KISAPULINAKETJU

TaikisN

Tähän kaikki minitarinakisan kirvoittama oheispulina.

Tähän keskusteluun voi myös ilmoittautua voittajavalintaraatilaiseksi, rekatulla nikillä :)

38

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otin osallisuuteni

      Rotestoin hitauttani. :D

      • Hih.....huomasin tuossa pz:n avauksessa viestisi. :D

        Aina parempi jos ja kun tarinaan pirskottelee sydänvertaan....


    • Kossunen evk

      Onko näitten sanojen kanssa kuinka tarkkaa, eli että jos ei keksi noista mitään kirjoittaa niin voiko osan sanoista korvata tai jättää pois?

      • Sanat on tarkoituksella vähän hankalia (osa niistä) kisan vaikeusasteen nostamiseksi :)

        Kyllä nuo annetut sanat tarinasta pitää löytyä, mutta kekseliäisyys on sallittua. Sanat voivat olla vaikka toisen sanan sisällä, tai kahden peräkkäisen sanan loppu alku. Esimerkiksi sika löytyy peräkkäisestä sananparista uuSI KAmera tms. URMAS löytyy esimerkiksi sanan hURMASi sisältä.

        Mä luotan siihen että sinä jos kukaan keksii kyllä tarinan johon kaikki sanat sujahtavat jouhevasti :)


      • Kossunen evk
        TaikisN kirjoitti:

        Sanat on tarkoituksella vähän hankalia (osa niistä) kisan vaikeusasteen nostamiseksi :)

        Kyllä nuo annetut sanat tarinasta pitää löytyä, mutta kekseliäisyys on sallittua. Sanat voivat olla vaikka toisen sanan sisällä, tai kahden peräkkäisen sanan loppu alku. Esimerkiksi sika löytyy peräkkäisestä sananparista uuSI KAmera tms. URMAS löytyy esimerkiksi sanan hURMASi sisältä.

        Mä luotan siihen että sinä jos kukaan keksii kyllä tarinan johon kaikki sanat sujahtavat jouhevasti :)

        Kiitos, nää helpotti kummasti. En meinnannu millään kekata että kuinka näillä etenis. Nyt vois kirjoittaa vaikka sadun hauraan Urmas-Sian namupäivästä. Tässä tarvii käydä vaan ensin hakemassa uus värikasetti tulostimeen ja kaverin synäreillä kun se on niin vanha.

        Liittyykö toi hauras muuten jotenkin maksulliseen seksiin? Kumma sana.


      • Kossunen evk kirjoitti:

        Kiitos, nää helpotti kummasti. En meinnannu millään kekata että kuinka näillä etenis. Nyt vois kirjoittaa vaikka sadun hauraan Urmas-Sian namupäivästä. Tässä tarvii käydä vaan ensin hakemassa uus värikasetti tulostimeen ja kaverin synäreillä kun se on niin vanha.

        Liittyykö toi hauras muuten jotenkin maksulliseen seksiin? Kumma sana.

        Heh.......en usko että hauras liittyy maksulliseen seksiin. Tai mistä mä tiedän, en oo alan ihmisiä :D Ettet vain sekoita sanaa vanhakantaiseen haureus-sanaan :D

        Hauras on sellainen heiveröinen, helposti särkyvä tms Sivistysisanakirja kertoo sanasta seuraavaa: http://www.suomisanakirja.fi/hauras


      • Kossunen evk
        TaikisN kirjoitti:

        Heh.......en usko että hauras liittyy maksulliseen seksiin. Tai mistä mä tiedän, en oo alan ihmisiä :D Ettet vain sekoita sanaa vanhakantaiseen haureus-sanaan :D

        Hauras on sellainen heiveröinen, helposti särkyvä tms Sivistysisanakirja kertoo sanasta seuraavaa: http://www.suomisanakirja.fi/hauras

        No voihan nenä. Nyt putos pohja pois satuideasta. ;)


      • ratkoja
        TaikisN kirjoitti:

        Heh.......en usko että hauras liittyy maksulliseen seksiin. Tai mistä mä tiedän, en oo alan ihmisiä :D Ettet vain sekoita sanaa vanhakantaiseen haureus-sanaan :D

        Hauras on sellainen heiveröinen, helposti särkyvä tms Sivistysisanakirja kertoo sanasta seuraavaa: http://www.suomisanakirja.fi/hauras

        lisälinkki :D
        http://www.ratkojat.fi/hae/hauras


    • Hyvin on kisa lähtenyt käyntiin, siellä on jo 6 pienoistarinaa ja kisa-aikaa on jäljellä runsaasti.

      Jäi mainitsematta että kisaan voi osallistua niin monella tarinalla kuin vaan keksii, ylärajaa ei ole.

      Raatilaisia kaivataan, rohkeasti ilmottautumaan ! Ainakin Mii-sulla näyttää vielä olevan vielä rekattu nikki käytössä.

      • HAA, Vasso-Q:llakin rekattu käytössä, tuutko raatiin mukaan?


      • vasso-Q
        TaikisN kirjoitti:

        HAA, Vasso-Q:llakin rekattu käytössä, tuutko raatiin mukaan?

        Voinhan minä tullakin. Pitäis kai joku tarinakin keksiä ihan senkin takia, että saa itseään äänestää. Vitsi-vitsi.

        Tutkailen viikon mittaan tuotoksia ja annan arvoisan mielipiteeni sitten.


      • vasso-Q kirjoitti:

        Voinhan minä tullakin. Pitäis kai joku tarinakin keksiä ihan senkin takia, että saa itseään äänestää. Vitsi-vitsi.

        Tutkailen viikon mittaan tuotoksia ja annan arvoisan mielipiteeni sitten.

        Kiitos ja kumarrus !


    • kellä kulta, sillä..


      O...oo….
      Siinä se NAMU on taas kulussa, tuumi URMAS itsekseen tirkistellen pikkuruutuisen ikkunansa takaa.
      Mitenkähän noin HAURAAN oloisen hurmaisi?
      PÄIVÄunissaan hän tietty oli mahtiSIKA, oikea karju, joka veisi naiselta kuin naiselta
      tajun pelkällä katseellaan.
      Ja nyt se namupala huomasi, hitsin hitsi. Urho pakeni pientä vilkaisua vikisten kuin possu.
      Huomenna uusi yritys, olihan Urmas voittaja-ainesta.

      • kellä kulta, sillä.

        Vikatikki koko juttu :D


      • No voihan nenä, tarina tlipsahtanut väärään ketjuun. Senhän voi kopsata tuonne varsinaiseen kisaketjuun, niin on helpommin havaittavissa. Kopsaatko ite vai siirränkö minä ?


      • kellä....
        TaikisN kirjoitti:

        No voihan nenä, tarina tlipsahtanut väärään ketjuun. Senhän voi kopsata tuonne varsinaiseen kisaketjuun, niin on helpommin havaittavissa. Kopsaatko ite vai siirränkö minä ?

        Rotestoin tiplua urmaan puolesta. :D
        Se on niin nopee possukka.


      • Hih...mikä ajoitus :))) Just kun laitoin edellisen viestini, olitkin jo laittanut tarinan oikeaan ketjuun. Telepatiaako......


      • kellä....
        TaikisN kirjoitti:

        Hih...mikä ajoitus :))) Just kun laitoin edellisen viestini, olitkin jo laittanut tarinan oikeaan ketjuun. Telepatiaako......

        Urmaksella noita kykyjä...ja sulla.


      • kellä.... kirjoitti:

        Urmaksella noita kykyjä...ja sulla.

        Joo osuttiin seuraavakin eilinen viesti lähettämään samalla kellonlyömällä :D


    • Koltis evk

      Koltiaiselta pusu.

      • Tänks.


      • TaikisN kirjoitti:

        Tänks.

        Hyyii..täällä vaan nuoleskellaan..:P :)))))))))


      • mii-su kirjoitti:

        Hyyii..täällä vaan nuoleskellaan..:P :)))))))))

        Se on tuo Koltiainen kun pussailee...minä vain kainosti kiittelin ;))


      • TaikisN kirjoitti:

        Se on tuo Koltiainen kun pussailee...minä vain kainosti kiittelin ;))

        Elä narraa. Näin jo kilometrien päähän, ku törrötit huulias Koltiksen suuntaan. ;))


      • mii-su kirjoitti:

        Elä narraa. Näin jo kilometrien päähän, ku törrötit huulias Koltiksen suuntaan. ;))

        Se´e oli vain kasvojen kiinteytysjumppaa mitä näit :))))) Lausuin hartaasti ja isolla ilmeellä perinteisen kasvojumpan mantraa :X Y X Y X Y X Y X Y ja sä oot sattunut näkemään Y-kohdan :)))


      • TaikisN kirjoitti:

        Se´e oli vain kasvojen kiinteytysjumppaa mitä näit :))))) Lausuin hartaasti ja isolla ilmeellä perinteisen kasvojumpan mantraa :X Y X Y X Y X Y X Y ja sä oot sattunut näkemään Y-kohdan :)))

        Juu..uskotaan...imuäänistä huolimatta...;))


    • -pz-

      Olis kauheen kiva tietää sitten etukäteen, ketä kaikkia tulee tuomareiksi tähän kisaan. Ihan vaan sillä kyselen, ku vois sitten niitä vähän privaatisti panna lahjoen. :D

      • Kossunen evk

        Tää on tärkee pointti. Aattelen kans niin että on turha alkaa mihinkään sellaiseen jota ei varmasti voita.


      • vasso-Q
        Kossunen evk kirjoitti:

        Tää on tärkee pointti. Aattelen kans niin että on turha alkaa mihinkään sellaiseen jota ei varmasti voita.

        Ymmärsin Taikiksen kirjoituksesta, että nikilliset valitaan juryyn.
        Äkkiä nyt rekkautumaan jos vanhat salasanat ovat hukassa.

        Jos kaikki kirjoittajat rekkautuvat ja pääsevät tuomaristoon tulee tasapeli (kai) kun kaikki äänestävät itseään. Pääasia ei ole voitto vaan kannatuksen saaminen ja hauskanpito. Lustii olla pittää. Muutenkin niin tylsä aika tämä marraskuu.

        PS. Tällä hetkellä ei ole hajuakaan, miten tuomarointi tapahtuu, mutta Taikis taatusti hoitaa sekä tiedotuksen että puoluteettomuuden.


      • -pz-
        vasso-Q kirjoitti:

        Ymmärsin Taikiksen kirjoituksesta, että nikilliset valitaan juryyn.
        Äkkiä nyt rekkautumaan jos vanhat salasanat ovat hukassa.

        Jos kaikki kirjoittajat rekkautuvat ja pääsevät tuomaristoon tulee tasapeli (kai) kun kaikki äänestävät itseään. Pääasia ei ole voitto vaan kannatuksen saaminen ja hauskanpito. Lustii olla pittää. Muutenkin niin tylsä aika tämä marraskuu.

        PS. Tällä hetkellä ei ole hajuakaan, miten tuomarointi tapahtuu, mutta Taikis taatusti hoitaa sekä tiedotuksen että puoluteettomuuden.

        Mulla ei oo tällä hetkellä yhtään rekattua nikkiä täällä suomi24:ssa. Noo, kattellaan, pitäiskö rekata, niin pääsis äänestään itteensä.


      • Kuten tuossa vasso-Q kertoilikin, niin arvovaltaiseen tuomaristoon eilikkäs juryn jäsenistöön voi ilmottautua rekatulla nikillään.. :)

        Tuomarointi toteutetaan sen mukaan montako jäsentä juryyn saadaan perjantai-iltaan klo 18.00 mennessä. Tällä hetkellä meitä on kaksi, vasso-Q ja minä.


    • örhönen

      On se jännää selviikö tuomaristo tehtävästään.
      Menisin itekin mutta en keksi noin vaikeita nikkejä kuin muilla eikä entisistä ole mihinkään. Loppuun kuluneita.

      • Selviää tietenkin...tuomaristo on vähintäin tehtävänsä tasalla. Jos ei Selviä hyvin niin sitten huonosti mutta kyllä kisalle voittaja julistetaan, se on selvä se.

        Tuo nikkisi on kyllä aivan ainutlaatuinen, menis täydestä rekattunakin :D


    • pölypää

      Voi voi, nyt kun tietäisi tuomariston heikot kohdat.
      Pahus että niille maksetaan palkkaa ja ylenmääräisiä luontaisetuja.
      Kelpaiskohan pullakahveet?

      • pullakahveet kyllä kelpaa, jos takaat ettei tie raastupaan vie :)


    • Vielä kun saadaan mii-sun semifinalistivalinnat, päästään itse asiaan.

      Sitä odotellessa, tehkää pliis uusia avauksia niin saadaan elvytettyä vanha kunnon life henkiin ? Haastan kaikki lukijat, kirjoittajat, rekatut ja puskahenkilöt avausten tekoon. Ite en enää kehtaa useampaa tehä ihan heti :D

      • Ilman rekkautumista

        Olisikohan mitenkään mahdollista kutsua rekisteröitymättömiä nimimerkkejä rekistöröitymättömiksi tai rekkaamattomiksi tai ihan vaan kirjoittajiksi, eikä miksikään puskahenkilöiksi?

        Itse miellän puskahenkilöksi vain ilkeileviä mielipiteitään jollain tekastulla nimimerkillä kirjoittavan henkilön, tyypin jolla ei ole munaa kertoa mielipidettään rekatullaan.

        Toki satoit puskahenkilöllä tarkoittaa mainitsemaani rekattua etkä satunnaista kirjoittelijaa.


      • Ilman rekkautumista kirjoitti:

        Olisikohan mitenkään mahdollista kutsua rekisteröitymättömiä nimimerkkejä rekistöröitymättömiksi tai rekkaamattomiksi tai ihan vaan kirjoittajiksi, eikä miksikään puskahenkilöiksi?

        Itse miellän puskahenkilöksi vain ilkeileviä mielipiteitään jollain tekastulla nimimerkillä kirjoittavan henkilön, tyypin jolla ei ole munaa kertoa mielipidettään rekatullaan.

        Toki satoit puskahenkilöllä tarkoittaa mainitsemaani rekattua etkä satunnaista kirjoittelijaa.

        Ois :)

        Saatoin kirjoittaa ihan pikkuriikkisen provosoivasti, mutta tarkoitukseni oli vain herätellä kirjoittajia aktivoitumaan. Sekä rekattuja että rekisteröimättömiä.

        Rauhaa vaan ja pahoitteluni jos loukkasin jotakuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe