Onko asiallista laihduttaa tuolla vauhdilla, kuten Jacksonin mamma , Pauline Quirke, teki.
Menee aikaa, ennen kuin hänen olemuksensa palautuu normaalin oloiseksi. Nyt vaikuttaa vain nääntyneeltä. Tietysti se sopii hyvin hänen rooliinsa Emmessä, mutta huolestuneena hänen uupumustaan seuraa.
Toivottavasti painonpudotus on vain laihduttamista eikä seurausta jostakin vakavasta taudista.
En oikein nyt ymmärtänyt, miksi hän on niin kovin pannassa. Miksi Aaron välttelee häntä noin ankarasti. Omaatuntoaanko Aaron nyt hillitsee, ja siirtää koko syyllisyyden Hazelin kontolle? Jos, niin mitä hän sitten tarkoittaa itsensä silpomisella ja ilmeisellä kuolemankaipuulla.
Sen uuden pojan sieltä Hottenin homobaarita pitäisi nyt kiireesti tulla Villapakkaan ja kääntää Aaronin tunteet.
Kuihtunut Pauline
25
887
Vastaukset
- M.R. Dale
"Onko asiallista laihduttaa tuolla vauhdilla, kuten Jacksonin mamma , Pauline Quirke, teki."
Mediahaastatteluista päätellen laihdutti, koska oli kyllästynyt oilemaan läski ja tietysti terveydellisten vaikutusten vuoksi. Ei kerro, että mitään kirurgista keinoa olisi käytetty.
On asiallista huolehtia terveydestään. Vaiko eikö? - Lupeeni
Hyvähän se on jo ihan näyttelijän terveyden kannalta, että on laihduttanut. Ja hyvin on onnistunutkin!
Tietysti tuo laihtuminen voi vaikuttaa liian nopealta näin suomalaisen katsojan vinkkelistä, meillä kun näytetään jaksoja tiuhempaa tahtia kuin Briteissä (siis päivässä kaksi yhden sijaan). Niin onhan sarjan kuvausnopeuskin sitten sen mukainen, että saadaan näytettyä yksi jakso päivässä. Eli Quirke ei ole laihtunut todellisuudessa ihan niin nopeasti kuin se meillä tv:stä katsottuna näyttää.
Ymmärtääkseni Aaron on ei halua olla Hazelin seurassa siksi, koska hän tuli oikeudenkäynnissä toisiin aatoksiin Jacksonin "tappamisesta" ja on ruvennut katumaan sitä, kun taas Hazel on yhä sitä mieltä, että he tekivät oikein.- Kiinteytys tärkeää
Kyllähän se ilmasta tyhjentynyt ilmapallokin näyttää aika ruttuiselta.Niin myös tukevasta kovasti hoikistunut ihminen, ellei saa kaikkea kiinteytymään.
Mutta Quirke näyttää suhtkoht hyvältä.
- Emmestiina
Kiitos tiedosta! Kaunis Pauline!
- loec
Aaronilla on sisäisesti niin pahaolla, että se tulee ilmi itsensä satuttamisena. Kipu on ainoa tunne, jonka avulla tuntee olevansa elossa. Nurinkurista kyllä.
Ihan samaa mieltä, että Aaron tarvitsis nyt lähempää tukea kuin vouhottavan äitinsä. Se Hottenin poika olis hyvä valinta. Toki Jackson arpi on vielä tuore. - Syvää surua
Minä olin ajatellut hänen olevan oikeasti vakavasti sairas ja/tai ,
että hänet on hyvin taitavasti maskeerattu roolihahmonsa mukaisesti. - äääh
Oho! mikä oivallus. :D :D Että oikein roolissa ehostettu nuutuneen oloiseksi.
Hohhoijaa.
Alkuun mielestäni Paulinelle pistettiin paksuja huiveja kaulaan ja lepattavia neuleita jotta möhöolo jäisi silmään ja nyt laihdutuksen jälkeen on ruoto ohut.
Hyvin kyllä laihtunut kun kaulaan ei jäänyt kurttuja. - Todellakin hohhoijaa
"Möhöolo jäisi silmään""Ruotoja ja lepattavia neuleita" Ilmeisesti myös näitä oivalluksia? Hohhoijaa, todellakin näitä kuvaavia sanontoja, joiden tarkoitusta saa miettiä.Eikä sittenkään aina tajua mitä näillä tarkoitetaan.
- poksvaan
Et varmaan juu. Suomen kielessä on paljon erilaisia sanoja ja sanontoja.
Mieti ihan rauhassa vaikka koko yön. - Lörtsy
Jos kasvoista puhutaan niin tässä Pauline on seksikkäimmillään.
http://resources0.news.com.au/images/2011/07/13/1226093/452460-pauline-quirke.jpg
Hieman on nykyinen olemus rupsahtaneen oloinen. Harmaa hiirulainen, jonka hyvällä meikkauksella voisi saada näyttämään edes hieman siedettävämmältä. Sorry vaan kaikki Paulinen ihailijat, mutta nykyisellään on on melkoinen tikku vailla naisellisia ulokkeita.- NoJo
Kyllä hänen ROOLIhahmosa vaatii tuon Emmessä olevan ulkonäön.
Oiken sopiva näköinen käsikirjoitukseen kirjoitetun hahmoon.
Elävässä elämässä voisin kuivitella hänet hyvinkin sähkäksi ja ei kaikkien tarvitse olla seksyjä, .
Elämässä on muutakinkin, kuin ikunen nuoruus. - Emmestiina
NoJo kirjoitti:
Kyllä hänen ROOLIhahmosa vaatii tuon Emmessä olevan ulkonäön.
Oiken sopiva näköinen käsikirjoitukseen kirjoitetun hahmoon.
Elävässä elämässä voisin kuivitella hänet hyvinkin sähkäksi ja ei kaikkien tarvitse olla seksyjä, .
Elämässä on muutakinkin, kuin ikunen nuoruus.Nyt Bobkin on huomannut hänet, onkohan romassi edessä?
Minua kiusaa Marlonin ja pastorin rouvan lemmenhurma. Ihan ympätty siihen turhan päiten. On se kylä sellainen kierrätyskeskus, että mahtavatko he edes muistaa, ketkä ovat milloinkin yhdessä luuhanneet.
Kunhan se Ericin poika ei nyt haksahtaisi kehenkään.
Aaron se haukkui ja huusi Hazelille pää punaisena edellisessä jaksossa, ja nyt päivitteli, että mikähän Hazelia vaivaa, kun näytti suorastaan pelkäävän häntä!
Äitinsä kyllä vetikin oikeasta narusta, kun uhkasi ruveta itsekin viiltelemään itseään. Ehkä Aaron pääsee tasapainoon, lupasihan hän mennä asiantuntijallekin puhumaan.
Hyvä poika! - haksahtaa se
Emmestiina kirjoitti:
Nyt Bobkin on huomannut hänet, onkohan romassi edessä?
Minua kiusaa Marlonin ja pastorin rouvan lemmenhurma. Ihan ympätty siihen turhan päiten. On se kylä sellainen kierrätyskeskus, että mahtavatko he edes muistaa, ketkä ovat milloinkin yhdessä luuhanneet.
Kunhan se Ericin poika ei nyt haksahtaisi kehenkään.
Aaron se haukkui ja huusi Hazelille pää punaisena edellisessä jaksossa, ja nyt päivitteli, että mikähän Hazelia vaivaa, kun näytti suorastaan pelkäävän häntä!
Äitinsä kyllä vetikin oikeasta narusta, kun uhkasi ruveta itsekin viiltelemään itseään. Ehkä Aaron pääsee tasapainoon, lupasihan hän mennä asiantuntijallekin puhumaan.
Hyvä poika!"Kunhan se Ericin poika ei nyt haksahtaisi kehenkään."
No eiks se mee yhteen sen Leylan siskon Alician ( vaimikäsenytoli) kanssa? Tuolta spoilereista luin.
- Lörtsy
Tuossa on jo jonkin verran kipinää.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/11/28/article-2067056-0EF5BFBB00000578-510_468x719.jpg - 9+9
Onpa Pauline Quirke ("Hazel") vanhan näköinen. Hän on syntynyt 7/1959 eli 2012 hän oli 52-53 -vuotias, mutta näyttää kymmenen vuotta vanhemmalta.
Samoin Charlie Hardwick ("Val"), joka on syntynyt 11/1960, siis 2012 hän oli 51-52 -vuotias.- Hjördis
Kyllä Val on kiinnostava hahmo ja tuo hyvä tarinoita sarjaan, mutta on totta että ei hän kyllä ''hyvältä'' ainakaan minun mielestä näytä. Hazel kyllä näyttää paremmalta, mutta tämä on vain minun mielipide.
- Walerii
Hjördis kirjoitti:
Kyllä Val on kiinnostava hahmo ja tuo hyvä tarinoita sarjaan, mutta on totta että ei hän kyllä ''hyvältä'' ainakaan minun mielestä näytä. Hazel kyllä näyttää paremmalta, mutta tämä on vain minun mielipide.
Val on hömppä!
- 5+9
Val vetää rönttiä alvariinsa, siksi siis käheä ääni ja kurttuinen naama.
- Hazel Nuts
Kun laihtuu, rypyt paljastuvat. Lihavana ollessa iho pingottui tiukalle...
Ei nuoren näkönen lihavampanakaan
- Annika S.
Molempaa edellämainittua nuorekkaampi on Meg Jojnsson vaikka onkin yli seiskakymppinen. Osuutensa lienee eräällä klinikallakin. Niin tai näin, joka tapauksessa rouva on hyvin säilynyt.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSHbue86ApNlXH7LCkuDSeWnxpl_UleuNeBOpgFMerFSI2ss7uJ- 2+16
Mun mielest tuo kyllä näyttääkin ihan 79v vanhalta, jumalaton pakkelikerros vain naamalla.
- Pearl on Ilvelijä
2+16 kirjoitti:
Mun mielest tuo kyllä näyttääkin ihan 79v vanhalta, jumalaton pakkelikerros vain naamalla.
Pearlin naama ei rypisty, eikä kasvolihakset veltostu.Niin paljon hän vaihtaa ilmeitään roolissaan.Varsinaista kasvojumppaa tämä Pearlin rooli.
Yksikään repliikki ei hänestä lähde, etteikö vääntele naamaansa jotenkin, tai pyöräyttele silmiään.Vaikka ei sanoisikaan mitään, siltikin hänen kasvoillaan on aina omituisia ilmeitä. - pauline10
Pearl on Ilvelijä kirjoitti:
Pearlin naama ei rypisty, eikä kasvolihakset veltostu.Niin paljon hän vaihtaa ilmeitään roolissaan.Varsinaista kasvojumppaa tämä Pearlin rooli.
Yksikään repliikki ei hänestä lähde, etteikö vääntele naamaansa jotenkin, tai pyöräyttele silmiään.Vaikka ei sanoisikaan mitään, siltikin hänen kasvoillaan on aina omituisia ilmeitä.http://i3.mirror.co.uk/incoming/article86165.ece/BINARY/pauline-quirke-110898359.jpg
- 1+5
pauline10 kirjoitti:
http://i3.mirror.co.uk/incoming/article86165.ece/BINARY/pauline-quirke-110898359.jpg
Upea!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579317Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123699Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313081Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht862343Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3771903Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421491FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01291Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731118Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115