tai jopa rakastunut mutta sä et tiedä sitä.
Joku on ihastunut sinuun
122
2457
Vastaukset
- harmillinen juttu
Voi kuinka harmillista.
- pppppppppj
minkänimiselle?
- länkytilänkyti
Aika vttumainen viesti.
- jee2
Tieto lisää tuskaa :D
- Kukaan ei tiedä
Miehenä voin todeta että minulla ei ole yleensä hajuakaan jos joku olisi kiinnostunut, ihastunut tai rakastunut minuun. Siis jos ei olla jo suhteessa.
Naiset osaavat loistavasti piiloitella tunteitaan ja nähtävästi niiden tunteiden myötä myös päivä muuttuu yöksi eli itsevarma nainen muuttuu ujoksi ja epävarmaksi tai ujo nainen muuttuu puheliaaksi pölpöttäjäksi.
Olen elämässäni useamman kerran ollut tilanteessa jossa jälkikäteen todettuna olen ollut kyllä hieman tyhmäkin kun en ole tajunnut että nainen on täysin lätkässä minuun mutta ei ole saanut sanotuksi asiaa eikä edes aloitetta tehtyä. Osassa tapauksissa kyllä nainen on ollut niin epäselvä ja kiertelevä että mitään mahdollisuuksia tajuta asioita ei ole ollut.
Kaikkein vaikeinta tilanne on silloin jos nainen on muuten avoin ja sosiaalinen yleisesti miesten kanssa joten noiden asioiden päättely tuollaisesta naisesta on täysin mahdotonta. Jos taas nainen alkaa ujoilemaan jne. niin sitten sitä ajattelee että nainen ei ainakaan ole kiinnostunut koska tuskin huomaa miestä, kunnes jälkikäteen kuulet joltain kaverilta että oli ihan sekaisin.
Me miehet ollaan ehkä hieman sokeita ja tyhmiä kun naisia pitäisi osata lukea, mutta naiset taas eivät halua tai osaa tehdä aloitteita sekä ovat harvinaisen epäselviä kun pitäisi osoittaa että miltä tuntuu.- naisen logiikka
Noinhan se taitaa just mennä. Mutta eihän sulla ole ongelmaa, sä olet jo havainnut asian, eiks niin?
- 34dcf
Just noin! -m
- Kukaan ei tiedä
naisen logiikka kirjoitti:
Noinhan se taitaa just mennä. Mutta eihän sulla ole ongelmaa, sä olet jo havainnut asian, eiks niin?
Havainnu minkä?
Senkö että joku on minusta kiinnostunut nyt? Sen olen havainnut että on kiinnostusta ja ihastumistakin joiltakin tahoilta, mutta nuo ovat ilmiselviä tapauksia. Sitten on eräs josta olen itse kiinnostunut, mutta siitä henkilöstä ei ota se kuuluisa erkkikään mitään selvää...hän voisi todennäköisesti hymyillen toivottaa minut vaikka alimpaan helvettiin. - naisen logiikka
Kukaan ei tiedä kirjoitti:
Havainnu minkä?
Senkö että joku on minusta kiinnostunut nyt? Sen olen havainnut että on kiinnostusta ja ihastumistakin joiltakin tahoilta, mutta nuo ovat ilmiselviä tapauksia. Sitten on eräs josta olen itse kiinnostunut, mutta siitä henkilöstä ei ota se kuuluisa erkkikään mitään selvää...hän voisi todennäköisesti hymyillen toivottaa minut vaikka alimpaan helvettiin.Sitä voi olla joskus vaikea tietää Erkinkään saati Jarmon tai Jaanan.
- Kukaan ei tiedä
Sitä voi olla joskus vaikea tietää Erkinkään saati Jarmon tai Jaanan.
En kyllä tunne yhtään Jaanaa....mutta olet oikeassa.
- naisen logiikka
Hyvä, että tiedät Erkin ja Jarmon. Sähän voisit sille neitoselle hymyillä silleen oikein ystävällisesti ja vaikka sanoo jotain esim. Käytsä usein täällä?
- Pelisilmää pliis
Ei tyhmempi sälli. Olen aivan varmasti avoin ja iloinen nainen, mutta silloin harvoin kun tapaan oikeasti minua kiinnostavan miehen, niin minuun iskee se ujous. Pahasti. Jos mies ei kiinnosta minua pätkääkään, voin flirttailla ja nauraa aivan vapaasti, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
- Kukaan ei tiedä
Hyvä, että tiedät Erkin ja Jarmon. Sähän voisit sille neitoselle hymyillä silleen oikein ystävällisesti ja vaikka sanoo jotain esim. Käytsä usein täällä?
Tää keskustelu muuttui todella omituiseksi hyvin nopeasti, mutta katselen tilannetta.
- &:&)
Pelisilmää pliis kirjoitti:
Ei tyhmempi sälli. Olen aivan varmasti avoin ja iloinen nainen, mutta silloin harvoin kun tapaan oikeasti minua kiinnostavan miehen, niin minuun iskee se ujous. Pahasti. Jos mies ei kiinnosta minua pätkääkään, voin flirttailla ja nauraa aivan vapaasti, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
Noin se menee, mutta kun sen nyt tiedät itsestäsi, niin tavalla tai toisella sinunkin on se kiinnostuksesi osoitettava miehelle, vaikket varsinaisesti iskisikään.
- oikeessa
Se on just näin.
- en minäkään
Havainnu minkä?
Senkö että joku on minusta kiinnostunut nyt? Sen olen havainnut että on kiinnostusta ja ihastumistakin joiltakin tahoilta, mutta nuo ovat ilmiselviä tapauksia. Sitten on eräs josta olen itse kiinnostunut, mutta siitä henkilöstä ei ota se kuuluisa erkkikään mitään selvää...hän voisi todennäköisesti hymyillen toivottaa minut vaikka alimpaan helvettiin.mutta älä nyt, ei kai kukaan manalaan toisia toivottele..
jos ongelma onkin siinä "sokeassa pisteessä", toinen yrittää ja yrittää, ja loppujen lopuksi turhautuu, kun toinen ei vaan joko ymmärrä tai halua.
mitä muuta silloin voi kuin luovuttaa.
ja toim. huom. kaikki naiset eivät käytä tökerön suoraa "olen yksin kissavahtina tuletko seuraksi" tms, sellainen hyökkäävyys voi tuntua alentavalta/kornilta.. ei ainakaan herkältä ja kauniilta, sellaiselta, kuin itsestä tuntuu.
joten jos nainen haluaa muutakin kuin p*noa, tuskin on suora. - Naisen logiikkaa
Sitä voi olla joskus vaikea tietää Erkinkään saati Jarmon tai Jaanan.
Hei naisen logiikkaa.
Meitä on täällä kaksi. Mä käyn harvemmin. Heräsin ja tulin juuri. Ei se mitään. Tänne mahtuu. Tulin vähäksi aikaa, unta en saa. Pelisilmää pliis kirjoitti:
Allekirjoitan tuon myöskin.
- eihäntäätaastoimi
Havainnu minkä?
Senkö että joku on minusta kiinnostunut nyt? Sen olen havainnut että on kiinnostusta ja ihastumistakin joiltakin tahoilta, mutta nuo ovat ilmiselviä tapauksia. Sitten on eräs josta olen itse kiinnostunut, mutta siitä henkilöstä ei ota se kuuluisa erkkikään mitään selvää...hän voisi todennäköisesti hymyillen toivottaa minut vaikka alimpaan helvettiin.Toi, että huomaa joidenkin olevan ihastunut itseensä mutta itse on ihastunut johonkin, jolta ei saa oikein juuta eikä jaata on mielestäni aika yleistä. Liiankin. Veikkaisinpa, että ihastuneena sitä viestii alitajuisesti riippuvuuta toisesta ja se ei ole puoleensavetävää. Muita kohtaan sitten on "luonnollinen" itsensä ja "ei-ripustautuva", mikä edesauttaa muiden iihastumista suhun, jos muut tekijät ja pelimerkit on kohdillaan. Ikäänkuin itse karkoittaa ihastuksensa pois vaikka yrittää just päinvastaista.
- Kukaan ei tiedä
en minäkään kirjoitti:
mutta älä nyt, ei kai kukaan manalaan toisia toivottele..
jos ongelma onkin siinä "sokeassa pisteessä", toinen yrittää ja yrittää, ja loppujen lopuksi turhautuu, kun toinen ei vaan joko ymmärrä tai halua.
ja toim. huom. kaikki naiset eivät käytä tökerön suoraa "olen yksin kissavahtina tuletko seuraksi" tms, sellainen hyökkäävyys voi tuntua alentavalta/kornilta.. ei ainakaan herkältä ja kauniilta, sellaiselta, kuin itsestä tuntuu.
joten jos nainen haluaa muutakin kuin p*noa, tuskin on suora.Ei välttämättä toivottele, mutta toisin kuin kuvittelet niin miehen yrittäminen ei aina riitä. Tapa lähestyä naista voi olla myös naisen mielestä "väärä". On naisia joilla on tietynlainen käsitys kuinka heitä tulisi kohdella sekä osoittaa kiinnostusta ennen kuin he hyväksyvät sen toisen.
Siinä voi tulla aika helvetillinen olo jos mies on tottunut erilaiseen lähestymistapaan ja naisen tapa reagoida voi olla suurinpiirtein kasvoilta luettuna "oot ihan kiva, ja hymyilen tässä sulle, mut et mulle riitä kun et osaa lähestyä joten painu helvettiin"...ei siinä miehelle kovin tervetullut olo tule ja jälkikäteen aika suhteellisen ahdistava. Kuka hullu sellaista jaksaa?
Myönnän että minulla on juuri tuollainen "sokea piste" koska tulen naisten kanssa yleensä niin hyvin toimeen että ajattelen eleiden yms. ja jopa katseiden olevan vaan ihan ystävällisyyttä ja toiselle avoimuutta eikä mitään sen kummempaa jopa siinä suhteessa etten todellakaan osaa sanoa esimerkiksi mikä on oikeasti kiinnostunut katse ja mikä ei.
Sitä osaan tulkita jos naisella on tarve tulla lähelle ja juttelemaan (tekemään tikusta asiaa) ja hän kohdistaa myös muut eleet selkeästi minuun eikä yleisesti vain niin että nainen käyttäytyy miesten seurassa aina niin.
On aika paljon eroa sen välillä onko suoran tökerö panon hakeva vai sitten ei saa sanaa suustaan ilmaisten että lähempi tutustuminen vaikka edes tuttavana olisi suotavaa. Mikä siinä naiselle on niin vaikeaa jos miehen se pitäisi tehdä?
Tuttavapiiristäkin naisia tunteneena osalla tuo tunne-elämä vain heittelee sen verran laidalta toiselle että siinä matkustajalla eli miehellä tulee suorastaan merisairas olo.
Nainen kun voi vuorotellen olla ns. "normaali" ja yrittää tehdä selväksi kiinnostuksensa katseilla jne. mutta sitten voi seurata vaihe jossa vältellään, paetaan jne. toista aivan kuin tämä olisi viimeinen ihminen maailmassa jota tahtoisi nähdä (ellei jotain pientä vilkaisua oteta huomioon) ja että mies on pelkkä oksettava röhkivä sika tai että naisella on paljon parempaa tekemistä ja seuraa.
Tämähän takuuvarmasti lisää miehen päättäväisyyttä ja antaa tukevan tunnepohjan rakentaa luottamusta mahdolliseen suhteeseen......
Joo, tiedetään että naiset haluaisivat miesten leikkivän jahtia ja muna pystyssä juoksevan sen pers*en perässä, mutta miksi sitten edes kuvitella että siitä kehkeytyy mitään sen romanttisempaa ja vakavampaa kuin juuri tuo?
Tuollaisen höykytyksen jälkeen mies alkaa kokea epävarmuuttaa omista havainnoistaan, naisen tunteista sekä myös ylipäätään naisen kyvystä olla miehen kanssa yhdessä. Tuleeko se aina olemaan tuollaista?
Mies alkaa katsella myös toisia vaihtoehtoja joista näkee että heidän tunne-elämänsä on edes jonkinlaisessa hallinnassa ja nainen on valmis tekemään jotain niin miehen kuin suhteen eteen.
Te naiset ette vain tajua omaa käytöstänne ettekä sitä miten se vaikuttaa mieheen. Leikkiminenhän ilman todellista tarkoitusta suhteeseen on aina ilmaista ellei aikaa lasketa.
Mies joka etsii jotain konkreettisempaa sivuuttaa jutun koska ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan naisen odotuksiin siitä mitä miehen tulisi kulloinkin tehdä naisen omista tunteista ja reaktioista.
EN OLE miehenä luovuttajatyyppiä enkä tahdo sellaista naistakaan, mutta joskus on vain todettava ettei ymmärrä jotain naista.
Lisäksi miehen suora lähestyminen ei ole merkki että hän etsii vain jotain panoa. - Kukaan ei tiedä
eihäntäätaastoimi kirjoitti:
Toi, että huomaa joidenkin olevan ihastunut itseensä mutta itse on ihastunut johonkin, jolta ei saa oikein juuta eikä jaata on mielestäni aika yleistä. Liiankin. Veikkaisinpa, että ihastuneena sitä viestii alitajuisesti riippuvuuta toisesta ja se ei ole puoleensavetävää. Muita kohtaan sitten on "luonnollinen" itsensä ja "ei-ripustautuva", mikä edesauttaa muiden iihastumista suhun, jos muut tekijät ja pelimerkit on kohdillaan. Ikäänkuin itse karkoittaa ihastuksensa pois vaikka yrittää just päinvastaista.
Puhut totta, mutta ainakin mitä minuun tulee niin yritän pitää ihastumiseni sen verran aisoissa että tuskin minusta järin ripustautuva yms. tulee. Suorastaan toisin päin eli vaikutan ehkä turhankin viileältä jne.
Varmaan kuitenkin kuvailet muuten oikein tuota ihastumista ja myös sitä että sitä huomion, kiinnostuksen tai ihastuksen kohdetta kohtelee kutienkin jollakin eri tavalla vaikka ei itse huomaisi.
Mikä vaivaannee niin miehiä kuin naisiakin.
Yksi heikkous löytyy siitä että jos olen saanut naiselta signaaleja ettei häntä kiinnosta niin voin alkaa hieman anteeksipyyteleväksi omasta kiinnostuksestani joka voi vaikuttaa jonkinlaiselta "antatumiselta" naisen mielestä.
Ja kun naiset pitävät päällehyökivistä miehistä niin mies joka käyttäytyy liian korrektisti saa rukkaset lopulta.
Tiedän miehiä jotka saavat naisia sen vuoksi että sattuvat olemaan vain tummia, pitkiä ja jaksavat tuijottaa naista silmät tapillaan eli jatkuva isilmäpeli sekä pyrkimys saada toinen sänkyyn. Joku toisella tavalla lähestyvä mies taas saa pakit kun ei hallitse silmäpeliä tai tahdo väkisin painaa päälle että pääsisi sänkyyn. - nainem
en minäkään kirjoitti:
mutta älä nyt, ei kai kukaan manalaan toisia toivottele..
joten jos nainen haluaa muutakin kuin p*noa, tuskin on suora. - fhmfmhfmh
Puhut totta, mutta ainakin mitä minuun tulee niin yritän pitää ihastumiseni sen verran aisoissa että tuskin minusta järin ripustautuva yms. tulee. Suorastaan toisin päin eli vaikutan ehkä turhankin viileältä jne.
Varmaan kuitenkin kuvailet muuten oikein tuota ihastumista ja myös sitä että sitä huomion, kiinnostuksen tai ihastuksen kohdetta kohtelee kutienkin jollakin eri tavalla vaikka ei itse huomaisi.
Mikä vaivaannee niin miehiä kuin naisiakin.
Yksi heikkous löytyy siitä että jos olen saanut naiselta signaaleja ettei häntä kiinnosta niin voin alkaa hieman anteeksipyyteleväksi omasta kiinnostuksestani joka voi vaikuttaa jonkinlaiselta "antatumiselta" naisen mielestä.
Ja kun naiset pitävät päällehyökivistä miehistä niin mies joka käyttäytyy liian korrektisti saa rukkaset lopulta.
Tiedän miehiä jotka saavat naisia sen vuoksi että sattuvat olemaan vain tummia, pitkiä ja jaksavat tuijottaa naista silmät tapillaan eli jatkuva isilmäpeli sekä pyrkimys saada toinen sänkyyn. Joku toisella tavalla lähestyvä mies taas saa pakit kun ei hallitse silmäpeliä tai tahdo väkisin painaa päälle että pääsisi sänkyyn.Jeps, ikuista tasapainottelua "cooliuden" ja "tyrkkyilyn" välillä.
- Tein niin
Havainnu minkä?
Senkö että joku on minusta kiinnostunut nyt? Sen olen havainnut että on kiinnostusta ja ihastumistakin joiltakin tahoilta, mutta nuo ovat ilmiselviä tapauksia. Sitten on eräs josta olen itse kiinnostunut, mutta siitä henkilöstä ei ota se kuuluisa erkkikään mitään selvää...hän voisi todennäköisesti hymyillen toivottaa minut vaikka alimpaan helvettiin.Jos miehellä on paljon naisia ympärillään, joille huomiotaan jakelee, on varmaa että hyvinkin kiinnostunut ja rakastunut nainen vetäytyy. Se vain on niin, ei halua olla yksi monista.
- Kukaan ei tiedä
Tein niin kirjoitti:
Jos miehellä on paljon naisia ympärillään, joille huomiotaan jakelee, on varmaa että hyvinkin kiinnostunut ja rakastunut nainen vetäytyy. Se vain on niin, ei halua olla yksi monista.
Niinhän mieskin varmaan tekisi, mutta tajuaako nainen sitä samaa että mies vetäytyy?
Vai olettaako nainen että mies koska sattuu olemaan mies jaksaa yrittää, mutta samassa tilanteessa oleva nainen "saa" luovuttaa koska ei halua olla yksi monista.
Ei kaikki miehet jaksa kilpailla naisen suosiosta.
Sinun tapauksessa kannattaa tietysti kysyä oliko miehen huomio sinulle jotenkin erityistä, suorempaa ja selvempää kuin noille muille naisille? - Kukaan ei tiedä
Kyllä, mutta mies voi tulkita sitä varsinkin kun aikaa kuluu että nainen on siirtynyt eteenpäin ja haluaa tällä "huomioimatta jättämisellä" viestittää että hän nyt ei ainakaan kiinnosta.
- simple as that
Ei välttämättä toivottele, mutta toisin kuin kuvittelet niin miehen yrittäminen ei aina riitä. Tapa lähestyä naista voi olla myös naisen mielestä "väärä". On naisia joilla on tietynlainen käsitys kuinka heitä tulisi kohdella sekä osoittaa kiinnostusta ennen kuin he hyväksyvät sen toisen.
Siinä voi tulla aika helvetillinen olo jos mies on tottunut erilaiseen lähestymistapaan ja naisen tapa reagoida voi olla suurinpiirtein kasvoilta luettuna "oot ihan kiva, ja hymyilen tässä sulle, mut et mulle riitä kun et osaa lähestyä joten painu helvettiin"...ei siinä miehelle kovin tervetullut olo tule ja jälkikäteen aika suhteellisen ahdistava. Kuka hullu sellaista jaksaa?
Myönnän että minulla on juuri tuollainen "sokea piste" koska tulen naisten kanssa yleensä niin hyvin toimeen että ajattelen eleiden yms. ja jopa katseiden olevan vaan ihan ystävällisyyttä ja toiselle avoimuutta eikä mitään sen kummempaa jopa siinä suhteessa etten todellakaan osaa sanoa esimerkiksi mikä on oikeasti kiinnostunut katse ja mikä ei.
Sitä osaan tulkita jos naisella on tarve tulla lähelle ja juttelemaan (tekemään tikusta asiaa) ja hän kohdistaa myös muut eleet selkeästi minuun eikä yleisesti vain niin että nainen käyttäytyy miesten seurassa aina niin.
On aika paljon eroa sen välillä onko suoran tökerö panon hakeva vai sitten ei saa sanaa suustaan ilmaisten että lähempi tutustuminen vaikka edes tuttavana olisi suotavaa. Mikä siinä naiselle on niin vaikeaa jos miehen se pitäisi tehdä?
Tuttavapiiristäkin naisia tunteneena osalla tuo tunne-elämä vain heittelee sen verran laidalta toiselle että siinä matkustajalla eli miehellä tulee suorastaan merisairas olo.
Nainen kun voi vuorotellen olla ns. "normaali" ja yrittää tehdä selväksi kiinnostuksensa katseilla jne. mutta sitten voi seurata vaihe jossa vältellään, paetaan jne. toista aivan kuin tämä olisi viimeinen ihminen maailmassa jota tahtoisi nähdä (ellei jotain pientä vilkaisua oteta huomioon) ja että mies on pelkkä oksettava röhkivä sika tai että naisella on paljon parempaa tekemistä ja seuraa.
Tämähän takuuvarmasti lisää miehen päättäväisyyttä ja antaa tukevan tunnepohjan rakentaa luottamusta mahdolliseen suhteeseen......
Joo, tiedetään että naiset haluaisivat miesten leikkivän jahtia ja muna pystyssä juoksevan sen pers*en perässä, mutta miksi sitten edes kuvitella että siitä kehkeytyy mitään sen romanttisempaa ja vakavampaa kuin juuri tuo?
Tuollaisen höykytyksen jälkeen mies alkaa kokea epävarmuuttaa omista havainnoistaan, naisen tunteista sekä myös ylipäätään naisen kyvystä olla miehen kanssa yhdessä. Tuleeko se aina olemaan tuollaista?
Mies alkaa katsella myös toisia vaihtoehtoja joista näkee että heidän tunne-elämänsä on edes jonkinlaisessa hallinnassa ja nainen on valmis tekemään jotain niin miehen kuin suhteen eteen.
Te naiset ette vain tajua omaa käytöstänne ettekä sitä miten se vaikuttaa mieheen. Leikkiminenhän ilman todellista tarkoitusta suhteeseen on aina ilmaista ellei aikaa lasketa.
Mies joka etsii jotain konkreettisempaa sivuuttaa jutun koska ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan naisen odotuksiin siitä mitä miehen tulisi kulloinkin tehdä naisen omista tunteista ja reaktioista.
EN OLE miehenä luovuttajatyyppiä enkä tahdo sellaista naistakaan, mutta joskus on vain todettava ettei ymmärrä jotain naista.
Lisäksi miehen suora lähestyminen ei ole merkki että hän etsii vain jotain panoa.Hyvä viesti, mutta kauhean paljon energiaa sitä tuhlataan asioiden vatvomiseen vaikka selkeä lähestymistapa olisi tämä: lähdetkö kahville / lasilliselle? Kyllä siinä vaiheesse vastauksesta selviää kiinnostaako vai ei ja jos on vaan kaverikiinnostusta niin se selviää siellä kahvilla / lasillisella tai sillä ettei toiste lähde.
- Tein niin
Niinhän mieskin varmaan tekisi, mutta tajuaako nainen sitä samaa että mies vetäytyy?
Vai olettaako nainen että mies koska sattuu olemaan mies jaksaa yrittää, mutta samassa tilanteessa oleva nainen "saa" luovuttaa koska ei halua olla yksi monista.
Ei kaikki miehet jaksa kilpailla naisen suosiosta.
Sinun tapauksessa kannattaa tietysti kysyä oliko miehen huomio sinulle jotenkin erityistä, suorempaa ja selvempää kuin noille muille naisille?Enpä tiedä. Olihan se suoraa huomion osoitusta joskus. Silloin luulin hänen testailevan jotenkin minua ja härnäävän tahallaan. Viimeisin kokemukseni huomiostaan jollekin toiselle oli vain niin avointa, etten voi sitä muuten tulkita. Kai se sitten aikaisemmin oli niin minun suhteeni kuin ajattelin.
- Vaikuttaa siltä.
Kyllä, mutta mies voi tulkita sitä varsinkin kun aikaa kuluu että nainen on siirtynyt eteenpäin ja haluaa tällä "huomioimatta jättämisellä" viestittää että hän nyt ei ainakaan kiinnosta.
Onko sulle helppoa siirtyä eteenpäin naisesta toiseen? Et tunnu jäävän suremaan. Ehkä et osaisi asettua parisuhteeseen...tulee se vaikutelma.
- nainen
- Kukaan ei tiedä
Vaikuttaa siltä. kirjoitti:
Onko sulle helppoa siirtyä eteenpäin naisesta toiseen? Et tunnu jäävän suremaan. Ehkä et osaisi asettua parisuhteeseen...tulee se vaikutelma.
Tarkoitin henkisesti. Olen ainakin henkilökohtaisesti tarpeeksi jäänyt suremaan. Miksi surra sellaista ihmistä joka ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta tai ei osaa osoittaa sitä? Sehän on elämän tuhlausta.
Kun siirryt henkisesti eteenpäin niin voit samalla kohdella tätä toista asiallisesti ilman kommervenkkejä ja valmiina sitten kohtaamaan joskus tulevaisuudessa sen naisen jonka kanssa tunteet kohtaa.
Mutta jos toisesta ei saa selvää, toinen on epävarma, ei tiedä haluaako tutustua, onko mitään tunteita tai ne vaihtelevat tai toisella ei ole kykyä/tahtoa niitä osoittaa aidosti eli mielellään sanoilla niin sinustako siinä tulisi jäädä niitä suremaan?
Ei se nyt sitä tarkoita että hyppäisi heti jonkun kanssa sänkyyn tai siirtäisi ne tunteet ja kiinnostuksen naista kohtaan seuraavaan vaan laittaa ne pakastimeen jäähtymään että ne ovat taas käyttövalmiina.
Jaksatko sinä odotella ikuisesti jotain ihmistä? Siinä menee oikeasti ne todelliset mahdollisuudet, kyllä, niihin toisiin naisiin jotka saattaisivat olla kiinnostuneita sekä osaisivat sen miehelle osoittaa.
Osa haluaa tuhlata elämänsä ikävään ja suruun tai sitten mennä vuoristorataa jossain ihastuksen-vihastuksen päivärytmissä. Minä en halua. - Kukaan ei tiedä
Tein niin kirjoitti:
Enpä tiedä. Olihan se suoraa huomion osoitusta joskus. Silloin luulin hänen testailevan jotenkin minua ja härnäävän tahallaan. Viimeisin kokemukseni huomiostaan jollekin toiselle oli vain niin avointa, etten voi sitä muuten tulkita. Kai se sitten aikaisemmin oli niin minun suhteeni kuin ajattelin.
Vaikea kommentoida sitä täällä kun ei tunne tarkemmin tilannetta.
Osa ihmisistä on luonnostaa flirttejä ja minäkin sorrun siihen joskus, mutta teen todella harvalle naiselle lopulta aloitteita. Olen niissä huono, mutta tiedän silloin mitä tahdon.
Valitettavan moni nainen pitää sellaisesta "katselusta" jossa homma jätetään sellaiselle hieman epävarmalle pohjalle, mutta jännälle. Saahan se hormonit hyrräämään, mutta monet miehet käyttävät sitä hyväkseen ja molemmat osapuolet myös pettävät itseään usein noissa kuvitellen että se kantaisi kovinkaan pitkälle ajatellen sitten ihan oikeaa suhdetta. Sellainen yleensä jää tapailu-pano tasolle. - Kukaan ei tiedä
simple as that kirjoitti:
Hyvä viesti, mutta kauhean paljon energiaa sitä tuhlataan asioiden vatvomiseen vaikka selkeä lähestymistapa olisi tämä: lähdetkö kahville / lasilliselle? Kyllä siinä vaiheesse vastauksesta selviää kiinnostaako vai ei ja jos on vaan kaverikiinnostusta niin se selviää siellä kahvilla / lasillisella tai sillä ettei toiste lähde.
Kyllä, juuri noin. Olen samaa mieltä.
- Vaikuttaa siltä
Tarkoitin henkisesti. Olen ainakin henkilökohtaisesti tarpeeksi jäänyt suremaan. Miksi surra sellaista ihmistä joka ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta tai ei osaa osoittaa sitä? Sehän on elämän tuhlausta.
Kun siirryt henkisesti eteenpäin niin voit samalla kohdella tätä toista asiallisesti ilman kommervenkkejä ja valmiina sitten kohtaamaan joskus tulevaisuudessa sen naisen jonka kanssa tunteet kohtaa.
Mutta jos toisesta ei saa selvää, toinen on epävarma, ei tiedä haluaako tutustua, onko mitään tunteita tai ne vaihtelevat tai toisella ei ole kykyä/tahtoa niitä osoittaa aidosti eli mielellään sanoilla niin sinustako siinä tulisi jäädä niitä suremaan?
Ei se nyt sitä tarkoita että hyppäisi heti jonkun kanssa sänkyyn tai siirtäisi ne tunteet ja kiinnostuksen naista kohtaan seuraavaan vaan laittaa ne pakastimeen jäähtymään että ne ovat taas käyttövalmiina.
Jaksatko sinä odotella ikuisesti jotain ihmistä? Siinä menee oikeasti ne todelliset mahdollisuudet, kyllä, niihin toisiin naisiin jotka saattaisivat olla kiinnostuneita sekä osaisivat sen miehelle osoittaa.
Osa haluaa tuhlata elämänsä ikävään ja suruun tai sitten mennä vuoristorataa jossain ihastuksen-vihastuksen päivärytmissä. Minä en halua.Itse olen sellainen, etten voi siirtyä nopeasti eteenpäin, ellen ole saanut varmuutta toisen tunteista tarpeeksi selvästi. Onko kiinnostuksen kohteesi sitten kertonut sinulle, ettei ole kiinnostunut sinusta. Kirjoitat niin kuin tietäisit asian varmasti. Tietenkin, jos toinen on asian selvästi ilmaissut (sanoin), täytyy
se vain hyväksyä. Itse tein jotain eleitä hänen puoleensa eikä hän noteerannut niitä. Se oli siinä sitten. Olisi voinut jos olisi halunnut. Niin sen tulkitsen. - en minäkään
Ei välttämättä toivottele, mutta toisin kuin kuvittelet niin miehen yrittäminen ei aina riitä. Tapa lähestyä naista voi olla myös naisen mielestä "väärä". On naisia joilla on tietynlainen käsitys kuinka heitä tulisi kohdella sekä osoittaa kiinnostusta ennen kuin he hyväksyvät sen toisen.
Lisäksi miehen suora lähestyminen ei ole merkki että hän etsii vain jotain panoa.pyydän jo etukäteen anteeksi, mitä aion sanoa, enhän sinua tunne..
alat kuulostamaan henkilöltä, joka ylitulkitsee aivan kaikkea. sellaisen henkilön lähellä voi olla vaikea olla, aina pitää miettiä, kuinka päin voi olla, ettei vaan tule väärää käsitystä..
kokeile mennä ihan tunteen mukana, liikaa tulkitsematta. jos joku vaikuttaa sinusta pitävän, niin se todennäköisesti on. voi olla omia -aivan muita- syitä, miksi on turhutunut. tosin se voi olla myös tuollainen vääntäminen.
et myöskään anna naiselle kovin varaa olla omanlaisensa, vaan naisen pitää olla tietynlainen, lähettää tietynlaista "koodistoa".
pääsääntöisesti; jos toinen kohtelee sinua eri tavoin, kuin muita, silloin tunteetkin ovat erilaisia, simple.
anna naisen olla nainen, ja ole itse mies.
jos joku sinusta pitää, on aivan sama miten lähestyt, kunhan ei liian roisilla tavalla, pääasia, että lähestyt. toki puhun vain oman kokemuspiirini puolesta.
ja hyvä kuulla, etteivät kaikki suorat lähestymiset miesten taholta ole vain hetkittäistä seuraa varten.
itse olen sen kyllä niin oppinut. - Kukaan ei tiedä
en minäkään kirjoitti:
pyydän jo etukäteen anteeksi, mitä aion sanoa, enhän sinua tunne..
alat kuulostamaan henkilöltä, joka ylitulkitsee aivan kaikkea. sellaisen henkilön lähellä voi olla vaikea olla, aina pitää miettiä, kuinka päin voi olla, ettei vaan tule väärää käsitystä..
kokeile mennä ihan tunteen mukana, liikaa tulkitsematta. jos joku vaikuttaa sinusta pitävän, niin se todennäköisesti on. voi olla omia -aivan muita- syitä, miksi on turhutunut. tosin se voi olla myös tuollainen vääntäminen.
et myöskään anna naiselle kovin varaa olla omanlaisensa, vaan naisen pitää olla tietynlainen, lähettää tietynlaista "koodistoa".
pääsääntöisesti; jos toinen kohtelee sinua eri tavoin, kuin muita, silloin tunteetkin ovat erilaisia, simple.
anna naisen olla nainen, ja ole itse mies.
jos joku sinusta pitää, on aivan sama miten lähestyt, kunhan ei liian roisilla tavalla, pääasia, että lähestyt. toki puhun vain oman kokemuspiirini puolesta.
ja hyvä kuulla, etteivät kaikki suorat lähestymiset miesten taholta ole vain hetkittäistä seuraa varten.
itse olen sen kyllä niin oppinut.Saat kuulostamaan minut kyllä aivan suorastaan mielipuoliselta ihmiseltä joka ylitulkitsee ihmisiä ja reagoi niiden mukaan.
Annan ihmisen olla ihminen joten anna sinäkin minun olla ihminen. Ihmettelen suuresti että nainen saa olla nainen, omanlaisensa mutta minun pitäisi olla mies. Tuotahan sinä tuossa sanot tosiasiassa.
Naisella saa olla oma koodistonsa, mutta mies ei saisi koskaan tulkita mitään vaan olla sellainen mies jonka joku koodisto määrittää.
Ymmärrätkö itsekkään siis mitä puhut?
Olen lähestynyt ja tulen lähestymään. Asiat eivät kuitenkaan eivät ole niin yksinkertaisia juuri siitä syystä että miehen pitää aina olla mies ja tehdä ne aloitteet kun taas naiset saavat olla omine koodineen mitä hyvänsä jota miesten tulisi tulkita aina oikein siinä kulloisessakin tilanteessa, ei liian vähän eikä liian paljon.
Kuulosta juuri sellaiselta vänkääjältä joka odottaa että mies tietää ja tuntee mitä sinä tiedät ja tunnet ja toimia sen mukaan mielellään olleen koko ajan aktiivinen kun taas nainen saa olla passiivinen ja mennä ja olla kuten haluaa jota miehen ei vain missään nimessä tulisi "ylitulkita" koska muuten on ahdistava ylianalysoija.
"ja hyvä kuulla, etteivät kaikki suorat lähestymiset miesten taholta ole vain hetkittäistä seuraa varten.
itse olen sen kyllä niin oppinut. "
Montako suoraa aloitetta olet itse elämässäsi tehnyt? 0? - Kukaan ei tiedä
Vaikuttaa siltä kirjoitti:
Itse olen sellainen, etten voi siirtyä nopeasti eteenpäin, ellen ole saanut varmuutta toisen tunteista tarpeeksi selvästi. Onko kiinnostuksen kohteesi sitten kertonut sinulle, ettei ole kiinnostunut sinusta. Kirjoitat niin kuin tietäisit asian varmasti. Tietenkin, jos toinen on asian selvästi ilmaissut (sanoin), täytyy
se vain hyväksyä. Itse tein jotain eleitä hänen puoleensa eikä hän noteerannut niitä. Se oli siinä sitten. Olisi voinut jos olisi halunnut. Niin sen tulkitsen.Tulkitset? Jos mies on ilmaissut sanallisesti kiinnostuksensa niin pitääkö sen naisen kirjoittaa lappu tai viesti sille miehelle että "en ole kiinnostunut sinusta" ennen kuin tulisi siirtyä eteenpäin?
Kummallista, kyllä, mutta olen aina vähän ajatellut että se viestintä tapahtuu selkeiten sanoilla eikä epämääräisillä eleillä ja oletuksilla.
Ellei kyseessä ole selvä ele kuten keskisormi. Varpaan ojentelu siihen suuntaan tuskin tuottaa haluttua lopputulosta.
Mutta tämähän on juuri tätä naisten logiikkaa ja sitä metsästystä. Ei mitään selvyyttä asioissa vaan epämääräistä hapatusta jossa ollaan vähän niinkuin oltaisiin mutta ei kuitenkaan oltaisi. Sitten siinä pitäisi arvailla vuorotellen että missä mennään.
Mietippä huvikseen jos miehet toimisivat aina noin kuten te täällä ehdotatte? Monet miehet olisivat tuota myöten sitten ahdistelijoita ja noita pelottavia ylitulkitsijoita jotka heti kun nainen katsoo heitä niin olettaa että nainen on ihastunut.
Kyllähän se siirtyminen vaatii aikaa, ei se nyt silmänräpäyksessä tietenkään tapahdu, mutta mitä ennemmin sen aloitat niin sitä nopeammin pääset eroon siitä epämiellyttävästä tunteesta.
Jos kuluu aikaa ja en saa naisen tunteista varmuutta niin miksi en valmistuisi siirtymään eteenpäin?
Älä vain sanoa että sinusta on naisena joko kiva roikkua tuollaisessa fiiliksessä tai toisaalta roikottaa useampaa miestä yhtä aikaa tuossa fiiliksessä? - Vaikuttaa siltä
Tulkitset? Jos mies on ilmaissut sanallisesti kiinnostuksensa niin pitääkö sen naisen kirjoittaa lappu tai viesti sille miehelle että "en ole kiinnostunut sinusta" ennen kuin tulisi siirtyä eteenpäin?
Kummallista, kyllä, mutta olen aina vähän ajatellut että se viestintä tapahtuu selkeiten sanoilla eikä epämääräisillä eleillä ja oletuksilla.
Ellei kyseessä ole selvä ele kuten keskisormi. Varpaan ojentelu siihen suuntaan tuskin tuottaa haluttua lopputulosta.
Mutta tämähän on juuri tätä naisten logiikkaa ja sitä metsästystä. Ei mitään selvyyttä asioissa vaan epämääräistä hapatusta jossa ollaan vähän niinkuin oltaisiin mutta ei kuitenkaan oltaisi. Sitten siinä pitäisi arvailla vuorotellen että missä mennään.
Mietippä huvikseen jos miehet toimisivat aina noin kuten te täällä ehdotatte? Monet miehet olisivat tuota myöten sitten ahdistelijoita ja noita pelottavia ylitulkitsijoita jotka heti kun nainen katsoo heitä niin olettaa että nainen on ihastunut.
Kyllähän se siirtyminen vaatii aikaa, ei se nyt silmänräpäyksessä tietenkään tapahdu, mutta mitä ennemmin sen aloitat niin sitä nopeammin pääset eroon siitä epämiellyttävästä tunteesta.
Jos kuluu aikaa ja en saa naisen tunteista varmuutta niin miksi en valmistuisi siirtymään eteenpäin?
Älä vain sanoa että sinusta on naisena joko kiva roikkua tuollaisessa fiiliksessä tai toisaalta roikottaa useampaa miestä yhtä aikaa tuossa fiiliksessä?Huvittaa itseäkin tämä naisen logiikka välillä ja kaikenlaisten merkkien tulkinta :D, mutta kyllä siinä on naisilla kaikessa mutkikkuudessaan usein syviä tunteita mukana. Ainakin itselläni oli, vaikka emme koskaan puhuneet mitään tunteistamme.
Tunnustan, että olen varmaan toiminut väärin, lähinnä vastoin omia tunteitani ja kyllä olen roikottanutkin minulle rakasta ihmistä, häpeän tunnustaa tätä.
Kuitenkin arvostan paljon myös ystävyyttä parisuhteessa ja siksi en ole aina toiminut silloin kuin olisi mahdollisesti pitänyt.
Jälkeen päin ajateltuna, hän sai varmaan vähän oudon kuvan minusta ja tavastani toimia (olinhan varattu). Sitä hän ei tosin tiennyt, että olin puhunut ihastuksen tunteista toiseen omassa suhteessakin. Keskustelun päätteeksi, sain vain kannustusta jakamaan asia hänen kanssaan. Tätä en kuitenkaan tehnyt, koska tulkitsin jostain asioista, ettei ihastus ollutkaan molemminpuolista.
Kävi sitten niin, etten näe enää häntä siellä missä aikaisemmin. En koskaan saanut tietää, mitä hän lopulta ajatteli minusta. - Kukaan ei tiedä
Huvittaa itseäkin tämä naisen logiikka välillä ja kaikenlaisten merkkien tulkinta :D, mutta kyllä siinä on naisilla kaikessa mutkikkuudessaan usein syviä tunteita mukana. Ainakin itselläni oli, vaikka emme koskaan puhuneet mitään tunteistamme.
Tunnustan, että olen varmaan toiminut väärin, lähinnä vastoin omia tunteitani ja kyllä olen roikottanutkin minulle rakasta ihmistä, häpeän tunnustaa tätä.
Kuitenkin arvostan paljon myös ystävyyttä parisuhteessa ja siksi en ole aina toiminut silloin kuin olisi mahdollisesti pitänyt.
Jälkeen päin ajateltuna, hän sai varmaan vähän oudon kuvan minusta ja tavastani toimia (olinhan varattu). Sitä hän ei tosin tiennyt, että olin puhunut ihastuksen tunteista toiseen omassa suhteessakin. Keskustelun päätteeksi, sain vain kannustusta jakamaan asia hänen kanssaan. Tätä en kuitenkaan tehnyt, koska tulkitsin jostain asioista, ettei ihastus ollutkaan molemminpuolista.
Kävi sitten niin, etten näe enää häntä siellä missä aikaisemmin. En koskaan saanut tietää, mitä hän lopulta ajatteli minusta.Kyllä minä ymmärrän naisen monimutkaisuuden, mutta sitä en ymmärrä miksi mies ei voisi olla monimutkainen ja miksi miehelle ei sallita sitä että hän on epävarma ja hänen tulisi tietää mitä tehdä ja miten toimia? Usein kyse ei ole edes aloitteesta vaan siitä miten se tehdään. Liian suora aloite esimerkiksi kahvikutsu voidaan tyrmätä, mutta silti nainen voi vaikuttaa ettei tutustuminen olisi pahitteeksi jne.
Minua vaivaa se logiikka että toiselta ihmiseltä odotetaan jotain sellaista jota itseltä ei vain sukupuolen perusteella. Siinä tulee vähän se olo että mies on naiselle joku tunneolio jonka tulisi toimia aina kuten nainen haluaa.
Hienoa että tunnustat ja minä voin samaan hengenvetoon tunnustaa olevani yksinkertaisesti täysin pihalla kun kyse on siitä miten nainen osoittaa olevansa kiinnostunut tosissaan. Aina olen kuvitellut että kiinnostus on ollut vain vähäistä ja häipynyt ehkä jo seuraavana päivänä jonnekin tajuamatta että nainen on voinut olla valtavan ihastunut mutta vain peitellyt sitä kuin maailman viimeistä salaisuutta.
Olen ollut muutaman kerran noissa tilanteissa ja pari kertaa nainen on ollut noissa varattuna. Joka ei tosiaankaan ole helpottanut naisen tulkintaa. Onhan se vaikea tilanne, mutta itse olen ottanut sen kannan että asiallehan pitää jotain tehdä joko ajatusten tai tunteiden tasolla tai sitten teoissa. Mutta se ei voi mennä kenenkään osapuolen taholta niin ettei asialle mitään tehdä ja se siihen jäädään völlymään päämäärättömäksi ajaksi. Sellainen on ahdistavaa.
Ikävää että sinulla on joskus käynyt noin. Asiat olisi aina hyvä selvittää ettei ne jää kaivelemaan, mutta toisaalta joskus on hyvä antaa asioiden vain mennä ja antaa olla. Olisi kuitenkin tärkeä yrittää edes itsensä vuoksi selvittää asiat.
Viimeisin vastaava kokemus minun kohdalla jäi tuohon epäselvyys-tilaan ja on edelleen siinä. Syy miksen asiaa lopulta selvittänyt enkä varmaan selvitä johtuu siitä että annan tunteiden mennä jotta pystyn jatkossa olemaan tämän naisen kanssa tekemisissä ja ehkäpä olemaan hänelle tuttava joskus. Menin jo ehkä liian pitkälle tässä asiassa joka sai jotenkin tilanteen kovinkin vaivaantuneeksi omasta puolestani vaikka nainen suhtautui kaikkeen hyvin ystävällisesti.
Meissä kaikissa on virheemme. Moni ei osaa viestiä tai tunteet vaikeuttaa sitä (naiset! :D) ja osa meistä ei osaa tulkita tai lukea niitä (miehet! :D).
Minkäs teet. - Kukaan ei tiedä
Kyllä minä ymmärrän naisen monimutkaisuuden, mutta sitä en ymmärrä miksi mies ei voisi olla monimutkainen ja miksi miehelle ei sallita sitä että hän on epävarma ja hänen tulisi tietää mitä tehdä ja miten toimia? Usein kyse ei ole edes aloitteesta vaan siitä miten se tehdään. Liian suora aloite esimerkiksi kahvikutsu voidaan tyrmätä, mutta silti nainen voi vaikuttaa ettei tutustuminen olisi pahitteeksi jne.
Minua vaivaa se logiikka että toiselta ihmiseltä odotetaan jotain sellaista jota itseltä ei vain sukupuolen perusteella. Siinä tulee vähän se olo että mies on naiselle joku tunneolio jonka tulisi toimia aina kuten nainen haluaa.
Hienoa että tunnustat ja minä voin samaan hengenvetoon tunnustaa olevani yksinkertaisesti täysin pihalla kun kyse on siitä miten nainen osoittaa olevansa kiinnostunut tosissaan. Aina olen kuvitellut että kiinnostus on ollut vain vähäistä ja häipynyt ehkä jo seuraavana päivänä jonnekin tajuamatta että nainen on voinut olla valtavan ihastunut mutta vain peitellyt sitä kuin maailman viimeistä salaisuutta.
Olen ollut muutaman kerran noissa tilanteissa ja pari kertaa nainen on ollut noissa varattuna. Joka ei tosiaankaan ole helpottanut naisen tulkintaa. Onhan se vaikea tilanne, mutta itse olen ottanut sen kannan että asiallehan pitää jotain tehdä joko ajatusten tai tunteiden tasolla tai sitten teoissa. Mutta se ei voi mennä kenenkään osapuolen taholta niin ettei asialle mitään tehdä ja se siihen jäädään völlymään päämäärättömäksi ajaksi. Sellainen on ahdistavaa.
Ikävää että sinulla on joskus käynyt noin. Asiat olisi aina hyvä selvittää ettei ne jää kaivelemaan, mutta toisaalta joskus on hyvä antaa asioiden vain mennä ja antaa olla. Olisi kuitenkin tärkeä yrittää edes itsensä vuoksi selvittää asiat.
Viimeisin vastaava kokemus minun kohdalla jäi tuohon epäselvyys-tilaan ja on edelleen siinä. Syy miksen asiaa lopulta selvittänyt enkä varmaan selvitä johtuu siitä että annan tunteiden mennä jotta pystyn jatkossa olemaan tämän naisen kanssa tekemisissä ja ehkäpä olemaan hänelle tuttava joskus. Menin jo ehkä liian pitkälle tässä asiassa joka sai jotenkin tilanteen kovinkin vaivaantuneeksi omasta puolestani vaikka nainen suhtautui kaikkeen hyvin ystävällisesti.
Meissä kaikissa on virheemme. Moni ei osaa viestiä tai tunteet vaikeuttaa sitä (naiset! :D) ja osa meistä ei osaa tulkita tai lukea niitä (miehet! :D).
Minkäs teet.Tuon viimeisen osa piti mennä näin....
Meissä kaikissa on virheemme. Moni ei osaa viestiä tai tunteet vaikeuttaa sitä (naiset! :D) ja osa meistä ei osaa tulkita tai lukea niitä ja tunteet vaikeuttaa niitä (miehet! :D).
Minkäs teet. - Miezzz
On ollut tosi mielenkiintoista keskustelua täällä.
Minä jätin erään naisen rauhaan, koska jätti minut huomiotta, tämähän on vain loogista toimintaa. Miksi ihmeessä lähestyisin naista joka välttelee, kun todennäköisyys on tosi suuri, että tekee sen juuri koska ei halua minun lähestyvän?
Miehelle todella jätetään lähes kaikki vastuu näissä asioissa; jos mies ei lähesty, ei sitä sitten kiinnostanut vaan? Ja vieläkö tuo lähestyminen pitäisi tehdä jos toinen jotenkin välttelee sinua - ei tee mieli todellakaan. - Tarkoitus ja sanat
Tuon viimeisen osa piti mennä näin....
Meissä kaikissa on virheemme. Moni ei osaa viestiä tai tunteet vaikeuttaa sitä (naiset! :D) ja osa meistä ei osaa tulkita tai lukea niitä ja tunteet vaikeuttaa niitä (miehet! :D).
Minkäs teet.Olen tehnyt töitä 32 vuotta alalla, jossa 98% työkavereista on ollut miehiä, itse olen nainen. Ennen tätä ammattiani olin naisvaltaisella alalla, joten vertailukohtaa on. Ehdottomasti helpointa on ollut työskennellä miesten kanssa, kun he sanovat jotain, ei tarvitse arvailla mitä niiden sanojen takana on, niiden takana on juuri sitä mitä he sanovat. Parasta tässä on se, että ole itsekin oppinut saman kommunikointi tavan, siitä on ollut hurjasti hyötyä monessa paikassa, eikä vähiten seurustelusuhteessa.
Nyt olen vain paradoksaalisesti törmännyt tilanteeseen, jossa sanomisiani tulkitaan joksikin muuksi kuin mitä sanon, onko niin mahdoton ajatus, että nainen oikeasti sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo?
Entä jos nyt nainen sinulle kertoo kiinnostuksensa, oletatko että hän sitä myös tarkoittaa, vai alatko tulkita tai pohtia mitähän se tarkoittaa.... - Vaikuttaa siltä
Tuon viimeisen osa piti mennä näin....
Minkäs teet.Näinhän se menee kuitenkin, että lopulta epäselvyyttä näissä tunnekuvioissa vaikuttaa ennakkoluulot, ylpeys, ylpeys ja vielä kerran ylpeys. Kumpikaan ei tee elettäkään selvittääkseen asioita, koska ei halua ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta.
Ehkä ihastuneelta mieheltä odotetaan tosiaan vähän erilaista käytöstä kuin naiselta. On totuttu siihen, että mies tietää, mitä tekee ja kenet tahtoo, eikä lannistu vähästä. Naiset on totuttu näkemään hauraampina ja haavoittuvampina. Miehelle myös torjunta nähdään vain yhtenä yrityksenä monien joukossa. Meriittinäkin ja siten miehelle riittää sympatiaa. Nainen taas voi olla yrityksissään tyrkky ja epätoivoinen, eikä ole mitenkään hyvä asia välttämättä hänen imagolleen tavoitella miestä sitkeästi.
Harmi, ettet aio selvittää asia, joku ehkä
kaipaa sinua tälläkin hetkellä. Ei voi mitään.
Näin se menee kun ei ole niin väliä silläkään asialla. Anteeksi viimeinen lause, mutta se kuva tästä nyt välittyy. Hyvää illan jatkoa. - en minäkään
Saat kuulostamaan minut kyllä aivan suorastaan mielipuoliselta ihmiseltä joka ylitulkitsee ihmisiä ja reagoi niiden mukaan.
Annan ihmisen olla ihminen joten anna sinäkin minun olla ihminen. Ihmettelen suuresti että nainen saa olla nainen, omanlaisensa mutta minun pitäisi olla mies. Tuotahan sinä tuossa sanot tosiasiassa.
Naisella saa olla oma koodistonsa, mutta mies ei saisi koskaan tulkita mitään vaan olla sellainen mies jonka joku koodisto määrittää.
Ymmärrätkö itsekkään siis mitä puhut?
Olen lähestynyt ja tulen lähestymään. Asiat eivät kuitenkaan eivät ole niin yksinkertaisia juuri siitä syystä että miehen pitää aina olla mies ja tehdä ne aloitteet kun taas naiset saavat olla omine koodineen mitä hyvänsä jota miesten tulisi tulkita aina oikein siinä kulloisessakin tilanteessa, ei liian vähän eikä liian paljon.
Kuulosta juuri sellaiselta vänkääjältä joka odottaa että mies tietää ja tuntee mitä sinä tiedät ja tunnet ja toimia sen mukaan mielellään olleen koko ajan aktiivinen kun taas nainen saa olla passiivinen ja mennä ja olla kuten haluaa jota miehen ei vain missään nimessä tulisi "ylitulkita" koska muuten on ahdistava ylianalysoija.
"ja hyvä kuulla, etteivät kaikki suorat lähestymiset miesten taholta ole vain hetkittäistä seuraa varten.
itse olen sen kyllä niin oppinut. "
Montako suoraa aloitetta olet itse elämässäsi tehnyt? 0?taidat nyt itse haluta lukea väärin.
turha siis jatkaa keskustelua. - vinkkinä vain
Miezzz kirjoitti:
On ollut tosi mielenkiintoista keskustelua täällä.
Minä jätin erään naisen rauhaan, koska jätti minut huomiotta, tämähän on vain loogista toimintaa. Miksi ihmeessä lähestyisin naista joka välttelee, kun todennäköisyys on tosi suuri, että tekee sen juuri koska ei halua minun lähestyvän?
Miehelle todella jätetään lähes kaikki vastuu näissä asioissa; jos mies ei lähesty, ei sitä sitten kiinnostanut vaan? Ja vieläkö tuo lähestyminen pitäisi tehdä jos toinen jotenkin välttelee sinua - ei tee mieli todellakaan.Tee miehen työ ja selvitä asia.
- Kukaan ei tiedä
en minäkään kirjoitti:
taidat nyt itse haluta lukea väärin.
turha siis jatkaa keskustelua.Luen varmaan väärin tai sitten sanot vain asiat epäselvästi (naisena). ;)
- Kukaan ei tiedä
Tarkoitus ja sanat kirjoitti:
Olen tehnyt töitä 32 vuotta alalla, jossa 98% työkavereista on ollut miehiä, itse olen nainen. Ennen tätä ammattiani olin naisvaltaisella alalla, joten vertailukohtaa on. Ehdottomasti helpointa on ollut työskennellä miesten kanssa, kun he sanovat jotain, ei tarvitse arvailla mitä niiden sanojen takana on, niiden takana on juuri sitä mitä he sanovat. Parasta tässä on se, että ole itsekin oppinut saman kommunikointi tavan, siitä on ollut hurjasti hyötyä monessa paikassa, eikä vähiten seurustelusuhteessa.
Nyt olen vain paradoksaalisesti törmännyt tilanteeseen, jossa sanomisiani tulkitaan joksikin muuksi kuin mitä sanon, onko niin mahdoton ajatus, että nainen oikeasti sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo?
Entä jos nyt nainen sinulle kertoo kiinnostuksensa, oletatko että hän sitä myös tarkoittaa, vai alatko tulkita tai pohtia mitähän se tarkoittaa....Mielestäni sanoilla on paljon painoarvoa koska se osoittaa jo sen kaltaista pyrkimystä johonkin josta ei ole paluuta.
Tietysti jos sanatkin on kiertelyä ja kaartelua että "voishan sitä" jne. niin ei se nyt mitään uskoa tai voitontahtoa nostata.
En ole mikään tunteiden tulkitsija tai pohtija tyyppi. Yleensä teen johtopäätelmät nopeasti, pyrin toimimaan niiden perusteella ja tietyn ajan jälkeen katselen seuraamuksia ja mietin jatkotoimenpiteitä sekä lopulta annan olla jos mitään ei seurannut.
Nämä palstajutut syntyivät lähinnä vuosien ihmissuhteiden seurannan myötä eikä jatkuvan pohtimisen tuloksena. - en minäkään
Luen varmaan väärin tai sitten sanot vain asiat epäselvästi (naisena). ;)
voi olla, kumpi vaan, tai kummatkin :)
vieraan ihmisen tulkinta ei aina ole helppoa, oli mies tai nainen.
mutta onnea matkaan sinulle. - Kukaan ei tiedä
Näinhän se menee kuitenkin, että lopulta epäselvyyttä näissä tunnekuvioissa vaikuttaa ennakkoluulot, ylpeys, ylpeys ja vielä kerran ylpeys. Kumpikaan ei tee elettäkään selvittääkseen asioita, koska ei halua ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta.
Ehkä ihastuneelta mieheltä odotetaan tosiaan vähän erilaista käytöstä kuin naiselta. On totuttu siihen, että mies tietää, mitä tekee ja kenet tahtoo, eikä lannistu vähästä. Naiset on totuttu näkemään hauraampina ja haavoittuvampina. Miehelle myös torjunta nähdään vain yhtenä yrityksenä monien joukossa. Meriittinäkin ja siten miehelle riittää sympatiaa. Nainen taas voi olla yrityksissään tyrkky ja epätoivoinen, eikä ole mitenkään hyvä asia välttämättä hänen imagolleen tavoitella miestä sitkeästi.
Näin se menee kun ei ole niin väliä silläkään asialla. Anteeksi viimeinen lause, mutta se kuva tästä nyt välittyy. Hyvää illan jatkoa.Enhän minä voi olla eri mieltä kanssasi yhdestäkään asiasta tuossa. Uskon minäkin että kyse on ylpeydestä, ylpeydestä ja ylpeydestä. Tunnistan itseni siitä ja tiedän että joitakin naisiakin sama ongelma vaivaa. Omassa tapauksessa olen saanut joskus ihan tarpeeksi tikaria sydämeen että sen tieten tahtoen paljastaminen haarniskan alta tuntuu aika kovalta palalta ajatellen miten olen pyrkinyt toimimaan.
En minä tosiasiassa torjuntaa pelkää tällä kertaa vaan enemmänkin jonkinlaisen väkisin yrittämisen seuraamuksia. Kerroinhan jo että asian välttely helpottaisi esimerkiksi naisen tuntemista jatkossa.
Älä ny vain uskottele että tämä viesti on juuri sinulle tai lankea kuvittelemaan että sinun kohteesi täällä kirjoittelisi. Minäkään en niin oleta. Keskity tosielämään ja siihen että tavalla tai toisella selvität asiat itsellesi olemalla siihen toiseen yhteydessä joko omasta tai hänen aloitteesta sitten.
Rehellisesti todettuna, en osaa sanoa miten tämä menee. Olen kahden vaiheilla ja katselen tilannetta. Sillä on tosin aika hemmetisti väliä ainakin minulle, siitä toisesta epäilen että se taitaa olla se ja sama. Mistäkö minä sitä tietäisin?
Hyvää illan jatkoa sinullekin, kuka ja missä oletkin. - Vaikuttaa siltä
Enhän minä voi olla eri mieltä kanssasi yhdestäkään asiasta tuossa. Uskon minäkin että kyse on ylpeydestä, ylpeydestä ja ylpeydestä. Tunnistan itseni siitä ja tiedän että joitakin naisiakin sama ongelma vaivaa. Omassa tapauksessa olen saanut joskus ihan tarpeeksi tikaria sydämeen että sen tieten tahtoen paljastaminen haarniskan alta tuntuu aika kovalta palalta ajatellen miten olen pyrkinyt toimimaan.
En minä tosiasiassa torjuntaa pelkää tällä kertaa vaan enemmänkin jonkinlaisen väkisin yrittämisen seuraamuksia. Kerroinhan jo että asian välttely helpottaisi esimerkiksi naisen tuntemista jatkossa.
Älä ny vain uskottele että tämä viesti on juuri sinulle tai lankea kuvittelemaan että sinun kohteesi täällä kirjoittelisi. Minäkään en niin oleta. Keskity tosielämään ja siihen että tavalla tai toisella selvität asiat itsellesi olemalla siihen toiseen yhteydessä joko omasta tai hänen aloitteesta sitten.
Rehellisesti todettuna, en osaa sanoa miten tämä menee. Olen kahden vaiheilla ja katselen tilannetta. Sillä on tosin aika hemmetisti väliä ainakin minulle, siitä toisesta epäilen että se taitaa olla se ja sama. Mistäkö minä sitä tietäisin?
Hyvää illan jatkoa sinullekin, kuka ja missä oletkin.En kuvittele, että olisit hän. Aikani kuluksi ja tv:n ohella seurailen tätä palstaa. Pikapuoliin vähenee tämäkin ajan viete, kun tulee tilalle joulukiireet, ihan hyvä niin.
- Kukaan ei tiedä
En kuvittele, että olisit hän. Aikani kuluksi ja tv:n ohella seurailen tätä palstaa. Pikapuoliin vähenee tämäkin ajan viete, kun tulee tilalle joulukiireet, ihan hyvä niin.
Aivan oikein, niin teen minäkin.
Omat syyni palstalla oleiluun ei ole varsinainen ikävöinti vaan tahdon selvittää motiivini sekä sen miten käsittelen näitä asioita että jatkossa osaisin toimia toisin ja oikein joka johtaisi johonkin...tai siis suhteeseen ja rakkauteen. Koska tähän asti ei ole luonnistunut tuo jälkimmäinen...koskaan. - Miezzzz
vinkkinä vain kirjoitti:
Tee miehen työ ja selvitä asia.
Kyllä mun kiinnostus on jo kuollut. Jos näen jonkun kiinnostuneen musta ja tunne ei ole pätkääkään molemminpuolinen, niin toimin juuri samalla tavalla, en halua herättää turhaa toivoa.
Mutta, kun yksi ovi sulkeutuu, toinen ovi avautuu. - Vinkkinä vain
Miezzzz kirjoitti:
Kyllä mun kiinnostus on jo kuollut. Jos näen jonkun kiinnostuneen musta ja tunne ei ole pätkääkään molemminpuolinen, niin toimin juuri samalla tavalla, en halua herättää turhaa toivoa.
Mutta, kun yksi ovi sulkeutuu, toinen ovi avautuu.Naisen logiikka on erilainen kuin miehen, se kannattaa muistaa. Tietysti tunnet oman tilanteesi yksityiskohdat ja siksi teet ratkaisut, jotka sopivat parhaiten käsitykseesi tilanteesta. Se ettei nainen aina huomioi ei tarkoita välttämättä, ettei häntä kiinnosta. Aina ei voi tietää. Lue kirjoituksia edellä...
- 1183
Näinhän se menee kuitenkin, että lopulta epäselvyyttä näissä tunnekuvioissa vaikuttaa ennakkoluulot, ylpeys, ylpeys ja vielä kerran ylpeys. Kumpikaan ei tee elettäkään selvittääkseen asioita, koska ei halua ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta.
Näin se menee kun ei ole niin väliä silläkään asialla. Anteeksi viimeinen lause, mutta se kuva tästä nyt välittyy. Hyvää illan jatkoa." mies tietää, mitä tekee ja kenet tahtoo, eikä lannistu vähästä."
Tälläkin hetkellä jossain joku nainee kasvattaa ylpeyttään; en varmasti enää katso päinkään, kun ei se lähestynytkään. Se on miehen tehtävä on lähestyä! Ja tämä käytöshän motivoi tietysti miestä entisestään. Ja voi auta armias jos nainen on jäänyt kiinnostuksestaan kiinni - se virhe pitää paikata välittömästi, ja tunkea ikijääpuikko hanuriinsa - olen halpa tyrkky, arvolleni ei sovi näyttää että olen kiinnostunut.
Mies on saanut monet tylyt pakit, jostain aina löytänyt rohkeutta - vain tullakseen jälleen kerran tylysti, tai muuten vaan torjutuksi. Kironnut mielessään miksei ymmärtänyt naisen kiinnostumattomuutta henkivää käytöstä.
Naiset eivät ymmärrä että sen minkä taakseen jättää edestään löytää. Minä jälleen kerran tilanteessa jossa varmasti - tai vi***tako minä taas tiedän miten tää oikeesti menee - minun oletetaan lähestyvän.
Sen verran pidän itsestäni, että olen niin varovaiseksi ryhtynyt, että jos merkit eivät ole selvät, kuten ne nyt vain on selvästi himmenneet - jätän asian sikseen. Ja teen tämän melkein hyvillä mielin, ajatukseni eivät ole ollenkaan enää niin kahtiajakoiset kuin aiempina kertoina.
Naiset kuvittelevat että meidän miesten rooli on ottaa tylysti siipeensä, ihan just niin monta kertaa kuin vain tarpeen on. Pääasia ettei naisen ylpeys koe kolausta kertaakaan. Prinsessat istuvat perseelleen, vain itkeäkseen sitten kuka missäkin, miten miehet on munattomia, tai että ei se sitten musta tykännytkään.
Hyvää tässä on se, että tämä on jo alkanut tulla suht helpoksi minulle. Historia ei ole tae tulevasta, mutta uskon silti että joskus vielä joku jalat maassa oleva, miehen vi**umaisen roolin ymmärtävä, nainen toimii ylpeytensä vastaisesti. Näin on pari kertaa ennenkin tapahtunut, miksi ne kerrat noihin jäisi.
Jotkut naiset haluavat näyttää, uskaltavat näyttää, että ovat sisäistäneet että enää ei eletä heinälatotanssiaikaa - sellainen nainen on minua varten. Ylpeät "nykypäivän muka tasa-arvoiset ja vahvat" naiset jotka tuuppaavat kaiken vastuun miehen harteille, jätän juuri niille miehille, jotka siirtyvät kukasta kukkaan kovalla luottamuksella, saavatpahan nämä naiset taas lisää kirjoitettavaa tänne. - Mies näkee vaivaa
1183 kirjoitti:
" mies tietää, mitä tekee ja kenet tahtoo, eikä lannistu vähästä."
Tälläkin hetkellä jossain joku nainee kasvattaa ylpeyttään; en varmasti enää katso päinkään, kun ei se lähestynytkään. Se on miehen tehtävä on lähestyä! Ja tämä käytöshän motivoi tietysti miestä entisestään. Ja voi auta armias jos nainen on jäänyt kiinnostuksestaan kiinni - se virhe pitää paikata välittömästi, ja tunkea ikijääpuikko hanuriinsa - olen halpa tyrkky, arvolleni ei sovi näyttää että olen kiinnostunut.
Mies on saanut monet tylyt pakit, jostain aina löytänyt rohkeutta - vain tullakseen jälleen kerran tylysti, tai muuten vaan torjutuksi. Kironnut mielessään miksei ymmärtänyt naisen kiinnostumattomuutta henkivää käytöstä.
Naiset eivät ymmärrä että sen minkä taakseen jättää edestään löytää. Minä jälleen kerran tilanteessa jossa varmasti - tai vi***tako minä taas tiedän miten tää oikeesti menee - minun oletetaan lähestyvän.
Sen verran pidän itsestäni, että olen niin varovaiseksi ryhtynyt, että jos merkit eivät ole selvät, kuten ne nyt vain on selvästi himmenneet - jätän asian sikseen. Ja teen tämän melkein hyvillä mielin, ajatukseni eivät ole ollenkaan enää niin kahtiajakoiset kuin aiempina kertoina.
Naiset kuvittelevat että meidän miesten rooli on ottaa tylysti siipeensä, ihan just niin monta kertaa kuin vain tarpeen on. Pääasia ettei naisen ylpeys koe kolausta kertaakaan. Prinsessat istuvat perseelleen, vain itkeäkseen sitten kuka missäkin, miten miehet on munattomia, tai että ei se sitten musta tykännytkään.
Hyvää tässä on se, että tämä on jo alkanut tulla suht helpoksi minulle. Historia ei ole tae tulevasta, mutta uskon silti että joskus vielä joku jalat maassa oleva, miehen vi**umaisen roolin ymmärtävä, nainen toimii ylpeytensä vastaisesti. Näin on pari kertaa ennenkin tapahtunut, miksi ne kerrat noihin jäisi.
Jotkut naiset haluavat näyttää, uskaltavat näyttää, että ovat sisäistäneet että enää ei eletä heinälatotanssiaikaa - sellainen nainen on minua varten. Ylpeät "nykypäivän muka tasa-arvoiset ja vahvat" naiset jotka tuuppaavat kaiken vastuun miehen harteille, jätän juuri niille miehille, jotka siirtyvät kukasta kukkaan kovalla luottamuksella, saavatpahan nämä naiset taas lisää kirjoitettavaa tänne.Tekstistäsi hönkyy niin suuri ylpeys, että se menee jo rakkauden ohi. Ehkä se on nöyryyden puute tai jotain katkeruutta, mutta itsepähän olet toimintatapasi valinnut. Nainen odottaa jonkinlaista uhrautumista mieheltä. Se nyt vain kertoo siitä kiinnostuksen tasosta. Miksi Jenkeissä miehet voi pyytää treffeille ihan missä vain näkevät kiinnostavan naisen, vaikka kadulla. Se on sitä, että miehet ovat sisäistäneet tämän asian ja nauttivat roolistaan pokata naisia. Se on hyvän mielen pokaamista ;)
- 1183
Mies näkee vaivaa kirjoitti:
Tekstistäsi hönkyy niin suuri ylpeys, että se menee jo rakkauden ohi. Ehkä se on nöyryyden puute tai jotain katkeruutta, mutta itsepähän olet toimintatapasi valinnut. Nainen odottaa jonkinlaista uhrautumista mieheltä. Se nyt vain kertoo siitä kiinnostuksen tasosta. Miksi Jenkeissä miehet voi pyytää treffeille ihan missä vain näkevät kiinnostavan naisen, vaikka kadulla. Se on sitä, että miehet ovat sisäistäneet tämän asian ja nauttivat roolistaan pokata naisia. Se on hyvän mielen pokaamista ;)
Palaisitko asialle sukupuolenvaihdosleikkauksen jälkeen, kun olet saanut riittävän monet pakit. Kuitenkin vasta kun sinua katsottu myös riittävän monta kertaa kuin halpaa makkaraa ja annettu ymmärtää että mitähän sä oikein kuvittelit. Sen jälkeen kun olet todennut, että nainen ei uskalla tai halua näyttää kiinnostustaan, ei tehdä mitään sen eteen. Sitten kun olet huomannut, että sinun roolisi on ottaa kaikki paska niskaan. Selitä siinä sitten muille että sinullakin on tunteet, mutta koska olet mies, SINUN kuuluu nöyrtyä, sinun kuuluu uskaltaa, sinun pitää kerätä itsesi kasaan joka kerta. Sinä et saa katkeroitua, jne. Koska sinä olet mies. Ja et saa alkaa pitämään itsestäsi; et saa suojella itseäsi, vaan sinun kuuluu ottaa vastaan kaikki heitetty loka.
Minä olen jo riittävän monta kertaa nöyrtynyt ja katkeroitunutkin, joten molemmat olen jättänyt taakse. Olen kyllä terveellä tavalla ylpeä, ei minulla ole mitään itseäni vastaan, pidän itsestäni, joten suojelen itseäni. Osaan suhtautua jo lähes niin kuin haluan, en ole täydellinen, enkä varmasti koskaan sellaiseksi tulekaan, mutta olen sinut itseni kanssa. Ymmärrän kyllä hyvin jos muun mielikuvan kuitenkin sait.
Miksen voisi jättää prinsessoja muille? Ei kaikki naiset ole prinsessoja, ei ole kauaakaan kun sain sellaisen katseen naiselta josta ei voinut mitenkään erehtyä. Olisin ilman muuta lähestynyt, jos nainen olisi vähääkään kiinnostanut, mutta tilanne oli juuri päinvastoin. Törmään myös vähän väliä naisiin, jotka eivät välttele minua kun kuulevat minun olevan sinkku. Ja varsinkin varatut naiset ovat kaikista mukavampia olleet ihan aina, he uskaltavat hymyillä, nauraa, keskustella, antaa huomiota tavalla jota sinkku ei tee, jos ei sitten ole miehestä kiinnostunut, mikä tietysti on äärimmäisen harvinaista.
Ehkäpä jenkeissä myös naiset ovat sisäistäneet käytöstapoja? Muuten moista kulttuuria ei voisi olla, sehän olisi sula mahdottomuus. Miksei naiset voi saada miehen lähestymistä tuntumaan mukavalta? Aivan kuin ette haluaisi että kukaan edes lähestyy. Minut on sen verran monta kertaa torjuttu, että jos joku nainen tekisi minulle ihan oikean aloitteen, johon joutuisin kieltäytymään, tietäisin millilleen mitä tälle sanoisin, ja tämä voisi alkujärkytyksen jälkeen olla varmasti hyvillä mielin, jatkaa hiukan vahvempana, ei lyötynä. Voi sanoa aika paljon kuutakin kuin että "no joo oon kyllä ihan varattu, kiitos vaan" - ja sanoa ilman halveksuntaa. Mutta miksi varattu nainen paskatkaan nakkaisi lähestymisyrityksestä? Hänhän on varattu, asia on seuraavassa sekunnissa unohdettu jo. Ei hänen tarvi edes ajatella mitään pariutumisasioita.
Jenkit on jenkit, me ollaan suomessa, joten jos puhutaan vaan siitä mitä meillä nenän edessä on. Ja eiköhän siellä jenkeissä se treffeille pyytäminen naisiltakin onnistu hiukan eri malliin. Ehkä he ovat oppineet myös näyttämään miehelle sitä vihreää valoa, miesten ei tarvitse hypätä kaivon pohjalle tietämättä mitä pohjalla odottaa. - 1183
Tekstistäsi hönkyy niin suuri ylpeys, että se menee jo rakkauden ohi. Ehkä se on nöyryyden puute tai jotain katkeruutta, mutta itsepähän olet toimintatapasi valinnut. Nainen odottaa jonkinlaista uhrautumista mieheltä. Se nyt vain kertoo siitä kiinnostuksen tasosta. Miksi Jenkeissä miehet voi pyytää treffeille ihan missä vain näkevät kiinnostavan naisen, vaikka kadulla. Se on sitä, että miehet ovat sisäistäneet tämän asian ja nauttivat roolistaan pokata naisia. Se on hyvän mielen pokaamista ;)
"Nainen odottaa jonkinlaista uhrautumista mieheltä. Se nyt vain kertoo siitä kiinnostuksen tasosta."
Minäkin odotan naiselta jonkinlaista uhrautumista. Se nyt vaan kertoo siitä kiinnostuksen tasosta. Miksi tämän pitäisi vain miestä koskea? - Toinennäkökulma
1183 kirjoitti:
Palaisitko asialle sukupuolenvaihdosleikkauksen jälkeen, kun olet saanut riittävän monet pakit. Kuitenkin vasta kun sinua katsottu myös riittävän monta kertaa kuin halpaa makkaraa ja annettu ymmärtää että mitähän sä oikein kuvittelit. Sen jälkeen kun olet todennut, että nainen ei uskalla tai halua näyttää kiinnostustaan, ei tehdä mitään sen eteen. Sitten kun olet huomannut, että sinun roolisi on ottaa kaikki paska niskaan. Selitä siinä sitten muille että sinullakin on tunteet, mutta koska olet mies, SINUN kuuluu nöyrtyä, sinun kuuluu uskaltaa, sinun pitää kerätä itsesi kasaan joka kerta. Sinä et saa katkeroitua, jne. Koska sinä olet mies. Ja et saa alkaa pitämään itsestäsi; et saa suojella itseäsi, vaan sinun kuuluu ottaa vastaan kaikki heitetty loka.
Minä olen jo riittävän monta kertaa nöyrtynyt ja katkeroitunutkin, joten molemmat olen jättänyt taakse. Olen kyllä terveellä tavalla ylpeä, ei minulla ole mitään itseäni vastaan, pidän itsestäni, joten suojelen itseäni. Osaan suhtautua jo lähes niin kuin haluan, en ole täydellinen, enkä varmasti koskaan sellaiseksi tulekaan, mutta olen sinut itseni kanssa. Ymmärrän kyllä hyvin jos muun mielikuvan kuitenkin sait.
Miksen voisi jättää prinsessoja muille? Ei kaikki naiset ole prinsessoja, ei ole kauaakaan kun sain sellaisen katseen naiselta josta ei voinut mitenkään erehtyä. Olisin ilman muuta lähestynyt, jos nainen olisi vähääkään kiinnostanut, mutta tilanne oli juuri päinvastoin. Törmään myös vähän väliä naisiin, jotka eivät välttele minua kun kuulevat minun olevan sinkku. Ja varsinkin varatut naiset ovat kaikista mukavampia olleet ihan aina, he uskaltavat hymyillä, nauraa, keskustella, antaa huomiota tavalla jota sinkku ei tee, jos ei sitten ole miehestä kiinnostunut, mikä tietysti on äärimmäisen harvinaista.
Ehkäpä jenkeissä myös naiset ovat sisäistäneet käytöstapoja? Muuten moista kulttuuria ei voisi olla, sehän olisi sula mahdottomuus. Miksei naiset voi saada miehen lähestymistä tuntumaan mukavalta? Aivan kuin ette haluaisi että kukaan edes lähestyy. Minut on sen verran monta kertaa torjuttu, että jos joku nainen tekisi minulle ihan oikean aloitteen, johon joutuisin kieltäytymään, tietäisin millilleen mitä tälle sanoisin, ja tämä voisi alkujärkytyksen jälkeen olla varmasti hyvillä mielin, jatkaa hiukan vahvempana, ei lyötynä. Voi sanoa aika paljon kuutakin kuin että "no joo oon kyllä ihan varattu, kiitos vaan" - ja sanoa ilman halveksuntaa. Mutta miksi varattu nainen paskatkaan nakkaisi lähestymisyrityksestä? Hänhän on varattu, asia on seuraavassa sekunnissa unohdettu jo. Ei hänen tarvi edes ajatella mitään pariutumisasioita.
Jenkit on jenkit, me ollaan suomessa, joten jos puhutaan vaan siitä mitä meillä nenän edessä on. Ja eiköhän siellä jenkeissä se treffeille pyytäminen naisiltakin onnistu hiukan eri malliin. Ehkä he ovat oppineet myös näyttämään miehelle sitä vihreää valoa, miesten ei tarvitse hypätä kaivon pohjalle tietämättä mitä pohjalla odottaa.Kyllä kumpikin sukupuoli voi tehdä aloitteen. Ja osaa myös antaa pakit fiksusti. Mutta yksilöissä on eroja. Ja jos on tullut riittävästi torjuntaa samalta ihmiseltä, on normaalia lakata yrittämästä. Mikä vika siinä on ? Joskus torjunta johtuu siitä, että henkilö on kiinnostunut toisesta, joskus siitä ettei ole kiinnostunut ao. Ihmisestä tai ihmissuhteesta. Joka tapauksessa se joka on tullut torjutuksi ei menetä arvoaan ihmisenä, tulee niitä, jotka kiinnostuvat. Se joka on aktiivinen, kantaa vastuun toiminnastaan. Monet pelimiehet ja - naiset hyödyntävät tätä seikkaa. " Itsehän vonkas" . Valinta on jokaisen oma. Minä pidän aktiivisista miehistä, jotka tekevät reilun ja selkeän aloitteen. En siksi että ajattelin voivani sysätä vastuun toiselle, vaan siksi että olen vanhanaikainen. Tunnen itseni naiseksi kun saan olla tavoiteltu. Miehen ei kuulu pakeista säikähtää, jos sellaiset tulee. Se ei ole yleensä henkilökohtainen, hänen persoonaansa suunnattu tyrmäys. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Jenkkimeiningistä en pidä. Miehet ehdottavat kyllä aktiivisesti treffejä, mutta koskaan ei tiedä, toteutuvatko ne ja missä merkeissä. Treffeille pyytäminen ei siellä tarkoita mitään.
- 1183
Toinennäkökulma kirjoitti:
Kyllä kumpikin sukupuoli voi tehdä aloitteen. Ja osaa myös antaa pakit fiksusti. Mutta yksilöissä on eroja. Ja jos on tullut riittävästi torjuntaa samalta ihmiseltä, on normaalia lakata yrittämästä. Mikä vika siinä on ? Joskus torjunta johtuu siitä, että henkilö on kiinnostunut toisesta, joskus siitä ettei ole kiinnostunut ao. Ihmisestä tai ihmissuhteesta. Joka tapauksessa se joka on tullut torjutuksi ei menetä arvoaan ihmisenä, tulee niitä, jotka kiinnostuvat. Se joka on aktiivinen, kantaa vastuun toiminnastaan. Monet pelimiehet ja - naiset hyödyntävät tätä seikkaa. " Itsehän vonkas" . Valinta on jokaisen oma. Minä pidän aktiivisista miehistä, jotka tekevät reilun ja selkeän aloitteen. En siksi että ajattelin voivani sysätä vastuun toiselle, vaan siksi että olen vanhanaikainen. Tunnen itseni naiseksi kun saan olla tavoiteltu. Miehen ei kuulu pakeista säikähtää, jos sellaiset tulee. Se ei ole yleensä henkilökohtainen, hänen persoonaansa suunnattu tyrmäys. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Jenkkimeiningistä en pidä. Miehet ehdottavat kyllä aktiivisesti treffejä, mutta koskaan ei tiedä, toteutuvatko ne ja missä merkeissä. Treffeille pyytäminen ei siellä tarkoita mitään.
"Minä pidän aktiivisista miehistä, jotka tekevät reilun ja selkeän aloitteen. En siksi että ajattelin voivani sysätä vastuun toiselle, vaan siksi että olen vanhanaikainen. Tunnen itseni naiseksi kun saan olla tavoiteltu. "
Käytännössä kuitenkin sysäät vastuun toiselle, mikäli et yhtälöön osallistu, vaan "prinsessana" odotat vain miehen lähestymistä. Näin tehdessäsi moni lähestyminen on saattanut jäädä tapahtumatta, en tiedä historiaasi, mutta voit lohduttautua sillä pienellä valheella itsellesi, että ei sitä vaan kiinnostanutkaan.
Minä en tunne itseäni yhtään sen enemmän mieheksi jos lähestyn naista, eikä naisen lähestyminen, tai edes sen vihreän valon näyttäminen saa minua tuntemaan itseäni yhään vähemmän mieheksi. Olenko sitten nykyaikainen, vai vaan normaalin itsetunnon omaava ihminen?
"Miehen ei kuulu pakeista säikähtää, jos sellaiset tulee."
Ts. mies ei saa olla tunteva otus ensinkään. Mies joka kovasti ihastuksissaan pyytää lopulta naista ulos ja tulee torjutuksi, tavalla tai toisella, ei ole edes mies, jos kokee saavansa siipeensä. Ei tuosta pidä säikähtää, uutta putkeen vaaan! Tätähän sinun sanomasi käytännössä tarkoitti.
Mutta ole huoletta; on olemassa pelimiehiä (, ja) miehiä jotka ei vaan jaksa niin kovasti välittää, ja sitten niitä jenkkityylisiä kepillä jäätä -miehiä. Nämä eivät säikähdä, toivottavasti tällaiset tosimiehet lähestyvät sinuakin. Me heikot ja munattomat, kaikesta säikähtävät pojanklopit ei katsos ehkä enää haluta hypätä sinne kaivoon, ne jalat on murtuneet jo vedenpuutteesta riittävän monta kertaa. - Kukaan ei tiedä
Toinennäkökulma kirjoitti:
Kyllä kumpikin sukupuoli voi tehdä aloitteen. Ja osaa myös antaa pakit fiksusti. Mutta yksilöissä on eroja. Ja jos on tullut riittävästi torjuntaa samalta ihmiseltä, on normaalia lakata yrittämästä. Mikä vika siinä on ? Joskus torjunta johtuu siitä, että henkilö on kiinnostunut toisesta, joskus siitä ettei ole kiinnostunut ao. Ihmisestä tai ihmissuhteesta. Joka tapauksessa se joka on tullut torjutuksi ei menetä arvoaan ihmisenä, tulee niitä, jotka kiinnostuvat. Se joka on aktiivinen, kantaa vastuun toiminnastaan. Monet pelimiehet ja - naiset hyödyntävät tätä seikkaa. " Itsehän vonkas" . Valinta on jokaisen oma. Minä pidän aktiivisista miehistä, jotka tekevät reilun ja selkeän aloitteen. En siksi että ajattelin voivani sysätä vastuun toiselle, vaan siksi että olen vanhanaikainen. Tunnen itseni naiseksi kun saan olla tavoiteltu. Miehen ei kuulu pakeista säikähtää, jos sellaiset tulee. Se ei ole yleensä henkilökohtainen, hänen persoonaansa suunnattu tyrmäys. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Jenkkimeiningistä en pidä. Miehet ehdottavat kyllä aktiivisesti treffejä, mutta koskaan ei tiedä, toteutuvatko ne ja missä merkeissä. Treffeille pyytäminen ei siellä tarkoita mitään.
--Tunnen itseni naiseksi kun saan olla tavoiteltu.--
Tuossahan on sitten vastakkain kaksi perustarvetta.
Kiinnostus ja rakkaus jotakin ihmistä kohtaan ja toisaalta halusi olla tavoiteltu ja "olla nainen".
Minä arvostan ennen kaikkea ekaa vaihtoehtoa. Ehkä sinä arvostat enemmän jälkimmäistä.
--Treffeille pyytäminen ei siellä tarkoita mitään. --
Mielestäni Suomessa nykyään tuo treffeille tai kahville pyytäminen ei ole mikään järkyttävän suuri juttu. Sehän voi viestiä sitä että tahtoo vain tutustua lähemmin koska ei tunne toista tarpeeksi hyvin. Tietysti taustalla on nähtävästi jonkinasteinen kiinnostus, mutta Suomessa riittää niitäkin miehiä yllinkyllin jotka lähestyvät naisia ilman sen suurempaa motivaatiota kuin omat aika suht yksinkertaiset halut. - Mies näkee vaivaa
1183 kirjoitti:
"Nainen odottaa jonkinlaista uhrautumista mieheltä. Se nyt vain kertoo siitä kiinnostuksen tasosta."
Minäkin odotan naiselta jonkinlaista uhrautumista. Se nyt vaan kertoo siitä kiinnostuksen tasosta. Miksi tämän pitäisi vain miestä koskea?Sait vakuutettua minut ainakin siitä, että naisten tulisi huomioida miestenkin tunteet ja olla lempeämpiä miehiä kohtaan.
Minulla se on usein niin, että huono itsetunto ja ujous lähinnä se "jähmettyminen" ovat estäneet itseäni kiinnostavan miehen huomioon vastaamisen. Ei se että olisin varattu, koska ainahan toiseen voi tutustua. Olen tarvinnut paljon sitä huomiota ja vakuuttelua käytöksen puolesta toiselta, että hän minut hyväksyy. Liian paljon myönnän sen. Lisäksi olen ollut mustasukkainen jos mies on antanut huomiota sitten jollekin toiselle ja loukkaantunut siitä, että vaihtaa niin pian huomion kohdettaan. Tästä on seurannut sitten se, etten ole enää huomioinut miestä sen jälkeen. - 1183
Sait vakuutettua minut ainakin siitä, että naisten tulisi huomioida miestenkin tunteet ja olla lempeämpiä miehiä kohtaan.
Minulla se on usein niin, että huono itsetunto ja ujous lähinnä se "jähmettyminen" ovat estäneet itseäni kiinnostavan miehen huomioon vastaamisen. Ei se että olisin varattu, koska ainahan toiseen voi tutustua. Olen tarvinnut paljon sitä huomiota ja vakuuttelua käytöksen puolesta toiselta, että hän minut hyväksyy. Liian paljon myönnän sen. Lisäksi olen ollut mustasukkainen jos mies on antanut huomiota sitten jollekin toiselle ja loukkaantunut siitä, että vaihtaa niin pian huomion kohdettaan. Tästä on seurannut sitten se, etten ole enää huomioinut miestä sen jälkeen.Tuo toisen tunteiden huomioiminen olisi aivan itsestäänselvyys sellaiselle ihmiselle, joka on laittanut itsensä vastaavasti muutaman kerran peliin, ja tullut torjutuksi.
Ihminen joka ymmärtää oman kokemuksensa kautta mitä se toinen juuri kokee - ehkä raavaan, sydämen murskaavan, sen suorastaan arpakuutioksi kerralla rutistavan pettymyksen, ymmärtää olla sen verran hienovarainen kuin vain mitenkään osaa.
Itse uskon että jokainen FIKSU nainen osaa antaa pakit myös nätisti, eihän siihen tarvita kuin muutama hassu sana, pientä hymyä, pahoittelevaa olemusta, voi kiitos kun kysyit...jne. Olisi hyvä ymmärtää, että siinä on kuitenkin naiselle annettu se mahdollinen kohteliaisuus(!) - ja miten sitä kohteliaisuuteen yleensä vastataan...
Mistäänhän ei voi tietää, paljonko sillä lähestyvällä ihmisellä on pelissä, vai onko juuri yhtään mitään. Luultavasti kuitenkin niin, etä jos kaveria selvästi tilanne jännittää, tmv, niin silloin tämä ehkä ei ole huomenna heti lähestymässä seuraavaa yksilahkeista, vaan saattaa tarvita aika pitkän ajan taas itsensä kasaamiseen, ja tunteidensa vähittäiseen hautaamiseen.
Kun sanoin että naiset kaivavat kuoppaa itselleen, niin samaa varmasti tekevät epäasiallisesti käyttäytyvät miehet niille kunnon jampoille, lähestyessään naisia. - 1183
1183 kirjoitti:
Tuo toisen tunteiden huomioiminen olisi aivan itsestäänselvyys sellaiselle ihmiselle, joka on laittanut itsensä vastaavasti muutaman kerran peliin, ja tullut torjutuksi.
Ihminen joka ymmärtää oman kokemuksensa kautta mitä se toinen juuri kokee - ehkä raavaan, sydämen murskaavan, sen suorastaan arpakuutioksi kerralla rutistavan pettymyksen, ymmärtää olla sen verran hienovarainen kuin vain mitenkään osaa.
Itse uskon että jokainen FIKSU nainen osaa antaa pakit myös nätisti, eihän siihen tarvita kuin muutama hassu sana, pientä hymyä, pahoittelevaa olemusta, voi kiitos kun kysyit...jne. Olisi hyvä ymmärtää, että siinä on kuitenkin naiselle annettu se mahdollinen kohteliaisuus(!) - ja miten sitä kohteliaisuuteen yleensä vastataan...
Mistäänhän ei voi tietää, paljonko sillä lähestyvällä ihmisellä on pelissä, vai onko juuri yhtään mitään. Luultavasti kuitenkin niin, etä jos kaveria selvästi tilanne jännittää, tmv, niin silloin tämä ehkä ei ole huomenna heti lähestymässä seuraavaa yksilahkeista, vaan saattaa tarvita aika pitkän ajan taas itsensä kasaamiseen, ja tunteidensa vähittäiseen hautaamiseen.
Kun sanoin että naiset kaivavat kuoppaa itselleen, niin samaa varmasti tekevät epäasiallisesti käyttäytyvät miehet niille kunnon jampoille, lähestyessään naisia.Piti lukea siis
Olisi hyvä ymmärtää, että siinä on kuitenkin naiselle annettu se suurin mahdollinen kohteliaisuus(!) - Mies näkee vaivaa
1183 kirjoitti:
Tuo toisen tunteiden huomioiminen olisi aivan itsestäänselvyys sellaiselle ihmiselle, joka on laittanut itsensä vastaavasti muutaman kerran peliin, ja tullut torjutuksi.
Kun sanoin että naiset kaivavat kuoppaa itselleen, niin samaa varmasti tekevät epäasiallisesti käyttäytyvät miehet niille kunnon jampoille, lähestyessään naisia.Samaa mieltä. Itse harvoin ihastun niin koppaviin miehiin, että pakkien saaminen tylysti olisi pelottanut. Viimeksi jäi kuitenkin niin paljon ihmetystä (erinäisistä tilanteista johtuen) mieleen kytemään, etten vain saanut yhtään mitään aikaiseksi ihastukseni suhteen. Lopulta loukkaannuin vain, mitä enemmän häntä ajattelin. Odotukseni kai olivat liialliset tilanteen huomioon ottaen.
Yleisesti pakkien antamisesta kai voi todeta, että tylyt pakit antanut antaa luonnostaan ihastuneen tunteille sellaisen loppusilauksen, että hänen häivyttäminen mielestä jokseenkin pian ei pitäisi olla kovin
vaikeaa. En tiedä, en ole kokenut. Itse koin sen sijaan kolauksen, vaikken ihastusta ollutkaan hänelle ilmaissut, toisen ihastuessa (nähtävästi) toiseen. En osaa sanoa, kumpi olisi ollut pahempaa nöyryytys tunteiden ilmaisun jälkeen vai näin tapahtuen.
- Kuka se joku on.
Puhut siis jostain kolmannesta, kaveristako?
- Päivi
Oliko tää niinku Pee nimiselle sanottu ?
- Ehkä
Pee tietää kuka joku on :)
- voi, kuinka
turhilta nää viestit ,ilmaan heitetyt, tuntuu.
Pyydyksiähän ne,,varmaan.
Kiusata nyt ihmistä tuollai, hmh, ei hyvä. Pelkkää kiusaa. - voiko olla
p
- En ole AP
Ainakin omalla kohdalla tuo pitää paikkansa!
- voiko olla
En ole AP kirjoitti:
Ainakin omalla kohdalla tuo pitää paikkansa!
p (m) j (n) ?
- p nainen
voiko olla kirjoitti:
p (m) j (n) ?
P nainen sydän j mies.. täällä
- j mies
p nainen kirjoitti:
P nainen sydän j mies.. täällä
Mikäs yhdistää?
- En ole AP
voiko olla kirjoitti:
p (m) j (n) ?
On juurikin noin...
- yks Päivi ja jiille
j mies kirjoitti:
Mikäs yhdistää?
Toivoisin, että tunteet.. lie haihtuneet.. hänellä. Ristiriitainen mies.
- p-nainen
j mies kirjoitti:
Mikäs yhdistää?
Täällä myös yksi joka kaipaa j-miestä
- Tai
p
- mjh
Ompa sekoa :o
- Sydän ja Hertta
Kortit kertovat.
Kaksi varattua ?.ihastuneita,rakastuneita?
Tunteita ei ole kerrottu toisille vaikka ainakin yksi mahdollisuus on ollut..hmmm.?
Näkevät toisiaan ehkä viikottain,hiljaa hivelevät katseilla toisia,salaa kenties ?
Kaipuuta,ihastusta,ikävää ?
Aina vaan odottavat sitä hetkeä kun näkevät hetken,ohimennen.
Kumpikin hiljaa uneksii....
Ehkä ehkä ei.Kumpi puhuu ?
Ottaa yhteyttä..?
Kortit ei kerro miten päättyy tarina.
-Ennustaja Elvi ja kortit kertovat.- nainen
- Voi
Jestas :D
- hyvää joulua
ja kaikkee hyvää elämääsi...
- Naisen logiikkaa
Täällä on jokin tuttu aihe meneillään. Minäkin luin sen " manala" jutun, ja vastasin. Siihen vastasi kyllä joku muukin.
En mä täällä ketään hae, kaikki illan tuntemattomia. Kunhan nyt van joskus harvoin kirjoita, tämä taitaa olla peräti kolmas viesti tänään, yhden laitoin aamuna.
Oon kirjoitellut " Naisen logiikkaa" nimimerkillä. Se ei ole rekisteröity, joten sillä voi kuka tahansa kirjoitella. Jokuhan sen voisi nyt rekisteröidä..jos nin haluaa.
Jep, jep- nainen
Taasko herttoo tyrkkee
- kahvipulla
Joopa, joku on aina ihastunut jokuseen, ja se jokunen ei tiedä sitä. Oon tavannut sellaisia ihmisiä, ja tämä palsta on pullollaan niitä.
Tulin ja meen, kahvi laskeutui ja minun matkani päätyi tällä erää, kohta ainakin.c- nainen
- ....................
.................................................................................................. .
- kysyn vaan
kauanko feikkaus jatkuu?
- omko välii
anna tenavan feikkaa .........
- 5+15
Yhdyn aloittajaan. Tai en ehkä sentään, taitaa olla nainen, kuten tämäkin.
Mutta siis...P:tä ikävä täällä myös. - minne päin tää
menee?täällä p mies ikävöi j naista...
- messuemäntä;)
Tälle sopis sellainen P mies ;) Torstaina nähnyt viimeksi...
- asian aiemmin sanonut
Eikö kannattaisi sanoa asia suoraan sille kelle se on tarkoitettu.
Ensin kohde facebook kaveriksi ja sitten tälläinen realiaikainen chat keskustelu, missä sitten asiasta toisen kautta kukkakepistä kaarrellen asian villakoiraan.
Mitä sitä anonyymisti juttua viljelemään.- minne päin tää
mä en oo faces...i hate fucking Facebook :)
- asian aiemmin sanonu
minne päin tää kirjoitti:
mä en oo faces...i hate fucking Facebook :)
sitten ei auta kuin eniron tapaiset numeropalvelut tai googen nimihaku, joka ohjaa johonkin yhteyteen josta voi tunnistaa ihmisen.
Sitten sähköpostia tai tekstaria kohteelle....
Ei sillä. Ei toi naamakirja mikää maaiman fiksuin juttu ole. Gmailin käyttäjä voi käyttää plus palvelua - no huh huh!!
asian aiemmin sanonu kirjoitti:
sitten ei auta kuin eniron tapaiset numeropalvelut tai googen nimihaku, joka ohjaa johonkin yhteyteen josta voi tunnistaa ihmisen.
Sitten sähköpostia tai tekstaria kohteelle....
Ei sillä. Ei toi naamakirja mikää maaiman fiksuin juttu ole. Gmailin käyttäjä voi käyttää plus palveluaTässähän olisi vierähtänyt koko ilta, jos noita ylipitkiä viestejä olisi alkanut tavailemaan.
- fdhdhffgdfd
Itse ajattelin myös poistua facesta, ehkä huomenna. pitää säätää jonkun verran ennekö voi poistaa sen
- diipa daapawtf
Laimeja feikkejä. Okee P vois heitää vaikka responsii et
“There are bad days – and then, there are legendary bad days”
That's all Folks !
ps.
Cum on your facebook ok if its mine. - Justjoo
Niin varmaan joo. Mullahan noita ihailijoita riittää jonoksi asti..hahahah... Eipä ole ketään joka vois mun näköiseen ihastua tai rakastua. Ei näin rumaan kukaan voi ihastua, se on koettu ja nähty.
- naisen logiikka
Tunnustus alkuun en lukenut koko pitkää viestiketjua.Eilen kirjotteilin kyllä tähän vakavaan aiheeseen. Mutta, mutta hankalaksi näytti tämä keskustelunne menevän.
Uskon, että kaikki naiset siis KAIKKI NAISET pitävät romanttisesta lähestymisestä mieheltä josta ovat kiinnostuneet. Tämä riippumatta siitä, kuinka ujoja, sosiaalisia, suorapuheisia ym. he ovat. Siis pyydä naista kahville tai jos mahdollista keksi jotain omaperäisempää.So simple.- 1183
Asia on hieman yksinkertaisempi vielä.
Kaikki naiset pitävät mistä tahansa lähestymisestä, jos ovat miehestä kiinnostuneet.
Mies saa olla vaikka selvästi humalassa - noooo sehän nyt oli vähän humalassa silloin, mut on se varmaan tosi mukava selvin päin. Mutta jos mies ei kiinnosta - sehän oli ihan kännissäkin koko äijä, varmaan ryyppääkin joka vko.
Sama ihan kaiken muunkin suhteen, vaikka ulkoinen olemus, käytös, mikä vaan. - Kukaan ei tiedä
Hyvä että lisäsit tuon "mieheltä josta ovat kiinnostuneet".
Ainakin minulle tässä ketjussa ei ollut todellakaan kyse siitä kuka sen aloitteen tekee vaan ylipäätään kiinnostuksen viestimisestä ja siitä että miten suuren kynnyksen yli lopulta mies useimmiten joutuu nousemaan tehdessään aloitetta naiselle joka -saattaa olla- kiinnostunut.
Miehelle aloite varmaan olisi paljon helpompi tehdä jos hän uskoisi että pakkeja tuskin on luvassa tai häneen suhtaudutaan ystävällisesti sen jälkeen vaikka ne tulisikin.
Itse en ole luovuttanut aloitteiden suhteen koska ne eivät minua erityisemmin kirpaise ellei sitten nainen ole täysin antanut ymmärtää että kiinnostaisi ja sen jälkeen antaa pakit.
Sokea pisteeni sille onko nainen kiinnostunut vai ei on sen verran suuri että aika joskus olen lähestynyt naista josta on paljastunut että häntä ei kiinnosta tai hän on varattu. Varsinaisesti en ole odottanutkaan suuresti että he olisivat olleet järjettömän kiinnostuneita tai eivät olisi olleet varattuja vaan olen tehnyt sen oman kiinnostukseni vuoksi ja kun on jonkinlaista ok-signaalia saanut siltä osin että minua ei täysin tyrmätä ja nolata niin olen toiminut.
Sitä en ymmärrä että jos joku IHMINEN, olipa mies tai nainen on kiinnostunut jostakin ei tee asialle voitavaansa vaan perustaa oman toimintansa sukupuolirooleille ja sille mitä hän odottaa toisen tekevän omasta puolestaan.
Ehkä pidän vain aktiivisista naisista jotka osaavat huomioida ja pyrkivät siihen mitä tahtovat eivätkä odottele vain lopputulosta. Vähintä mitä nainen voi tehdä on mielestäni osoittaa kiinnostusta mieheen ja antaa miehelle mahdollisuus lähestyä.
Koska onhan se kovin ikävää että kaksi ihmistä on kiinnostuneita toisistaan mutta eivät saa edes sen vertaa aikaiseksi että voisivat kohdata toisensa ilman jotain ennakko-odotuksia ja myös sitä ylpeyttä (kummaltakin sukupuolelta).
Aiheeseen lisäten että en ole koskaan kuullut että mies olisi laittanut vastaan KENENKÄÄN NAISEN romanttista lähestymistä jos ei omaa äitiä, sisarta ja mummua lasketa. ;) - Kukaan ei tiedä
Ainakin minulle tässä ketjussa ei ollut todellakaan kyse siitä kuka sen aloitteen tekee vaan ylipäätään kiinnostuksen viestimisestä ja siitä että miten suuren kynnyksen yli lopulta mies useimmiten joutuu nousemaan tehdessään aloitetta naiselle joka -saattaa olla- kiinnostunut.
Miehelle aloite varmaan olisi paljon helpompi tehdä jos hän uskoisi että pakkeja tuskin on luvassa tai häneen suhtaudutaan ystävällisesti sen jälkeen vaikka ne tulisikin.
Itse en ole luovuttanut aloitteiden suhteen koska ne eivät minua erityisemmin kirpaise ellei sitten nainen ole täysin antanut ymmärtää että kiinnostaisi ja sen jälkeen antaa pakit.
Sokea pisteeni sille onko nainen kiinnostunut vai ei on sen verran suuri että aika joskus olen lähestynyt naista josta on paljastunut että häntä ei kiinnosta tai hän on varattu. Varsinaisesti en ole odottanutkaan suuresti että he olisivat olleet järjettömän kiinnostuneita tai eivät olisi olleet varattuja vaan olen tehnyt sen oman kiinnostukseni vuoksi ja kun on jonkinlaista ok-signaalia saanut siltä osin että minua ei täysin tyrmätä ja nolata niin olen toiminut.
Sitä en ymmärrä että jos joku IHMINEN, olipa mies tai nainen on kiinnostunut jostakin ei tee asialle voitavaansa vaan perustaa oman toimintansa sukupuolirooleille ja sille mitä hän odottaa toisen tekevän omasta puolestaan.
Ehkä pidän vain aktiivisista naisista jotka osaavat huomioida ja pyrkivät siihen mitä tahtovat eivätkä odottele vain lopputulosta. Vähintä mitä nainen voi tehdä on mielestäni osoittaa kiinnostusta mieheen ja antaa miehelle mahdollisuus lähestyä.
Koska onhan se kovin ikävää että kaksi ihmistä on kiinnostuneita toisistaan mutta eivät saa edes sen vertaa aikaiseksi että voisivat kohdata toisensa ilman jotain ennakko-odotuksia ja myös sitä ylpeyttä (kummaltakin sukupuolelta).
Aiheeseen lisäten että en ole koskaan kuullut että mies olisi laittanut vastaan KENENKÄÄN NAISEN romanttista lähestymistä jos ei omaa äitiä, sisarta ja mummua lasketa. ;)Joku olisi voinut vastata tähän viestiin ja kertoa missä olen väärässä tai mitä mieltä itse on.
Mutta tietysti on helpompi miinustaa kuvitellen että sillä olisi jotain merkitystä kenellekään paitsi omille hyvin pienille katkerille ajatuksille. - Vaikuttaa siltä
Joku olisi voinut vastata tähän viestiin ja kertoa missä olen väärässä tai mitä mieltä itse on.
Mutta tietysti on helpompi miinustaa kuvitellen että sillä olisi jotain merkitystä kenellekään paitsi omille hyvin pienille katkerille ajatuksille.Muru, minä ainakin plussaisin sun ajatuksille, mutta laitan viestiä yleensä kännystä. Ajatuksesi piristivät eilistä päivää ja nyt tätäkin. Tahtoisin vastata ajatuksiisi, mutta nyt olen hankalassa paikassa poissa kotoa. Palailen kommentoimaan taas viimeistään alkuillasta. Toivottavasti saat myös toivomaltasi ihmiseltä vastauksen. Mukavaa päivää.
- Kukaan ei tiedä
Muru, minä ainakin plussaisin sun ajatuksille, mutta laitan viestiä yleensä kännystä. Ajatuksesi piristivät eilistä päivää ja nyt tätäkin. Tahtoisin vastata ajatuksiisi, mutta nyt olen hankalassa paikassa poissa kotoa. Palailen kommentoimaan taas viimeistään alkuillasta. Toivottavasti saat myös toivomaltasi ihmiseltä vastauksen. Mukavaa päivää.
Kiitti, lähinnä toivon sitä että ihmiset miinustelun sijaan keskittyisivät ajattelemaan ja keskustelemaan koska se saattaisi ehkä aukaista muutaman lukon itse kullekin.
Mukavaa päivää, lähden itsekkin tästä käsittelemään ikävääni tuonne raikkaaseen ulkoilmaan. - en minäkään
Aiheeseen lisäten että en ole koskaan kuullut että mies olisi laittanut vastaan KENENKÄÄN NAISEN romanttista lähestymistä jos ei omaa äitiä, sisarta ja mummua lasketa. ;)Kerrot, että haluat naiselta selvää ok-signaalia, ja seuraavaksi, että se on sokea pisteesi. Kuinka naisen siis tulee toimia?
Ja btw: kyllä teen itse aloitteita, irl, face to face ja suoraan. Jos olen liian ihastunut, asiat mutkistuvat, kuten kaikki varmaan tiedämme.. - Kukaan ei tiedä
en minäkään kirjoitti:
Kerrot, että haluat naiselta selvää ok-signaalia, ja seuraavaksi, että se on sokea pisteesi. Kuinka naisen siis tulee toimia?
Ja btw: kyllä teen itse aloitteita, irl, face to face ja suoraan. Jos olen liian ihastunut, asiat mutkistuvat, kuten kaikki varmaan tiedämme..Miten niin? Aiotko sinä antaa minulle ok-signaalin? ;)
Tämä on ihan väärä paikka minunlaiselle ja kirjoitin varmaan jo liikaakin, mutta vastaanpa kun niin kiltisti kyselet.
Tuskin kenelläkään on mitään viisastenkiveä näihin. Eikös se asia olisi hyvä vain tokaista ulos? Jos se tuntuu pahalta, ja voin uskoa että voi tuntua jos on niin ihastunut että jalat tuntuu pettävän tai tilanne muuten on monimutkainen niin siitä lähtee sitten lieventämään siihen pisteeseen että miehelle ei jää paljoa arvailun varaa.
Myönsinhän suoraan että minulle tuo on sokea piste. Ok-sognaali? Sehän riippuu siitä mitkä minun välit naiseen ovat ja mitä on tapahtunut aiemmin. Sitä näkemystä joka on syntynyt aiemmin naisesta voi olla aivan yhtäkkiä vaikea muuttaa. Tiedäthän: kaveri on kaveri, tuttava on tuttava, varattu on varattu jne.
Naisen toimintaa muuten ei helpota yhtään tulkita ok-signaaleiksi se että jos itsellä on tunteita mutta on saanut sen tuntuman että asiaa ei kannata viedä pitemmälle. Arvelen että pahin tilanne on se että molemmilla on tunteita sen verran että suhtautuvat toisiinsa epäillen.
Sinun täytyy löytää vain keino rikkoa ne rutiinit, luoda kontrasti aiempaan käytökseesi, tehdä tikusta asiaa, järjestää kohtaaminen jne. kunhan et heti luovuta ja anna sattuman ratkaista asiaa.
Tai sitten voit pyytää että kaverisi järkkää jutun. ;) - Vaikuttaa siltä
Miten niin? Aiotko sinä antaa minulle ok-signaalin? ;)
Tämä on ihan väärä paikka minunlaiselle ja kirjoitin varmaan jo liikaakin, mutta vastaanpa kun niin kiltisti kyselet.
Tuskin kenelläkään on mitään viisastenkiveä näihin. Eikös se asia olisi hyvä vain tokaista ulos? Jos se tuntuu pahalta, ja voin uskoa että voi tuntua jos on niin ihastunut että jalat tuntuu pettävän tai tilanne muuten on monimutkainen niin siitä lähtee sitten lieventämään siihen pisteeseen että miehelle ei jää paljoa arvailun varaa.
Myönsinhän suoraan että minulle tuo on sokea piste. Ok-sognaali? Sehän riippuu siitä mitkä minun välit naiseen ovat ja mitä on tapahtunut aiemmin. Sitä näkemystä joka on syntynyt aiemmin naisesta voi olla aivan yhtäkkiä vaikea muuttaa. Tiedäthän: kaveri on kaveri, tuttava on tuttava, varattu on varattu jne.
Naisen toimintaa muuten ei helpota yhtään tulkita ok-signaaleiksi se että jos itsellä on tunteita mutta on saanut sen tuntuman että asiaa ei kannata viedä pitemmälle. Arvelen että pahin tilanne on se että molemmilla on tunteita sen verran että suhtautuvat toisiinsa epäillen.
Sinun täytyy löytää vain keino rikkoa ne rutiinit, luoda kontrasti aiempaan käytökseesi, tehdä tikusta asiaa, järjestää kohtaaminen jne. kunhan et heti luovuta ja anna sattuman ratkaista asiaa.
Tai sitten voit pyytää että kaverisi järkkää jutun. ;)Olet sellainen peruspakittaja, näin se on. Varmistelet ja varmistelet loppuun asti selustaasi. Nyt sen ymmärrän, kaltaisesi ovat katkeria, kun naiset eivät itse "sotke" asioitaan, jolloin he saisivat vain itse itseään syyttää. Koet niin suurta syyllisyyttä "sotkeutumalla" vääränlaisiin naisiin, että lopulta turhaudut potemaan syyllisyyttä. Vaadit siksi naisia itse keittämään soppansa ja lopulta mahdollisesti karvaasti myös syömään väljähtäneen keitoksensa. Älykästä, mutta julmaa. Kenellä on puhtaat kädet silloin?
- Kukaan ei tiedä
Olet sellainen peruspakittaja, näin se on. Varmistelet ja varmistelet loppuun asti selustaasi. Nyt sen ymmärrän, kaltaisesi ovat katkeria, kun naiset eivät itse "sotke" asioitaan, jolloin he saisivat vain itse itseään syyttää. Koet niin suurta syyllisyyttä "sotkeutumalla" vääränlaisiin naisiin, että lopulta turhaudut potemaan syyllisyyttä. Vaadit siksi naisia itse keittämään soppansa ja lopulta mahdollisesti karvaasti myös syömään väljähtäneen keitoksensa. Älykästä, mutta julmaa. Kenellä on puhtaat kädet silloin?
Öyh, tarkistan nyt että tämä oli varmasti minulle? Tuon perusteella mitä sanoin? Mikä siinä nyt niin hankasi vastakarvaan?
Nyt sekoitat minut johonkin toiseen ja omiin juttuihisi.
Minäkin, vaikka mies olenkin, olen ihminen. En ole mikään tai kenenkään sylkykuppi kun tuntuu pahalta. En ole myöskään selvännäkijä joka tietää mitä nainen aina tahtoo.
Yritän parhaani ja et voi edes kuvitella mitä olen joskus tehnyt ihan vain sen vuoksi että MOLEMMAT saisivat asiansa selviksi vaikka minulle on tullut siitä alustavasti paha olo.
Eikös pääasia ole että kaksi ihmistä jotka välittää toisistana kohtaisivat ja päätyisivät ehkä yhteen? Onko se nyt niin vaikea yhtälö? - Vaikuttaa siltä
Öyh, tarkistan nyt että tämä oli varmasti minulle? Tuon perusteella mitä sanoin? Mikä siinä nyt niin hankasi vastakarvaan?
Nyt sekoitat minut johonkin toiseen ja omiin juttuihisi.
Minäkin, vaikka mies olenkin, olen ihminen. En ole mikään tai kenenkään sylkykuppi kun tuntuu pahalta. En ole myöskään selvännäkijä joka tietää mitä nainen aina tahtoo.
Yritän parhaani ja et voi edes kuvitella mitä olen joskus tehnyt ihan vain sen vuoksi että MOLEMMAT saisivat asiansa selviksi vaikka minulle on tullut siitä alustavasti paha olo.
Eikös pääasia ole että kaksi ihmistä jotka välittää toisistana kohtaisivat ja päätyisivät ehkä yhteen? Onko se nyt niin vaikea yhtälö?Vaikutti vain siltä kokonaisuutena viestiesi perusteella. Toisaalta ketjussa on niin paljon viestejä, että sekoittuu jo viestittäjien profiilit.
Mutta näinhän me useimmat toimimme: Haluamme ymmärtää ja ottaa huomioon kaikki tekijät ja olosuhteet, jonka jälkeen sitten teemme jotain suhteen eteen jos katsomme sen tarpeelliseksi, järkeväksi ja ylipäätään mahdolliseksi. Mielellään vielä odotamme, että toinen tekisi vähintään yhtä paljon kuin me tilanteen edistämiseksi, että välttäisimme nolouden ja häpeän tunteet. Selviäisimme mahdollisimman vähin naarmuin.
Ehkä olen kyllästynyt tähän omaan tilanteeseeni ja on aika tosiaan poistua täältä palstalta höpöttelemästä. Pahoittelen jos sait osasi yleisestä turhautumistani sekä omaan että tuntemani ihmisen käytökseen. - Kukaan ei tiedä
Vaikutti vain siltä kokonaisuutena viestiesi perusteella. Toisaalta ketjussa on niin paljon viestejä, että sekoittuu jo viestittäjien profiilit.
Mutta näinhän me useimmat toimimme: Haluamme ymmärtää ja ottaa huomioon kaikki tekijät ja olosuhteet, jonka jälkeen sitten teemme jotain suhteen eteen jos katsomme sen tarpeelliseksi, järkeväksi ja ylipäätään mahdolliseksi. Mielellään vielä odotamme, että toinen tekisi vähintään yhtä paljon kuin me tilanteen edistämiseksi, että välttäisimme nolouden ja häpeän tunteet. Selviäisimme mahdollisimman vähin naarmuin.
Ehkä olen kyllästynyt tähän omaan tilanteeseeni ja on aika tosiaan poistua täältä palstalta höpöttelemästä. Pahoittelen jos sait osasi yleisestä turhautumistani sekä omaan että tuntemani ihmisen käytökseen.Täältähän nyt voi saada kenestä tahansa vaikka minkälaisen kuvan.
Tunteeni ovat pikkaisen sekaisin johtuen tietyistä hieman epäselvistä seikoista (olenhan täällä palstallakin :D) joten voi olla että päättely- ja ilmaisukykyni eivät ole juuri nyt parhaita mahdollisia.
Olet ensimmäisessä kappaleessa täysin oikeassa. Lisäisin vielä siihen sen että kyse ei todellakaan ole aina niistä naarmuista vaan myös siitä että tuottaa ylipäätään vahinkoa jopa peruuttamatonta nille ihmissuhteille joita on olemassa.
Jos tässä olisi kyse ystävien välisistä tunteista niin jokaiselle nämä olisivat ilminselviä juttuja että ei niitä välttämättä olisi helppo tuosta vain toiselle tunnustaa olipa mies tai nainen koska siinä voisivat mennä välit haaksirikkoon. Samahan voi koskea myös varattuja, työkavereita jne.
Täältä kannattaa poistual Yleensä ne teot joita joutuu irl:ssä lopulta tekemään on aika yksinkertaisia aluksi, mutta ajan kuluessa ne tahtovat monimutkistua jos niiden antaa vain olla. Itse tuskin annan asioiden vain olla. - Naisen logiikkaa
Minä pidän reilusta tavallisesta lähestymistavasta. Ei tarvitse olla yhtään romanttinen. Kyllä ihmisestä näkee jos toinen tykkää tulla juttelemaa. Mun tilanne on Se, että yhdelle en ole kehdannut, vain siksi että kerroin tunteista, vaikka nyt olisin jo halunnut jutella niitä näitä, että tilanne tasautuu.
En tarvii kahvii enkä muuta, olisin voinut olla vaan jokunen minäkin. Tää keskustelu tällä palstalla on niille jotka on sinkkuja, helppo silloin on puhua vaikka mistä.
Minuun??
- asian aiemmin sanonu
Miksi nykyaikana ei oteta ihmiseen yhteyttä?
Viesti sinne facebookiin tai etsitään joku yhteys ja laitetaan vaikka sähköpostia. Kysytään suoraan, muistaako tai tunteeko. Ei se ole mikään kaveripyyntö, jos kysyy...
Joskus saa vastauksen ja joskus ei tule vastausta. Siitä sitten päätetään onko kaveripyynnön ainesta. Fecessa on helppo yhtäaikaisella läsnäoola alkaa chat keskustelua ja antaa keskustelun viedä aiheesta toiseen ja sitten jossain vaiheessa... DAM- kerro tunteesi.
Etana postikin on sallittua..... siinä pääsee vielä syvemmälle, toiseen ja voi kertoa ja kysyä asioita.
Mitä hittoo tällästä skeidaa täällä vääntämään... kirjaimella alkavia on 10 000 ja sukupuolia kaksi, vähän kun eurojavckpottia pelaa.... voi osua, tai ei. Tai sitten joku tietää, että toinen pyörii täällä ja etsii ehkä häntä - provo1
Höpö höpö.
- yxP
Jos sen ihmisen nimi ei ala R:llä, ei kiinnosta :)
- naisen logiikka
Naisen aloitteita tuolla joku kaipaili. Nykyaikana pitäisi naistenkin olla moderneja ja tehdä aloitteita. Ihan ok periaate, mutta paljon vaadittu ujoilta naisilta. Ja jos ujompi nainen tekeekin sitten tuon aloitteen niin se on varmaan paljon vaadittu häneltä. Jos toinen ei suoraan tiedä mitä tehdä (empii ym.) niin kyllä siinä ujompi pakenee ja sama tilanne varmaan monella ujolla miehellä. Jos toista kiinnostaisi tulisi hänen tällöin asia jotenkin ilmaista. Ja vaikka ihminen näyttäisi ja olisi kuinka sosiaalinen saattaa hän silti olla äärettömän ujo.
Joku kyseli aiemmin miten kertoa mielenkiinnosta kohteelle. Tuli mieleen, että itseäni ainakin lähestyi aiemmin syystalvella eräs herrasmies mitä miellyttävämmällä, hellyyttävällä ja omaperäisellä tavalla baari-illassa myöhään illalla (eikä siis liian humalassa). En kerro miten ettei tunnist. Mieleen jäi vaikkei sen enempää itseltä ollut. Omaperäisyyttä siis. - dintra
Espoolaiset!! hox! http://kuvake.net/user/oliver^ Onko tästä jäbästä mitään havaintoja?
- Nainen
Voi "Kukaan ei tiedä"!
Kunpa olisitkin hän, kuulostat niin tutulta. Tänään et juuri noteerannut minua mitenkään tummanpuhuvaa aamukatsettasi lukuunottamatta, joten tuskin olet.
Olen eräs Pee. - jotain edes
Kiva vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa kuljeskella, arjen raadannan keskellä.
- Kerro.
Kukas se joku on..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138