Ihmettelen vaan, näin turkulaisena. Naiset ovat vaikeita lähestyttäviä. Turkulaiset ovat vaikeasti lähestyttäviä. Vaikeammin lähestyttävää, kuin turkulainen nainen, ei ole?
Miksi täällä kirjoittelee valtaosin turkulaiset?
106
373
Vastaukset
- rgbtgr
Ei todelakaan kirjoittele valtaosin Turkulaiset.
- kaikke sitä tuulle
En o turkkulaissi, en totellakans oo!
Mun mielestä turkulaisongelma on pysynyt palstalla aisoissa. Toki on hyvästä aina olla valppaana noiden varalta.
- toist pualen jokkee
Montakohan turkulaista täällä on...Pitäisikö oikein laskea? No tässä ainakin yksi. Ikinä en mitään tiettyä nimimerkkiä käytä, mutta ahkeraan täällä lueskelen ja välillä kirjoittelenkin.
- valitettavasti
Itsekin kirjoittelen turusta.
- no joo atm olen selv
valitettavasti kirjoitti:
Itsekin kirjoittelen turusta.
No darkkis on "turkulainen" siis asuu turussa. Samoin Peris ilmeisesti. Kyllä minä olen sitä mieltä että täällä, jos jossain nämä naisvaikeudet ja naisten kiukuttelut kulminoituvat. t. turkulainen
- sdgsggsggsd
no joo atm olen selv kirjoitti:
No darkkis on "turkulainen" siis asuu turussa. Samoin Peris ilmeisesti. Kyllä minä olen sitä mieltä että täällä, jos jossain nämä naisvaikeudet ja naisten kiukuttelut kulminoituvat. t. turkulainen
Ite oon asunut muuallakin ku Turussa ja aivan yhtä helppoa/vaikeaa ollut saada naista muualla. Turkulaisen ätmin, joka ei ole ikinä asunut muualla, on nyt ainakin tämän threadin myötä helppo vierittää saamattomuutensa Turun niskoille. Onko täällä sellaisia, jotka ovat asuneet Turun lisäksi muualla? Onko teillä ollut huonompi flaksi Turussa?
- efrtgwa
sdgsggsggsd kirjoitti:
Ite oon asunut muuallakin ku Turussa ja aivan yhtä helppoa/vaikeaa ollut saada naista muualla. Turkulaisen ätmin, joka ei ole ikinä asunut muualla, on nyt ainakin tämän threadin myötä helppo vierittää saamattomuutensa Turun niskoille. Onko täällä sellaisia, jotka ovat asuneet Turun lisäksi muualla? Onko teillä ollut huonompi flaksi Turussa?
Mielestäni Turussa on jopa helpompaa kuin esim. Helsingissä.
- voisiko olla
Turussa naisilla on kovemmat luulot itsestään kuin missään muualla Suomessa. Tästä tuskastuneina turkulaiset miehet kerääntyvät lurkkaaman Sinkut-palstaa.
- sdgsdsg
Miksihän juuri turkulaisilla naisilla? Luulisin, että kantaturkulaisissa on enemmän eurooppailasta verta kuin muissa suomalaisissa keskimäärin.
- hghfghfg
sdgsdsg kirjoitti:
Miksihän juuri turkulaisilla naisilla? Luulisin, että kantaturkulaisissa on enemmän eurooppailasta verta kuin muissa suomalaisissa keskimäärin.
Toisaalta Turku on yksi harvoista Suomen hieman suuremmista kaupungeista jossa naisia on enemmän kuin miehiä. Luulisi että silloin kävisi flaksi paremmin paikallisilla miehillä mutta ilmeisesti ei.
- 8865658658
hghfghfg kirjoitti:
Toisaalta Turku on yksi harvoista Suomen hieman suuremmista kaupungeista jossa naisia on enemmän kuin miehiä. Luulisi että silloin kävisi flaksi paremmin paikallisilla miehillä mutta ilmeisesti ei.
Jos turkulaisista naisista on tullut munanpuuteessa katkeria. Kun seksiä ei ole ollut tarpeeksi heille saatavilla, ei sitten haluta jatkossa antaa senkään vertaa. Niin käy joskus - kun on tarpeeksi kauan ilman, ei tee sitten enää ollenkaan mieli. Tai sitten turkulaiset naiset kiukuttelevat ku tarpeeksi ytmejä miehiä ei ole riittävästi heille.
- sillitrooli
8865658658 kirjoitti:
Jos turkulaisista naisista on tullut munanpuuteessa katkeria. Kun seksiä ei ole ollut tarpeeksi heille saatavilla, ei sitten haluta jatkossa antaa senkään vertaa. Niin käy joskus - kun on tarpeeksi kauan ilman, ei tee sitten enää ollenkaan mieli. Tai sitten turkulaiset naiset kiukuttelevat ku tarpeeksi ytmejä miehiä ei ole riittävästi heille.
Kokeilkaapa hakea googlessa hakusanalla "turkulaiset naiset" :D
- sillitrooli
sillitrooli kirjoitti:
Kokeilkaapa hakea googlessa hakusanalla "turkulaiset naiset" :D
Tai laitetaan nyt linkkikin vielä valmiiksi https://www.google.fi/?gws_rd=cr&ei=K3yLUt2yO4no4gSwmIH4BQ#q="turkulaiset naiset"
- onnenpekat perkule
Kyllä turkulaisilla miehillä on sitten kissanpäivät, kun naisia on enemmän kuin miehiä. Voivat paneskella menemään ja vaihtaa lennosta, kun naiset taistelevat vähistä miehistä. Toista se on meillä pienen kylän nuorilla miehillä, kun joudumme nussímaan vanhoja eronneita naisia kun ei oman ikäisiä naisia ole sinkkuina yhtään.
- noidankehä..
Mutta juuri tuon takia turkulaisista naisista tulee katkeria pihtaajia.
- one theory
Olisko niin, että pienemmissä kylissä naiset saa pyörittää miehiä, mutta Turussa se ei periaatteessa onnistu, koska täällä on miehille enemmän tarjontaa ja vaihtoehtoja. Ei tarvitse mitään itsestään liikoja luulevaa akkaa kattella vaan voi vaihtaa toiseen halutessaan. Edellämainitun takia naiset ovat kuin yhteisestä sopimuksesta päättäneet alkaa kiukuttelemaan kuin pikkulapset kun eivät saakaan kaikkea haluamaansa?
- 234567890+
Turussa on myös paljon jänniä etnopanijoita. Tunnettu tosiasiahan on, että turkulaiset naiset ovat viidakkokuumeessa, johon ei auta muu kuin eksoottinen kyrpä.
- turun miehet priimaa
Osui kyllä google-haku oikeaan. JEP JEP JEP, turkulaisen naisen piirteet tunnetaan
- mies 86
Itse olen kyllä alunperin Espoosta kotoisin, mutta muutin tänne 2009 lukemaan ensin kieliä ja myöhemmin myös kauppatieteitä. Olen siis alunperin opintosuuntaukseltani humanisti, mikä varmaan paljastaa jo luonteestani sen etten kuulu niihin kaikkein ulospäinsuuntautuneisiinpiin opiskelijoihin, vaan enemmän niihin hiljaisiin ja mietteliäisiin hissukoihin...
Turkuhan on tunnetusti opiskelijakaupunki, en tiedä onko sillä suoranaista vaikutusta siihen kuinka osa väestöstä on sinkkuja, sitähän on täysin mahdotonta arvioida... varmaan turkulaismentaliteetissa on tiettyjä eroavaisuuksia muiden paikkakuntien ajatusmalleihin, mikä edelleen saattaa osaltaan vaikuttaa ihmisten menestykseen parisuhdemarkkinoilla, jos kemiat eivät kohtaa. Tiedä häntä. - taas yks turkulainen
Aaa onko tää naispula sittenkin vain meillä turkulaisilla? :D
- Turkku.
Turku on Suomen peräreikä ja vetää ihmissaastaa (lue: ätmejä) puoleensa. Sitten kun kaikki ätmit ovat muuttaneet Turkuun, niin Turku upotetaan Pohjanlahteen. Hyvällä tuurilla DarkFear on siihen mennessä uskaltautunut laivaan ja pelastuu hukkumiselta.
- burger apocalypse
Myös Milto on muuttanut Turkuun. Nyt kun sekä Milto että Darkki pitävät majaansa siellä on Turun burgeritaso todella hyvällä tolalla. Turun ilma alkaa olla niin sakeana burgerointia että sitä voisi leikata veitsellä.
- Oobussa
En ole ikinä saanut hyviä perusteluja sille, että miksi Turku on Suomen peräreikä. Itse olen asunut useassa kaupungissa, mukaan lukien Turussa ja kyllä Turku yhdeltä mukavimmista kaupungeista vaikuttaa. Itseasiassa luulen, että jostain syystä Turku herättää kateutta joissain ja siksi jauhetaan tuota Turkuläppää.
Mä en tiedä mikä kateutta herättävä tekijä olisi, mutta onhan Turku toisaalta lähinnä muuta länsimaailmaa. Hesakin on siellä idempänä ja Venäjän läheisyydestä voidaan olla montaa mieltä...Turku on myös entinen pääkaupunki ja ehkä se perisuomalainen kateus siitä asiasta ei ole vielä kaikonnut, vaikka Turku ei ole enää pitkään aikaan pääkaupunki ollutkaan. - mies 86
burger apocalypse kirjoitti:
Myös Milto on muuttanut Turkuun. Nyt kun sekä Milto että Darkki pitävät majaansa siellä on Turun burgeritaso todella hyvällä tolalla. Turun ilma alkaa olla niin sakeana burgerointia että sitä voisi leikata veitsellä.
Olen aikaisemmin ehdottanutkin, että Turun Amarillon ruokalistalle voisi lisätä Amarillo Assburgerin.
- vakikävijä Turusta
mies 86 kirjoitti:
Olen aikaisemmin ehdottanutkin, että Turun Amarillon ruokalistalle voisi lisätä Amarillo Assburgerin.
Olispa kyllä mukava päästä mukaan miittiin, jossa olis sinä mies86, Darkkis, Peris ja Milto. Vois mennä vaikka keilaamaan ja siitä mahdollisesti jatkaa johonkin baariin.
Mitäs huonoa Turussa muka on?
Mielestäni Turku on oikein mukava paikka elää ja asua. Ei ole mikään persujuntteja täynnä oleva junttikylä, kuten monet pienet suomalaiskaupungit usein ovat. Lisäksi Turku on myös monikulttuurinen ja kansainvälinen kaupunki, kun on hyvät laivayhteydet Ruotsin puolelle ja mikä hyvä juttu, niin täällä asuu myös paljon ulkomaalaisia.
Suurin syy Turkuun muutolle oli mulla hyvä ja houkutteleva työpaikka, sekä tietenkin pk-seutua huomattavasti edullisemmat asumiskustannukset.- Käytkö?
DarkFear kirjoitti:
Mitäs huonoa Turussa muka on?
Mielestäni Turku on oikein mukava paikka elää ja asua. Ei ole mikään persujuntteja täynnä oleva junttikylä, kuten monet pienet suomalaiskaupungit usein ovat. Lisäksi Turku on myös monikulttuurinen ja kansainvälinen kaupunki, kun on hyvät laivayhteydet Ruotsin puolelle ja mikä hyvä juttu, niin täällä asuu myös paljon ulkomaalaisia.
Suurin syy Turkuun muutolle oli mulla hyvä ja houkutteleva työpaikka, sekä tietenkin pk-seutua huomattavasti edullisemmat asumiskustannukset.Käytkö usein laivaristeilyllä kun Turusta on niin hyvät yhteydet Tukholmaan?
- sivusta seurannut
Käytkö? kirjoitti:
Käytkö usein laivaristeilyllä kun Turusta on niin hyvät yhteydet Tukholmaan?
Joka viikonloppuhan se on tuo Darkkis terminaalissa valmiina uuteen seikkailuun. Aina lähtee yksin matkaan, sillä kaverit olis vaan tiellä tämän kyseisen herrasmiehen naarasjahdissa. Kuulin vähän sisäpiiritietoa, että Darkkis olis parhaimmillaan kahdeksan eri muijaa saanut iskettyä hyttiinsä pantavaksi yhden illan aikana. On se äijä!
- PohPuhPih
vakikävijä Turusta kirjoitti:
Olispa kyllä mukava päästä mukaan miittiin, jossa olis sinä mies86, Darkkis, Peris ja Milto. Vois mennä vaikka keilaamaan ja siitä mahdollisesti jatkaa johonkin baariin.
Ei. Pysty. Liian. Hapokasta.
- mies 86
PohPuhPih kirjoitti:
Ei. Pysty. Liian. Hapokasta.
Joskus meillä käy täällä palstalla myös näin :O
- kysyn vaan nyt
vakikävijä Turusta kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Olisiko muuten naisia tulossa??
Käytkö? kirjoitti:
Käytkö usein laivaristeilyllä kun Turusta on niin hyvät yhteydet Tukholmaan?
No en ole käynyt laivalla muutamaan vuoteen, mutta ajattelin ensi kerralla lähteä silti hesasta tonne Tukholman risteilylle, kun sieltä lähtiessä on enemmän sitä laivalla oloaikaa.
- mies 86
kysyn vaan nyt kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Olisiko muuten naisia tulossa??
On toki. Tuksu ja Timpan vaimo. Koko kopla koossa siis toisin sanoen. Ehkä myös Janica1989 jos se mahtuu periksen mersuun...
- 73474377
DarkFear kirjoitti:
No en ole käynyt laivalla muutamaan vuoteen, mutta ajattelin ensi kerralla lähteä silti hesasta tonne Tukholman risteilylle, kun sieltä lähtiessä on enemmän sitä laivalla oloaikaa.
Kenen kans meet?
73474377 kirjoitti:
Kenen kans meet?
No mä kerron enemmän vasta sitten, kun oon saanut tämän risteilyn jo tehtyä. Mutta tämän vuoden puolella olisi siis tarkoitus laivaristeilyllä käydä.
- sdagfeg ehdotus
DarkFear kirjoitti:
No mä kerron enemmän vasta sitten, kun oon saanut tämän risteilyn jo tehtyä. Mutta tämän vuoden puolella olisi siis tarkoitus laivaristeilyllä käydä.
seuraavalle sinkkuristeilyl vaan turust joulukuun puoles välis
- iloisille miehille
sdagfeg ehdotus kirjoitti:
seuraavalle sinkkuristeilyl vaan turust joulukuun puoles välis
Koska seuraava munaristeily järjestetään vai järjestetäänkö niitä ees enää
- axcvan
Turun ja rannikon naiset yleensäkin ovat sisämaalaisia kauniimpia ja siten vaativat mieheltä jopa entistäkin enemmän. Turkuun myös menevät ne ihmiset, jotka eivät päässeet Helsinkiin opiskelemaan ja heidän katkeruutensa materialisoituu tällä palstalla. Helsinkiläisillä on paljon menoja ja tekemistä ja he ovat keskimäärin sen verran sivistyneitä, etteivät Persu24:ää juuri selaile.
Joo mutta hesassa ihmiset ja varsinkin nuoret ovat usein hyvin pinnallisia ja ylimielisiä. Turussa taas ilmapiiri on paljon mieleisempi ns. "huonommalle" väestönosalle, eli meille tavan duunareille, amisjunteille ja muille oikeaa työtä tekeville nuorille.
Hesassa varsinkin nuoremmat olettavat aina, että kaikki nuoret olisivat kiinnostuneita suorittamaan kaiken maailman korkeakoulututkintoja, yliopisto-opiskeluja ja osaisivat puhua pelkän englannin lisäksi myös paria-kolmea muuta vierasta kieltä. Suuren plussan saa tietenkin aina siitä, jos on työkokemusta ja koulutusta myös ulkomailta. Näistä kaikki kyllä ajattelisivat aina niin positiivisesti.
Mua ei vaan itseäni kiinnosta yhtään mikään tollainen "parempien ihmisten" elämä, sillä mulle riittää pelkkä tavallinen oman alani duunarityö, lähiössä asuminen ja ruotsin/tallinnan risteilyillä käyminen.- antipersu
DarkFear kirjoitti:
Joo mutta hesassa ihmiset ja varsinkin nuoret ovat usein hyvin pinnallisia ja ylimielisiä. Turussa taas ilmapiiri on paljon mieleisempi ns. "huonommalle" väestönosalle, eli meille tavan duunareille, amisjunteille ja muille oikeaa työtä tekeville nuorille.
Hesassa varsinkin nuoremmat olettavat aina, että kaikki nuoret olisivat kiinnostuneita suorittamaan kaiken maailman korkeakoulututkintoja, yliopisto-opiskeluja ja osaisivat puhua pelkän englannin lisäksi myös paria-kolmea muuta vierasta kieltä. Suuren plussan saa tietenkin aina siitä, jos on työkokemusta ja koulutusta myös ulkomailta. Näistä kaikki kyllä ajattelisivat aina niin positiivisesti.
Mua ei vaan itseäni kiinnosta yhtään mikään tollainen "parempien ihmisten" elämä, sillä mulle riittää pelkkä tavallinen oman alani duunarityö, lähiössä asuminen ja ruotsin/tallinnan risteilyillä käyminen.Kannatat siis tuollaista persujunttien moukkamaista elämäntapaa.
antipersu kirjoitti:
Kannatat siis tuollaista persujunttien moukkamaista elämäntapaa.
Miten niin moukkamaista?
- Olisiko
Turkumiitti mitään?
- ytm/ktm, oikei atm
Olis jees. Onhan sitä monessa ketjussa sivuttu. Joulukuun alkuun? Huom. lähtöajatuksena sitten pitää olla jos jossain kirjottelee (siis vain täällä, sehän on lähtökohta) että mennään johonkin ravintolaan niin ei tule mitään kokoontumisrikkomuksia vaan ravintola yms. vastaa turvallisuudesta ja sen sellaisesta. Ettei käy kuin Kupittaan piknikpojille.
- mies 86
ytm/ktm, oikei atm kirjoitti:
Olis jees. Onhan sitä monessa ketjussa sivuttu. Joulukuun alkuun? Huom. lähtöajatuksena sitten pitää olla jos jossain kirjottelee (siis vain täällä, sehän on lähtökohta) että mennään johonkin ravintolaan niin ei tule mitään kokoontumisrikkomuksia vaan ravintola yms. vastaa turvallisuudesta ja sen sellaisesta. Ettei käy kuin Kupittaan piknikpojille.
Joulukuun alku voisi sopia minullekin hyvin kun olen siihen mennessä varmaan jo saanut graduni valmiiksi ja lähettänyt sen eteenpäin arvioitavaksi.
- durust mäkin
mies 86 kirjoitti:
Joulukuun alku voisi sopia minullekin hyvin kun olen siihen mennessä varmaan jo saanut graduni valmiiksi ja lähettänyt sen eteenpäin arvioitavaksi.
Jos tulee isompi porukka, missäköhän olis hyvä sopia tapaamisesta? Voihan sitä vaikka tällä palstalla tai sitten jollain ryhmäsähköpostilla tms.
- 1518
ytm/ktm, oikei atm kirjoitti:
Minne ja milloin? Kivaa. Joulukuussa on jo vapaata.
- mies 86
1518 kirjoitti:
Minne ja milloin? Kivaa. Joulukuussa on jo vapaata.
Ei ole lyöty lukkoon vielä. Ehkä jossain päin keskustaa voisi yrittää tavata.
- ytm ok atm
mies 86 kirjoitti:
Ei ole lyöty lukkoon vielä. Ehkä jossain päin keskustaa voisi yrittää tavata.
Niin se olis mukavaa, keskiviikko/pe/la? Millä akselilla lähdetään liikkeelle
- Vanha sika
Turku on Suomen pohjoismaisin kaupunki. Ruotsalais-tanskalainen äärifeminismi on osaltaan jo täällä, ja naiset sitämyöten pilalla.
Itäsuomalaiset ja lappalaiset naiset on vielä jotensakin normaaleja. Pihtareita nekin on, mutta osaavat kieltäytyä naisellisen viehättävästi.
Myös ylempänä esitetty teoria munan puutteen aiheuttamasta pinnan kiristymisestä naisilla pitää paikkansa. Jos nainen ei saa vuoteen munaa, siitä tulee skitso. Turku on täynnä näitä panemattomia skitsomuijia. Ainoa asia mitä ne ajattelee on muna ja sen puute, ja sen takia normaali kanssakäyminen miesten kanssa on mahdotonta. Kaikki kontaktin otot miesten taholta kuvitellaan iskemiseksi.- --------------------
Kyllä itäsuomalaiset naiset ovat enempi persjalkaisia, lyhytkasvuisia mongoleja.
- Vanha sika
-------------------- kirjoitti:
Kyllä itäsuomalaiset naiset ovat enempi persjalkaisia, lyhytkasvuisia mongoleja.
Joo mutta niillä on slaavilaiset poskipäät ja isot silmät. Ongelmana monilla läski, joka yhdessä itäsuomalaisen töpselinenän kanssa herättää ei-toivottuja animaalisia mielleyhtymiä.
Länsisuomalaisilla naisilla taas on usein vaivanaan germaanisia piirteitä (laatikon muotoinen pää, leveät hartiat, ohuthuulinen suu, konkkanokka), jotka ei sytytä yhtään. Huonoja saksalais-tanskalaisia geenejä liikaa.
Pohjalaisilla naisilla taas olen huomannut yleisimmäksi viaksi konkkanokan. Hyviä puoli pohjanmaan akoissa on hauska luonne ja hoikkuus.
Toki Turussa näkee myös sairaan kauniita naisia, kuten viimeksi baarireissulla. Oli niin saatanan kaunis blondi, etten voinut kuin tuijottaa sitä haavi auki metrin päästä. Oli kauniimpi kuin Kira Korpi, ihan Angelica Kallion tasoa.
- Tampereen ätmi
Missä ihmeessä sitten ovat kaikki helsinkiläiset ja tamperelaiset ätmit? Onko Tampereella muka niin hyvät naismarkkinat ettei täällä ole juurikaan ätmejä? Minulla ei ainakaan ole käynyt flaksi koska en käy juuri koskaan baareissa ja vaikka kävisinkin niin olen liian ujo tehdäkseni aloitteita naisille. En osaisi naisille sanoa kuin korkeintaan moi ja mitä kuuluu? Siihen se sitten jäisikin.
- Tampereen ätmi
Niin ja ehkä että haluatko jotain juotavaa.
- Tampereen ätmi
Tampereen ätmi kirjoitti:
Saattaisin siinä ehkä jotain asioita kysellä naiselta mutta viimeistään siinä vaiheessa kun paljastuisi että olen työtön, lähestulkoon kokematon ja ujo niin homma tyssäisi 99,9% varmuudella.
- Tampereen ätmi
Saattaisin siinä ehkä jotain asioita kysellä naiselta mutta viimeistään siinä vaiheessa kun paljastuisi että olen työtön, lähestulkoon kokematon ja ujo niin homma tyssäisi 99,9% varmuudella.
- sdgsgddggdsg
Voithan perustaa vastaavan threadin tamperelaisille? Muutenkin on aina tämä Turku vs Tampere kyseisten kaupunkien asukkaiden välillä. Sitten nähtäisiin kummassa on enemmän ätmejä ;)
- eikös se näy
Eikös se ole jo aika tunnettu tosiasia, että Turkulaiset ovat tyhmiä, rumia mitäänsanomattomuuksia ja kaiken lisäksi ne HAISEE pahalle !!!
Eikös se ole silloin aika luonnollista että ne ovat täällä vittuilemassa toisilleen. Eihän ne muuta osaakaan.
Turkulaisuus on sairaus, josta ei parane koskaan. Siinä yhdistyy kusipäisyys ja ääretön typeryys !!! - kehari
Kehitysvammaisetkin tarvitsevat itselleen jotain tekemistä.
Siksi tänne on perustettu Turkulaisille perheen isille ihan ikioma palsta !!! - no jotkut ei kasva
kenties lapsellista kommentointia
- mikä mättää
Olettekohan koskaan edes käyneet Turussa? Ei turkulaiset ole niin tyhmiä kuin luulette. Ne on paljon tyhmempiä !!!
- Vaimo ei anna
Olen täällä sinkkupalstalla, koska vaimo ei anna !
- suomalainen4
Eihän kukaan täysijärkinen täällä kirjoittele. Siksi täällä kirjoittelee vain turkulaiset perheen isät.
- Isä Timppa
Nimenomaan.
- ffgghhh
Jos Turku on Suomen peräreikä niin pelottaa ajatellakin mitähän ne muut paikkakunnat, kuten esim Lahti tai Jyväskylä, sitten ovat. Taitaa mennä sisäelinten puolelle.
- Jare Lahdesta
Äääääää!!
- Mene käymään
Mene käymään siellä niin huomaat, että Turku on todellakin Suomen peräreikä !!!
- Ai miksikö
Täällä kirjoittelevat turkulaiset tietysti siksi koska ovat niin tyhmiä etteivät osaa kuin narista. Eihän apinatkaan osaa puhua. Siksi he tarvitsevat sinkkupalstan !!!
- Mikä on epäselvää?
Turku = Suomen peräreikä
Sinkut-palsta = Suomen (toinen) peräreikä
Niin? - On vähän epäselvää
Onko Turulla ystävyyskaupunki Belgiassa kun näkyy niin paljon noita Belgialaisia apinamiehiä tällä palstalla !!!
- terveisiä perseestä
Sinkkupalsta on peräreikä, koska turkulaiset peräreiät kirjoittelevat sinne paskaa !
- sinkku
Senkös takia tänne on pesiytynyt niin paljon noita normaaliin parisuhteeseen kykenemättömiä perheen isiä !!
- egoisti
Turkulaiset haluavat tekeytyä naisten miehiksi samalla kun heidän tyttöystävänsä juoksevat atm:n ja sinkkupoikien perässä !!!
- ei ole rikos
Eihän se mikään rikos olla turkulainen. Se on vain parantumaton sairaus.
Jatkuvaa kitinää asioista, joista ei ymmärrä yhtään mitään. Kuten varsinkin normaalista parisuhteesta..
Kumman naisit ennemmin. Kiltin 18 vuotiaan teinin vai narisevan turkulaisen älykääpiön ??? - silmät perseessä
Täällä kirjoittelevat turkulaiset siksi, koska vain turkulaisilla on silmät perseessä !!!
- ystävä hyvä
Turkulaiset kirjoittavat täällä siksi, koska vain täältä voi löytää TODELLISEN YSTÄVÄN.
- ulkoistaminen
Tyhmyyden ulkoistaminen on tullut jo vähän liiankin tutuksi turkulaisille !!!
- ssmiesss
meni ketju pilalle, helvetin lapselliset kakarat. Lukisitte edes iltalehteä, saisitte jotain sisältöä. Muutakin kuin persereikä ja Turku.
- Turussa viihtyvä
Heh, ollaanpa täällä yht'äkkiä katkeria turkulaisille. Liekö suurin osa kommentoijista ikinä edes käynyt Turussa...Mutta kiva, että kommentoijilla on edes joku kanava purkaa pahaa oloaan ja mahdollista syysmasennustaan.
- Turun tauti
Minäkin haluan Turun taudin itselleni !!!
- kateellinen
Koko maailma on kateellinen turkulaisille MikkiHiirille !!! Tyhmyyden ulkoistaminen on todellakin onnistunut !!!
- egoisti
Turkulaisten tapa peittää omat ongelmansa on haukkua toisia. Siksi turkulaiset perheenisät kirjoittelevat täällä.
Turha tulla kuitenkin meille selittämään mitään. Ei meihin normaaleihin ihmisiin teidän selityksenne mene läpi.
Ei se teidän lässytyksenne toisten tyhmyydestämene mene läpi, koska tiedämme, ettei mikään tässä maailmassa ole yhtä tyhmä kuin turkulainen !!! - joko tai...
Joko isäTimppa asuu Turussa tai sitten vauvan tappaja asuu Turussa tai sitten ne ovat yksi ja sama henkilö.
Muuten IsäTimppa ei yksinkertaisesti voi herättää näin paljon mielenkiintoa....... Turun ulkopuolella !!! - narisee liitoksissaa
Turku narisee liitoksissaan.
Jos turkulainen perheen isä ei osaa pitää huolta perheestään hän alkaa silloin haukkua sinkkuja ! - Eristäkää Turku
Paras katkaista mannerjalusta Turun kohdalta ja antaa sen ajautua narisevien suomalaisten spurgujen luo Tukholmaan !
- paras tapa
Paras tapa turkulaisille peittää oma tyhmyytensäon haukkua sinkkuja.....Kaiken muun haukkumisen ohella tietenkin !!!!
- buy me visa
Turkulaiset yrittää löytää helposti huijattavan hyväksikäytettävän suhteeseen vaikka sinkut-palstalla, jotta saisivat menolipun sivistyksen pariin, Turusta Suomeen siis.
- mitäs siitä hyötyy
Mitäs siitä on hyötyä, jos ne nauretaan sieltä ulos!
- sinkkutyttö
Haluan, että itsevarma turkulainen vetää minua turpaan !!!
- normaali tyttö
Minä taas haluan vetää itsevarmaa turkulaista turpaan !!!
- pätevä
Turkulaisillakin täytyy olla joku tapa päteä !!!
- itsevarma
Itsevarma turkulainen kirjoittaa mitä osaa. Verraton MikkiHiiri. Kusipää vailla vertaa !!!
- Ai kuka
Ai kuka. Isä Timppa vai ???
- vain turkulainen
Vain turkulainen voi olla tuollainen ylimielinen MikkiHiiri. Tyhmyys ja ylimielisyys yhdessä tuottaa tulokseksi turkulaisuuden !!!! Mitään muuta siitä ei voi olla tuloksena !
- Miksi kiinnostaisi
vain turkulainen kirjoitti:
Vain turkulainen voi olla tuollainen ylimielinen MikkiHiiri. Tyhmyys ja ylimielisyys yhdessä tuottaa tulokseksi turkulaisuuden !!!! Mitään muuta siitä ei voi olla tuloksena !
No ketä se jaksaa kiinnostaa ?
- Kyllä kiinnostaa
Miksi kiinnostaisi kirjoitti:
No ketä se jaksaa kiinnostaa ?
Kyllähän se kiinnostaa toista turkulaista laitakaupungin huoraa, joka on samanlainen kusipää.
Muutenhan turkulaisuus olisi kuollut jo aikoja sitten mahdottomuutena sukupuuttoon.
- miten niin
Miten niin turkulaisia. Kyllä alkoholisteja muuallakin voi olla kuin Turussa !
- kyllä kai
Kyllä kai mutta noin tyhmiä alkoholisteja ei ole muualla kuin Turussa !
- lähiön asukas
Olen itse Helsingin lähiöstä eli Vantaalta kotoisin oleva alkoholisti ja tiedän että täällä kaikki puhuvat skeidaa ja haukkuvat toisiaan ja ihan syystä !!!!
- Mitäs muutakaan
Mitäs muutakaan vammainen osaisi puhua kuin haukkua toisia.... Mitäs muuta sitä silloin voi "puhua" kun ei kerran tiedä mistään mitään !!!
- kieltämättä
Turkulaisuus ja alkoholismi muistuttavat kieltämättä toisiaan !!!
- turgulainen
Niinpä. Turussa haluaa asua aina vain enemmän ja enemmän ja jos joutuu lähtemään muualle tulee krapula eli ikävä Turkua. Turussa (vrt. kännissä) kaikki on myös parempaa kuin muualla.
- ajattiinko pois
Ajettiinko sinut takaisin Turkuun. Seuraavaksi kun lähdet Turusta pois ole ihan hiljaa vaan, ettet paljasta tyhmyyttäsi !
- pätemisen tarve
Turkulaisuus ja alkoholismi on aina perustunut pätemisen tarpeeseen !!! Yleensä silloin kun ei ole saavuttanut yhtään mitään on vähän pakkokin yrittää jollain tavoin päteä !!!
- yli 180cm
Turussa täytyy olla yli 180cm pitkä älykääpiö ennenkuin saa kirjoittaa paskaa sinkkufoorumilla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790