Lyhyet miehet ei kelpaa

pätkä.

miksi alle 170 cm miehet ei kelpaa. Katselin satoja naisten profiileja ja suurimalla osalla oli vähintään 170 cm vaatimus miehen pituudeksi.

49

1597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M 161,5 cm

Kuinka pitkä oot?

• oikea mies +180cm

Koska alle 170cm ei ole mies.

t. rauhallinen oikea ja miehekäs mies jota pikkumiehet huvittaa

• 170 cm raja

Kröhöhöm, olen 171 cm pitkä ja aina on riittänyt naisia. Sen oon huomannut että pitkiä miehiä potuttaa jostain syystä kun lyhyempi mies saa naisen ja jos itse o at jääneett ilman, monesti ovat tulleet haastamaan riitaa. Kyllähän naiset ottavat mielummin söpön lyhyen miehen kuin apinannäköisen pitkän miehen. Mut joo alle 170 cm on kyllä lyhyt, ehkä se raja menee jus siinä 170 cm, sitä lyhyemmät saavat tyytyä hakkaamaan hanskaan

• oikea mies 180cm
        170 cm raja kirjoitti:

Kröhöhöm, olen 171 cm pitkä ja aina on riittänyt naisia. Sen oon huomannut että pitkiä miehiä potuttaa jostain syystä kun lyhyempi mies saa naisen ja jos itse o at jääneett ilman, monesti ovat tulleet haastamaan riitaa. Kyllähän naiset ottavat mielummin söpön lyhyen miehen kuin apinannäköisen pitkän miehen. Mut joo alle 170 cm on kyllä lyhyt, ehkä se raja menee jus siinä 170 cm, sitä lyhyemmät saavat tyytyä hakkaamaan hanskaan

Noniin, menehän nyt siitä pullistelemasta vilkas pikkumies. Vaikka joskushan näille pikkumiehille pitää näyttää kaapin paikka ja kuka määrää että eivät hypi silmille.

• oikea mies180cm
        oikea mies 180cm kirjoitti:

Noniin, menehän nyt siitä pullistelemasta vilkas pikkumies. Vaikka joskushan näille pikkumiehille pitää näyttää kaapin paikka ja kuka määrää että eivät hypi silmille.

Juuri tuota söpö sanaa hain. Pienet miehet ovat ihan söpöjä otuksia kuin pikkukoirat, me pitkät oikeat miehet taas komeita arvonsa tietäviä orhia. Hitaasti liikumme laitumella mutta jos söpöt pikkukoirat tulevat räksyttämään tielle niin löytävät kyllä paikkansa.

t. rauhalinen, miehekäs oikea mies 180cm

• vtun spede
        oikea mies180cm kirjoitti:

Juuri tuota söpö sanaa hain. Pienet miehet ovat ihan söpöjä otuksia kuin pikkukoirat, me pitkät oikeat miehet taas komeita arvonsa tietäviä orhia. Hitaasti liikumme laitumella mutta jos söpöt pikkukoirat tulevat räksyttämään tielle niin löytävät kyllä paikkansa.

t. rauhalinen, miehekäs oikea mies 180cm

Kyllä naiset haluavat että miehellä on jotain korvienkin välissä, ei pelkkä pituus riitä, siksi varmaan sua ottaakin pannuun kun joudut tyytymään venyttelemmän sitä pippeliäsi omalla kädellä kun naista ei irtoa, heheheh

• mies32
        oikea mies 180cm kirjoitti:

Aika moni 180cm mies tajuaa pitää pienempää ääntä pituudestaan, kun se on jo.alle nuorten mimiesten keskipituuden kun nälkämaiden lappalaisia ei oteta huomioon.

• miehet ja miehet

Olet oikeesti ällö "oikea mies 180cm" ja kommentistasi päätellen kaikkea muuta kuin miehekäs. Suinkaan tärkein kriteeri ei ole tuo pituus. Hjallis Harkimo on lyhyt mutta silti miehekäs ja naisia riittää. Itse olen 176 cm nainen ja itse mielelläni haluan samanpituisen tai vähän pidemmän muttei se ole välttämättömyys jos muuten miehekäs mies ja kaikki natsaa kohdalleen. Muut asiat ne on joista miehen erottaa.

• joku171cmja35v

Taidat olla vielä aika jonne mieleltäsi. Yläasteikäinen ehkä, henkisesti ainakin. Silloin pruukataan nälviä pituuden perusteella. Olsiipa huomattavan tylsä katukuva jos kohta maalaisraittikin mikäli huiskisi vastaan vain yli 180-senttisiä miehiä. Monen kokoisena pärjää. Tärkeämpää että olisi fyysisesti hyvässä kunnossa. Siitä tule ko vahinkoa ja sanomista jos koettaa lyhyt lähteä itseään pidentämään

• 164.

en tiedä, mutta oikeutan sillä naisvihani osittain.

• hitaasti Miehekäs180

Koska pienet miehet käyttäytyvät ja näyttäyvät kuin pienet koirat jotka hyppivät pitkin navetan seiniä kuola suussa.

Me oikea rauhalliset ja pitkät miehet käyskentelemmä taas kuin komeat orhit. Isot munat rauhallisesti heiluan tietäen arvonsa.

• pätkä.

165cm

• _|_

Jos on munat, on mies.
      Jos on pimppero, on nainen.

Ei yksinkertaista luonnonlogiikkaa kannata turhaan monimutkaistaa.

• I-R 7

Todellisessa elämässä tuo ei pidä paikkaansa. Treffiprofilin laatiminen on vaan sellainen tekninen juttu, oikeasti siitä ei tarvitse välittää. Mutta jos koet tuon ongelmaksi, niin silloin kyllä kannattaa etsiä seuraa livenä jolloin koko paketti tulee esille.

Sopivan ihmisen löytäminen on muutenkin haastavaa, niin on typerää lähteä rajaamaan ihmistä pituuden perusteella. Itse kyllä sen verran rajaan, että haluan että mies on minua pidempi. Helppoahan se on kun on 162 cm itse.

• Satanistististi

Minä olen seurustellut pari kertaa itseni mittaisen miehen kanssa. Suhteet ovat kariutuneet kummallakin kerralla muuhun kuin miehen pituuteen. Kyse on siitä, hyväksytkö olevasi lyhyt vai et, se nimittäin näkyy olemuksessa. Ja tietysti korvien väli on tärkein asia.

• tumpp

Mun ihannemies on lyhyt ja sinut pituutensa kanssa. Korvien välissäkin pitää olla jotain. Lyhyt mies, joka surkuttelee pituuttaan tai potee napoleonkompleksia ei kiinnosta.

• Hmmm...

Yleensä nainen on lyhempi kuin miehensä. Jos mies on lyhyt, nainen on yleensä tosi lyhyt.

Onko naisen siis reilua ivata miestä pieneksi jos itse on varsinainen kääpiö?

• Ainakin itsellä mies ei saisi olla alle 170cm. Siihen on parikin eri syytä;

- yksinkertaisesti yleiskäsitys, että miehen pitää vaan olla pidempi kuin naisen.
      - Jos mies haluaa suudella, hänen on "kumarruttava" suudellakseen naista. Se tuo oikeanlaisen tunnelman mukaan.

Minulla vaan on vaatimus että on oltava vähintään 180cm. Ylärajaa ei ole.

• Ite 172

Mä oon 172 cm ja hyvin on vientiä riittänyt, vittuako sitä pituudellensa voi, asenteelle voi!

• Hmmm...

Olen 175 cm ja naiseni on minua pitempi.

On mukava rikkoa noita "yleiskäsityksiä". Kiva, kun nainen joutuu niiaamaan kun suutelee minua.

• pätkä.

Minä kyllä hyväksyn pituuteni mutta olen vastaillut monelle naiselle ja ovat sanoneet että olen liian lyhyt. Eli nainen itse on vaikka 164 ja ja etsii 168 cm miestä eli en kelpaa koska olen 165cm. On se näköjään hel.vetin tarkkaa ja parista centistä elämä kiinni.

• Lähisairaanhoitaja

Venyttäkää selkärankaa pätkät.

Säännöllinen roikkuminen leuanvetotangossa päivittäin venyttää selkärankaa jopa 5 cm. Itse sain tuolla tavoin pituuteni 171 sentistä 176,5 senttiin, joka on nyt pituuteni.

Sitten vielä korkea korkoiset miesten kävelykengät ja hyvä ryhti, niin kaikki ok naisrintamalla pituuden suhteen. Hyvä ryhti saa lyhyemmänkin komeaksi.

• LadyLoLo

Voi taivas miten hulluja ihmiset on!!! Miten joku voi ihan aikuisten OIKEASTI asettaa jonkun rajan ihmisen pituudelle. Siis jos tapaa upean, mahtavan, komean/kauniin ihmisen, niin sen kanssa ei voi olla jos se on liian lyhyt tai pitkä?? WTF!
      Eipä tosiaankaan ihme että täällä Suomi24 palstoilla roikkuu niin paljon sinkkuja..
      Oon aina ihmetellyt sitäkin, että jotkut määrittää kumppanille jonkun hemmetin ihanneiän ihan parin vuoden tarkkuudella! Siis alle viiden vuoden ikäerolla ei ole yli 25v aikuisille mitään väliä. Mutta nyt siis vielä tämäkin. Huh huh. Ihan itse saa itseään peiliin katsoa ja miettiä miksi on sinkku.

Terveisin nainen 172cm 35v ja mies 174cm 32v, naimisissa kohta 7 vuotta ja edelleen match made in heaven. Ei tarvitse miehen kumartua alaspäin kun suudellaan, mutta kipinöitä riittää ;).
      Halusin vain sanoa, että älkää ihmiset hyvät menettäkö sitä oikeaa sillä että suljette hänet ulos uskomattomilla kriteereillänne.

• honkkeli on honkkeli

Naiset on suomessa keskimäärin 165cm pitkiä ja haluavat 7cm pidemmän miehen, joten 180cm pitkällä kömpelöllä Hessu Hopo honkkelilla EI NIILLÄKÄÄN MARKKINOILLA OLE MITÄÄN JAKOA...

Ei ihme, että jätkiä vituttaa.... Mutta jos se auttais että koittaa markkinoida itseensä virtuaalimaailmassa. ???

HA-HA-HA-.....

• krabazukIsDead

mitä vitun väliä tuollaisilla määreillä on!! mukavia naisia olen tavannut 148 cm:stä 182 cm:iin. Itse olen n.175 cm.

• parisuhdeterapeutti

Onko 175cm mielestäsi pitkä vai pätkä ?

• Kyllä se on

Olen 180cm ja mielestäni 175cm:n on pätkä !

• 165cm
        Kyllä se on kirjoitti:

Olen 180cm ja mielestäni 175cm:n on pätkä !

Olen 165cm ja mielestäni 175cm:n on liian pitkä !

• Kumman haluat
        165cm kirjoitti:

Olen 165cm ja mielestäni 175cm:n on liian pitkä !

Kumman haluat 175cm:n. 168cm:n tytön vai 180cm:n älykääpiön itsellesi ???

• Haluan haluan haluan

Haluan ihan ketä vaan ja missä vaan....
      Jopa 180cm pitkä älykääpiö kelpaa minulle !

• Hessu Hopo

Olen yli 185cm pitkä. Kävelen jalat 45 asteen kulmassa ja teitittelen itseäni silloin kun teen asiat päin persettä....eli siis lähes AINA !!!

• läski pertsa

Minä taas olen kehitysvammainen keski-ikäinen läski, joka pitää kloppeina kaikkia, jotka ovat alle 180cm pitkiä !

• shortie 2

Nettiprofiileissa on se huono puoli, että siellä ei yleensä erotella sitä, että mitkä ominaisuudet on ihannekumppanilla ja mitkä taas ovat minimivaatimuksia. Jos siis nainen laittaa, että miehen pituus voisi olla 170-185 cm, niin onko tuo vain ihannepituus miehelle vai onko se ehdoton vaatimus, että alle 170 cm pituisia ei huolita?

En ole vähään aikaan laittanut nettiin treffi-ilmoitusta, mutta omalla kohdallani tuommoinen 170-180 cm on miehelle ihannepituus, mutta se ei suinkaan tarkoita, että se olisi ehdoton vaatimus. Olen seurustellut kahden miehen kanssa, joiden kummankin pituus oli hieman alle 170 cm. Suhde kaatui muuhun kuin pituuteen. Toisella miehistä oli hyvä itsetunto, toiselle taas lyhyys söi itsetuntoa ihan turhaan.

Se on vähän sama juttu kuin vaikka tupakoinninkin kanssa. Moni toivoo, että ihannekumppani olisi savuton, mutta osalle savuttomuus on ehdoton vaatimus. Siinä on suuri ero, että kummasta puhutaan.

• Lyhyt ja pitkä

Eikös se ole aika luonnollista että lyhyt nainen haluaa lyhyen miehen ja pitkä nainen pitkän miehen...
      Yleisesti ottaen suomalaiset naiset ovat kyllä aika lyhyitä !!!

• 7 cm pidempi

7 cm pidempi on sopiva !!!

• nainen 10cm pitee

Oon 172 ja mulla on 182 cm nainen. Eikä haittaa menoa

• n161cm

Kyllä 170cm miehet kelpaa, yleensä lyhyemmille naisille. Yleensä naiset haluavat miehen olevan pidempi ja yleensä miehet haluavat naisen olevan lyhyempi. Minulle riittäisi 165cm mies mainiosti.

• herra 195 cm

Eihän 180 cm mies edes ole pitkä, vaan keskimittainen tappi.

• hkgggkjhkjgh

Moni nainen tykkää, jos mies on 180cm ptkä. Ihan standardin mukainen.

• 678lkr6

Kyllä on paha kompleksi jos pitää pituudellaan alkaa päteä :D
      Eihän sen eteen ole tehty muuta kuin synnytty.

• 193 cm

180-senttisten on aivan turha tänne takki auki leijumaan koska se ei ole pitkää nähnykkää.

• semi-giant

203-senttisenä voin sanoa että menkää alle 2-metriset tapit koloihinne.. No ei, vitsi vitsinä. Olisin mielelläni sen 20cm lyhyempi, sitten olisin 183cm joka olisi ihannepituus.. Mun mielestä toi lesoilu jollain omalla pituudella on nyt aivan naurettavaa..

• 172 never surrender

Niinpä. Tietysti nyt moni nainen ajattelee itsenäisesti että mikä mies on hyvä ja mikä ei. Ulkonäkökeskeisessä maailmassa unohdetaan helposti että sisin on tärkein. Aloittajalla ei ole paljon ystäviä kun hän ei arvosta ihmisiä sillä perusteella mikä ihminen oikeasti on.

• lottamari.

Eihän sillä pituudella mitään väliä ole, muuten Tom Cruisekaan ei olisi kääpiökasvuisuudellaan saanut yhtäkään Lumikkia houkuteltua kääpiömajaansa.

• pätkä.

Tom cruise on filmitähti jolla on sata milliä rahaa pankissa. Ei ole väliä kuin pitkä on jos on rahaa paljon. Läski mieskin saa naisen jos n paljon rahaa.

• ärsyttävää

En usko että kenelläkään on 10cm pitempi tyttöystävä paitsi ehkä tasavallan presidentillä -

• Pätkä Sauli

Olen Pätkä Sauli, pikkupressa, lyhyeksi jäänyt 60 vuotias pojan kloppi. Ei kuulu kenellekään jos minulla on yli 30 vuotta nuorempi ja 20cm pidempi tyttöystävä !!!!

• Selkä suoraksi
    • 180cm ei ole mies

jos sinkku palstalla oot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      55
      3045
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2871
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2659
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      346
      1737
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      937
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe