moro, elikkä mul olis 2-kilpinen mopoauto jota ostaessa tyhmänä en tajunnut kattoo onko se 2-kilpinen kun myyjä ei sitä erikseen sanonut... kysymys kuuluu että korvaako autoliike vaihdossa 2-kilpisestä ajoneuvosta juuri mitään ja korvaako vakutuusyhtiö jos se menis lunastukseen ?
mopoauto
4
457
Vastaukset
- Autoon vaihtamassa?
Jos kunnossa niin kannattaa ajaa niin kauan kuin tarvitsee ja myydä sitten vaikka perheen sisällä tai tutulle, joka tietää kunnon.
Tarkoittanee kolaroitua tai muusta syystä kilvet vaihdettua, ei välttämättä haittaa liikkeessäkään. Autoliikkeetkin huijaa, ei niille tarvitse vikoja kertoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2187864
Mopokasko vai toisen syyksi? Ei kannata tahallaan lunastukseen.- mauto10
mopoautosta on keula kolaroitu ja siksi mennyt lunastukseen joskus... ja mopoauton täyskaskon takia lunastuksesta voisi saada paremmat rahat kun vaihdossa hyvitystä? mutta maksaako vakuutusyhtiö 2-kilpisen ajoneuvon lunastuksesta mitään? kyseessä ei kuitenkaan ole mikään kauhean vanha ajoneuvo vaikkakin pieniä vikoja ilmenee aina sillontällöin.
... jos vain ajaisi ns vahingossa ajovirheen takia esim tolppaan sen? mopoauto tunnetusti menee helposti lunastukseen kalliitten osien takia. - mitä suotta
mauto10 kirjoitti:
mopoautosta on keula kolaroitu ja siksi mennyt lunastukseen joskus... ja mopoauton täyskaskon takia lunastuksesta voisi saada paremmat rahat kun vaihdossa hyvitystä? mutta maksaako vakuutusyhtiö 2-kilpisen ajoneuvon lunastuksesta mitään? kyseessä ei kuitenkaan ole mikään kauhean vanha ajoneuvo vaikkakin pieniä vikoja ilmenee aina sillontällöin.
... jos vain ajaisi ns vahingossa ajovirheen takia esim tolppaan sen? mopoauto tunnetusti menee helposti lunastukseen kalliitten osien takia.Ei välttämättä säästä yhtään, antaa jonkun ajaa loppuun kun ei itse enää tarvitse ja kyllähän ne jotain liikkeessäkin hyvittää tai myyt suoraan.
- ykskilpinen
Eihän mopoautoissa ole kuin yksi kilpi ja sekin takana, ei edessä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448