Haluaisin tietää onko kellään ollut vastaavia oireita. Olen syönyt yaz e pillereitä n.5 vuotta. Nyt minulle on alkanut tulemaan haittavaikutuksia mm. Menkka kivut ovat muuttuneet kivuliaiksi,olen ollut kesästä lähtien väsynyt joka ikinen päivä,minulla on ollut pientä nenäveren vuotoa joka päivä(kuivat limakalvot). Tyhjennysvuoto on niukentunut kuukausi kuukaudelta. Onko kellään ollut vastaavaa? Minusta on niin hämmästyttävää että oireet ovat alkaneet pidemmän käytön seurauksena. Kiitos vastauksista.
Yaz pillerit ja haittavaikutukset monen vuoden käytön jälkeen
6
2080
Vastaukset
- tutkituta itsesi
Menepäs lääkäriin, siis yleislääkärille.
eivät oireesi välttämättä ole missään tekemisissä pillereiden kanssa.- hämmästynyt123
Olen käynyt hoitajalla. Hemppari oli erinomainen.(ei anemiaa).lääkärille olen ajan varannut ja hoitaja oli hyvin vahvasti sitä mieltä että oireet johtuu pillereistä.Halusin vain tietää onko muilla ollut vastaavia tapauksia.
- Kokenut1
Minä olin käyttänyt Cilest-pillereitä n. 9 vuotta, kun aloin saada omituisia ahdistus- ja etomiskohtauksia ilman mitään syytä. En vain osannut yhdistää niitä pillereihin, koska ne alkoivat niin hiipien ja lisääntyivät hitaasti pikkuhiljaa. Vasta n. 12 vuoden käytön jälkeen oireet alkoivat olla niin sietämättömiä, että kokeilin pillereiden jättämistä pois. Siihen loppuivat etomiset, paniikinomaiset tunteet ja ahdistukset.
Kyllä niitä oireita voi tulla vuosienkin käytön jälkeen. Ihmisen kroppa ja hormonitoiminta muuttuvat vuosien varrella, jolloin se, mikä sopi ennen, ei sovikaan enää.- hämmästynyt123
Kiitos kun kerroit:) Minulla tulee välillä jännityksen omaisia tunteita ihan pienistä asioista. Tuntuu että henki salpaa jne..liekö Se samankaltaista kuin sinulla.
- Poppie78
Mina olen myos 2 vuotta syonyt Yaz-pillereita. Alkuun ei ollut mitaan sivuoireita, vaikkakin kesti siina etta sain aknen kuriin (tuohon vaivaan kun niita aloin syomaankin). Mutta nyt viimeisen puolen vuoden sisaan on tullut monia sivuvaikutuksia kuten: jatkuva vasymys, tiputteluvuoto, niukka jollei olematon tyhjennysvuoto, kovia paansarkyja, lihaskramppeja, vessassa ravaaminen ja paniikkikohtaukset yolla, ruokahalun kasvu ja selluliitin lisaantyminen. Paatin laittaa pillerit katkolle vahaksi aikaa. Saa nahda loppuuko nama oireet, ja tuleeko finnit saman tien takaisin...
- Hämmästynyt 123
Lopetin pillerit lääkärin ohjeita noudattaen. Nyt jännityksellä odotan että miten elimistöni reagoi lopettamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384