Tapaan nettimiesystäväni ensimmäistä kertaa muutaman viikon päästä.Jännittää tosi paljon. Ollaan juteltu fb:ssa ja skypessä päivittäin kesästä asti ja nyt lähdetään yhteiselle lomalle. Onko täällä muita, jotka ovat löytäneet netistä puolison, miten meni ensi tapaaminen?
Ensitapaaminen
267
6537
Vastaukset
- mie vaan
Tutustuttiin netin kautta, sen jälkeen eka parin tunnin tapaaminen, käytiin syömässä, ja sit tapailtiin säännöllisesti, Nyt onnellisesti aviossa. Rohkeasti vaan! Hyvä keino on että olet vain ihan oma itsesi vaikka jännittääkin, kaikkia se jännittää
- puolitietä vastaan
mie löysin laivalta.menin tupakin ostoon laivalla,kun siihen kävellä tepsutti kolme tyttöä ja kysyin että mihinkä tytöt on menossa,sanoivat paikan ja vastasin että sinne minäkin olen menossa.pääsette kyydissä kun on kylmä ja räntäsadekin,tytöt tupsahti kyytiin ja kun oltiin päästy perille etupenkin tyttö laski takapenkin tytöt autosta pois ja istui takaisin auton etupenkille siinä parituntia juteltiin ja käytiin määräpaikan sisällä ja sitten lähdettiin pois.ja se etupenkin tyttö on vieläkin matkassa mukana,siitä on kuu kiertänyt pallon jo monta kertaa,ainakin 478 kertaa.että niin se aika hurahtelee.vanhat sanoo että ei se etsimällä löydy,se kävelee puolitiehen vastaan ja niin se on ja tulee olemaan
- habibi
moi onko nettimiesystäväsi suomesta vai ulkomailta.varmaan jännittää nähdä livenä.löysin aviomieheni netistä ja naimisissa ollaan.ensitapaamisen muistan ikuisesti..jännitti kyllä mutta kun tavattiin ja halattiin tuntui kuin olisin löytänyt puoliskoni rauha täytti sydämeni ja kaikki tuntui hyvältä..mutta kannattaa tutustua jonkin aikaa eihän toista tunne heti vaan ajan kanssa.toivon sulle tsemppiä ensitapaamiseen..
- ripa2
Miksi ette ole tavanneet aikaisemmin.Onko Suomalainen mies?
- lemmen palo ja jano
ei ole suomalainen,eikä se ole mies.on tummahipiäinen oikein iso tummatukkainen leidi 48 186 senttiä pitkä.itse olen myös kokoa xxl,joten on ihastuksenikin 184 senttinen komia xxl leidi.kyllä kihelmöi kovasti ja jänskää kun olen ollut sinkku koko ikäni.ns peräkamarin tyttö.nyt ajattelin että on aika avata komeron ovi ja antautua misun vietäväksi ennen kuin isä jumala kylmettää lemmen janon ja lemmen palon
- Rakastunut impi
Hei aloittaja! Täällä yksi joka löysi netin kautta suuren rakkauden
- jännittää :)
Kiitos vastauksista, mies asuu niin kaukana( ei siis ole suomalainen) ettemme ole voineet tavata tuosta vaan. Nyt pitkän suunnittelun lopputuloksena tapaamme kolmannessa maassa. Molempia jännittää ja nyt kun matka lähestyy,tuntuu, että yöunetkin menee. Joka päivä jutellaan, tästä jännityksestäkin, mutta silti sitä vaan miettii uskallanko halata heti kentällä yms yms ja mitäs jos menenkin puihin ja mies ajattelee, että ompas juntti jne jne. Naurettavaa,tiedän,mutta silti jännittää.
- SAUNATAKKI
No voi, voi... Onpahan sitten taas jutunjuurta kun palaat kotimaahan.. Seuraava keskustelunaihe lienee tyyliin "mönkään meni"
- realismia
SAUNATAKKI kirjoitti:
No voi, voi... Onpahan sitten taas jutunjuurta kun palaat kotimaahan.. Seuraava keskustelunaihe lienee tyyliin "mönkään meni"
Ei kai ketään ensimmäistä kertaa tapaakaan sillä ajatuksella että tuo on ihan varmasti se oikea. :D Tippuu matalammalta jos ei odota liikoja.
Jos toinen tykkää niin toinen ei välttämättä tai päinvastoin.
Ei ole mitenkään noloa huomata että "mönkään meni" - linda-d
Et taida ymmärtää millasen riskin otat...
Näitä ulkomaalaisten miesten ja naistenkin tekemiä huijauksia on tapahtunut paljon.
Suuri riski on joutua isomman miesporukan huvittelukohteeksi... olkoon skypessä vaikka kuinka mukava. totuus voi olal aivan toinen.. - teemulii
SAUNATAKKI kirjoitti:
Taitaa olla paljon kovempi juttu kuin että mönkään meni..
Otsikko saattaa olla "jouduin miesporukan leluksi".. jos ylipäänsä kehtaa mitään enää kirjoittaa.. - hui kauheeta !!
linda-d kirjoitti:
Et taida ymmärtää millasen riskin otat...
Näitä ulkomaalaisten miesten ja naistenkin tekemiä huijauksia on tapahtunut paljon.
Suuri riski on joutua isomman miesporukan huvittelukohteeksi... olkoon skypessä vaikka kuinka mukava. totuus voi olal aivan toinen..Saattaa olla että rahasi myös menevät.
Ette kai vain ottaneet samaa huonetta heti ? Minkä ikäinen olet ? Tietääkö kukaan että olet tälläiseen tärskysysteemiin menossa ? - näin opitaan elämää
Osanottoni,
taidat olla aika nuori, jos kuvittelet löytäväsi elämäsi rakkauden koskaan näkemättömästäsi ihmisestä? Uskomatonta!
Kaikissa kaukosuhteissa kiima kasvaa, kuvitellaan liikoja todellisesta elämästä yhdessä.
Monissa kulttuureissa harrastetaan järjestettyjä avioliittoja. Monet niistäkin onnistuvat kulttuurieroista huolimatta , mikäli morsian sopeutuu paikallisiin tapoihin. Joskus morsian tosin kuolee tapaturmaisesti liian pienten myötäjäisten tai käyttäytymisvirheiden takia. - opettele sä ensin
näin opitaan elämää kirjoitti:
Osanottoni,
taidat olla aika nuori, jos kuvittelet löytäväsi elämäsi rakkauden koskaan näkemättömästäsi ihmisestä? Uskomatonta!
Kaikissa kaukosuhteissa kiima kasvaa, kuvitellaan liikoja todellisesta elämästä yhdessä.
Monissa kulttuureissa harrastetaan järjestettyjä avioliittoja. Monet niistäkin onnistuvat kulttuurieroista huolimatta , mikäli morsian sopeutuu paikallisiin tapoihin. Joskus morsian tosin kuolee tapaturmaisesti liian pienten myötäjäisten tai käyttäytymisvirheiden takia.No tuskin aloittajaa on miehen perhejärjestämässä avioon
sinähän se tiedät kaukosuhde kiimasta miehenä kertoa?.
kertoisitko tarkemmin näistä matkoistasi?
Koska jotenkin tuntuu,että haluat omat pettymyksesi liittää aloittajaan
ja näin ollen pilata toisten onnen. - rakastunut nainen
Moikkelis moikka itsekin olen tutustunut netin kautta nykyiseen mieheeni
asuimme 3 vuotta miehen kotimaassa ja sitten muutto suomeen.
- tunisia lover
saanko kysyä onko miehesi tunisiasta.tapaatko perheenkin vai vietättekö hotellilomaa.oletteko samanikäisiä ja onko hän pyytänyt lähettämään rahaa hänelle..onko hän töissä turistipaikassa vai jossain muualla..on kokemusta sieltäpäin miehistä...sekä hyviä että..huonoja..ei kannata antaa ulkonäön ja puheitten sumentaa tosiasoita..mutta aika näyttää...toivotaan parasta.
Ei ole Tunisiasta, eikä ole pyytänyt rahaa, totesi antavansa minulle rahansa kun tavataan, että minä voin hoitaa loppumatkan kustannukset. Työskentelee kotimaassaan armeijassa ja perheen olen tavannut skypessä,lomalle perhe ei tule,mutta myöhemmin aijon tavata heidätkin livenä. Tietenkään kehenkään ei pidä luottaa sokeasti, mutta nyt minua jännittää enemmänkin normaali kanssakäyminen, perhoset lentävät vatsassa :)
- clouds going
jännittää :) kirjoitti:
Ei ole Tunisiasta, eikä ole pyytänyt rahaa, totesi antavansa minulle rahansa kun tavataan, että minä voin hoitaa loppumatkan kustannukset. Työskentelee kotimaassaan armeijassa ja perheen olen tavannut skypessä,lomalle perhe ei tule,mutta myöhemmin aijon tavata heidätkin livenä. Tietenkään kehenkään ei pidä luottaa sokeasti, mutta nyt minua jännittää enemmänkin normaali kanssakäyminen, perhoset lentävät vatsassa :)
Nettiystävät tuottavat 80% pettymyksen niin ulkoasullaan kuin myös kiinnostavuudellaan. Kirjoittaen kaikki on helpompaa. Jopa valehtelu.
clouds going kirjoitti:
Nettiystävät tuottavat 80% pettymyksen niin ulkoasullaan kuin myös kiinnostavuudellaan. Kirjoittaen kaikki on helpompaa. Jopa valehtelu.
Tätähän minä jännitänkin, että jos minä kuulun itse siihen 80prosenttiin :( matkustan maailman toiselle laidalle ja mies pettyykin :(
- haluu kans namia
clouds going kirjoitti:
Mäki haluun tumman miehen.Facebookin kautta voi löytää ehkä helpostikin
senkun lähettää vaan kaveri pyyntöä sinne alkaa tutustumaan. - SAUNATAKKI
Taidat saada turpaasi.. Uskotko sinä ihan oikeasti tuohon?? Kerro nyt äidille ja isille, mihin olet menossa ja ketä tapaamaan. Olet täysin kusetettavissa. Tiedätkö VARMASTI miehestä kaiken? Netissä kun voi kirjoitella mitä tahansa, välttämättä saamasi kuvatkaan ei ole miehestä. Nyt jos koska sinun pitäisi ajatella kaksi kertaa. Paljonkos sinulla on ikää?
- nostradamien
SAUNATAKKI kirjoitti:
Taidat saada turpaasi.. Uskotko sinä ihan oikeasti tuohon?? Kerro nyt äidille ja isille, mihin olet menossa ja ketä tapaamaan. Olet täysin kusetettavissa. Tiedätkö VARMASTI miehestä kaiken? Netissä kun voi kirjoitella mitä tahansa, välttämättä saamasi kuvatkaan ei ole miehestä. Nyt jos koska sinun pitäisi ajatella kaksi kertaa. Paljonkos sinulla on ikää?
Kaikki on varmasti hyvin. Matkamuisto syntyy jo ensi syksynä.
- Pari asiaa huomioosi
Tätähän minä jännitänkin, että jos minä kuulun itse siihen 80prosenttiin :( matkustan maailman toiselle laidalle ja mies pettyykin :(
Tuota, muistahan kuitenkin varata rahaa riittävästi omaan paluuseesi ja kaikkiin kustannuksiisi? Ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun sinisilmäistä blondia pyydetään luottamaan ja luottamuksen hinta maksetaan lentokentällä kun jäädään tullin haaviin kilo tai kaksi heroiinia laukussa(lahjana maassamme asuvalle tuttavalle) tai sitten voi käydä kuin Lepomäen Jennalle.
Muista myös että armeijan leipiin hakeutuvat ihmiset jotka eivät muualla pärjää, johtuen huonoista ihmissuhdetaidoista ja hirveästä halusta päteä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun armeijan leivissä oleva raiskaa naisen sillä sehän on yksi sodankäynnin väline.
Jos siis joudut ikävyyksiin, niin poistu välittömästi vähin äänin hotellistasi kertomatta kenellekään ja ota yhteyttä suomessa asuviin ystäviisi ja sen lisäksi suurlähetystöön. Jos ikävyyksiin jouduttuasi tämän tutun tapaat uudelleen, niin älä missään tapauksessa usko höpöpuheisiin väärinkäsityksistä. Sillä ne eivät yleensä ole sitä.
Eli ole tarkkana ja luota vaistoihisi. En silti halua pelotella näillä uhkakuvilla, mutta maailma vaan nykyään on. - jännittää
SAUNATAKKI kirjoitti:
Uskonko mihin? Äiti ja isä tietävät mihin menen ja ikääkin on kyllä sen verran, että koettu ja nähty on maailmaa. Mutta haluaisin kysyä, että jos tapaat jonkun vaikka marketissa ja alatte tapailla, niin miten tiedät tyypistä kaiken?
- Omat rahapussit
"totesi antavansa minulle rahansa kun tavataan, että minä voin hoitaa loppumatkan kustannukset"
Siis mikä juttu tää on? Kuulostaa siltä, että olet nuori. Tietävätkö vanhempasi reissuistasi? Jos olisit mun tyttö niin löisin kyllä jäitä hattuun ja kunnolla. - saunasamuli
jännittää kirjoitti:
Uskonko mihin? Äiti ja isä tietävät mihin menen ja ikääkin on kyllä sen verran, että koettu ja nähty on maailmaa. Mutta haluaisin kysyä, että jos tapaat jonkun vaikka marketissa ja alatte tapailla, niin miten tiedät tyypistä kaiken?
kyl niitä miehiäki on huijattu ja ne kokeneemmatkin matkaajat mennyt lankaan
- memories <3
nostradamien kirjoitti:
Kaikki on varmasti hyvin. Matkamuisto syntyy jo ensi syksynä.
"Kaikki on varmasti hyvin. Matkamuisto syntyy jo ensi syksynä. "
onko suomi miehellä asiasta siis jotain kokemusta jonka perusteella tietää ennustaa tulevaa??
- kulkija maailmalla
onko maa turvallinen minne olet matkalla.matkustatko yksin...passista kannattaa ottaa kopiot jos passi joutuu hukkaan ja tehdä matkustusilmoitus ulkoministeriöön...niin paljon sattuu kaikenlaista maailmalla...yksin minäkin matkustin pohjois-afrikkaan..
Maa on hyvin yleinen turistikohde, mutta ilmoituksen ulkoministeriöön teen kuitenkin heidän suosituksestaan. Paikanpäällä emme juurikaan ole kahdestaan, koska maijoitumme tuttavieni luokse. Ajattelin nimittäin, että jos nyt satun itse olemaan jotenkin sokea, niin tuttavani eivät ainakaan ole (ovat siis paikallisia ja aika vaikutusvaltaisessa asemassa alueellaan) joten he saavat ruotia miehen hahaha
- odkfd..
Onnea sulle voin vaan kuvitella miten jännität :)
itseänikin jännittäisi kyllä.Olen paljon samanlaisessa tilanteessa,kuin sinäkin.
Katsohan kuitenkin eteesi kun siellä matkustelet.Pieni varovaisuus ei ole koskaan pahasta :) - hämmennys
Mistä maasta miesystäväsi on? Aloin laskemaan 1 1 1 1 1...noiden viestiesi perusteella..
- ....................
Ei ainakaan tuosta vikasta viestistä "Maa on hyvin yleinen turistikohde, mutta ilmoituksen ulkoministeriöön teen kuitenkin heidän suosituksestaan" voi ko. miehen kansalaisuutta päätellä, koska ap:hän sanoi että he tapaavat kolmannessa maassa. Ei siis miehen kotimaassa.
Itse veikkaisin miehen kotimaaksi Intiaa, ja tapaavat ehkä jossain Turkissa tai vastaavassa. Mutta voi ihan hyvin mennä täysin metsäänkin.
- bebrave1
muista; mitään ei voi saada jos mitään ei uskalla... me tavattiin netissä, mies oli toiselta puolelta maapalloa. Nyt 3 vuotta yhdessä asuttu ja onnellisempi olen kuin yhdessäkään aiemmassa suhteessani. En vaihtaisi päivääkään pois. En osannut arvata että elämä tälläistä tarjoaisi vielä tässä vaiheessa! Joten rohkeasti, avoimesti, ole iloinen että sinulle saattoi löytyä myös kumppani jonka rinnalla näet, koet paljon enemmän, kuin kenties kotimaisen miehen rinnalla olisit kokenut.
- No jaa
"En vaihtaisi päivääkään pois"
Kolmen vuoden kuluttua voit olla jo täysin päinvastaista mieltä ja mielihyvin vaihtaisit joka ainoan näistä.
- ....................
Hmmm... Mulla vähän samanlainen tilanne. Paitsi että olen jutellut miehen kanssa Skypessä jo jostain helmi-maaliskuusta lähtien nyt ainakin. Eikä olla vielä tavattu, vaikka ollaan siitäkin paljon puhuttu ja jopa yhteistä matkaa jonnekin muualle mietitty. Ja kun hän on jo alusta pitäen sanonut, että jos aion tehdä kierroksen hänen maassaan kuten olen suunnitellut, voisin vierailla myös häntä katsomassa. Niin aloin nyt viimein itse ajaa asiaa ja tapaamista, että tulisi jotain edistystä siihen hommaan ja voitaisiin viimein saada vaivaamasta se, sovitaanko livenäkin toisillemme ja tuntuuko toisen seurassa viihtyvän silloinkin yhtä hyvin. Ensikuun lopussa nyt näillä näkymin kaiketi tarkoitus nähdä jos lomat menee yksiin.
