No niin! Nyt ollaan jo lähellä. Tällä viikolla, lauantaina se sitten tulee viimeinkin. 23.11.2013, Yle TV2 klo 21.50: Doctor Who:n 50-vuotisspesiaali: "Doctor's Day" eli "Tohtorin päivä". Siinä on mukana myös Tohtorin 10. regeneraatio eli David Tennant ja Rosekin. Voin sanoa, että tällainen 36-vuotias mies ei ole ollut aikoihin enään mistään tv-ohjelmasta niin innostunut kuin tästä. Tätä odotan innolla!
Tällä viikolla pitäisi tulla minulle se Doctor Who:n 7.tuotantokausi dvd-boksina ja se pitäisi ehtiä katsella ennen tuota lauantaita. Täytyy ottaa perjantaina koko yön kestävä Doctor Who maratoni ellei aikaisemmin ehdi katsella. :D Mutta on se kiva!
Sitten odotan innolla Peter Capaldin 12.Tohtoria. Minusta tuntuu, että tämän vanhemman Tohtorin kanssa saadaan ehkä vanhoja tuttuja takaisin vieraileviksi tähdiksi. Ajatelkaas, mitäs jos 12.tohtori tapaisi Jack Harknessin tai vaikka Rosen uudestaan! Sopisi aika hyvin!
No anyways, Doctor Who on kyllä hyvä sarja! 8.kauden taidan katsella sitten televisiosta kun se alkaa. Kattellaan!
Kohta Doctor Who:n 50-vuotisspesiaali
7
151
Vastaukset
- mestari1133
Jep en malta oottaa enää kolme päivää ihanaa! =D kiva et suomes on muitaki DOCTOR WHO fanei :D
- Scifisti1977
7.Kauden dvd-boksi tuli tiistaina ja nyt on katseltu seuraavat jaksot:
701 Asylum Of The Daleks
702 Dinosaurs On A Spaceship
703 A Town Called Mercy
704 The Power Of Three
705 The Angels Take Manhattan
7SP The Snowmen (jouluspesiaali 2012)
706 The Bells Of Saint JOhn
707 The Rings Of Akhaten
Vielä olisi jäljellä kuusi jaksoa boksista:
708 Cold War
709 Hide
710 Journey To The Centre Of The TARDIS
711 The Crimson Horror
712 Nightmare In Silver
713 The Name Of The Doctor JA TIETENKIN SITTEN
7SP The Day Of The Doctor (50-vuotisspesiaali) JA VIELÄ
7SP Jouluspesiaali 2013 (milloin tuleekaan Suomen televisiosta)
Eikun kattelemaan!- Scifisti1977
No niin! Eilen katsoin kolme jaksoa ja nyt äsken tässä heti aamusta pistin viimeiset kolme jaksoa katseluun ja nyt olen valmis! Oli muuten aika hieno toi "The Name Of The Doctor". Aika yllättävä se John Hurtin näyttelemä hahmo....! Melkoinen "tohtorin salaisuus". :D
Mielenkiintoista nyt tästä sitten jatkaa illan "suoraan" juhlalähetykseen. "The Day Of The Doctor". Tosi mielenkiintoista nähdä taas mun suosikki Tohtori eli 10. Davin Tennantin näyttelemä Tohtori. Mahtavaa! :)
Kattellaan!
- Doctor Who fani
Aion kyllä katsoa, kun olen odottanutkin jo melkein vuoden ajan! Olen varmaan yhtä innoissanikin!
- Scifisti1977
Mä katselin silloin viime vuoden lopussa ne 5 ekaa 7.kauden jaksoa netin kautta. Sitten olikin melkein puoli vuotta tai vuosi etten katsonut ollenkaan Doctor Who:ta. Tv:tä ei ole tullut katseltua enkä tiennyt että 7.kausi tulikin jo silloin kesällä telkusta. Olisin katsellut. No mulla oli muutenkin suunnitelmissa hankkia nämä englanninkieliset dvd-boksit kaikki, joten NYT sitten kun tämä 7.kausi ilmestyi viimein dvd:lle lokakuun lopussa, sain sen ja nyt on katseltu koko 7.kausi. Vasta tänä aamuna katsoin viimeisen jakson! :D Hyvä nyt mennä tuohon juhlaspesiaaliin! :)
- Scifisti1977
Olipa aika hieno toi 50-v spesiaali! Tykkäsin erityisesti loppukliimaksissa siitä 12. (13.) Tohtorin lyhyestä esiintymisestä (Peter Capaldi). Kaikki 13 olivat siinä (siis John Hurtin regeneraatio myös). Kaikki 13, hän sanoi. Aloin miettimään, että mitäs jos tämä 12. Tohtori eli Peter Capaldi, ja kuitenkin 13 regeneraatio on kuitenkin se viimeinen Tohtorin regeneraatio. Sarjassahan on alettu puhumaan Tohtorin haudasta Trenzaloressa. Sinne hän siis päätyy joskus. Jospa se onkin tämän Capaldin jälkeen?
En tiedä. Toisaalta oli kyllä hieno jakso. Pitää varmaan huomenna katsoa uudestaan Yle Areenasta. Ja odotan jouluspesiaalia innolla ja sitten 8.kautta!
Kattellaan!- Lethbridge-Stewart
Muistelisin, että vanhassa sarjassa selitettiin jossain kohtaa, että 12 regeneraatiota on joku Time Lordien asettama rajoitus. 50-v spesiaalin lopussa vihjattiin, että Tohtori lähtee etsimään/pelastamaan Gallifreytä. Ehkäpä saa lahjaksi lisää elämiä?
Who taitaa olla BBC:lle sen verran hyvä rahasampo, ettei sarjaa tuskin Capaldin Tohtoriin lopeteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192