Hyvästä pahaksi

iiLa90

Mun elämäni käännekohta oli kun aloin seurustella mun rakkaani kanssa. Rakkaani kuuntelee heviä, ja siitä musiikista mäkin aloin innostua ja nyt sitä en muuta kuuntelekaan kuin heviä. Siinä sivussa musta tuli paha ihminen!! Ennen kun olin niin kiltti tyttö, mutta nyt sitä vaan pahoja koko ajan tekemässä ja sisältäkin olen niin paha!! Hyvä
kun jo en Saatanan Palvoja ole, mutta että tämmöinen käännekohta mun elämässä tapahtu.

7

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraan sivusta

      ..ja katsohan peiliisi. Olet sentään itse huomannut, että sinussa on tapahtunut muutoksia, pahoja sellaisia, niinkuin annoit kirjoituksessasi ymmärtää. Jos olet itsesi mielestä muuttunut ulkoisten tahojen myötä pahaksi ja tiedostat sen, miksi ihmeessä sun täytyy imeä sellaisia vaikutteita, kun tiedät niiden aiheuttavan ainoastaan pahoja asioita sinussa. Älä vain pilaa mahdollisuuksiasi ystävä!! Sitä niittää, mitä kylvää....

      • ~¤höyhen¤~

        Eiköhän nyt olisi sen aika että avaisisit silmäsi ja tekisit jotain parantaaksesi tilannetta.. Vai oletko sä tyytyväinen nykyiseen tilanteesi..? Vaikka sä rakastatkin omaa miestä yli kaiken, se ei kuitenkaa taida olla sinulle paras mahdollinen poikaystävä.. Ei sinun sentään nyt tarvitse muuttua takaisin enkeliksi, mutta voisit miettiä mitä sinä todella itse haluat.. Tietysti voisit vielä puhua poikaystäväsi kanssa..


    • Blackwidow

      Ei pelkkä hevi musiikki tee kenestäkään saatanan palvojaa, ei edes lähelle. -Ja johtuuko pelkkä käyttäytymisesi (muuttumisesi) vain uudesta rakkaasta. Minkä ikäinen olet? Olettaisin nimimerkkisi perusteella sinun olevan 14-15, kannattaa tuossa iässä oikeasti miettiä ainakin 2 kertaa mitä tekee ja kenen kanssa. Itsesi takia, älä anna poikakaverisi, tai muun kaveripiirin, saatika musiikin vaikuttaa itseesi pahalla tavalla. -Ei metallimusiikki ihmisestä pahaa tee, vaan teot mitä omat kädet ja ajattelemattomuus saavat aikaan. Älä oikeasti elä niin, että joudut katumaan tekojasi aina.
      Kaikki mitä teet on kiinni sinusta, loppujen lopuksi et ole tilivelvollinen kenellekään muulle kuin itsellesi ja jos itsesi kanssa voit elää, et kovin paha voi olla.

      Sellasta.

    • Toinen naivisti..

      Juu.. Olet aika nuori ja annat ulkoisten vaikutteiden vielä muokata itseäsi noin helposti. Vanhempana et ole noin mukautuvainen.

      On ihmisiä jotka muuttuvat aina seurusteltavan kaverin mukaan koko ikänsä.( Kuten äitini) ja näin ollen ei koskaan saa tietää kuka itse oikeastaan on. Pieni miettimistauko ilman ulkopuolisia vaikutteita voi tehdä hyvää sinullekkin.
      Ihminen on kaiken summa. Suurin vaikutus on kasvatuksellasi ja mitä ympärilläsi tapahtuu. Mietihän kaksi kertaa tai ehkä vielä useamminkin kenen annat hetken huumassa vaikuttaa todelliseen minääsi!
      Et ole sitä mitä nyt luulet olevasi...

    • Yesy

      Olla hevari tai pukeutua mustiin, kuunnella rankkaa musiikkia.. ei se mitään pahuutta ole, tuo on vain pelkkää pintaa. Jos on paha, sitä on syntymästä asti. Pahiksia et tunnista ulkomuodosta nimimerkillä kokemuksen syvä rintaääni.

    • ...

      Olet jo voiton puolella huomatessasi etta kaikki ei ole oikein. Tuo on hyvin tarkea tiedotus itselle etta nyt on aika vaihtaa suuntaa.
      Rakkaita poikakaverita lyotyy aivan varmasti: sellaisiakin jotka arvostavat asioita jotka aiemmin olivat sinulle tarkeita ja joita kunnioitit ja nyt olet huomannut oikeiksi.

      Nyt vain juosten pois tuosta "rakkaus-suhteeta" ja kaannos suuntaan jonka jo tiedat oikeaksi. (ennenkuin se on liian vaikeaa)

    • Mel2

      Mietin vain mitä tässä tarkoitetaan "pahalla".
      Yleensähän kun ihminen on "hyvä", hän tekee niin kuin muut tahtovat. Onko tämä "paha" mahdollisesti sittenkin sen vastakohta, päättäväisyyttä, omanarvontuntoa ja itsenäisyyttä, eikä esimerkiksi väkivaltaa? Joskus itsenäisyyskin voi näyttäytyä aika tyhmillä tavoilla, joten kannattaa pitää silmällä, miten sitä manifestoi. Onnea "pahan" urallasi, ellet satuta muita tai muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe