Ehkäisykapselin poiston vaikeus

Kapselikädessähautaa

Missä saa poistatettua ehkäisykapselin?
Kunnallisella puolella jossa se on laitettu ei ole aikoja varata moiseen toimenpiteeseen.
Ja yksityisellä puolella kuulemma vaaditaan lääkärin lähete.
Miksi ehkäisyä neuvolassa tuputetaan kun sen hoito ja ylläpito on tehty mahdottomaksi.

7

3345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirenal.,aiem.kaps.

Varaat sinne yksityissektorille lääkärille ajan, siitä se sitten hoituu..

• Kapselikädessähautaa

Jaa, miksi virkailija tiskillä henk.koht. käydessäni ei voinut moista ehdottaa?
        Pidetäänkö täällä pallolla ihmisiä paviaaneina vai eikö tiski palvelija saa tehdä tällaisia
        päätöksiä?
        Eli aika pölö ehdotus sinultakin. Juoksen siis turhaan tiskillä. Ihmettelin itsekin samaa
        eli talo täys lääkäreitä mutta lähete pitää olla miksi en siis kasvotuisten saanut lääkäri aikaa??????????????????????????????????????????????????????????????
        Onko tällä pallolla älykkäitä naisia????????????

• se ed.vast.pölö....
        Kapselikädessähautaa kirjoitti:

Jaa, miksi virkailija tiskillä henk.koht. käydessäni ei voinut moista ehdottaa?
        Pidetäänkö täällä pallolla ihmisiä paviaaneina vai eikö tiski palvelija saa tehdä tällaisia
        päätöksiä?
        Eli aika pölö ehdotus sinultakin. Juoksen siis turhaan tiskillä. Ihmettelin itsekin samaa
        eli talo täys lääkäreitä mutta lähete pitää olla miksi en siis kasvotuisten saanut lääkäri aikaa??????????????????????????????????????????????????????????????
        Onko tällä pallolla älykkäitä naisia????????????

En tiedä missä lääkäriasemalla olet käynyt, itse varaan yksityiselle, niin gynekologille kuin muillekin joilla jouduin käymään, ajan _netitse_.

Siis halusit aikaa yksityiseltä lääkäriasemalta jollekin lääkärille? Minkä alan? En ole eläissäni kuullut tähän ikään (45 v) moisesta, olen käyttänyt yksityistä sektoria lähes poikkeuksetta nyt liki 30 vuoden ajan.

Siihen toimenpiteeseenkö olit varaamassa aikaa? Jos niin, niin toki se vaatii lääkärin lähetteen (tai se lääkäri poistaa itse kapselit, riippuu minkä alan lääkärille aikaa varaat).

Kumpaa nyt olit varaamassa, aikaa lääkärille vai kapselin poistoon _suoraan_?

Olen käyttänyt niin Mehiläistä, Terv.taloa, Diacoria jne. ja ihan netitse tai puhelimitse varannut ajan, viimeiset vuodet netitse kun sellainen mahdollisuus on ja se on se kaikkein helpoin.

• ed.
        se ed.vast.pölö.... kirjoitti:

En tiedä missä lääkäriasemalla olet käynyt, itse varaan yksityiselle, niin gynekologille kuin muillekin joilla jouduin käymään, ajan _netitse_.

Siis halusit aikaa yksityiseltä lääkäriasemalta jollekin lääkärille? Minkä alan? En ole eläissäni kuullut tähän ikään (45 v) moisesta, olen käyttänyt yksityistä sektoria lähes poikkeuksetta nyt liki 30 vuoden ajan.

Siihen toimenpiteeseenkö olit varaamassa aikaa? Jos niin, niin toki se vaatii lääkärin lähetteen (tai se lääkäri poistaa itse kapselit, riippuu minkä alan lääkärille aikaa varaat).

Olen käyttänyt niin Mehiläistä, Terv.taloa, Diacoria jne. ja ihan netitse tai puhelimitse varannut ajan, viimeiset vuodet netitse kun sellainen mahdollisuus on ja se on se kaikkein helpoin.

Anteeksi typo; siis millä lääk.asemalla....

• Kapselikädessähautaa
        se ed.vast.pölö.... kirjoitti:

Siis mitä kumpaa?
        Eli mistä et ole kuullut?
        Ja mihinköhän toimenpiteeseen olen varaamassa aikaa jos haluan kapselin pois?
        Mistä voisin tietää minkä alan lääkärille kuuluu kun kunnallisella puolella ihan yleislääkäri. Sitä vartenhan neuvonta ja vastaanotto on olemassa että neuvovat.
        Halusin kapselin poiston.
        Virkailija jolle asian esitin ei kyennyt sitä eteenpäin hoitamaan kasvotusten.
        Plaa, plaa, plaa, yksityisen palvelun nimellä tuskin on väliä. puhelimella ja henk. koht. vastaanotossa olen samat vastaukset saanut.
        Ei ehkä kannattaisi ottaa kantaa asiaan jos ei edes ymmärrä mistä puhutaan.
        Kiitos ei mistään neuvosta.

• näin minulla v-11

Otatin yksityisen lääkäriaseman gynekologilla omani pois, aikaa varatessani kerroin mistä on kyse, koska siihen menee aikaa (ainakin itselläni meni) kauemmin kuin normigynekologin tarkistuksessa.
      Itse soitin Mehiläisen ajanvaraukseen ja kerroin kelle haluan ajan ja samalla kysäisin olisiko tarpeen varata kaksoisaika (oli).

• laba3

kyllä ihan perus terveyskeskus lääkäri joutuis sen ottamaan pois sillon kun siihen tarve on. sulla sattu kurja akka siihen tiskille. soitat terv.asemalle ja varaat reippaasti ajan siihen, niillä on siihen velvollisuus. jos eivät tee toimenpidettä ni vaadit saada sen lähetteen sit muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53