Ilona tampere

Tunsin siis olin

Oi oi oi mitkä silmät ja hymyilevät kasvot näinkään nais olennolla.tunnistat itsesi siitä et teit jotain odottamatonta ku ohitsesi kuljin.harmi kun ei halattu

9

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallamaat

On siellä Ilonassa mukavia tyttöjä, mäki oon huomannu! Vai onks naispuoleiset ihmiset mukavampia yleensäkin pirkanmaalla? =).
      Asunko väärällä puolella suomea?

Luulenpa niin.. =P

• von tre

Ennen Tampere oli parempi ... silloin kun oli puuvillatehtaan tyttöjä.
        Nyt ne on joko lääkärien perään olevia hoitajia tai johtajien perään olevia ekonomeja, sosiologeja yms'

Sanovat että Savossa olis parhaat naiset..

• kiinnostaa1+2

mitä odottamatonta?

• Oho eiku

Sellaista odottamatonta et humalaiselle ois käynyt hassusti.onneks en käyttäny sinä iltana sillä tuskin olisin niin kohteliaasti käyttäytynyt

• MiesBongari

Oon Laura ja käyn ilonassa pokailemassa varattuja miehiä:)Aika helposti ne mukaan lähtee:)Ja kaikista parasta on se, että lähtevät myös helposti "hommien" jälkeen äkkiä kotiinsa oman kullan viereen:)

• Oho eiku

No minä en lähtenyt,ainakaan vielä.

• olen huomannut

Yhtälailla varatut ämmätkin siellä jakaa, kuten kaikkialla muuallakin. Tutkimuksen mukaan suomessa on maailman huorimmat ämmät.

• siemenlinko

Mää oon pannu parikin kertaa yhtä Lauraa, ilonasta mukaan ja köyriin, ei mikään huippu pano, mutta paremman puutteessa ihan hyvä siementen tyhjennys ämpäri!

• Oho eiku

Hän kenet minä näin niin ei kyllä ollut mikään siemen ämpäri vaan todella ihastuttava naisolento

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe