Kaupungin e-laskut

Op-lainen..

Onko kenellekään tullut e-lasku pankkiin ilman että olisitte tilannut e-laskuja. Minulla jäi maksamatta ,kun mitään tietoa ei tullut laskusta. Eikä e-laskua voi maksaakaan jos ei nettiä ole käytössä tai on matkoilla eikä ole netin ulottuvissa. Pankki väitti että olen vahingossa tilannut e-laskuja, mutta yritin tsekata tavallista laskua maksaessa, eikä siellä voi vahingossa tilata mitään. Kun avasin tuon e-laskun, ilmestyi kysymys, haluatko jotkossa e-laskuna kyllä/ei, ohitin kysymyksen vastaamatta mitään, pankin selityksen mukaan on silloin vastattu kyllä, kun ei ole painettu mitään nappulaa. Tulee mieleen, että suuren laskuttajan kaupungin kanssa on sovittu , että laskut lähetetään koemielessä e-laskuina, niin säästyy postituskulut.

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensi vuonna

Olen muuttanut Hyvinkäälle ja täällä ainakin tulee Kaupungilta (terveyskeskus, hammaslääkäri) laskukopio Netpostiin. Mutta tulee myös paljon myöhemmin postissa paperilasku. Ei kukaan ole minulta kysynyt, ilmeisesti Posti tekee näin jo vastaanottajalla on käytössä Netposti.
      Tämä ei ole ihan sama asia. Ehkä sinun olisi pitänyt painaa sitä EI nappulaa. Sitäpaitsi Tammikuun jälkeen sinun täytyy miettiä kuinka maksat laskusi, ainakin jos sinulla on nyt suoraveloituksia. Suoraveloitus kun poistuu, jos et vielä tiedä. Ja melko varmaa ennen pitkää paperilaskuista pitää maksaa, kuten nyt on jo ainakin monella operaattorilla. Ota käyttöön Netposti. Minulla on DNA, Sonera, Saunalahti, Elisa. Ja tulee sähköpostiviesti, että sinulle on tullut lasku... Ihan yksinkertaista. Tosin ne ei tule Netpostiin, vain S-pankin luottolasku tulee sinne, kaipa olen sen aikoinaan valinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe