Mikä mahtaa olla suunnilleen noiden keskinäinen suhde ajatellen tulosta.
Minulla mave menee ehkä liikaa selälle.
Hack´a olen tehnyt 8 kertaa. Kerran, pari viikossa. Se on nyt 160kg. Mitä mahtaisi olla mave? Tietenkin selviää kokeilemalla mutta haistelenpahan mielipiteitä.
Mavea en ole tehnyt pariin kuukauteen.
Maastaveto >< hack-kyykky?
12
525
Vastaukset
- Mica Micci
Suhde on seksuaalinen.
- Ei ole suhdetta
Ei niitä mielestäni voi verrata. Mavessa keskikroppa ja muutkin lihat on erilailla käytössä kuin hackissa.
Treenaa mavea kevyemmillä painoilla, kunnes tekniikka alkaa toimia.- haccaaja
Lienet asian ytimessä. Tekniikka on kyllä tiedossa ja toimii pienemmillä painoilla mutta maksimia lähestyttäessä pyöristyy varsinkin yläselkä koska voimat loppuvat.
Tarttee vaan ryhtyä tyylittelemään perusvoima raudoilla.
Maksimi toistomäärä on ollut 5 koska yrittäessäni pitempää mave sarjaa minä läkähdyn.
Älä ehdota lenkkeilyä! - Ei ole suhdetta
haccaaja kirjoitti:
Lienet asian ytimessä. Tekniikka on kyllä tiedossa ja toimii pienemmillä painoilla mutta maksimia lähestyttäessä pyöristyy varsinkin yläselkä koska voimat loppuvat.
Tarttee vaan ryhtyä tyylittelemään perusvoima raudoilla.
Maksimi toistomäärä on ollut 5 koska yrittäessäni pitempää mave sarjaa minä läkähdyn.
Älä ehdota lenkkeilyä!Tuttu tunne, kun happi loppuu.. Crossfitista saa vähän apuja tähän vaivaan. Vink-vink ;-). Ja toki intervallitreenistä myös. Hengittämistäkin kannattaa opetella. Ei muuten ole ihan helppoa!
Kannattaa tehdä eri pituisia sarjoja. Laske painoja ja tee välillä 8-12 toistoja. Niinhän siinä käy, kun nostaa liian suurilla painoilla että jokin paikka ei enää pidä. Ei kannata rikkoa itseään.
- vm. -76
Heikko selkä? Minulla mave ja hack ovat samoissa kiloissa.
- Eri asiat
Mikään kyykky ei ole millään tavalla liity maastavetoon! Mave on selkä- ja takareisiliike ja kyykky tehdään reisilihaksilla.
- haccaaja
Kokeile hack:a! Kommentoit ilman omaa tuntumaa.
- Hack sitä hack tätä..
haccaaja kirjoitti:
"Hacki sitä hacki tätä hacki tota!!"
Ei voi verrata maveen MITENKÄÄN.
Hölmöt nykyajan lapset. - Taidat olla homoseksuaal
haccaaja kirjoitti:
Minä treenaan mavella selkää ja kyykyllä jalkoja. Mitä sinä treenaat?
- haccaaja
Hack sitä hack tätä.. kirjoitti:
"Hacki sitä hacki tätä hacki tota!!"
Ei voi verrata maveen MITENKÄÄN.
Hölmöt nykyajan lapset.Toistan. Tee kunnon raudoilla niin tiedät eikä tarvitse jauhaa paskaa!
- haccaaja
Taidat olla homoseksuaal kirjoitti:
Minä treenaan mavella selkää ja kyykyllä jalkoja. Mitä sinä treenaat?
Noissa lihasryhmissä etu- ja takakyykkyä syvään sekä pohjaan!
Tauon jälkeen aloittelen mavea ja viime aikoina olen tehnyt hackia.
Kuvittelin, että täällä olisi joku hack:ia treenannutkin mutta äänessä näyttävät olevan vain täysin kokemattomat paskan jauhajat. - Hacki sitä hacki tätä..
haccaaja kirjoitti:
Toistan. Tee kunnon raudoilla niin tiedät eikä tarvitse jauhaa paskaa!
"Toistan. Tee kunnon raudoilla niin tiedät eikä tarvitse jauhaa paskaa!"
Kyykyssä kahta sataa ja mavessa kahta sataa ilman vyötä. Sarjoilla.
Herää sieltä pilvilinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693