Mulla todettiin tiistaina masennus ja sain venlafaxin 75mg lääkettä. Lääkkeen aloittamisen jälkeen olen kärsinyt hyvin voimakkaasta pahoinvoinnista ja oksentelusta ja mitään ei voi syödä. Onko muilla ollut samanlaista kokemusta ?
Loppuuko tää vai jatkuuko koko ajan... Päätin etten tänään ota lääkettä, huomenna soittoaika lääkärille. Onko tohon pahoinvointiin jotain millä helpottaa sitä ?
Loppuuko tää vai jatkuuko koko ajan... Päätin etten tänään ota lääkettä, huomenna soittoaika lääkärille. Onko tohon pahoinvointiin jotain millä helpottaa sitä ?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kannattaa miettiä tarkkaan lähdetkö ottamaan mitään aineita masennuksen takia. Oletko käynyt keskusteluterapiassa? Masennuslääkkeet johtavat yleensä aina lisääntyvään masentuneisuuteen.
Tottakai käyn myös keskustelemassa, en syö vain pillereitä..
Helpottaa jos helpottaa, miulla ei helpottanut. Kesti koko tuloksettoman hoidon (oli kuudes lääke mitä söin yli vuoden). Vieroitusoireissa, ja tarkoitan nyt oikeasti vieroitusoireita vaikka joku väittää että näistä lääkkeistä ei muka tule, niin pahoinvointi ja oksentelu vain paheni entisestään muiden oireiden lisäksi. Todella huono lääke. Annostus oli 225mg parhaimmillaan. Painoa lähti entisestään alipainoiselta ihmiseltä noin 10kg.