Onko kenellekään tullut e-lasku pankkiin ilman että olisitte tilannut e-laskuja. Minulla jäi maksamatta ,kun mitään tietoa ei tullut laskusta. Eikä e-laskua voi maksaakaan jos ei nettiä ole käytössä tai on matkoilla eikä ole netin ulottuvissa. Pankki väitti että olen vahingossa tilannut e-laskuja, mutta yritin tsekata tavallista laskua maksaessa, eikä siellä voi vahingossa tilata mitään. Kun avasin tuon e-laskun, ilmestyi kysymys, haluatko jotkossa e-laskuna kyllä/ei, ohitin kysymyksen vastaamatta mitään, pankin selityksen mukaan on silloin vastattu kyllä, kun ei ole painettu mitään nappulaa. Tulee mieleen, että suuren laskuttajan kaupungin kanssa on sovittu , että laskut lähetetään koemielessä e-laskuina, niin säästyy postituskulut.
Kaupungin e-laskut
1
235
Vastaukset
- ensi vuonna
Olen muuttanut Hyvinkäälle ja täällä ainakin tulee Kaupungilta (terveyskeskus, hammaslääkäri) laskukopio Netpostiin. Mutta tulee myös paljon myöhemmin postissa paperilasku. Ei kukaan ole minulta kysynyt, ilmeisesti Posti tekee näin jo vastaanottajalla on käytössä Netposti.
Tämä ei ole ihan sama asia. Ehkä sinun olisi pitänyt painaa sitä EI nappulaa. Sitäpaitsi Tammikuun jälkeen sinun täytyy miettiä kuinka maksat laskusi, ainakin jos sinulla on nyt suoraveloituksia. Suoraveloitus kun poistuu, jos et vielä tiedä. Ja melko varmaa ennen pitkää paperilaskuista pitää maksaa, kuten nyt on jo ainakin monella operaattorilla. Ota käyttöön Netposti. Minulla on DNA, Sonera, Saunalahti, Elisa. Ja tulee sähköpostiviesti, että sinulle on tullut lasku... Ihan yksinkertaista. Tosin ne ei tule Netpostiin, vain S-pankin luottolasku tulee sinne, kaipa olen sen aikoinaan valinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061