Hyvästä pahaksi

iiLa90

Mun elämäni käännekohta oli kun aloin seurustella mun rakkaani kanssa. Rakkaani kuuntelee heviä, ja siitä musiikista mäkin aloin innostua ja nyt sitä en muuta kuuntelekaan kuin heviä. Siinä sivussa musta tuli paha ihminen!! Ennen kun olin niin kiltti tyttö, mutta nyt sitä vaan pahoja koko ajan tekemässä ja sisältäkin olen niin paha!! Hyvä
kun jo en Saatanan Palvoja ole, mutta että tämmöinen käännekohta mun elämässä tapahtu.

7

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraan sivusta

..ja katsohan peiliisi. Olet sentään itse huomannut, että sinussa on tapahtunut muutoksia, pahoja sellaisia, niinkuin annoit kirjoituksessasi ymmärtää. Jos olet itsesi mielestä muuttunut ulkoisten tahojen myötä pahaksi ja tiedostat sen, miksi ihmeessä sun täytyy imeä sellaisia vaikutteita, kun tiedät niiden aiheuttavan ainoastaan pahoja asioita sinussa. Älä vain pilaa mahdollisuuksiasi ystävä!! Sitä niittää, mitä kylvää....

• ~¤höyhen¤~

Eiköhän nyt olisi sen aika että avaisisit silmäsi ja tekisit jotain parantaaksesi tilannetta.. Vai oletko sä tyytyväinen nykyiseen tilanteesi..? Vaikka sä rakastatkin omaa miestä yli kaiken, se ei kuitenkaa taida olla sinulle paras mahdollinen poikaystävä.. Ei sinun sentään nyt tarvitse muuttua takaisin enkeliksi, mutta voisit miettiä mitä sinä todella itse haluat.. Tietysti voisit vielä puhua poikaystäväsi kanssa..

• Blackwidow

Ei pelkkä hevi musiikki tee kenestäkään saatanan palvojaa, ei edes lähelle. -Ja johtuuko pelkkä käyttäytymisesi (muuttumisesi) vain uudesta rakkaasta. Minkä ikäinen olet? Olettaisin nimimerkkisi perusteella sinun olevan 14-15, kannattaa tuossa iässä oikeasti miettiä ainakin 2 kertaa mitä tekee ja kenen kanssa. Itsesi takia, älä anna poikakaverisi, tai muun kaveripiirin, saatika musiikin vaikuttaa itseesi pahalla tavalla. -Ei metallimusiikki ihmisestä pahaa tee, vaan teot mitä omat kädet ja ajattelemattomuus saavat aikaan. Älä oikeasti elä niin, että joudut katumaan tekojasi aina.
      Kaikki mitä teet on kiinni sinusta, loppujen lopuksi et ole tilivelvollinen kenellekään muulle kuin itsellesi ja jos itsesi kanssa voit elää, et kovin paha voi olla.

Sellasta.

• Toinen naivisti..

Juu.. Olet aika nuori ja annat ulkoisten vaikutteiden vielä muokata itseäsi noin helposti. Vanhempana et ole noin mukautuvainen.

On ihmisiä jotka muuttuvat aina seurusteltavan kaverin mukaan koko ikänsä.( Kuten äitini) ja näin ollen ei koskaan saa tietää kuka itse oikeastaan on. Pieni miettimistauko ilman ulkopuolisia vaikutteita voi tehdä hyvää sinullekkin.
      Ihminen on kaiken summa. Suurin vaikutus on kasvatuksellasi ja mitä ympärilläsi tapahtuu. Mietihän kaksi kertaa tai ehkä vielä useamminkin kenen annat hetken huumassa vaikuttaa todelliseen minääsi!
      Et ole sitä mitä nyt luulet olevasi...

• Yesy

Olla hevari tai pukeutua mustiin, kuunnella rankkaa musiikkia.. ei se mitään pahuutta ole, tuo on vain pelkkää pintaa. Jos on paha, sitä on syntymästä asti. Pahiksia et tunnista ulkomuodosta nimimerkillä kokemuksen syvä rintaääni.

• ...

Olet jo voiton puolella huomatessasi etta kaikki ei ole oikein. Tuo on hyvin tarkea tiedotus itselle etta nyt on aika vaihtaa suuntaa.
      Rakkaita poikakaverita lyotyy aivan varmasti: sellaisiakin jotka arvostavat asioita jotka aiemmin olivat sinulle tarkeita ja joita kunnioitit ja nyt olet huomannut oikeiksi.

Nyt vain juosten pois tuosta "rakkaus-suhteeta" ja kaannos suuntaan jonka jo tiedat oikeaksi. (ennenkuin se on liian vaikeaa)

• Mel2

Mietin vain mitä tässä tarkoitetaan "pahalla".
      Yleensähän kun ihminen on "hyvä", hän tekee niin kuin muut tahtovat. Onko tämä "paha" mahdollisesti sittenkin sen vastakohta, päättäväisyyttä, omanarvontuntoa ja itsenäisyyttä, eikä esimerkiksi väkivaltaa? Joskus itsenäisyyskin voi näyttäytyä aika tyhmillä tavoilla, joten kannattaa pitää silmällä, miten sitä manifestoi. Onnea "pahan" urallasi, ellet satuta muita tai muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe