Mitkä pisteet antaisit seuraaville naisille asteikolla 4-10. jos jaksat niin laita perusteluja,
http://www.allaboutyou.com/cm/allaboutyou/images/Nx/123-woman-wearing-glasses-310112-89851478.jpg
http://esg6rzdhdg9i115s.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/05/african-american-woman-dating.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ln5m9bshPg1qcl5svo1_500.jpg
http://www.modelmanagement.com/mm-eyJ0Ijp7InIiOnsibCI6/IjU1NSJ9LCIwIjp7Inci/OnsibGciOiIxIiwibGdo/IjoiMTM4IiwibGdnIjoi/ZiJ9fX0sImlkIjoiaTgy/MTU0OCIsImYiOiJqcGci/fQ;;.jpg
Pisteytä nämä naiset!
22
420
Vastaukset
- högänefter
Itse pidän kaikkia viehättävinä..
- suomen jellona
Eipä ollu mun mielestä yksikään mieleen. Ei jatkoon.
- näinn
ensimmäinen oli kaunein ja toiseksi viimeinen läski
- seemm
8
7
6
4 - Dino Rex
A) 6½ pistettä. Ei missään nimessä ruma, mutta lasit ja hiusmalli jotenkin pilaa koko homman. Nenäkin taitaa olla turhan iso, tosin valotus saattaa hämätä.
B) Nätti nainen, 8½ pistettä.
C) 7 pistettä. Vähän raskastekoinen nainen ja kasvot turhan maskuliiniset.
D) 5½ pistettä. Kasvojen luusto vähän erikoinen ja kun yhdistetään kalpeaan ihoon ja kylmään katseeseen, niin tosi kolkon näköinen. Tosta tosin saisi varmaan paljon paremman näköisen. - rrrrop
1. Perusnätit kasvot. Pytäsin treffeille riippuen vartalosta. Kasvoille 7 pojoa
2. Tummat ei oo mun makuun. Ei huono kuitenkaan 7 pojoa kasvoille
3. Kauniit kasvot mun makuun pikkasen liian kurvikkaassa vartalossa. Kasvot 8, vartalo 6 pinnaa.
4. Pois kylmä mallimeikki ja vähän hymyä huuleen niin toimii. Pitkät hiukset on rock. Näistä neljästä paras. Toivottavasti pakkelin alla ei ole transu :)) - kyllo
4
4
4
8 - 6+17
1.) Aika perus. Ihan kivan näköinen, mutta tukka saisi olla reilusti pitkä. Suun-nenän alue on jotenkin oudon näköinen. Kuvaa muokattu kenties? Poskien uurteet jotenkin luonnottoman syvät niin kuin kasvojen päälle olisi liimattu teatterimaski. Selittäisi Cyrano de Bergerac -nenän. Paras puoli ovat nätit silmät. 7 1/2.
2.) Samoin seiskapuol. En pidä tuosta etnonenästä, jota esiintyy niin afrikkalaistaustaisilla kuin kaakkoisaasialaisillakin. Liian leveä ja littana omaan makuun. Hymy on nätti, hampaat kauniit ja huulissa sopivasti muotoa. Hymykuopasta plussaa.
3.) 7. 20 kiloa pois, niin olisi 8.
4.) 5. Hiukset on ainoa hyvä asia tuossa kuvassa. Muuten on tyypillinen malli. Haettu jotain erikoista ja poikkeavaa. Ihme kun edes tukka on jätetty päähän. Eikö joku sateenkaaren väreihin värjätty tupsuviritelmä olisi vielä vähän erikoisempaa ja poikkeavampaa. Tai siis rohkeaa ja räväkkää. - ....................
1. 7
2. 7½
3. 8-
4. 8
Tässä arvosanat. Neljäs olisi varmaan ainakin 8½, jopa 9-, jos silmät olisi meikattu suuremmiksi. - j6n5hb4gt3
6-7-8-6, kroppa ois kyl ollut hyvä nähdä kaikilta
- rrrrop
Mitähän ap hakee tällä kyssärillä? Aika eri maailmoista on nää tylleröt.
Tässä tuo nro 4 duunissa.
http://vimeo.com/33679521- Semmoista
Vähän vammaisen näköinen. Siis kehitysvammaisen eikä "vammaisen".
- Transfag megatrap
''naiset''
- äijänkäppyrä'
1= ehkä 7 ja perusteet: Ei voi mitään, tulee potterin hartsa mieleen. ;o)
2= 9 perusteet: Aidonnäköisesti iloinen ja itsetuntoinen nainen
3= 6 perusteet: Sen näköinen nainen, etten sotkeutuisi missään tapauksessa, ehkä vapaana voisin nusaista, mutta thats all..
4= 7 perusteet: Menis nukkena. Liekö elävä ollenkaan... - valddu
Viimeinen on ihan hirveä, ei edes nelosta. Muut sellaista ok 7-8, eivät mun tyyppiä kuitenkaan. 3. on paras.
- Huonot kuvat
Ainoastaan tuosta kolmannesta kuvasta on nähtävissa onko nainen kaunis vai ei ja toisesta että ei ole kiinnostava.
-Ensimmäinen, ei voi päätellä mutta saattaisi olla jossakin määrin kiinnostava
-Toinen, ei innosta
-Kolmas, jossakin määrin kiinnostava
-Neljäs, ei voi päätellä, mutta saattaisi olla jossakin määrin kiinnostava - ....
7-8 kaikille.
- [t]
Kaikki nättejä naisia - hymyilevä nainen on lähes aina kaunis.
Viimeinen ehkä hieman liian androgyyni ja kylmä omaan makuuni. - espoosta päivää
Yksikään noista ei ulkonäön perusteella kelpaisi kumppaniksi. Kenenkään silmät eivät ole minun makuuni.
6
10
8
4- bi-naisen näkökanta
a) 8- . Melko persoonalliset kasvonpiirteet, mutta ei huonolla tavalla mielestäni. Nenä näyttää aika isolta (onkohan valaistuksen syytä?), mutta silmät ja hymy ovat mielestäni ihanat :D
b) 8½. Nätit kasvonpiirteet ja ihanat, rauhalliset tummat silmät.
c) 8. Vankka rakenne, mutta toisaalta näyttää viihtyvän omassa kropassaan, ja hyvä niin! Kauniit kasvot.
d) Ehkä tässä kuvassa on juuri sitä vähän persoonatonta mallinukkemaisuutta, mutta jos kuvittelisin hänen kasvoilleen hymyn, niin 8½. Vaalea ja sileä iho on mielestäni nätti. - kestomake
Ensimmäinen. 6 pistettä. Ei sovi mulle. Kampaukset ja piilolinssit ei korjaa vähän rumaa naamaa. Urheilemalla sais kyl vähän korjattua.
Toinen. 5 pistettä. En halua mustaa naista. Lapsista tulis mulaatteja. Eikä muutenkaan.
Kolmas. Kasvot 7. Vartalo 6. Kokonaisuus 7 pistettä. Hoikka mies ei halua painavaa naista. Kasvot on kai kauniit, mutta eivät asetu minun ihanteisiin.
Neljäs. 5 pistettä. Ilmiselvä pitkä mallityttö. Pitkät mallit eivät ole mielestäni kauniita. En ymmärrä millä perusteella malleja valitaan.
Saatan olla ronkeli, mutta diggaan yleensä hyvin tavallisen näköisistä terveistä naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845