Olen jo vähän vanhempi täti, kudon koko ajan katsoessani toisella silmällä TV:tä, joten olen ihan ihmeissäni; viime viikolla katsoin Idolsia, siinä ei ollut yhtään poikaa kilpailemassa, ainoastaan tyttöjä! Nyt oli äsken kaksi poikaa ja tyttöä.
Ja viime viikolla sai jatkaa tämä punatukkainen Alma. Vime viikon esiintyjiä oli Katarine Zulze (?) Nicola, Alma, muita en muistakaan.
Mihin he kaikki hävisivät? Olenko mennyt ihan sekaisin? Kertokaa mitä tapahtui!
Onko kaksi Idols-ohjelmaa?
5
158
Vastaukset
- 6jr7k
Poikien suosio ei riittäny enää jatkoon ja ovat pudonneet pelistä pois
- täti2
Ensi viikosta lähtien varmaankin molemmat joukkueet (team lande ja team stadi) yhdistetään, koska enää 3 jäljellä kussakin eli jatkossa tulee kilpailemaan 5 tyttöä ja 1 poika tipustuspeliä. Pelaajina ovat Alma, Katharina, Noni, Mitra, Sara ja Joseph.
- Tätimummo
En ole joka jaksoa katsonut, kai se jossain on selitetty että on kaksi joukkuetta, team lande ja stadi.
Luulin että olen jo ihan huru, kun katsoin sen J.Karjalaisen laulajat, ja seuraavassa jaksossa ei ollutkaan ketään heistä:)
Vähän sekainen juttu, miksei ole vain kaikki yhdessä ja aina pudoteta yksi pois.
- khrz
Mitra on hyvä, mutta sen kotsan voisi heittää hel...vettiin päästään.
Yhden kerran ollut ilman sitä ja oli kuin eri nainen.
Alma on AHDH poteva ärrävikainen, esiintymistä jännittävä turha koheltaja, jonka paikka ei ole idols kisassa. - Lupeeni
Porukkahan on ollut jaettuna kahteen ryhmään (team landeen ja team stadiin) ihan livelähetysten alusta lähtien, ja ovat vuoroviikoin esiintyneet. Aikasemmillakin kausilla (tosin viime kautta lukuunottamatta) on muistaakseni ollut vastaavanlainen jako kahtia, tosin jakoperusteena on aiemmin tainnut olla tytöt vs pojat.
Nythän nuo sitten yhdistetäänkin ja lisäksi otetaan vielä yksi jo pudonneista takaisin. Toivottavasti palaaja on Erika tai Nicola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956