En usko että on mikään huijari, koska kyseessä on valkoihoinen kaveri EU-maasta, ja on siis kyseisen maan paikallisia. Eikä hän ole esittänyt minkäänlaista hinkua pyrkiä Suomeen, vaan päinvastoin on ajatellut että mikäli meistä jotain tulee, ehkä voisin ajatella myös asumista hänen maassaan - siis silloin kun olen puhunut siitä, että voisin ihan hyvin asua jossain muussa Euroopan maassa.
Mutta mua mietityttää että miten on nyt järkevin edetä, jos tosiaan pystytään järkkäämään viimein se tapaaminen ensikuussa. Olen miettinyt, että yhdistän jutun kaiken varalta muuhun kierrokseen ko. maassa (kyseessä pinta-alaltaan hyvin pieni maa, niin sen kiertää helposti parissa päivässä), ettei ole turhaan tullut tehtyä matkaa jos toisen kanssa ei natsaakaan. Ja että tapaisin ensialkuun tyypin päiväsaikaan jossain kahvilassa ja sen perusteella katsotaan, uskallanko majoittua hänen luokseen loppuloman ajaksi tai vaikka luotettavalta vaikuttaisikin, niin tuntuuko siltä, että olen tarpeeksi kiinnostunut hänestä mennäkseni hänen kotiinsa.
Onko muilla jaettavanaan kokemuksia vastaavista ekoista reissuista netissä tavatun ihmisen luo? Miten ovat menneet ja mitä kuulunut ohjelmaan?- järkikäteen
Kai nyt jo tajuat olevasi huijattu?
- myhku
Ei missään tapauksessa toisen kotiin yöpymistä ekalla kerralla. Se on kaikein vaarallisin tapa tulla huijatuksi ja raiskatuksi.
Onpa mukava kuulla, että meitä on useampia, jotka ovat suht samassa tilanteessa tai ovat olleet.
Kaikki matkalaiset voisivat päivitellä tänne kuulumisiaan, olisi mukava kuulla miten menee!
Sen verran voin salaperäisyyden verhoa itse raottaa, että tapaamme Intiassa :) . Skaippasimme äsken ja nyt on taas järisyttävä ikävä, ihan kuin olisi teini taas,olen ihan huumassa!- ....................
Itsekin skypetin toissapäivänä tuon toisen eurooppalaisen kanssa, mutta sitä toivoisi jotain edistystä siihen lopulliseen matkanmietintäasiaan. En tykkää vain jaaritella ja pohtia että "voitais" tavata sillon ja sillon. Mä haluan myös siirtyä teoissa eteenpäin enkä vain suunnitelmissa, siitäkin huolimatta että aion yhdistää tapaamiseen muunkinlaisen loman ko. maassa jo siltäkin varalta ettei livenä sitten synkkaisikaan. Mutta toisaalta sille lomalle tuskin menee mentyä, jos ei samalla tiedä varmuudella tapaavansa myös miestä. Ja joululomaan on enää sen verran lyhyt aika että päätösten/varausten ajan olisi kyllä hyvä olla nyt. Että saa nähdä nyt sitten.
Yritin jo jokin aika sitten asiaa taas ottaa puheeksi, mutta sillonkin jäi miehen puolelta semmosen pyörittelyn asteelle tyyliin "joo mullakin on aika pitkä joululoma" ja "täällä on kyllä kylmää sillon, mutta mukavaa seutuahan tää on". Mutta esimerkiksi varmoja päivämääriä ja sitä olisiko tyyppi vapaalla samoina päivinä kuin itse tulen olemaan en vielä tuolloin saanut. - jännittää :)
.................... kirjoitti:
Itsekin skypetin toissapäivänä tuon toisen eurooppalaisen kanssa, mutta sitä toivoisi jotain edistystä siihen lopulliseen matkanmietintäasiaan. En tykkää vain jaaritella ja pohtia että "voitais" tavata sillon ja sillon. Mä haluan myös siirtyä teoissa eteenpäin enkä vain suunnitelmissa, siitäkin huolimatta että aion yhdistää tapaamiseen muunkinlaisen loman ko. maassa jo siltäkin varalta ettei livenä sitten synkkaisikaan. Mutta toisaalta sille lomalle tuskin menee mentyä, jos ei samalla tiedä varmuudella tapaavansa myös miestä. Ja joululomaan on enää sen verran lyhyt aika että päätösten/varausten ajan olisi kyllä hyvä olla nyt. Että saa nähdä nyt sitten.
Yritin jo jokin aika sitten asiaa taas ottaa puheeksi, mutta sillonkin jäi miehen puolelta semmosen pyörittelyn asteelle tyyliin "joo mullakin on aika pitkä joululoma" ja "täällä on kyllä kylmää sillon, mutta mukavaa seutuahan tää on". Mutta esimerkiksi varmoja päivämääriä ja sitä olisiko tyyppi vapaalla samoina päivinä kuin itse tulen olemaan en vielä tuolloin saanut.Kannattaa varata ajoissa matkat, koska ainakin lentoliput kallistuvat koko ajan mitä lähemmäs matka tulee, tosin pakettimatkojahan voi saada myös äkkilähtöinä hyvällä säkällä ja juuri tuo kannattaa selittää myös miehelle ettei asiaa voi harkita loputtomiin juurikin lippujen hintojen takia. Matkustaminen on ihanaa ja ajattele, että jos bonuksena on vielä rakkaus niin mikäs sen parempaa :)
- happy women
Kannattaa varata ajoissa matkat, koska ainakin lentoliput kallistuvat koko ajan mitä lähemmäs matka tulee, tosin pakettimatkojahan voi saada myös äkkilähtöinä hyvällä säkällä ja juuri tuo kannattaa selittää myös miehelle ettei asiaa voi harkita loputtomiin juurikin lippujen hintojen takia. Matkustaminen on ihanaa ja ajattele, että jos bonuksena on vielä rakkaus niin mikäs sen parempaa :)
itse näin kultani viime kuussa marokossa ja voin sanoa,että oli yksi elämäni onnellisimmista taphtumista.
- Valmistaudu jo
happy women kirjoitti:
itse näin kultani viime kuussa marokossa ja voin sanoa,että oli yksi elämäni onnellisimmista taphtumista.
Ensimmäinen lista on top 20 suurimmasta eroprosentista alaspäin jossa Syntymämaa tuntematon pitää piikkipaikkaa hurjalla eroprosentilla 20% voimassa olevien avioliittojen määrästä joka vuosi, eli viidessä vuodessa kaikki avioliitot päätyisivät eroon ellei uusia avioliittoja samanaikaisesti solmittaisi!
Syntymämaa tuntematon
Gambia
Bangladesh
Entinen Serbia ja Montenegro
Kamerun
Tunisia
Kongo
Nigeria
Irak
Tansania
Jordania
Turkki
Kaikki Afrikan maat yhteensä
Egypti
Marokko
Peru
Somalia
Algeria
Albania
Ghana - Kauko aasia vielä
Valmistaudu jo kirjoitti:
Ensimmäinen lista on top 20 suurimmasta eroprosentista alaspäin jossa Syntymämaa tuntematon pitää piikkipaikkaa hurjalla eroprosentilla 20% voimassa olevien avioliittojen määrästä joka vuosi, eli viidessä vuodessa kaikki avioliitot päätyisivät eroon ellei uusia avioliittoja samanaikaisesti solmittaisi!
Syntymämaa tuntematon
Gambia
Bangladesh
Entinen Serbia ja Montenegro
Kamerun
Tunisia
Kongo
Nigeria
Irak
Tansania
Jordania
Turkki
Kaikki Afrikan maat yhteensä
Egypti
Marokko
Peru
Somalia
Algeria
Albania
Ghanaunohdit listasta kauko aasian maat
monet aasialaisista naisistahan on yn äitejä myöskin jotka haluu eurooppaan tai muihin sivistysmaihin asumaan.Lapsia siis entisistä liitoista eivät ne kaikki aasialaiset suinkaan lapsettomia ole entisistä liitoista löytyy lapsia monillakin. - +sinä mukaan
Kauko aasia vielä kirjoitti:
unohdit listasta kauko aasian maat
monet aasialaisista naisistahan on yn äitejä myöskin jotka haluu eurooppaan tai muihin sivistysmaihin asumaan.Lapsia siis entisistä liitoista eivät ne kaikki aasialaiset suinkaan lapsettomia ole entisistä liitoista löytyy lapsia monillakin.Mutta pikku hali puli nössö, nythän ei ole kysekkään muista maista vaan muiden maiden kansalaisista jotka asuvat täällä. Sehän nyt vielä puuttuis, jos laskettaisiin noiden ulkkismiesten lähtömaan isättömiksi jäänet lapset mukaan ja usean jalkavaimot ei riitä laskimen kapasiteetti.
- muslim men from?
Ap onko miehesi Palestiinasta tai muusta muslimi maasta?
minä uskon että on. ihan vaan siitä syystä kun matkaatte intiaan toki intiakin on kaunis maa ja värikäs kulttuuri paljon nähtävää,mutta yleensä monista muslimi maista ei voi matkustaa vierailulle tuosta noin vaan esim:Eurooppaan joten siksi tekin olette päätyneet intiaan koska sinne on helpompi päästä.
Nyt tietenkin kirjoitat viestin perään,että ei ole muslimi mies. juu eipä vissiin- Täällä yksi myös
Moro aloittaja
Itsellä saman kaltainen tilanne tulossa eteen jossain vaiheessa
Olen keskustellut skypessä ja muutenkin netissä miehen kanssa yli vuoden
Hän on Pakistanilainen.Myös mullekin on esitelty miehen perhettä skypen kautta
vaikuttavat sydämellisisltä ihmisiltä.Varovainenkin olen toki ollut ja mies ei ole mihinkään mua patistanut ja muutenkin keskustelumme ovat olleet melko rentoja :)
Nyt kuitenkin tapaaminen jännittää hirveästi,et miten kaikki menee ja mitä mä sanon kun nään ekaa kertaa jne.. hih. Et siis ole yksin tilanteesi kanssa meitä on muitakin joilla sama tilanne. - Jännittää :)
On muslimi, mitäs sitten :) ja ihana onkin, muttei palestiinasta. Niin ja menemme Intiaan, koska se on minulle tuttu ja hänelläkin on suoralento sinne.
Täällä yksi myös kirjoitti:
Moro aloittaja
Itsellä saman kaltainen tilanne tulossa eteen jossain vaiheessa
Olen keskustellut skypessä ja muutenkin netissä miehen kanssa yli vuoden
Hän on Pakistanilainen.Myös mullekin on esitelty miehen perhettä skypen kautta
vaikuttavat sydämellisisltä ihmisiltä.Varovainenkin olen toki ollut ja mies ei ole mihinkään mua patistanut ja muutenkin keskustelumme ovat olleet melko rentoja :)
Nyt kuitenkin tapaaminen jännittää hirveästi,et miten kaikki menee ja mitä mä sanon kun nään ekaa kertaa jne.. hih. Et siis ole yksin tilanteesi kanssa meitä on muitakin joilla sama tilanne.Kuulostaa niin tutulta :D Mukava kuulla, että meitä on useampiakin, jotka pohtii samoja juttuja saa ns vertaistukea!
- trgqe
Jännittää :) kirjoitti:
On muslimi, mitäs sitten :) ja ihana onkin, muttei palestiinasta. Niin ja menemme Intiaan, koska se on minulle tuttu ja hänelläkin on suoralento sinne.
otan osaa..
Muistathan että muslimeille koirakin on naista arvokkaammassa asemassa..ja koira ei todellakaan ole eläimistä se arvostetuin.
Älä missään nimessä anna pasiiasi ja mitään papereitasi hetkeksikän kyseisen hepun haltuun.. sillä silloin et enää kotimaata ja ystäviäsi näe.
Joudut loppuiäksesi pukeutumana rätteihin, peittämään kasvosi , ja miehen orjaksi..
Peruuta reissusi vielä kun voit.. - tykkäät spämmätä
trgqe kirjoitti:
otan osaa..
Muistathan että muslimeille koirakin on naista arvokkaammassa asemassa..ja koira ei todellakaan ole eläimistä se arvostetuin.
Älä missään nimessä anna pasiiasi ja mitään papereitasi hetkeksikän kyseisen hepun haltuun.. sillä silloin et enää kotimaata ja ystäviäsi näe.
Joudut loppuiäksesi pukeutumana rätteihin, peittämään kasvosi , ja miehen orjaksi..
Peruuta reissusi vielä kun voit..ootko se mies jolla on aasiasta nainen?
- India+jEMEN
trgqe kirjoitti:
otan osaa..
Peruuta reissusi vielä kun voit..Ap on menossa Jemeniin saa kait sitä hyvänen aika matkustaa?????????????"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0+++++
Onnea sulle ap :) pidähän hauskaa mutta myös järki mukana eiks vaan?
hauskaa lomaa sulle ja tuttavallesi. muuten oletko millon matkaamassa intiaan?- jännittää :)
Kiitos, ensi kuun alussa mennään, suurinosa ajasta Itä-intiassa, mutta käydään myös mm mumbaissa ja delhissä :) toivotaan ettei iske mahatauti tms *niiin noloa* hahah
- jännäkakka
Kiitos, ensi kuun alussa mennään, suurinosa ajasta Itä-intiassa, mutta käydään myös mm mumbaissa ja delhissä :) toivotaan ettei iske mahatauti tms *niiin noloa* hahah
hahah mut jos niin sattuis käymään, ni se tavarahan ois saman väristä kuin tulevas ukkos hahah :D jos vaik nukkuisitte yhessä ja sulle kävis vahinko, niin et erottais mistä kohtaa alkaa ne sun löysät tuotokset ja missä kohtaa on ukkos hahah!
- Intian raiskarit
@jännittää :)
Olet kai sentään seurannut viimeaikojen uutisia intialaisten miesten tekemistä joukkoraiskauksista? Se eräskin naisopiskelija joukkoraiskattiin bussissa ja kuoli myöhemmin. Oli poikaystäväkin mukana ja hänetkin pahoinpideltiin. Aina ei raiskareita saada edes kiinni että saisivat tuomionsa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Intian raiskaajat saivat hirttotuomiot/a1379061206478 - jännittää :)
Intian raiskarit kirjoitti:
@jännittää :)
Olet kai sentään seurannut viimeaikojen uutisia intialaisten miesten tekemistä joukkoraiskauksista? Se eräskin naisopiskelija joukkoraiskattiin bussissa ja kuoli myöhemmin. Oli poikaystäväkin mukana ja hänetkin pahoinpideltiin. Aina ei raiskareita saada edes kiinni että saisivat tuomionsa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Intian raiskaajat saivat hirttotuomiot/a1379061206478Itseasiassa olen lukenut ja ottanut tämänkin niin hyvin kuin taidan huomioon esim yksin en liiku missään ja suurinosa ajasta ollaan onneksi paikallisten suojeluksessa, mutta kieltämättä alkupäivät ilman heitä jännittävät hiukan.
- näin se menee
Veikkaanpa että ap:n unelmien mies on Pakistanista. Voi voi tyttöparka, et tiedä mihin passkaan oot kätesi iskemässä! Jännität vaan että tykkääköhän se susta, joo no ihan varmana tykkää ja kovastikin, samoin koko suku. Pian se jo kosii sua ja ootte onnellisesti yhdessä matkalla Suomeen. Alle vuoden sisään syntyykin jo jälkikasvua ja pikkuhiljaa alkavat ne pilvilinnat romahdella...
- Jännittää :)
Vaan kun ei ole pakistanista ja toisekseen kaverini meni juuri naimisiin aivan ihanan pakistanilaisen kanssa, kunnon mies, parempi kuin moni paikallinen!
- pakistanilainenko?
Vaan kun ei ole pakistanista ja toisekseen kaverini meni juuri naimisiin aivan ihanan pakistanilaisen kanssa, kunnon mies, parempi kuin moni paikallinen!
pakistanilainenko?
- kuslimi
Ookkos tosissas, taidat nyt elää muussa kun todellisuudessa. Onko tullu mieleesi kysyä, voiko hän tulla sua tapaamaan suomeen. Kuulisit selityksen ja osaisit päätellä onko selitys vähänkään uskottava. jos ei voi, niin mikä on perimmäinen syy, musta ukko on luvannut ummet ja lammet, kun huomas hullaantumisesi.Pitäisin pikku-riskinä uskoa joka sanaa mitä ukko puhuu.
- ei kaikki haluuTänne
kuslimi kirjoitti:
Ookkos tosissas, taidat nyt elää muussa kun todellisuudessa. Onko tullu mieleesi kysyä, voiko hän tulla sua tapaamaan suomeen. Kuulisit selityksen ja osaisit päätellä onko selitys vähänkään uskottava. jos ei voi, niin mikä on perimmäinen syy, musta ukko on luvannut ummet ja lammet, kun huomas hullaantumisesi.Pitäisin pikku-riskinä uskoa joka sanaa mitä ukko puhuu.
ootko tullu ajatelleeks et kaikki ei tahdo suomeen ja ehkä siks ap tapaa miehen kolmannessa maassa.
itselläni myös kiikarissa joka ei tahdo muuttaa omasta kotimaastaan suomeen
- pakiiii
Itselläni tämä Pakistaniainen mies kristitty ja kultaisempaa ihmistä saa etsiä :)
toivon,että pian tapaamme.- paki kaki
Ootte säälittäviä :(
- Mitä ihmettä?
"Itselläni tämä Pakistaniainen mies kristitty ja kultaisempaa ihmistä saa etsiä :)
toivon,että pian tapaamme"
Miten voi olla mies jos ei ole koskaan tavannut??!!
Itse en kyllä ikäpäivänä lähtisi mihinkään Intiaan tapaamaan nettituttua.! - cjskdc..
Mitä ihmettä? kirjoitti:
"Itselläni tämä Pakistaniainen mies kristitty ja kultaisempaa ihmistä saa etsiä :)
toivon,että pian tapaamme"
Miten voi olla mies jos ei ole koskaan tavannut??!!
Itse en kyllä ikäpäivänä lähtisi mihinkään Intiaan tapaamaan nettituttua.!ei kaiketi ole aloittajan tuttu tämä kristitty pakistanilainen mies
jos luit viestit oikein niin ap ei ole kertonut että minkä maalainen hänen tuttunsa on. - Oikein luin
cjskdc.. kirjoitti:
ei kaiketi ole aloittajan tuttu tämä kristitty pakistanilainen mies
jos luit viestit oikein niin ap ei ole kertonut että minkä maalainen hänen tuttunsa on.Mies tuskin on ruotsalainen,norjalainen tai yleensä eurooppalainen.
Vaikuttaa jotenkin kovin epätoivoiselta jos pitää seuraa etsiä maapallon toiselta puolelta. - Vanha foorumilainen
Oikein luin kirjoitti:
Mies tuskin on ruotsalainen,norjalainen tai yleensä eurooppalainen.
Vaikuttaa jotenkin kovin epätoivoiselta jos pitää seuraa etsiä maapallon toiselta puolelta.Mistä päättelit, että hän on erityisesti seuraa etsiskellyt maapallon toiselta puolelta?
Et ensinnäkään tiedä mistä maasta mies on, etkä myöskään sitä, miten ovat toisensa kohdanneet...
- Neuvonvaan
Hetkinen:
Tapaat?
Netti?
Miesystävä?
Oisikohan sinun korkea aika alkaa laihdutuskuurille ja käydä vilkaisemassa mitä tuolla kolme ikkunaruutua ulompana tapahtuu. Siellä pihan puolella siis.
Lisatietoja uudelle harrastuksellesi saat esim. saitista: http://www.hankielama.com- jännittää :)
öö miks mun pitäis laihuttaa?? ei ole kuule ongelmia saada suomipoikaakaan (kenellä olisi-ovat aika helppoja), mutta onko sillä värillä tms jotain väliä, jos esim joku suomalainen sytyttäisi ja veisi jalat alta niin tottakai se olisi menoa. Ja mitä elämän hankkimiseen tulee niin mielestäni elän aika hyvää elämää, tällä hetkellä opiskellen, raha ei ehkä kasva puussa, mutta lähes kaiken mitä olen elämältä halunnut, olen myös saanut, on ystäviä, on perhe, on matkusteltu, nähty ja koettu ja nyt sydän vetää toiselle puolelle palloa, jännittävää eikö :D
- Mexicon mies
Moikkelis moikka aloittaja neitonen
täällä myös yksi joka on tapaamassa tuttavuuden
mies on meksikosta.Jännitys on kova,mutta odotan tapaamista innolla
Kenen pitäisi hankkia elämä? eikös tämä ole elämän hankkimista,kun aloittaja on tutustunut ja menossa tapaamaan miestä ja ehkä kenties voi rakkauskin syttyä.- Huumediileri?
Järkeä päähän! Kukaan ei voi olla niin tyhmä että lähtee tapaamaan jotakin nettituttua Meksikoon!!??
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=3&cad=rja&sqi=2&ved=0CD0QFjAC&url=http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/meksikon-huumesota&ei=f9eYUq_GGqf_ygPI44GwDQ&usg=AFQjCNGiusFcNgI9GOAyXwbKzKqCn71DRw - mexicon
Huumediileri? kirjoitti:
Järkeä päähän! Kukaan ei voi olla niin tyhmä että lähtee tapaamaan jotakin nettituttua Meksikoon!!??
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=3&cad=rja&sqi=2&ved=0CD0QFjAC&url=http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/meksikon-huumesota&ei=f9eYUq_GGqf_ygPI44GwDQ&usg=AFQjCNGiusFcNgI9GOAyXwbKzKqCn71DRwTapasin oman meksikaani rakkaani pari kk sitten
ja kaikki meni hyvin,Yhteyttä pidämme edelleen ja katsotaan miten asiat tästä etenevät. - arriivaaaaaaaaaaa
Huumediileri? kirjoitti:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=3&cad=rja&sqi=2&ved=0CD0QFjAC&url=http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/meksikon-huumesota&ei=f9eYUq_GGqf_ygPI44GwDQ&usg=AFQjCNGiusFcNgI9GOAyXwbKzKqCn71DRwAivan turhaan linkittelet noita linkkejäsi.Täällä myös yksi jolla kokemusta meksikolaisesta miehestä.Ihana on ja todella huolehtivainen.
- Tulista lempeä
Huumediileri? kirjoitti:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=3&cad=rja&sqi=2&ved=0CD0QFjAC&url=http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/meksikon-huumesota&ei=f9eYUq_GGqf_ygPI44GwDQ&usg=AFQjCNGiusFcNgI9GOAyXwbKzKqCn71DRwMeksikaani miehet on muuten melko tulisia rakastajia ;)
ei jää nainen kylmäksi.
Suosittelen. - 30e03e33e+3
mexicon kirjoitti:
Tapasin oman meksikaani rakkaani pari kk sitten
ja kaikki meni hyvin,Yhteyttä pidämme edelleen ja katsotaan miten asiat tästä etenevät.melko sexyjä miehiä noi meksikaaanit
tapasitko miehesi meksikossa tai jossain naapuri maassa?
itsellä sunnitteilla parin tyttökaverin kanssa mennä bailaus reissulle meksikon kuumaan aurinkoon ja tietty katsastamaan ne namupalat - tanjushka
Tulista lempeä kirjoitti:
Meksikaani miehet on muuten melko tulisia rakastajia ;)
ei jää nainen kylmäksi.
Suosittelen.niinkö? tahtoisin kyllä koklata ne vaan taitaa olla aika harvinaista herkkua täällä suomessa?
- veronmaksajat
tanjushka kirjoitti:
niinkö? tahtoisin kyllä koklata ne vaan taitaa olla aika harvinaista herkkua täällä suomessa?
Katokkin et se no inglish menee sitten kielikursseille ja töihin.
- hop hop hei
veronmaksajat kirjoitti:
Katokkin et se no inglish menee sitten kielikursseille ja töihin.
Kyllä mun meksikaano osaa enkkuu
vaikk ei sillä kyl espnajaki on kielenä mahtavan kuuloista - Tumma ja tulinen
ei jää nainen kylmäksi.
Suosittelen.Tummia komistuksia on kyllä Meksicon miehet
- stereotypewriter
ei jää nainen kylmäksi.
Suosittelen.Nii se johtuu siitä kun ne syö vaan chiliä ja päälle ryyppää tequilaa. Sitten jo heitelläänkin sombreroa ja ammutaan pistolalla ilmaan niin että Zapata-viikset vain tutisevat. Ja tämä kaikki mariachi-musiikin soidessa.
- c+sxo+zx
Joko se tapaamis päivä lähenee sulla?
Vajaa 2 viikkoa vielä kituuttamista ja sitten menoksi. Jännitys- ja odotuskertoimet vaan kasvaa. Ollaan puhuttu nyt joka päivä vähintään kerran skypessa ja ajatus siitä ,että kahden viikon päästä voin koskea häntä oikeasti, on aivan mieletön!
- Ei parane
Vajaa 2 viikkoa vielä kituuttamista ja sitten menoksi. Jännitys- ja odotuskertoimet vaan kasvaa. Ollaan puhuttu nyt joka päivä vähintään kerran skypessa ja ajatus siitä ,että kahden viikon päästä voin koskea häntä oikeasti, on aivan mieletön!
Mennä koskettelemaan,tuolla päin maailmaa on vähän eri tavat.
- LinaLii
Tapasin mieheni 4 vuotta sitten Facebookissa (ei siis suomalainen) ja olemme nyt olleet naimisissa 3 vuotta. Kaikki hyvin! :)
- Ystäväsi ikuinen
Pysyvä oleskelulupa myönnetään 4 vuoden jälkeen, eli vielä pitää jännittää sinun hetkisen.
- Fun
Minä en lähtisi Intiaan tapaamaan miestä, jonka kanssa olen puhunut netissä, oliko se aloittajan idea ? vaiko ihanan miehen, Miksi et voi tavata kotimaassaan häntä ja samalla koko perhettä ?
Olin itse samassa tilanteessa reilu vuosi sitten, tapasin mieheni netissä pari vuotta sitten ja vuosi siitä matkustin yksin mieheni kotimaahan, tosin esteettömyystodistus mukana ja meidät vihittiin ensimmäisellä tapaamisreissulla, koska hän ei saanut Suomeen viisumia ja emme halunneet odottaa pitempään. Hän sai oleskeluluvan 9 kk odottamisen jälkeen ja asumme nyt Suomessa.
Toivottavasti kaikki menee hyvin, se on niin todella outoa tavata oikeassa elämässä ihminen jonka on tavannut vain kameran välityksellä, nauti joka hetkestä !- jännittää :)
Idea oli yhteinen, koska minulla on monia ystäviä intiassa (olen käynyt siellä ja tehnyt töitä) hänen taas on helppo tulla juuri intiaan. Kivempi tavata ns ei kenenkään maalla. Vietämme pari kuukautta yhdessä ja katsomme mitä elämä tuo tullessaan. Toivotaan parasta :)
- Että 2 kuukaudeksi
Idea oli yhteinen, koska minulla on monia ystäviä intiassa (olen käynyt siellä ja tehnyt töitä) hänen taas on helppo tulla juuri intiaan. Kivempi tavata ns ei kenenkään maalla. Vietämme pari kuukautta yhdessä ja katsomme mitä elämä tuo tullessaan. Toivotaan parasta :)
Kyllähän parissa kuukaudessa on jo hyvät mahdollisuudet saada oleskelulupahakemus alulle eli uuden murjaanin alku kohdussasi kasvaamaan. Sopivalalla hormonihoidolla voisi saada vielä oikein monikkoraskauksenkin aikaiseksi.
Että 2 kuukaudeksi kirjoitti:
Kyllähän parissa kuukaudessa on jo hyvät mahdollisuudet saada oleskelulupahakemus alulle eli uuden murjaanin alku kohdussasi kasvaamaan. Sopivalalla hormonihoidolla voisi saada vielä oikein monikkoraskauksenkin aikaiseksi.
sanos muuta, kiitos vinkistä-tosi siistii, nyt mä ehin viel hakee ne hormonitki, niin saadaan ihkui vauvoi monta kerrallaan ja sit sua harmittaa, kun sun verovaroin elätetään liutaa lapsia ja mua ja mun ihkuu miestä.
- fast play
Itse tapasin aviomieheni ensi kertaa Helsinki-Vantaan lentokentällä. Sitä ennen olimme kirjoitelleet toisillemme n.3kk ajan ja kyllä jännitti. Jouduimme kyllä lumeliitto kuulusteluihin ja yhä yhdessä ja av vuosia takana 5 joten tämä sujui paremmin kuin hyvin. Mutta moni ei tekisi samaa ja jälkikäteen ajateltuna voin myöntää ettei kuulostanut hyvälle idealle mutta kerran sitä avioidutaan (itseäni tarkoittaen). Mies länsimaista ja ei ole musta eikä muslimi.
- SAUNATAKKI
Oikein hyvä valinta tavata intiassa, jossa naisen arvo on perse.
- Lonely walking
kannattaa olla varovainen länsimaalaisen ja vielä naisen,jos yksin matkustat..on alqaidaa,ääri islam ryhmiä,jotka sieppaa ja tappaa ihmisiä ym ryhmiä...olot ei sielläpäin maailmaa ihankuin meillä...kokemusta on yksin matkustaneena muslim maihin...ootko nuori tyttönen vai aikuinen nainen...katso välillä maailmaa ilman vaaleapunaisia laseja,rakastunut ei näe todellisuutta,miehet netissä monesti hyviä puhumaan,manipuloi myös,sepittää tarinoita...mutta touvotaan kaikki mee hyvin,ilmotus ulkoministeriöön matkasta,kopiot passista..tsemppiä matkaan
- djcdc00´´+
ap on menossa intiaan ja sinne matkustaa suomalaisia ja kaikenmaalaisia aika paljon muitakin joten ei kai siellä al-qaidan vaaraa ole? vai onko jos on niin iksi niin monet suomalaiset esim. matkustaa sinne?
- Indian
djcdc00´´+ kirjoitti:
ap on menossa intiaan ja sinne matkustaa suomalaisia ja kaikenmaalaisia aika paljon muitakin joten ei kai siellä al-qaidan vaaraa ole? vai onko jos on niin iksi niin monet suomalaiset esim. matkustaa sinne?
Ap älä välitä näiden äijien puheista täällä
on vaan kateellisten panettelua.Tälläiset henkilöt jotka aina haluaa luulotella tietävänsä kaiken etukäteen ja pahimmasta päästä anna juoru akkojen juoruta vaan
eletään ja nautitaan me vaikka piruuttaan :D
Muuten hyvää matkaa sinne Intiaan on muuten kauniita maisemia siellä ja kaiken päälle vielä tumma eksoottinen mies rinnalla.Elä ja nauti! - Suomi maksaa
Indian kirjoitti:
Ap älä välitä näiden äijien puheista täällä
on vaan kateellisten panettelua.Tälläiset henkilöt jotka aina haluaa luulotella tietävänsä kaiken etukäteen ja pahimmasta päästä anna juoru akkojen juoruta vaan
eletään ja nautitaan me vaikka piruuttaan :D
Muuten hyvää matkaa sinne Intiaan on muuten kauniita maisemia siellä ja kaiken päälle vielä tumma eksoottinen mies rinnalla.Elä ja nauti!Laissa tulisi olla määräys joka estäisi avioerpot ja erollään asumisen ensimmäisten 5 vuoden aikana. Loppuisi nuo lumeliitot!
- Arabi prinssi
Suomi maksaa kirjoitti:
Laissa tulisi olla määräys joka estäisi avioerpot ja erollään asumisen ensimmäisten 5 vuoden aikana. Loppuisi nuo lumeliitot!
Itse tapasin oman rakkaani Saudi-Arabiassa matka oli kiehtova ja sitäkin antoisampi.Nyt yhteiseloa 8 vuotta rakkaani kanssa.
- Kertokaa lisää
JÄNNITTÄÄ, miten teille sitten lopulta käy. Kertokaa, kuinka reissu meni ja vastasiko nettisuhde odotuksia livenäkin. Silloin ei kaikki ei jää arvailujen varaan. Kiinnostava keskustelu kaiken kaikkiaan!
9 päivää vielä ja matkaan :) tulen sitten kertomaan, jos ja kun nettiin pääsen, kuulumisia jo matkan aikana.
- SAUNATAKKI
9 päivää vielä ja matkaan :) tulen sitten kertomaan, jos ja kun nettiin pääsen, kuulumisia jo matkan aikana.
Hahhhaaa "tulen sitten kertomaan kun nettiin pääsen.." Hahhaa. Ihanaa, varmasti aivan ihanaa ja ihana mies, kunnes "pappi" on aamenensa sanonut. Kerrotko vaikka sitten vasta, kun olet mennyt sen kanssa naimisiin vai tuleeko tästä jatkoromaani?
1-osa : Kuinka tapasin jumalaisen miehen
2-osa: Seukkaamista 2 viikkoa ja naimisiin (edelleen ihana mies)
3-osa: 1 kuukausi ihanaa kuherrusta
4-osa; 2 kuukauden jälkeen muutettiin suomeen
5-osa: paksuna
6-osa: Äijä ei ole vieläkään mennyt töihin, mun rahat loppuu
7-osa: Lapsi (POIKA) syntyi, ihana mies
8-osa: Äijä ei hoida lasta, minä en pääse mihinkään, äijä vaan maleksiin kavereitten kanssa ja vie rahat, ei vauvalle ruokaa
9-osa: Ero
10-osa: äijä kaappas pojan mukaansa ja lähti sinne mistä tulikin, ja suuria lehtijuttuja
11----> ainakin 100 jatko-osaa lisää
Ja aina joka välissä tyrkyttämään itseään iltapäivälehtiin, kun äijä vei kakaran/t - ......
SAUNATAKKI kirjoitti:
Hahhhaaa "tulen sitten kertomaan kun nettiin pääsen.." Hahhaa. Ihanaa, varmasti aivan ihanaa ja ihana mies, kunnes "pappi" on aamenensa sanonut. Kerrotko vaikka sitten vasta, kun olet mennyt sen kanssa naimisiin vai tuleeko tästä jatkoromaani?
