Miten mies Suomeen

Sirkka-Liisa

Olen tutustunut netin kautta mieheen joka asuu pakolaisleirillä Afrikassa. Hän on tällä hetkellä pakolaisena, ei omassa kotimaassaaan. Vaikka emme ole vielä tavanneet, olen ystäväystynyt todella hyvin hänen kanssaan. Olemme lähetelleet sähköpostia ja puhuneet puhelimessa.

Haluaisin että mies voisi tulla Suomeen minua tapaamaan. Onko se ihan mahdotonta hänen pakolaisuutensa vuoksi? Maksaisin kyllä hänen matkansa ja oleskelunsa. Vai olisiko minun järkevämpää lähteä Afrikkaan miestä tapaamaan ja katsomaan voiko suhteemme edetä seuraavalle tasolle?

13

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepokatti

      Pakolaisleirillä ei ole nettiä

      • maantiellä

        Jaa eikö prepaid? Nettitikku? Missä tynnyrissä sinä olet ollut?


      • reality=asian women

        Ap ettei vaan ois käyny niin,että olisit tutustunut jossain sademetsissä tai leireillä aasialaiseen naiseen?

        Olet suomalainen mies joka haluaa provota.


    • Kävi miten kävi kiinnostaa kuulla miten kävi.
      -Voisitko mennä jonkun vapaaehtoisjärjestöjen kautta vapaaehtoistyöhön sinne?

    • tiina2

      Kuulostaa tosiaan erikoiselta, että pakolaisleiriltä voisi päästä nettiin.

      • Lapsellista touhua o

        Viesti on provo jos ei joku tajunnut
        kirjoittaja on tod.näköisesti siihen muutaman ryhmään kuuluva joka käy tällä moku palstalla ahkerasti kehumassa aasialaisia naisia ja moittimassa suomi naisia aloittelemassa afrikkalaisista tai muslimi miehistä loukkaavia tai rasistisia aloituksia.


      • siider Lissu
        Lapsellista touhua o kirjoitti:

        Viesti on provo jos ei joku tajunnut
        kirjoittaja on tod.näköisesti siihen muutaman ryhmään kuuluva joka käy tällä moku palstalla ahkerasti kehumassa aasialaisia naisia ja moittimassa suomi naisia aloittelemassa afrikkalaisista tai muslimi miehistä loukkaavia tai rasistisia aloituksia.

        Sinä Se löydät aasialaisia joka viestistä, toisilla on kotonaan kukkatapetit sinulla niissäkin löytyy aasialaisia kukkien tilalla. Pitäiskö jo tilata se aika oma lääkärille nainen? Alkaa vaikuttaan huolestuttavalta, ja vaaralliselta. Onkohan viranomaiset huomanneet jo saman?


    • Jahas.,

      Että tällainen provo tällä kertaa.

      • Miten on?

        Yleensä ulkomaalaiset miehet osaavat englantia että heidän kanssaan voi kommunioida jos eivät suomea osaa,harvemmin törmää sellaisiin tapauksiin jotka eivät osaisi edes sitä edes jotenkin tai peräti laisinkaan.

        Mutta ihmettelen miten miehet kommunikoivat aasialaisten ja venäläisten naisten kanssa jos eivät osaa sen maan kieltä mistä nainen on lähtöisin ja jos ei nainen osaa suomea puhua(mitä tuskin puhuu jos ei koskaan ole suomessa asunut)
        yleensähän ei Aasialaiset naiset osaa enkkua(joitain harvoja tapauksia voit löytää) ei edes sitä alkeelisinta,että vois edes joten kuten kommunikoida ja tästä on ollut puhetta muinoin palstan miestenkin kesken(kieli ongelmasta) ja minun tietääkseni ei venäläistenkään keskuudessa ole kovin yleistä englannin kielen taito kuten ei ukranalaistenkaan.Toissa kesänä oli jotain kesä työntekijöitä meidän paikkakunnalla Ukrainasta ja koetin jutella heidän kanssaan,merkillistä oli,että ei edes nuoriso osannut puhua saati ymmärtänyt.
        Mietin,että miten miehet tai kuka tahansa pystyy puhumaan jos ei ole naisella minkäänlaista kielitaitoa/ymmärrystä?

        Ja nämä palstan miehet kehtaavat vielä tulla ja moittia ulkomaalaisia miehiä oppimattomiksi kjehkjehhhh.. hahaha
        Huvittavaa kerrassaan.


      • Sitä varten
        Miten on? kirjoitti:

        Yleensä ulkomaalaiset miehet osaavat englantia että heidän kanssaan voi kommunioida jos eivät suomea osaa,harvemmin törmää sellaisiin tapauksiin jotka eivät osaisi edes sitä edes jotenkin tai peräti laisinkaan.

        Mutta ihmettelen miten miehet kommunikoivat aasialaisten ja venäläisten naisten kanssa jos eivät osaa sen maan kieltä mistä nainen on lähtöisin ja jos ei nainen osaa suomea puhua(mitä tuskin puhuu jos ei koskaan ole suomessa asunut)
        yleensähän ei Aasialaiset naiset osaa enkkua(joitain harvoja tapauksia voit löytää) ei edes sitä alkeelisinta,että vois edes joten kuten kommunikoida ja tästä on ollut puhetta muinoin palstan miestenkin kesken(kieli ongelmasta) ja minun tietääkseni ei venäläistenkään keskuudessa ole kovin yleistä englannin kielen taito kuten ei ukranalaistenkaan.Toissa kesänä oli jotain kesä työntekijöitä meidän paikkakunnalla Ukrainasta ja koetin jutella heidän kanssaan,merkillistä oli,että ei edes nuoriso osannut puhua saati ymmärtänyt.
        Mietin,että miten miehet tai kuka tahansa pystyy puhumaan jos ei ole naisella minkäänlaista kielitaitoa/ymmärrystä?

        Ja nämä palstan miehet kehtaavat vielä tulla ja moittia ulkomaalaisia miehiä oppimattomiksi kjehkjehhhh.. hahaha
        Huvittavaa kerrassaan.

        Kieliä opiskellaan.
        Itse olen opiskellut venäjää.


      • sitä saa mitä tilaa
        Miten on? kirjoitti:

        Yleensä ulkomaalaiset miehet osaavat englantia että heidän kanssaan voi kommunioida jos eivät suomea osaa,harvemmin törmää sellaisiin tapauksiin jotka eivät osaisi edes sitä edes jotenkin tai peräti laisinkaan.

        Mutta ihmettelen miten miehet kommunikoivat aasialaisten ja venäläisten naisten kanssa jos eivät osaa sen maan kieltä mistä nainen on lähtöisin ja jos ei nainen osaa suomea puhua(mitä tuskin puhuu jos ei koskaan ole suomessa asunut)
        yleensähän ei Aasialaiset naiset osaa enkkua(joitain harvoja tapauksia voit löytää) ei edes sitä alkeelisinta,että vois edes joten kuten kommunikoida ja tästä on ollut puhetta muinoin palstan miestenkin kesken(kieli ongelmasta) ja minun tietääkseni ei venäläistenkään keskuudessa ole kovin yleistä englannin kielen taito kuten ei ukranalaistenkaan.Toissa kesänä oli jotain kesä työntekijöitä meidän paikkakunnalla Ukrainasta ja koetin jutella heidän kanssaan,merkillistä oli,että ei edes nuoriso osannut puhua saati ymmärtänyt.
        Mietin,että miten miehet tai kuka tahansa pystyy puhumaan jos ei ole naisella minkäänlaista kielitaitoa/ymmärrystä?

        Ja nämä palstan miehet kehtaavat vielä tulla ja moittia ulkomaalaisia miehiä oppimattomiksi kjehkjehhhh.. hahaha
        Huvittavaa kerrassaan.

        Niinhän ne onkin. Tälläkin hetkellä parhaiten työllistyvät tulevat Aasiasta Nepalista ja Filippiineiltä...ja molemmissa maissa englannin kielen taito korkealla. Erityisesti lämmittää sekin, että heistä ei ole myöskään rikostilastoja kartuttamaan liiemmin, toisin on monen kultu puntsi pum pum maan kansalaisten kohdalla. Syytön minä olen siihen, että mainitsemani maan ihmiset sopeutuu ja sinun ukkelis väestä erittäin moni taas ei. Itsehän tätä kerjäät noilla aasialais naisten alustamis jutuillas. Mistä lie ukkelis kotoisin, kun et kehtaa edes kertoa ja olet noin katkera, taidat itsekkin tiedostaa et olet iskenyt kätes paskaan, ja kukaan suomimies joka itseään kunnioittaa ei ulkkismiehen kanssa pyörinyttä ota. Aamen, joko riittää vittuilu vai joko osaat pitää nassus kiinni? Nyt muutti linja, koska et osaa olla solvailematta olla ja aina väität suomi-aasia parien miesten noita solvauksia laittavan aiheettomasti, niin nyt alkaa tuleen sulle jokaiseen väkerrykseesi sitten kunnolla takaisin, kunnes älyät lopettaa syyttömille kostamisen. idiootti.


    • vaikeet on

      Joo, on mahdotonta.Ei saa viisumia, Ei saisi, vaikka ei olisi pakolainen ja leirillä, ei ehkä saisi, vaikka lähettäisi edestakaiset lentoliput, kutsut sun muut systeemit mitä vaaditaan ja kustantaisit ja majoittaisit täällä olo ajan. Nyt on ainoa keino painua sinne ja mennä naimisiin ja hankkiutua raskaaksi ja yrittää sen jälkeen jotenkin keplotella tyyppi maahan esim. ostamalla jostain väärennetyt europaperit.

    • desdee

      Tuttu tilanne itsellenikin.Täällä on aiheesta ja muutenkin Suomeen asumaan muuttamisesta erittäin asiapitoinen blogi: www.asumaansuomeen.fi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe