anuksen valkaisu

kokemusta?

Tietääkö kukaan onko pepunreiän valkaisu iso operaatio ja paljonko maksaa, joillakin on luonnostaan hieman vaaleampi anusreikä mutta mulla on reunoilta sellainen inhottavan ruskea

16

4740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh??

      Mitä väliä? Eihän sitä kukaan näe

    • anuksenvalkaisija

      No eihän se kallista ole. Osta klooria, istu vatiin missä sitä on. Istut siinä tunnin, niin kyllä valkaisee kaiken. Jopa karvat ja reiän.

    • Ei auta

      Ei sitä vaaleaksi saa, koska se tummuus johtuu ihon pingmenteistä. Monet tummat laulajatytöt ja-pojat ovat sitä yrittänneet ja aika huonoin tuloksin.

    • -.-..-...

      Kyllä sen vaaleammaksi saa. Joistain seksilelu-kaupoista saa muistaakseni sellaista ainetta kuin Star Shine tai-jotain-sinne-päin eikä hintaakaan ollut paljoa. En tosin tiedä miten toimivaa tuo on todellisuudessa.

    • Hulluja riittää

      Oikeesti kuka tarvii persereijän valkaisua???

      • Selvähän se

        Ne jotka esittelevät sitä muille ihmisille.


    • Asswhite world

      Muahhhhahhhaaaa kunnon trolli :DD Hiekkapuhalluta se

    • Laserilla onnistuu

      Siihen on laserhoitoja - Kannattaa kysellä suoraan eri klinikoilta, joilla on laserlaitteet. Helsingissä ainakin Laser Tilkka ja Cityklinikka tekevät paljon laserkäsittelyjä.

      • anzu87..

        Onko hinnasta tietoa? Olen miettinyt anusaukon valkasua, se kun on ihan ruskea :/ Miehenikä ei tohdi sitä nuolla... josko sit valkonen peräläpi kelpais...


    • unelma.

      Niin, oishan se mageeta saada osakseen ihailevia katseita ja kehuja sen uuden peppureijän tähden. Tekis ainaki mut onnelliseks. Vihdoinkin mua oikeesti arvostettaisiin.

      (Kun mä oon noita peppureikiä vertaillu, ni on mullaki sellanen vähän inhottava. Et ois kiva kun se ois sellanen ihana

    • 4+11

      Mä en edes tiedä minkä värinen mun peffareikä on. Pitäisiköhän tutkia asiaa? Hmm....Ei kukaan ole valittanut. Voiko joku todella haluta tuollaiseen toimenpiteeseen? Hampaiden valkaisun vielä ymmärrän, mutta toi menee jotenkin yli.

    • Brighter

      Mulla tuli pers'reiän valkaisun jälkeen jopa valkoisempaa ulostetta. Elämä kirkastui kertaheitolla. Voin huoletta katsella asiota myös "sillä silmällä" ja olen myös katseen kestävä jokaista sopukkaa myöten.

    • uud vuod lupaus

      Jätä muiden pyllyjen tuijottelu

    • Anu Saukko

      Kyllä persereijän pitää olla ruskea. Jos haluaa vaaleamman, voihan sitä joskus pestä.

    • Anonyymi

      Saako Suomesta peniksen valkaisu laaserilla?

    • Anonyymi

      Nyt olen miettinyt mietintämyssy päässä enkä vieläkään ole saanut vastausta. VOIKO TUMMAIHOISET VALKAISTA ANAALIN. En ole siis rasisti mietin vain että miten se niihin vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe