Onko kaksi Idols-ohjelmaa?

Tätimummo

Olen jo vähän vanhempi täti, kudon koko ajan katsoessani toisella silmällä TV:tä, joten olen ihan ihmeissäni; viime viikolla katsoin Idolsia, siinä ei ollut yhtään poikaa kilpailemassa, ainoastaan tyttöjä! Nyt oli äsken kaksi poikaa ja tyttöä.

Ja viime viikolla sai jatkaa tämä punatukkainen Alma. Vime viikon esiintyjiä oli Katarine Zulze (?) Nicola, Alma, muita en muistakaan.

Mihin he kaikki hävisivät? Olenko mennyt ihan sekaisin? Kertokaa mitä tapahtui!

5

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6jr7k

Poikien suosio ei riittäny enää jatkoon ja ovat pudonneet pelistä pois

• täti2

Ensi viikosta lähtien varmaankin molemmat joukkueet (team lande ja team stadi) yhdistetään, koska enää 3 jäljellä kussakin eli jatkossa tulee kilpailemaan 5 tyttöä ja 1 poika tipustuspeliä. Pelaajina ovat Alma, Katharina, Noni, Mitra, Sara ja Joseph.

• Tätimummo

En ole joka jaksoa katsonut, kai se jossain on selitetty että on kaksi joukkuetta, team lande ja stadi.

Luulin että olen jo ihan huru, kun katsoin sen J.Karjalaisen laulajat, ja seuraavassa jaksossa ei ollutkaan ketään heistä:)

Vähän sekainen juttu, miksei ole vain kaikki yhdessä ja aina pudoteta yksi pois.

• khrz

Mitra on hyvä, mutta sen kotsan voisi heittää hel...vettiin päästään.

Yhden kerran ollut ilman sitä ja oli kuin eri nainen.

Alma on AHDH poteva ärrävikainen, esiintymistä jännittävä turha koheltaja, jonka paikka ei ole idols kisassa.

• Lupeeni

Porukkahan on ollut jaettuna kahteen ryhmään (team landeen ja team stadiin) ihan livelähetysten alusta lähtien, ja ovat vuoroviikoin esiintyneet. Aikasemmillakin kausilla (tosin viime kautta lukuunottamatta) on muistaakseni ollut vastaavanlainen jako kahtia, tosin jakoperusteena on aiemmin tainnut olla tytöt vs pojat.
      Nythän nuo sitten yhdistetäänkin ja lisäksi otetaan vielä yksi jo pudonneista takaisin. Toivottavasti palaaja on Erika tai Nicola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37