Lopetin 2kk sitten, 7v. syönnin jälkeen e-pillerit.Lopetin terveydellisistä syistä.Ja pillerit saivat aikaan migreeniä,ja turvotusta.Lääkäri myös suositteli lopetusta ihan ikäni,ja laskimoveritulppa riskin takia.
Nyt tullut luomu menkat 2x normisti,runsaammat ja kivuliaammin.Mutta rintani särkeneet,välillä toinen,välillä molemmat.Kipeät,pinkeät ja jomotusta.Onko oire normaalia?!Aina ollut jonkinmoista jomotusta kierron eri vaiheillä,mutta tämmöistä kipuilua ollut ikinä.Sillä jatkunut 2kk.Varasin jo lääkäri ajan.
Nyt tullut luomu menkat 2x normisti,runsaammat ja kivuliaammin.Mutta rintani särkeneet,välillä toinen,välillä molemmat.Kipeät,pinkeät ja jomotusta.Onko oire normaalia?!Aina ollut jonkinmoista jomotusta kierron eri vaiheillä,mutta tämmöistä kipuilua ollut ikinä.Sillä jatkunut 2kk.Varasin jo lääkäri ajan.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Lääkärissä käyty.
Oma hormoonitoiminta toimii, kun aristusta nänneissä usein ja kuukautiset normisti.Mammografiaan lähete,rinnan kipuilu tarkistettava,ja pois suljettava muut tulehdukset rinnassa.Tutkimuksessa ei löydöksiä.