Pyhäinhäväistys

TyrmistynytKristitty

Selailin eilen youtubea etsin Pirkko Vesavaaran videoita ´, kun törmäsin tähän karmaisevaan "remix"-videoon, joka oli tehty erään messun naiskuoron esityksestä. Mielestäni tämä on selvää jumalanpilkkaa, kun otetaan huomioon, että videon tekijä ei ole ollut tosissaan. Mitä mieltä itse olette tästä videosta?

https://www.youtube.com/watch?v=D2OQRLkLeAM

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näin

Aikas törkeä on kyllä.

• LässytiLässyn

Näkemättä täyttä pa**kaa, kuten tämän Vesavaaran horinatkin ovat.

• Halleluujaa

Aika hyvä ja hauska mun mielestä. Missäs kohtaan Raamatussa lukee millaista musiikkia Jumala kuuntelee? Ei todellakaan ole mitään Jumalanpilkkaa. Tässähän etsittiin Jumalaa.

• Huikea

Kappalehan on loistava omassa tyylissään. Jumalanpilkkaa tuskin. Hengellisistä lauluista voisi olla enemmänkin vastaavia kappaleita. Tämä on ensimmäinen mihin olen törmännyt ja olen positiivisesti yllättynyt.

• likat pilkkaa vaan

Eihän tällä ole Pirkko Vesavaaran kanssa MITÄÄN tekemistä, älkää nyt höpsötelkö. Tämähän kauhea teknohan pilkkaa uskovia ja Vesavaaraa!!!

• NiinKyllä

Hauska kappalehan tämä. Alkuperäinen video on sitten ihan eri asia.

• dancer

Kiva versio tuosta laulusta. Jäi soimaan päähän ja myöhemmin hyräilin hetken itsekin. Miten ihmeessä tämä on jonkun mielestä pilkkaa?? Vai onko aloitus laitettu mielessä *laitan skandaaliotsikon ja linkin videoon, niin tulee katsojia* Heheh, konstit on monet!
      Ei paha. ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe