Kävin juuri verikokeissa reumaepäilyn takia, ne arvot oli hyvät onneksi mutta selvisi että tulehdusarvot on 10,2 ja e-mchc on 375, voisko joku ihana kertoa onko näiden perusteella syytä huoleen? mihin kaikkeen tämä voi viitata? onko vakavaa? uusiksi menen verikokeisiin mutta se on vasta kk:n päästä. ikää 22v
kiitos etukäteen jos joku viittii auttaa :)
apua, verikokeissa e-mchc ja tulehdusarvot koholla
2
2452
Vastaukset
- Reaktiivinen..
Varmaan tarkoitat tulehdusarvoilla leukosyyttejä? Mulla on juuri tällä hetkellä tuo arvo 12, reuman takia ja kyllä mulla polvessa tulehdus jyllääkin. Onko sulla joku nivel tulehtunut?
Noista labravastauksista yleensä, että jos on otettu verikokeita terveyskeskuksessa, niin niissä on sairaanhoitajan vastaanotot, jonne voi soittaa ja kysyä neuvoa. Täällä kysymällä voit saada täysin virheellistä tietoa. Mulle reumalääkäri sanoi, että e-mchc-arvo nousee siksi, kun leukosyytitkin on koholla, mutta ei täällä kukaan voi tietää onko sulla samasta syystä arvo tuollainen. Soita lääkärillesi tai terveyskeskukseen, suosittelen. - Kakskertalainen
Komppaan edellistä, mchc-arvo mulla paljon korkeampi kun aloittajalla; nousee joskus samaa tahtia leukosyyttien kanssa. Ohje oli ainoa oikea, soita terkkarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897