1-osa : Kuinka tapasin jumalaisen miehen
2-osa: Seukkaamista 2 viikkoa ja naimisiin (edelleen ihana mies)
3-osa: 1 kuukausi ihanaa kuherrusta
4-osa; 2 kuukauden jälkeen muutettiin suomeen
5-osa: paksuna
6-osa: Äijä ei ole vieläkään mennyt töihin, mun rahat loppuu
7-osa: Lapsi (POIKA) syntyi, ihana mies
8-osa: Äijä ei hoida lasta, minä en pääse mihinkään, äijä vaan maleksiin kavereitten kanssa ja vie rahat, ei vauvalle ruokaa
9-osa: Ero
10-osa: äijä kaappas pojan mukaansa ja lähti sinne mistä tulikin, ja suuria lehtijuttuja
11----> ainakin 100 jatko-osaa lisää
Ja aina joka välissä tyrkyttämään itseään iltapäivälehtiin, kun äijä vei kakaran/tSuomalainen mies ei eroa tuosta mitenkään paitsi eron jälkeenkään ei välitä lapsestaan.
- lapsikaappaus
...... kirjoitti:
Suomalainen mies ei eroa tuosta mitenkään paitsi eron jälkeenkään ei välitä lapsestaan.
Ja ulkolainen voi rakastaa niin paljon, ettet enään muksujasi milloinkaan.
Tapasin netin kautta naisen keitin kahvit mut ei keretty juoda kahviakaan kun nainen ehdotti makuuhuoneeseen menyä. En häkelly pienestä mut silloin kyllä häkellyin niin suorasta menosta. Sinänsä ei pidä yleistää tapahtunutta.
- Huuhaa elämää
Menemme maan pinnalle,en ymmärrä näitä kaukorakkauksia,kytätään kuukausia jotain tapaamista ,ei se ole oikeaa elämää,kotimaista ei varmaan saa ja pitää kytätä jotain vinkuintiasta.Olen kerran mennyt naimisiin lähes 40-vuotta sitten aidon Suomalaisen kanssa ja aion myös pysyä kuolemaan asti.Yksi liitto ,yhdet lapset,ongelmat on silloin pieniä,en ymmärrä näitä vaihdokkia ja vaihtajia,avioeroja yleensäkkään.Nykyihminen elää pinnallista repivää elämää,tulkaa järkiinne.
- ja puh puh
noh hu hu...=)))
- älä nuolaise....
Huuhaa elämää kirjoitti:
Menemme maan pinnalle,en ymmärrä näitä kaukorakkauksia,kytätään kuukausia jotain tapaamista ,ei se ole oikeaa elämää,kotimaista ei varmaan saa ja pitää kytätä jotain vinkuintiasta.Olen kerran mennyt naimisiin lähes 40-vuotta sitten aidon Suomalaisen kanssa ja aion myös pysyä kuolemaan asti.Yksi liitto ,yhdet lapset,ongelmat on silloin pieniä,en ymmärrä näitä vaihdokkia ja vaihtajia,avioeroja yleensäkkään.Nykyihminen elää pinnallista repivää elämää,tulkaa järkiinne.
Kumppanisi voi jättää sinut vieläkin. Minutkin jätettiin yli 30-vioden yhteiselämän jälkeen. Ei kysytty aiotko pysyä kuolemaasi asti. Oli ihan suomalainen mies.
- Taisit
älä nuolaise.... kirjoitti:
Kumppanisi voi jättää sinut vieläkin. Minutkin jätettiin yli 30-vioden yhteiselämän jälkeen. Ei kysytty aiotko pysyä kuolemaasi asti. Oli ihan suomalainen mies.
jäkättää, nalkuttaa ja vittuilla niin kuin suomalainen siiderivalas vain voi?
- älä nuolaise....
Taisit kirjoitti:
jäkättää, nalkuttaa ja vittuilla niin kuin suomalainen siiderivalas vain voi?
Eikö ollut kommenttini mieleesi kun herjaamaan rupesit ensimmäisenä? :D Omasi oli tyypillinen suomalaisen miehen kommentti.
Millainen on siiderivalas että voin vastata olinko sellainen? - Ei kaikki etsi!
Huuhaa elämää kirjoitti:
Huuhaa elämää
Oletko huomioinut sitä,että kaikki eivät välttämättä vartavasten etsi netistä seuraa tai toiselta puolelsta maapalloa niin vaan voi katsos käydä on monia paikkoja missä ihmisiä voi tavata netissä treffi ja deitti palstat ei ole aina se paikka missä ihmiset voivat kohdata.Joskus ihmise voi vaan yksinkertaisesti alkaa juttelemaan ja siitä kaikki sitten vaan lähtee aikaa myöten,ei sen kummempaa
onhan toki myös näitäkin jotka etsimällä etsivät netistä seuraa mut se on taas jokaisen oma asia ja varovainen kannattaa olla niin miesten kuin naistenkin.suinpäin ei kannata säntäillä tapailemaan ja kun tapaakin niin yleinen paikka on aluksi hyvä jossa on väkeä enemmänkin.
Itse olen saanut ap:n kirjoituksista sen kuvan,että on aikuinen nainen ja asunutkin mm.. työnpuolesta ulkomailla? ja näin ollen ei siis mikään kokematon matkaaja.Mutta myös hänenkin kannattaa olla varovainen näin alkuun vaikka kokenut matkaaja onkin ja jutellut miehen kanssa paljon. - Pettynyt mies :(
Itselläni myös oma kokemus miten tulin pettyneeksi
deitti palstalla olevaan naiseen.Ensi alkuun kaikki oli hyvin ja ihanaa
kunnes karu todellisuus tulikin eteen.Kehoitankin sinua ap varovaisuuteen.
- Tsemppiä
Laittaisin hieman jäitä hattuun ja pesisin ne unelman vaaleanpunaiset lasit silmiltä. En sano etteikö ihania, mukavia ja fiksuja miehiä olisi, mutta monenlaisia muitakin on, ihminen kun tahtoo tehdä toisesta omien mielikuviensa mukaisen ja saattaa sitten livetapaamisella pettyäkin.
Ne pari miestä jotka itse tapasin, olivat ensitapaamisella mukavia kohteliaita jne. Toisen kanssa perustin perheen ja ikävä kyllä vasta lasten syntymän aikaan sain tietää totuuksia toisesta, moninkertainen rattijuoppoudesta tuomittu, eikä ollut oppinut tätä asiaa, muuten kyllä mukava ja ihana mies, mutta kapinoi yhteiskunnan sääntöjä vastaan, asettui niiden yläpuolelle.
Sen toisen tapasin ensin ja miehen kanssa tapailimme muutaman kuukauden, kunnes itse kuulin väärin toisen sanat ja mokasin pahemman kerran.
Tuttavani ovat taasen kertoneet milloin minkinlaisista viheltelijöistä, suurin osa suht raittiista miehistä ovat olleet krapuloissaan ensitreffeillä ja kaikesta käy ilmi että juominen onkin lähes elämäntapa tms.
Kannattaa kuitenkin katsoa ja tutustua, eihän koskaan tiedä kuka missäkin on.
Itselläni nyt miesystävä jonka olen tavannut jo ennen nettiä, mutta nyt tutustuimme uudelleen.- kaksi puolta
no johan sai ap aikamoisen kirjoitusryöpyn aikaan
oiskohan nämä neuvojat neuvomassa suomi miestä siitä että voi tulla huijatuksi ja treffi kumppani ei ehkä olekaan se valokuvan nainen jonka on nähnyt kumppanistaan ensin.
kyllä näitä juttuja on useitakin joissa myös suomi poikaa on viety 6-0 on huijattu rahaa valehtelemalla ikuista rakkautta jne.. raiskaus tapauksia en ole vielä kuullut,mutta aivan hyvin huijatuksi voi joutua miehetkin siinä missä naisetkin.
- kolahtaako?
Minä olen kolme kuukautta kirjoitellut netissä tapaamani amerikkalaisen miehen kanssa. Tällä hetkellä hän on työmatkalla Englannissa ja olis sieltä tulossa Suomeen minua tapaamaan. En kuitenkaan ole häntä kutsumassa kotiini, vaan tavataan muualla. Kyllä olen paljon miettinyt ja pohtinut tapaamistamme. Olen nähnyt hänestä vaan valokuvia. Saa nähdä onnistuuko tapaaminen.
- valmistaudu jo
Nää business matkailijat ovat, kuin merimiehet aikanaan, joka satamassa hoito odottamassa ja valloissa odottaa vaimo ja lapset.
- naisetkin tykkää
valmistaudu jo kirjoitti:
Nää business matkailijat ovat, kuin merimiehet aikanaan, joka satamassa hoito odottamassa ja valloissa odottaa vaimo ja lapset.
koskeeko sama myös naisia jotka matkailee työkseen ;) maailmallahan on monenlaista herkkua tarjolla sekä miehille,että naisille pus pus
Pettymys tuli kun netinkautta tutustuin naisihmiseen ja sitten kun tuli ensitapaaminen oli ajankohtainen niin eipä tarvinnut naiselle keitellä kahveja kun pihasta lähti nainen pois. Joten ei koskaan enää netin kautta tuttavuuksia ja kotiini tulemista, ennen kuin asiasta olen varma suhteen kestämiseen.
- kuin myös
Oletko varma että nainen olisi sinut ottanut?
Itse ole monta miestä hylännyt ensi näkemisen jälkeen. - 93r93ui4ro3irdo
kuin myös kirjoitti:
Oletko varma että nainen olisi sinut ottanut?
Itse ole monta miestä hylännyt ensi näkemisen jälkeen.sama täällä itsekin dumbannut jokusen miehen
kun eivät ole vastannut odotuksia.ulkonäkö ei ole riittänyt tai muuten ollut aika rajatapauksia.
ulkolaiset miehet on sentään komeita yleensä(toki poikkeuksiaskin on) mut ne on erittäin harvassa nää ei-komeat ulkkiks miehet.Mä uskon et suurin juttu täs koko hommelisssa on se ku suomi miehet luulee itsestään vähän turhan liikoja.
- terve_järki
Ota esiliina mukaan niin ei tule yllätyksiä! Käsitinkö oikein, että ensitapaaminen on vasta yhteisellä lomalla? Tutustuta nyt hyvä ihminen tuo henkilö tuttavillesi ensin!
Kuten jo aikaisemmin totesin, menemme paikallisten tuttavieni luokse, joten eiköhän heissä ole esiliinaa tarpeeksi ja emme mene delhiin, ainakaan matkan alussa.
- SAUNATAKKI
Kuten jo aikaisemmin totesin, menemme paikallisten tuttavieni luokse, joten eiköhän heissä ole esiliinaa tarpeeksi ja emme mene delhiin, ainakaan matkan alussa.
Ihan oikeasti "jännittää". Kerro nyt ihmeessä minkäikäinen olet vai eikö sinulla ole pokkaa kertoa? Toki, varmasti valehtelet sen, mutta olet niin lapsekkaan tuntuinen ja naaivi, että tuntuu puolestasi ihan pahalta
- tiedän
SAUNATAKKI kirjoitti:
Ihan oikeasti "jännittää". Kerro nyt ihmeessä minkäikäinen olet vai eikö sinulla ole pokkaa kertoa? Toki, varmasti valehtelet sen, mutta olet niin lapsekkaan tuntuinen ja naaivi, että tuntuu puolestasi ihan pahalta
On viisikymppinen.
tiedän kirjoitti:
On viisikymppinen.
hahahhaha...vai viisikymppinen...salli mun nauraa...hahhahaha
- tiedän
hahahhaha...vai viisikymppinen...salli mun nauraa...hahhahaha
Sallin. Ole hyvä.
- fjeofjeosc
tiedän kirjoitti:
On viisikymppinen.
on 3000 vuotta vanha ensikuussa on synttärit
- Muuli-Kuriiri
AP Toivotaan parasta ja... varmaankin new delhiin matkalla? Tarvinnet oikeasti onnea tai pikemminkin tuuria, jotta et joudu pulaan siellä. Olethan henkisesti valmistautunut kaiken varalle? Älä luota kehenkään - voi olla että sua käytetään hyväksi monintavoin...
Minä tapasin miehen tansseissa,oli ulkomaalainen Suomessa töissä.
Tosi hyvä tanssimaan, ei polttanut, ei juonut. Puoli vuotta minua saatteli autolla kotiin. Sitten vasta pyysin kotiini.Lapseni pitivät hänestä tosi paljon,yhteinen kieli oli englanti. 3 vuotta oltiin yhdessä, sitten häneltä loppuivat työt, tuskin enää tulee Suomeen.Sydän särkyi molemmilta.Sanon vaan, että aina kannattaa katsoa mitä elämä tarjoo, eikä kannata olla ennakkoluuloinen.
Mies oli Espanjasta nam . Aina maksoi kaikki jos jonnekkin yhdessä mentiin. Kohtelias ja fiksu. En ole tollaiseen Suomalaiseen mieheen törmännyt, ikävä kyllä.- yhhyhhy yhhhhh
No yhyyyyh yhyyy en ole koskaan tavannut samanlaista suomalaismiestä yhyyy yhyyy, eikä vika ole minussa vaan kaikissa miljoonissa suomalaismiehissä yhyyy yhyyyyyy yh yh
Jos ne kerran on niin mahtavia, niin mistä johtuu valtavat avioero % Suomi nainen - ulkomaalainen mies? - manitou
Aina maksoi kaikki jos jonnekkin yhdessä mentiin. Kohtelias ja fiksu.
Minusta aika vitun tyhmä.. - SAUNATAKKI
Olisit nyt kertonut senkin, että olit toinen nainen.
- matka ei este
MIksi ero ? Eihän Espanja ole kaukana. Sinne pääsee halpalennoilla vaikka joka viikonloppu jos siltä tuntuu. Vai iskikö kyllästyminen ?
- itsellinen nainen
yhhyhhy yhhhhh kirjoitti:
No yhyyyyh yhyyy en ole koskaan tavannut samanlaista suomalaismiestä yhyyy yhyyy, eikä vika ole minussa vaan kaikissa miljoonissa suomalaismiehissä yhyyy yhyyyyyy yh yh
Jos ne kerran on niin mahtavia, niin mistä johtuu valtavat avioero % Suomi nainen - ulkomaalainen mies?Pitäähän sitä ulkomaalaista kokeilla. Jos ei tunnut hyvältä ja mukavalta niin erotaan.
Mistä johtuu suomimies/suominainen avioerot? Suurin osa liitoista päättyy eroon. Myös ulkomaalainen nainen jättää suomalaisen miehen usein kun pääsee kiinni yhteiskuntaan ja huomaa muutenkin että Suomessa nainen ei ole miehen orja. - hahahhah
itsellinen nainen kirjoitti:
Pitäähän sitä ulkomaalaista kokeilla. Jos ei tunnut hyvältä ja mukavalta niin erotaan.
Mistä johtuu suomimies/suominainen avioerot? Suurin osa liitoista päättyy eroon. Myös ulkomaalainen nainen jättää suomalaisen miehen usein kun pääsee kiinni yhteiskuntaan ja huomaa muutenkin että Suomessa nainen ei ole miehen orja.Niinkö, tosin suominainen ja ulkkismies avioliitot päättyvät useammin eroon, kun tarkastellaan pitkällä aikavälillä.
- bertsa
hahahhah kirjoitti:
Niinkö, tosin suominainen ja ulkkismies avioliitot päättyvät useammin eroon, kun tarkastellaan pitkällä aikavälillä.
ahaha sä mitään tarkasta kun et kenekään parisuhde elämää oo näkemäss henk.kohtaisesti 24/7
lopetahan jo kakan puhuminen se haisee meinaan tänne asti - itsellinen nainen
hahahhah kirjoitti:
Niinkö, tosin suominainen ja ulkkismies avioliitot päättyvät useammin eroon, kun tarkastellaan pitkällä aikavälillä.
Jos päättyy niin päättyy eroon. Mitä se suomimiehelle haittaa. Kuten sanottu, pitäähän ulkomaalaista kokeilla.
- siipeenjossai
Vaikka löysinkin kumppanini netistä 5 vuotta sitten ja suhde on ollut parempi kuin ikinä olisin odottanutkaan, niin kannattaa olla varovainen ja pitää järki päässä. Ei tulisi mieleen lähteä lomamatkalle ihmisen kanssa, jota ei ole vielä ikinä oikeasti tavannut. Liian vaarallista varsinkin ulkomailla... Ensitapaaminen kannattaa aina hoitaa jossain julkisilla paikoilla. Ihmiset voi uskotella asioita netissä. Joskus olin päätäpahkaa umpi ihastunut erääseen tyyppiin japanista, mutta suhde kariutui muutaman kuukauden päästä kun painosti minut kielitaidottoman rahattoman opiskelijan matkustamaan luokseen. Ennen lähtöä Löysin netistä aika pelottaviakin juttuja hänen eri profiileistaan joten päätin olla yli-varovainen ja yhteydenpito piti lopettaa ja pilvilinnat romuttaa.
- Ei oo totta
Ei edes suomalaisen kanssa mennä lomalle VAIN Netti "tapaamisien " perustella.
Komppaan;
terve_järki
Ota esiliina mukaan niin ei tule yllätyksiä! Käsitinkö oikein, että ensitapaaminen on vasta yhteisellä lomalla? Tutustuta nyt hyvä ihminen tuo henkilö tuttavillesi ensin!
AP Toivotaan parasta ja... varmaankin new delhiin matkalla? Tarvinnet oikeasti onnea tai pikemminkin tuuria, jotta et joudu pulaan siellä. Olethan henkisesti valmistautunut kaiken varalle? Älä luota kehenkään - voi olla että sua käytetään hyväksi monintavoin... - heidi
Kannattaa olla tosi tarkkana koska kirjoitella ja luvata voi paljon netissä,mutta huijareita on aina kannattaa varata itselle taka ovi ja kertoa tuttaville minne on menossa ja koska on tulossa,aikas moni on sinne jäänyt..
- timppa..
Kuten ei kannata myöskään suomalaisiin miehiinkään luottaa tuosta noin vaan
muistatte varmaan jenna leopmäen joka kutsuttiin espanjaan lomalle ja siellä hänet tappoi 2 suomalaista miestä. karmea kohtalo
ja varovainen kannattaa kylläkin olla tapasitpa ulkomaalaisen tai suomalaisen siellä maapallon toisella puolella tai ihan sit vaikka suomessa. - Antoisa reissu
Itse tapasin Jemeniläisen ystäväni jokunen aika sitten ensin netissä ja sitten kotimaassaan.Reissu kannatti pidämme edelleen yhteyttä.
- totta123
Joo tapasin miehen 3kk:tta yhdessä oltiin ja matkakin yhdessä tehtiin.Myöhemmin paljastui et hän edelleenkin netinkautta ottaa yhteyttä muihin naisiin viestittelee ja soittelee heidän kanssa.Vaikka minä olin nainen jolta ei mitään puutu vaan on kaIKKEA MITÄ MIES VOI TOIVOA LISÄKSI ON ALKANUT PALJASTUMAAN JUTTUJA JOITA HÄN ON PUHUNUT JOTKA OVATKIN TÄYTTÄ PALTURIA.Onnea vaan niille jotka löytää rehellisen ja luotettavan kumppanin
- joulu tulossa
Tavallaan, tapasin netissä jo ennestään tutun ja ollaan nykyisin naimisissa.
- et ole eka
Jujutettu!
Mitäs se nyt multa jujuttais? rahaa? no sitä ei ole jujutettavaksi :D paperit? sanoi itse ettei halua muun maan kansalaisuutta, koska haluaa olla oman maansa politiikassa mukana ja perheensä odottaa, että muuttaisimme sinne. Mutta mistäs sitä ikinä kenestäkään tietää, oma exäni, suomalainen sellainen, on aivan kuvottava, vonkaamassa koko ajan seksiä, sexikuvia yms yms, vaikka hänellä on uusi vaimo ja lapsi!!!! Eli voihan sitä ihminen olla monella tapaa juntti kansallisuudesta riippumatta, mutta sitähän et voi kenestäkään etukäteen tietää, pitää tutustua ihmiseen ja katsoa miten käy.
- Ethän vaan
Mitäs se nyt multa jujuttais? rahaa? no sitä ei ole jujutettavaksi :D paperit? sanoi itse ettei halua muun maan kansalaisuutta, koska haluaa olla oman maansa politiikassa mukana ja perheensä odottaa, että muuttaisimme sinne. Mutta mistäs sitä ikinä kenestäkään tietää, oma exäni, suomalainen sellainen, on aivan kuvottava, vonkaamassa koko ajan seksiä, sexikuvia yms yms, vaikka hänellä on uusi vaimo ja lapsi!!!! Eli voihan sitä ihminen olla monella tapaa juntti kansallisuudesta riippumatta, mutta sitähän et voi kenestäkään etukäteen tietää, pitää tutustua ihmiseen ja katsoa miten käy.
kuvittele ettei sun tarviisi ulkomaiselle miehelle koskaan antaa sitä parastasi? Olet kyllä aika hakoteillä. Ulkomailla on tapana ottaa ellei vapaaehtoisesti anneta.
Ethän vaan kirjoitti:
kuvittele ettei sun tarviisi ulkomaiselle miehelle koskaan antaa sitä parastasi? Olet kyllä aika hakoteillä. Ulkomailla on tapana ottaa ellei vapaaehtoisesti anneta.
Mikä juntti sinäkin olet, jakeletko itseäsi varatulle exällesi??? Jos minä rakastan, niin puutteessa ei rakkaani tarvi kituuttaa, mutta joku roti sentäs miten itseään jakelee.
- Hienosti meni
Laitoin nettiin (silloin oli City-lehdellä suosittu palvelu nimeltä Deitti.net, en tiedä onko enää olemassa) ilmoituksen ja sain monta, monta vastausta. Valitsin niistä mielenkiintoisimmat ja heidän kanssaan chattasin muutaman kerran (tästä on sen verran aikaa että edes Skypeä ei vielä ollut, ohjelma oli nimeltään ICQ, lieneekö sitäkään enää). Sitten edelleen näistä valitsin kolme joiden kanssa synkkasi erityisen hyvin, ja heidän kanssaan puhuin puhelimessa, jokaisen kanssa noin tunnin. No puheluiden perusteella päädyin tapaamaan ainoastaan yhden heistä. Ensitapaaminen oli jo viikon kuluttua siitä kun hän oli vastannut ilmoitukseeni. Ensitreffit kestivät aamuun asti, seuraavat treffit olivat kahden päivän päästä ja niiden jälkeen päätettiin että tässä sitä nyt ollaan ja kumpikaan ei enää tapaile muita. Siitä on nyt kohta 15 vuotta, aviossakin ollaan oltu yli kymmenen vuotta.
Joten netistä voi todellakin löytää todella ihanan puolison jos on onnea! Me emme muuten olisi varmasti koskaan tavanneet, koska emme kumpikaan viihdy yhtään ns. bailaamassa ja asuimme siinä vaiheessa kauempana toisistamme. - ,.asklhiahyfoiahf
Huomaa kyllä että ketkä viestiketjuun kirjoittaneista ovat käyneet pääasiassa kanarianmatkoilla jos sitäkään ja ketkä matkustaneet ja nähneet maailmaa vähän enemmänkin. Ei voi suomalaista miestä parhaaksi vaihtoehdoksi sanoa jos on mitään käsitystä muun maan miehistä. Niistä hyvistä sellaisista. Matkustaminen avartaa, ihan oikeasti. Harmi ettei omaa kapeakatseisuuttaan huomaa itse.
- huomaa tosiaan
Huomaa kyllä että ketkä viestiketjuun kirjoittaneista ovat käyneet pääasiassa kanarianmatkoilla jos sitäkään ja ketkä matkustaneet ja nähneet maailmaa vähän enemmänkin. Ei voi suomalaista naista parhaaksi vaihtoehdoksi sanoa jos on mitään käsitystä muun maan naisista.Matkustaminen avartaa, ihan oikeasti. Harmi ettei omaa kapeakatseisuuttaan huomaa itse.
- äänikorvienvälistä
huomaa tosiaan kirjoitti:
Huomaa kyllä että ketkä viestiketjuun kirjoittaneista ovat käyneet pääasiassa kanarianmatkoilla jos sitäkään ja ketkä matkustaneet ja nähneet maailmaa vähän enemmänkin. Ei voi suomalaista naista parhaaksi vaihtoehdoksi sanoa jos on mitään käsitystä muun maan naisista.Matkustaminen avartaa, ihan oikeasti. Harmi ettei omaa kapeakatseisuuttaan huomaa itse.
Todellista kapeakatseisuutta on kumminkin se että yleistää asioita/ihmisiä aina kokemuksiensa mukaan. Ihmiset on yhtä epätäydellisiä/ihania/hauskoja/yms. maasta riippumatta, yksilöinä sitten erillaisia toisistaan, mutta ei ole niin etteikö joka maasta löytyisi joku idiootti niitten loistavien ihmisten lisäksi.
Otan tosin "huomaa tosiaan" viestin peilauksena viestinkirjoittajalle siitä ettei siitä kapeakatseisuudesta ole niin helppo päästä eroon. ",.asklhiahyfoiahf":lla on vielä opittavaa.. - tämäkin vielä
unohdit listastasi aasian
- Ylläpidon pissis
Olipa tylsä provo.
- dddeiittti
Netistä löysin naisen ja ihan hyvin mennyt jokunen vuosi. Tuo eka tapaaminen lomareissulla... jos ei toimikaan juttu. Okisiko hyvä tavata ennen matkaa..?
- SAUNATAKKI
Siis olet vasta tapaamassa eli et ole koskaan vielä nähnyt sitä ja kuitenkin olet jo lähtemässä lomallekin, huhhuh.. toivottavasti on suht normaali.
- entäs miehet
onko saunatakilla ymmärryksessä jotain vikaa kenties???!!
ap on menossa muutenkin lomalle/tapaamaan omia ystäviään ei pelkästään miehen vuoksi.ja mitä sitten vaikka tapaisikin pelkästään miehen
kun käyttää järkeä ja tapaa julkisella paikalla niin asiassa ei ole ongelmaa
eikös tässä hiljattain muuten ollu juttua länsimaisesta miehestä oisko ollu suomalainen vai minkämaalainen olikaan,kun tapasi netissä naisen meni tapamaan naista johonkin afrikan maahan niin kappas siellä olikin vastassa joku rikollisjärjestö joka nappasi miehen satimeen ja rahat varastettiin..
samalla tavalla se voi kuule vahinko käydä miehillekin siinä missä naisillekin vai luuletko sinä tampio että ne mallin näköiset kauniit naiset on siellä netissä kuvineen tositarkoituksella jotakin kalmankalpeaa suomi meistä varten joka ei pärjää ulkonäkömarkkinoilla edes. ehei poju kyllä siellä on joku joka ohjeistaa näitä tyttöjä ja raha siellä ensin on mielessä ekana. pyydetään mukamas lähetämään rahaa lentolippua varten tai et äiti tai joku on sairastunu ja tarttis vähän rahaa siaraalakuluihin.. aika monta miestä on mennyt kyllä tähän lankaan tätä nykyisi ihmiset kai jo enemmän valistuneita ettei ihan kaikkea purematta niele.
- realisti
Seurustelen netissä tapaamani miehen kanssa. Tottakai on täysin mahdollista, että sieltä löytää itselleen sopivan kumppanin, mutta kehotan kuitenkin olemaan tarkkana. Älä liikaa rakenna sen varaan että kaikki sujuu täydellisesti. Kuitenkin henkilökohtaisesti tavatessa vasta voi tuntea, miten kemiat kohtaa oikeesti. Se tunne ei koneitten välityksellä toimi.
Lähde kuitenkin rohkeasti ja omana itsenäsi tapaamiseen. Ja ehdottomasti halaat ensimmäisenä, kun kohtaatte. Toisaalta peräänny heti, jos siltä tuntuu.
Toivon teille onnea. Minä löysin itselleni täydellisen kumppanin netistä. - YKSINÄINEN 70
Tapasin nykyisen miesystäväni netissä 8 vuotta sitten. Nettikeskustelujen kautta uskalsin lähteä yrittämään suhdettamutta nyt kyllä vuosien jälkeen huomasin tehneeni kyllä väärän ratkaisun. Nyt olen jo vanhempi ja ei ole niin helppoa purkaa suhdetta ja jäädä yksin.Mutta eihän sitä koskaan tiedä voihan ne onnistua.
- elämän kirjo
Tommonen 8 vuotta on pitkä aika. Siihen voi hyvinkin sisältyä jo sairautta, työttömyyttä, epäonnistumisia liike-elämässä ym.
Mutta eikö pitänyt olla toisen tukena ja turvana niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Kestääkö se rakkaus ja ystävyys myös esille tunkevan niukkuuden, epäonnistumisen ja takaiskut ?
Voiko toisen ihmisen heittää pois kuin käytetyn rukkasen.
- koskaan ei tiedä
Tuota noin, telkkaristahan tuli pari päivää sitten ohjelma, jossa oli juuri näistä netti ystävistä jotka asuvat toisella puolen maapalloa. koko suku ottaa naisen täältä pohjolasta avosylin vastaan, koska mies haluaa tänne pohjolaan, töihin, ja voi sitten elättää koko sukunsa ja sen oman maalaisen vaimonsakin. josta pohjoismainen nainen ei siis tiedä eikä sitä hälle kerrota. kannattaa olla varovainen. hyvä tuttavani tapasi myös miehen joka ei ollut suomesta, menivät naimisiin täällä suomessa ja mies paljastuikin sairaaksi, sairasti kaksisuuntaista mieli ala häiriötä, yritti tappaa vaimonsa ja piene vauvansa.. useastikin, nyt mies on takasin kotimaassaanm pitkien kamalien tapahtumien jälkeen.
- +0++22
On ollut ohjelmia ja tapauksia myös miten miehiä on käytetty hyväksi.Naiset ovat kaupitelleet itseään on ollut tarjolla sitä ja tätä,pääasiana ollutkin sitten suunnitelmissa nyhtää rahaa mieheltä itselleen ja muun perheen elättämiseen tapauksia joissa naiset tulevat eurooppaan tai muihin hyvinvointi valtioihin pelkän hyvinvoinnin perässä,täältä on sitten helppo lähetellä rahaa myös kotimaassa asuville sukulaisille.Yleensä tämä ei onnistu yksin joten sinisilmäinen naiivi mies on oiva ponnahduslauta ja apu tässä asiassa. ja tässä vaiheessa ei katsota minkä näköinen mies on kunhan on vain pääsylippuna hyvinvointi valtioon.
Vaikka miehet ei tällä palstalla yleensä kovaa meteliä tälläisistä hyväksikäyttö tapauksista pidäkään(kai eivät halua antaa hyvää mieltä toisille,että pääsevät sanomaan" mitäs me sanottiin sulle") Niin näihin tälläisiin tapauksiin on kyllä törmätty jossa naisen on käyttänyt häikälettömästi hyväkseen miestä.
Mää tapasin exäni netin kautta. eka tapaaminen oli mun kotona :D se päätyikin, että neiti jäi yöksi. Perjantaina erottiin :( ikävä on kova!
- Gigolo Imatra
Minulla on tällä hetkellä 7 naisystävää. Kaikki tulleet tutuiksi treffi sivustojen kautta. Osa on sinkkuja, osa naimisissa. Itsekin olen naimisissa. Eipä se menoa ole haitannut. Netti on hyvä väline yksinäisille, ketkä etsivät kavereita. Kannattaa kuitenkin pitää pientä varausta yllä, ettei tule ikäviä sattumia. Siellä on muuten eri kirjavaa sakkia ja kaikkia ei pidä ottaa tosissaan.
- Imatran gigololle
Vaimosi laittoi minulle sähköpostia ja kysyi luulenko olevani ainoa sivusuhde. Oli löytänyt sinulle laittamani sähköpostiviestit.
Vastasin etten todellakaan ota vakavasti ukkomiehiä vaan hetken leikin....
- metsämaija
Hei!--en aviopuolisoa,mutta todella hyvän ystävän olen löytänyt nettituttavuudesta.Olemme viettäneet vapaa aikoja yhdessä jo neljä vuotta.Kotiemme välillä n 300 km.Kirjoittelimme aluksi erittäin intensiivisesti runsas kaksi kuukautta,ja sitten oli ensitreffit.Ensi tapaaminen oli hieno,ja olimme heti tuttuja,kun kirjoittelulla tutustuttu toisiimme.Ja huom edes valokuvaa ei vaihdettu etukäteen,mutta toki kuvailimme itseämme kirjeissä.Joka kerta kun tapaamme ,muistan edelleen "kiittää nettiä" tapaamisestamme,koska se kanava jota kautta löysimme toisemme!!Onnea ja hyvää joulunodotusta Teille!!!
- Halojaa
Kannattaako heti lähteä yhteiselle lomalle, ennen kuin on OIKEASTI tutustunut? Itse en uskaltaisi edes hakea seuraa netin välityksellä, kyllä se oikea kävelee vastaan vaikka liikennevaloissa. Ystävälle sattui parikin ikävää jutttua nettideittailun kautta. Tapasi miehen netissä ja mies kävi kylässäkin hänen luonaan, välimatkaa oli yli 350 km. Ystäväni mennessä miehen luokse yllätysvierailulle selvisi että oli kihloissa ja seuraavana viikonloppuna häät. Samaiselle ystävälle sattui myös että hetken tapailtuaan mies tuli yllätysvierailulle ja pisti asunnon remonttiin telkkarista ja lapsista lähtien. Kannattaa varoa. Minusta se jo kertoo jotain jos hakee seuraa anonyymisti ja ilman valokuvaa eikä kerro itsestään mitään taikka halua kotiaan ja ystäviään esitellä. Suurta varovaisuutta kannattaa noudattaa kyseisellä lomalla ja kertoa läheisille minne ja kenen kanssa on menossa.
- SAUNATAKKI
Halojaa, olen itse ihmetellyt sitä samaa miten kukaan uskaltaa hakea seuraa deittipalstoilta -varsinkin naiset. Jokainen on varmasti lukenut lehdistä näitä murhetapahtumia, kun on lähdetty "soitellen sotaan".. No kukin taaplaa tyylillään, mutta jotenkin tuntuvat omituisilta, jos ei seuraa saa muuten kun ja ainoastaan vain kasvottomana netissä vai onko tämä pääsääntöisesti uuden ajan "ilotalo" varatuille ihmisille?
- ootko tosissasi
Onks toi nainen oikeesti menossa Jemeniin tapaamaan miestä?!
- jonnapuh
Voitko olla 100 % varma että tämä unelmien netti ihminen ei ole murhan himoinen psykopaatti raiskaaja? Oletko tutustunut häneen milloin, tiedätkö lähipiiriä? Vähän uskaliasta jos eka tapaaminen yhteinen loma. Illallinen lähikylän ravintolassa olisi varmasti turvallisempi tapa aloittaa lähempi tuttavuus. Voin olla väärässä mutta on Se pieni mahdollisuus että olen oikeassa.
- se siittä
Ensitapaaminen oli kahvilassa eikä siinä mitään ihmeellistä ollut. Siitä alkoi puolenvuoden meilien vaihto joka johti tapaamiseen, ja seurusteluun. Mies panosti tapaamisiin ja oli huomaavainen, piti yhteyttä päivittäin. Kahden vuoden päästä muutimme yhteen asumaan, ja sitten se arki jysähti.
Hän eli kaksoiselämää, suhteita oli siellä sun täällä. Työmatkat oli panoreissuja.- SAUNATAKKI
Eikö sinulla "ei siittä" tullut mieleesikään, että olet vain yksi hoito monien joukossa? Kirjoittelin jo tuolla aiemmin, että ne on varattuja naisia ja miehiä jotka deittaa ainoastaan ja vain panojen toivossa.. Miten ihmiset voivat olla noin tyhmiä??
- kysyy,,,
SAUNATAKKI kirjoitti:
Eikö sinulla "ei siittä" tullut mieleesikään, että olet vain yksi hoito monien joukossa? Kirjoittelin jo tuolla aiemmin, että ne on varattuja naisia ja miehiä jotka deittaa ainoastaan ja vain panojen toivossa.. Miten ihmiset voivat olla noin tyhmiä??
Uskottomuutta on ollut ennen nettiäkin. Ei se ole tämänpäivän uusi asia.
Miten kukaan uskaltaa perustaa perhettä ja parisuhdetta jos koko ajan pitää miettiä onko yksi hoito monien joukossa? Miten pitää menetellä muuten kuin toiseen luottamalla? - vastaappas tähän
SAUNATAKKI kirjoitti:
etkä sinäkään ole ajatellut että monet suomi miehet ovat olleer pääsylippuina naisille pois kurjista oloista.eiks näille tälläisille tule hyväksikäytetty olo ensinkään? vai hyväntekeväisyyttäkö se sittenkin on?
kun naista päästään käyttämään hyväksi tai ei käytetä edes niin jo mustamaalataan nainen sekopääksi ja hyväuskoiseksi hölmöksi.
kysynkin sulta että voiko pata soimata kattilaa? - höpö höpö
vastaappas tähän kirjoitti:
etkä sinäkään ole ajatellut että monet suomi miehet ovat olleer pääsylippuina naisille pois kurjista oloista.eiks näille tälläisille tule hyväksikäytetty olo ensinkään? vai hyväntekeväisyyttäkö se sittenkin on?
kun naista päästään käyttämään hyväksi tai ei käytetä edes niin jo mustamaalataan nainen sekopääksi ja hyväuskoiseksi hölmöksi.
kysynkin sulta että voiko pata soimata kattilaa?panettelua
- wtwf
HULLUUTTA on lähteä ensi tapaamisella yhteiselle lomalle... siitä ei hyvä seuraa.
Jotain on jommalla kummalla salattavaa jos ei oo halunnut tavata lyhyemmin ensin,,, vaan pitää yhteiselle lomalle mennä..
Luultavasti mies meinaa varmistaa "saantinsa" kun tietää että sitä ollaan yhdessä useita päiviä ja luultavasti yhteisessä hotellihuoneessa...
EN suosittelisi...- sarviobama
HALOO......IHAN HULLUUTTA!
Vallankin ulomaalainenmies!!! Melkein sama Suomalaisellekin.
Pääset varmaan rahoittamaan ja saat taudin jota ei voi saada uudelleen...
´
Toki matkamuisto tulee perästä 9 kk päästä!
Mikäli olet noin HULLU niin sille ei voi mitään..en suosittele. - Jännittää :)
Onko tuttavaperheen koti hotelli??? Jos emme edes nuku samassa huoneessa????? Minulla on takana koko yhteisön tuki (sattuvat olemaan kristittyjä) joten eiköhän mies ole suuremmassa "vaarassa" kuin minä.
- tyttö houkutettiin
sarviobama kirjoitti:
HALOO......IHAN HULLUUTTA!
Vallankin ulomaalainenmies!!! Melkein sama Suomalaisellekin.
Pääset varmaan rahoittamaan ja saat taudin jota ei voi saada uudelleen...
´
Toki matkamuisto tulee perästä 9 kk päästä!
Mikäli olet noin HULLU niin sille ei voi mitään..en suosittele.Muistanet tapauksen jossa Espanjassa tapettiin nuori suomalainen tyttö?!
Ois voinu luulla,etä ulkomaalaset teki sen mut sattukin olemaan supisuomalaisia poikia.Eikö erikoista? eiks suomalaisten pitäny olla sitä erityisen rehtiä porukkaa vai mitä?! - XTiinaX
Onko tuttavaperheen koti hotelli??? Jos emme edes nuku samassa huoneessa????? Minulla on takana koko yhteisön tuki (sattuvat olemaan kristittyjä) joten eiköhän mies ole suuremmassa "vaarassa" kuin minä.
Pahimmassa tapauksessa asetat tuttavaperheesi vaaraan tuomalla heidän kotiinsa tuntemattoman muslimimiehen. Onko tuttavillasi lapsia? Oletko valmis ottamaan heidän hengen kontollesi? Riskiä suurentaa se, että sanoit tuttaviesi olevan vaikutusvaltaisia kristittyjä. Monen muslimimiehen unelma on päästä posauttamaan heidän kaltaisiaan. Ja paratiisipaikka on taattu. Toivottavasti mietit vielä.
- jsoijsikcs
XTiinaX kirjoitti:
Pahimmassa tapauksessa asetat tuttavaperheesi vaaraan tuomalla heidän kotiinsa tuntemattoman muslimimiehen. Onko tuttavillasi lapsia? Oletko valmis ottamaan heidän hengen kontollesi? Riskiä suurentaa se, että sanoit tuttaviesi olevan vaikutusvaltaisia kristittyjä. Monen muslimimiehen unelma on päästä posauttamaan heidän kaltaisiaan. Ja paratiisipaikka on taattu. Toivottavasti mietit vielä.
Vietkö siis kristittyjen kotiin sen muslimi miehen? oletko selvillä mitä mies ajattelee kristityistä? koska on aika sekopäistä viedä sinne ihmistä jos ei hyväksy toisuskovaisia..oletko edes kysynyt ystävä perheeltäsi lupaa saako sinne tuoda treffi kumppanisi?
jsoijsikcs kirjoitti:
Vietkö siis kristittyjen kotiin sen muslimi miehen? oletko selvillä mitä mies ajattelee kristityistä? koska on aika sekopäistä viedä sinne ihmistä jos ei hyväksy toisuskovaisia..oletko edes kysynyt ystävä perheeltäsi lupaa saako sinne tuoda treffi kumppanisi?
Tuttavani ja mies ovat jutelleet keskenään netissä, kummatkin tietävät mitä on tulossa ja mies ei tosiaankaan ole mikään sharianlakia kannattava ääriaines(hänellä on paljon ystäviä-siis länsimaisia-englannissa, kanadassa ja usassa), jos minä siedän eri uskoisen miehen niin ehtoni on, että myös mies hyväksyy minut ja uskoni sellaisenaan.
- djfjffs
tyttö houkutettiin kirjoitti:
Muistanet tapauksen jossa Espanjassa tapettiin nuori suomalainen tyttö?!
Ois voinu luulla,etä ulkomaalaset teki sen mut sattukin olemaan supisuomalaisia poikia.Eikö erikoista? eiks suomalaisten pitäny olla sitä erityisen rehtiä porukkaa vai mitä?!En muista.
- VIISAAN NEUVO
nyt varovaisuutta! Älä ole turhan sinisilmäinen. Älä rakenna luottamusta johonkin, jota et oikeasti tunne.
- holy smoke
"Antaa kaikki rahat käyttööni" Mikähän on Pakistanin tulotaso ?
Miten se meihin liittyy?
- hulina hilma
Voihan sinulla käydä tuuri myöten ja mies on todella sellainen millaiseksi hänet kuvittelet, ehkä jopa parempi.
Todennäköistä kuitenkin on, että hänet nähtyäsi loma peruuntuu syystä tai toisesta. 100% nettitutuistani ovat olleet täysin erilaisia luonnossa ja täten melko isoja pettymyksiä.- eipettynyt
Voihan sinulla käydä tuuri myöten ja mies on todella sellainen millaiseksi hänet kuvittelet, ehkä jopa parempi.
Todennäköistä kuitenkin on, että hänet nähtyäsi loma peruuntuu syystä tai toisesta. 100% nettitutuistani ovat olleet täysin erilaisia luonnossa ja täten melko isoja pettymyksiä.
Pitkälti samaa mieltä, tapasin nettituttavuuden, Treffeillä jutut eivät olleetkaan enää samankaltaisia kun skypessä oli ollut. Kun olimme mökillä ei ollutkaan niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita. vaikka alkuun niin kerrottiin. Hän oli etäinen jotenkin eristäytyvä, hän käveli vaan ulkona yksin ja oli aika sanaton. Aamulla sanoin, on varmaan aika lähteä kotiin. Joten se siitä. Loppuuhan siinä iteltäkin kiinnostus ku ei vastakaikua tule. Skypessä ja muutenkin netissä on niin helppo puhua mitä vaan, sitten onkin toista kun tulee" arki ". Otin kyllä alusta asti varauksella, en siis uskonut sinisilmäisesti ja ollut yli-innokas. Joten näin.
Tapasin oman amerikkalaisen miesystäväni netissä jo yli 4 vuotta sitten.
Matkustin tapaamaan häntä ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Totta kai se ensitapaaminen jännitti, mutta olin myös oudolla tavalla varma ratkaisustani. Totta kai minulla oli hotellihuone varattuna.
Ensi vuoden aikana on tarkoitus mennä naimisiin ja minän muutan hänen luokseen sinne, joten kyllä näissä netti-/ kaukosuhteissakin voi niitä onnellisia loppuja olla :)- Happy end
Itsellä hyviä kokemuksia nettisuhteista. Tämä viimeisin johti avioliittoon ja meillä on myös poika. :) Netissä on todella helppo tutustua ihmisiin ja se mitä kuulen ihmisten ennakkoluuloista niin moni on sellaisia joilla ei ole edes kokemusta nettisuhteista joten suosittelen kyllä lämpimästi tutustumaan netissä. :)
- Hyvä neuvo.
Puolison etsinnässä on kaksi sääntöä.
-Ei netistä.
-Ei ravintolasta.
Vaikka netti on muuten hyvä niin puolisoa sieltä ei löydy. Netissä puolisoa etsivissä on kaikissa joku vika. Puolison voi löytää mistä vaan silloinkin kun sitä vähiten etsii, vaikka kassajonosta. Jätä suosiolla tuollainen ja keskity kulkemaan silmät auki ihan arkisissa ympyröissäsi.
- Näkökulmia
Kyllä voi löytää kumppanin. Minäkin löysin ja nyt on lapsikin tehty.
Tosin ensin piti käydä netin kautta treffeillä noin 25 naisen kanssa, ennen kuin tärppäsi kunnolla.
Luultavasti se mies ei ole se oikea, eikä ehkä seuraavakaan. Sellainen ei ole todennäköistä. Jos katselet ulkomaalaista kumppania, voi tulla aika kalliiksi, kun pitää ihan ulkomailla saakka käydä treffeillä.
Itse kirjoittelin silloin joskus ulkomaalaiselle naiselle. Sitten kun hän muutaman viestin jälkeen jo olisi tullut Suomeen käymään ja pyyteli kovasti matkarahoja, kiinnostukseni jostain syystä lopahti. Olisi pitänyt minun kuulemma rahoittaa koko lysti ilman mitään takeita, että naista olisin koskaan edes nähnyt.
Mutta tyylinsä kullakin. Jos ulkomaalainen on saatava, niin ei kai siinä vaihtoehtoja. - helmilady57
Onnea sulle,eihän mitään saa,jos pelkää...Voit ottaa sen sitten vaan lomana,jos ei natsaa...Kun tuttujen luona asut,en mä suurena uhkana tota reissua pidä....
- pessimisti....
Just joo, kannattaa mennä ulkomaille asti pettymään, mutta onhan ne oppirahat
maksettava.
No, mitenkä tuo suhde sitten jatkuis, jos jatkuis. Muuttaisitko hänen luokse
ja jättäisit kaiken taaksesi.
Minä olen niin pessimisti, etten luota tälläisiin kaukojuttuihin.. - 5500879
Me tutustuttiin mieheni kanssa suomi24:ssä. Eka tapaaminen meni vähän niin ja näin, oli miellyttävää seuraa mut ei mitenkään Vau! Mutta tavattiin uudestaan ja siitä se lähti. :) nyt reilu vuosi oltu naimisissa, kolme vuotta yhdessä.
Ennen ekaa tapaamista ei hirveen pitkään kirjoiteltu, muutama viesti ja sit nähtiin. - joku vaan.......
Heissan ap. 2012 juhannusviikolla alettiin jutella miekkosen kans ja jo heti rupes tuntuu siltä, kun oltais tunnettu pidemmän aikaa, ei ehkä vuosia, mut useempia kuukausia.. Viikko sen jälkeen kun hälle kirjotin, niin tavattiin ja jännitti molempia ihan törkeenä.. Nyt kolme kk:tta avoliitossa oltu ja ihanata on :)
- Hmmm...
Kai sinun kannattaa lähteä katsomaan mitä tapahtuu. Muuten kai jää kaivelemaan tuo asia.
Naiset ovat useinkin jättäneet entisen elämänsä taakseen miehen takia. Ja jos ulkomaile jäät, niin pakko jättääkin melkein kaikki.
Todennäköisesti menette syömään, jutustelette, menette pehkuihin ja olette pari päivää yhdessä. Sitten molemmat ehkä tajuavat, ettei hommalla ole sen kummempaa tulevaisuutta. - lonelyrider
no eipä ole tullut ketään järkevää vastaan,ja kun ikää kertyy,niin eipä jaksa enää satuja länkyttää tänne,ja musta tuntuu että nämä ihmiset tavoittelevat suurta kuuta taivaalta vain,jos joku löytää niin onnea vain itelle ei vain käyny niin,eikä missään muuallakaan.t.lonelyrider
- lonelyrider
siis kirjoittaja oli poika savosta.t.lonelyrider
- Meksiko+Suomi
Hei sinä joka olet tavannut meksikolaisen tuttusi
oletko tekemässä nyt milloin reissuja sinne päin maailmaa??
Itse tapasin oman rakkaani viime kesänä meksikossa ja kokemus oli täydellinen.olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi näitä suomi meksiko pareja tuntuu vielä toistaiseksi olevan harvassa.
tv juanita - si si ymmärrätkö
Meksiko+Suomi kirjoitti:
Hei sinä joka olet tavannut meksikolaisen tuttusi
oletko tekemässä nyt milloin reissuja sinne päin maailmaa??
Itse tapasin oman rakkaani viime kesänä meksikossa ja kokemus oli täydellinen.olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi näitä suomi meksiko pareja tuntuu vielä toistaiseksi olevan harvassa.
tv juanitaKatokkin sitten ettei jää kotia sohvalle makoileen, et hakee töitä. Ja se kielikin olisi syytä opetella, ei vaan no hablo hablo amigo
- macdurbbazoine
parasta pysytellä poliisin silmien alla netissä, tässä löysin paljon enemmän velkojia alkaen olis jotain tehtävä, lähetystöille sateli mahdollisuuksia päteä, mutta tänään odottelen ahkerasti yhteyden ottoa, sain aika korkean tason mahdollisuuksia, eikä aihetta vähätellä noita pienimpiäkään esillä olevia asiansa esittelijöitä, n.90% pelkkää mieltäni pahoittavia ja käänteistä hirnumista ja sellaista että olis tää kouluykisaajien parvi taas täällä, niin, minulla menee tosi lujaa ... HA HA HA ahh ahhaaa ... yksikin yli opistossa ulkomailla ja valmiit ajanviettomahdollisuudet, varmaan lidutukseen valmistautunut virallinen osasto ... no. naiset, olen taas vapaana, etsin netti naisia
Olen. Mailman kaikki erilaisuudet, minne vain on ennättänyt NSA..., sinnekkin saanut postia ja netti ystävyyttä, miten pahasti mailma ei olisikaan näinä viimeisen kidutuskauden kulttuurikaudella minua kohdellut ... onnellisuus/Jumalisuus
- Kyllä löytyi
Joo chatin puolelta löytyi. Muutaman kerran kirjoiteltiin hän antoi jo puhelin numeronsa.. Kyllä pikkusen jännitti ensisoitto, hyvä että puhelin kädessä pysyi.Muutaman viikon päästä oli tapaaminen se jännitti . Toisella tapaamis kerralla jäin jo yöksi.Sitte se yhdessä oleminen oli jatkuvasti viikon loput ja loma päivät , jopa keskellä viikkoo ajelin nuapur kaupunkiin . vajaavuosi ens tapaamisesta muutettiin samankaton alle. En ollut enää mikään pojanloppi . Eikä olla saatu mitään riitojakaan aekaseksi. Ollaan opittu yhteinen harrastuskn ,lavatanssi , ensi tanssiaskeleet sekin jännitti pirusti. Ja nyt muutamavuos oltu naimisissa, hyvin menee sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki.
- Epäilijä
Aina, siis aina, kannattaa miettiä, miksi joku ei ole onnistunut aikaisemmassa parisuhteessa. Se selitys, että entinen oli kamala, ei oikein riitä kun osapuolia on kaksi. Ilmoituksissa harvemmin on totuudenmukaisia kuvauksia, enemmänkin lämpimiä toiveita. Jos ei uskalla laittaa ilmoitukseen kuvaansa, miksi uskaltaisi kertoa omista tunteistaan? Tiedän suhteita, jotka ei todellakaan olisi alkanut jos osapuolet olisivat tienneet "totuuden". Kova ihmisen ja rakkauden kaipuu sokaisee niin että saatta vasta muutaman vuoden kuluttua jo avioliitossa, pienten lasten vanhempana tajuta, että osti sian säkissä. Tämä tietysti mahdollista myös ei-nettituttavuuksien kohdalla. Siis silmat auki, kannattaa kysyä kaverilta ja ottaa arvostelu tosissaan, rakastunut näkee sydämia ja vaaleanpunaista onnea missä tahtoo.
- Arkajalkainen
Ohhoh. Aika rohkeaveto sinulta. Mikäli sinne olet menossa niin toivon sinulle parasta ja ole varovainen. Minäkin olen netinkautta yhteydessä jo useamman kuukauden erääseen toista sukupuolta olevaan. Vaikuttaa erittäin mukavalta tyypiltä ja luotan kyllä siihen mitä hän sanoo, mutta silti olen varpaisillani kokoajan että jos nyt kuitenkin on jotain itärkeää jättänyt sanomatta enkä ole valmis matkustamaan edes toisellepuolelle suomea yksin.
- yksinies
nettisäeioo muita kun rahan vonkajia huijareita vaav jaseksinhakioita
- Parempaa onnea
Hyvin meni 10 vuotta..Kunnes se löysi puolison raksapenasta joka teki meille takkaa taloon huoamsin viime viikolla, et oli taipumusta tilkitä myös muijan
aukkoja. Mut 10 vuodesta en kadu paljonkaan..paitsi kaikkea ja en mitään.
Anna menä...Tosin suomi24:jältä et löydä enään hevonvittua
se oli silloin joskus 2003, kun vielä löysi. Nyt nää on ahneuksissaan
romuttaneet koko paskan. - onnellinen1
Voi löytyä netistä se oma rakas. Itse tosin löysin suomi24 treffeistä. Ollaan asuttu yhdessä yli vuosi ja kihloissa ollaan. Pian naimisiin :) Hän on ihaninta ja parasta mitä elämässäni on ikinä ollut tai tulee olemaan. Olemme juuri sopivan samalla lailla omituisia että sovimme täydellisesti toisillemme. Arvomme ovat massasta poikkeavat hyvinkin monella tavalla. Onneksi uskalsin hänelle kirjoittaa kun luin hänen profiilinsa.
Kuitenkin kannattaa aina aluksi olla vähän varuillaan ja sinun tapauksessa vielä enemmän koska lähdette kauas "turvaverkoistasi". kannattaa informoida tarkasti sukulaisia ja perhettä ja tuttuja minne menet ja missä olet ja sopia että pidätte päivittäin yhteyttä tiettyihin kellonaikoihin. Muitakin turvallisuusratkaisuja kannattaa käydä ennen lähtöä lävitse.
Minun ensitapaaminen meni erikoisesti n. kuukauden kirjoittelun jälkeen. Olin jo ehtinyt ihastua pelkkien viestien perusteella ja kuvitelmat kaikesta oli luotu valmiiksi omassa viestissä. Ensi treffeillä olin kuitenkin itse vaivautunut ja jännittynyt. En suoranaisesti tuntenut ihastusta edessäni olevaa ihmistä kohtaan mutta muistin kirjoittelumme ja se sai minussa tunteen jonkinlaisesta kiintymyksestä siihen ihmiseen. Olimme yhdessä n. puoli päivää ja keskustelimme paljon syvällisiä, arvoja, tulevaisuuden suunnitelmia, mielipiteitä raskaisiinkin aiheisiin jne. Lopulta tapaamisen loppuvaiheessa hän kysyi "nähdäänhän vielä uudelleen?" Tunsin että halusin enemmän tuosta ihmisestä vaikken ihastusta tuntenutkaan. Vastasin myöntävästi. Vielä viime hetkellä keskustelumme meni arkaan aiheeseen jonka takia olin "hylännyt" monta alkavaa suhdetta ja hän vastasi siihen tavalla joka sai minut itkemään onnesta. Halasimme ja hän piti minusta lujasti kiinni sanoen "minä en säre sinua koskaan".
Seuraavalla tapaamiskerralla tunsin ihastusta. Olin hänen luonaan käymässä. Ujostelin paljon ja vaivaannuin monta kertaa mutta ihastustakin tunsin. Arvostin häntä enemmän kuin ketään aikaisemmin tapaamaani ihmistä. Ihastukseni alkoi arvostuksesta ja tunteesta etten ikinä tulisi kohtaamaan toista yhtä hyvin itselleni sopivaa ihmistä. Tällä kerralla suutelimme... en tuntenut hirveitä kipinöitä kuitenkaan, mutten myöskään vaivaantumista suudelmasta. Olin hänen luonaan muutaman yön ja nukuin vieressä. Halailuja, läheisyyttä ja syvällisiä keskusteluja sekä mukavaa tekemistä riitti.
Kolmannella tapaamiskerralla emmin, koska mitään suuria tunteenleimahduksia minulla ei ollut. Neljännellä taas oli. Tunteeni aaltoilivat, mutta hän silti oli se toivon pilkahdus elämässäni ja haluni olla hänen kanssaan oli suuri. Myös erossa oleminen teki kipeää. Lopulta kaikki lähti vahvistumaan, tunteeni, ihastukseni, rakkauteni. Hän oli mielestäni juuri sitä mitä olin aina halunnut, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Olen tällä hetkellä onnellisempi kuin ikinä ennen.
Voi olla että olet löytänyt jotain aivan ihanaa elämääsi :) - provopooo
Tämän täytyy olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
- Näkökulmia
Nainen saattaa hyvinkin löytää kumppanin netin kautta, mies ei luultavasti löydä.
Sanon näin, vaikka olen mies, joka löysi kumppanin netin kautta.
Syy: netissä kumppania etsivien miesten määrä on noin kolminkertainen naisiin nähden.
Eli naisilla on hyvät apajat, miehistä taas suurimman osan on jäätävä ilman. - ..........
Aika pian jokaisesta miehestä on löytynyt huonoja piirteitä. Puolisoa ei kenestäkään ole tullut eikä tulekkaan. Ei enään ikinä nettimiehiä!!!
- annamunkestää
Ei jessus, nyt kyllä ratkesin, siis sun täytyy olla tosi yksinkertainen, jos
menet tuntemattoman kanssa lomalle. Mitä sinä oikeasti tiedät tuosta tyypistä.
Kirjoittaahan voi mitä sattuu ja luvata maat ja taivaat, mutta totuus on
hyvin usein toinen.
En ikinä uskaltaisi tehdä noin ja täällä muut tolvanat vielä yllyttää, en edes
suomessa olisi kahden kesken, vieraan kanssa. - suomalainen tyttö
Kyllä Netistä löytää kumppanin. Kaksi tytön tyttöä löysivät miehensä Netin kautta. Toinen avio molemmille ja ovat onnellisesti naimisissa ja on yhteiset lapset. Asuvat Minnesotassa.
Tytön poika vaihtoi tyttöystäväänsä tuon tuosta, mutta löysi sitten Netin kautta filippino tytön, ja nyt on romanssi kestänyt toista vuotta.
Hyviä neuvoja edellä. Mielestäni olisi paras löytää kotimaan poika tai tyttö ja jos mahdollista samasta kaupungista, eikä lähteä hakemaan noita ulkolaisia, jotka voivat olla vähemmän rehellisiä.
Kerran katsoin jäätyäni leskeksi ikäistäni miestä, niin hirveetä, olivat kaikki sennäköisiä, että en lähtisi, enkä kutsuisi kylään. No, onnea vaan ja voi onnistaakin. Ei ne kotoa hae.- suomalainen rulianss
"ja nyt on romanssi kestänyt toista vuotta."
No niin, vielä kun kestää kolmekymmentä vuotta, niin hyvä tulee.
- <3 suomi
tässäkin tilanteessa kannattaisi suosia suomalaista....varmasti löytyy joku kiva suomalainen mies, ihmettelen vain että miksi luotat ulkomaalaiseen ?
- ymmärrys?
suosi suomalaista haha anna mun kaikki kestää
etkö sinäkään tajua,että ei jokainen ihminen välttämättä etsi juuri tietynmaalaista seuraa/ystävää/puolisoa jne.. vaan asiat vaan tapahtuu jos juttu yhdessä luistaa jne.. ei vaan sattunu katsos olemaan suomi mies kohteessa niin miksi pitäis vaihtaa suomalaiseen mieheen siis? Onko siitä pahamieli,että ap:llä voi ehkä synkata paremmin ulkomaalaisen kanssa kuin suomalaisen? ihmettelet miksi luottaa ulkomaalaiseen? No ei kannata heti luottaa ulkomaalaiseen mutta ei myöskään suomalaiseen.Ajan on hyvä näyttää asioita.
- Ei jännitä
Ruokajonosta löysin.
- suomalainen tyttö
Suomalainen rulianss, tytön poika täyttää vasta kymmenes tätä kuuta 22. Kertoi, että heillä oli Netissä hauskaa ja nyt molemmat passaavat toinen toistansa ja mistä tietää viekö alttarille. Poika aikoo uraksensa palkka armeija, jossa on jo.
Toivon, että ei pestaudu tuonne sotiin mukaan. Yksi tytöistäni löysi armeijasta miehensä ja palvelivat , mies Bosniassa silloin. - Just my insight...
Kaikki jotka sanovat: "Eikö kannattaisi ensin tavata normaalisti, ettäkö ihan lomalle yhdessä lähtemässä, et vielä edes tunne sitä, oletko hullu?"
Mielestäni aloittaja tekee varsin fiksusti juuri tässä. Ensinnäkin hän valitsi kolmannen maan, jossa hänellä on tuttuja ja jossa hän on käynyt ennenkin ja aikoo majoittua vielä näiden tuttujen luona. Siinä on turvaverkkoa kerrakseen.
Toisekseen, kun on kyse kaukorakkaudesta jossa toinen asuu toisessa maassa, on hieman hankalaa järjestää 'tavallisia tapaamisia'. Mitä se edes tarkoittaa, yhtä viikonloppua yhdessä? Ei, se ei vaan toimi. Se tulisi ihan liian kalliiksi. On parempi heti viettää enemmän aikaa yhdessä nähdäkseen toimiiko suhde vai ei. Tulee myös halvemmaksi. Ja kun aloittaja kerran jo tuntee alueen ja ihmisiä sieltä, jos juttu ei sattuisikaan toimimaan, on hänellä silti tekemistä lopun loman ajan.
En ymmärrä kaikkia näitä jotka valittaa ulkomaisista miehistä, ja äänestää alaspäin kaikki aloittajan vastauksia ja periaatteessa kaikkia positiivisia vastauksia.
Kyllä, pahoja asioita tapahtuu ulkomailla, välillä jopa silloin kun on tehnyt kaikki tarvittavat varotoimet, mutta kyllä kotimainenkin mies voi saada aikaan vaikka mitä paskaa jos 'huonompi yksilö' osuu kohdalle.
Aloittajalle toivotan onnea ja jaksamista, mutta yritä myös suhtautua asiaan realistisesti. Varaudu siihen että juttelu ei ole ihan niin helppoa ja avointa kasvotusten, koska näin voi tosiaan käydä. Voi myös käydä toisinkin. ;) Se tunne kun kaikki loksahtaa paikoilleen ja kaikki tuntuu oikealta on ehdottomasti vaivan arvoinen.- aplleee
Samaa mieltä kanssasi,Aloittaja on käyttänyt järkeä jo tuossa,että ei mene miehen kotimaahan ja tapaa kolmannessa maassa jossa on myös tukiverkostoa
ja todellakin tuo viikonloppu jossain ulkomailal voi onnistua rikkaille? mutta kyllä se useille tavallisille ihmisille on kallista touhua.Ja toi kolmas maa siinäkin hyvä,et tosiaan jos miehen kans ei juttu onnistu niin voi silti jatkaa lomailua siellä Intiassa ja viettää aikaa ystäviensä kanssa.
Täällä nämä muutamat pahanilman linnut mustamaalavat vain lähinnä ulkomaalaisia miehiä,,eivät siis oikeasti ole ap:sta huolissaan ja siksi neuvo tätä.Puhuvat siihen malliin kuin ei olisi ulkomaalaisia naisia jotka on käyttänyt hyväksi suomalaisia miehiä tai aikoneet käyttää.Ap mene vain lomalle tuttusi kanssa ja nauti siitä ajasta toivottavasti kaikki onnistuu siellä hyvin pidät vain järjen päässä ja olet tarkkana niin eiköhän se siinä.Hyvää matkaa! - Oletko miettinyt?
aplleee kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi,Aloittaja on käyttänyt järkeä jo tuossa,että ei mene miehen kotimaahan ja tapaa kolmannessa maassa jossa on myös tukiverkostoa
ja todellakin tuo viikonloppu jossain ulkomailal voi onnistua rikkaille? mutta kyllä se useille tavallisille ihmisille on kallista touhua.Ja toi kolmas maa siinäkin hyvä,et tosiaan jos miehen kans ei juttu onnistu niin voi silti jatkaa lomailua siellä Intiassa ja viettää aikaa ystäviensä kanssa.
Täällä nämä muutamat pahanilman linnut mustamaalavat vain lähinnä ulkomaalaisia miehiä,,eivät siis oikeasti ole ap:sta huolissaan ja siksi neuvo tätä.Puhuvat siihen malliin kuin ei olisi ulkomaalaisia naisia jotka on käyttänyt hyväksi suomalaisia miehiä tai aikoneet käyttää.Ap mene vain lomalle tuttusi kanssa ja nauti siitä ajasta toivottavasti kaikki onnistuu siellä hyvin pidät vain järjen päässä ja olet tarkkana niin eiköhän se siinä.Hyvää matkaa!Ap
Oletko siis viemässä kristittyjen kotiin muslimi miestä?
mitä mies ajattelee toisuskovaisista oletko tästä perillä mikä on hänen kantansa?
otat aikamoisen riskin jos viet vieraan muslimi miehen jota et tunne kristittyjen kotiin.Tietääkö ystävä perheesi tästä suunnitelmastasi?
- mentos
Me tavattiin netin kautta ja ensitapaaminen oli aivan ihana. Käytiin leffassa ja syömässä, meillä synkkasi heti tosi hyvin. Päädyimme miehen luokse jatkoille, juttelimme ja nukuimme vierekkäin, ei harrasteltu sinä yönä sen ihmeempiä, nautittiin vain toistemme läheisyydestä. Tästä nyt kolme vuotta, ensi kesänä vietämme häitämme. Ei olisi parempi tuuri voinut käydä ensimmäisten nettitreffejen kanssa.
Kannattaa lähteä avoimin mielin, mutta ei myöskään odottaa liikoja ettei putoa liian korkealta :) - urts
En ole löytänyt, kun en ole etsinyt.
- Just joo
Siis lähdet lomalle miehen kanssa, jota et ole ennen tavannut?? Järkevää? Ei. Elämä ei ole kuin elokuvissa. Tämä taitaa olla provo. :)
- Onnistuipahyvinkin
Monta on varoitusta, en itsekään uskaltaisi lähteä ulkomaille tapaamaan nettituttua. Mutta me tapasimme nettiyhteydenoton jälkeen ihan tavallisessa kahvilassa. Sitten hengailtiin yhdessä ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta.
- dfhrhrdhrhrh
Kirjoiteltiin vuoden verran kun kyse oli kaukosuhteesta (298km), sitten tavattiin livenä ja tykättiin toisistamme heti. Esiteltiin valokuvia lapsistamme, nuoruudenkuvia. Ei montaa, vain muutamia. Ilta tuntui loppuvan kesken mutta toisen oli lähdettävä kotiinsa (oli ollut työreissulla lähellä minun kotipaikkakuntaani).
Ei oltu ensisilmäyksellä rakastuneita, tykättiin kumminkin heti toisistamme ja päätettiin kokeilla kaukosuhdetta.
Rakkauteen kasvaa, niin kävi meillekin ja 3v kuluttua ensi näkemisestä vihille, nyt aviossakin jo vähän yli 3v ja just puhuttiin viime viikolla ettei voi enää kuvitellakaan elämää ilman toisiamme.
Ikää meillä nyt 50 ja 53. - Huh huh
Mitä ihmettä? Lähdet heti lomalle miehen kanssa jota et ole tavannut. Sanoisin että melko rohkeaa. Minulle meinasi käydä huonosti ensimmäisellä lomalla vaikka oltiin tavattu livenäkin useita kertoja. En suosittele. Puhuminen puhelimessa ei kerro ihmisestä vielä mitään.
http://undertheindiansun.bloggplatsen.se/presentation/
Ajattelin aloittaa matkablogin ja tässä on siihen osoite...tulen päivittelemään sinne kuulumisia ja mahdollisesti kuvia yms- kiitos blogista
Hyvä ajatus pitää blogia täällä ainakin yksi joka aikoo seurata blogiasi :)
Onnea sulle. voi vitsi jos löysit jonkun helmen - jännittää :)
kiitos blogista kirjoitti:
Hyvä ajatus pitää blogia täällä ainakin yksi joka aikoo seurata blogiasi :)
Onnea sulle. voi vitsi jos löysit jonkun helmenKiitos kannustuksesta
- ??neuvoja
Kiitos kannustuksesta
"Kiitos kannustuksesta
??neuvoja kirjoitti:
"Kiitos kannustuksesta
Hei ??neuvoja...en tiedä, mitä osaan neuvoa, mutta kaipa se on, se että järkipäässä ja jalat maassa liikkeelle. Omasta mielestäni on parempi tavata kolmannessa maassa, mikä on mielellään ainakin sinulle tuttu, ennemmin kuin jomman kumman omassa maassa, missä toisella on kotikenttä etu ja toisekseen tilanne menee kiusalliseksi, jos homma ei toimikkaan. Niin ja tosiaan, suunnitelmista on hyvä kertoa useammalle tyypille ja antaa niin omat kuin miehenkin tiedot luotettavalle taholle.
P.s mun blogia seuraamalla voit nähdä omia mokiani ja toivottavasti myös onnistumisia :) http://undertheindiansun.bloggplatsen.se/ - jännitys tiivistyy
Hei ??neuvoja...en tiedä, mitä osaan neuvoa, mutta kaipa se on, se että järkipäässä ja jalat maassa liikkeelle. Omasta mielestäni on parempi tavata kolmannessa maassa, mikä on mielellään ainakin sinulle tuttu, ennemmin kuin jomman kumman omassa maassa, missä toisella on kotikenttä etu ja toisekseen tilanne menee kiusalliseksi, jos homma ei toimikkaan. Niin ja tosiaan, suunnitelmista on hyvä kertoa useammalle tyypille ja antaa niin omat kuin miehenkin tiedot luotettavalle taholle.
P.s mun blogia seuraamalla voit nähdä omia mokiani ja toivottavasti myös onnistumisia :) http://undertheindiansun.bloggplatsen.se/Ap Kiitos neuvoistasi
Tosiaan itsekin jo toista vuotta opitänyt yhteyttä erääseen henkilöön ja nyt mielessämme tavata.Jännittää kovasti.Suomessa en tosian tahtos tavata koska haluisin tähän tapaamiseen yhdistää myös jonkin ihanan loman jossain kauniissa maassa.Mut katsotaan nyt miten homma etenee :) että missä sitä sitten tavataan. - huhhhh
P.s mun blogia seuraamalla voit nähdä omia mokiani ja toivottavasti myös onnistumisia :) http://undertheindiansun.bloggplatsen.se/Mahtaa olla Jan "ylpeä" tyttöystävästään, blogia lukiessa mietin, onko kaikki mielikuvitusta...
huhhhh kirjoitti:
Mahtaa olla Jan "ylpeä" tyttöystävästään, blogia lukiessa mietin, onko kaikki mielikuvitusta...
Elämä on kuin elokuvaa :D hahahhahah
- Onnellinen :)
Itselläni myös kokemusta nettitutusta löysimme toisemme joitakin vuosia sitten netistä ja sitten tapasimme kultani kanssa kolmannessa maassa.Nyt ollaan oltu yhdessä 4 vuotta.Rakastavampaa miestä en olisi voinut löytää.
- ei hyvä tarjonta
No kun katsomme maanmiehiämme niin en ihmettele yhtään että yhä enemmän naiset tahtovat tai ihastuvat ulkolaisiin miehiin.Kovin jyröjäkin tuntuvat kotimaamme miehet olevan eikä tuo ulkonäkökään kovin häävi ole.
- JenskuAnnika
ei hyvä tarjonta kirjoitti:
No kun katsomme maanmiehiämme niin en ihmettele yhtään että yhä enemmän naiset tahtovat tai ihastuvat ulkolaisiin miehiin.Kovin jyröjäkin tuntuvat kotimaamme miehet olevan eikä tuo ulkonäkökään kovin häävi ole.
Sanos muuta.Mitäpä tuohon lisäämään
- ei hyvä tarjonta
ei hyvä tarjonta kirjoitti:
No kun katsomme maannaisiamme niin en ihmettele yhtään että yhä enemmän miehet tahtovat tai ihastuvat ulkolaisiin naisiin.Kovin ylipainoisiakin ja viinaan meneviä tuntuvat kotimaamme naiset olevan eikä tuo ulkonäkökään kovin häävi ole.
- Tytöt tykkää!
Olipa arabi,afrikaano,itä-eurooppalainen tai minkämaalainen tahansa niin aina ne
skandinaavi miehen voittaa mennen tullen.Kylmä fakta
vaikka monet täällä kitisevätkin arabeista ja muunmaalaisista miehistä- muutama hassu
en sanoisi että monet kitisevät kyllä ne tällä palstalla on ne muutamat perus spämmärit jotka sitä harrastaa työkseen.
- jännitystä
muutama hassu kirjoitti:
en sanoisi että monet kitisevät kyllä ne tällä palstalla on ne muutamat perus spämmärit jotka sitä harrastaa työkseen.
Ap mulla jännittää puolestasi.Olen mielenkiinnolla seuraillut tätä aloittamaasi ketjua muistahan nyt sitten kirjoitella siihen matkablogiisi :)
- Onni potkaissut
jännitystä kirjoitti:
Ap mulla jännittää puolestasi.Olen mielenkiinnolla seuraillut tätä aloittamaasi ketjua muistahan nyt sitten kirjoitella siihen matkablogiisi :)
Täällä myös yksi joka tapasi alunperin netissä miehen.
Voin sanoa,että minua lykästi kultainen ja huolehtivainen mies on
ilot ja surut on yhdessä jaettu.Myös perheensäkin on rakastava ja tunnen todella
että minua rakastetaan (pahanilmanlinnuille voin sanoa kertaakaan ei ole rahaa multa pyydelty) enkä ole ylipainoinen enkä pidä aloholista ihan vaan tiedoksi teille jotka aiotte käydä provosoimaan "siiderivalaaksi" tai ylipainoiseksi.
- ??-.--
ap siis ootko aivan tosissasi menossa tsetseniaan tapaamaan miestäsi?
- Onnellinen nainen
Itse tapasin oman mies tuttuni Brasiliassa.
- Go go
Onnellinen nainen kirjoitti:
Ap.anna palaa beibe :)
älä välitä tämän palstan miehistä kun ne leukojaan lonksuttaa
ovat mustasukkaisia kuten joistakin viesteistä voit ymmärtää sen - miete maria
Go go kirjoitti:
Ap.anna palaa beibe :)
älä välitä tämän palstan miehistä kun ne leukojaan lonksuttaa
ovat mustasukkaisia kuten joistakin viesteistä voit ymmärtää senjoko aloittaja olet lähtenyt intiaan?
kerrohan kuulumisia kun olet siellä - jännittää :)
Tottakai-sinne juuri :)
miete maria kirjoitti:
joko aloittaja olet lähtenyt intiaan?
kerrohan kuulumisia kun olet sielläViikko vielä täällä ja sitten menoksi, blogista voi seurata miten homma sujuu :)
Tottakai-sinne juuri :)
siis tsetseniaan why not, onks siinä jotain vikaa
- niinpä miksi ei
samaa mieltä mikseipä tsetsenia.On siellä ainakin hyvän näköisiä miehiä :D
voisin itsekin harkita ottavani komean tseteeni uroksen. - Brassi miehet
Onnellinen nainen kirjoitti:
Brassi miehet on aika sexyjä muuten ;)
Hyvän valinnan olet tehnyt. - vienohelinä
"siis tsetseniaan why not, onks siinä jotain vikaa "
Niinpä ei mitään pahaa.ylvään komean näköisiä miehiä sielä on
sais löytyä enemmän suomestakin näitä komistuksia - matkalle lähdetään!!
vienohelinä kirjoitti:
"siis tsetseniaan why not, onks siinä jotain vikaa "
Niinpä ei mitään pahaa.ylvään komean näköisiä miehiä sielä on
sais löytyä enemmän suomestakin näitä komistuksiamä ainakin olen nauttinut matkoistani ulkomaille ja aion vastaedeskin tehdä niin!
komean ja eksoottisen miehen kainalossa.aivan sama mitä suomi ukot höpisee
nytkin on tulossa tuossa vuodenvaihteen jälkeen kunnon torttuloma etelän lämmössä. - veronmaksajat
matkalle lähdetään!! kirjoitti:
mä ainakin olen nauttinut matkoistani ulkomaille ja aion vastaedeskin tehdä niin!
komean ja eksoottisen miehen kainalossa.aivan sama mitä suomi ukot höpisee
nytkin on tulossa tuossa vuodenvaihteen jälkeen kunnon torttuloma etelän lämmössä.Katokkin sitten menee kielikursseille ja löytää töitä, ettei ole semmoinen nahjus, kuten niin moni näistä ukkeleista on.
- tsemmottista
No kaikista kuvista ja videoista huolimatta, tuli pieniä pettymyksiä sitten oikeassa elämässä.
No katsoin vähän läpi sormien niitä huonoja puolia, koska kyseisessä henkilössä oli jotain erityistä, mihin en oo aikasemmin törmännyt.
Parisen vuotta oltu yhdessä jo. Itseasiassa ihan hauskaa kelata taaksepäin, mitä erilaisempia käsityksiä toisistamme on ollut ja loppujen lopuksi ollaan aika tavallisia, vaikka silloin ensitutustumisissa oli outoa se oma ja kyllä sen toisenkin käyttäytyminen.
Se erikoinen ominaisuus toisessa ei ole selvinnyt minulle vieläkään, mutta ehkä joskus. :D
Anyways. Ei se netti oo sen kummosempi järkätä tapaamisia, kuin muutkaan keinot. - Perhosia vatsassa
Itse löysin oman vaimoni venäläisen mail.ru sivuston kautta. Kirjoittelimme melko tiiviisti reilun kuukauden ajan ja vaihdoimme kuvia ja kuulumisia. Oikeastaan ehdimme jo vähän molemmat kyllästyä kirjoitteluun. Itselläni meni jossakin vaiheessa kaikki illat ja yöt kirjeiden rustaamiseen.
Kun asia oli muuten selvä, ehdotin tapaamista Moskovassa, jonne ystävättäreni myös joutui matkustamaan vain 10 pv. varoitusajalla. Tietysti jännitti kovasti, kuinka ensimmäinen yhteinen viikkomme sujuisi. Se viikko tutkittiin Moskovan ihmeitä kevättalven pakkasessa ja eipä mielenkiintoisempaa talvilomaa olisi voinut olla. Niin sitten parin kuukauden kuluttua keväällä matkustin hänen kotikaupunkiinsa. Asiassa auttoi, että sattui olemaan viisumi valmiina ja osasin myös kieltä.
Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun Moskovassa kävin mutta oli kyllä sitäkin mielenkiintoisempi ja erittäin positiivisessa mielessä.- Sanam
Aloittaja
Itselläni myös kiehtonut matka erääseen Etelä-Aasian maahan
matkakuume on kylläkin aika kova ja siellä tapaisin samalla ystäväni. - hassuja tapauksia
Sanam kirjoitti:
Aloittaja
matkakuume on kylläkin aika kova ja siellä tapaisin samalla ystäväni.Ulkomaalaisten nais ystävieni mielestä suomalaiset miehet ovat hassuja tapauksia.Hetken mietittyäni ja katsoessani näitä surku hupaisia veikkosia kadulla tallaamassa.Päädyin samaan mielipiteeseen naisten kanssa.
- Perhosia vatsassa
Sanam kirjoitti:
Aloittaja
matkakuume on kylläkin aika kova ja siellä tapaisin samalla ystäväni.Ystävätterini oli saanut monia neuvoja, kuinka ulkomaalaiset miehet käyttävät venäläisiä naisia vain hyväkseen tai leikkikaluinaan. Mitään kokemusta ulkomaalaisista hänellä ei ollut. Hän teki myös ensimmäisenä päivänä selväksi että seksiä ei tule, joskin hyvin kohteelliasti. Muuten kyllä jaoimme hotellihuoneen sen viikon ajan. Mitään ikuista rakkautta ei vielä vannottu. Itse rakastuin häneen jossakin määrin jo kirjeenvaihdon aikana, sikäli kuin nyt kuviin ja kirjeisiin voi rakastua. Mitään lemmenloruja ei alkuun edes kirjoiteltu.
Itseäni arvelutti lähinnä hänen motiivinsa ja hänellä oli omat ennakkoluulonsa ulkomaalaisista. Näin kuitenkin nopeasti, että hän ei vaikuttanut kaipaavan mitään kalliita syömisiä tai lahjoja ja oli tottunut työntekoon ja myös kodin hoitoon.
Moskova ei ole mikään halpa paikka ja ystävättäreni mielestä kaikki oli siellä hirvittävän kallista. Suomen hinnat, jopa ylikin, ainakin keskikaupungilla. Illallisten sijaan ostimme pullon viiniä ja herkkuja hotelliin.
Ainakin meillä oli varmaan ikään kuin molemmin puolinen tahto, että tilannetta hiukan kuunnellaan, kun palaamme kotiin. Kun olimme jälleen kotona, vaikutti kuin ikävä olisi tullut yhtä aikaa molemmin puolin ja lupasin tulla uudestaan, jos hän vain haluaa. Ensimmäinen reissu oli varmaan enemmän uteliaisuutta ja molemmille täysin ainutkertainen kokemus. Jo kuukauden kuluttua tiesin, koska näemme uudelleen ja sillä tiellä ollaan edelleen. - hassujapa hyvinkin
hassuja tapauksia kirjoitti:
Ulkomaalaisten nais ystävieni mielestä suomalaiset miehet ovat hassuja tapauksia.Hetken mietittyäni ja katsoessani näitä surku hupaisia veikkosia kadulla tallaamassa.Päädyin samaan mielipiteeseen naisten kanssa.
Ulkomaalaisten mies ystävieni mielestä suomalaiset naiset ovat hassuja tapauksia.Hetken mietittyäni ja katsoessani näitä surku hupaisia naikkosia kadulla vaappumassa otsa kurtussa.Päädyin samaan mielipiteeseen miesten kanssa
- aaahhhhh
Sanam kirjoitti:
Aloittaja
matkakuume on kylläkin aika kova ja siellä tapaisin samalla ystäväni.Ilman muuta aasian kauneutta.
- Intiaan tie vie
aloittaja sinä onnentyttö oot siis menossa intiaan wau!
nautihan matkastasi ps.intiassa on myöskin miehet aika herkkuja ;) - ihmettelen suuresti
aivan sama onko miehesi into kiinasta kotoisin tai mistä lie kunhan ei suomalainen mies,meinaan jos tälläinen ajatusmaailma ja käytös on suomi miehillä mitä näistä monista viesteistä voi lukea niin ei kannata kyllä vaivaantua tutustumaan. eikö näillä reppanoilla oikeesti oo mielenkiintoista elämää?
- Tuula
ap oletko kauankin Intiassa? mitä olette suunnitelleet matkanne ajaksi yhdessä tekemiseksi?
- kertoisitko?
Tuula kirjoitti:
ap oletko kauankin Intiassa? mitä olette suunnitelleet matkanne ajaksi yhdessä tekemiseksi?
Muakin on intiaan pyydetty matkustaan,mut en oo toistaiseksi suostunut
koska minulle tämä maa on vieras en siis ennen ole sinne matkustanut.
Aloittaja mitä kokemuksia sulla on intiasta? - disjwedowsjdåwue90w3
kertoisitko? kirjoitti:
Muakin on intiaan pyydetty matkustaan,mut en oo toistaiseksi suostunut
koska minulle tämä maa on vieras en siis ennen ole sinne matkustanut.
Aloittaja mitä kokemuksia sulla on intiasta?rakastakaaaaaaaaaaaa ihmiset nauttikaa elämästä ja eläkääääääääää tysin rinnoiiiiiiiiiiiiiiin uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- ihmettelen kans
aivan sama onko naisesi into kiinasta kotoisin tai mistä lie kunhan ei suomalainen nainen,meinaan jos tälläinen ajatusmaailma ja käytös on suomi naisilla mitä näistä monista viesteistä voi lukea niin ei kannata kyllä vaivaantua tutustumaan. eikö näillä reppanoilla oikeesti oo mielenkiintoista elämää?
- miäs38v
Jokainen elää niinku huvittaa, turha täältä on hakea mitään hyväksyntää tai käydä haukkumassa suomalaiset miehet/naiset. Netistä saattaa löytää hyvääkin seuraa. Itse olen parin suomalaisen treffi puolelta löytyneen naisen kanssa seurustellut ja ollaan ystäviä edelleen. Nykyään olen etsinyt lomaseuran tuolta thailovelinksin puolelta. Sieltä on löytynyt todella mukavia ja kauniita naisia. Olen jopa seurustellut vakavasti myös musliminaisen kanssa. Hän oli etelä Thaimaan muslimeita. Olin jopa menossa avioon, mutta se kariutui siihen koska en itse halunnut ruveta muslimiksi, se on avioliiton edellytys muslimin kanssa. Ei tuo ympärileikkaus ja nimen vaihto niin innostanut kuitenkaan. Eläkää ihmiset ja matkustelkaa ja hankkikaa kokemuksia. Suomi on niin pieni maa, että täältä on vaikea se unelmien kumppani löytää.
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812