Onkohan moni mies kokeillut ja sananu kokemuksia tästä lääkkeestä ??
Vastaukset 7
- make451
Minun terveyteni tuhoutui täysin kyseisestä lääkkeestä.Käytin neljä päivää lääkettä ja sain aivovaurion ja rakon toimintahäiriön.En voi suositella.Kehotan lukemaan englanninkieliset haittavaikutuslistat.
- 77Johannes
Kuukauden käytön jälkeen sepelvaltimotaudin oireet jo normaalissa kävelyssä. Hävisivät tosin viikossa kun lopetin käytön. Saa nähdä, tuliko jotain pysyviä vahinkoja.
Alan ymmärtää, miksi terveestä vanhuksesta tulee hetkessä lähes liikuntakyvytön, kun joutuu jostakin syystä lääkittäväksi! Toimii ja elämänlaatu on parantunut.
- Anonyymi00006
Puolen vuoden kokemuksella voin suositella kokeiltavaksi. Kusella juokseminen on vähentynyt, mutta hieman on ollut huimausta ensi aikoina, jotka tosin sitten jäivät pois. Ainoa pysyvä haitta tai ehkä sitä ei edes haitaksi voi sanoa ovat yölliset erektiot rakon hiemankin täyttyessä… onneksi ei vakavampaa ole vielä tullut vastaan.
68 v
- Anonyymi
Aivan hyvä lääke eikä sivuvaikutuksia 2 vuoden kokemuksella.
- Anonyymi00005
Hyvä lääke. Ei mitään haittavaikutuksia.
- Anonyymi
Se on hyvä lääke. Itse olen melko nuori ja kärsin eturauhasen kroonisesta tulehduksesta. Käytän sitä kuureina, yhdessä tulehduslääkkeiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS651970Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43631
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531