Raakel ja Jani lunastivat sen mikä heille kuului

Onnea Raksu!!!

Raakel ja Jani olivat parhaat tanssijat semifinaaleissakin, mutta jäivät kolmanneksi, huonoimmat pisteet saaneet M ja M pääsivät finaaliin. Hienoa, pudonneiden pallilta voittajiksi.

Tuskin olisi Raksu uskonut vielä pari kolme uotta sitten, että voittaa TTK:n. :)

Varsinkin Jani Rasimus ansaitsi vihdoin voittaa, niin hyvä tanssija hän on ja kuten hän Raksua kehui, on Raksu tajuttoman ahkera ja innokas oppija joten siinä kohtasi oikea pari. Tosi ihana ja valoisa luonne Rakelilla.

Tuomarit katsovat vain tanssisuorituksia, ei kenenkään jalkoja tai ikää, tai ryppyjä. Tajuan, että joillekin katsojille merkkaa kaikki ei-.tanssilliset jutut, naaman ilme, ikä, koko, jalkojen paksuus tai ohuus, ulkoinen viehättävyys jne.

Itsekin äänestin taannoin Antti Tuiskua ja pidin Laura Voutilaista epämiellyttävänä, vaikka totta puhuen Laura tanssi paremmin. Hän vain antaa niin ylimielisen vaikutelman. Mutta Rakel on toista maata ja sitä paitsi tanssi paremmin kuin Manuela.

27

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manu & matti 1

      Kerran ulos äänestetty pari ei lunasta yhtään mitään!!! Missään muussa en ole samaa mieltä kun siinä että Jani on hyvä opettaja/tanssija, kuten KAIKKI tanssi opettajat...;)

      • ,,,,,

        Turhat kitinät pois paras voitti.


    • ei hyvä

      Jani tanssi hyvin, mutta ei kuitenkaan Raakel. Eilenkin meinasivat kompastua toistensa jalkoihin. :))))))))

      • höpinät pois

        Raakel paras.


      • ei hyvä
        höpinät pois kirjoitti:

        Raakel paras.

        Jos on kompuroinut, niin ei voi olla paras. :))))9


      • matin freestyle

        Kaikki on kompuroineet. Varsinkin M ja M. Tuomaritkin huomauttivat, että Manuelan on vaikea pitää tasapainoa korkokengillä ja kyllä se kotisohvallekin on välittynyt. Jäykkää ja tanssin ilo on puuttunut. En silti pidä heitä huonoina, vaan ovat ihan hyviä, toiseksi parhaita. Ajatellaanpa että kaikki ovat aloittaneet nollilta.

        Se, mikä hieman aiheutti pettymystä on Matin koreografia freestyleen, ei ollut oikein mielikuvitusta, helppoa tanssia. Ja kun hän sanoi, ettei sellaista ole vielä koskaan nähty. Minusta ihan normaalia yökerhotanssia.


    • Anonyymi

      Raakel ja Jani eivät ansainneet voittoa! Yleisesti ottaen useissa kilpailuissa paras vie lopulta voiton,mutta nyt näin ei käynyt. Raakelin ja Janin voitto ei ollut moraalisesti tai millään muullakaan tasolla oikein. Raakelista ja Janista leivottiin voittajia. Tuomareiden ylitsepursuavat ylistyspuheet, häiritsevä hehkutus ja vilisevät kympit ylittivät rajansa ja kun kansa päätti toisin, otettiin kolmanneksi sijoittunut Raakel takaisin kisaan, vaikka oli jo kerran sieltä pudonnut. Raakelin ja Janin ylimielisyys oli myös häiritsevää. Itse ainakin olisin nöyrempi, jos olisin saanut palata hienoon kilpailuun toisen loukkaantumisen takia. Entäpä jos Harri ei olisi loukkaantunut? MIksi juuri Raakel sai uuden mahdollisuuden? Jos Harri ja Jutta olisivat olleet normaalisti finaalissa, olisivat finaaliparit olleet samalla viivalla, mutta nyt näin ei ollut. Tiedän ettei jossittelu mitään auta,mutta kilpailun tulos oli väärä ja räikeä. Matti ja Manuela olisivat todella ansainneet voiton! He uurastivat ja selvittivät tiensä finaaliin oikeutetusti ja tanssivat hyvin ja viihdyttävästi! Toki Raakelkin pärjäsi kilpailussa, mutta en ymmärrä miten sumeilla laseilla jotkin ihmiset Raakelia katsovat! On hienoa, että hän on tehnyt elämänsä rempan ja että hän on löytänyt tanssin ilon,mutta tarvitseeko sitä suoltaa narsistisella tavalla joka mediaan? Nyt voiton myötä voi olla varma että Lignellien perheestä kuullaan taas jonkin aikaa. Täällä kun jotkut sanoivat Manuelan tunkevan itseään mediaan, niin selkeästi se on Raakel, joka näin tekee ja vielä erittäin epämiellyttävällä tavalla. Itse ainakin luen paljon mieluummin Manuelan iloisia vauvauutisia, kuin Raakelin ärsyttäviä kuulumisia ja enemmän kiinnostun Manuelan kirjasta kuin Raakelin lässytysblogista. Raakelin käyttäytymisessä ja olemuksessa on paljon häiritseviä piirteitä,vaikka häntä miten yrittäisi katsoa neutraalisti. Hänen teennäisyytensä, epäaitoutensa sekä narsistiset piirteensä tökkivät. Oli inhottavaa seurata miten hän lääppi partneriaan, ilmeli diivamaisesti ja puhui selvästi esittäen herttaista,mukavaa ja sivistynyttä. Välillä hänen oikea luonteensa paljastui kamalan ilmeen tai hänen sanojensa takaa. Eikä Raakel edes ollut parempi tanssija. Toki hän oli hyvä joissakin paikoissa, mutta miten ihmeessä joiltakin jäi jäykkä tanssiasento, Janin mukana raahautuminen sekä karmaisevat pökkelöjalat huomaamatta! Esim. Paso Doblessa näytti siltä kuin Jani olisi juuri lentänyt nurin kohdassa, jossa hän pyöritteli Raakelia jalkojensa välissä kuin tukkia! Manuela myös kehittyi kisassa paremmin, toisin kuin aina samalla tavalla tallustelut Raakel, jota tuomarit hehkuttivat ihkaensimmäisestä tanssista vihoviimeiseen! Koolla,iällä eikä rypyillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö voisi tanssia hyvin, se on selvää! Mutta tanssijalta vaaditaan tietynlaista kepeyttä ja siroutta, jota Raakelilla ei ole. Janin ja Raakelin pisteiden vinkuminen oli ikävää ja he puhuivat itsensä pussiin finaalilähetyksessä erään tanssinsa jälkeen. "Jotain tapahtu"- sanoi Raakel ja Jani hämmästeli vieressä silmät suurina, tämä siksi etteivät he olleet saaneet neljää kymppiä kuten tavalliseti. Oli myös häiritsevää ettei kylläkin erinomainen tanssija Jani saanut koskaan sanaa suustaan. Voittohetkelläkään ei Rakel viitsinyt kiittää toiseksi tulleita Manuelaa ja Mattia, toisin kuin Manuela otti toisen sijan hienosti vastaan ja kehui vielä Raakelia ja Jania lopuksi. Manuela on suloinen,kaunis ja taitava ja Matti on supertanssija ja mukava tyyppi. On saattanut jo kaksi edellistäkin pariaan voittoon, joten niin olisi saanut käydä nytkin. Manuela ja Matti olisivat saaneet kruunata voiton! Jokatapauksessa M&M ovat minulle aina tämän kauden todelliset voittajat!

      • samaa mieltä!

        Juuri näin. Hyvin kiteytetty koko asia.


      • Raksu ihana!

        "Voittohetkelläkään ei Rakel viitsinyt kiittää toiseksi tulleita Manuelaa ja Mattia"

        Katsopas tästä uudestaan! Kohta 1:20:50 missä Rakel kiittää Manua ja Mattia.

        http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=278335&itemId=68557

        Eli valehtelet pokkana. :)))
        Jokainen tykkää siitä mistä tykkää, mutta ei sen takia kannata lähteä panettelemaan toisia, jos ei oma suosikki voittanut, vaikka pettynyt onkin. Ei saa ottaa viihdeohjelmaa liika tosissaan. Joka ainoa kerta joku on sitä mieltä että väärä voitti. Niin on joka ohjelmassa, missä kilpaillaan jostain.

        Kaikki perustelut, mitä käytät Raksua vastaan ja Manuelan puolella, ei liity tanssiin mitenkään. Janin puhumattomuus, Raksun nauramiset, Manuelan vauvauutiset.

        Tuomarit on ammattitanssijoita eivätkä katso kuin tanssia arvostellessaan tanssijoita. Tuskinpa miettivät noita asioita mitä sinä. Tuomarit ja kansa oli samaa mieltä.


      • Justiinsa juu

        Anonyymille muutama kohta mietittäväksi:

        1. "Yleisesti ottaen useissa kilpailuissa paras vie lopulta voiton,mutta nyt näin ei käynyt."

        Yleisesti ottaen kilpailuissa, missä kansa saa äänestää, vie voiton se,
        joka saa eniten kansalta ääniä.

        2."Raakelin ja Janin voitto ei ollut moraalisesti tai millään muullakaan tasolla oikein."

        Tämä ei ollut moraalikisa, vaan tanssikisa, missä säännöt on olleet samat joka kausi.

        3. "otettiin kolmanneksi sijoittunut Raakel takaisin kisaan, vaikka oli jo kerran sieltä pudonnut...MIksi juuri Raakel sai uuden mahdollisuuden?"

        He olivat kolmansia, ja nousivat siis finaaliin, kun joku lopettaa kisan (kilpailun säännöt).

        4. "Jos Harri ja Jutta olisivat olleet normaalisti finaalissa"

        Eivät ollleet, eikä jossittelu auta, kun toinen on loukkaantunut.

        5. "He uurastivat"

        Niin uurastivat kaikki, ja Jani sanoi, ettei ole yhtä ahkeraa oppilasta tavannut, kuin Raakel.

        6. "Eikä Raakel edes ollut parempi tanssija."

        Oli, tuomarien ja kansan mielestä, koska sai eniten pisteitä jo semifinaaleissa joten heidän kuului voittaa ja voittivatkin kansan tuella. Kai tuomarit nyt paremmin tietävät tanssista kuin esim. sinä?

        7. "Oli myös häiritsevää ettei kylläkin erinomainen tanssija Jani saanut koskaan sanaa suustaan"

        Tanssimaanhan sinne on menty, eikä puhumaan. Kun Raksu puhuu, on se narsismia, mutta kun Jani ei puhu, on se häiritsevää? :D

        8."Mutta tanssijalta vaaditaan tietynlaista kepeyttä ja siroutta"

        Miksikähän tuossa kisassa sitten oli mukana Kaikkosia,Tameja, Ristoja ja Sameja? Eihän kyse ole ammattilaiskisasta ja ammattitanssijoista vaan viihdeohjelmasta!

        9. "Voittohetkelläkään ei Rakel viitsinyt kiittää toiseksi tulleita Manuelaa ja Mattia"

        Älä puhu sontaa, kiittihän hän.

        10. "Jokatapauksessa M&M ovat minulle aina tämän kauden todelliset voittajat!"

        Jokainen saa elää kuvitelmissaan ihan niinkuin tahtoo, jos ei kestä reaalitodellisuutta. Ps, mitä hemmettiä tähän asiaan kuuluu Manuelan kirjat ja vauvamahat ja se mistä sinusta on kiva lukea?


    • Vihannes Jorolainen

      Kansa ja tuomarit on puhuneet, pulinat pois :)

      (mukaillen Johannes Virolaista)

    • Anomyymi

      Kyllä, Raakel kiitti Manuelaa ja Mattia, siinä olette oikeassa, mutta ero Manuelan kiitokseen on se, että Manuela tarkoitti sanojaan,mutta Raakel ei. Näin ollen Raakelista syntyi jälleen tympeä kuva. Raakkelin sanat lopussa eivät kuulostaneet aidoilta ja tarkoitetuilta! Aidot sanat nimittäin eivät katoa. Oli kyseessä sitten mikä ohjelma tahansa, kyllä niihin useimmiten suhtaudutaan intohimoisesti ja omaa suosikkia kannatetaan loppuun asti, vaikka kuinka olisikin kyseessä viihdeohjelma! Olen toki pettynyt tulokseen ja saan ollakin, kuten sinäkin olisit jos Manuela olisi vienyt voiton(,kun niin selvästi Raksun perään olet) Ja vaikka kuinka täällä vaahtoankin Manuelan ja Matin puolesta, ymmärrän kyllä tosiasiat Raakel voitti ja sillä selvä,mutta MIELESTÄNI se ei ollut oikein. Seison loppuun asti sanojeni takana ja olen sitä mieltä että voitto meni väärälle parille. Minulla on yhtäläinen oikeus olla Raakelia vastaan kun sinulla olla hänen puolellaan. En ota ohjelmaa LIIAN vakavasti, vaikka sellaisen kuvan tekstistäni voi kyllä saada. Halusin vaan tuoda oman kantani esiin ja sen tein! Käsittelin aikaisemmassa viestissä muitakin asioita, kuin kuka olisi ansainnut voiton. Kuten tein selväksi: Täällä kun on puhuttu siitäkin miten tanssitähdet nyt näkyvät mediassa. Tottahan se on että heistä kuullaan nyt mediassa. Tarkoituksenani oli sanoa, että mieluummin seuraan mediassa Manuelaa, kuin itseänsä aina julkisuuteen työntävää Raakelia, jonka pitää aina keksiä keino esille pääsemiseen! Olisin soinut voiton siis mieluummin myös aidolle ja ihanalle ihmiselle, joka oli myös parempi tanssija. En ihmiselle, joka on täynnä itseään ja esittää silti jotain muuta. On myös hyvä muistaa, että kauneus on katsojan silmässä! Jos jonkun mielestä Raakelin tömistely oli viehättävää, olkoon sitä mieltä, mutta itse pidin Manuelan tanssia parempana. Emme olekaan ammattilaisia, mutta en ole myöskään ainoa "tavis", joka näin asiasta ajattelee. Tuomaripelillä on myös suuri merkitys kansan mielipiteisiin. Tuomareiden lirkuttelu osittain paljonkin manipuloi kansaa ja kun Jutta ja Harri joutuivat kisasta väistymään pääsivät kiihkeät Raakel-fanit nostamaan puupökkelön takaisin kisaan ja vielä voittoon saakka. Kaikki eivät kuitenkaan Raakelia kannustaneet , puolet porukasta äänestivät Manuelaa ja Mattia. Raakel olisi ansainnut voittonsa, jos tuomaripeli ei olisi ollut alusta alkaen niin epäoikeudenmukaista, jos Raakel olisi OIKEASTI säväyttänyt ja jos pari olisi selvittänyt tiensä finaaliin suoraan eikä varpaan kautta.( Ymmärrän kyllä että sääntöjen mukaan kolmanneksi sijoittunut pari palaa kisaan.) Sitä paitsi alusta asti oli selvää kenestä tuomarit ottivat lellikkinsä ja päättivät tehdä voittajan! Raakel-kiihkoilijoiden oli helppo äänestää Raksunsa voittoon tuomareiden huippupisteiden ja ylistysten jälkeen. Kyseessä on ilmaanmuuta tanssikisa,muttei moraalia pidä siitäkään unohtaa. Sanoin viestissäni itsekin,ettei jossittelu auta, eikä sanojani tarvitse enää toistella. Ja kaikki uurastivat se on tietysti totta, muutkin olivat ahkeria ja valmiita oppimaan kuin Raakel. Mutta tarkoitinkin,että Manuelan ja Matin kehittyminen kilpailussa oli mielestäni parempaa ja he uurastivat tiensä monien pyllähdystenkin kautta finaaliin hienosti. Ilmanmuuta tuomarit ovat ammattilaisia, mutta imbesillikin ymmärtää, että liiallista perseennuolemista oli Raakelin ja Janin kohdalla! Itse olen eri tanssilajeja harrastanut jo pienestä pitäen ja viimeisimpänä juuri paritanssia, joten ymmärrän lajista itsekin jotakin. Jani on symppis ja puhuu tanssin kielellä, se riittää ilmanmuuta, tarkoitin vain, että hän kuitenkin voisi opetella ilmaisemaan asioita vähän useampisanaisemmin, kuitenkin mediassa esiintyvä henkilökin kun on. Raakelin tyyli puhua on töksähtävä, ei siitä mihinkään pääse. Raakel on eri asia, kuin viihdemielessä ohjelmassa kisaavat Kanget,Tamit, Ristomatit sun muut. Vai oliko tänä vuonna tavoitteena saada kisaan tällainen naispuolinen kanki? Mitä Raakel sinulle tarjosi? Silmänruokaa? Viihdettä? AIkuisen naisen eleganssia? Taitavaa tanssia? Hyvä jos sinä sait jotakin näistä mutta minä en. Kestän kyllä täysin reaalitodellisuuden, En sano etteikö Raksu olisi saanut ohjelmaan osallistua ja tehdä siellä osaansa. Tietysti hän saa ja tekee,minkä pystyy, mutta minuun hän ei tehnyt vaikutusta, ei tanssijana, eikä ihmisenä ja viimeisen kerran olisin suonut voiton Manuelalle ja Matille.Edellisessä viestissäni halusin vain tuohon loppuun tiivistää ajatuksen, että Manuela ja Matti ovat minun silmiini oikeat voittajat,enkä mieltäni muuta. Nyt vain toivon,kaikkea hyvää Manuelalle ja toivon, että Raakel VETÄYTYY juhlimaan tanssivoittoaan purkkariippuvaisen Nickensä kanssa!

      • Koeta nyt kestää...

        "Manuela tarkoitti sanojaan,mutta Raakel ei."

        Mistä kummasta voit tietää, kuka on tarkoittanut mitä ja mitä ei? Yhtä hyvin voisi väittää että Manuelahan se ei mitään tarkoittanut, kunhan yritti peitellä pettymysitkuaan ja katkeruuttaan , kun oli jo "varma voittaja" ja pokka ei pitänytkään kun oli jo valmis tuulettamaan voittoa. Taidat olla se Manuelan tympeän ylimielisen näköinen pissis sisko, joka ilmehti siellä yleisössä, kun otat noin henkilökohtaisesti tämän?

        Koeta elää nyt tämän tiedon kanssa että toiset voitti, ja toipua tuosta pettymyksestä! Tuo on viihdeohjelma missä lopulta Raakelilla ja Janilla oli enemmän tykkääjiä. Jos rahasi meni hukkaan, niin voi voi. Minä en pannut rahojani äänestykseen, sillä minulle on yksi ja sama kuka voittaa, oli kiva katsoa tanssijoiden kehitystä ja nauttia ohjelmasta.

        Mutta kun luen näitä Raakelia solvaavia kirjoituksia, niin olen totisesti vahingoniloinen siitä, että taisi tulla pilkka omaan nilkkaan haukkujilla. :))


      • Koetas nyt kestää...

        "Edellisessä viestissäni halusin vain tuohon loppuun tiivistää ajatuksen, että Manuela ja Matti ovat minun silmiini oikeat voittajat,enkä mieltäni muuta."

        Voi kamala, sehän on hirveetä jos että joku ei oikeasti kestä sitä, ettei omat suosikit voittaneet. Jos et kestä todellisuutta, niin voit kuvitella vaikka, että "sirot ja kepeät" Tami ja Sami tanssi keskenään ja ne voitti koko kilpailun. Mielikuvitusmaailmassa kaikki voi olla just niinkuin itse haluaa! :))

        Miten mahdat kestää oikeita elämän pettymyksiä, kun ei elämässä juurikaan asiat mene kuten itse haluaa? Tämähän oli pelkkä viihdeohjelma.


    • Anonyymi

      Rauhoittukaas nyt tekin! Vaikka Raakel ja Jani veivätkin voiton, en aio hirttäytyä sukkahousuihini tai tanssikenkiini, enkä näe Raakelista painajaisia. Maailmani ei luhistu enkä minä murene yhden ohjelman takia. Minulla on ihan omakin oikea elämä, todellinen sellainen ja myös ihan oikeita pettymyksiä ja murheita, jotka käsittelen kyllä omalla tavallani. Halusin vain tuoda esille oman kantani ja perustelut sille. Se että sanon olevani pettynyt, ei tarkoita sitä etten kestäisi asiaa. Yksinkertaisesti en pidä Raakelista, eikä hän mielestäni ollut oikea voittaja tanssikisassa,toin sen esille täällä,kirjoitin kaiken minkä halusin sanoa ja mitä mieltä olen. Siinä kaikki! Lisäksi elän aivan oikeassa todellisuudessa, samassa kuin tekin. Minun ei tarvitse uppoutua mielikuvitusmaailmaan miettimään kahta pökkelömiestä tanssimaan yhdessä, tai että minun maailmassani Manuela ja Matti voittivat. Tiedän, että Raakel ja Jani voittivat, tuomarit rakastivat heitä ja he saivat lopulta enemmän ääniä,joten siten ylsivät voittoon, mutta itse en olisi suonut näille voittoa ja pidän toiseksi tulleita Manuelaa ja Mattia enemmän voittajina, koska he olisivat voiton mieluummin ansainneet. Enkä ole ainoa joka näinkään ajattelee. Ajattelen siis tästä kaudesta niin, että Raakel ja Jani voittivat, mutta olisin ollut iloinen jos Manuela ja Matti olisivat voittaneet. Ymmärrän siis tosiasiat, mutta olen vain toista mieltä, kuin tuomarit ja esim. te ja muut Raksu-fanit siellä. En voikaan tietää, kuka oikeasti tarkoitti ja mitä, mutta viimeisen kerran Raakel vaikuttaa mielestäni aina feikiltä, eivätkä hänen sanansa MIELESTÄNI kuulostaneet kovin aidoilta, toisin kuin Manuelan. Ja varmasti oli Manuela myöskin pettynyt, oli kuitenkin kyseessä kilpailu ja monien viikkojen tanssiputki, tunteikas finaali jne. Mutta mielestäni hän otti Raakelin ja Janin nätisti huomioon. Turha tästä on enää jatkaa sillä sinun/teidän mielestäsi/mielestänne Raakel tanssi hyvin, ansaitsi voiton ja oli aito,minun mielestäni näin ei ollut. Tiedoksesi vain että tämä "ylimielisen näköinen pissis-sisko" on yleisurheilija, joten siis kaukana pissiksestä(,kuten minäkin) ja ihan vain oli kannustamassa siskoaan, kuten Nickekin vaimoaan. Ei Raakelin ja Janin voitto ole minulle mikään maailmanloppu, josta en selviä ikinä. Raakel ja hänen tanssivoittonsa eivät vain miellytä, enkä jaksa siitä enää hokea ja jauhaa. Kaikki saavat itse päättää mitä mieltä mistäkin tai kestäkin ovat, tai välittävätkö he asiasta tuon taivaallista, kaikki kuitenkin pitävät päänsä. Itse en myöskään äänestykseen osallistunut missään vaiheessa kisaa, joten rahojeni perään en täällä ole itkemässä. Itsekin nautin kisassa tunnelmasta, koreografioista, puvuista ja tanssijoiden kehityksestä kisan varrella. Myös raskasrakenteisen Raakelin tömistelyä tuli seurattua ja monia vaivaannuttavia hetkiä koettua, mutta kun hänet kerran voittajaksi valittiin, olkoon näin, mutta ei se tarkoita että minun tarvitsisi häntä sietää.

      • .......

        Inise mitä iniset ,mutta Raakel oli paras ja ansaitsi voittonsa.


      • manfan
        ....... kirjoitti:

        Inise mitä iniset ,mutta Raakel oli paras ja ansaitsi voittonsa.

        Hommaa silmälasit. Olen samaa mieltä kuin Anonyymi.

        Totuus on, että Raakelin virheitä katsottiin läpi sormien, mutta muiden virheet taas laitettiin tarkasti merkille. Hän oli tuomareiden lellikki ja se on se asia, mikä minua kaikista eniten pännii, ei niinkään itse Raakel. Minullekkin Manuela oli siksi oikea voittaja.


      • lapsi olet
        manfan kirjoitti:

        Hommaa silmälasit. Olen samaa mieltä kuin Anonyymi.

        Totuus on, että Raakelin virheitä katsottiin läpi sormien, mutta muiden virheet taas laitettiin tarkasti merkille. Hän oli tuomareiden lellikki ja se on se asia, mikä minua kaikista eniten pännii, ei niinkään itse Raakel. Minullekkin Manuela oli siksi oikea voittaja.

        Laita lapsi tutti suuhun ja ole hiljaa.


      • manfan
        lapsi olet kirjoitti:

        Laita lapsi tutti suuhun ja ole hiljaa.

        Voivoi..Kyllä olen ihan Raakelin ikäluokkaa oleva nainen. :))


      • kirjoituksesta päätt
        manfan kirjoitti:

        Voivoi..Kyllä olen ihan Raakelin ikäluokkaa oleva nainen. :))

        Olet sitten jäänyt teinitytön asteelle.


      • paras ilo
        manfan kirjoitti:

        Hommaa silmälasit. Olen samaa mieltä kuin Anonyymi.

        Totuus on, että Raakelin virheitä katsottiin läpi sormien, mutta muiden virheet taas laitettiin tarkasti merkille. Hän oli tuomareiden lellikki ja se on se asia, mikä minua kaikista eniten pännii, ei niinkään itse Raakel. Minullekkin Manuela oli siksi oikea voittaja.

        Kansa vaan tykkäsi enempi Raksusta, ikävä kyllä, pelkillä tuomaripisteillä kun ei kisaa voiteta. Näinhän kävi semeissäkin :))

        Ai että olen avoimen vahingoniloinen että Raksu voitti, kun en tiennyt että häntä mollataan näin kauheasti. No mollaajat taisi jäädä vähemmistöön, kun enemmistö toimi ja äänesti häntä.... :)))


    • huhuhhhh

      Olen samaa mieltä kuin anonyymi ja manfan. Jo alkumetreiltä näkyi, että Raakel oli valittu voittajaksi. Sanoinkin sen silloin perhekunnalleni. Voitto ei siksi ollut yllätys. Enpä juuri ohjelmaa katsonut, enkä rahaa soittoihin tuhlannut. Ihmisiä vedätetään, kun soittojen määrikään ei julkaista. Raha kyllä kelpaa.
      Viimeistä jaksoa katsoin sen verran, että näin Raakerin kompuroinnin. Kympit tuli ja ylistykset päälle.
      Halvat on huvit ja mitäänhän tämä ei merkkaa. Minun mielipiteeni on kuitenkin yhtä arvokas kuin Raakeli ylistäjien. Minun puolestani itse kukin saa ihailla ja olla hurmiossa ja ylistää häntä maasta taivaisiin. Onnea vaan hänelle ja kaikille faneilleen!

      • paras v....

        Voi jestas sentään."Kyllä raha kelpaa"Sehän on jokaisen omaa tyhmyytään jos mokomaan rahojaan mättää ."Ihmisiä vedätetään"Siis mihin?Tottakai se näkyi jo alkumetreillä ,koska muut ei pystyneet samaan.


    • ei tanssia

      On tullut jo selväksi, että Raakel Lingell nimisestä tähdestä ei saa sanoa täällä mitään negatiivista, eikä edes keskustella asiallisesti. Samoin koko ohjelmaformaattia ei saa arvostella, eikä toivoa parannusta.
      Kiitos ja hyvästi. Toivottavasti näillä fanittajilla on omaakin elämää.

      • vvvvvvvttt

        ei tanssia luehan kaikki tämän sivuston viestit ,nehän on Raakelista kirjoittavia törkyviestiä täynnä.


    • se pieni ero

      Eiks se nyt jotain merkkaa et voitto tuli 49-51? Siis todella pienellä erolla.

      • ensi vuonna taas

        Voitto mikä voitto!

        Anonyymi jaksaa vaahdota ilman kappalejakoja liian pitkiä vuodatuksiaan. Hän on varmaan se sama tyyppi, joka haukkui toisessa viestiketjussa muita jankuttajiksi palaten itse jatkuvasti jauhamaan samaa paskaa Rakelista yhä uudelleen ja uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe