Tämä kysymys nyt lähinnä lapsettomille miehille. Minulla on lapsia ja minut on steriloitu, olen kuitenkin vielä nuori ja olisi mukava löytää kumppani vielä joskus.
Mutta nyt on tullut epäilys, että ehkä minulla se ei enää ole niin helppoa. Tapaillut olen muutamia miehiä, mutta heidän kanssaan tilanne ei ole ollut niin vakava että olisi ikinä ollut lapsista puhetta.
Itse olen kuitenkin omasta mielestäni nyt jo maailmaan tuonut tarpeeksi lapsia, ja enempää en halua missään tilanteessa. Täytyykö minun siis tyytyä etsimään kumppania vain sellaisista miehistä joilla on jo lapsia?
Voisitko tapailla steriloitua naista?
sterkattu leidi
4
171
Vastaukset
- vahinko ehti tulla
Kyllä jos sterilointi olisi tehty ennen lasten tekoa.
- +1 niinkun sanotaan
Sama!
- Lapseton M45v
Kyllä voisin, ja olen ollut suhteessakin steriloidun naisen kanssa.
Mietinnässä on ollut omakin sterilisaatio.
Minä mielummin otan kumppaniksi naisen joka ei halua lapsia ja/tai omat lapset jo
tehtynä. Voisin tapailla steriloitua naista. Mutta lapsia en halua, en omia tai muiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423424- 362034
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301759- 161547
- 231518
- 91401
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781165- 221122