Kävin juuri verikokeissa reumaepäilyn takia, ne arvot oli hyvät onneksi mutta selvisi että tulehdusarvot on 10,2 ja e-mchc on 375, voisko joku ihana kertoa onko näiden perusteella syytä huoleen? mihin kaikkeen tämä voi viitata? onko vakavaa? uusiksi menen verikokeisiin mutta se on vasta kk:n päästä. ikää 22v
kiitos etukäteen jos joku viittii auttaa :)
apua, verikokeissa e-mchc ja tulehdusarvot koholla
2
2472
Vastaukset
- Reaktiivinen..
Varmaan tarkoitat tulehdusarvoilla leukosyyttejä? Mulla on juuri tällä hetkellä tuo arvo 12, reuman takia ja kyllä mulla polvessa tulehdus jyllääkin. Onko sulla joku nivel tulehtunut?
Noista labravastauksista yleensä, että jos on otettu verikokeita terveyskeskuksessa, niin niissä on sairaanhoitajan vastaanotot, jonne voi soittaa ja kysyä neuvoa. Täällä kysymällä voit saada täysin virheellistä tietoa. Mulle reumalääkäri sanoi, että e-mchc-arvo nousee siksi, kun leukosyytitkin on koholla, mutta ei täällä kukaan voi tietää onko sulla samasta syystä arvo tuollainen. Soita lääkärillesi tai terveyskeskukseen, suosittelen. - Kakskertalainen
Komppaan edellistä, mchc-arvo mulla paljon korkeampi kun aloittajalla; nousee joskus samaa tahtia leukosyyttien kanssa. Ohje oli ainoa oikea, soita terkkarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929