Lyrica, toleranssi, alkoholi

Leogirllllll

Kärsin ahdistuksesta ja mietiskelin josko Lyrica lääkitys auttaisi esim 75-150mg päivässä. Tuleeko siihen toleranssi? Todella tärkeä pointti on se että haluan tietää kuinka nopeasti lyrica poistuu elimistöstä tarpeeksi ,että uskaltaa juoda alkoholia ilman yhteivaikutuksia? Jos lyrican otosta on esim 24 tuntia niin voiko vetää kännit? :D

Kaverilla vaan meni nuppi ihan sekasin pienestä määrästä lyricaa ja alkoholia kun otti muutaman tunnin väliin molempia.

13

9769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkkyä.

      Alkoholin ja lyrican yleinen yhteisvaikutus: Kuolema.

      Voit ryypätä huoletta 24 tuntia vikan lyrican jälkeen, mutta ei samaan aikaan.

    • pedro61

      Lyricaa 4 x 75mg 8kpl Panacodia Opamoxia 150mg pari kaljaa, loppui ahistus, 8:s vuorokausi menossa. Pukkaa vaan hikeä perkeleesti kun nukkuu. Ei liikaa alkoa, menee henki.

      • Anonyymi

        Tässä panacod rasittaa maksaa kun hikoilet. Onko maksa-arvot korkeat.


    • mot.
      • Huumelääke !!

        Eikö Lyricaa ole vielä määritelty huumelääkkeksi? Pitää katsoa MOT, selviääkö siitä uutta.

        Kun Tramadol tuli aikoinaan markkinoille, sitäkään ei alkuun luokiteltu huumaavaksi tms vaan reseptin sai pitää ja lääkärit määräsivät tramadolia hermo tai muihin pahoihin kipuihin. Näin käytönnössä mm miten vanhempi ihminen meni sekaisin ja kävelykunnottomaksi tramadolin kanssa.

        Lyricasta on oma kokemus noin viiden vuoden takaa. Tuli kovat kivut ja ilmeinen hermojen puristuksesta johtuva kipu jalassa. Lääkärini ehdotti Lyricaa ja päätin kokeilla. En uskaltanut ottaa kuin yötä vasten ja eka iltana nukuin kuin tukki, sekin vaikutus sillä oli. Sittemmin en havainnut täydellistä apua kipuihin eikä ole muistissa olisinko nukkunut paremmin, mutta kun olin käyttänyt lyricaa muutaman viikon, huomasin peiliin katsoessa, että pupillit olivat oudot. Supistuneet. Kauhistuin ja päätin, että kyse on huumavasta lääkkeestä joka näkyy myös silmistä. Lopetin siihen.


      • Huumelääke!!
        Huumelääke !! kirjoitti:

        Eikö Lyricaa ole vielä määritelty huumelääkkeksi? Pitää katsoa MOT, selviääkö siitä uutta.

        Kun Tramadol tuli aikoinaan markkinoille, sitäkään ei alkuun luokiteltu huumaavaksi tms vaan reseptin sai pitää ja lääkärit määräsivät tramadolia hermo tai muihin pahoihin kipuihin. Näin käytönnössä mm miten vanhempi ihminen meni sekaisin ja kävelykunnottomaksi tramadolin kanssa.

        Lyricasta on oma kokemus noin viiden vuoden takaa. Tuli kovat kivut ja ilmeinen hermojen puristuksesta johtuva kipu jalassa. Lääkärini ehdotti Lyricaa ja päätin kokeilla. En uskaltanut ottaa kuin yötä vasten ja eka iltana nukuin kuin tukki, sekin vaikutus sillä oli. Sittemmin en havainnut täydellistä apua kipuihin eikä ole muistissa olisinko nukkunut paremmin, mutta kun olin käyttänyt lyricaa muutaman viikon, huomasin peiliin katsoessa, että pupillit olivat oudot. Supistuneet. Kauhistuin ja päätin, että kyse on huumavasta lääkkeestä joka näkyy myös silmistä. Lopetin siihen.

        Katsoin MOt:n ja en ihmettele lainkaan kokemuksia mitä tullut Lyrican käytöstä.
        Eikä mene kauan, kun Lyrica on kolmiolääke ja sen kuuluu ollakin ja luulen myös että reseptit ovat tiukemmassa, eli ei voi uusia ja resepti jää apteekkiin kuten kävi Tramalin kohdalla. Hyvä niin.


    • Jooga mestari

      Kumpi on tärkeämpää juoda alkoholia vai olla ahdistuksesta vapaa. Mietippä sitä.

    • Ex selkävammainen

      Jos on välilevy selästä vinksahtanut, on kivut niin kammottavat, jotta ottaa vaikka mitä huumetta että pystyy olemaan. En huomannut 75mg Lyrican ja parin kaljan yhteisvaikutuksessa mitään ihmeitä. Ei muuten lääkärikään tuosta varoittanut. No, käytin Lyricaa vain 2 kk koska sitten rupesi kivut hellittämään. Mikään muu lääke ei hermokipuun tehonnut. No, Tramalia kokeilin yhden tabletin ja oksensin koko yön.

      • Anonyymi

        Tässä. Tramadol ja alkoholin yhteivaikutus. Tramadol on keskivahva opioidi minkä kanssa alkoholi vaikuttaa.


    • apua purkista

      Apua on ollut minulla ainakin, katsoin Mot ohjelman ja oli mielestäni hyvin tehty. Ei se lääke varmaankaan kaikille sovi, olen Lyricaa syönyt noin 3vuotta ja olen tosi tyytyväinen.Saan nukuttua yöt, ja elämä on valoisampaa, Annostus on 600 vuorokaudessa, siis maximi annos ja oxycontin 10mg 3x2.Saan kipupolilta reseptin, olin käyttämättä lyricaa noin kk, ja vierotus oireita en huomannut.Syksyn sateiden myötä alkoi kivut, ja se on minulle tehokas.

    • Lyrmy76

      Heips.kuinka kauan lyrica 150mg näkyy virtsassa?

      • gggggh

        Tasan kuusi tuntia. Lyrican puoliintumisaika nimittäin on 2-6 tuntia.


      • Anonyymi
        gggggh kirjoitti:

        Tasan kuusi tuntia. Lyrican puoliintumisaika nimittäin on 2-6 tuntia.

        Ei pidä paikkaansa! Puoliinrumisaika noin 8-11 tuntia. Netistä saa googlaamalla ne statsit mitkä tulee siinä paketin mukana..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe