Miksi miehet naivat ruman?

ErkkiErkkiErkki?..

Miksi miehet naivat ruman naisen? Todella tavallinen näky on komea mies ja vaimo lihava, väritön pottunenä.. Ja kauniit rotunaiset pysyvät sinkkuina. Vaimoiksi siis otetaan tuo ääripää noista ihannenaisista... Olen vaan kiinnittänyt huomion tähän asiaan ja ihmettelen.

452

17451

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaprovo

      Parempia provoja jooko, ei viitsi ryhtyä alkamaan...

      Niin itsekin tunnen sellaisia ja tällaisia, sitä paitsi itse olen huippuyksilö jne. Taitaa joku katkera väritön minulle kateellinen läski siellä vaan huudella jne. Miehet pelkäävät, etteivät saa pidettyä tosi kaunista värikästä rotumartinaa jne. Jos näillä vastauslinjoilla vaikka alkuun?

      • Surullista

        No onneksi on näitä palstoja missä voi käydä unelmoimassa... Sitten kun sulkee koneen niin totuus on toinen..


      • joku85636
        Surullista kirjoitti:

        No onneksi on näitä palstoja missä voi käydä unelmoimassa... Sitten kun sulkee koneen niin totuus on toinen..

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.


      • neppimies
        joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        itsekkäitä nartut ne kyllä on!


      • ut er4
        joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        Niinhän se on, pinnasta kun ei nää ihmisestä mitään... ulkonäön takiahan ei saa tuomita.
        Paitsi tietenkin kauniit, koska kaikki rumat ovat syvällisiä, epäitsekkäitä, älykkäitä ja viisaita.


      • yks kaunis
        joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        Aika kova ilmaisu, mutta varmasti moni noin ajattelee.. Kaunis nainen etenee reittä pitkin, eihän ne voi mitään osata.. Mutta kaikkien noiden ennakkoluulojen jälkeen oli hauska kuulla eräältä mieheltä, "Susta joutuis olee mustasukkainen" ........


      • wanhaprovo 2

        Parempia provoja jooko, ei viitsi ryhtyä alkamaan...

        Niin itsekin tunnen sellaisia ja tällaisia, sitä paitsi itse olen huippuyksilö jne. Taitaa joku katkera väritön minulle kateellinen läski siellä vaan huudella jne. Miehet pelkäävät, etteivät saa pidettyä tosi kaunista värikästä rotumartinaa jne. Jos näillä vastauslinjoilla vaikka alkuun?


      • joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        tsot tsot... äläpä yleistä tommosta.... itsekäs voi olla harvemmin tyhmä.


      • yks kaunis kirjoitti:

        Aika kova ilmaisu, mutta varmasti moni noin ajattelee.. Kaunis nainen etenee reittä pitkin, eihän ne voi mitään osata.. Mutta kaikkien noiden ennakkoluulojen jälkeen oli hauska kuulla eräältä mieheltä, "Susta joutuis olee mustasukkainen" ........

        Kauniina naisena en ole tavannut kuin tyhmiä miehiä, olen sen verran itsekäs etten tyhmää miestä ota en rumaa enkä komeaa...


      • kummatyyppi
        ut er4 kirjoitti:

        Niinhän se on, pinnasta kun ei nää ihmisestä mitään... ulkonäön takiahan ei saa tuomita.
        Paitsi tietenkin kauniit, koska kaikki rumat ovat syvällisiä, epäitsekkäitä, älykkäitä ja viisaita.

        Kauniitten ei tertte tehä mittään sen etteen, että on suosittu ja rumien pittää tehä töitä sen etteen, että olis ittella jotaki arvoa... Yläkoulussa huomasi, että net kauhniit olivat kaikki blodeja tai piiloblondeja, jotka eivät voinneet mitenkään opiskella... Net ei niin kauniit sitte vetelivät kiitettäviä ja kymppejä...


      • truthvader
        joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        Mutta onhan totta se että me miehet usein alkoholin nauttimisen yhteydessä tehdään "virheitä". Ainaskin mulla käy tai kävi usein niin että tuli otettu joku ruma lihakasa ja aamulla sitten totuus iski... kyllä niitä tyhmiä rumiakin on olemassa ja myös mukavia kauneita. Eli: minä sanon että otsikon kysymykseen vastaus on "Alkoholi!"


      • semmosta...

        luonne ratkasee...


      • Älykäs
        kummatyyppi kirjoitti:

        Kauniitten ei tertte tehä mittään sen etteen, että on suosittu ja rumien pittää tehä töitä sen etteen, että olis ittella jotaki arvoa... Yläkoulussa huomasi, että net kauhniit olivat kaikki blodeja tai piiloblondeja, jotka eivät voinneet mitenkään opiskella... Net ei niin kauniit sitte vetelivät kiitettäviä ja kymppejä...

        Hah...olen todella kaunis vaalea nainen ja L paperit ja kympin k.a koulussa. Olen aina pitänyt lukemisesta. Elä kirjoita sellasta mistä et mitään tiedä monet hiiret ne vasta tolloja ovat.


      • komeat harvassa

        Niin ja todellisuudessa asia on usein just toisin päin. Ruma mies ja kaunis nainen. Nainen kun hakee ihmisestä muutakin kuin pintaa. Silti monesti ihmetyttää....


      • HETI VALMIS!!!!!!
        Surullista kirjoitti:

        No onneksi on näitä palstoja missä voi käydä unelmoimassa... Sitten kun sulkee koneen niin totuus on toinen..

        Täällä olis yksi ruma tarjolla, mistäs se komee sulhasehdoksa ny sitten olis?


      • etethnthtuiwdjfwefwe
        neppimies kirjoitti:

        itsekkäitä nartut ne kyllä on!

        Peukutusvastaava on hereillä. Mitä nurjempi kannanotto, sitä enemmän plussia. Meneehän se jonkun aika noinkin evästeitä poistellessa.


      • rinkeliliisa
        kummatyyppi kirjoitti:

        Kauniitten ei tertte tehä mittään sen etteen, että on suosittu ja rumien pittää tehä töitä sen etteen, että olis ittella jotaki arvoa... Yläkoulussa huomasi, että net kauhniit olivat kaikki blodeja tai piiloblondeja, jotka eivät voinneet mitenkään opiskella... Net ei niin kauniit sitte vetelivät kiitettäviä ja kymppejä...

        noilla kirjoitusvirheillä sä et ees ollu koulussa


      • toisinpäin
        joku85636 kirjoitti:

        No ehkä sen takia, kun se kaunis nainen on usein aika tyhmä ja itsekäs.

        Onko nainen tyhmä jos haluaa pysyä sinkkuna? Hei haloo!
        Minusta viisas.


      • kIROTUS vIrhe
        rinkeliliisa kirjoitti:

        noilla kirjoitusvirheillä sä et ees ollu koulussa

        Ei se näköjään toisillakaan suju.


      • SUOMALAINEN KATEUS
        rinkeliliisa kirjoitti:

        noilla kirjoitusvirheillä sä et ees ollu koulussa

        Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella, eipä ole tuo kielioppi itselläsikään kovin hyvin hallussa. Piti sitten takertua jonkun kirjoitusvirheisiin, mitä väliä? Taitaa vituttaa että joku on kaunis, fiksu ja kouluttautunut.


      • esteetikko3
        kIROTUS vIrhe kirjoitti:

        Ei se näköjään toisillakaan suju.

        Tiedenaiset ovat varsin arkisia lähestulkoon kaikki. Mutta kyse taitaa olla siitä, että ovat nuorempana olleet hyvän näköisiä lähes järjestään. Ikä tekee ihmeitä. Mutta kuoren läpi tuleva älyllisyys mitätöi iän tuoman rupsahduksen. Siinä ero. Kaikenlaisia kiristyksiä ja istukkahormooneita saa rahalla. Älyä ei millään.

        Muuten milloin naisen on lopetettava kiristyshoidot? ...Siinä vaiheessa kun tulee leukaparta.


      • nirso
        HETI VALMIS!!!!!! kirjoitti:

        Täällä olis yksi ruma tarjolla, mistäs se komee sulhasehdoksa ny sitten olis?

        Löytyykö älyllisyyttä missä määrin?


      • nirso
        nirso kirjoitti:

        Löytyykö älyllisyyttä missä määrin?

        Älyllisyyttä voi jossain määrin kuvata näillä: Minkä tyyppistä kirjallisuutta kaipaat? Istuuko ystäväpiiri kulman kapakassa? Onko koulut käyty loppuun? Missä ammateissa vanhemmat viihtyivät/viihtyvät? Missä hommissa tai kouluissa ovat lapset, jos niitä jo on opiskelu/työiässä?

        Yllättäen myös tupakointi kertoo sosiaaliluokasta. Teetkö itse ateriat vai käytätkö eineksiä?

        Valitettavasti pelkkä tarjolla olo ei riitä.


      • realisti
        komeat harvassa kirjoitti:

        Niin ja todellisuudessa asia on usein just toisin päin. Ruma mies ja kaunis nainen. Nainen kun hakee ihmisestä muutakin kuin pintaa. Silti monesti ihmetyttää....

        Tavallisempaa on tosiaan ruma mies ja kaunis nainen. Tämä fakta kertoo, että naiset eivät ole niin pinnallisia kuin yleisesti luullaan ja uskotellaan.Ne "rumat" miehet ovat ihan tavisäijiä, ei mitään kroisoksia.Parisuhdemarkkinoilla on luonteella ja ns. kemioilla suurin merkitys, ulkonäköön tottuu kovin pian arjen melskeissä.


      • kansan vitsaus
        SUOMALAINEN KATEUS kirjoitti:

        Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella, eipä ole tuo kielioppi itselläsikään kovin hyvin hallussa. Piti sitten takertua jonkun kirjoitusvirheisiin, mitä väliä? Taitaa vituttaa että joku on kaunis, fiksu ja kouluttautunut.

        No sehän se!


      • seku vain martta
        esteetikko3 kirjoitti:

        Tiedenaiset ovat varsin arkisia lähestulkoon kaikki. Mutta kyse taitaa olla siitä, että ovat nuorempana olleet hyvän näköisiä lähes järjestään. Ikä tekee ihmeitä. Mutta kuoren läpi tuleva älyllisyys mitätöi iän tuoman rupsahduksen. Siinä ero. Kaikenlaisia kiristyksiä ja istukkahormooneita saa rahalla. Älyä ei millään.

        Muuten milloin naisen on lopetettava kiristyshoidot? ...Siinä vaiheessa kun tulee leukaparta.

        Mutta millonkas sun,varmaan sillon ku sulla ei etes kiristettynäkään seiso se....muahhahhaaaa.....


      • vghjio
        lipstikkamh62 kirjoitti:

        Kauniina naisena en ole tavannut kuin tyhmiä miehiä, olen sen verran itsekäs etten tyhmää miestä ota en rumaa enkä komeaa...

        Jörnivä ja ähkivä alfasonni kuitenkin kelvannee viikottaiseksi yöviihteeksi?


      • ätminkäinen
        toisinpäin kirjoitti:

        Onko nainen tyhmä jos haluaa pysyä sinkkuna? Hei haloo!
        Minusta viisas.

        Eli panet vain komeiden, fiksujen ja urheilullisten miesten kanssa silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Entäs minä, mitä minä saan?


      • aurinkotar
        realisti kirjoitti:

        Tavallisempaa on tosiaan ruma mies ja kaunis nainen. Tämä fakta kertoo, että naiset eivät ole niin pinnallisia kuin yleisesti luullaan ja uskotellaan.Ne "rumat" miehet ovat ihan tavisäijiä, ei mitään kroisoksia.Parisuhdemarkkinoilla on luonteella ja ns. kemioilla suurin merkitys, ulkonäköön tottuu kovin pian arjen melskeissä.

        Kun ympärilleen katselee, näyttää juurikin siltä, että paljon on pariskuntia, joissa on kaunis nainen tavallisen näköinen mies. Rumaksi en oikein pysty ketään sanomaan. Kun se rumuus ihmisessä on niin usein jotain muuta kuin ulkoista. Toki joku voi olla niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ruma. Mistä esim. kertoo just tämä "rotuihmisestä" puhuminen. Eihän moinen kommentointi ole enää relevanttia millään muotoa nykypäivänä. Tuli kuopattua Hitlerin ja aikalaistensa kanssa..

        Eli summa summarum: nainen katsoo ueammin myös muuta kuin pintaa.


      • Kauneutta on paljon
        lipstikkamh62 kirjoitti:

        Kauniina naisena en ole tavannut kuin tyhmiä miehiä, olen sen verran itsekäs etten tyhmää miestä ota en rumaa enkä komeaa...

        No Miehenä sanon että Mies pelkää Kauniissa Naisessa ( eikä turhaan) että toiset miehet on kateellisia ja yrittävät sotkea liiton vaikka avoliiton on kokemusta vaikka jos kaksi tykkää toisistaan niin ei siihen pääse kukaan väliin, Kaksi pitkää liittoa takana Toinen oli Missi ja Toinen Näyttelijä ja Mannekiini ja Äö oli kyllä keskiarvon yläpuolella,
        No ei tullut toinen mies tuli paljon pahempaa Kuolema.
        Ps. Ei Älykkyys ja sosiaalisuus katso Ulkonäköä vaan sitä mitä boltsin sisäpuolella on.


      • Komea Mirri
        nirso kirjoitti:

        Löytyykö älyllisyyttä missä määrin?

        Älyllisyyttä "Heti valmiilla" tuntusi olevan sillä minä naisenakin sen jo huomasin. Kyky itseironiaan on mielestäni yksi selkeimmistä älykkyyden mittareista ei ne ällän paperit. Jos joku kaunis nainen kykenee laittamaan itsensä peliin ja laskemaan itsestään pilaa ja myöntämään ääneen epätäydellisyytensä siinä se juttu on. Sillä tosiasiahan lienee sekin että ei se kauniskaan nainen täydellinen ole ja sen ymmärtäminen voisi edesauttaa sitä älyllisyyttä.
        Ja komea mies on yhtä paljon "vain" komea ilman kykyä itseironiaan. Sellaisille komeille miehille on ihan luonnilistakin se että nainen voi olla rumakin. Komea mies korostaa omaa komeaa naamaansa rumemmalla vaimolla. Oiskohan jotain narsistin vikaa?


      • fr32qf
        Kauneutta on paljon kirjoitti:

        No Miehenä sanon että Mies pelkää Kauniissa Naisessa ( eikä turhaan) että toiset miehet on kateellisia ja yrittävät sotkea liiton vaikka avoliiton on kokemusta vaikka jos kaksi tykkää toisistaan niin ei siihen pääse kukaan väliin, Kaksi pitkää liittoa takana Toinen oli Missi ja Toinen Näyttelijä ja Mannekiini ja Äö oli kyllä keskiarvon yläpuolella,
        No ei tullut toinen mies tuli paljon pahempaa Kuolema.
        Ps. Ei Älykkyys ja sosiaalisuus katso Ulkonäköä vaan sitä mitä boltsin sisäpuolella on.

        Mä en ymmärrä tästä selostuksesta mitään. Hieman vois keskittyä ja panostaa kirjoitusasuun, kiitos!


      • Näin
        nirso kirjoitti:

        Älyllisyyttä voi jossain määrin kuvata näillä: Minkä tyyppistä kirjallisuutta kaipaat? Istuuko ystäväpiiri kulman kapakassa? Onko koulut käyty loppuun? Missä ammateissa vanhemmat viihtyivät/viihtyvät? Missä hommissa tai kouluissa ovat lapset, jos niitä jo on opiskelu/työiässä?

        Yllättäen myös tupakointi kertoo sosiaaliluokasta. Teetkö itse ateriat vai käytätkö eineksiä?

        Valitettavasti pelkkä tarjolla olo ei riitä.

        Vanhempien koulutuksella, ystäväpiirin puuhasteluilla tai mielikirjoilla ei kyllä ole juurikaan tekemistä älykkyyden kanssa... Älykkyys, älyllisyys ja elämässä onnistumisen tekijät (josta sinä puhunnet) ovat kaikki eri asioita. Loppupeleissä merkitsee vain se, millaisia valintoja tekee oman elämänsä eteen. Voi duunarinkin lapsesta tulla vaikka lääkäri, eikös näin?

        - Suhteellisen kuuma teologi.


      • rcekim
        rinkeliliisa kirjoitti:

        noilla kirjoitusvirheillä sä et ees ollu koulussa

        Et ollut sinäkään kun et osaa edes isoja alkukirjaimia ja pisteitä käyttää.


      • helpompaa ku heinänt
        etethnthtuiwdjfwefwe kirjoitti:

        Peukutusvastaava on hereillä. Mitä nurjempi kannanotto, sitä enemmän plussia. Meneehän se jonkun aika noinkin evästeitä poistellessa.

        Idiootti. Skriptillä peukuttaa hetkessä vaikka 1000 kertaa.


      • Ei ihanne mies

        Johtuuko siitä että nainen vanhenee nopeammin kuin mies ja myös lihoo helpommin kuin mies. Naiset synnyttävät ja hoitavat kotityöt ja usein tekevät vielä rasittavampaa työtä kuin mies. Mies on varmasti ottanut enkelin, mutta ikä tehnyt kaikkea muuta.


      • pintaa syvemmältä
        Älykäs kirjoitti:

        Hah...olen todella kaunis vaalea nainen ja L paperit ja kympin k.a koulussa. Olen aina pitänyt lukemisesta. Elä kirjoita sellasta mistä et mitään tiedä monet hiiret ne vasta tolloja ovat.

        Harmi sinulle "älykäs".. juuri osoitit tyhmyytesi sanoillasi... Koulussa ei pystytä mittaamaan älykkyyttä kuin vain suppeasti. Älykkyyttä on niin monenlaista. Se, että yleisarvosana on laudatur, ei tarkoita että olet älykäs. Suoritit vasta koulun hyvin. Tarkkailehan itseäsi oletko pelkkä suorittaja?? Elämän viisaus on jotain aivan muuta kuin kouluarvosanat.


      • NAIMANAAMAT

        Ettekö ihmiset ole kuulleet NAIMANAAMOISTA?? Se on vanhan kansan tapa kertoa että tietyntyyppinen eli tietyllä tavalla kaunis tai ruma löytää vierelleen samaa kaliiberia olevan kumppanin. Silloin ollaan samalla tasolla yhteensopivat eli sopivia menemään naimisiin... kyllä kansa tietää. Etsikään naimanaama itsellenne niin hyvin menee. Rumalle ruma, leveäposkiselle samanlainen ja isohampiselle toinen orava :-)


      • Perdon
        pintaa syvemmältä kirjoitti:

        Harmi sinulle "älykäs".. juuri osoitit tyhmyytesi sanoillasi... Koulussa ei pystytä mittaamaan älykkyyttä kuin vain suppeasti. Älykkyyttä on niin monenlaista. Se, että yleisarvosana on laudatur, ei tarkoita että olet älykäs. Suoritit vasta koulun hyvin. Tarkkailehan itseäsi oletko pelkkä suorittaja?? Elämän viisaus on jotain aivan muuta kuin kouluarvosanat.

        Jumaliste olihan hyvin sanottu. Todellista viisautta.


      • Jotain rajaa
        NAIMANAAMAT kirjoitti:

        Ettekö ihmiset ole kuulleet NAIMANAAMOISTA?? Se on vanhan kansan tapa kertoa että tietyntyyppinen eli tietyllä tavalla kaunis tai ruma löytää vierelleen samaa kaliiberia olevan kumppanin. Silloin ollaan samalla tasolla yhteensopivat eli sopivia menemään naimisiin... kyllä kansa tietää. Etsikään naimanaama itsellenne niin hyvin menee. Rumalle ruma, leveäposkiselle samanlainen ja isohampiselle toinen orava :-)

        Ei aviopuolisoiden kuulu olla samanäköisiä ja harvoin edes muistuttavat toisiaan muutenkaan.


      • aurinkotar
        aurinkotar kirjoitti:

        Kun ympärilleen katselee, näyttää juurikin siltä, että paljon on pariskuntia, joissa on kaunis nainen tavallisen näköinen mies. Rumaksi en oikein pysty ketään sanomaan. Kun se rumuus ihmisessä on niin usein jotain muuta kuin ulkoista. Toki joku voi olla niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ruma. Mistä esim. kertoo just tämä "rotuihmisestä" puhuminen. Eihän moinen kommentointi ole enää relevanttia millään muotoa nykypäivänä. Tuli kuopattua Hitlerin ja aikalaistensa kanssa..

        Eli summa summarum: nainen katsoo ueammin myös muuta kuin pintaa.

        ...joten tasavertaisuuden nimissä, miksi ei voisi olla myös toisin päin - tavallisen näköinen nainen ja komea mies. :) ?

        Terveiset Diakonissalaitoksen Kansalaistoiminta-areenalta, missä "joulumieleen" virittäydytään mm. seuraavaan (60-70 -luvun?) laulun sanoin:

        "Jos rakastat kylmää kuuta, esineitä, kirjojen kansia, auton ovia, ihmisen kuorta, en tule sinun kanssasi meren rantaan enkä piirrä kuvaasi hiekkaan.

        Jos rakastat ikkunoita, hopeatuoppeja, soopeliturkkeja, nahkaselkäistä vieraskirjaa, minä hymyilen sinulle kadun poikki, mutta en lähde kanssasi hienoon paikkaan syömään hanhen rintaa.

        Jos rakastat purjehtimista, kaukomatkoja, Kanariansaarta, pois sinä lähdet ja minä pysyn täällä, ja muistelen sinua kaipaamatta aamua, jolloin tuuli puhalsi hiuksisani ja vei sinun kuvasi.

        Jos rakastat seteleitä, minä autan sinua luopumaan niistä ja annan sinulle kaiken, mitä tahdot, mutta sydäntäni en anna.

        Jos rakastat liikaa kirjoja, minä kysyn sinulta miten käy minun, kun tunnet minut kannesta kanteen ja juoneni lakkaavat kiinnostamasta ja osaat ulkoa kaiken.

        Jos rakastat pieniä tyttöjä, pieniä poikia, koiria, mummoja, vonhojapiikoja, salaattia ja sellerin juurta, lampaanpaistia, kevätaamuja, kylmien asemien yksinäisiä miehiä, minä tulen sinun kanssasi meren rantaan ja piirrän, piirrän kuvasi hiekkaan ja piirrän kuvasi hiekkaan."

        Se siitä "rodusta". Ihminen on aina ihminen.

        Joskin purjehtimisesta pidän minäkin.:)


      • Mene muualle
        rcekim kirjoitti:

        Et ollut sinäkään kun et osaa edes isoja alkukirjaimia ja pisteitä käyttää.

        Mikäs kielioppi pilkunnussija sinä oikein olet?


      • kauneus on katoavaista
        lipstikkamh62 kirjoitti:

        Kauniina naisena en ole tavannut kuin tyhmiä miehiä, olen sen verran itsekäs etten tyhmää miestä ota en rumaa enkä komeaa...

        Kauneus on katoavaista mutta rumuus se vaan paranee iän myötä.sitäpaitsi hautaan meneväthän ne on ensin hoidettava


      • lipstikkamh62 kirjoitti:

        Kauniina naisena en ole tavannut kuin tyhmiä miehiä, olen sen verran itsekäs etten tyhmää miestä ota en rumaa enkä komeaa...

        Naiset ei ymmärrä taiteita


    • 20+7

      Jos kaunis rotunainen on sinkkuna se johtuu siitä, että ei ole suostunut ottamaan miestä itselleen. Naisilla on valta valita. Samasta syystä miehillä on rumia naisia. Eivät ole panokset riittäneet. Kenties koulutus tai ammatti jättää toivomisen varaa tai ehkä mies on toivottaman tylsä tai yksinkertainen.

      • tiedän nämä tyypit

        Syyt ovat yleensä ihan jossakin muualla. Kauniilla ikisinkkunaisella on lähes poikkeuksetta jonkintasoinen luonnehäiriö, tai vain todella vittumainen luonne, jota ei tasokas ja fiksu mies pysty sietämään ja tämä jättää naisen opittuaan tuntemaan. Tiedän muutaman tuollaisen kammotuksen ja säälin miestä, joka lähtee innoissaan yrittämään yhteiseloa.


      • bart
        tiedän nämä tyypit kirjoitti:

        Syyt ovat yleensä ihan jossakin muualla. Kauniilla ikisinkkunaisella on lähes poikkeuksetta jonkintasoinen luonnehäiriö, tai vain todella vittumainen luonne, jota ei tasokas ja fiksu mies pysty sietämään ja tämä jättää naisen opittuaan tuntemaan. Tiedän muutaman tuollaisen kammotuksen ja säälin miestä, joka lähtee innoissaan yrittämään yhteiseloa.

        Tämä on NIIN totta !!!

        Mitä kauniimpi nainen, sitä veemäisempi luonne. Tunnen monta kaunista naista, jotka pitävät miestänsä aivan tossun alla. Ja miesparat tottelevat, lähinnä kait siksi, että on sitten se kaunis edustusvaimo/tyttöystävä, jota näyttää kavereille.

        Mutta onhan niitä oikuttelevia emäntiä niissä rumissakin naisissa.
        Keskinkertaisen kaunis nainen on yleensä se paras vaihtoehto.


      • Ulkokuori pettää
        bart kirjoitti:

        Tämä on NIIN totta !!!

        Mitä kauniimpi nainen, sitä veemäisempi luonne. Tunnen monta kaunista naista, jotka pitävät miestänsä aivan tossun alla. Ja miesparat tottelevat, lähinnä kait siksi, että on sitten se kaunis edustusvaimo/tyttöystävä, jota näyttää kavereille.

        Mutta onhan niitä oikuttelevia emäntiä niissä rumissakin naisissa.
        Keskinkertaisen kaunis nainen on yleensä se paras vaihtoehto.

        Samaa mieltä, ne missin tai mallin näköiset naiset ovat veemäisiä, ylimielisiä prinsessoja ja diivoja. Sellainen ihan hyvännäköinen tai perusnätti on oikein hyvä ja on se mukavampi luonne. Lisäksi ulkonäköön ei taviksilla mene niin tuhottomasti rahaa kuin mitä niillä superkauniilla naisilla. Toki kauneus on katsojan silmissä, jollekin se "peruskaunis" voi olla se superi ja joku mallimisu ihan boring.


      • ulkonäkö kertoo
        bart kirjoitti:

        Tämä on NIIN totta !!!

        Mitä kauniimpi nainen, sitä veemäisempi luonne. Tunnen monta kaunista naista, jotka pitävät miestänsä aivan tossun alla. Ja miesparat tottelevat, lähinnä kait siksi, että on sitten se kaunis edustusvaimo/tyttöystävä, jota näyttää kavereille.

        Mutta onhan niitä oikuttelevia emäntiä niissä rumissakin naisissa.
        Keskinkertaisen kaunis nainen on yleensä se paras vaihtoehto.

        Niinpä, onhan niitä oikuttelevia kaikissa, mutta vaan ne kauniit tuomitaan.
        Ja totta kai, kauniilla naisilla on luonnehäiriö, kun eivät ole mitä tahansa miestä huolineet, koska miehillähän ei ole ongelmia eikä luonnevikoja, vaan pelkkää ihannemiestä on suomikin pullollaan. Jep, jep. Mutta on se hyvä, että näätte pintaa syvemmälle.


      • miten niin pettää
        Ulkokuori pettää kirjoitti:

        Samaa mieltä, ne missin tai mallin näköiset naiset ovat veemäisiä, ylimielisiä prinsessoja ja diivoja. Sellainen ihan hyvännäköinen tai perusnätti on oikein hyvä ja on se mukavampi luonne. Lisäksi ulkonäköön ei taviksilla mene niin tuhottomasti rahaa kuin mitä niillä superkauniilla naisilla. Toki kauneus on katsojan silmissä, jollekin se "peruskaunis" voi olla se superi ja joku mallimisu ihan boring.

        Eihän se mitään silloin petä, sinäkin näät luonteen heti ulkonäöstä.
        Hienoa, että syvällisiä ihmisiä riittää, jotka osaavat tunnistaa jo ulkonäöstä millainen ihminen on sisältäpäin.


      • juujuuuji
        bart kirjoitti:

        Tämä on NIIN totta !!!

        Mitä kauniimpi nainen, sitä veemäisempi luonne. Tunnen monta kaunista naista, jotka pitävät miestänsä aivan tossun alla. Ja miesparat tottelevat, lähinnä kait siksi, että on sitten se kaunis edustusvaimo/tyttöystävä, jota näyttää kavereille.

        Mutta onhan niitä oikuttelevia emäntiä niissä rumissakin naisissa.
        Keskinkertaisen kaunis nainen on yleensä se paras vaihtoehto.

        Tosiasiassa oikeasti komeita miehiä on todella harvassa, mutta kauniita naisia mahtuu kymmenen tusinaan..

        Naisen pitää olla jotenkin todella erikoinen erottuakseen muista.
        Luulisin, että täällä olevista naisista kovin moni ei ole oikeasti nähnyt komeaa miestä livenä..miestä joka on kaikkien mielestä komea.

        Monet miehet luulevat itseään komeaksi, mutta tosiasiasiassa ovat rumia.


      • Ulkokuori pettää
        miten niin pettää kirjoitti:

        Eihän se mitään silloin petä, sinäkin näät luonteen heti ulkonäöstä.
        Hienoa, että syvällisiä ihmisiä riittää, jotka osaavat tunnistaa jo ulkonäöstä millainen ihminen on sisältäpäin.

        En sanonut että luonteen näkee päällepäin enkä väittänyt kaikkia kaunottaria inhottaviksi mutta sanoisinko että kokemuksen syvällä rintaäänellä about 80-90% heistä on juuri kuvatun kaltaisia.


      • doctor of psyhciatri
        tiedän nämä tyypit kirjoitti:

        Syyt ovat yleensä ihan jossakin muualla. Kauniilla ikisinkkunaisella on lähes poikkeuksetta jonkintasoinen luonnehäiriö, tai vain todella vittumainen luonne, jota ei tasokas ja fiksu mies pysty sietämään ja tämä jättää naisen opittuaan tuntemaan. Tiedän muutaman tuollaisen kammotuksen ja säälin miestä, joka lähtee innoissaan yrittämään yhteiseloa.

        Kyllä se on vaan parempi, että säälit itseäsi, luuseri ! Muka tiedät jotain, mutta se "tieto" on hatusta vedetty. Alan ammattilaisena tunnistan sinunlaiset luonnehäiriöiset luuserit heti. Siihen todellakin riittää muutama rivi tekstiä !! Mutta- jos tämä palsta auttaa sinua ahdingossasi, niin silloin se ajaa asiansa. Ehkä varmempi tapa olisi kuitenkin mennä ammattiauttajan puheille. Minä tietäisin keinot itsetuntosi kohottamiseen, mutta ... se maksaa... valitettavasti, koska en voi ottaa asiakkaita ilmaiseksi. Mutta- voisit varattomana saada sosiaalitoimistosta maksusitoumuksen psykologille tai psykiatrille. Mieti sitä.


      • oumai
        tiedän nämä tyypit kirjoitti:

        Syyt ovat yleensä ihan jossakin muualla. Kauniilla ikisinkkunaisella on lähes poikkeuksetta jonkintasoinen luonnehäiriö, tai vain todella vittumainen luonne, jota ei tasokas ja fiksu mies pysty sietämään ja tämä jättää naisen opittuaan tuntemaan. Tiedän muutaman tuollaisen kammotuksen ja säälin miestä, joka lähtee innoissaan yrittämään yhteiseloa.

        Minä olen se kaunis, fiksu sinkkunainen, jota kaikki miehet jumaloivat ja jonka luona aviomiehet käyvät kuiskaamassa, että jos vain eivät olisi naimisissa, tekisivät kaikkensa, että saisivat minut, jota he eivät unelmissaan voisi kuvitellakaan saavansa. Olen kuullut tuon niin monta kertaa, että olen mennyt laskuissa jo sekaisin. Ei se ole imartelevaa enää muutaman kerran jälkeen. Se on kauhean surullista. Nämä miehet ovat aviossa turvallisesti ja pyörittävät perheyksikköä arjessa. Oheen he tarvitsevat jonkun, jota ihailla ja kaivata. Voisivat jopa kokeilla seikkailuakin. Turvallisinta on kuitenkin ihailla kaukaa. Nämä miehet eivät ole koskaan sinkkuna ole uskaltaneet lähestyä ihailemaansa naista. He ovat kertoneet pitkäaikaisesta ihastuksestaan vasta kun ovat perustaneet perheen.

        Mitä tästä ajattelee ihailtu nainen? Hän on surullinen sekä itsensä, että näiden miesten puolesta. Hän on kuullut näitä tarinoita aivan liikaa. Hän ei halua olla jumaloitavan patsaan asemassa. Hän haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisena ihmisenä, kuten hän kohtelee muita. Valitettavasti hänen uskonsa miehiin vähenee koko ajan, koska hän on saanut kuulla samaa tarinaa jo teinitytöstä saakka. Lisäksi hän tietää, että monet ajattelevat juuri niin kuin tämän ketjun oletuksessa: "sinkkunainen on koppava ja luonnevikainen, muutoin tämä rotunainen olisi jo otettu". Miksi niin monet mukavat ja komeat sinkkumiehet kysyvät tavattaessa: "Mitä vikaa sinussa on? Ei sinunkaltaisesi ihminen voi olla vapaa, jollei sinussa ole jotain pahasti vialla".

        Se minussa ja monessa muussa sinkkunaisessa on vialla, että niin moni mies ja nainenkin ajattelee edellä mainitulla tavalla. Ei se kauheasti herätä luottamusta suhteessa miehiin.

        Kiertäkää kaukaa nämä niin kammoksumanne sinkkunaiset kaukaa ja palvokaa vaimojanne! Älkääkä kasvattako tyttäristänne prinsessoja! Vasta sitten voidaan koskaan olettaakaan, että suurin osa parisuhteista olisi edes keskinkertaisesti onneliinen ja harmoninen.


      • senkunmiinustatte...
        ulkonäkö kertoo kirjoitti:

        Niinpä, onhan niitä oikuttelevia kaikissa, mutta vaan ne kauniit tuomitaan.
        Ja totta kai, kauniilla naisilla on luonnehäiriö, kun eivät ole mitä tahansa miestä huolineet, koska miehillähän ei ole ongelmia eikä luonnevikoja, vaan pelkkää ihannemiestä on suomikin pullollaan. Jep, jep. Mutta on se hyvä, että näätte pintaa syvemmälle.

        Voi "ulkonäkö kertoo", olenpa aika samoilla linjoilla kanssasi. Tuntuu, että nämä Suomi24 yms.- keskustelupalstat ovat täynnä (uskomattoman) katkeria tekstejä sinkkumiehiltä, jotka kertoo, että "tavallinen/kiltti/yms." mies ei koskaan kelpaa naisille jne.. Yleistetään, että kaikilla naisilla Suomessa on joku "häiriö".. Itse en koe hakevani mitään "ytm-miestä" ( inhoan muuten tätä esim. 'Sinkut'- palstalla käytettyä typerää termiä..), mutta en siltikään myöskään ajattele niin, että mun pitäisi samantien alkaa seurustella sellaisen miehen kanssa, joka osoittaa edes pienintäkin kiinnostusta minuun. Haluan tuntea edes pientä kipinää minun ja miehen välillä, jotta alan hänen tutustumaan seursutelu yms. - mielessä.


      • Jaahas
        Ulkokuori pettää kirjoitti:

        En sanonut että luonteen näkee päällepäin enkä väittänyt kaikkia kaunottaria inhottaviksi mutta sanoisinko että kokemuksen syvällä rintaäänellä about 80-90% heistä on juuri kuvatun kaltaisia.

        Taidat olla katkera kun eivät ole sinua huolineet syystä, että et itse olekaan niin ihana tyyppi. Pinnallisuus, mitä se on? Se on sitä, että katsoo ja lokeroi ihmiset vain kuoren perusteella eikä ole kiinnostunut tietämään mitä siellä kuoren alla on. Voisit yllättyä jos oikeasti haluaisit tutustua myös niihin kauniisiin kuin myös muihin ihmisiin.


      • niin totta
        oumai kirjoitti:

        Minä olen se kaunis, fiksu sinkkunainen, jota kaikki miehet jumaloivat ja jonka luona aviomiehet käyvät kuiskaamassa, että jos vain eivät olisi naimisissa, tekisivät kaikkensa, että saisivat minut, jota he eivät unelmissaan voisi kuvitellakaan saavansa. Olen kuullut tuon niin monta kertaa, että olen mennyt laskuissa jo sekaisin. Ei se ole imartelevaa enää muutaman kerran jälkeen. Se on kauhean surullista. Nämä miehet ovat aviossa turvallisesti ja pyörittävät perheyksikköä arjessa. Oheen he tarvitsevat jonkun, jota ihailla ja kaivata. Voisivat jopa kokeilla seikkailuakin. Turvallisinta on kuitenkin ihailla kaukaa. Nämä miehet eivät ole koskaan sinkkuna ole uskaltaneet lähestyä ihailemaansa naista. He ovat kertoneet pitkäaikaisesta ihastuksestaan vasta kun ovat perustaneet perheen.

        Mitä tästä ajattelee ihailtu nainen? Hän on surullinen sekä itsensä, että näiden miesten puolesta. Hän on kuullut näitä tarinoita aivan liikaa. Hän ei halua olla jumaloitavan patsaan asemassa. Hän haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisena ihmisenä, kuten hän kohtelee muita. Valitettavasti hänen uskonsa miehiin vähenee koko ajan, koska hän on saanut kuulla samaa tarinaa jo teinitytöstä saakka. Lisäksi hän tietää, että monet ajattelevat juuri niin kuin tämän ketjun oletuksessa: "sinkkunainen on koppava ja luonnevikainen, muutoin tämä rotunainen olisi jo otettu". Miksi niin monet mukavat ja komeat sinkkumiehet kysyvät tavattaessa: "Mitä vikaa sinussa on? Ei sinunkaltaisesi ihminen voi olla vapaa, jollei sinussa ole jotain pahasti vialla".

        Se minussa ja monessa muussa sinkkunaisessa on vialla, että niin moni mies ja nainenkin ajattelee edellä mainitulla tavalla. Ei se kauheasti herätä luottamusta suhteessa miehiin.

        Kiertäkää kaukaa nämä niin kammoksumanne sinkkunaiset kaukaa ja palvokaa vaimojanne! Älkääkä kasvattako tyttäristänne prinsessoja! Vasta sitten voidaan koskaan olettaakaan, että suurin osa parisuhteista olisi edes keskinkertaisesti onneliinen ja harmoninen.

        Oumai kertoi tässä juuri asian niin kuin se on.


      • äo:kin 143
        Ulkokuori pettää kirjoitti:

        En sanonut että luonteen näkee päällepäin enkä väittänyt kaikkia kaunottaria inhottaviksi mutta sanoisinko että kokemuksen syvällä rintaäänellä about 80-90% heistä on juuri kuvatun kaltaisia.

        Minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia, naisen näkökulmasta. Yleensä ylipainoiset ja rumat, ovat sisältäkin todella rumia, kauniit naiset taas ovat mukavia ja ystävällisiä. Vai johtuuko siitä etten itsekään ole ylipainoinen enkä ruma.


      • Ulkokuori pettää
        Jaahas kirjoitti:

        Taidat olla katkera kun eivät ole sinua huolineet syystä, että et itse olekaan niin ihana tyyppi. Pinnallisuus, mitä se on? Se on sitä, että katsoo ja lokeroi ihmiset vain kuoren perusteella eikä ole kiinnostunut tietämään mitä siellä kuoren alla on. Voisit yllättyä jos oikeasti haluaisit tutustua myös niihin kauniisiin kuin myös muihin ihmisiin.

        En ole katkera mistään, miksi olisin? Pikkuvinkki sinulle: älä tee anonyymeistä liikaa päätelmiä pelkkien kirjoitusten perusteella. En puhu itsestäni vaan omista kokemuksistani. Flaksi käy hyvin, älä sinä siitä murehdi :D


      • observer1
        äo:kin 143 kirjoitti:

        Minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia, naisen näkökulmasta. Yleensä ylipainoiset ja rumat, ovat sisältäkin todella rumia, kauniit naiset taas ovat mukavia ja ystävällisiä. Vai johtuuko siitä etten itsekään ole ylipainoinen enkä ruma.

        mut kauniit naiset ovat keskenään oikein mukavia joten et pääse koskaan näkemään tilannetta ulkopuolisen silmin.
        Jos ajattelet että joku on ruma ja lihava, et varmaankaan ponnistele hirveästi ollaksesi kohtelias häntä kohtaan. Hän havaitsee sen ja maksaa potut pottuina.


      • illuusio meni
        juujuuuji kirjoitti:

        Tosiasiassa oikeasti komeita miehiä on todella harvassa, mutta kauniita naisia mahtuu kymmenen tusinaan..

        Naisen pitää olla jotenkin todella erikoinen erottuakseen muista.
        Luulisin, että täällä olevista naisista kovin moni ei ole oikeasti nähnyt komeaa miestä livenä..miestä joka on kaikkien mielestä komea.

        Monet miehet luulevat itseään komeaksi, mutta tosiasiasiassa ovat rumia.

        David Beckhamilla on teinitytön ääni.


      • ,,,
        doctor of psyhciatri kirjoitti:

        Kyllä se on vaan parempi, että säälit itseäsi, luuseri ! Muka tiedät jotain, mutta se "tieto" on hatusta vedetty. Alan ammattilaisena tunnistan sinunlaiset luonnehäiriöiset luuserit heti. Siihen todellakin riittää muutama rivi tekstiä !! Mutta- jos tämä palsta auttaa sinua ahdingossasi, niin silloin se ajaa asiansa. Ehkä varmempi tapa olisi kuitenkin mennä ammattiauttajan puheille. Minä tietäisin keinot itsetuntosi kohottamiseen, mutta ... se maksaa... valitettavasti, koska en voi ottaa asiakkaita ilmaiseksi. Mutta- voisit varattomana saada sosiaalitoimistosta maksusitoumuksen psykologille tai psykiatrille. Mieti sitä.

        noin tyhmän tohtorin vastaanotto ei voi olla kallis.


      • vielä fiksumpi mies
        oumai kirjoitti:

        Minä olen se kaunis, fiksu sinkkunainen, jota kaikki miehet jumaloivat ja jonka luona aviomiehet käyvät kuiskaamassa, että jos vain eivät olisi naimisissa, tekisivät kaikkensa, että saisivat minut, jota he eivät unelmissaan voisi kuvitellakaan saavansa. Olen kuullut tuon niin monta kertaa, että olen mennyt laskuissa jo sekaisin. Ei se ole imartelevaa enää muutaman kerran jälkeen. Se on kauhean surullista. Nämä miehet ovat aviossa turvallisesti ja pyörittävät perheyksikköä arjessa. Oheen he tarvitsevat jonkun, jota ihailla ja kaivata. Voisivat jopa kokeilla seikkailuakin. Turvallisinta on kuitenkin ihailla kaukaa. Nämä miehet eivät ole koskaan sinkkuna ole uskaltaneet lähestyä ihailemaansa naista. He ovat kertoneet pitkäaikaisesta ihastuksestaan vasta kun ovat perustaneet perheen.

        Mitä tästä ajattelee ihailtu nainen? Hän on surullinen sekä itsensä, että näiden miesten puolesta. Hän on kuullut näitä tarinoita aivan liikaa. Hän ei halua olla jumaloitavan patsaan asemassa. Hän haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisena ihmisenä, kuten hän kohtelee muita. Valitettavasti hänen uskonsa miehiin vähenee koko ajan, koska hän on saanut kuulla samaa tarinaa jo teinitytöstä saakka. Lisäksi hän tietää, että monet ajattelevat juuri niin kuin tämän ketjun oletuksessa: "sinkkunainen on koppava ja luonnevikainen, muutoin tämä rotunainen olisi jo otettu". Miksi niin monet mukavat ja komeat sinkkumiehet kysyvät tavattaessa: "Mitä vikaa sinussa on? Ei sinunkaltaisesi ihminen voi olla vapaa, jollei sinussa ole jotain pahasti vialla".

        Se minussa ja monessa muussa sinkkunaisessa on vialla, että niin moni mies ja nainenkin ajattelee edellä mainitulla tavalla. Ei se kauheasti herätä luottamusta suhteessa miehiin.

        Kiertäkää kaukaa nämä niin kammoksumanne sinkkunaiset kaukaa ja palvokaa vaimojanne! Älkääkä kasvattako tyttäristänne prinsessoja! Vasta sitten voidaan koskaan olettaakaan, että suurin osa parisuhteista olisi edes keskinkertaisesti onneliinen ja harmoninen.

        mutta miksi fiksu sinkkunainen ajautuisi tuollaisiin keskusteluihin naimisissa olevien miesten kanssa? Jos miehellä on sormus niin älä herätä hänessä mitään turhia toivoja.


      • Kirsus
        juujuuuji kirjoitti:

        Tosiasiassa oikeasti komeita miehiä on todella harvassa, mutta kauniita naisia mahtuu kymmenen tusinaan..

        Naisen pitää olla jotenkin todella erikoinen erottuakseen muista.
        Luulisin, että täällä olevista naisista kovin moni ei ole oikeasti nähnyt komeaa miestä livenä..miestä joka on kaikkien mielestä komea.

        Monet miehet luulevat itseään komeaksi, mutta tosiasiasiassa ovat rumia.

        Onkohan minussa jokin vika, kun komeat miehet eivät kiinnosta? Miehessä täytyy olla muita avuja. Itse olen ihan "söpö" ikänainen, mutta miehen ulkonäkö saa olla mielummin persoonallinen, kuin komea. ; ))


      • rikas ja kaunis
        tiedän nämä tyypit kirjoitti:

        Syyt ovat yleensä ihan jossakin muualla. Kauniilla ikisinkkunaisella on lähes poikkeuksetta jonkintasoinen luonnehäiriö, tai vain todella vittumainen luonne, jota ei tasokas ja fiksu mies pysty sietämään ja tämä jättää naisen opittuaan tuntemaan. Tiedän muutaman tuollaisen kammotuksen ja säälin miestä, joka lähtee innoissaan yrittämään yhteiseloa.

        'Happamia' sanoi kettu pihlajanmarjoista!


      • Kaupallinen kauneus
        oumai kirjoitti:

        Minä olen se kaunis, fiksu sinkkunainen, jota kaikki miehet jumaloivat ja jonka luona aviomiehet käyvät kuiskaamassa, että jos vain eivät olisi naimisissa, tekisivät kaikkensa, että saisivat minut, jota he eivät unelmissaan voisi kuvitellakaan saavansa. Olen kuullut tuon niin monta kertaa, että olen mennyt laskuissa jo sekaisin. Ei se ole imartelevaa enää muutaman kerran jälkeen. Se on kauhean surullista. Nämä miehet ovat aviossa turvallisesti ja pyörittävät perheyksikköä arjessa. Oheen he tarvitsevat jonkun, jota ihailla ja kaivata. Voisivat jopa kokeilla seikkailuakin. Turvallisinta on kuitenkin ihailla kaukaa. Nämä miehet eivät ole koskaan sinkkuna ole uskaltaneet lähestyä ihailemaansa naista. He ovat kertoneet pitkäaikaisesta ihastuksestaan vasta kun ovat perustaneet perheen.

        Mitä tästä ajattelee ihailtu nainen? Hän on surullinen sekä itsensä, että näiden miesten puolesta. Hän on kuullut näitä tarinoita aivan liikaa. Hän ei halua olla jumaloitavan patsaan asemassa. Hän haluaa tulla kohdelluksi tasavertaisena ihmisenä, kuten hän kohtelee muita. Valitettavasti hänen uskonsa miehiin vähenee koko ajan, koska hän on saanut kuulla samaa tarinaa jo teinitytöstä saakka. Lisäksi hän tietää, että monet ajattelevat juuri niin kuin tämän ketjun oletuksessa: "sinkkunainen on koppava ja luonnevikainen, muutoin tämä rotunainen olisi jo otettu". Miksi niin monet mukavat ja komeat sinkkumiehet kysyvät tavattaessa: "Mitä vikaa sinussa on? Ei sinunkaltaisesi ihminen voi olla vapaa, jollei sinussa ole jotain pahasti vialla".

        Se minussa ja monessa muussa sinkkunaisessa on vialla, että niin moni mies ja nainenkin ajattelee edellä mainitulla tavalla. Ei se kauheasti herätä luottamusta suhteessa miehiin.

        Kiertäkää kaukaa nämä niin kammoksumanne sinkkunaiset kaukaa ja palvokaa vaimojanne! Älkääkä kasvattako tyttäristänne prinsessoja! Vasta sitten voidaan koskaan olettaakaan, että suurin osa parisuhteista olisi edes keskinkertaisesti onneliinen ja harmoninen.

        Jos et haluaisi olla ihailtu sinun ei tarvitsisi pitää niin paljon huolta itsestäsi. Harvat on luonnollisesti kauniita yhteiskunnassa jossa kauneuskäsitykset ovat kaupallisia ja jossa kauniina olemiseen tarvitaan rahaa (esim. kampaukset, vaatteet, terveys- ja kauneus tuotteet, ihokarvojen poisto, meikit, manikyyri, hajusteet, rusketus yms. yms.).

        Kyllä sinä vaan haluat olla ihailtu.


      • Ou jeah
        illuusio meni kirjoitti:

        David Beckhamilla on teinitytön ääni.

        Silti saa pesää, on jalkapallo legenda, komea, kuuluisa ja rikas.


      • GamerGirl91
        Kirsus kirjoitti:

        Onkohan minussa jokin vika, kun komeat miehet eivät kiinnosta? Miehessä täytyy olla muita avuja. Itse olen ihan "söpö" ikänainen, mutta miehen ulkonäkö saa olla mielummin persoonallinen, kuin komea. ; ))

        Täällä nuori parikymppinen nainen, joka ajattelee samoin!
        En tykkää kiiltokuvapojista, lihaksista tai muustakaan vastaavista... Beckhamit ja muut eivät ole mieleeni.

        Persoonallisuus, kenties aavistuksenverran taiteellisuutta henkilössä... Se on minun makuuni.

        Tällä hetkellä seurustelen työttömän kanssa, joka tosin sai tässä hiljattaiskoulupaikan kun puhuin koulumme koulutuspäällikölle. (itse opiskelen ja käyn osa-aikatöissä)

        Miehen ei myöskään tarvitse olle rahakas, tai töissä tällähetkellä tässä talouslamassa. KUNHAN intoa työnhakuun ja työn tekemiseen löytyy ja tärppäämisen myötä edes joku työ. Kumppanini on sanonut olevansa kiinnostunut vartijan töistä (jos oman alan hommia ei saa) mikä on minun mielestäni hyvä asia. Itsehän olen siivooja koulun ohella. Opiskelemme kumpikin IT- alaa.


      • GamerGirl91
        GamerGirl91 kirjoitti:

        Täällä nuori parikymppinen nainen, joka ajattelee samoin!
        En tykkää kiiltokuvapojista, lihaksista tai muustakaan vastaavista... Beckhamit ja muut eivät ole mieleeni.

        Persoonallisuus, kenties aavistuksenverran taiteellisuutta henkilössä... Se on minun makuuni.

        Tällä hetkellä seurustelen työttömän kanssa, joka tosin sai tässä hiljattaiskoulupaikan kun puhuin koulumme koulutuspäällikölle. (itse opiskelen ja käyn osa-aikatöissä)

        Miehen ei myöskään tarvitse olle rahakas, tai töissä tällähetkellä tässä talouslamassa. KUNHAN intoa työnhakuun ja työn tekemiseen löytyy ja tärppäämisen myötä edes joku työ. Kumppanini on sanonut olevansa kiinnostunut vartijan töistä (jos oman alan hommia ei saa) mikä on minun mielestäni hyvä asia. Itsehän olen siivooja koulun ohella. Opiskelemme kumpikin IT- alaa.

        korjaan: sai hiljattain koulupaikan


      • khehe
        Ou jeah kirjoitti:

        Silti saa pesää, on jalkapallo legenda, komea, kuuluisa ja rikas.

        hyvin menee kunhan muistaa pitää suunsa kiinni.


      • seku vain martta
        äo:kin 143 kirjoitti:

        Minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia, naisen näkökulmasta. Yleensä ylipainoiset ja rumat, ovat sisältäkin todella rumia, kauniit naiset taas ovat mukavia ja ystävällisiä. Vai johtuuko siitä etten itsekään ole ylipainoinen enkä ruma.

        omg,näin kypsän naisen näkökulmasta,mitä puhuu ns muka nainen ,huvittavaa,taitaa olla joku tosi pissis toivottavasti.....


      • paskat nautinnostasi
        senkunmiinustatte... kirjoitti:

        Voi "ulkonäkö kertoo", olenpa aika samoilla linjoilla kanssasi. Tuntuu, että nämä Suomi24 yms.- keskustelupalstat ovat täynnä (uskomattoman) katkeria tekstejä sinkkumiehiltä, jotka kertoo, että "tavallinen/kiltti/yms." mies ei koskaan kelpaa naisille jne.. Yleistetään, että kaikilla naisilla Suomessa on joku "häiriö".. Itse en koe hakevani mitään "ytm-miestä" ( inhoan muuten tätä esim. 'Sinkut'- palstalla käytettyä typerää termiä..), mutta en siltikään myöskään ajattele niin, että mun pitäisi samantien alkaa seurustella sellaisen miehen kanssa, joka osoittaa edes pienintäkin kiinnostusta minuun. Haluan tuntea edes pientä kipinää minun ja miehen välillä, jotta alan hänen tutustumaan seursutelu yms. - mielessä.

        Tiedätkö, mikä sen kipinän sytyttää? Metrisellä mulkullaan sinua joka koloon jörnivä, päälläsi ähkivä alfasonni.


      • faktatietoa
        ,,, kirjoitti:

        noin tyhmän tohtorin vastaanotto ei voi olla kallis.

        Vitsit ovat yleensä ilmaisia.


      • äo:kin 143
        seku vain martta kirjoitti:

        omg,näin kypsän naisen näkökulmasta,mitä puhuu ns muka nainen ,huvittavaa,taitaa olla joku tosi pissis toivottavasti.....

        Juupa juu. Se on rumien keksintöä koko sisäinen kauneus, rumat luulevat olevansa sisäisesti kauniita, mutta miksi sitten ovatkin niin s***tanan katkeria ? En ole pissis, vaan aikuinen neljän lapsen äiti. Katkerien rumien takia en enää edes hoitoalalla ole, en jaksa sitä p*skaa mitä se todellisuus on rumien seassa.


      • someanswers
        vielä fiksumpi mies kirjoitti:

        mutta miksi fiksu sinkkunainen ajautuisi tuollaisiin keskusteluihin naimisissa olevien miesten kanssa? Jos miehellä on sormus niin älä herätä hänessä mitään turhia toivoja.

        Miksikö? Himot ne on hiirelläkin :)


      • Näinpänäin
        bart kirjoitti:

        Tämä on NIIN totta !!!

        Mitä kauniimpi nainen, sitä veemäisempi luonne. Tunnen monta kaunista naista, jotka pitävät miestänsä aivan tossun alla. Ja miesparat tottelevat, lähinnä kait siksi, että on sitten se kaunis edustusvaimo/tyttöystävä, jota näyttää kavereille.

        Mutta onhan niitä oikuttelevia emäntiä niissä rumissakin naisissa.
        Keskinkertaisen kaunis nainen on yleensä se paras vaihtoehto.

        Aaaaa! Oon niiiiiiiiiin samaa mieltä että tuli fiilis kuin olisin itse kirjoittanut!!!!

        Lähipiirissä on sinkkuja ja pariskuntia, joista löytyy todella vittumaisia muijia kauniimpien osalta. Mies jossain vaiheessa kyllästyy ja nostaa kytkintä. Kauniin kanssa mallien ym. Kanssa yritetään alkuun innolla, joka luonteen takia loppuu lyhyeen. Ei hullukaan mies jaksa ylidominoivaa, nalkuttavaa akkaa ulkonäön takia!


      • Anonyymi
        äo:kin 143 kirjoitti:

        Juupa juu. Se on rumien keksintöä koko sisäinen kauneus, rumat luulevat olevansa sisäisesti kauniita, mutta miksi sitten ovatkin niin s***tanan katkeria ? En ole pissis, vaan aikuinen neljän lapsen äiti. Katkerien rumien takia en enää edes hoitoalalla ole, en jaksa sitä p*skaa mitä se todellisuus on rumien seassa.

        Ja varmaan vielä yksinhuoltajakin, tsk tsk! Ironista että juuri satuitkin puhumaan katkeruudesta X)


      • Provokaattori2
        doctor of psyhciatri kirjoitti:

        Kyllä se on vaan parempi, että säälit itseäsi, luuseri ! Muka tiedät jotain, mutta se "tieto" on hatusta vedetty. Alan ammattilaisena tunnistan sinunlaiset luonnehäiriöiset luuserit heti. Siihen todellakin riittää muutama rivi tekstiä !! Mutta- jos tämä palsta auttaa sinua ahdingossasi, niin silloin se ajaa asiansa. Ehkä varmempi tapa olisi kuitenkin mennä ammattiauttajan puheille. Minä tietäisin keinot itsetuntosi kohottamiseen, mutta ... se maksaa... valitettavasti, koska en voi ottaa asiakkaita ilmaiseksi. Mutta- voisit varattomana saada sosiaalitoimistosta maksusitoumuksen psykologille tai psykiatrille. Mieti sitä.

        Alan ammattilaisia on montaa sorttia 10% hyviä, 40 keskivertoja ja loput "heikompia". Ammatitaitosi mainostaminen herättää vain yhden kysymyksen; 40 vai 10...?


      • Jeh22
        someanswers kirjoitti:

        Miksikö? Himot ne on hiirelläkin :)

        Jeh. Just ni. Ei rotilla, hiirillä kylläkin XD


      • Huh huh
        Näinpänäin kirjoitti:

        Aaaaa! Oon niiiiiiiiiin samaa mieltä että tuli fiilis kuin olisin itse kirjoittanut!!!!

        Lähipiirissä on sinkkuja ja pariskuntia, joista löytyy todella vittumaisia muijia kauniimpien osalta. Mies jossain vaiheessa kyllästyy ja nostaa kytkintä. Kauniin kanssa mallien ym. Kanssa yritetään alkuun innolla, joka luonteen takia loppuu lyhyeen. Ei hullukaan mies jaksa ylidominoivaa, nalkuttavaa akkaa ulkonäön takia!

        Siunun lähpiirin muijien takiako yleistät kaikki maailman kaunottaret samanlaisiksi hirviöiksi? Olen itse huomannut k.o naisia etenkin rumissa, ne vasta kauheita onkin!!


      • Onneksi en ole sinä
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmaan vielä yksinhuoltajakin, tsk tsk! Ironista että juuri satuitkin puhumaan katkeruudesta X)

        Sä taidat olla sellainen ruma ihminen, otan osaa :(


      • Olen kokenut saman
        äo:kin 143 kirjoitti:

        Juupa juu. Se on rumien keksintöä koko sisäinen kauneus, rumat luulevat olevansa sisäisesti kauniita, mutta miksi sitten ovatkin niin s***tanan katkeria ? En ole pissis, vaan aikuinen neljän lapsen äiti. Katkerien rumien takia en enää edes hoitoalalla ole, en jaksa sitä p*skaa mitä se todellisuus on rumien seassa.

        Olet niin oikeassa! Itse olen joutunut jättämään työpaikkani katkerien ja rumien juoruämmien takia, jotka yrittivät sabotoida urani. Onneksi olen löytänyt paremman työpaikan, jossa ilmapiiri on totaalisen erilainen, meillä on mukava ja tervehenkinen työporukka jossa on sekä miehiä että naisia.


      • Missä sun aivot on?
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmaan vielä yksinhuoltajakin, tsk tsk! Ironista että juuri satuitkin puhumaan katkeruudesta X)

        Se että on lapsia ei tee kenestäkään automaattisesti yh:tä eikä yksinhuoltajuus katkeraa. Omasta tekstistäsi paistaa jonkinlainen katkeruus...


      • kauneus katsojan silmiss
        seku vain martta kirjoitti:

        omg,näin kypsän naisen näkökulmasta,mitä puhuu ns muka nainen ,huvittavaa,taitaa olla joku tosi pissis toivottavasti.....

        Olen huomannut ilmiön millainen nainen minuun vetoaa kyllä se on sisäinen kemia.nainen voi olla vaikka kuinka kaunis niin ei sytytä siitä voi paistaa maskuliinisuus tai joku mikä ei tehoa voi jopa olla vastenmielinen.toisaalta ihan tavallinen nainen voi saada fibrat aikaseksi kyllä kauneus on katsojan silmissä ja niissä meille jokaiselle hyvin yksilöllisissä piirteissä siksi monet kysyy että mitähän se on tuossakin miehessä tai naisessa nähnyt.niinpä me peilataankin sitä omien lasien kautta.tietysti noin yleisesti ihmistä viehättää symmetria ja tasapaino mutta se on vain yksi pieni osa kokonaisuudesta lihavakin voi olla kaunis ja miellyttävä kuin myös kaunis ja sopusuhtainen itseään täynnä oleva tekee hänestä ruman


      • Totuus tästä asiasta
        kauneus katsojan silmiss kirjoitti:

        Olen huomannut ilmiön millainen nainen minuun vetoaa kyllä se on sisäinen kemia.nainen voi olla vaikka kuinka kaunis niin ei sytytä siitä voi paistaa maskuliinisuus tai joku mikä ei tehoa voi jopa olla vastenmielinen.toisaalta ihan tavallinen nainen voi saada fibrat aikaseksi kyllä kauneus on katsojan silmissä ja niissä meille jokaiselle hyvin yksilöllisissä piirteissä siksi monet kysyy että mitähän se on tuossakin miehessä tai naisessa nähnyt.niinpä me peilataankin sitä omien lasien kautta.tietysti noin yleisesti ihmistä viehättää symmetria ja tasapaino mutta se on vain yksi pieni osa kokonaisuudesta lihavakin voi olla kaunis ja miellyttävä kuin myös kaunis ja sopusuhtainen itseään täynnä oleva tekee hänestä ruman

        Kiva kuulla että kaikki miehet eivät ole yhtä pinnallisia mutta olet vain hienoinen poikkeus, suurin osa miehistä on todella ulkonäkö keskeisiä, samaa vikaa on naisissa yhtä lailla. Huomattu on sekin että kauniilta siedetään enemmän mm.huonompaa käytöstä ja ties mitä muuta. On tutkittukin että kaunis nainen huumaannuttaa miehen läsnäolollaan niin että ajan taju häviää täysin. Uskomatonta eikö? Miehet on todella persoja kauneudelle.


    • -----

      Miehet pelkäävät etteivät saa pitää misuaan sitten kun heidän päälakensa kaljuuntuu ja masu kasvaa ja verkkareit pysyvät jalassa vain henkseleiden avulla. Nuori kaunis nainen lähtee katselemaan komeampaa adonista, tavallisen näköinen pysyy rinnalla.

      • Realisti sinkku

        ...paitsi että siinä vaiheessa sen naisen naama roikkuu jo kuin rottweilerilla ja rintaliivit on korvattu kainalokoteloilla jo hyvän aikaa sitten.


    • muuta kysyttävää?

      Pariutumisen logiikka on seuraavanlainen. Miehet eivät halua itseään fiksumpaa naista (koska naista tulee heikompana sukupuolena pystyä vetämään myös tarpeen tullen vähän höplästä), joten he mieluummin valitsevat matalasti koulutetun ja hyvännäköisen, pinnallista luksuselämää suosivan bimbon joka pitää huolta itsestään mistään ja tältä saatavia hyödykkeitä (kuten kulutustavaroita vastaan). No mitä nämä hyvännäköiset fiksut naiset sitten saavat. No ensinäkin kylmää kyytiä tietenkin näiltä muuten vertaisiltaan menestyneiltä ja rikkailta miehiltä joten he tyytyvät komeisiin tavismiehiin, mutta koska tavismiehen itsetunnolle kolahtaa myös nenäkäs, huijaamattomissa oleva ämmä, he ottavat eron ja tyytyvät habitukseltaan oman tasoisiin mutta rumemmankin näköisiin naisiin pottunenineen ja lähes sikafarmarin kieltä käyttäviin, kouluttamattomiin tai alhaisen koulutustason omaaviin naisiin, jotka antavat seksiä miehen vaatiman määrän ja synnyttävät ja hoitavat miehen jälkeläiset.

      Miesten kielessähän tosin hyvännäköinen mutta menestynyt nainen on ruma tai tavis joten miehiltä ei tätä asiaa kannattane kysyä.

    • Käyttäkääkortsua

      Vahingossa... Se ruma tai tavisnainen antaa pillua helposti komealle miehelle, ja mies ajattelee, että voihan tuota kerran pari höylätä. Miespä ei vain tiedä sitä, että nainen ei väitteistään huolimatta käytä ehkäisyä ja kohta "pilsut pettää" tai muuta vastaavaa, vaikka ehkäisytehohan niillä on oikeasti lähes 100 % luokkaa. No ei muuta kun naimisiin paniikkiratkaisuna. Mies alistuu kohtaloonsa elättäjänä ja luulee ettei parempaa voi saadakaan ja kyllähän hän rakastaa lapsiaan, joten tahtoo olla liitossaan siksikin... Jos mies edes vihjaisee toiveestaan erota, on vaimo "kiltti" yllättäen ja - hups! Taas ehkäisy pettää!! OHO!!! Ja pitäähän sitä nyt jäädä liittoon, kun uutta lasta pukkaa jne...

      • 1+1=2

        Se on totta, että hormonaalinen ehkäisy ei käytännössä petä. Ainoa syy miksi se pettäisi on se, että pillerit jätetään syömättä. Sitä on taas sitten mahdotonta tietää onko ne jätetty syömättä vahingossa vai tahallaan. Todennäköisemmin tietysti tahallaan koska ne pitää unohtaa useampana päivänä, mutta never say never.

        Jos mies ei halua lapsia kannattaa käydä leikkauttamassa johtimet poikki. Pieni operaatio ja sen jälkeen ei tarvitse asiasta kantaa huolta. Suosittelen jokaiselle. Eikä pelkästään sen takia, että tarvitsisi pelätä naisen petosta. Vaikka naiseen voisi luottaakin, hormoneista luopuminen on hyvä idea. Nykyään e-pillerit ovat niin yleisiä ettei niiden negatiivisia vaikutuksia edes tajuta. Luultavasti aika monen avioeron taustatekijänä on ollut hormonaalinen ehkäisy ja sen vaikutus naiseen.


      • alma meedio
        1+1=2 kirjoitti:

        Se on totta, että hormonaalinen ehkäisy ei käytännössä petä. Ainoa syy miksi se pettäisi on se, että pillerit jätetään syömättä. Sitä on taas sitten mahdotonta tietää onko ne jätetty syömättä vahingossa vai tahallaan. Todennäköisemmin tietysti tahallaan koska ne pitää unohtaa useampana päivänä, mutta never say never.

        Jos mies ei halua lapsia kannattaa käydä leikkauttamassa johtimet poikki. Pieni operaatio ja sen jälkeen ei tarvitse asiasta kantaa huolta. Suosittelen jokaiselle. Eikä pelkästään sen takia, että tarvitsisi pelätä naisen petosta. Vaikka naiseen voisi luottaakin, hormoneista luopuminen on hyvä idea. Nykyään e-pillerit ovat niin yleisiä ettei niiden negatiivisia vaikutuksia edes tajuta. Luultavasti aika monen avioeron taustatekijänä on ollut hormonaalinen ehkäisy ja sen vaikutus naiseen.

        Ja muistetaanpa myös hormoniehkäisyn vaikutus ympäristöön ja varsinkin vesistöihin ja vesieläimiin; ei hyvä juttu.

        Pillereissäkin on muuten eroja: ehkäisyteho vaihtelee eri pillerilaaduilla. Teho sijoittuu 96-98 % välimaastoon. Vaikka muistaisi ottaa pillerit joka päivä.

        Ihmettelen suuresti suomalaisten miesten pelkoa sterilisaatiota kohtaan. Muualla länsimaissa suhtautuminen on erilaista, ja miehille tehdään moinen toimenpide huomattavan paljon useammin kuin täällä. Sterilisaatio on miehelle paljon pienempi operaatio kuin naiselle.
        Ehdottomasti kannattaisi kaikkien isäksi haluamattomien miesten käydä nipsauttamassa tuubit poikki. Loppuisi katkera jauhaminen pakkoliitoista raskauden takia, ja lässytys petollisista naisista jotka huijaavat miehiä.


      • Pill Popper
        alma meedio kirjoitti:

        Ja muistetaanpa myös hormoniehkäisyn vaikutus ympäristöön ja varsinkin vesistöihin ja vesieläimiin; ei hyvä juttu.

        Pillereissäkin on muuten eroja: ehkäisyteho vaihtelee eri pillerilaaduilla. Teho sijoittuu 96-98 % välimaastoon. Vaikka muistaisi ottaa pillerit joka päivä.

        Ihmettelen suuresti suomalaisten miesten pelkoa sterilisaatiota kohtaan. Muualla länsimaissa suhtautuminen on erilaista, ja miehille tehdään moinen toimenpide huomattavan paljon useammin kuin täällä. Sterilisaatio on miehelle paljon pienempi operaatio kuin naiselle.
        Ehdottomasti kannattaisi kaikkien isäksi haluamattomien miesten käydä nipsauttamassa tuubit poikki. Loppuisi katkera jauhaminen pakkoliitoista raskauden takia, ja lässytys petollisista naisista jotka huijaavat miehiä.

        Lisämuistutuksena vielä se, että kun puhutaan e-pillereiden tehoista ja viitataan noihin prosentteihin, niin se tietysti tarkoittaa ehkäisytehoa tilanteessa, jossa hedelmöitys muuten mahdollisesti tapahtuisi. Siis ei niin, että ehkäisyteho kaikki seksikerrat mukaan lukien olisi vain 96-98 %, vaan tuo on se prosentti niinä seksikertoina jolloin raskaaksi tuleminen ylipäätään on mahdollista. Tällaisia päiviähän on vain pari kuukaudessa (koska irronnut munasolu ei säily hengissä vuorokautta pidempään) ja jos pari ei harrasta seksiä joka päivä, on raskaaksi tulemisen mahdollisuus ilman ehkäisyäkin varsin pieni. Vuoteen saattaa osua esim, vain pari sellaista seksikertaa jolloin siittiö ja munasolu kohtaavat toisensa eikä näinäkään kertoina hedelmöittyminen ole varmaa. Siis kun epävarmoista kerroista vielä 96-98 % estetään, voidaan hyvällä omallatunnolla sanoa, että kaikki seksikerrat huomioiden ehkäisyteho on käytännössä 100 %.


      • liioittelua
        1+1=2 kirjoitti:

        Se on totta, että hormonaalinen ehkäisy ei käytännössä petä. Ainoa syy miksi se pettäisi on se, että pillerit jätetään syömättä. Sitä on taas sitten mahdotonta tietää onko ne jätetty syömättä vahingossa vai tahallaan. Todennäköisemmin tietysti tahallaan koska ne pitää unohtaa useampana päivänä, mutta never say never.

        Jos mies ei halua lapsia kannattaa käydä leikkauttamassa johtimet poikki. Pieni operaatio ja sen jälkeen ei tarvitse asiasta kantaa huolta. Suosittelen jokaiselle. Eikä pelkästään sen takia, että tarvitsisi pelätä naisen petosta. Vaikka naiseen voisi luottaakin, hormoneista luopuminen on hyvä idea. Nykyään e-pillerit ovat niin yleisiä ettei niiden negatiivisia vaikutuksia edes tajuta. Luultavasti aika monen avioeron taustatekijänä on ollut hormonaalinen ehkäisy ja sen vaikutus naiseen.

        voiko joku olla niin henkisesti epäkehittynyt, että väittää monien erojen johtuvan hormonaalisesta ehkäisystä? Hohohoijaaa...aina näitäkin asioita liioitellaan ja paisutellaan. Kohta ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.


      • 1+1=2?
        liioittelua kirjoitti:

        voiko joku olla niin henkisesti epäkehittynyt, että väittää monien erojen johtuvan hormonaalisesta ehkäisystä? Hohohoijaaa...aina näitäkin asioita liioitellaan ja paisutellaan. Kohta ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.

        Kuitenkaan kukaan ei ihmettele, jos kehonrakentajan riehuminen tai showpainijan perhetragedia laitetaan steroidien piikkiin. Tismalleen samasta asiasta kyse. Sukupuolihormonit vaikuttavat mielialaan ja käytökseen. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän, mutta vaikuttavat joka tapauksessa. Eikä se mene sillä tavalla, että vain testosteroni vaikuttaisi, mutta progestiinit tai estrogeeni ei vaikuttaisi.


      • vastuu myös miehellä

        Kai se mies tietää millaisesta touhusta lapsi saa alkunsa ja hoitaa asian itse, ellei halua lapsia. Vai onko komeat miehet tyhmiä? Eivät ymmärrä miten lapset saa alkunsa?


      • Se naaman ilme
        1+1=2 kirjoitti:

        Se on totta, että hormonaalinen ehkäisy ei käytännössä petä. Ainoa syy miksi se pettäisi on se, että pillerit jätetään syömättä. Sitä on taas sitten mahdotonta tietää onko ne jätetty syömättä vahingossa vai tahallaan. Todennäköisemmin tietysti tahallaan koska ne pitää unohtaa useampana päivänä, mutta never say never.

        Jos mies ei halua lapsia kannattaa käydä leikkauttamassa johtimet poikki. Pieni operaatio ja sen jälkeen ei tarvitse asiasta kantaa huolta. Suosittelen jokaiselle. Eikä pelkästään sen takia, että tarvitsisi pelätä naisen petosta. Vaikka naiseen voisi luottaakin, hormoneista luopuminen on hyvä idea. Nykyään e-pillerit ovat niin yleisiä ettei niiden negatiivisia vaikutuksia edes tajuta. Luultavasti aika monen avioeron taustatekijänä on ollut hormonaalinen ehkäisy ja sen vaikutus naiseen.

        Tässäpä hyvä kuva kun nainen kertoo olevansa paksuna:

        http://anintrospectiveworld.blogspot.fi/2012/10/surprises-keep-love-alive.html?m=1


      • asiantuntija2
        1+1=2? kirjoitti:

        Kuitenkaan kukaan ei ihmettele, jos kehonrakentajan riehuminen tai showpainijan perhetragedia laitetaan steroidien piikkiin. Tismalleen samasta asiasta kyse. Sukupuolihormonit vaikuttavat mielialaan ja käytökseen. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän, mutta vaikuttavat joka tapauksessa. Eikä se mene sillä tavalla, että vain testosteroni vaikuttaisi, mutta progestiinit tai estrogeeni ei vaikuttaisi.

        aika harvoin kehonrakentajat riehuvat. Kokemukseni mukaan bodarit ovat varsin mukavaa ja joviaalia porukkaa. He eivät kasvata lihaksia riehuakseen vaan esityslavaa varten.


      • Mievain91_
        liioittelua kirjoitti:

        voiko joku olla niin henkisesti epäkehittynyt, että väittää monien erojen johtuvan hormonaalisesta ehkäisystä? Hohohoijaaa...aina näitäkin asioita liioitellaan ja paisutellaan. Kohta ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.

        Ei estrogeeni niinkään, mutta progesteroni eli keltarahuashormooni... Sitä erittyy minulla n. viikko ennen kuukautisia niin paljon että kyllähän tuo väkisinkin vaikuttaa suhteeseen. En ole väkivaltainen, mutta saatan olla itsekäs ja saatan huutaa kumppanilleni mitä tyhmemmistä syistä. Kumppanini tietää tästä ja ymmärtää asian. Pyydän aina anteeksi ja tunnen mielipahaa siitä, että taas joka kierron päätteeksi se taas toistuu...

        Olin joskus e-pillereillä ja silloin mukana oli myös väkivaltaa. Lopetin pillerit melkein 4 vuotta sitten ja sen jälkeen ollut luomuna. Olo on paljon parempi ja olen edelleen järkyttynyt siitä, miten olen edes pystynyt joskus olemaan sellainen hirviö kuin olin muutama vuosi sitten. Kokeilin muuten eri pillerimerkkejä.
        Oli vain kaksi vaihtoehtoa miten tunsin. 1. Olin väkivaltainen ja raivohullu tai 2. itkin ja suunnittelin itsemurhaa 24/7 ja mitään muuta tunnetta en tuntenut kuin apaattisuutta ja surua - ilman syytä!

        Ikää on tosin senverran, ettei lapsen tuleminen olisi niin paha. Minulla on työkokemusta ja tällähetkellä osa-aikatyö koulun ohella (aikaisemmin välivuoden aikaan oli kokopäivätyö)


      • tyypillistä
        Mievain91_ kirjoitti:

        Ei estrogeeni niinkään, mutta progesteroni eli keltarahuashormooni... Sitä erittyy minulla n. viikko ennen kuukautisia niin paljon että kyllähän tuo väkisinkin vaikuttaa suhteeseen. En ole väkivaltainen, mutta saatan olla itsekäs ja saatan huutaa kumppanilleni mitä tyhmemmistä syistä. Kumppanini tietää tästä ja ymmärtää asian. Pyydän aina anteeksi ja tunnen mielipahaa siitä, että taas joka kierron päätteeksi se taas toistuu...

        Olin joskus e-pillereillä ja silloin mukana oli myös väkivaltaa. Lopetin pillerit melkein 4 vuotta sitten ja sen jälkeen ollut luomuna. Olo on paljon parempi ja olen edelleen järkyttynyt siitä, miten olen edes pystynyt joskus olemaan sellainen hirviö kuin olin muutama vuosi sitten. Kokeilin muuten eri pillerimerkkejä.
        Oli vain kaksi vaihtoehtoa miten tunsin. 1. Olin väkivaltainen ja raivohullu tai 2. itkin ja suunnittelin itsemurhaa 24/7 ja mitään muuta tunnetta en tuntenut kuin apaattisuutta ja surua - ilman syytä!

        Ikää on tosin senverran, ettei lapsen tuleminen olisi niin paha. Minulla on työkokemusta ja tällähetkellä osa-aikatyö koulun ohella (aikaisemmin välivuoden aikaan oli kokopäivätyö)

        syytä vaan joo pillereitä. tyypillinen suomalainen nainen joka syyttelee muita omista ongelmistaan.


    • tyhmä kysymys

      Tai ehkä juuri se nainen on se, johon mies on rakastunut. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, ja varsin heikko pohja parisuhteelle. Lempeä sydän, kaunis luonne ja toimivat kemiat voittavat ulkonäön - niin kliseistä kuin se onkin!

      • 78v mummeli

        Nuorena epävarmana tuhkimona minulle ilmestyi vierelle komeita, näyttävän näköisiä kundeja. Ei vielä miehen mitassa.
        Tyttö kaverit sitä ihmetteli miten niitä saan. En itsekään tiedä. Nyt ollessani eläkeellä ja nähden elämän mutkiin. Uskon herättäneeni heissä jonkun suojelu tarpeen. Katsos siihen aikaan ei suoraan menty sänkyyn ja nusastu. Vasta vihilä käytyä?!
        Vuosikymmeniä myöhemmin eräs heistä tavatessa sanoi minun olleen sellainen reppana jota piti ymmärtää.
        Olen ihan tavallisen näköinen, en ole koskaan meikannut, enkä pahemmin juossut muodin perässä. Hiirenharmaat hiukset.
        Nyt on mies kiintiöni täys, enkä edes halua riiata, kaverit riittää.


      • valitettava tosiasia

        Kyllä se merkkaa etenkin miehille, rumatkin miehet haluaa kauniita naisia.


    • 1+10

      Naiset deittaa ylöspäin miehet joutuvat deittaamaan alaspäin, monta kertaa nähty asia kun katsoo pareja.

    • kovaa ja korkeelle

      KAUNIILLA naisella On VALTAA johon miehet eivät pysty. Yleensä kaunis nainen ottaa komeita miehiä seuraansa silloin kun huvittaa mutta ei aio naimisiin. Tai jos menee naismisiin niin ottaa YTM.

    • zom bom

      Tavallinen harmaa hiirulainen pysyy avioliitossa eikä vieraissa juokse ja hoitaa lapset kodin.Kaunista naista vokotellaan eihan eri tavalla vaikka varattu oliskin.

      • alma meedio

        Olen eri mieltä.

        Vieraissa juoksee pääasiassa itseensä ja elämäänsä tyytymättömät ihmiset.
        Harmaissa hiirulaisissa on paljon luonteeltaan epävarmoja ja ilkeitä yksilöitä. Ne ne vasta vieraisiin ovatkin hanakoita menemään.

        Itse en monenkaan nykyihmisen kodinhoitotaitoja korkealle arvosta. Taitoa, tietoa, viitseliäisyyttä ja maalaisjärkeä puuttuu enemmän tai vähemmän suurimmalta osalta. Tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.


      • Bellaniña2
        alma meedio kirjoitti:

        Olen eri mieltä.

        Vieraissa juoksee pääasiassa itseensä ja elämäänsä tyytymättömät ihmiset.
        Harmaissa hiirulaisissa on paljon luonteeltaan epävarmoja ja ilkeitä yksilöitä. Ne ne vasta vieraisiin ovatkin hanakoita menemään.

        Itse en monenkaan nykyihmisen kodinhoitotaitoja korkealle arvosta. Taitoa, tietoa, viitseliäisyyttä ja maalaisjärkeä puuttuu enemmän tai vähemmän suurimmalta osalta. Tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

        Kokemukseni perusteella täysin samaa mieltä!


      • totuus
        alma meedio kirjoitti:

        Olen eri mieltä.

        Vieraissa juoksee pääasiassa itseensä ja elämäänsä tyytymättömät ihmiset.
        Harmaissa hiirulaisissa on paljon luonteeltaan epävarmoja ja ilkeitä yksilöitä. Ne ne vasta vieraisiin ovatkin hanakoita menemään.

        Itse en monenkaan nykyihmisen kodinhoitotaitoja korkealle arvosta. Taitoa, tietoa, viitseliäisyyttä ja maalaisjärkeä puuttuu enemmän tai vähemmän suurimmalta osalta. Tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

        olen eri mieltä. Kauniiit tytöt, myöhemmin naiset, tottuvat siihen että jos jokin menee vikaan, uusi poikaystävä on heti jonon kärjessä. Ei tarvi panostaa suhteen hoitamiseen eikä ristiriitojen selvittämiseen. Vaatimattomamman näköinen tyttö/nainen joutuu odottamaan omaa kultaansa ehkä pitkäänkin ja sen lopulta saadessaan, taistelee kuin naarasleijona sen pitääkseen.


      • Kolikon kääntöpuoli
        totuus kirjoitti:

        olen eri mieltä. Kauniiit tytöt, myöhemmin naiset, tottuvat siihen että jos jokin menee vikaan, uusi poikaystävä on heti jonon kärjessä. Ei tarvi panostaa suhteen hoitamiseen eikä ristiriitojen selvittämiseen. Vaatimattomamman näköinen tyttö/nainen joutuu odottamaan omaa kultaansa ehkä pitkäänkin ja sen lopulta saadessaan, taistelee kuin naarasleijona sen pitääkseen.

        Ja siltikin juuri ne rumat/ ei minkään-näköiset käy eniten huorissa ja harrastaa irtosuhteita. Miestäkin vaihtavat kuin paitaa kun kauniit naiset ovat joskus pitkiäkin aikoja sinkkuina ja sitten kun pariutuvat tekevätsen tosissaan ja ovat pitkään suhteessa, ehkä jopa koko ikänsä jos hyvä tuuri käy.


      • ikä armahtaa

        Varattuna oleminen ei anna suojaa kauniille naiselle vaan hän joutuu sietämään iskuyrityksiä, ikävä kyllä. Ikä tai rankka lihominen pelastavat kauniin naisen jatkuvalta, ei toivotulta, miesten huomiolta


      • Kauneus kestää ikää
        ikä armahtaa kirjoitti:

        Varattuna oleminen ei anna suojaa kauniille naiselle vaan hän joutuu sietämään iskuyrityksiä, ikävä kyllä. Ikä tai rankka lihominen pelastavat kauniin naisen jatkuvalta, ei toivotulta, miesten huomiolta

        Ei pelasta jos ei rupsahda ennen aikojaan tai paisu muodottomaksi. Kaunis voi olla viisikymppisenäkin.


    • hahahaahha

      Taitaapi aloittaja olla sellane omasta mielestään kovakin alfauros, muttei naista vaan saa... Katkeruutta!! ;)

      • eronnut

        No eipä taida olla katkeruutta. "se joka vapaana elää se yksin herää"


    • mr nice guy

      Nykyään ei ole tarjolla kuin lihavia rumia naisia. Ne kauniit on niin nirsoja ja vit.tumaisia luonteeltaan että kukaan ei halua . Itse ottaisin ruman lihavan naisen.

    • oiskonäin?

      Sitä saa pettää sitten paremmalla omallatunnolla ja hyvästä syystä

    • Tsädääm

      Ainakin puolet niistä "taviksista" naisista on ollut ennen avioitumista takuulla niitä rotunaisia.. joista avioliitto on vienyt sitten hehkeyden vuosien myötä. :)

      Niin vaan käy.. varsinkin jos mies ei panosta yhtään perheeseen. Kait itekin riutuis ja räytyis, jos pitäs hoitaa pahimmillaan vuoroduunia, ok-taloa pihoineen ja lapset siihen päälle viel pitää puhtaina ja ruodussa. :D Onneks mun miesmaku ei suosi tuollaisia..

      Osalla taas on se rotunainen silti kotona vaikkei siel Citarin käytävällä oliskaan ns.ykköset niskassa. ;)
      Itekin tykkään miellyttää miestäni ja laittautua, varsinkin makkarin puolella.. mutten erikseen kauppaan tai töihin kuin sen verran mitä vaaditaan. Rumassakin repussa voi olla kuules herkulliset eväät.. siinä avioitumisessa vie voiton luonne ja hyvä paketti kaikinpuolin, tervejärkisillä miehillä :)

      • totta tämäkin

        Tässä viestissä on vinha perä, ja tuohan on sitä, mitä tietynlaiset naiset eivät halua/osaa nähdä muissa naisissa. Virheitä osoitellaan, vanheneminen huomataan, onneksi eivät koske osoittelijaa itseään.


    • kukkis

      Sopiva kumppani voi tulla monenlaisessa paketissa.

    • kysyn vaan.

      Miksi naiset naivat puliukkojen ja naisten haakkajien kanssa.

      • niin se on

        Nai nai nainen.


      • ex-kaunotar

        Kun ei muille ole kelvannut. Varsinkin jos on fiksu ja omillaan toimeen tuleva. Tavismiehet eivät uskalla lähestyä ja ne tasokkaimmat ei halua, kun niille on niin kova uhka. Koettu on. Nykyään elän yksin.


      • M€nninkäinen

        Tämä tosiaan kyllä ihmetyttää joskus.

        Totuus kuitenkin lienee se, että kauniit naiset ovat useinmiten jo varattuja.


    • Rumat aloitteellisia

      Kauniit naiset eivät periaatteesta alistu koskaan itse tekemään aloitetta vaan tyytyvät niihin, ketkä heitä lähestyvät. Yleensä he "nappaavatkin" sen härsikimmän ja päällekäyvimmän pelimiehen, joka sitten tykästyy muutamaksi kuukaudeksi siihen kauniiseen. Vaaleat kauniit naiset suosivat tummmia ja mustia, brunettet varakkaita. Koska kaunis nainen saa jatkuvasti paljon aloitteita ja vain ne kohteliaimmat ja sinnnikkäimmät lirkuttelijamiehet onnistuvat tavoitteessaan. Kaunis nainen pitää kantaa sänkyyn.

      Rumia naisia taas pelimiehet eivät viekottele ja suurin osa suomalaisista miehistä ei juuri tee aloitteita. Rumat naiset ovat tottuneet jahtaamaan miehiä, kun kukaan ei heitä itse lähesty ja tietysti he aloittavat niistä komeista ja hyvistä miehistä. Rumat naiset ovat myös älykkäämpia ja koulutetumpia kuin kauniit naiset ja he tunnistavat pelimiehet jo kaukaa eivät kajoa heihin. Tämä onkin viisasta sillä pelimies viettäisi vain yhden yön (tai ehkä tunnin) ruman naisen kanssa. Komeat ja varsinkaan hyvät miehet taas eivät itse ole kovin aloitteellisia sillä he saavat itsekin aloitteita naisilta, tosin vain ihan taviksilta ja tietysti niiltä ei niin kovin kauniilta naisilta. Jotkut duunarimiehet saattavat ottaa myös hyvin ansaitsevan pystyynkuivaneen koulutetun naisen turvatakseen itselleen paremman toimeentulon. Normaalit hyvät naiset jäävät rannalle, kun he eivät kehtaa olla päällekäyviä ja rumat naiset kiskovat ne kunnon miehet kamarin puolelle vaikka väkisin.

      Eli mitä vähemmän kaunis ja haluttu nainen on, sitä aloitteellisemmaksi hän on tottunut. Ja mitä aloitteellisempi ja tummempi mies on, sitä paremmat mahdollisuudet hänellä on onnistua saamaan juuri kaunis vaalea nainen.

      Kaupungin parhaat asuntoalueet ovat täynnä mielenkiintoisia pareja: varakkaan miehen pokanneita brunettenaisia, pystyynkuivaneita hyvin ansaitsevia akateemisia naisia mörökölli ukkoineen sekä muuten rumia mutta hyvin menestyviä naisia hyvine miehineen.

      Sitten siitä välistä löytyy tietysti kaikenlaisia, yleensä tavis&tavis, kaunis & härsi pelimies tai sitten ruma nainen & hyvä komea mies.

      Laitakaupungilta löytyvät tummat lirkuttelevat ulkolaiset kauniine tyhmine blondeineen ja kauniit yh. naiset, jotka liekuttelevat lapsia ex pelimiehilleen. Pelimiehiä on suhteellisen vähän mutta heidän naisia ja lapsia on monin verroin enemmän.

      • :)))

        Olipas mielenkiintoinen, krh, kaupunkikartoitus.


      • Vaivaa näit

        Heh, hauska pitkä kartoitus "kentältä". Ihan pihalla olin, kun yritin sijoittaa itseäni tuohon pelikentälle ; )


      • Jotain vaan...

        Jestas mitä yleistystä "Rumat aloitteellisia"! Olen vaalea, koulutettu ja ihan kaunis nainen varakkaalta alueelta, enkä pidä tummista miehistä. Ja että blondit on tyhmempiä kuin brunetet? Toki voi olla, että blondinaiset saavat enemmän huomiota ulkomaalaisilta tummilta miehiltä, mutta ei kaikki blondit heille "antaudu". Sen kyllä uskon, että rumemmat naiset, jotka eivät ole ujoja, tekevät aloitteita enemmän kuin kauniit naiset, joiden ei tarvitse "vaivautua". Onhan niitä komeita, mutta ujoja miehiäkin, jotka ovat mielissään kun nainen (vaikka rumempi) tekee aloitteen.


      • monenlaisia

        Tosi hyvä analyysi. Tästä johtunee myös, että harvoin näkee tosi kaunis nainen ja komea mies pareja, koska kumpikaan yksilö ei tee aloitetta toisensa suhteen. Ehkä myös siksi, että kaunis/komea yksilö ei tosiasiassa hirveesti arvosta ominaisuuttaa, josta on saanut nauttia koko ikänsä. Kaunis/komea saattaakin arvostaa ihan oikeesti muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä.


    • Boobs bigger

      Kauniit naiset ottavat kenet haluaa ja mielellään vakavaraisen vaikka tylsän akteemisen miehen.Kun sille antaa seksiä joka viikko -mies on onnellinen.Kaunotar voi halutessaan pitää muita rakastajia(varakkaita) jotka kustantaa sen kauneuden :D

      • pakit fiksuimmilta?

        Kauneus on katsojan silmissä, eikä silikonihorokaan kaikkien silmää miellytä.


      • Korjaus

        Eiköhän se kiltti akateeminen mies juuri kustanna sen kauneuden ja sit halutessaan rouva käy kylässä just sen "köyhän" ihkun luona, johon törmäs salilla.


    • Naisetonna

      Miehet naivat rumia naisia, koska kauniit on jo joku muu varannut. Sitä paitsi ne rumat ovat usein luonteeltaan paljon miellyttävämpiä (=oikeita ihmisiä). On paljon mukavampaa, kun vierellä on aito nainen eikä pelkkä näyttelyesine.

      • Päinvastoin

        Ai että rumat naiset ovat luonteeltaan miellyttävämpiä kuin kauniit? Näkisin asian pikemminkin päinvastoin, kauniit naiset nauttivat elämästään enemmän kuin rumat. He oikein säteilevät hyvää oloa ympäristöönsä, ovat positiivisempia kuin rumat ja heillä on parempi itsetunto. He ovat itseensä tyytyväisiä. Rumat ovat katkeria, elämäänsä kyllästyneitä, negatiivisia ja herkästi kateellisia muille. Kaikkein ilkeimmät tapaamani naiset ovat olleet juurikin niitä rumia.


      • Naisetonna
        Päinvastoin kirjoitti:

        Ai että rumat naiset ovat luonteeltaan miellyttävämpiä kuin kauniit? Näkisin asian pikemminkin päinvastoin, kauniit naiset nauttivat elämästään enemmän kuin rumat. He oikein säteilevät hyvää oloa ympäristöönsä, ovat positiivisempia kuin rumat ja heillä on parempi itsetunto. He ovat itseensä tyytyväisiä. Rumat ovat katkeria, elämäänsä kyllästyneitä, negatiivisia ja herkästi kateellisia muille. Kaikkein ilkeimmät tapaamani naiset ovat olleet juurikin niitä rumia.

        Minä taas olen omien kokemusteni perusteella päätynyt siihen, että Kauniit naiset ovat tylyjä, ylpeitä, pinnallisia, ylimielisiä, nokka pystyssä kulkevia, vähempiosaisia halveksivia keikistelijöitä. Sen sijaan ne Rumat naiset ovat empaattisia, avuliaita, muut huomioon ottavia, ystävällisiä, syvällisiä, ajattelevia: oikeita ihannenaisia!


      • stop it
        Päinvastoin kirjoitti:

        Ai että rumat naiset ovat luonteeltaan miellyttävämpiä kuin kauniit? Näkisin asian pikemminkin päinvastoin, kauniit naiset nauttivat elämästään enemmän kuin rumat. He oikein säteilevät hyvää oloa ympäristöönsä, ovat positiivisempia kuin rumat ja heillä on parempi itsetunto. He ovat itseensä tyytyväisiä. Rumat ovat katkeria, elämäänsä kyllästyneitä, negatiivisia ja herkästi kateellisia muille. Kaikkein ilkeimmät tapaamani naiset ovat olleet juurikin niitä rumia.

        Älkää yleistäkö, ihmiset! Suvaitsevaisuutta peliin!


      • ruoansuufani
        stop it kirjoitti:

        Älkää yleistäkö, ihmiset! Suvaitsevaisuutta peliin!

        'ollaan enkeleitä toisillemme'


    • small talk

      Olen samaa mieltä.

    • trrrkw

      Nainen on kaunis. Ennen avioliittoa. Siitä alkaa rupsahtaminen. Siksi naiset haluaa nopsaan naimisiin. Että mies ei jätä kun nainen lihoaa.

    • Varma valinta

      Olisikohan niin että ruma ei saa tilaisuutta pettää ulkonäkönsä takia ja ovat siksi luotettavampia? Myös perheen äitinä he ovat uskottavampia ja enemmän perhekeskeisiä kun kauniit miettivät enemmän pinnallisia juttuja kuten bilettämistä, meikkailua yms.

      • Tai..

        Ja sitten taas kaikki kauniitkaan naiset eivät ole kuonteeltaan pettäjiä!Eivätkä petä periaatteensa vuoksi!!!


    • Varma valinta

      En ole niin väittänytkään enhän? Kannattaa aina lukea tekstit huolella, sanoin vain että se on TODENNÄKÖISEMPÄÄ kuin ruman naisen kohdalla. On muuten tutkittu juttu että kaunis nainen aiheuttaa miehelle tuplasti enemmän stressiä kuin vaatimattoman näköinen. Syytkin ovat selvät: pelko siitä että nainen lähtee tilaisuuden tullen toisen miehen matkaan tai että nainen pettää.

    • Ruma ukko

      So what. On niissä naisissa muutakin kuin ulkonäköä.

      • Syötte sananne

        Jaa-a ja silti te miehet halautte vain niitä kauneimpia ja valitsette sellaisia puolisoikseen. Aina miehet väittää että ei sillä ulkonäöllä ole väliä ja ja että rumakin nainen kelpaa mutta sitten kun kasvotusten tapaavat kauniita naisia nuo ajatukset unohtuu aika äkkiä.


      • dfgvbhjnmlk,
        Syötte sananne kirjoitti:

        Jaa-a ja silti te miehet halautte vain niitä kauneimpia ja valitsette sellaisia puolisoikseen. Aina miehet väittää että ei sillä ulkonäöllä ole väliä ja ja että rumakin nainen kelpaa mutta sitten kun kasvotusten tapaavat kauniita naisia nuo ajatukset unohtuu aika äkkiä.

        Kantsis myös ottaa huomioon, kuka on sanonut kelpuuttavansa ja kenet... Ihmiset on kiinnostuneita suunnilleen oman "tasoisistaan" ihmisistä. Jos on itekkin ruma, niin kai sitä sillon voi ihan helposti sanoo, että kelpuuttaa ruman.


      • Ruma ukko
        Syötte sananne kirjoitti:

        Jaa-a ja silti te miehet halautte vain niitä kauneimpia ja valitsette sellaisia puolisoikseen. Aina miehet väittää että ei sillä ulkonäöllä ole väliä ja ja että rumakin nainen kelpaa mutta sitten kun kasvotusten tapaavat kauniita naisia nuo ajatukset unohtuu aika äkkiä.

        No toivotaan että sullakin käy tuuria. Ei se ulkonäöstä ole aina kiinni.


      • Welcome Real World

        Ja silti on tutkimuksissakin todettu jo yleisessä tiedossa oleva asia: miehet nai naisensa pääasiassa ulkonäön perusteella, naiset taas statuksen. Eli pinnalliset lähtokohdat on kaikilla.


    • Jätä se

      Sika !

    • Elämän Viisauksia

      Pysyvässä suhteessa roolit ovat sitä paitsi usein lukkiuituneet. Jos alkaisit spontaanisti peuhata vaimosi kanssa tavalla, joka tulee yllättäen mieleesi , hän saattaisi saada sydänkohtauksen. Miehellä syrjähyppy on yksinkertaisesti veressä. Onhan hän viettänyt elämänsä onnellisimmat hetket toisen miehen vaimon sylissä. Äitinsä.

    • vastaus kaikille

      Koska elämänkumppanissa ovat ulkonäköä paljon tärkeämpää:

      - kiva luonne
      - yhteiset jutut
      - huumori
      - hauska elämä
      - kaunis sielu ja sydän
      - hyväsydämisyys
      - kaikki yhdistävät asiat

      Siinä ei jollain painolla yms. ole mitään merkitystä. Pitemmän päälle ihan muut asiat ratkaisevat parin valinnan. kertoo mies.

      • kohtuus

        Kyllä sillä painolla on merkitystä kuten muullakin ulkonäöllä ja itsestään huolehtimisella. Nainen saa olla hietman pullukka, mutta,ös jos on kunnon läski, niin mieheltä voi mennä halut. Läski kertoo myös siitä, että on välinpitämätön ja laiska hoitamaan kuntoaan, pystyneekö muutakaan hoitamaan.


      • tarkennas vielä

        Hyvä lista, sitä mä vaan ihmettelen, että miksi tosi monella tutulla miehellä on taviksen tai vaatimattoman näköinen muija, joka ei ole kiva luonteeltaankaan (osa tosi nalkuttajia, katkeria ja muutenkin kamalia, että missä se kirjoittajien teoria on siitä että sisäinen kauneus kompensoisi ulkoista rumuutta?),
        heillä ei tunnu olevan mitään muuta yhteistä kun korkeintaan talolaina ja siitäkin tulee riitaa,
        huumori on tietenkin suhteellista, mutta olisi ehkä helpompaa ymmärtää se, jos ne naiset joskus nauraisivat tai vitsailisivat jollain muulla kun äijänsä haukkumisella,
        hauska elämä ei kuvaa sekään niiden nipottajien elämää (paitsi tietty, jos nipottaminen on hauskaa heistä?)
        kaunis sielu??! No, jo edellä mainitut kuvaa hyvin sitä, että tuskin sen kauniimpi kuin kenelläkään muullakaan
        hyväsydämisyyttä kai se holhoaminen, epäileminen ja kuivuuskin sitten on,
        ja kaikki yhdistävät asiat... No, molemmat tyytyy toiseen, lapset tulee siihen kuin vahingossa ja kun lainaakin on eikä ketään muuta kumpikaan usko löytävänsä, niin siinä se tuntuu olevan riittävät yhteiset tekijät monellekin liitolle.

        Tuleekin siis mieleen, että kun se ei selkeästi ulkonäöstäkään ole kiinni eikä nuo tärkeämmätkään asiat paina, niin mikähän muu painaa, paitsi joskus muija ja sekin liikaa, ja joskus äijä, mutta ainakin on pelivara mennyt, ettei tartte naisenkaan valittaa, että tarttis väsyneenä seksiin suostua, kun ei se enää toimi.

        Tuntuu todella, että aika monella pidemmän päälle parivalinnan ratkaisee ne ihan muut asiat, mutta siis mitä ne muut asiat oli?


      • asianlaita

        Nuo ominaisuudet ei ole koskaan rumassa naisessa, en ole sellaista eläessäni tavannut. Se on myytti, yhtä olemassa kuin Aku Ankka tai joulupukki.


      • Läpimätiä tapauksia

        Nuo ominaisuudet EI voi olla rumassa naisessa johtuen heidä huosta itsetunnostaan ja kateudestaan kauniita naisia kohtaan joka näkyy tämänkin ketjun viesteistä.


    • Panomies

      Tosimies kun ei ota vaimokseen koriste esinettä joka ei osaa laittaa ruokaa,pestä pyykkiä, synnyttää jälkipolvet ymym

    • Eläke Timpuri

      Miehet on viisastuneet. Mitä sillä hyvännäköisellä naisella tekee jos hän ei osaa hoitaa kotia tai ei välitä siintä. Parempi sellanen gimma joka viihtyy himassa ja osaa kanssa asiat. En tarkoita ,että pitäisi hoitaa yksin jos molemmat käy töissä. On kumminkin parempi jos himassa on kotitöistä ymmärtävä nainen joka sanoo miten hommat hoidetaan ,niin on siellä kämpässä viihtyisänpää jos vielä hallitsee leipomiset ja ruuanlaitot niin satavarma et vie voiton osamattomalta namupalalta. On se tietty makeeta dallaa sellanen kinkku kainalossa mut pitemmänpäälle rupee tökkii jos ei nirppanokasta muuhun ole.

      • morjens.

        Niin ja luonne voi olla kuin noita-akalla. Kuka helvetti sellaista jaksaa paria päivää kauempaa. Jos vielä alko yms. ongelmia niin morjens vaikka ois minkänäköinen blondi.


    • Ei ruma

      kasvoiltaa vähän rehevä on kiva peuhata sängyssä sellaisen kanssa.

    • ihmettä riittää

      Minä ihmettelen sitä että miten niin hemmetin rumat ja myöskin lihavat miehet,saavat kauniita mallinmitoissa olevia naisia....usein näkee hemmetin ruma mies,ja nätti vaimo....

      • raha houkuttaa

        Niillä on rahaa ja / tai valtaa.


      • No mutta joo!
        raha houkuttaa kirjoitti:

        Niillä on rahaa ja / tai valtaa.

        Totta kai! Mies valitsee ruman/läskin/ulkoisesti vähemmän viehättävän, koska on syvällinen, arvostaa luonnetta ja rakastaa naista, mutta nainen valitsee ruman/läskin/ulkoisesti vähemmän viehättävän koska on pinnallinen, haluaa rahaa tai valtaa.
        On teillä tosi syvällisiä ajatuksia ihmisistä.


    • kaunis

      Kun ottaa ruman naisen tai miehen, se on kuin laittaisi pankkiin rahaa, rumuus ei kun lisääntyy, mutta kauneus on katoavaa.
      Mutta tosiasiassa itsensä kauniina pitävät ovat keskittyvät itseensä, etteivät huomaa toista, kuka halvaa olla kakkonen eikös pidä olla tasavertainen suhde. eikä kumpikaa korosta sitä ns. kauneuta kun se on tosiasia että se on katoavaa.
      Vanhoissa viisauksissa on sittenkin perää moni kakku kaunis päältä, mutta mitä löytyy sisältä ????

      • missä??

        Nimenomaan, sen kakun takia ihmiset oikein vaatimalla vaatii nettideitti-ilmoituksiinkin kuvaa, koska ovat niin syvällisiä, että haluavat varmistaa, että kumppani on mahdollisimman ruma, koska aivan varmasti kaikki kauniit kakut on sisältä tosi rumia.
        Mutta se on hienoa, että sä et kuitenkaan ulkonäön perusteella tuomitse.


    • "ruma" totuus:D

      Naisten jotka kysyvät ensimmäisessä viestissä nettitreffeillä kuvaa on varmaan mahdoton ymmärtää että mies menee naimisiin sen kanssa johon rakastuu ja jolta saa rakkautta. Maailmassa kun on muutakin kuin ulkonäkö ja matkailu:D

    • JouVaari

      Hei!
      Miksi sanoit ruman? Ehkä nämä miehet katsovat sinun sisälle, --- sydämeen--. Kauneus on katsojan silmissä. Tapasin joskus valtakunnan julkiksen, joka protesoi määrätynlaisia sukkia. Enpä olisi halunnut "kaunotarta" vuoteeseen. Niin että tämä on minun makuni.
      JouVaa

    • Vanha viisaus.

      Rumuus menee luihin ja ytimiin. Jos nainen on kaunis, niin hyvin usein on myös hyvä luonteinen. Tällaisella naisella on hyvä itsetunto ja sisäinen kauneus loistaa ulospäin.

    • 12+10

      Nojaa. Minun mielestä kaikki nuoret parit on aika hyvännäkösiä. Ihmiset kuitenkin ikääntyy ja kaikki rupsahtaa. Miehissä on vielä enempi ylipainosia kuin naisissa. Miehiä vaivaa myös kaljuuntuminen. Ne jotka ei hyäksy ikääntymistä ja leikkii ikinuoroa, on jokseenkin surkuhupaisia.
      Viisas valitsee puolison ennenkaikkea luonteen ja yhteisten kiinnostuksenkohteiden perusteella. Ne pitää liiton kasassa.

    • Ei ole rumat tai kauniit naiset huolineet minua puolisokseen?? Joten vastatkaapa tähän haasteeseen.

    • Rumat perkeleet!

      Olen samaa mieltä.

    • Siksipä

      koska se luonne ja yhteensopivuus ei ole ulkonäöstä kiinni. Joskus kaunis ulkonäkö on vain kuori ja sisällä ei paljon mitään. Ketä kiinnostaa. Ei sellaisen kanssa voi elää normaalia arkea. On myös kauniita naisia ja rumia miehiä ja ihan sama juttu. Tai ehkä sillä miehellä on sievoisesti rahaa?

    • ggggggggggg

      En minä ole nähnyt tällaisia pareja. Missäpäin Suomea?

    • Ei liikaa läskiäkään

      Kaunis ulkonäkö viestii pinnallisesta ja kuvainnollisesti elottomasta naisesta.

      • Kaunis nainen

        Miten niin? Jos joku on luonnostaan kaunis, niin onko hän automaattisesti muka pinnallinen?


    • yh.

      en tiedä, luonto valitsee ettei tule eroa enne kuin lapset on tehty
      kun se on mennyt tähän,

      pitäs vanhempien antaa valita puoliso niin ei tulis eroja

    • Kylmät kädet

      Pienikalloiset loisapinat ottavat elättäjäkseen naiivin suomalaisen naisen, mutta muslimilla saa olla useampikin vaimo. Jostain syystä naiset pitävät komeina noita karvaisia, matalaotsaisia kelmusilmiä, joilla on alle litran kokoiset aivot.

      • viisaus

        Neandertaali olisi parempi valinta, niillähän oli nykyihmistä isommat aivot.


      • Kylmät kädet
        viisaus kirjoitti:

        Neandertaali olisi parempi valinta, niillähän oli nykyihmistä isommat aivot.

        Eri ihmislajeja ei voi verrata keskenään.


    • tylytä vähän,,,

      Mikään ei ole niin herkullista kuin palauttaa jo keski-ikää lähestyvä itseään täynnäoleva bimbo maanpinalle. Siihen riittää lause tai muutama sana.
      Kokemuksesta voin kertoa että jos olet verbaalisesti lahjakas niin
      kommenttisi muistetaan vuosikymmeniä.

      • hulluilla ilmaiset

        Onpa sulla halvat huvit.


    • Sarvi10

      Vanhempi sarvi!
      Kyllä se niin on, että "rumilta" naisilta ei saa tautia ja vähemmän käyttötunteja takana!

      Ylesesti kauniit naiset on nirppanokkia, pihtareita ja kynsienviilajia!

      Eikös niin ole ,että kaikki naiset näyttää kauniilta, kun on tarpeeksi juonut.


      Elämä opettanut mailmalla!

      • pihtari joka jakaa??

        Jos kauniit naiset on pihtareita eli eivät anna, niin miten niiltä nyt olisi todennäköisempää tauti saada? Ja jos rumat on anteliaita, niin eikös silloin niitä käyttötunteja ole rumilla enemmän ja se taudin saamisen riskikin kasvaa melkolailla?
        Jos taas itse olet seksiä harrastanut, niin eikös se kuitenkin kaikkein suurin riski ole niillä naisilla saada sinulta se tauti?


    • 6+88

      Miehet etsivät makunsa (kauneus on katsojan silmissä) mukaisesti kauneimman ja mukavimman ihmisen, jonka voivat saada kohtuu ajassa. Kaikki optimoivat parinsa, mutta kauneus ei ole kuitenkaan tärkein mittari. Siksi oikein hyvän näköiset jäävät joskus rannalle ja joutuvat ottamaan kaltaisensa naristin puolisoksi. Sorry.

    • Trash

      Ehkä sisäinen kauneus onkin se mikä loppujenlopuksi merkkaa, eikä ulkonäkö? Itselläni oli suhde hyvin muodollisen ja ihan hyvän näköisen naisen kanssa, mutta päästä täysin bimbo, ja kun sen huomasin niin kyllä loppu suhde, seksiä jäin kaipaamaan (ainoa asia) ja niin helvetin kova manipuloimaan ja valehtelemaan että oksat pois. Että sellasta.

    • jaa-a

      Ehkä he ovat oppineet läksynsä?

      • vaatimaton hyvä

        Kauniit naiset satsaavat kaikki rahansa vaatteisiin, kenkiin ja muuhun kauneudenhoitoon. Miehen pitää olla varakas, hyvin ansaisseva ja omata rautaiset hermot mikåli kestää sellaista.


      • ei tällätä
        vaatimaton hyvä kirjoitti:

        Kauniit naiset satsaavat kaikki rahansa vaatteisiin, kenkiin ja muuhun kauneudenhoitoon. Miehen pitää olla varakas, hyvin ansaisseva ja omata rautaiset hermot mikåli kestää sellaista.

        Moni ns. luonnonkaunis nainen kulkee hyvinkin vaatimattomissa vaatteissa mutta silti saattaa näyttää aika upealta. Mistä mahtaa johtua? Tiedän kaunottaria, jotka ovat aika rentoja oman pukeutumisensa suhteen, joten eipä taas yleistetä.


      • Kestäkää se
        ei tällätä kirjoitti:

        Moni ns. luonnonkaunis nainen kulkee hyvinkin vaatimattomissa vaatteissa mutta silti saattaa näyttää aika upealta. Mistä mahtaa johtua? Tiedän kaunottaria, jotka ovat aika rentoja oman pukeutumisensa suhteen, joten eipä taas yleistetä.

        Sama, tiedän tuhottomasti kauniita naisia, joilla on rento tyyli ja meikkaavat todella hillitysti hyvä jos ollenkaan.

        Kateelliset naiset yrittävät jotakin keksiä että kauniit naiset näyttäisivät keinolla millä tahansa huonommilta muiden silmissä.

        Rumat naiset yrittävät epätoivon vimmalla uskotella että kauniiden naisten ulkonäkö on vain laittatumisen ansiota, kaikki me tiedetään ettei asia ole oikeasti näin. J

        os naisen kauneus on tehty keinotekoisesti meikillä sun muilla lisukkeilla niin miten selitätte sen että kaikki naiset eivät ole lähellekään samaa tasoa ulkonäöllisesti edes täydessä pakkelissa? Niinpä! Toiset vaan on kauniita ja toiset ei.


      • booom!
        ei tällätä kirjoitti:

        Moni ns. luonnonkaunis nainen kulkee hyvinkin vaatimattomissa vaatteissa mutta silti saattaa näyttää aika upealta. Mistä mahtaa johtua? Tiedän kaunottaria, jotka ovat aika rentoja oman pukeutumisensa suhteen, joten eipä taas yleistetä.

        Tarkoitatko lököttäviä collareita ja huppari-linjaista pukeuttumista? tai verkkari-lookia?


    • kiesus

      siis tässä on nyt vastakkain näköjään lihava, ruma ja tyhmä sekä kaunis, hoikka ja fiksu.Onhan niitä nyt muitakin yhdistelmiä. voihan se nainen olla ollut nuorempana hoikka, mutta lihonut myöhemmin
      ja aika heikolla pohjalla on jos tuijottaa vaan ulkonäköä. ihan älyttömiä nämä jutut täällä suomi24 sivulla.

    • Lauriina1

      Olen täysin samaa mieltä kuin "muuta kysyttävää" -nimimerkki. Ja kokemusta on viimeiseltä viideltä vuodelta..fiksu, ajatteleva, omia mielipiteitä omaava, hyvännäköinen ja kokenut nainen pelottaa miehiä. Myös se, että tietää mitä haluaa on pelottavaa. Aktiivisuus sängyssä ja seksuaalisuus yleensäkin on pelottavaa..hui!!! Liian iso pala purtavaksi monelle. Siksi kait vielä yksin tässä ollaan :(
      Myös "rumat aloitteellisempia" puhui asiaa...ja osui muhun ja upposikin ;)

    • Standardivastaaja

      Standardivastaus tähän on se, että naiset eivät arvosta miehissä niinkään ulkonäköä, vaan muita ominaisuuksia, joita taas hyvinkin komeat miehet voivat olla täysin vailla, jolloin joutuvat tyytymään siihen mitä saavat.

      Vähääkään kauniimmilla nuorilla sinkkunaisilla on jatkuvasti jotain "sutinaa" ja vakipanoja, eivätkä välttämättä tunne tarvetta seurusteluun ennen kuin on perheenperustamiset yms. ajankohtaisia ja biologinen aikaraja uhkaa.

      Tietysti todellisuus on paljon muutakin kuin tällainen palikkamalli..

    • näin.

      Ylesesti kauniit naiset on nirppanokkia, pihtareita ja kynsienviilajia!

      • miehet on tyhmiä

        Puhutkohan nyt oikeasti kauniista vai niistä tekotukka, irtoripi, silikonitissi naisista. Meikkiä kilokaupalla. Onko tämä yleinen näkemys miehillä, että paljon meikkiä ja pitkät tekohiukset niin sitten on kaunis. No huh huh sentään.


    • ahaaelämys..

      Eikö me olla kaikki ihmisiä? Rumuus ja kauneus on hyvin suhteellista. Se mitä nupissa liikkuu on tärkeintä.

    • mies1

      Yksinkertaisesti nykyään kaunis nainen on hyvin nirso.

      • Sellaista se on

        Voiko heitä siitä syyttää? Kauniilla naisilla on varaa valita, muut joutuu tyytymään siihen mitä saavat, JOS SAAVAT.


    • vilperi**

      ruma nainen on sata kertaa parempi sängyssä kuin joku rimppakinttu

    • minä1

      Rumaa ei ole olemassakaan .Kauneus on katsojan silmissä,tärkeintä mitä korvien välissä liikkuu:)

    • Pimppi ja hormonit.
    • ...

      Eikö kukaan aattelet et ehkä ne "rumat" naiset lukee näitä ja heille tulee paha olo? voi se olla myös että ne "komeat" miehet tykkäävät "rumista" naisista eikä ehkä ajattele nii ku jotkut muut. Ei ihmisissä oo nii paljo eroo...

    • TietääVastauksen

      Miehet ovat tajunneet asian ytimen. Kuvaa vaativat skitsot ja narsistiset kaunottaret eivät ole mukavaa seuraa pidemmän päälle, koska eivät osaa puhua mitään, vaan tujottavat vain peilin ja esittelevät kuviaan netissä. Kuka sellaisista oikeasti kiinnostuu. Pelkkiä seksileluja, paitsi että eivät ole edes sänkyssä kovin hyviä.

    • Ehkä ruma ehkä ei

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Kauneus on katsojan silmässä=))

    • KALLE KORKKI

      Vilperin kans samaa mieltä jot näin on. puhun kokemuksesta molempien suhteen.. Kaunis ja viksu nainen on aivan samanlainen ja hyvä kuin ruma asia on miehestä kiinni.. En itse ole mikään erikoisen komee mutta aina ollut tosi kauniitten naisten kanssa ja hyvin mennyt.. Molempien itsetunto käyttäytyminen keskustelutaito ja se huumor oltava kohdilaan.. on kyllä sattunut ns. itsekeskeisijä pimboja joille ei kelpaa oikein mikää ja se varmaa et ne petyy erittäin monesti ja näitä on molemissa sukupuoliss , erotaa aika äkkiä käytös ja monesta muista tavoista.. puutuu se oleellinen , olaan enempi kuin jutut edelytää.. 'Se karisma ,sitä halutaa mut se tulee elämän kokemuksesta kaikestä , olemuksesta käyttäytymisestä keskustelu taito ja huumori aika oleellinen osa ennen kaikkea tilanne sellaine ja olla oma itsensä , ei mitää teatteria esitää..

    • Sisäinen kauneus 1

      Typerä aloitus jonka tekijä todennäköisesti teki sen siksi että pääsee markkinoimaan typeriä pettämis/pariutumis sivustojaan kuten "vastauksina" on alkuun jo tullut.

      On aika selvää myös että aloittajalla ei ole minkäänlaista käsitystä rakkaudesta tai miksi naimisiin mennään.

      Sen "ruman" naisen sielu kun voi olla kauniimpi kuin tuhat madonnaa ulkoisesti.

      • qwertybb

        Kaikilla kauniilla naisilla on luonnehäiriö.Nainen sairastuttaa itsensä katsomalla liikaa peiliin. Ja sitten rupeaa ottamaan peilin kautta niitä ns. martina- kuvia. Ja sitten laittaa niitä nettiin. Tässä vaiheessa itse arvostelun aste on jo romahtanut. Ongelmana tässä ns. prinsessa- syndroomassa on se, ettei asianomaonen sitä itse enää huomaa.


      • qwertybb

        Kaikilla kauniilla naisilla on luonnehäiriö.Nainen sairastuttaa itsensä katsomalla liikaa peiliin. Ja sitten rupeaa ottamaan peilin kautta niitä ns. martina- kuvia. Ja sitten laittaa niitä nettiin. Tässä vaiheessa itse arvostelun aste on jo romahtanut. Ongelmana tässä ns. prinsessa- syndroomassa on se, ettei asianomaonen sitä itse enää huomaa.


      • ...............
        qwertybb kirjoitti:

        Kaikilla kauniilla naisilla on luonnehäiriö.Nainen sairastuttaa itsensä katsomalla liikaa peiliin. Ja sitten rupeaa ottamaan peilin kautta niitä ns. martina- kuvia. Ja sitten laittaa niitä nettiin. Tässä vaiheessa itse arvostelun aste on jo romahtanut. Ongelmana tässä ns. prinsessa- syndroomassa on se, ettei asianomaonen sitä itse enää huomaa.

        Eikö nainen voi muka olla luonnostaan kaunis?


      • Huvittaa ihan
        ............... kirjoitti:

        Eikö nainen voi muka olla luonnostaan kaunis?

        Kyllä voi mutta joillakin on ihmeellinen tarve vängätä vastaan vaikka tietää olevansa väärässä.


      • Päinvastoin

        Ruman naisen sielu on sysimusta johtuen heidän katkeruudestaan, kateudestaan muita kohtaan ja siitä etteivät ole sinut rumuutensa kanssa.


    • Maruminttu

      Rotunaisilla ei välttämättä ole rotunaisen sydäntä, sielua. Rakkaus se komeat mihet tiellä pitää.

    • dfa

      Harva nainen on totaalisen ruma, kaikissa on jotakin viehättävää. Tutkistusti miehet arvostavat puolison älykkyyttä pitkäaikaisessa parisuhteessa jopa enemmän kuin naiset, myös lojaalius ja samankaltaisuus ovat hyviä asioita. Se, että omaa samanlaisen maailmankuvan ja persoonallisuuden piirteet natsaavat yhteen. Tutkitusti myös naiset ja miehet helposti valikoivat ihmisiä, jotka eivät ole liian suosittuja. Jos miehellä on korkea status, paljon rahaa ja ulkonäkö kohdillaan, niin on aika varmaa että hän ei kykene sitoutumaan yhteen naiseen. Myös kaunis nainen herättää miehissä samankaltaista epäluottamusta. Ei parinvalinta ole niin yksiulotteinen juttu, myös muut asiat vaikuttavat suhteen kestoon kuin ulkoinen viehätysvoima.

      • syksy_123

        Pidetäänkö lukua myös niistä sikaniskamiehistä, rumista, isovatsaisista, joilla on kaunis nainen? Niitä näkyy nykyään aivan liian paljon. Miehet vielä varmuuden vuoksi sättivät ja murentavat näiden naistensa itsetunnon.


    • Mikä on ruma nainen, tai ruma mies? Kauneus on katsojan silmissä.

    • Nainen Kaarina

      Voi tsiisus sentään!!! Ei voi olla totta.mutta taitaa valitettavasti kyllä olla! Kuka määrittää "ruman ihmisen"?! Ihmisen luonne on se jonka kanssa eletään ja jota rakastetaan, plussaa tietenkin se jos toinen mielyttää myös omaa silmää, ja uskon että just niin on.Onneksi kaikki eivät tykkää tai halua vain yhden näköisiä ihmisiä ^^ Mielestäni tuollainen ajattelu malli on käsittämätön :o Jos mä rakastun johonkin mieheen,niin en varmasti ajattele tai välitä mitä toiset ihmiset hänestä ajattelevat :) Mun ex-mies jonka kanssa elin peräti 11v ei tod näk kyllä yleisen mies ihanteen kriteerejä täyttänyt mutta oli mulle aivan ihana kumppani jota rakastin hänen painosta jne huolimatta, rakkaus ei tunne rajoja,jotenka.. lopettakaa ihmisten lokerointi ns. kauniisiin ja rumiin, tuollainen kertoo ihmisen äö stä kyllä kaiken :) Hmm, tämä nyt tietenkin vain minun mielipide,en väitä enkä kinaa että ois ainoa oikea :) Kivaa joulun alusaikaa jokaiselle

    • eliellielliellielli

      Mites niin ihmeetteleet? Eiks se toisille ole tärkeintä, et viihtyy sen akkansa kanssa. Voi jutella ja olla, elää valintansa kanssa.
      Ei mun erot oo ikinä tulleet ulkonäön takia, ei kummankaan. Enkä koskaan oo kuullut, et kukaan järkevä ois eronnut pelkän rumuuden takia.
      Ihminen ei ole pelkkä pinnallinen kasvo ja vaatteet, kyl se sisin on tärkein ja miten ne kasvot elää.

    • ...

      Et todellakaan ole ainoa asiaan huomiota kiinnittänyt, tämä pätee nimenomaan suomalaisiin pareihin - ne tunnistaa ulkomaillakin siitä, että mies ja nainen ovat kuvaamallasi tavalla täysin eriparia.

      Varmaankin kauniit rotunaiset "pärjäävät" henkisesti paremmin ilman miestä, kun taas näiden perisuomalaista rotua edustavien naisten on pariuduttava, jotta jonkun saisivat. Taas näille sopivammat, perisuomalaiset pottunokkamiehet jäävät yksin tahtomattaan.

      • yksinkertaista

        Tämä on suomalainen ilmiö siksi, että täällä on niin paljon lapsuusiässä nujerrettuja ja epävarmaksi ja ujoiksi kasvaneita miehiä. Aivan yhtä paljon komeissa ja ei-komeissa.


    • yksinkertaista

      Komeus ei ole miehellä kovinkaan hyvä pelinappula. Vaikka kuinka monet komeat miehet ovat vailla itseluottamusta ja iskutaitoja ja toisaalta on taas olemassa rumia naisia, joilla on itseluottamusta ja iskutaitoa. He tietenkin valitsevat itselleen komean miehen, joka on otettu siitä, että kerrankin joku nainen on aloitteellinen.

      En tiedä sitten, että kuinka tyytyväisiä nämä komeat miehet ovat suhteessaan, kun huomattavasti tyttöystävää paremman näköiset naiset katselevat häntä kiinnostuneesti. Heidän vaan ei tarvitse olla aloitteellisia, koska miehiä tulee tarjolle koko ajan. Ainut keino saada kaunis nainen on toimia itse...

    • ite

      Ei sitä huomoo pimmeessä kun naipi antoo hyvät kyyvit ja aina valmis ei tar
      tte lämmitellä.

    • klkljiuiuiuiuiouioui

      Tavallisen näköiset naiset ei juokse niin herkästi vieraissa kuin kauniimmat. Ovat monta kertaa myös todella hauskoja, sydämellisiä ja hyviä vaimoja ja äitejä. Kauniilla naisella kaikki pyörii vain oman navan ja meikkien ympärillä. Niitä voi joskus iskeä yhden yön kumppaniksi ja jos luonne on siedettävä, niin pitää jonkun aikaa kakkosena. Kun vaatimuksia rupeaa tulemaan, niin suhde poikki. So easy.

      • oppisit jotain

        Siis jos itse saat joskus tyttölapsia, ja ne sattuu syntymään tavallista "kauniimpana", heistä tulee automaattisesti oman navan ympärillä pyörivä pettäjiä. Ulkonäkö ei valitettavasti kerro luonteesta yhtään mitään. :(


      • ...

        Taidat olla se petetty, tavallisen näköinen nainen.


      • kertokaa
        oppisit jotain kirjoitti:

        Siis jos itse saat joskus tyttölapsia, ja ne sattuu syntymään tavallista "kauniimpana", heistä tulee automaattisesti oman navan ympärillä pyörivä pettäjiä. Ulkonäkö ei valitettavasti kerro luonteesta yhtään mitään. :(

        Minkä sille voi että on kaunis? Turha siitä on tyttöjä ja naisia syyllistää, kannattaa pikemminkin onnitella heitä. Heillä tulee olemaan parempi elämä kuin muilla naisilla, he ovat erittäin onnekkaita. Kauneus on yksi toivotuimpia ominasuuksia naisessa, muiden asioiden ohella.


    • Tavikset

      Tavis on turvallinen puoliso,se ei kaiken aikaa lakkaile kynsiä käy botoxipiikeillä ja ole muutenkaan tyhjäaivo. Eihän näitä meikkipellejä enää tunne kun pesevät pakkelit pois,ihan samanlaisia hirvityksiä ne on ns. kauniit naiset :)

    • Luotettava Mies

      Hyvin älykkään miehen on syytä valita aina ruma, yksinkertainen ja tyhmä vaimo. Jos tämä kaikki saa jonkun kiilusilmäisen naislukijan stringit kireälle, niin vastatkoon seuraavaan kysymykseen: miksi maailmankirjallisuudessa ei ole yhtä ainoaa kansainvälisesti tunnustettua naispuolista näytelmäkirjailija? Vastaus vaikuttaa ilmeiseltä: draama perustuu konfliktiin, naiset pyrkivät harmoniaan.Kaikki tämä viittaa ikävä kyllä siihen, ettei seksi olekkaan miesten mielestä ainoa asia. Sen ohella he kaipaavat kritiiköntä ihailua, ja sitä älykkäiltä naisilta on yleensä turha odottaa.

    • ...

      Koska tavalliset naiset ovat kiinnostuneempia seksistä.

    • Komea mies

      Ei kannata ottaa vaimoksi umpityhmää ratakonetta. Vaimoksi otetaan älykäs nainen.

      • Kulkevat käsi kädess

        Kannattaa muista että kauneus ja älykkyys ei sulje toisiaan pois, itseasiassa se on päinvastoin. On tehty satoja, ellei jopa tuhansia tutkimuksia siitä että toisin kuin yleisesti luullaan, kauniit ihmiset ovat myös älykkäämpiä kuin rumat.


    • Saatana saapuu

      On tämä saatana isänmaa. Ilmeisesti aloittaja on jonkun sorttinen väärinymmärretty yhteiskuntafilosofi, fanaatikko, tai kaikkitietävä joka ei ole jostain syystä saanut haalittua itselleen puolisoa. Sitten kun siellä kotivessassa se Orgasmi on saatu, aletaan suoltamaan paskaa ihmisten silmille; miksi miehet naivat ruman? Taidat aloittaja itse olla puhtaan arjalainen rotunainen, joka on vain kateellinen toisille naisille jotka osaavat elää ihmisiksi. Katso peiliin, sieltä se vika löytyy!

      • Onnen mies

        Rumuus tai kauneus sijaitsee loppujen lopuksi sielussa. Kun mies valitsee vaimoa, hän näkee aika pitkälle koko elämänkaaren edessään. Siinä ei sitten ulkonäkö eniten vaakakupissa paina. Viisas nuorimies jo näkee voiko kunnioittaa tuota naista vielä 70-100 vuotiaana ja olisiko hä hyvä äiti lapsillemme ja rakas mummi lastenlapsille. Koulutuspuoli tietenkin pitää olla kunnossa ja työmotivaatiot kohdillaan osoittamaan, että on tässä elämässä kunnolla kiinni. Jos vielä vaimokanditaatin ulkonäkö on kunnossa niin voi sitä onnen miestä.


      • :D:D

        Itse taidat olla se ruma vaimo kun noin hermostut... :D se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Pystytköhän sinä katsoa peiliin ollenkaan....


    • Hyvä miehet

      Hyvä miehet, kun ette sorru niihin nalkuttaviin bimboihin eli Erkin mainitsemiin "rotunaisiin". Sisäinen kauneus on tärkeintä!

      • You Wish

        Joo hyvä että ne tyytyy niihin nalkuttaviin, itseensä tyytymättömiin rumiin naisiin eikä missään nimessä ota älykästä, mukavaa, kilttiä ja kaunista naista. *Huomaa sarkasmi*


    • Niinkö oli ...

      HEHE - eikähän se lihava ja väritön oo ollu ennenku sormus sormeen laittu ni aktiivinen ja hoikka. Kummasti on kyllä tapana p...se levähtää ja muutenki ulkoasun hoitaminen unohtua ku se unelmien prinssi "rengastettu".

      Ehkä se on sitten joko tosi rakkautta tai miehen saamattomuutta jos ei sitä suuta saa auki että rakas, sinusta on tullu läski. Tiedä häntä.

    • 19v

      Oma unelmanaiseni on sellainen kiltti ja fiksu, ehkä hieman ujokin naapurin tyttö -tyylinen, ei missään nimessä tarvi näyttää miltään pornotähdeltä :)

    • totuudenteillekerron

      Se kun on tuo laiskuus ja ahneus suomalaisnaisen geeneissä, niin niistä solakoista "rotunaisistakin" tulee vuos pari sen jälkeen kun on saatu ukko satimeen ja maksajaksi naimisiinmenolla, läskiperseisiä sohvaperunoita.

    • JJ_

      itteeni nyt ei kiinnosta onko se parempi puolisko ihan huippumalli, pikemminkin valitsen sellasen, jonka kanssa jaksaa olla, eikä mitään äärimmäisen typerää ja vittumaista ämmää riesaks.

    • Varma selitys

      Tässä selitys!

      Kauniit naiset saavat usein ja tästä syystä makaavat alla kuin laskulohet, eli liikkumatta kuin olisivat kuolleet !

      Rumat naiset saavat harvoin ja ovat tästä syystä sängyssä kuin naarasleijonat ja antavat parastaan !

      Sikisi minä aina ni*n aina rumia

      • Ramonez1

        Miulla oli kaunis nainen. Makasi tosiaankin alla ja päällä liikkumatta. Ne on niin tottuneet, et mies palvelee. Tekee työt sängyssäkin.


    • Aito kauneus

      En ymmärrä, miksi täällä kuvitellaan kauneuden olevan yhteydessä jotenkin yhteydessä ilkeään luonteeseen tai tyhmyyteen. Oman elämän kokemukset kertovat tuohon ihmismalliin kuuluvien olevan yleensä niitä, jotka turhamaisuuksissaan tälläytyvät paljon vastaamatta silti yleisiä kauneusihaneita. Todellisuudessa kauniit tytöt ovat usein tyytyväisiä omaan elämäänsä ja se näkyy päällepäin – ei ole tarvetta purkaa pahaa oloaan muihin ihmisiin ja energian voi keskittää tärkeämpiin asioihin.

      • Vi...tutSano

        Meneppä katsomaan vaikka jonnekin naisvaltaiselle työpaikalle taukotilaan... Siellä ne rumat ämmät juoruavat ja haukkuvat näitä kauniimpia naisia jotka yleensä ovat omissa oloissaan... On ne rumat niiiiiiin ihania! Täysin kateellisia pas......koja.


      • Olet oikeassa
        Vi...tutSano kirjoitti:

        Meneppä katsomaan vaikka jonnekin naisvaltaiselle työpaikalle taukotilaan... Siellä ne rumat ämmät juoruavat ja haukkuvat näitä kauniimpia naisia jotka yleensä ovat omissa oloissaan... On ne rumat niiiiiiin ihania! Täysin kateellisia pas......koja.

        No älä! Suomalaisethan on kateudessaan omaa luokkaansa, juoruakat ja kateelliset naiset etenkin, joita löytyy joka kylältä. Olen itsekin saanut osani paskapuheista, sormella osoittelusta, kuiskimisesta selän edessä ja takana, pahansuopuudesta, juorujen levittämisestä ja ties mistä sonnasta. Että se siitä rumien naisten "sisäisestä kauneudesta"....


      • OlenMyösHuomannut
        Olet oikeassa kirjoitti:

        No älä! Suomalaisethan on kateudessaan omaa luokkaansa, juoruakat ja kateelliset naiset etenkin, joita löytyy joka kylältä. Olen itsekin saanut osani paskapuheista, sormella osoittelusta, kuiskimisesta selän edessä ja takana, pahansuopuudesta, juorujen levittämisestä ja ties mistä sonnasta. Että se siitä rumien naisten "sisäisestä kauneudesta"....

        Niinpä!! Yhdessä nämä rumat akat ovat varmaan myös liittoutuneet haukkumaan kaikki kauniit naiset ukoilleen ja eteenpäin! Siksi on paljon tuota käsitystä että mukamas kauniimmat ois v mäisempiä! Totuus on ihan päinvastainen. Kai sekin tulee jotenkin geeneissä näillä rumilla että saisivat ukon itelleen ja että ukko ei haluaisi kauniimpia.


      • näin on
        Vi...tutSano kirjoitti:

        Meneppä katsomaan vaikka jonnekin naisvaltaiselle työpaikalle taukotilaan... Siellä ne rumat ämmät juoruavat ja haukkuvat näitä kauniimpia naisia jotka yleensä ovat omissa oloissaan... On ne rumat niiiiiiin ihania! Täysin kateellisia pas......koja.

        Joo, totta on, rumien naisten on vaikea sulattaa rumuuttaan ja kauniimmista etsitään suurennuslasin kanssa vikoja.


      • Suosi kaunista
        OlenMyösHuomannut kirjoitti:

        Niinpä!! Yhdessä nämä rumat akat ovat varmaan myös liittoutuneet haukkumaan kaikki kauniit naiset ukoilleen ja eteenpäin! Siksi on paljon tuota käsitystä että mukamas kauniimmat ois v mäisempiä! Totuus on ihan päinvastainen. Kai sekin tulee jotenkin geeneissä näillä rumilla että saisivat ukon itelleen ja että ukko ei haluaisi kauniimpia.

        Kammottavaa, olen huomannut saman. Mitä ulkoisesti rumempi nainen, sitä sisäisesti rumempi luonne niillä on, siksipä suosinkin terveitä, tasapainoisia, sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniita naisia.


      • harmillisen totta
        OlenMyösHuomannut kirjoitti:

        Niinpä!! Yhdessä nämä rumat akat ovat varmaan myös liittoutuneet haukkumaan kaikki kauniit naiset ukoilleen ja eteenpäin! Siksi on paljon tuota käsitystä että mukamas kauniimmat ois v mäisempiä! Totuus on ihan päinvastainen. Kai sekin tulee jotenkin geeneissä näillä rumilla että saisivat ukon itelleen ja että ukko ei haluaisi kauniimpia.

        Näin juuri. Kateelliset rumat naiset aloittaa kauniin naisen mustamaalauksen siltä istumalta kun se kaunis nainen ilmestyy työpaikalle. Siitä sitten koko rumien naisten kerho aloittaa kampituksen, jossa kauniista naisesta maalataan hirviö, tyhmä, pinnallinen ja itsekeskeinen. On menny mustamaalaus hyvin perille näköjään. Ei ne miehet taidat olla kovin älykkäitä kun eivät huomaa.


      • dfsafds

        Kauniit ihmiset hyötyvät halo-efektistä. Ihmiset ovat taipuvaisia määrittämään ihmisten persoonallisuuden heidän keskeisten piirteiden pohjalta. Etenkin kauneus, joka on hyvin hallitseva piirre, saa ihmiset liittämään yksilöön positiivisia asioita kuten älykkyys, sosiaalisuus, hyvä huumorintaju etc. Positiivisia ja negatiivisia piirteitä ei yleensä haluta sotkea keskenään, pyritään koherenssiin, joten kaunis ei voi olla ilkeä. Tästä tulee itseään toteuttava ennuste siinä mielessä, että kauniit ihmiset kärsivät vähemmän sosiaalisesta ahdistuneisuudesta. Kauniita ihmisiä kohdellaan alusta asti myönteisemmin kuin rumia, ihan pikkulapsesta saakka. "Rumat" naiset taas etenkin tällaisessa kaupallisessa kulttuurissa saavat päivittäin kuulla, että eivät kelpaa. Jos ei ole lapsuudessa saanut hyvää pohjaa itsetunnolle eikä oppinut pätemään muute kuin ulkomuodolla, niin se voi tehdä ihmisestä aika onnettoman ja katkeran. Eivät ne naiset turhanpäiten itseään tällää, he ovat vaan oppineet muilta että viehätysvoima vaikuttaa sosiaaliseen statukseen ja arvostukseen.


      • että silleen
        Olet oikeassa kirjoitti:

        No älä! Suomalaisethan on kateudessaan omaa luokkaansa, juoruakat ja kateelliset naiset etenkin, joita löytyy joka kylältä. Olen itsekin saanut osani paskapuheista, sormella osoittelusta, kuiskimisesta selän edessä ja takana, pahansuopuudesta, juorujen levittämisestä ja ties mistä sonnasta. Että se siitä rumien naisten "sisäisestä kauneudesta"....

        Olen naisvaltaisella alalla, kahvihuonekeskusteluissa olen huomannut, kuinka juuri ne pahimman näköiset naiset puhuvat ilkeämielisiä ja kyynisimpiä juttuja.


    • tilastohäirikkö

      huolin vain kauniin naisen! olen komia mies ja rumia en katsele.

    • onnekas vaimo

      Mielestäni mieheni on komea ja minä olen ruma. Siitä huolimatta ollaan onnellisesti naimisissa, yhteistä taivalta on takana 17 vuotta.

      Minua ei kiinnosta, onko muut rumia tai kauniita. Sitä vastoin soisin kaikille onnellisen parisuhteen.

    • ajieK

      Äsken näin pitkän tissivaon eräällä tamperetalon vieraalla joka oli ilman miestä kun on eronnu. Ihan pantava nainen mutta epäilen että määräilevä.

    • Ei se ole kiinni naisen ulkonäöstä. Vaikka olen mies sanoon että jos mies on paska sitten on myös nainen paska. Sanotaan että ole pirulle hyvä ja myöskin piru on sinulle hyvä.

    • Sumpsan Sulttaani

      Ujo mies ei saa kaunista vaimoa

    • notta näin

      rumihiahan ne on kaikki ennenpitkää.

    • Voisi myös kysyä, miksi nainen valitsee ruman miehen?. Minä olen melko tavallisen näköinen, mutta vaimoni oli tosi vaalea kaunotar kun aloimme seurustelemaan noin 35 v sitten. Miksi hän valitsi minut?
      Vuodet ovat tehneet tehtävänsä kummankin kohdalla, eikä ulkoinen olemus ole enää kovin tärkeä.

      • ,,,,,,,,

        Koska komeat ei häntä huolinut, ne otti sen ruman. Olet onnekas!


    • Pinna Menee Syystä.
    • voi vittu nykymiehet

      oletteko koskaan kuullut lausetta "rakastua sisimpään, ei ulkoiseen"? Sitäpaitsi kyllä ehkä naima tilanteessa saattaa se mieskin komea olla, mutta suomalais miehiä katsellen, nii kyllä se parissa vuodessa muuttuu sellainen kaljamaha miestissi "komistus". Ja yleistys että kaikki kauniit ovat vittumaisia ja tyhmiä narttuja jotka on itsekkäitä joooooh-... ulkonäkö ei paljoo luonteeseen vaikuta, ellei sitten oo kusi nuossu päähän, mikä taitaa olla noussu tän keskustelun pitäjille. Ja kyllä niitä kauniiita ja hyviä sisäisestikkin olevia naisia löytyy. Mutta juuri tätä pidetään syynä miksi mennä sänkyyn vieraan kanssa "no koska oma vaimo ei oo enää kunnon namupala". MIettikää saatana! Onko naisten ainoa katsomis kulma nykyään kauneus? oikeesti? kyllä te miehet osaatte aikamoisia sikoja olla--- Ja kyllä niitäkin näkyy että kaunis mimmi ja saatanan ruma ja läski mies. älkää yleistäkö naisia. Se on just miks miehet on sikoja. Aamen

    • fetissi homo keisari

      itse olen kaappihomo ja siksi tarvitsen naisen joka omaa miesmäiset kasvonpiirteet. Luonteeltaakin naisen pitää olla poikatyttö joka tykkää komennella. Sängyssä seksi onnistuu naisen kanssa vain siten että nainen laittaa mulle käsiraudat ja runkkaa dildolla perseeseen huutaen samalla " nautitsä tästä vitun homo? HÄ? taidat nauttia? senkin pikku hintti" samalla antaen piiskaa

    • erilo

      varmaan siksi, kun näöllä ei ole merkitystä !!! van sydämellä -kaunis nainen,mutta vittumainen -

    • ftee

      kaunis ja älykäs nainen vastaa: miehet haluavat rinnalleen naisen jota muut eivät vilkuile. näin se vaan on. ne rumat naiset ovat ihan yhtä kovia nalkuttamaan jos eivät pahempia.toinen syy on että halutaan nainen joka on luotu olemaan hellan ja nyrkin välissä ja tekemään mahdollimman paljon jälkeläisiä. tämä on ihan biologinen fakta, ei mitää juorulehtien höpinöitä. ja toimii muuten myös toisinpäin. nainen jolla on asemaa ja ulkonäköä haluaa mtäänsanomattoman puolison. yksi syy on myös se että nainen on ollut kaunis yhteenmentäessä ja rupsahtanut kun mie vaan keskittyy itseensä. henk.koht kokemus on se että miehet kylä lähestyy helposti vaan kun päästään keskustelemaan ja koulutus ja työtaustat paljastastuu kaikkovat kun tuhka tuuleen.

    • hephep...

      Koska valtaosa miehistä ottaa sen jolta sattuu saamaan ja joka on otettavissa juuri sillä hetkellä. Seuraava tilaisuus saattaa tulla joskus viiden vuoden kuluttua.
      Tämä on miehen elämää ja sen vuoksi moni vetää alta lipan. Otetaan täysin väärä kaveri ja sitten erotaan muutaman vuoden kuluttua.

    • Omnomnom Braaiiins!!

      Miehet haluavat naisen, jolla on aivot ;)

      • ....

        Mutta miesten ja naisten suorituskyky jakautuu aika tavalla tasan väestössä;) Fiksuja miehiä on vain murto-osa kaikista miehistä!


    • glbksmfgbklfslb

      Pussit ne tyhjenee kumminkin, eikä sitä naamaa nussita kun vähän alussa. Pimeässä kaIkki kissat ovat samanlaisia

    • autoliikkeellinenk1n

      Minä tykkään imeä komeiden miesten kaluja.

      • ERkki

        Niin mäkin


    • ronkelit tumputtaa

      ""erilo
      6.12.2013 20:06


      varmaan siksi, kun näöllä ei ole merkitystä !!! van sydämellä -kaunis nainen,mutta vittumainen - ""
      Tähän sanoisin:
      Sen vertaa täytyy ulkonäköä valkata, että tulevat lapset eivät ala äitiään pelkäämään.

    • niin & näin

      Aloitus kertoo eniten aloittajasta. Eniten ehkä aloittajan sosiaalisesta taustasta/luokasta, jonka täytyy olla matala tai alaluokkainen. Tutkimusten mukaanhan, eli raa'asti yleistäen, miehet pyrkivät saamaan mahdollisimman paljon ulkonäköä (naisessa) parisuhdemarkkinoilla. Miesten halutuin ominaisuus, eli siis heidän markkina-arvoaan eniten nostava ominaisuus, on sosiaalinen status (eli koulutuksen mukanaan tuoma työ, ura, varallisuus, sosiaalinen arvostus etc). Aloittajan sosiaalisissa piireissä miehillä ei siis ole tuota statusta, joilla markkinoilla pärjäisi ja saisi naisia, joilla niitä miesten eniten haluamia ominaisuuksia. Jotta aloittaja pääsisi tilanteeseen, jossa hän voisi todeta tämän aloituksen vastaisesti, hänen pitäisi päästä ympyröihin, joissa miehillä on statusta ja sitä kautta pelimerkkejä parisuhdemarkkinoilla.

    • Jokainen tavallaan

      Toki tämä oli provo mutta vastaa kuitenkin.

      Nainen jonka kanssa haluat tehdä lapsia ja elää loppu elämääsi pitää olla muutakin kuin nätti naamasta. Luonne ratkaisee loppupeleissä, ei pelkkä ulkoinen kuori. Toki tämä koskee vain itseäni - oma on nätti nainen ja hyvä luonne voiko parempaa toivoa. En kaipaa missiä tai mallia viereeni.

      • ÄläItkeRumaLapsi

        Haluat siis että lapsellesi tulee rumuus geeni......


      • rumaa ei haluu katel

        Sitä nättiä naamaa katsellaan vuosikymmeniä, joten miksi tuhlata noita vuosia ruman kanssa ja olla onneton kun ne voi viettää mukavan ja kauniin kanssa?


    • spessujopo1

      Naiset on huoria. Piste. "Perusnainen" pettää pienemmällä todennäköisyydellä kuin kaunis.

    • kulkija1

      Sanotaan että mitä rumenpi reppu sen paremmat eväät..

      • Koettu on

        Ei välttämättä, joskus ne eväät ovat pilaantuneet.


    • Näin täälä...

      Nyky ajan akoille ei kelpaa enää kukaan.

      Vitun nirsoja.

      Ite en kyllä rumaa akkaa ota ja siksi 26v ja neitsyt. En ole edes ruma mies mutta hiukka liian lyhyt (168cm) en kelpaa kellekkään akalle vaikka muuten olis ulkonäköö.

    • Puhutaankuten on

      Eikähän se ole niin, että oikein ihmetyttää miksi kauniin naisen vierellä on luuseri.

    • vaaneiprinsessa

      "Samaa mieltä, ne missin tai mallin näköiset naiset ovat veemäisiä, ylimielisiä prinsessoja ja diivoja. Sellainen ihan hyvännäköinen tai perusnätti on oikein hyvä ja on se mukavampi luonne. Lisäksi ulkonäköön ei taviksilla mene niin tuhottomasti rahaa kuin mitä niillä superkauniilla naisilla. Toki kauneus on katsojan silmissä, jollekin se "peruskaunis" voi olla se superi ja joku mallimisu ihan boring."


      Kauniita saa siis haukkua ja heti aletaan ulista jos lihavia haukutaan? ei ole oikein tämäkään. Itse olen juuri sellainen missin näköinen nainen, en koe olevani veemäinen ja ylimielinen prinsessa, ulkonäkö on vain ulkonäkö ja ajatukset on tärkeintä tai pitäisi olla. Olen ollut jo vuoden sinkkuna sen takia koska kaikki exäni pettivät minua (asenne: aina voi löytää kauniimman jostain) ja exissäni oli seksiaddikteja joille ei riittäisi edes Megan Fox tai Angelina Jolie. Opin hyväksymään tämän aina on kauniimpia ja enää en halua tutustua seksiaddikteihin. Olen sinkku myös sen takia koska en ole tutustunut kehenkään rehtiin mieheen, en voi sietää minkäänlaista valehtelua ja keplottelua suhteessa. Sitten on ollut myös niitä mukavan oloisia miehiä joihin olisin voinut tutustua, mutta en ole sitä tyyppiä joka lähtee kahville heti saman päivän aikana kun tutustutaan. Silloin alkaa tuntua vain siltä että mies joko haluaa Heti päästä sänkyyn tai haluaa esitellä minua kavereilleen ja muu ei sitten kiinnosta kun leuhkiminen.


      Kaikki ihmiset eivät ole keskustelutaitoisia tai suhteeseen sopivia, oli mies tai nainen ja painosta viis!

      • kauneusOnKaikki

        rakkaus sokaisee...siksi miehillä on rumia naisia
        mutta ei pidä paikkaansa että aina löytyisi kauniimpi...

        on olemassa tietty taso jonka jälkeen nainen ei voi olla enää kauniinpi...
        ja et sinä niitä exiäsi rakastanut, sillä rakkaus kestää kaiken siis myös pettämisetkin


    • must ns"lihava" naine eip oo ruma. ennimi sopivasti muodokas. tosi enpä mää komee ookkaa

    • siinä se

      No kun rumassa repussa on monesti hyvät eväät !!!!

      • Kauheita juttuja

        Miksi helvetissä täällä väitetään että että kauniit on inhottavia!? Mitä tämä oikein on, oletteko te tosissanne noiden juttujenne kanssa? For real? Miksi yleistätte ihmisiä noin paljon ulkonäön perusteella?

        Sehän kertoo vain OMASTA PINNALLISUUDESTANNE kun tuijotatte vain ulkonäköä. Mitä itsekin olen tavannut ihmisiä ja vaikka minkä näköistä niin eipä tule mieleen yhtäkään tietynnäköistä ihmisryhmää, johon voisin yhdistää inhottavuuden ja ilkeyden ja muun sisäisen rumuuden.

        Kyllä niitä pinnallisia, kylmiä, nalkuttavia, inhottavia ja tyhmiä löytyy rumista yhtä lailla. Ei voi laittaa kaikkia syntejä kauniiden piikkiin ja syyllistää kauniita naisia ulkonäöstään. Eiväthän he ole syyllisiä siihen että ovat kauniita, miksi heitä pitää sen takia demonisoida ja vieläpä noin typerillä ja yksinkertaisilla yleistyksillä?


    • urts

      Voihan sitä otaa ruman koirankin tai pahannäköisen auton. Ei ole kateelliset ainakaan härkkimässä. Jos sulla on hieno vene niin kyllä se kohta varastetaan ja saman logiikan mukaan upea nainenkin viedään, joten....ehkä siinä syy?

    • miki1

      ei kaikki miehet halua langan laihaa naista itselleen. kaikilla oma makunsa. ja on tullu oltua kauniin ja missin mitoissa olevan kanssakin mut niiltä puuttuu sydän ja ovat itseään täynnä olevia ylimielisiä , parempia kuin toiset. arvostavat vain itseään

    • mirakama

      Älä kuule vaivaa päätäsi, luuletko että ne kauniimmat naiset olisivat parempia. Ja toisekseen rumia naisia ei ole olemassakaan eikä rumia ihmisiä. Luoja o luonut jokaisen sellaiseksi, jossa olemuksessa hänen pitää viisautensa näyttää ja täyttää täällä maailmassa. Sen mukaan miten elämme meidät palkitaan, siihen ei todellakaan vaikuta näkö.

      • Ei kiitos ikinä

        Kyllä niitä on, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Olen huomannut että usein nämä ominaisuudet ovat samassa paketissa.


    • jkiuh

      voi hyvänen aika, mite nää jaksaa jauhaa jostai näikii "kiinnostavasta" aiheesta. pitäskö hankkii elämä...

    • mun ajatus tällai...

      Se mikä on toisen mielestä rumaa voi olla toisen mielestä kauneinta ikinä.
      Kauneus on katsojan silmis ja viel enempi sydämmes.

    • hahgaaayy

      jotkut ehkä kiinnittää huomion luonteeseen, oletkos ajatellut asiaa? :)

    • Nakkisämpylä

      Villi veikkaus on se, että miehet pelkäävät sitä että kauniimmalla naisella on enemmän vientiä mikä taas tarkoittaa parempia vaihtoehtoja joka saattaa johtaa pettämiseen tai miehen vaihtoon/ miesten pois häätämiseen. Näin ainakin itse olen ajatellut komeimpien miesten kohdalla, joten tyydyn suosiolla niihin normaaleihin tai ehkä jonkun mielestä " rumiin" miehiin. Voiha se olla se luonne toki joka myös ratkaisee, että henkilö on toien silmässä ruma päältä, mutta mies on huomannut sen olevan kaunis sisältä.

    • st-82

      Hei haloo!! Itekö et ole saanu puolisoa ollenkaan ja kateellisena kirjoitat? Nättiii ja hienoo, oikeen oksettaa, kaikki pitää olla niiin täydellistä ulkoapäin, kyllä ite arvostan enemmän sisäistä kauneutta mitä nykypäivänä saa hakemalla hakea.

    • Odota ja testaa nain

      Miksi ajatellaan, että vain naisilla on valta valita? Onhan se miehillä yhtä hyvin, varsinkin ajattelevilla miehillä! Miksi ottaa ruma tai kaunis nainen, kun voi ottaa hyvän, ajattelevan ja empaattisen naisen kumppaniksi.

      Kyllä hyvällä miehellä on valta valita siinä kuin naisellakin, pitää vaan katsoa, ettei tarvitse katua, mikä monen miehen on ollut - valitettavasti - pakko tehdä, kun ei ole malttanut odottaa, että nainen näyttää todellisen luonteensa, ovat niin paljon parempia laskelmoimaan ja teeskentelemään.

    • Esimerkki

      Komealla ja kohtuullisesti hyvin toimeentulevalla veljelläni on tosi ruma vaimo. Hän on sairaalloisen läski, pituutta 160 cm ja painoa 120 kg. Kaulaa ei ole, naama on aina nyrpeä, kävely on vaikeaa. Eikä tässä vielä kaikki: vaimo on myös kova pomottamaan ja juomaan, sairaalloisen mustasukkainen, kiroilee, laiska, kaikki ammattikoulut jättänyt kesken, ei siivoa, huutaa lapsilleen ja veljelleni rumasti....Siis kunnon lähiövalas. Ainoa plussa on se, että vaimo tekee hyvää ruokaa.

      Veljeni ystäväpiiri ja me sukulaiset ei vaan tajuta, miksi veljeni on ottanut tuollaisen riipan itselleen. Bestman kuiskasi häissä, että toivottavasti veljeni vielä perääntyy. Luulen, että syy tällaisen "justiinan" ottamiseen on heikko itsetunto ja se, että veljen exä petti todella raa`sti aikoinaan. Veljeni sanoi ennen häitään, että ei halua olla mustasukkainen ja "että ei sillä ulkonäöllä ole väliä enää viiden vuoden jälkeen". En osta tuota mielipidettä, sillä sairaalloinen ylipaino ei ole vain esteettinen asia, vaan todellinen terveyshaitta. Ja kun vaimon luonnekin on moukkatasoa...

    • Queen

      Huh, lukemieni kommenttien jälkeen, olen yhä kaunis ja vapaa, eikä ole aikomusta koskaan sitoutua mieheen :)

      • Satujen maailma

        Niin, tästä keskustelusta on tainneet naisparit jäädä syrjään. Yleensä toinen on ns. rekkatapaus ja toinen prinsessa..


    • kauneuskatsojansilmä

      kauneushan on katsojan silmissä. Mutta oliskohan niin ,ettei kaikki miehet pidä laihoista naisista, ja kauneus tulee sydämestä , vakka kantensa valitsee. jospa on enempi yhteistä,kuin se ulkoinen kauneus. Mutta tosin kyllä näin naisena sanoisin ,että pikkusen pitäisi naisten kaunistautua omalle miehelleen.

    • ananas

      Löysin hyvän asian netistä. Käykää katsomassa ja antakaa äänenne kuulua kansalaisaloite.fi sivustolla kannattaen kansalaisaloitetta "Suojaikärajan uudistaminen" hyväksi jos olette aloitteen kannattajia. Viekää tietoa eteen päin jos pidätti sitä hyvänä asiana ja luulette jonkun haluavan kannattavan aloitetta!! Suora linkki: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/629

    • kokopopo

      Miehet nai ruman naisen koska kauniit naiset on pissiksiä. ei kellekään kauniille naiselle kelpaa muu kun brad pitt 25v ja multimiljardöörinä. kyllä ne naiset siitä viisastuu sitten kun vanhenevat ja perse levii nii tajuavat et enää ei pelkäl haarojen levittelyl pärjää ku ei kukaa sitä koloo haluu. sitteku haarojen levittelykää ei kelpaa nii sitte ne mimmit on samas tilantees ku miehet 15v. sitte se peli vasta alkaa oikeesti ku ollaan yli 40v... monesti sanotaan et naiset kypsyy aikasemmin mut jos elämästä jotain tietää nii asia on täysin toisinpäin. naiset viisastuu vasta sitten kun niiden pillu ei enään kellee kelpaa. anteeksi vaan kaikki teinit jotka tätä lukee mut muistakaa tänä 20v päästä niin tiedätte olevani oikeassa

      • Pinnallisia hölmöjä

        Oi että tällä palstalla tykätään yleistää niin pirusti :D Tuntuu olevan joillain oikein huvina tällainen :) No sanonpa että ei ole kauniit mitänä pissiksiä, ehkä korkeintaan ne kypsymättömät 15-16 vuotiaat. Kyllä aikuiset kauniit naiset ovat ihan arvokkaita ihmisiä, jotka osaa käyttäytyä sen mukaisesti. Täällä jotkut vinkuu miten rumia tuomitaan ulkonäön perusteella, sitä samaa täällä tehdään kauniiden kohdalla ja kahta kauheammin. Katsokaa peiliin ennne kuin tuomitsette ketään ulkonäön perusteella.


    • 15+15

      Voikohan tuohon vastata paljoa muuta, kuin että kauneus on katsojan silmässä, niin kuin tuossa edellä jo mainitaan.

      Jospa se ns. hyvänäköinen rotunainen ei olekaan sisäisesti niin kaunis vaan omaa juuri suuret feministin oireet, miehen on elettävä hänen ehdoilla, pahimmassa tapauksessa ei naista kiinnosta mies kun rahan takia, jo kaunis nainen olisi suunnilleen jokaisen omasta mielestään komean miehen edessä haarat levällään.

    • Näin on näreet

      Tasa-arvo ja naisten ylivalta on mennyt aivan liian pitkälle. Sinkkunaisille joilla on koulutus pitäisi laittaa luu kurkkuun etteivät porsastele liiaksi!

    • MistäNäitäSikiää

      Ehkäpä se johtuu siitä, että kun komealla miehellä on varaa mistä valita, hän ottaa mukavan ja kivan ihmisen, sen sijaan että ottaisi itseään täynnä olevan ns YTN:NNÄNÄ itseään pitävän riesan.

      • Näin on

        Niin mukavan kivan ja kauniin, rumaan eri kannata tyytyä. Parempi puolisko se kaunis on.


    • candykinggy

      Kauniit naiset jumaloi jumalaa.

    • jjjjkkk

      Tässäkin asiassa kysyntä ja tarjonta ratkaisee. Puolisoksi otetaan se paras mitä saadaan. Tässä tapauksessa se hyvännäköinen mies ei ole vaan saanut hyvännäköistä naista jostain syystä (muusta kuin ulkonäkö-syystä). Myös huono itseluottamus voi olla syynä, tyydytään siihen mitä saadaan. Näin se vaan menee. Kaikkihan haluaisivat mahdollisimman hyvännäköisen puolison, jos muut kriteerit täyttyy.

    • jghgbgggggggggggggg

      Kyllä tämä toimii myös toiste päin... Tosi paljon näkee pareja, jossa nainen on 10 kertaa paremman näköinen.

    • antti rokka

      Antti Rokka tietää kaiken.
      Kauniit naiset ovat kokoajan saalistajien kohteena.
      Ei sellaista mies jaksa katsoa.
      On parempi ottaa tavannainen (rahakas tai muuten varmanpäälle oleva) ja saalistaa itse!
      Miettikää sitä...

    • mikään ei ole

      raivostuttavampaa kuin tyhmä ämmä.

      • Blääh

        Väitätkö että kauniit on tyhmiä? Miten mä sit tiedän ja tunnen monia kauniit aja fiksuja naisia? Kun taas kaikki vähä-älyiset, tyhmät, yksinkertaiset on juuri niitä rumemman puoleisia naisia.


    • Haittaaks se

      Me ollaan kuin päivänsäde ja menninkäinen. Joidenkin naamasta näkyy että hämmästyvät kun huomaavat meidän parikisi. Meitä ei haittaa. Yhdessä on hyvä olla.

    • Isonenä

      Jos ihminen tuntee kovasti tarvetta vilkuilla peiliin, itsetunto ei ole kohdillaan, eika kai kaikki siellä korvienkaan välissä.

    • hklsöösA

      Minä ainakin pidän siitä että nainen on vähän pyöreä ja muodokas. Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni! Oma vaimoke on juuri tällainenja 20 vuotta ollaan oltu naimisissa ja tyytyväinen edelleen. En ole sitä mieltä että niihin hieman oyöreisiin naisiin tyydytään vaan tosiaaan kauneius on katsojan silmässä ja tiedän monia muitakin miehiä joita tälläinenterve pyöreys/muodokkuus viehättää. Laihat naiset eivät kyllä minua henk. koht viehätä. Mutta sitten on tietysti taas miehiä jotka hoikista tykkää. Jokaiselle on ottajansa olen sitä mieltä.

    • naikkonen...

      Yleensä sitä näkee kauniin naisen ja sen kanssa lihavan, ei minkään näköisen juntti miehen.. näin se vaan menee.

    • määmy

      Mä oon kyl nähny ja tunnen näyttävän näkösii pariskuntii. Julkisuude henkilöist tiiän yhe Maikkarin (mies) ja YLEn (nais) uutislukijat o naimisis.
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288407058792.html

      Sit mä e taas ymmärrä mitä puolisoni mus näkee, oon lyhyt, duuninarkomaani ja paksuna. Olis saanu näyttävämmänki.

      Vitsi vitsi, kyl mä tiiän miks, ei kattonu ulkonäköö.

    • Annalt919

      Kauneus on katsoja silmissä.. toisen mielestä kukkakeppi on kaunista, toisesta muhkeilla muodoilla varustettu.. Et sais yleistää noin ja kuvitella, että kaikki ajattelee nin kuin sie itse.

    • ----------------

      "Kauneus on katsojan silmissä". Joo, olkoon vaan, mutta ei kukaan pysty kiistämään yleisiä kauneusihanteita. Esim. Määmyn linkkaama uutisankkuripari, tuskin kukaan voi väittää etteikö sekä mies että nainen olisi näyttäviä.

    • Ruman_kanssa_seukkas

      Itse olen seurustellut melkoisten katastrofien kanssa ulkoisesti vaikka olenkin komea mies. Mutta tiedättekö pintaliitäjä-vosut mitä? Te olette henkisesti ja sisäisesti niin rumia että nuo lihavat mitään sanomattomat naiset pesevät teidät mennen tullen mitä ihmissuhteisiin tulee. Lisäksi ne pulleat naiset ovat usein älyttömän huumorintajuisia ja hauskoja rentoja ihmisiä. Kauniit naiset ovat itseään täynnä olevia pilkunnussijoita joille ei kelpaa mikään, eikä riitä mikään. Valitettavasti näin on maailman kirjat. Mieluummin asiallinen, kunnioittava, nöyrä, kiltti,ystävällinen, seksuaalinen, huumorintajuinen ihminen kuin nalkuttava kusipää joka loukkaa joka toisella sanalla miestään ilman syytä.

    • Kakkakerääjä1

      Vähemmän kauniilla naisilla kakan koostumus on yleensä parempi ja se maistuu paremmalle, jos kakkaleikeistä tykkää....

    • pastor

      Kaikkein paras strategia on ottaa kaunis nainen, mutta ei luo siihen minkäänlaisia tunnesiteitä. Jos se alkaa yhtään hankalaksi, niin vaihtaa uuteen samanlaiseen. Silloin ei tarvitse nöyristellä naisen edessä, mutta on koko ajan kaunis nainen kyljessä. Pitää vaan olla rohkeutta ja viitseliäisyyttä vaihtaa aina uuteen.

      • Kaikki ei saa kaunista naista. Itse olen kaunis ja kuulen niin sanottavan jatkuvasti enkä huoli ketä tahansa. Vain sen, jonka oikeasti haluan.


    • Olen kaunis ja paljon nuorennan näköinen kuin ikäinen (56 v.). Ex-mieheni avovaimo on runa. Varmaan aina valmis sänkyhommiin, jota en aina itse ollut.

      • Itse olen 47v komea urheilullinen mies. Itse kun olen ravintolassa naiset yleensä pyytävät mukaansa. On ahdistavaa kun käyvät jopa kopeloimaan miehuuttani sanon heti kiitos ei en harrasta seksiä. En yleensä käytä alkoholia ja lähden ajoissa kotiin. On sitte kiva treenata seuraavana päivänä.


    • Mikä on kaunis nainen ?

      • Tässäpä se kai on

        Sellainen joka omaa sekä ulkoista että sisäistä kauneutta, täälläkin hoetaan että kauneus on katsojan silmissä. Osittain se on totta mutta jos puhutaan fyysisestä viehättävyydestä niin kyllä maailmassa on ne rumat, tavikset ja kauniit. Kaunis on sellainen joka miellyttää suurinta osaa ihmisistä, joka saa ulkonäöllään tiettyjä etuja ja joka luokitellaan attraktiiviseksi muiden ihmisten toimesta.


    • lottamari.

      Ihmettelen tuota toimituksen laittamaa kuvaa, jossa kaunis nainen poseeraa komean miehen kanssa. Sitä vaan, että olisi ollut kiva nähdä kuva, jossa pariskuntana todella on ruma pösilö nainen ja komea mies. Harvemmin komea mies sentään mitään rumaa pösilö akkaa itselleen vaimoksi huolii, ei edes yhdeksi panokerraksi, kun kerran täydellisiäkin naisia saa.

      Sellaisen olen kyllä pannut merkille, että yhä enenevässä määrin hoikilla tai normaalipainoisilla miehillä on ylipainoinen nainen kainalossa, jolla tosin kyllä on siedettävät tai jopa kauniit kasvot. Joten, lihavuudella ei ole juurikaan merkitystä, mutta täydellinen vartalokaan ei naista auta, jos pärstä on kuin petolinnun perse.

    • 5ek76e5rt

      Parinvalintakriteerinä pinta on ihan looginen, koska sisintä ei opi tuntemaan kuin vasta vuosien päästä.
      Jos molemmilla toisensa naama miellyttää niin siitähän on hyvä jatkaa tutustumiseen.

      Ne jotka haukkuvat kauniita ihmisiä eivät todellakaan ole itse sisäisesti yhtään mitään :D

    • 465lnj

      Olisikohan jotain tekemistä luonteen kanssa?

    • Ei ole koiraa karvoihin katsominen

    • MekkoVaihtoon

      Vähän taviksen näköistä naista ei kaikki heti ole baarissa vokottelemassa ja yöllä panemassa. Pysyy rööri omassa käytössä.

      Tosin välillä kyllä sitä miettii, että olis ehkä voinut nätimmänkin valita. Nyt niitä perkele tuntuis kierivän kintuissa kiusaksi asti, kun on itselle tullut ikää, elämänkokemusta ja varmuutta lisää.

      • prinsessat kukoistaa

        Niin, se ihana, suloinen, hoikka kaunotar muuttui kanssasi eläen vähemmän kauniiksi, lihavaksi ja kärttyisäksi, koska et pitänyt hänestä huolta siten, kuin kukkasta hoivataan. Hän vain näivettyi ja muuttu rumaksi, myös ihana tuoksu katosi.
        Oma mieheni hoivaa minua ostamalla ihania koruja, vaatteita, lahjoja. Kehuu kauniiksi, ikäisekseni hyvin nuorekkaaksi, kehuu innokkuuttani, hyväilee, halaa suukottelee, sanoo rakkaakseen, ... Ihanpa päivittäin.


    • tosi1

      Hän ei kelpaa muille saa pitää itse omana.

    • 12+1

      Eikö partnerin valinnan pitäisi lähteä omasta tahdosta? Siis aidosta tahdosta, se että "tahtoo" tietynlaisen naisen tai miehen voi yhtä hyvin pohjautua ympäristöltä opittuihin kriteereihin, eikä se siinä tapauksessa ole omaa tahtoa. Oman aidon tahdon tulisi olla valintapohjana suhteessa joka asiaan elämässä, niin partneriin kuin myös siihen mitä tekee elämässään. Jos kiinnostaa selkeyttää oma tahto, voin suositella tutustumaan Alkuajatukseen. Löytyy googlaamalla.

    • Kotitalouskone

      Olen se ruma ja lihava vaimo komean miehen kanssa avioliitossa. Miksi? En tiedä, rakkaudella tässä ei ole enää vuosikausiin ollut mitään tekoa. Ehkä hän todella sitten on niin ahdistunut raasu, kun on joutunut katselemaan näin kamalaa vaimoa. Pettämisistään en tiedä, toivottavasti on hauskaa, jos sitä tekee. En kysele, enkä keskustele asiasta.

      Olen kotitalouskone ja kuuntelen haukut parisen kertaa viikossa, miten en osaa mitään oikein. Joskus mietin lähtöä täältä, muttei oikein ole paikkaa mihin mennä, koska esimerkiksi äitini, jolta joskus erehdyin apua pyytämään, haukkui minut, etten edes yritä olla mieheni arvoinen. Niinpä, tuskin siinä onnistun, kun hän on niin paljon minua arvokkaampi olemalla hyvännäköinen.

      Kun kysyn mieheltä, haluaako tämä erota, hän kieltää ja sanoo, että tarvitsee minut, eikä halua elää ilman. Tarvitsee siivoajan, kyllä minä sen ymmärrän. Toivottavasti teillä muilla on asiat paremmin ja olette kauniita ja arvokkaita ihmisiä.

    • Bobby Sands

      Ei mies voi valita, vaan valinnan tekee aina nainen. Kauniille rotunaisille kelpaa vain se lapsiin sekaantuva psykopattinarkkari, niin eipä miehillä ole pahemmin jakoja tässä asiassa. Ja yleensä se narkki jatkaa eteenpäin ja käyttää uusia ja uusia rotunaisia, niin siinähän rotunaiset pysyvät narkkien haaremeissa ja periaatteissa sinkkuina. Naisten pitäisi muuttaa käyttäytymistään.

    • Se johtuu siitä, että niille kauniille naisille ei kelpaa juuri kukaan mies. He haluavat jonkun, joka on lähes yhtä kaunis tai komea kuin he itse ovat.. Ja niitähän ei kovin paljon ole..

    • hyvä_parisuhde

      Vai, että rumia naisia otetaan vaimoiksi? Itse ihmettelen sitä miksi naiset ottavat ja pitävät "kiinni" noista kuolaavista kaljavatsaisista miehistä? Eivät ne kaikki miehetkään ole niin erityisen uljaan näköisiä. Eikä se ulkonäkö taida olla ainoa parisuhteen muodostava tekijä, kyllä siinä pitäisi ottaa huomioon oman kumppanin koko persoonallisuus (luonne).

    • repe51

      Siksi että: Vaimon pitää olla niin ruma ettei toisille kepaa, mutta sen verran kaunis ettei lapset pelkää.

    • hmm4

      Jännä juttu, että itse en ole rumiin ihmisiin törmännyt koskaan. Ainoastaan aloittajan kaltaisiin hieman yksinkertaisiin...

      • feispookmenoa

        Jännä juttu todella.

        Mikä määrittää sen, että olet ruma tai kaunis.

        Jokin urheileva teevee naamawuora tai sisustusomo.

        Itse en ole kumpaakaan.


    • ..............

      Mä taidan sitten olla tosiruma, kun en ole kellekään kelvannut. En edes vähemmän komeille miehille. Enempi kai ne komeat miehet kauniiden naisten kanssa naimisiin menee kuin ruman akan eukokseen ottaa. Mitä se sinua häiritsee, jos joku mies on sun mielestä liian ruman naisen kanssa naimisiin mennyt. Tuskin sä sitä rumaa naista itsellesi olisit ottanut vai olisitko? Eihän sekä rumien naisten vika ole jos sä et ole jollekin kauniillle naiselle kelvannut. Jos oletkin nainen ja sua ketuttaa, kun haluamasi mies on valinnutkin toisen naisen sun sijasta.

    • Näin se vain menee--

      Kysymys: Miksi kauniit naiset naivat ruman miehen? Vastaus: Koska rumat miehet ovat kovia naimaan. Naiset ajattelevat naidessaan miehestä vain, miten hän sen homman tekee. Siinä vastaus ongelmaan. Ruma mies ja ja kaunis vaimo, tai komea mies ja ruma vaimo. Ei voi olla kahta kaunista ja komeaa.

    • luonnon laki

      Tilannehan on sellainen, että jos mies on vähänkin mustasukkaisuuteen taipuvainen, hän nai arkisen näköisen naisen siksi, ettei muut sitä jatkuvasti himoitsisi. Näin hän uskaltaa jättää vaimonsa kotiin joskus yksinäänkin.

      • miesten maailma

        Ei se silti estä käydä naapurin naisen luona panolla.


    • kahle

      Mustasukkaisuus on mielisairautta. Miksi siis mustasukkaisen pitäsi mennä naimisiin- ei pidä. Koska siinä toinen joutuu lähes vangin asemaan.

    • Näin on

      Tiedätkö, että vähemmänkaunis nainen on seksissä hyvä...

      • aistillinen aatu

        Se on sillälailla, että mies panee silmänsä kiinni, kun panee ja ajattelee kumppaninsa olevan vallan joku muu. Näin liian tutustakin partnerista saa enemmän irti. Laittaahan karjukin silmänsä kiinni, kun sikaa nussii.
        Mitä tuohon rumuusnäkökohtaan tulee, niin itsenäisyyspäivän juhlissa näki kyllä liian lihavia naisia, jotka eivät erikoisesti ole puoleensavetävän näköisiä.


    • Olenkaunis

      Kauneus on katoavaista mutta rumuus senkuin lisääntyy!!

    • Kun nain "ruman"

      miehen ei kukaan muu nainen sitä minulta vie tai ota omaan käytöönsä.

    • miehen näkökanta

      Varmaan siksi, että saisi sitä pesää.

      Ainakin itse olen huomannut ja jopa tajunnut sen.

      Toisekseen en kaipaa mitään prinsessoja kiukuttelemaan haluamisineen ja täysin reaalielämästä erkaantumisineen.

      Kolmanneksi olen tajunnut, että oma vaimo ei ehkä yllä tiettyihin kriteereihin, mutta on rehellinen.

      Siitä tykkään..sen pesän lisäksi tietysti.

      No nyt alkaa kiukkuisten piikojen sättiminen.

    • erilo

      onpas porukoilla pelot. Kaveripiiristä vähemmän kauniit naiset eroavat ja vaihtavat miestä useammin kuin hiukan kauniimmat ulkonäöltään. He ku ei päde kauneudessa, niin alapäällä kilpaillaan. Yleensä rumat naiset kirilevat ja huutavat enemmän, en tiedä miksi. Ehkä he ovat itseensä kyllästyneitä. ja antavat tuon tuostakin meille hiukan kauniimmalle naisille piikkejä meidän hienostelusta. prkl

      • naiset on hankalia

        Eikös tilanne ole selvä yhdellä lauseella.

        Pelko saa uuden muodon eri variaatioilla naisilla, vaikka toki esittävätkin jotain aivan muuta jossa viittaan yksin jäämiseen.


    • sossutantta

      he hauskaa lukemista näin aamuksi,mutta yksi asia juolahti mieleeni ei tosin paljon naurata naisia.

      tiedättekö miksi naiset on kauniita yläpäästään ???????


      yksinkertaisesti sen takia kun alapää on mennyt v#tuiksi.

      • niin on käynyt

        Mutta Englannissahan oli sellainen villitys, että jo teini-ikäiset tytöt haluavat kauneusleikkauksen alapäähänsä, vaikka naama näyttäisi ihan petolinnun perseeltä.


    • hessu-boy

      Kauniilla naisella ei ole helppoa suhdekoukuissa. Muut naiset kiertävät kaukaa kavereina, miehet ottavat mielellään tavallisen näköisen. Otin kauniin naisen enkä ole katunut, rinnassa sykkii lämmin sydän, joka osaa rakastaa ja arvostaa omaa miestään, lapsiaan. Harva haluaa julkiseen jakeluun leikkikaluksi, varattujen miesten leikkikaluksi. Kaunis nainen, vaimo on myös miehen ilo vuoteessa.

    • AAas

      Tietysti jokainen mies haluaa kauniin ja mukavan vaimon. Meille komeille ja mukaville miehille ei vaan ole joka nurkan takana naista ketarat ojossa ja valmiina sitoutumaan. Elämme samassa maailmassa kuin muutkin, vaikka naisia vähän helpommin saammekin. Pelimiehet on sitten erikseen, mutta he eivät halua sitoutua.

      Voi käydä niin, että kun jossakin elämänvaiheessa haluaa sitoutua, ei ole olemassa mitään satojen naisten jonoa, josta valita. Rakastutaan ja mennään yhteen jonkun kanssa, rakastua voi muuhunkin kuin ulkonäköön.

    • Mies 28

      NAISET TAHTOVAT VAIN KOVAA MUNAA. ULKONÄKÖ JA LUONNE ON SIVUSEIKKA.

    • Luomunainen

      Kyllä hyvän ulkonäön omaavilla voi olla huonoja kokemuksia näistä kukoilevista kaunottarista että vähemmän kaunis nainenkin kelpaa.Kyllä mies ja nainen voivat olla persoonnäköisiä ja huoliteltuja vaihka ei ole synnyinlahjaksi saaneetkaa kauneutta.Ja se luonne ja miten kätevä on käsistään ,huolehtimaan kodista ja lapsista ja vielä siitä mieskullasta ,se ratkaisee viimekädessä onko ihmisellä luonnetta ottamaan toisetkin huomioon vai keskittyykö vaan itseensä ja vaatimaan omaa aikaa sehän se tuntuu olevan tämänpäivän naisten vaatimus.Pitää olla tekokynnet teko tissit ja tekoripset mitähän vielä jää puuttumaan että on varmasti KAUNIS.En ihmettele että tosimies ottaa tavallisennäköisen naisen sen kanssa on ehkä arkielämä helpompaa.

    • jep

      SEIKKA ON SALETTI.

    • iughfrtgfd

      Ehkä ovat tulleet komeiksi vasta seurustelun aloittamisen jälkeen? Ovat ihastuneet naiseen kun tämä oli vielä kaunis? Pitävät oikeasti tuota naista riittävän kauniina, jonka jälkeen luonne ratkaisee?

      Eipä kaikki naisetkaan ota aina sitä komeinta miestä, johon heillä olisi mahdollisuus.

    • Yhtälö on yksinkertainen: Ruma OTTAA upean. Sukupuolesta riippumatta. Kokemusta on ja nim.om. miehen kannalta tulos on murhaava. Määrätietoinen ja peräänantamaton alistaa aina vellihousun. Mies ei voi olla sitä, koska on eturauhanen, joka ei puheita kuuntele. Jos nainen on alistettu, tulos ei ole ihan niin tuhoisa, vaikka ei takuulla paljon parempikaan.
      Vakuutan, että oma osani on yksi maailman tuhoisimmista.

    • .mies.24.

      samaa voisi miettia miksi naiset naivat ruman miehen? tai vakivaltaisen, juopon, narkkarin,..?

    • doesn't need a woman

      Pimperon saanti ja pariutuminen nostaa miehen statusta. Miesten on todella hankalaa saada tasoistaan naista tai naista ylipäätänsä ilman narsistisia kykyjä ja siksi otetaan helposti joku helppo nainen, jotta päästää "miesten kerhoon".

      Se on tietysti korvien välistä kiinni, tunteeko itsensä mieheksi ilman naista, mutta moni ei tunne.

    • 15+1

      Ja monella rumalla miehellä on huomattavasti kauniimpi vaimo. Ihan taviksillakin, ei millään rahalla mälläävillä Harkimoilla. Omassa ystäväpiirissä on näitä ulkopuolisen silmään "epäsuhtaisia" pareja useampiakin.
      Mutta kun tuntee molemmat, niin tietää että kumpikaan ei ole tuijottanut pelkkää ulkokuorta. Parisuhde perustuu johonkin ihan muuhun kuin siihen millainen pärstäkerroin toisella on.

      (Tätä tietysti on palstoilla hörhöilevien, sitä Neiti Täydellisyyttä etsivien vaikea ymmärtää.)
      (Laitoin sanan "Neiti", koska vaikuttaa siltä että ihmisten ulkonäöllisistä "tasoista" kirjoittelevien enemmistö on täällä heteromiehiä.)

    • egrthersae

      Haista se. Mitä se sinulle kuuluu. Älä valita, mitä muut tekevät, kun ei noista voi mitään sääntöjä laatia.

      • padat & kattilat

        Saa kai siitä mainita mitä pahaa siinä on? Taitaa osua arkaan paikkaan....


    • 56436452

      Kauneus on katsojan silmissä. Eikä naista eikä ihmistä yleensä pitäisi arvioida sen perusteella, miltä hän näyttää vaan millainen persoona hän on.

    • Itsehän se mies päättää mikä on kaunista ja rumaa.

    • kaikki ovat kauniita

      omalla tavallaan
      mut

      huoraonhuora.

    • Niin on

      kaunis huoraon ruma.

    • Luonnetta

      Luuletko että kauneus vie onneen ehei siihen tarvitaan muutakin.

    • saariston mies

      Ruma akka on ainakin uskollinen jos yleensä sattuu jostain miehen saamaan. Kauniimpi nainen on usein sellainen pirullinen pyydys joka viettelee miehiä sen kuin kerkiää. Sellainen loukkaantuu herkästi jos sanoo että nyt tämä "poika" lähtee kotiin nukkumaan ja yksin! Kyllä aika pian huomaa mitä kukakin nainen on haluamassa vai onko ihan rehdin oloinen. Sellaisiakin on ja heidän kanssaan voi rentoutua kun saa mukavan juttukaverin ja siihen saa sitten jäädäkin...

    • Näinkin päin

      Kaunis ja viisas ei ole välttämättä samassa persoonassa, eikä ruma ja köyhä. Tämä pätee miehiin ja naisiin. Ota siitä sitten.

    • Arvo K.

      En tiedä, olenko komea mies, mutta katseenkestävä varmasti. Jätin aikoinaan nk. naistenlehtien ihannenaiset ja halusin vaimokseni tavallisen naisen, lihavan tai hoikemman. Löysinkin sellaisen laestadiolaisia lähellä olevista piireistä. Ensitapaamisella edessäni seisoi hieman totinen, mutta lämpimän oloinen, tukeva kolmekymppinen nainen. Ei kuitenkaan mikään "maakappale", mutta n. 85-kiloinen, 170 pitkä. Ulkonäkö ei niinkään innostanut, mutta jokin vetovoima hänessä oli. Päätin yrittää ja suhde alkoi kehittyä hyvin, niin hyvin, että naimisiin mentiin jo kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. Ensimmäinen yhdyntäkin tapahtui vasta hääyönä. Se olikin aika kokemus, kun hän astui eteeni ilkosillaan ja näin, että alavartalon karvoitus oli kuin Burman viidakko. Sääretkin mustien karvojen vallassa. Huh!" oli ajatukseni, mutta paluutietä ei ollut ja säilytin kuin säilytinkin oikean asenteen. Enkä pettynyt enkä ole sen jälkeen pettynyt. Nautintoa olen saanut ja saan jatkuvasti tuolta naiselta. Hän sanookin aina, että "puutteessa et lähde reissuihin". Eikä ole tarvinnut lähteä.

    • ....................

      Yleensä älykkäät ja kauniit naiset ja älykkäät ja komeat miehet ovat yhdessä.

      Muu selvitys on ylipäätään turhaa.

    • ufonainen

      En ole ilmeisesti erityisen kaunis, mutta en puheiden mukaan kuulemma rumakaan. Silti en ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. Olen miettinyt, että ehkäpä olenkin alieni.

    • yyyh6yy

      ne komeet on niin idiootteja ettei niitä muut huoli

    • jekku1

      Muuan kaverini kertoi rumasta naisesta, jolla oli kuiteskin kiihottava vartalo, mallikas perse ja oli erittäin kova naimaan. Sellainen sekoittaa jopa komean miehen tyhmän pään.. :)

    • Maatiaistyyppi

      Voin vastata alkuperäiseen kysymykseen -seurustelin kerran menestyvän miehen kanssa jonka työtovereilla oli aika järjestään mallin näköisiä tyttöystäviä, ja itse olen maatiaistyyppiä -söpö ehkä, jopa sievä, kaunis en todellakaan. Istuimme iltaa, ja muut tytöt nyppivät salaattiaan ja joivat mineraalivettä, kiukuttelivat koska olivat kai nälkäisiä ja lähtivät aikaisin taksilla kotiin kauneusunille. Itse jäin hereille, ja söimme kaikki pizzaa, joimme olutta, ja katsoimme kauhuelokuvia aamuneljään. Poikaystäväni sitten totesi, vieraiden lähdettyä ja itse nautittuaan ehkä oluen liikaa: "pidän susta kyllä niin paljon enemmän kuin kauniista tytöistä".
      Eli vaikkakin joillain nyt vain käy geenilotossa tuuri, niin useimpien täytyy huolehtia kauneudestaan, ja kaikki eivät jaksa sitä sähläämistä katsella vaikka lopputulosta jaksaisivatkin.

    • Ugly ass bitch Ry

      kyllä se rumakin kelpaa kunhan vaan pillu on tiukka.

    • käytännönneuvoja

      Itse onnistuin saamaan kauniin vaimon, mutta tämä vaati sitkeyttä ja pelisilmää. Olin kokenut, muutaman vuoden vanhempi ja sopiva status (hieno opiskelupaikka). Kauniit naiset ovat tottuneet ympärillä pörrääviin yrittelijöihin ja tyhmiin keskusteluavauksiin ja pitävät sen vuoksi usein aika viileää linjaa. Kaunista naista pitää lähestyä suht selvin päin ja kysäistä jotain... jotain mitä tämän pitää hiukan miettiäkin. Silloin mielenkiinto voi herätä. Vaimo sanoo että yrittäjiä piisasi, mutta juttujen taso oli kirjava. Että monilla miehillä menee pasmat sekaisin ja sönkätään vain jotain. Eli kun menette ns. radalle, niin miettikää etukäteen keskustelun avauksia. Esim "katsoitko linnan juhlia, mitä pidit", eikä "käyt sä usein täällä".

    • Ratto-Raili

      Hi,hi,miksi kiivetä kivimuurin neljänteen kerrokseen kun tulee samaan lopputulokseen sateisena syys-iltana rappukongin räystäänkin alla?

    • iilimato

      Kauniit naiset ovat kaikkein epäluotettavampia puolisoja. Siksi "ruma" puoliso on järkevä valinta.

    • neljan aiti

      Tuli vaan mieleen, kun täälä puhuttiin ehkäisy pillereiden tehosta, että kukaan ei vaan tainnut mainita, että myöskin antibiootti kuurit e-pillereitten kanssa vähentää e-pillereiden tehoa...
      Miedän 4 lapsi sai alkunsa e-pillereiden ollessa käytössä ja vaikka ne aina söin sai nuorin silti alkunsa, koska minulla oli 3 peräkkäistä kuuria poskiontelotulehduksiin, eri antibiootteja ja ne vähensivät kaikki pillereiden tehoa.
      Lääkäri ei vain muistanut asiasta mainita.
      Joten olkaa naiset tarkkoja, että käytätte silloin lisäehkäsyä!

    • ei kai sitä ulkonäön kanssa mennä naimisiin, vaan ihmisen ,.

    • Realiteetteja

      Niin mutta kun selvä tosiasia on se että se ulkonäkö ratkaisee parinvalinnassa, ei toisen sielua ja persoonaa voi nähdä yhdellä vilkaisulla.

      • kysyjä.

        jos se ratkaisisi niin miksi tämä ketju on olemassa?


      • 2 vaihtoehtoa
        kysyjä. kirjoitti:

        jos se ratkaisisi niin miksi tämä ketju on olemassa?

        Siksi koska aloitus on selvä provo ja sitä harrastetaan täällä ahkerasti. TAI sitten aloittaja on sokea.


    • Kahden kauppa

      Se on niin vain niin kuin vanha viisas kansa sanoo ,että lemmen liekki leimahtaa sitä ei voi sammuttaa jne jos kahden ihmisen välillä leimahtaa siihen ei sivulliset voi sanoa mitän now komments Itse olen kaunis 49kg painava plondi keiju Minull oli 100kg painava nalle karhu Mieheni sanoi josks ,että kärsii siittä ,että hänen vihittyä vaimoa palvotaan muualla ,kun hän niin seksikäs ja kaunis ollin vähän hämmästynyt ihmiset on nykyään pintaliitäjiä ei kiinosta tippaakaan Minust olis fiksumpaa puuttua kenenkään parisuhteeseen

    • joosef

      Johtuisiko vaikka siitä, että kaikki ihmiset eivät ole pinnallisia. Se lihava ruttunaama voi olla juuri täydellinen sellaisenaan. Kauneus on muutenkin katsojan silmässä. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa, mutta luonteeltaan ja sisäisesti ei kaunis, suhde ei toimisi.

      • Fiksu mies ei valitse vaimoksi mallinukkea vaan naisen, jolla on älyä ja tunteita ja joka ei pidä itseään jumalattarena vaan on ihan tavallinen vaimo, joka osallistuu kantamaan vastuuta perheen arjesta, iloista ja suruista.


    • karvat

      Työkavereina on kauniita ja vähemmän kauniita naisia. Kauniiden elämä pyörii oman navan ympärillä. Itsensä tälläämiseen menee aikaa. !!!!
      Herkkiä arvostelemaan..., vaikuttavat kateellisilta, teeskentelevät etteivät sitä ole!
      Vaatteita valkataan jne... siis arvot jonnenjoutavissa!

      Sanon minä, komea mies!

      • Katkeraa vuodatusta

        Kovasti sinua tuntuu harmittavan kauniiden naisten pelkkä olemassa olo, kovasti niistä löytyy pelkkiä virheitä vaikka ihmisiä hekin ovat ja heihin mahtuu monenlaisia. Ehkäpä sinulla ei käy flaksi kauniiden kanssa?


    • Kauniita kadehditaan

      Miksi kauniit kadehtisivat ketään? He kun oman kokemukseni mukaan ovat nimenomaan tyytyväisiä itseensä, elämäänsä ja muihin ympärillään.

      Se tyytyväisyys itseensä ja elämäänsä säteilee heistä ulospäin. Siksi koska heillä on niin hyvä olla he ovat hyviä myös muille, rumista ei voi sanoa samaa.

      Sellaiset ovat elämäänsä tyytymättömiä, myös itseensä ja sekin heijastuu muihin, erittäin negatiivisella tavalla.

      Kaunis tykkää omasta peilikuvastaan, mitä pahaa on siinä? Ei niin mitään. Jos kaunis on itseensä tyytyväinen on automaattisesti omahyväinen ja itserakas paska.

      Jos ruma tai tavis tykkää itsestään ja sanoo sen ääneen tulee muilta (naisilta) kannustusta ja onnitteluja että hyvä tyttö, hienoa. Onpa reilu meininki!

      Ja tuo miten asiat ilmaisit viestii katkeruudesta, oletko kateellinen kauniille naisille?

      • Kauniita kadehditaan

        Tuolla kateudella tarkoitin siis sitä että olet kenties mustasukkainen heistä, koska he eivät halua sinua ja se vetuttaa.


      • Kauniita kadehditaan
        Kauniita kadehditaan kirjoitti:

        Tuolla kateudella tarkoitin siis sitä että olet kenties mustasukkainen heistä, koska he eivät halua sinua ja se vetuttaa.

        Nyt tulee yhtä viestipötköä mutta pakko vielä mainita muutama juttu, mitä pahaa on myöskään siinä että kauniit naiset tykkäävät pukeutua ja laittautua nätiksi? Toki jos elämä pyörii ulkonäön ja materialististen juttujen ympärillä on touhu mennyt ihan överiksi, mutta jos elämään mahtuu paljon muutakin eikä kauneuden vaaliminen ole tärkeintä, niin en näe siinä mitään pahaa että tykkää laittautua. Kauniillahan se nimenomaan hyödyttää jotain ja on silmänilo meille muillekin, etenkin teille miehille.


    • Jäpä jee jee

      Mun mielestä ei edes ole rumaa tai kaunista naista. Nainen voi olla kaunis vaikka sitte henkisesti. Arvostan kaikkia vastakkaisia sukupuolia ulkonäöstä riippumatta. Enkä sano tätä siksi että mulla olis ruma vaimo vaan mun vaimo oikeasti kaunis. Toisinaan se on jopa ärsyttävää kun kaik miehet on kuolaamassa perään. No samaa sanoo vaimo mulle että ku aina kaikki naiset kuolaamassa perään. Eikä se kyllä ole mitään kivaa kun on rinnalla se jonka kanssa haluaa elämän viettää. Ei ulkonäöllä ole oikeasti väliä. Sisin ratkaisee....

      • totuuksia elämästä

        Hyvähän sun on puhua kun on ulkonäköä, olis varmasti eri ääni kellossa jos oisit ruma. Niinhän kaikki sanoo mut tekee ihan päinvastaista, tälläkin palstalla on paljon henkistä kauneutta ylistäviä viestejä mut silti huomaa tuolla arkielämässä että miten erilaista kohteluakin saa kauniit ihmiset. Sellanen tää maailma on, pinnallinen paikka. Kyllä se ulkonäkö merkkaa, joka muuta väittää on tyhmä tai todella naiivi. Sitä katotaan työnhaussakin ja se vaikuttaa joka elämän osa alueeseen.


      • Siinä se on
        totuuksia elämästä kirjoitti:

        Hyvähän sun on puhua kun on ulkonäköä, olis varmasti eri ääni kellossa jos oisit ruma. Niinhän kaikki sanoo mut tekee ihan päinvastaista, tälläkin palstalla on paljon henkistä kauneutta ylistäviä viestejä mut silti huomaa tuolla arkielämässä että miten erilaista kohteluakin saa kauniit ihmiset. Sellanen tää maailma on, pinnallinen paikka. Kyllä se ulkonäkö merkkaa, joka muuta väittää on tyhmä tai todella naiivi. Sitä katotaan työnhaussakin ja se vaikuttaa joka elämän osa alueeseen.

        Tämä oli varmasti ketjun ainoa järkevä ja asiat hyvin kiteyttävä viesti.


    • Janne.

      voe voe veikkoset.... nyt on ketjun alottaja asialla taas yksinkertanen tyhmyri joka ei tiedä asiasta mittään.

      ei täällä olis yhtään "kaunista" akkaa jollei olis näitä kampaajia ja meikkejä ja vaatetusta. aamulla ku ne herää ni peilistä näkkyy uuno turhapuron sisko.

      se on vua muotia tua kauneus nytten, ja ainaha se on ollut.

      aika harvas ne oikeesti rumat taitavat olla, kaikki ko on lähinnä tavallisii.
      vaekka mänevät kauneuskilipailuihin ni sinneki on pynttäydytty ja ei tuo
      pumpasen viivikään miun mielest nii ihmeellinen ole illiman mittää meikkiä.

      • Kauneutta on

        Nin mutta mystisesti jotkut naiset vaan näyttää kauniilta meikillä ja toiset ei...oiskohan sittenkin niin että toiset vaan on kauniimpia?


    • viisas mie

      HUOM!

      Ruma mies, jolla mainetta, rahaa!! Akat juoksee perässä... Miksiköhän!

    • juu, näin se vaan on

      Ruma vaimo on lasten kannalta paha asia, lapsistaki tulee rumia, ,,,, ikävä kyllä,,

      kannatas harkita ensin ennekuin ottaa ruman naisen,

      on myös tehty tutkimus, RUMA vaimo on ukskoton paljon enemmän kuin kaunis nainen,
      syy sihen on että ruman naisen on aina todistettava itselleen ja muille että kelpaa muillekkin kuin puolisolleen,
      siis kannattaa varoa rumia naisia valitsemasta puolisokseen,
      'kaunis naisen tietää että kelpaa kyllä muillekin jos oma sttuu jotenkin syrjimään,,,

      • iskuvinkkiä

        Itse onnistuin saamaan kauniin vaimon. Kilpailua oli, mutta vaimo on kertoillut että suurin osa "pelinavauksista" on totaalisen tyhmiä. Ilmeisesti osalla miehistä jotenkin pönttö himmenee kauniin naisen seurassa. Osa taas jännittää. Miehistä iso osa ottaa rennommin ei-niin-kauniin seurassa.

        Vinkkinä voisi sanoa, että kannattaa suunnitella hyviä keskustelun avauksia etukäteen. Ettei aina sitä "käytkö sää usein täällä" -möläystä. Walter de Campin sanoin miehen tulisi olla fiksu, rento ja huumorintajuinen. Jos joku näistä uupuu jää saanti heikoksi. Ns radalle lähtöä valmistellessa jättää pohjia vähemmälle, pohtii avauksia ja runkkaa kahdesti.


      • eiköhän ole näin
        iskuvinkkiä kirjoitti:

        Itse onnistuin saamaan kauniin vaimon. Kilpailua oli, mutta vaimo on kertoillut että suurin osa "pelinavauksista" on totaalisen tyhmiä. Ilmeisesti osalla miehistä jotenkin pönttö himmenee kauniin naisen seurassa. Osa taas jännittää. Miehistä iso osa ottaa rennommin ei-niin-kauniin seurassa.

        Vinkkinä voisi sanoa, että kannattaa suunnitella hyviä keskustelun avauksia etukäteen. Ettei aina sitä "käytkö sää usein täällä" -möläystä. Walter de Campin sanoin miehen tulisi olla fiksu, rento ja huumorintajuinen. Jos joku näistä uupuu jää saanti heikoksi. Ns radalle lähtöä valmistellessa jättää pohjia vähemmälle, pohtii avauksia ja runkkaa kahdesti.

        Minkähänlainen on aloitusrepliikki josta ilmenee se että mies on "fiksu, rento ja huumorintajuinen."

        Nainen kyllä katsoo avauksessa miltä mies näyttää ja miten on pukeutunut ja vamaan jotain muutakin, abtraktisti määriteltävää. Ja jos ne täsmäävät vasta tulee tulee palaute siihen repliikkiin, on se nyt sitten hiukankaan naista miellyttää. Ihan tyhmää repliikkiä ei kai kukaan diggaa.


    • Tiedoks oon provo

      Joo siis daa.... Mun mies ei oo pahempi sängys mut mun ja sen munat heiluu koko ajan yhteen se on niin läskii voi viddu |._.|

      ja mun penis on isompi ku teidän

    • rose

      jaaha, minä olen saanut komean korston ja hän tarkoituksella lihottanut minua etten ole himoitsevan näköinen muiden miesten silmissä.

    • totta tu on

      Olkoon vaikka provo, mutta näinhän se menee. Tännekkin tuppukylään
      mahtuu näitä pareja, joissa toinen on tosi lihava pallinaama ja toinen
      taas normaalipainoinen komea/kaunis.

      Kaippa näille ei ulkonäkö merkkaa mitään, sillä ainakaan rahan vuoksi eivät
      ole naimisiin mennyt

      Itseä inhottaisi maata tuollaisen läskivuoren vieressä, saati harrastaa
      seksiä, mutta tehköön muut mitä lystää.

    • FEMINISMI ON AIVOPES
    • 10+11

      Minä oon ainakii huomannu et missi vaimo kelpaa helposti muille mut tavallisen näkösen naisen kans ei tartte "kosia " koko ajan peläten eukon lähtöö vaan saa keskittyä rauhassa lapsiin ja perheeseen eikä vaimo vie kaikkee huomiota koko ajan

    • Sairaankaunismaailma

      Huono provo!

      No vaikka tasapuolisuuden nimissä. Kun usein myös näkee upeilla naisilla kovin vaatimattoman näköisiä tossukoita.

      Tai onko mielessäsi käynyt että kauneus/komeus on katsojan silmässä?

    • ei nii rumakaa

      Kauneus on katoavaista,mutta rumuus vaan lisääntyy,Jos otat kauniin eukon,niin sitten se helvetti vasta alkaakin.Joka ryppy ja näppy saa valtaisan vollotuksen.Tissit roikkuu ja maha pömpöttää ja ja ja....Tekotissiä,rasvaimua,kiristystä ja kuristusta.Pakkelia pakkelin päälle.Lopputulos on silti sama kaikilla,vanhuus tulee auttamatta.

    • kanerva1

      Miehet näyttävät pelkäävän usein korkeasti koulutettua vaaleaa naista. Miksi naisella ei voisi olla korkeampi koulutus kuin miehellä? Koulutus ei vielä tee kenestäkään fiksua tai sivistynyttä. Tavattuani miehiä joilla on amis/AMK tausta, kun päästään minun koulutukseen, niin siihen se kiinnostus sitten lopahtaakin...että kai sitä nättinä amiksen käyneenä olisi jopa kelvannut, huoh! EN sitten oikein kehtaa kenellekään kertoa että oikeustieteen ja terveystieteen yhdistelmä on minun alani :) vaikka oikeasti olen siitä kyllä erittain ylpeä :)

    • 5345435

      Enemmän näkee toisin päin. Kaunis nainen, jolla on lyhyt, ruma ja paksu mies.

      Ei noiden kauniiden missien seurassa mitään 190-senttisiä tummatukkaisia atleetteja näe.

      Noita naisia kiinnostaa enemmän paksu lompakko, kivilinna Espoossa, venepaikka ja Bemarimaasturi.

    • harryhevonen

      Jaa-a.Ikäänkuin nainen olisi valittavissa.Kyllähän nykyään asia on niin että mies "valitsee"sen naisen,mikä hänet huolii.Pääasiassa siihen "kelvollisuuteen"taitaa vaikuttaa lompakon paksuus,ammatin status,onko akateemisesti koulutettu.voiko ylipäänsä kunnioittaa miehenä,onko"elimenjatkona"vähintään mersu tai pemari ,eikä mikään lada tai riisikuppi jne.Nykyaikainen tavallinen akateemisesti koulutettu nainen ei voi kunnioittaa miehenä tavallista duunaria tai maalaismiestä,vaikka hän olisi kuinka komea ja asiat vastuullisesti hoitava.Hän kun on statukseltaan alempana kuin itse on ja häntä joutuisi häpeämään muiden edessä.

    • silli suolassa

      "Ruma" nainen tarjoaa hyvät palvelut. Ahkera siivooja, taitava kokki, innokas sängyssä sillä pullealla on enemmän hormoneja rasvakerroksessa.
      Kauniit rotunaiset liitävät sfääreissään, joissa täydellinen prinssi tulee ja viettelee.. täydellinen prinssi oikeasti löhöää mieluummin sohvalla passattavana, tyytyväisenä.
      Ne ihanat naiset voivat katsella itsekseen niitä peilistä paistavia luita, koska jumpat ja dietit ovat elämänsisältö, eikä se miehen kanssa yhteiseläminen ja sitähän mies on vailla, kumppania eikä päiväperhosta joka ei muuta tiedä kuin vähäkalorisimmat drinksut ja meikkimerkkien parhaimmistot.

    • Minä

      Kuka on ruma, rumia ihmisiä ei ole edes olemassa! Sillä kauneushan on katsojan silmissä!

      • ja mää

        Noita nokinenä, on mahottoman ruma.


    • Janne.

      "Nin mutta mystisesti jotkut naiset vaan näyttää kauniilta meikillä ja toiset ei...oiskohan sittenkin niin että toiset vaan on kauniimpia? "

      Ei siihen kauneuteen tarvitse muuta kuin sopivasti meikkiä ja oikea kampaus niin aika moni on silloin kaunis.
      Kyllä ne tavalliset on sitten niitä jotka ei meikkiä käytä.
      Se on niin monesta pikkuasiasta kiinni tuo kauneus jonka jokainen halutessaan saa tehtyä itselleen.

      • Janne.

        "Minä oon ainakii huomannu et missi vaimo kelpaa helposti muille mut tavallisen näkösen naisen kans ei tartte "kosia " koko ajan peläten eukon lähtöö vaan saa keskittyä rauhassa lapsiin ja perheeseen eikä vaimo vie kaikkee huomiota koko aja"


        Miltäs se missi sitten näyttää kun kampaus ja meikit on veke ? Tavalliselta se.

        "Ruma mies, jolla mainetta, rahaa!! Akat juoksee perässä... Miksiköhän! "

        Kyllä se ruma mieskin tyhmät h#orat tunnistaa. Panee ensin ja jättää sitten. Siinähän havittelevat rahoja. ehheh.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        "Minä oon ainakii huomannu et missi vaimo kelpaa helposti muille mut tavallisen näkösen naisen kans ei tartte "kosia " koko ajan peläten eukon lähtöö vaan saa keskittyä rauhassa lapsiin ja perheeseen eikä vaimo vie kaikkee huomiota koko aja"


        Miltäs se missi sitten näyttää kun kampaus ja meikit on veke ? Tavalliselta se.

        "Ruma mies, jolla mainetta, rahaa!! Akat juoksee perässä... Miksiköhän! "

        Kyllä se ruma mieskin tyhmät h#orat tunnistaa. Panee ensin ja jättää sitten. Siinähän havittelevat rahoja. ehheh.

        "Jaa-a.Ikäänkuin nainen olisi valittavissa.Kyllähän nykyään asia on niin että mies "valitsee"sen naisen,mikä hänet huolii.Pääasiassa siihen "kelvollisuuteen"taitaa vaikuttaa lompakon paksuus,ammatin status,onko akateemisesti koulutettu.voiko ylipäänsä kunnioittaa miehenä,onko"elimenjatkona"vähintään mersu tai pemari ,eikä mikään lada tai riisikuppi jne."


        Joo kyllä on nainen valittavissa kuten on mieskin. Ihan sama asia.
        Jos joku ylpeä muija ajattelee toisin, niin sehän on sua asias jos sille nöyristyt.
        Valinta on kyllä vapaa ja ylpeitä me miehetkin olemme. Sisua peliin siis.
        Ja tuo ammatti ja akateemisuus ym. blaa blaa ei taida koskea muuta kuin yhden illan panoja jonkun räkälä illan jälkeen, ei sellainen pelleily yleensä oikeaan suhteeseen johda. Rakkaushan on eri asia kuin työt yms.
        Ja pemari on p#ska auto, lada sentään toimii, tosimies ajaa autolla, ei pemarilla. Mersu on pussihousujen kulkupeli.


        "Itse onnistuin saamaan kauniin vaimon. Kilpailua oli, mutta vaimo on kertoillut että suurin osa "pelinavauksista" on totaalisen tyhmiä. Ilmeisesti osalla miehistä jotenkin pönttö himmenee kauniin naisen seurassa. Osa taas jännittää. Miehistä iso osa ottaa rennommin ei-niin-kauniin seurassa. "


        Tavallisen sait joka osasi laittautua.
        Ja tosimiehet ei mitään pelinavauksia tarvitse vaan ovat omia itsejään sillä mielialalla kuin ovat. Jos eukko ei anna niin aina löytyy muita tästä maailmasta tilalle. Akat kun ovat ylpeitä niin ukot luulee että pitää olla pelisäännöt yms. p#skaa.
        Ei tämä nyt mitään tähtitiedettä ole. Jos joku ämmä pitää peliä niin se on sitten joku teinipissis joka ei osaa olla aito.


    • ######1

      Itse olen saanut huomata niin todella usein että kauniilla naisilla ruma mies.

    • +-0

      Mitä yhteistä on koiperhosella ja miehellä?..........Molemmat lentävät lumpusta lumppuun.

    • Kaunotar aina vaan

      Tämähän herättää monipuolista keskustelua. Oma näkemykseni ja kokemukseni on; ulkonäkö on usein verrannollinen itsevarmuuteen. Kauniit naiset ovat usein siis itsevarmoja ja tietävät mitä tahtovat. Miehet pelkäävät tällaisia naisia.

      Olen itse ollut sinkku jo jonkun vuoden ja törmäillyt satunnaisiin treffikumppaneihin jälkikäteen; järjestään heidän uudet kumppani (naiset) ovat olleet mitäänsanomattoman näköisiä.

      Ja tottahan on myös se, että ulkonäkö on vain yksi osa parisuhdetta, mutta usein se jolla alkuun päästään.

    • ajatus

      Kaunis nainen voi paistatella miehen siivellä, siis julkisuushakuinen.!!

      Rakkaus on yhtä kaukana kuin jumala venäjällä! Raha ratkaisee, viis ulkonäöstä ( miehen)

    • niin...

      kaunis ja kaunis.... taitaa täällä akat itteään kehua vaikka tietävät varsin hyvin että ahertavat sen kampauksensa parissa aamusta iltaan ja siihen päälle meikit ja voiteet ja kuntosalit jne. jne.

      ja sitten haukutaan tavallisia ihmisiä rumiksi vaikka itse ollaan sitä samaa sakkia.
      kaikilla ei vaan ole halua laittautua joka h#lvetin päivä kuten näillä kermap#rseillä.

      se nyt on aika yleistä että akka kun menee baariin tai ravintolaan niin totta kai se on "kaunis", tosin toinen kutsumanimi tuolle "kauneudelle" on " laittaudutaan nätiksi ".

      • Antaa kauniiden olla

        Niin tai sit kauniit laittautuu koska siitä on heille hyötyä, ruman ei kannata meikillä läträtä ei tule sen paremmaks. Ne on rumia meikattunakin ja on huomanneet sen itsekin, siksipä eivät näe vaivaa ulkonäkönsä eteen kun tietävät ettei se hyödytä mitään ja on ajan ja rahan tuhlausta. Se että kauniit on meikattuina vieläkin kauniimpia, saa huomiota, kehuja ja positiivista kohtelua vituttaa rumiluksia. Ne haluais itsekin olla kauniita ja laittautua mutta eivät voi. Miks valittaa muiden laittautumisesta? Eihän ne kauniitkaan valita et miksi muut ei meikkaa. Mitä se ketään liikuttaa jos joku laittautuu ja haluaa korostaa kauneuttaan? En usko että se on muilta pois mitenkään.


    • komea mies kokematon

      Syynä voi olla sekin että jos on kovin nuori komea mies ja saa yhdyntää rumalta naiselta. Komea mies jää usein koukkuun tällä tavalla. Pääsevät niin sanotusti makuun. Ja ruma nainen tajuaa tietenkin antaa kun toinen vonkuaa.

    • totuuden mies

      Älkää ostako teknik magasinestä. ei kannata!

    • petsku

      Siksi, että tuo ruma nainen tietää että sen pitää palvella miestä hyvin, jotta ei jätä sitä. Nainen antaa peräreikää, ottaa suihin, kokkaa ja siivoaa aina kun mies haluaa. Siksi.

    • scummikäsine

      Eiköhän tuo niin ole että ne kauneimmat naiset on juuri niitä nirsoja, joille kaikki pitää olla kohdallaan, ovat rahan perässä, jatkuvasti "osta tommonen ja osta mulle tämmönen" ja ovat niin itserakkaita ja vittumaisia ämmiä. Viisaimmat on huomannut että vaikka joku olisikin ruma niin eiköhän ne kuitenkin ne rumemmat useimmiten ole niitä mukavampia, jotka eivät ole itseään täynnä.

      • Uu la laa

        Parempi itseään täynnä ja kaunis kuin katkera, kateellinen ja ruma.


    • laheltakatsonut21

      Kun nainen on kaunis kuin taivas niin mies mustasukkaisuudessaan lihottaa naisen niin ettei kukaan muu sitä ei halua. Olen itsekkin huomannut tuttava piirissä miten nainen lihoo ja valittaa ku mies syö niin hyvää niin samalla hänkin syö tai että mies tekee niin hyvää ruokaa yms. Eli mies lihottaa oman naisen niin ettei kukaan muu kiinostu siitä kai se on jotain evoluutio juttua tai jtoain mutta niin

    • ..............

      "Itseä inhottaisi maata tuollaisen läskivuoren vieressä, saati harrastaa
      seksiä, mutta tehköön muut mitä lystää. "

      kulje sinä vaan se vesipullo kädessä ja mene jumppaamaan.

      • ...................

        "Syynä voi olla sekin että jos on kovin nuori komea mies ja saa yhdyntää rumalta naiselta. Komea mies jää usein koukkuun tällä tavalla. Pääsevät niin sanotusti makuun. Ja ruma nainen tajuaa tietenkin antaa kun toinen vonkuaa. "


        älä nyt intä siinä ja pilkkaa ihmisiä. ei täällä mitään rumia ole, pelkkiä lässyttäjien p#skapuheita vaan jotka on opittu jo esikoulussa. aikuinen tietää tämän, lapset ei.

        "Siksi, että tuo ruma nainen tietää että sen pitää palvella miestä hyvin, jotta ei jätä sitä. Nainen antaa peräreikää, ottaa suihin, kokkaa ja siivoaa aina kun mies haluaa. Siksi. "

        taitaa petsku antaa peräreikäänsä hetskulle joka siivoaa jäljet peräyhdynnän jälkeen sieltä skinien tiloista... ps. siellä niitä rumia kaljupäitä on.

        "Kun nainen on kaunis kuin taivas niin mies mustasukkaisuudessaan lihottaa naisen niin ettei kukaan muu sitä ei halua. Olen itsekkin huomannut tuttava piirissä miten nainen lihoo ja valittaa ku mies syö niin hyvää niin samalla hänkin syö tai että mies tekee niin hyvää ruokaa yms. Eli mies lihottaa oman naisen niin ettei kukaan muu kiinostu siitä kai se on jotain evoluutio juttua tai jtoain mutta niin "

        Ja nyt kun teit tällaisen päätelmän niin kaikki on samaa mieltä vai ?
        Lihava saa myös itsensä nätiksi kuten luuviulutkin. Ei ongelmaa sen suhteen jos tykkää laittautua. Olitpa kurvikas salihiiri tai lihava.


      • Näin.
        ................... kirjoitti:

        "Syynä voi olla sekin että jos on kovin nuori komea mies ja saa yhdyntää rumalta naiselta. Komea mies jää usein koukkuun tällä tavalla. Pääsevät niin sanotusti makuun. Ja ruma nainen tajuaa tietenkin antaa kun toinen vonkuaa. "


        älä nyt intä siinä ja pilkkaa ihmisiä. ei täällä mitään rumia ole, pelkkiä lässyttäjien p#skapuheita vaan jotka on opittu jo esikoulussa. aikuinen tietää tämän, lapset ei.

        "Siksi, että tuo ruma nainen tietää että sen pitää palvella miestä hyvin, jotta ei jätä sitä. Nainen antaa peräreikää, ottaa suihin, kokkaa ja siivoaa aina kun mies haluaa. Siksi. "

        taitaa petsku antaa peräreikäänsä hetskulle joka siivoaa jäljet peräyhdynnän jälkeen sieltä skinien tiloista... ps. siellä niitä rumia kaljupäitä on.

        "Kun nainen on kaunis kuin taivas niin mies mustasukkaisuudessaan lihottaa naisen niin ettei kukaan muu sitä ei halua. Olen itsekkin huomannut tuttava piirissä miten nainen lihoo ja valittaa ku mies syö niin hyvää niin samalla hänkin syö tai että mies tekee niin hyvää ruokaa yms. Eli mies lihottaa oman naisen niin ettei kukaan muu kiinostu siitä kai se on jotain evoluutio juttua tai jtoain mutta niin "

        Ja nyt kun teit tällaisen päätelmän niin kaikki on samaa mieltä vai ?
        Lihava saa myös itsensä nätiksi kuten luuviulutkin. Ei ongelmaa sen suhteen jos tykkää laittautua. Olitpa kurvikas salihiiri tai lihava.

        "Tämähän herättää monipuolista keskustelua. Oma näkemykseni ja kokemukseni on; ulkonäkö on usein verrannollinen itsevarmuuteen. Kauniit naiset ovat usein siis itsevarmoja ja tietävät mitä tahtovat. Miehet pelkäävät tällaisia naisia."


        Vai pelkää miehet naisia ? Eiköhän se johdu siitä että mies on arka, mutta toiset taas hevonveet välittää. tuollainen toiminta on nössömäistä muutenkin.
        KUka v#ttu niitä "pelisilmää" vaativia h#oria edes haluaa vongata kun nättejä naisia on maa pullollaan ja se oikea yleensä löytyy muualta kuin noista s#atanan räkälöistä joissa nämä "pelipellet" hieroo "taitojaan" ja lässyttää sitten netissä kokemuksiaan.

        "Itse onnistuin saamaan kauniin vaimon, mutta tämä vaati sitkeyttä ja pelisilmää."

        Ja p#skaa puhut. Sun muijas on tavallinen emakko joka oli vain laittautunut ja meikannut ja siitä teit päätelmän "kaunis". Tuskin se enää yhtä kaunis on kun se nousee pedistä aamulla tukka sekaisin tai pukeutuu eri tavalla jne. jne. syitä löytyisi vaikka kuinka monta!
        Ja minkään akan saaminen ei vaadi sitkeyttä eikä mitään "Pelisilmää". tämä kun on taas näitä armeijakakaroiden katkeria juttusia siitä kuinka tähtitiedettä on löytää aviokumppani itselleen.
        Miksi miehet antavat pomputella itsejään akkojen silmissä ? en ymmärrä tätä.
        Eihän tuollainen ole edes oikeaa rakkautta, pelkkää pelleilyä siitä että saako p#llua vai ei. Ja mitä sen jälkeen? Varmaan n#ssisit toisen muijaakin. Mitäpä siitä vai ?
        Sulla ei ole mitään sitkeyttä ollut, vaan pelkkää MIELIKUVITUSTA jonka nyt luulet olevan sitkeyttä. Pelkkää yhteensattumaa. Olet ihastunut meikattuun akkaan joka on esittänyt prinsessaa ja nyt luulet tehneesi jotain ihmeellistä tällaisen asian eteen.
        Tosimies ei arkaile vaan menee suoraan asiaan ja jos ei kelpaa niin sitten etsii toisen.


      • Tiedoksi sinne

        Niin terveet ja normaalit ihmiset tekee, ihan jo terveydenkin kannalta. Suosittelen sinullekin.


    • Miettivä1

      Hi! mun vaimo oli joutunut happosateen uhriksi.. eli ei kaunis.. Ja vielä sitä ennen hän oli alkoholisti ja narkkari.. Ei taida ihmisestä olla paljon jäljellä.. Hankkisitko lapsia ko. ihmisen kanssa?

    • mie.

      hankkisin.

    • Vahvasti epäilen

      Tuskin :D On se jännä että miten täällä ladellaan kaikenlaisia imeliä kliseitä ja annetaan ymmärtää että me ihmiset emme ole pohjimmiltamme pinnallisia, kun tuolla tosielämässä netin ulkopuolella sen huomaa miten eri ikäryhmistä ja miten monet ihmiset on todellisuudessa pinnallisia. Miksi sitä ei voi myöntää? Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa moniin asioihin, mm siihen miten suhtaudumme ihmisiin ja parinvalintaan etenkin. Näisen asioiden myöntäminen ei tee kenestäkään pahaa ihmistä tai mitään hirviötä. Se on vain INHIMILLISTÄ ja ihan okei. Mutta se että valehdellaan ja kaunistellaan asioita omaksi edukseen on mielestäni säälittävää ja surullistakin.

      • rehellisyyttä kehiin

        Samaa mieltä, että ihmiset ovatkin oksettavan tekopyhiä.


    • komea kroppa

      Joskus rumilla naisilla on upea kroppa joka voittaa seksikkyydessä kauniin naamataulun.

    • Kauniilla hyvä kropp

      Erittäin harvoin, olen laittanut merkille että mitä kauniimpi nainen, sitä sopusuhtaisempi ja sirompi vartalo on. Jotkut naiset saattavat kovastikin treenata kroppaansa mutta se vartalo ei kiinteydestä huolimatta ole kaunis.

    • Pakko myöntää, helposti tulee ajateltua näin... mutta käynti lähimmässä Prismassa, ja saa aina todeta vaan että on niitä kaunitta naisiakin jotka nai ihan käsittämättömän rumia/tyylitiedottomia miehiä... eli ehkä tämä on luokka-zeitgeist kysymys ad infinitum (joo, paskaako tuo tarkoitti) eli tuskin tähän vastausta saadaan kun kaikki osapuolet aina vakuuttelee olevansa oikeassa ja muut väärässä mutta mun mielestä ajan hengessä toki saattaa olla jotain sellaista, että tietyntyyppiset rumat/tyhmät miehet saa kauniita naisia ja tietyntyyppiset rumat/keskiverrot/fiksut naiset saa kauniita/fiksuja miehiä vähän paremmalla todennäköisyydellä kuin 50-luvulla...

    • rupsahda rakkaani

      Johtuisko se siitä että naiset rupsahtaa nopeammin kuin miehet.

    • Ei mitään ihmeellist

      Miksikö? Yksinkertainen vastaus tuohon kysymykseen on se että a) mies on sattunut rakastumaan sellaiseen tai b) on tyytynyt rumaan kun ei ole saanut kauniimpaa.

    • ilona3

      Millä tavalla määrittelet itse ruman naisen?
      Onko nenä ja lihavuus ainoa ulkonäkö kriteeri?
      Oletko koskaan tullu ajateelleksi, että lihavat voivat olla todella kauniita ja seksikkään näköisiä. Onko sinun mielestäsi vain hoikka/ laiha kaunis?

      Sama pätee mieheen?
      Jokaisella on omat mielipiteet siitä millainen on komea mies!

      NO, itse olen ihan tavis ja ihan taviksen kanssa naimisissa,
      ainakin omasta mielestäni!

    • Ajatuksia tästä

      Ylipainoinenkin voi olla kasvoistaan kaunis, rumalla tarkoitetaan varmaankin sellaista joka kohdasta rumaa ja todella luotaantyöntävää. Tosin, tässä pinnallisessa ja kauneutta palvovassa yhteiskunnassa jo tavisnaiset luokitellaan rumiksi. Jos ei ole kaunis, on sit kait ruma muiden mielestä. Tähän ihmiset on aivopesty median toimesta.

    • Eronnut mies

      Aika jännä lukea tätä joko-tai vastakkainasettelua. Ikäänkuin ihmiset ottaisivat tämmöisen asian faktana ja alistuisivat kohtaloon.

      Täytyy sanoa, että itse koen tilanteen toisin. Itse olen kouluttautunut, fiksu ja itsestäni normaalisti huolehtiva mies, erilaisten elämäntilanteiden jälkeen nyt sinkkuna. Minun mielestä tässä maailmassa pitää olla tavoitteita ja tietää mitä haluaa, niin työelämässä kuin parisuhdemarkkinoillakin.

      Erilaisten kokemuksien jälkeen mielestäni tärkeintä on osata olla itselle rehellinen ja kyllä minä ainakin nyt myönnän sen, että kyllä naisen pitää olla kaunis ja fiksu, jotta parisuhde minun kanssa voi kukoistaa. Joku voi sanoa minua tästä syystä pinnalliseksi - olkoon sitten niin, mutta kyllä minussa on hyvin vahva syvällinen, pohdiskeleva puoli. Kyllä minä toivon, että voi upean naisen kanssa käyskennellä uimarannalla, rantabulevardilla tai vaikka keskustella asiasta kuin asiasta kaveri- tai kotiympäristössä ja ajatella, että "Wau!", sekä sisäiselle, että ulkoiselle kauneudelle ja sille, että tälläinen nainen on juuri minun kumppanini.

      Tässä matkan varrella on törmännyt monenlaisiin ihmisiin ja mikäs sen hienompaa kuin, että on päässyt havaitsemaan, että juuri tuontyyppisiä upeita naisia on olemassa.

      Toivotaan, että tämä vuosi on onnellinen ja pääsee tutustumaan tuommoiseen kauniiseen ja fiksuun naiseen, joka vielä hyväksyy ja arvostaa minua semmoisena kuin olen.

    • Oikeassa olet

      Et ole pinnallinen vaan suorastaan ihailtavan rehellinen. Pisteet sulle siitä! Kyllä jokainen katsoo ulkonäköä kumppania valitessa, jopa ne rumimmat. Tämä on tosiasia, jota ei voi sivuuttaa sisäinen kauneus on tärkeintä-fraaseilla.

    • huomautustaetag

      Jokainen nainen on kaunis meikeissä

      • Not just makeup

        Ei todellakaan ole, osa naisista on meikattuinakin joko rumia tai ei minkäännäköisiä. Ainoastaan sellainen nainen jolla on kauniit kasvonpiirteet ja joka on normaalipainoinen näyttää hyvältä meikattuna. Jos nainen on kasvoiltaan ruma ei siihen auta meikkikään eikö myöskään jos on läski. Jos kauneus on muka pelkällä meikillä tehtävissä niin mistä johtuu se että kaikki naiset eivät ole ulkonäöllisesti sanaa tasoa edes meikattuina?


    • näin nännit***

      Komea nainen usein koppava hienosteleva ei sellaista jaksa pitkään katsella ja pihtaa myös. Tavallinen ulkonäkö kun on osaa myös antaa ei pihtaa.

    • Hoh hoijakkaa

      Hah eli nainen on sinulle pelkkä panopuu? Ja miten ihmisen seksuaalisuus liittyy ulkonäköön mitenkään?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe