Kepparit on parhaita! Kokeilkaa talvella kepparihiihtoa! Laita sukset ja hiihdä mutta keppari jalkojen välissä! Se on kivaaa:) Myös maastoratsastus keppareitten kanssa hauskaa!
Kepparit:)
14
309
Vastaukset
- akkuripakunvdhnvfd
Niin on!
- Eiooo
EI OOO!!! Häyvy kuule täält jos et osaa olla hyvin! Mä muutenki ilmotan susta!
- keprubest
Perustele! Tahdon kuulla perustelun miks ne on noloi!
- keppa
Kuules itse olet nolo mikäli et anna meidän harrastaa rauhassa!!! Mene muualle valittamaan, tänne ei kaivata sellasii juttuja mitä kokoajan saan keppariharrastuksestani kuulla! Kiitos! Ja oma mielipiteeni on että: KEPPARIT IS BEST !!!!! Ei ne ny oikeita heppoi voita mutta ihanii leluja!!!! I LOVE !!! Mulla on kepruttajatalli siellä asustelee n. 30 keprua! :) Niissä ei ole mitään noloa!!! ;D
- xdddxdxdxdddd
ite oot nolo!
- Jasminin keppari-talli
Moi kaikille keppari-harrastajille! Olisi keppari-ratsastus tunteja. Päivät sopivat: maanantaina klo: 2-5, ja torstaina klo: 2-4. Pidän este-, koulu-, ja maasto tunteja. HUOM: yksi tunti kestää noin 10 min ja puoli tuntia kestää noin 5 min. 1 h/50€ leikki-rahalla, ja oikealla rahalla sitten taas 5 senttiä. Jos et halua maksaa joka kerta erikseen tuntia, niin voit ostaa minulta myös 8 kerran kortin lajeihin: maasto-, koulu-, ja este-ratsastus. Jos haluat niin voit maksaa puolesta tunnista myös 30€ leikki-rahana. Kiitos jos ostatte!
- paskkat kepparit!!!!!
Ihan paskkat kepparit!!!!!!
- Munkkio
paskkat kepparit!!!!! kirjoitti:
HÄIVY! Kepsut ei oo lapsellisii oon vittu kahdeksan toista ja kepparit on vittu iha best
- kepparit :9
Munkkio kirjoitti:
HÄIVY! Kepsut ei oo lapsellisii oon vittu kahdeksan toista ja kepparit on vittu iha best
00n 14w. Ja meen kepruilla! Ei voi niin nolooolla! Ku hyppii niitä esteitä ni kuntohan
Siinä kasvaa. - keppari<3
EI MUUTEN OLE!!!!! Ole sinä vain hiljaa,ite oot pasa jos toisia haukut!!!
- LUKEKAA :D
keppari<3 kirjoitti:
EI MUUTEN OLE!!!!! Ole sinä vain hiljaa,ite oot pasa jos toisia haukut!!!
Kepparit rules!!!ne on parhaita
- LUKEKAA :D
LUKEKAA :D kirjoitti:
Kepparit rules!!!ne on parhaita
Onkos muuten Tampereella KEPPARI tyttöjä jokka haluis KEPPARI kaverii,ku mulla ei oo kyl kauheesti kaverii siellä mutta tiiän hyvän paikan ihan meiän kodin lähellä ;) sinne saa hyvin esteitä ja on aika syrjäisessä ettei yleensä mee mitään pissiksii ohi ja kato sillee....murr....joo niin totailmotelkaa ;) mut löytää myös facesta ;) kirjoittakaa vaan aura p...
- Anonyymi
Ite oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot
Niin on. Kepparit on ihan kivoja!
T: 11-v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984