Levähdysalueet, P-paikat,

Nirppasuu tädit

ne on kuceckeltu ja tungettu jöötiä busikkopolut täyteen, assfaltilla on koiran jätöksiä.
Karavaanarit, moottoripyöräilijät ja rekkakuskit (venäläiset) ne tekee.
Onko kivaa hei..... tyhjentää se astia tänne? Sitten jotkut vielä leiriytyy sinne... matkalla Tuurin viinakauppaan ja ostamaan lämppuöljyä rumaiseentikkiin.
Minä vaihdan öljyt..... katsokaa vaikka sheriffin kumisaappaiden pohjia.

22

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhotihoijaa..

      Kovasti on vanhat kuluneet teemat sun kirjoituksessa..nivelet tosin unohdit.

      • Joksu

        Ja ohjeeksi tietämättömälle Rumaisutikkiä käytetään kaasulla digiaikaan,ei lamppuöljyllä.


      • Joksu
        Joksu kirjoitti:

        Ja ohjeeksi tietämättömälle Rumaisutikkiä käytetään kaasulla digiaikaan,ei lamppuöljyllä.

        Kiitos tuon edellisen viestin lähettäjälle!
        On se hienoa että joku opastaa tietämättömiä puolestani silloin kun itse olen estynyt.


      • Joksu
        Joksu kirjoitti:

        Kiitos tuon edellisen viestin lähettäjälle!
        On se hienoa että joku opastaa tietämättömiä puolestani silloin kun itse olen estynyt.

        Täällä Niuvassa on kuri koventunut,eivät päästä petiltä koneelle.


      • Joksu
        Joksu kirjoitti:

        Täällä Niuvassa on kuri koventunut,eivät päästä petiltä koneelle.

        Kas, kas!
        Pöpirinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan!


      • Joksu
        Joksu kirjoitti:

        Kas, kas!
        Pöpirinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan!

        Anteeksi, unohtui tuosta edellisestä e pois.

        Piti olla:

        Kas, kas!
        Pöpireinokin = http://urly.fi/5Jj on taas herännyt apinoimaan!


    • Itsekin karavaanarina väitän sinun heidän kohdallaan olevan pääosin siellä metsässä jonne sen torttusi väänsit. Karavaanareilla kun on yleensä oma huusi matkassa jos hätätilanne pääsee yllättämään.

      Muutoinkin karavaanarit ovat enimmäkseen siistiä porukkaa. Onhan jokaisella joukolla omat kustat lampaansa kuten sinäkin näytät olevan tavisten joukossa, ainakin ajatuksen kulkusi ja kirjoitustyylisi ansiosta.

      • Joksu / Reinofani

        Pusikossa minäkin käyn lehdenjakoreissulla,mutta tarpeekisi kaukana.


    • Constantin

      Varokaa tuota pöpireinoa http://urly.fi/5Jj, Se on usein iltaisin levähdysalueiden laidoilla kyttäämässä h-seuraa ja esittelemässä "itseään" muille alueella poikkeaville.

      • Joksu

        Minä taas vilauttelen ohikulkijoille p-paikolla !


      • Joksu

        Pitääkö Portapottiin laittaa klygolia jos on Rumatikki?


      • Tahvo sairaalasta
        Joksu kirjoitti:

        Pitääkö Portapottiin laittaa klygolia jos on Rumatikki?

        Ei missään tapausessa sinne. Minä olen klykoolit aina juonut ,lääkkeeni päälle.


      • Richard
        Tahvo sairaalasta kirjoitti:

        Ei missään tapausessa sinne. Minä olen klykoolit aina juonut ,lääkkeeni päälle.

        Onko sinusta kiva keskustella keskenäsi reino "pöpi" jokinen http://urly.fi/5Jj ?


    • örkki

      Joz hirvi tahikka jänes, puhumattakan lehmästä tahi lampaazta kuzee tai pazkantaa luontoon, ei siinä mitään. Mut annappa olla jos kuravaanari pisun päästää levähdysalueen laitaan., niin onpi luonto rempallaan...

      • Myrtsi

        Nuo mainitsemasi elukat syöpi luonnosta luomuruokaa, niiden tuotokset on ekoa.
        Karavaanari juo kemikaaleja ja syö lisäaineita, siksi sen on siistimpää tehdä tarpeensa kasettiin tai ABC :n yleiseen asiakasvessaan.
        Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä.


      • Myrtsi
        Myrtsi kirjoitti:

        Nuo mainitsemasi elukat syöpi luonnosta luomuruokaa, niiden tuotokset on ekoa.
        Karavaanari juo kemikaaleja ja syö lisäaineita, siksi sen on siistimpää tehdä tarpeensa kasettiin tai ABC :n yleiseen asiakasvessaan.
        Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä.

        Ja vielä pyyntö reinokyllikille:
        Voisitko ystävällisesti kerätä ne käytetyt vaippasi vaikkapa muovikassiin, ja viedä ne asumuksellesi talteen. On rumaa viskellä niitä luontoon ja levähdysalueille!


      • Joksuillaan
        Myrtsi kirjoitti:

        Ja vielä pyyntö reinokyllikille:
        Voisitko ystävällisesti kerätä ne käytetyt vaippasi vaikkapa muovikassiin, ja viedä ne asumuksellesi talteen. On rumaa viskellä niitä luontoon ja levähdysalueille!

        Joksu se vaan haluaa leikkiä kakkaleikkejä.

        Haluatko lisää naisten alusvaatteita taas


      • Sulo Eemeli
        Myrtsi kirjoitti:

        Nuo mainitsemasi elukat syöpi luonnosta luomuruokaa, niiden tuotokset on ekoa.
        Karavaanari juo kemikaaleja ja syö lisäaineita, siksi sen on siistimpää tehdä tarpeensa kasettiin tai ABC :n yleiseen asiakasvessaan.
        Kasetinhan voi sitten tarvittaessa tyhjätä johonkin paikkaan missä ei ole ymmärtämätöntä yleisöä näkemässä.

        Ei pysty ei kykene kasettiin lirittelemaan. Kato viimeks kun niin tein niin savu nousi ja suli koko kasetti. Sinkkiämpäristäki pohja häviää varttitunnisa, sen verran on pirtsakkaa pisua.


      • Joksu
        Sulo Eemeli kirjoitti:

        Ei pysty ei kykene kasettiin lirittelemaan. Kato viimeks kun niin tein niin savu nousi ja suli koko kasetti. Sinkkiämpäristäki pohja häviää varttitunnisa, sen verran on pirtsakkaa pisua.

        Meillä on täällä Niuvassa talonpuolesta porsliinipytty.Joksu.


      • Sulo Eemeli
        Joksu kirjoitti:

        Meillä on täällä Niuvassa talonpuolesta porsliinipytty.Joksu.

        Porsliinipytyissä on se onkelma, jotta niissä voi olla jäämiä, joiden kanssa pisuni reagoi siten että syntyy rikkivetyjä ja sinappikaasua. Voip joutua evakuloimaan koko rakennuksen.
        Luonnossa päästellessä voi vain lauleskella huh hah hei sen tuuli vei.


      • Joksu piilossa
        Sulo Eemeli kirjoitti:

        Porsliinipytyissä on se onkelma, jotta niissä voi olla jäämiä, joiden kanssa pisuni reagoi siten että syntyy rikkivetyjä ja sinappikaasua. Voip joutua evakuloimaan koko rakennuksen.
        Luonnossa päästellessä voi vain lauleskella huh hah hei sen tuuli vei.

        Nyt on palstavahti ottanut nimimerkiksi Sulo Eemelin.Kyllä tuosta Joksun tunnistaa.


    • Joksuillaan

      Joksu on arvaamaton nimimerkeissään .
      Yöllä nimerkejä tulee lisää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe