Vai on sidoututtava keskustan ehtoihin, kuin ennen,yleiskaava monopoolissa?
Ennen maajusseill ja pojilla oli pien verstaita, ilman lupia, nyt nekin tainneet asiakkaiden eripuraisuuden vuoksi vähentyneen.
Tuki yrittäjät painii omassa sarjassa!
Saako nyt Mäntsälässä yrittää ominvaroin?
8
168
Vastaukset
- bolondi
Täh???? Sano asiasi suomeksi että ymmärrän minäkin mitä tarkoitat viestilläsi.
- Abraham
Onko vaikeuksia ymmärtää, että kepun pimeät yritykset oli ja on tärkeimpiä Mäntsälässä, kuin luvalliset ja erittäin valvotut.
Oma verotoimistonkin politiikka oli tämä, aikanaan! - bolondi
On vaikeuksia ymmärtää kun ei tiedä mitä nämä yritykset ovat.
Oli ne sitten kepun kokon deman svendun krisun... jne.
Oliko verotoimistokin kepulainen, vai oliko Mäntsälässä ihan oma verolakinsa?- Hella kuumana
Abrahammm elää vielä 60-luvun Jokelanseudun komukka-aikaa, tervetuloa tähän päivään. Seuraavassa kommentissa tulee mukaan todennäköisesti taas Hella Wuolijoki.
- huhhahei
Ai kun ihanaa, minä tykkään Niskavuoren Aarnesta.
- Abraham
Hella vastaa 100 kepu Mannista, vaikka kepumyötä pääsi kiipeilemään,köyhempien kustannuksella.
Historiakin pitää lukea oikein, eikä värittämällä.
Mitä kepu pimeisiin yrityksiin tulee, niin miksi yhden kärähtäminen pantii laillisen syyksi,kimppuun käymisellä. Kuka maksaa miljoona korvauksen? - Helppoarahaa
Totuus on ,että Mäntsälä ei kaipaa ammatinharjoittajia-ja pienyrittäjiä, vain keski-suuryrityksiä , pelkästään puoluetuki mielessä, kuin Tarjoustalo maksoi vastalahjaksi kepulle.
- Abraham
Taivaassa tutkitaan Mäntsälän kepun teot,tiheällä kammalla,varsinkin lapsiperheiden rosvous!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249