Joo: oon jo ymmärtänyt että te suomi-miehet haluatte mahdollisimman luoonnollisen naisen, mutta mitä jos nainen osaisikin laittaa itsensä todella kauniiksi, muttei olisikaan luonnollinen?
Mitä tykkäätte näistä? Onko ihan ala-arvoisia meikittömiin verrattuna?
http://album.sofeminine.co.uk/album/see_233637_42/Arab-makeup.html#p6
http://album.sofeminine.co.uk/album/see_233637_42/Arab-makeup.html#p7
http://album.sofeminine.co.uk/album/see_233637_42/Arab-makeup.html#p6
https://www.google.se/search?q=arab women&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OCGXUuSmE6iU4ATg3YDIDw&ved=0CCYQsAQ&biw=1366&bih=594#facrc=_&imgdii=MFIxDZCUwnRSvM:;RBbgnYz4OWoQGM;MFIxDZCUwnRSvM:&imgrc=MFIxDZCUwnRSvM:;XfydS5-1WLIGsM;http%3A%2F%2Fplancksconstant.org%2Fblog1%2Fimage%2Fsaddam%2FHaifaWehbe.jpg;http%3A%2F%2Fplancksconstant.org%2Fblog1%2F2009%2F01%2F13_beautiful_arab_women.html;396;594
onko luonnollisuus pakollista?
10+14
4
206
Vastaukset
- meikkis
Mielestäni saa meikata jos kokee tällöin itsensä itsevarmemmaksi / tykkää laittautumisesta / haluaa korostaa kasvonpiirteitään tai tyyliään sillä / mikä syy vaan. Kunhan se ei vain oikeasti mene ihanihan överiksi, koska sellainen kunnon monen sentin puuteriripsariluomiväriposkipuna-kerros näyttää kamalalta. :D
Mikäs sitä sotamaalaamista kieltäisi.
Nuo ap:n linkittämät kuvat tuntuu sillai hirveen kylmän tuimilta, et en tykkää... Suihkunraikas on mun mielestä parempi, eli luonnollinen :)
- zaunazeppo
Kauniita katsella, mutta en pyytäisi kannsani saunaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437