Olen syönyt Yasmin-merkkisiä pillereitä nyt vuoden, sitä ennen Mercilonia n. 3 vuotta ja Yasminia ihan ensimmäisenä pillerinä myös n. 3 vuotta, eli taustalla 7 vuoden pillereiden syönti.
Syön lääkärin kehotuksesta aina 2 liuskaa putkeen kivuliaiden kuukautisten hoitoon. Toissapäivänä huomasin pientä oudonväristä tiputteluvuotoa, ja tänä aamuna sitten ihan kunnon veristä vuotoa. Toisesta liuskasta on neljä pilleriä jäljellä.
Onkohan tämä ihan normaalia? Pillereitä en ole unohtanut. Olen syönyt 2 liuskaa putkeen 7pv taukoviikko -menetelmällä n. 4 vuotta, eikä ennen ole ongelmia ollut. Päätin nyt sitten aloittaa taukoviikon, samapa tuo kun kerta vuoto jo alkoi.
Syön lääkärin kehotuksesta aina 2 liuskaa putkeen kivuliaiden kuukautisten hoitoon. Toissapäivänä huomasin pientä oudonväristä tiputteluvuotoa, ja tänä aamuna sitten ihan kunnon veristä vuotoa. Toisesta liuskasta on neljä pilleriä jäljellä.
Onkohan tämä ihan normaalia? Pillereitä en ole unohtanut. Olen syönyt 2 liuskaa putkeen 7pv taukoviikko -menetelmällä n. 4 vuotta, eikä ennen ole ongelmia ollut. Päätin nyt sitten aloittaa taukoviikon, samapa tuo kun kerta vuoto jo alkoi.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Se taukoviikko on nyt paikallaan.
Jos seuraavallakin kerralla tekee samoin, niin ottaisin yhteyttä lääkäriin. Kehosi on pikkuhiljaa muttunut sen verran, että et enää pysty käyttämään kahta liuskaa peräkkäin. Osa naisista ei pysty koskaan.
Sinun kohdallasi on mahdollista vaihtaa pillerimerkkiä tai sitten lyhentää pillereiden käyttöaika esim. viiteen viikkoon. Jos se toimisi. Käyttöajan voit toki itsekin lyhentää, mutta silloin ne kuukautiskivut olisivat useammin.