palstavahti ottanut nimimerkiksi Sulo Eemelin.Kyllä tuosta Joksun tunnistaa.
- Joksuillaan
Joksu on arvaamaton nimimerkeissään .
Yöllä nimerkejä tulee lisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376