Kepparit:)

Vilma011

Kepparit on parhaita! Kokeilkaa talvella kepparihiihtoa! Laita sukset ja hiihdä mutta keppari jalkojen välissä! Se on kivaaa:) Myös maastoratsastus keppareitten kanssa hauskaa!

14

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkuripakunvdhnvfd

      Niin on!

      • Eiooo

        EI OOO!!! Häyvy kuule täält jos et osaa olla hyvin! Mä muutenki ilmotan susta!


      • keprubest

        Perustele! Tahdon kuulla perustelun miks ne on noloi!


      • keppa

        Kuules itse olet nolo mikäli et anna meidän harrastaa rauhassa!!! Mene muualle valittamaan, tänne ei kaivata sellasii juttuja mitä kokoajan saan keppariharrastuksestani kuulla! Kiitos! Ja oma mielipiteeni on että: KEPPARIT IS BEST !!!!! Ei ne ny oikeita heppoi voita mutta ihanii leluja!!!! I LOVE !!! Mulla on kepruttajatalli siellä asustelee n. 30 keprua! :) Niissä ei ole mitään noloa!!! ;D


      • xdddxdxdxdddd

        ite oot nolo!


    • Jasminin keppari-talli

      Moi kaikille keppari-harrastajille! Olisi keppari-ratsastus tunteja. Päivät sopivat: maanantaina klo: 2-5, ja torstaina klo: 2-4. Pidän este-, koulu-, ja maasto tunteja. HUOM: yksi tunti kestää noin 10 min ja puoli tuntia kestää noin 5 min. 1 h/50€ leikki-rahalla, ja oikealla rahalla sitten taas 5 senttiä. Jos et halua maksaa joka kerta erikseen tuntia, niin voit ostaa minulta myös 8 kerran kortin lajeihin: maasto-, koulu-, ja este-ratsastus. Jos haluat niin voit maksaa puolesta tunnista myös 30€ leikki-rahana. Kiitos jos ostatte!

      • paskkat kepparit!!!!!

        Ihan paskkat kepparit!!!!!!


      • Munkkio
        paskkat kepparit!!!!! kirjoitti:

        Ihan paskkat kepparit!!!!!!

        HÄIVY! Kepsut ei oo lapsellisii oon vittu kahdeksan toista ja kepparit on vittu iha best


      • kepparit :9
        Munkkio kirjoitti:

        HÄIVY! Kepsut ei oo lapsellisii oon vittu kahdeksan toista ja kepparit on vittu iha best

        00n 14w. Ja meen kepruilla! Ei voi niin nolooolla! Ku hyppii niitä esteitä ni kuntohan
        Siinä kasvaa.


      • keppari<3
        paskkat kepparit!!!!! kirjoitti:

        Ihan paskkat kepparit!!!!!!

        EI MUUTEN OLE!!!!! Ole sinä vain hiljaa,ite oot pasa jos toisia haukut!!!


      • LUKEKAA :D
        keppari<3 kirjoitti:

        EI MUUTEN OLE!!!!! Ole sinä vain hiljaa,ite oot pasa jos toisia haukut!!!

        Kepparit rules!!!ne on parhaita


      • LUKEKAA :D
        LUKEKAA :D kirjoitti:

        Kepparit rules!!!ne on parhaita

        Onkos muuten Tampereella KEPPARI tyttöjä jokka haluis KEPPARI kaverii,ku mulla ei oo kyl kauheesti kaverii siellä mutta tiiän hyvän paikan ihan meiän kodin lähellä ;) sinne saa hyvin esteitä ja on aika syrjäisessä ettei yleensä mee mitään pissiksii ohi ja kato sillee....murr....joo niin totailmotelkaa ;) mut löytää myös facesta ;) kirjoittakaa vaan aura p...


      • Anonyymi
        paskkat kepparit!!!!! kirjoitti:

        Ihan paskkat kepparit!!!!!!

        Ite oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot

        Niin on. Kepparit on ihan kivoja!
        T: 11-v.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe