Olen 64v. nainen ja minua kiinnostaisi tietää miten silmäpussien leikkaukset tehdään ja miten ne onnistuvat? Jotenkin kaikki silmiin kohdistuvat toimenpiteet pelottavat, jos joku vaikka menee pieleen???
Silmäpussien leikkaus
10
2553
Vastaukset
- Sawox1
Tehdäänköhän Kuopiossa ko. leikkauksia? ketkä tekee? Onko kellä kokemuksia.....?
- Sunnuntainrobben
Voin omasta kokemusestani ja paljon aiheesta lukeneena kertoa, että alaluomileikkauset epäonnistuvat usein.
Ei ole yhtään harvinaista, että silmien muoto muuttuu ja silmät pienenevät leikkauksessa. Jo pelkällä alaluomileikkauksella kasvot on mahdollista pilata tunnistamattoman näköiseksi.
Erityisen suuri riski on alaluomen ulkoreunan kautta tehtävässä leikkauksessa jossa poistetaan sekä rasvaa, ihoa, että lihasta. Juuri tällä tavalla suurin osa leikkauksista tehdään suomessa.
Suosittelisin olemaan erittäin varovainen sen suhteen kenen antaa kasvoihinsa kajota skalpellilla, suomessa nimittäin ei ole tarjolla esteettisen kirurgian opetusta ja plastiikkakirurgit opettelevat kauneusleikkauksia yritys ja erehdys menetelmällä. Jos pitäisi ja jos voisin valita uudelleen alaluomileikkaukseni tekijän, matkustaisin usaan josta löytyy näihin leikkauksiin erikoistuneita lääkäreitä.
Ihmisten kokemuksia kannattaa käydä lukemassa osoitteesta www.realself.com alueesta blepharoplasty
täydellinen tietopaketti enkuksi löytyy: http://www.drmeronk.com/guide.html- Uskokaa tämä
Olet oikeassa. Erityisen haasteellusia ovat juuri alaluomileikkaukset, suomessa on vain kourallinen jotka ne osaavat. Yksityisellä ei ehkä yhtään.
- 13+3
Uskokaa tämä kirjoitti:
Olet oikeassa. Erityisen haasteellusia ovat juuri alaluomileikkaukset, suomessa on vain kourallinen jotka ne osaavat. Yksityisellä ei ehkä yhtään.
Keitä kuuluu tuohon kouralliseen?
- alapussi
Höpö höpö, unohda toi äskeisen viestin kaikki paska, rohkeasti vaan leikkaukseen, niin saat taas ulkonäön takaisin.
Mikään muu kuin silmäpussit eii masenna niin paljon kun se että katot itseäs peiliin ja näet vain silmäpussit!
Multa leikattiin 3 v sitten ja itseluottamus palas, kuin myös vastakkaisen sukupuolen huomio.
Helppo homma n.45 min. ja saat taas ulkonäön takaisin.
Viikon verran silmän aluset vähän tummat sen jälkeen kellertävät muutaman päivän.
Mulla leikattiin radio veitsellä, pieni puudutus, muutama tikki ja homma on ohi!
Suosittelen lämpimästi! - alkuper.
Kiitos tiedoista!
Paljonko maksoi, minkä ikäinen olit leikkauksen aikoihin ja missä päin suomea kävit leikkauksessa? - PussitSilmienAlla
Laittakaa nyt sitä hintatietoa erikseen pyytämättä ja pumppaamatta ja lypsämättä sana kerrallaan ja pelleilemättä. Sellaiset jotka ovat käyneet, niin tiedätte itse että todellakin sen haluaa saada tietää.
- Silmäpussiton
Olin reilut viikko sitten leikkauksessa missä poistettiin rasvatyrät alaluomista, eli silmäpussit veks ja samalla tehtiin rasvansiirto poskipäihin, ette silmänaluset mene kuopalle. Vielä en osaa lopputuloksesta sanoa mitään kun on turvotusta ja tikkejä. Leikkaus kesti kolmisen tuntia ja puudutuksella tehtiin. Siirrettävä rasva otettiin alavatsasta. Kipuja ei ole pahemmin ollut leikkauksen jälkeen eikä mitään pahoja mustelmia. Ensi viikolla lähtee tikit ja sitten saa alkaa laittaa jo vähän kylmää turvotusten päälle. Rasvansiirteen vuoksi kylmä on ollut ehdottoman kielletty. En saanut mennä viiteen päivään edes ulos. Olen 43 vuotias ja silmäpussit on häirinnyt minua jo teini-ikäisestä asti. En osaa vielä kuvitella lopputulosta, toivottavasti hyvä. Hintaa tuolle kaikelle tuli 2500 ja leikkaus tehtiin Turussa.
- Expl
Alaluomien korjaus on hyvin tavallinen esteettisen plastiikkakirurgin toimenpide. Sitä ei tehdä yhteiskunnan sairaaloissa, ellei siihen liity luomen löystymistä tai ripsien sisään kääntymistä tms. Tavallisin leikkausmenetelmä pullottaviin alaluomiin on nykyisin toimenpide, jossa luomen sisäpuolelta laserilla, koaguloivalla neulalla tai veitsellä avataan pieni reikä silmäkuopasta ulos työntyneeseen rypälemäiseen rasvatyrään. Tälle rasvalle tehdään tilaa alaspäin silmäkuopan reunan yli posken puolelle, minne se työnnetään. Tällöin pallomainen rasvarypäle leviää posken alueen pehmytkudokseen. Yleensä mitään ei tarvitse poistaa. Mutta jos ihossa on hyvin paljon löysyyttä, sitä voidaan pinnallisesti poistaa luomen reunan suuntaisesti.
Tällä menetelmällä on se etu, ettei alaluomen tukea , silmänympäryslihasta vaurioiteta, joten alaluomen jäntevyys säilyy ja leikkauksesta ei jää näkyvää arpea.
Tämän menetelmän on suomalaisille plastiikkakirurgeille, Siluetin koulutuspäivillä, käynyt opettamassa plastiikkakirurgi Glen Jelks USA:sta. Hänen nettisivuiltaan löytyy lisää tietoa. - Dertrre
Kertokaa lisää kokemuksianne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428