Kiakkovieraat VÄHÄN väärällä asialla!!!!

älypääriehujat

Taas on päässeet idiootit valloilleen. Siellä huudetaan isoon ääneen, että "porvarit juhlii meidän rahoilla!!" Ihan vaan galluppia: kuinkahan moni näistä mellakoitsijoista elelee sosiaalituilla? Niin että kukas täällä juhlii "meidän" rahoilla?

Taas on aiheutettu kymmenien tuhansien vahingot - jotka maksetaan verorahoilla. Riehutaan ja hakataan ja tuhotaan paikkoja, näinkö on sitten kiva juhlia Suomen itsenäisyyttä? Taitaa olla vaan niin, että tässä tuli hyvä "veruke" alkaa riehumaan ja sehän onkin tosi tervettä.

44

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottejasuomesta

      naurettavan näköstä touhua. varmaan tosi jännä seikkailu noille pennuille. ''melkein koskin poliisiin aidan läpi, oon niin aatteellinen, tosi anarkisti!!!111111'' laahustavat jonossa peräkkäin kuin koulun ruokailuun menossa ja joku tosi gangsteri menee huitomaan pankin ja stockan ikkunoita... tuskin noista suurin osa on tuolla minkään aatteen puolesta, hyvä tekosyy vetää kännit isossa porukassa ja taustatukea saadessaan uskaltaa vähän purkaa antipatioitaan. olkaa ylpeitä itsestänne!!

    • kansanvalta

      parempi se himassa istua ja oottaa et kaikki viiän alta.. tää maailma on menos aiva rappiolle ko porukka juoksee rahan perässä ja toinen puoli istuu himas ja antaa niitte ryöstää leivät pöydästä.. asiallisestihan nuo mieltään osotti, kukaan kuollu ja sivulliset säästy osumilta.! sivullisilla tarkotan siis ihmisiä, en rahallista paskaa! toivottavasti tämä tempaus sytytti kipinän ihmiste sisällä ja tajuavat alkaa oikeasti vaatimaan sitä mikä heille kuuluu, eikä kirjotella jotain vitun adresseja mitkä eduskuntatalolle päästyä menevät paperisilppuriin! Ja te "suoraselkäiset" kansalaiset HAISTAKAA VITTU! Ei kaikki jotka haluavat muutosta ole mitään sossuluukku rumbaa harrastavia narkkeja..Ja vaikka oisivatkin niin ne on IHMISIÄ! Huom! IHMISIÄ! tiettekö mitä se tarkottaa? Ja tiettekö semmosesta kun ihmisARVO!

      Ette tiedä.. Mut näitä ihmisiä ei kuunnella.. Niiden sanalla ei ole painoarvoa tässä demokraattisessa hyvinvointivaltiossa.. Ja jos puhe ei kuulu niin parempi huutaa? Ei ne veteraanitkaa antanu venakkojen tänne tulla koska ne ei niin halunnu. Oishan ne voinu olla sotimatta, vähemmä ois porukkaa kuollu ja ois ollu rauhallista? Sama juttu näitten kohtaalla.. Nää vois olla himas hiljaa tai sit mennä ja tehä!

      • argumentoinnin abc

        Kirjoitustyylisi jo paljastaa sinun olevan vain joko tavattoman typerä ja sivistymätön, tai sitten vain teini-ikäinen kapinoitsija. Voisit opetella kirjoittamaan siistiä asiatyyliä ja argumentoimaan ihmisten tavalla, niin joku voisi ottaa sinut ehkä vakavastikin.


      • Fillarantti

        Voi hitto soikoon!
        Täysi idiootitouhua, mitä tänään telkarissa näkyi... Toivottavasti rukkojat löytyy ja ennen muuta maksajat. Tosin pelkään pahoin, että Suomalaisessa siisti yhdyskunnassa ei rahoja ko.fiksulta "paskaporukalta" saada perittyä vaan jäävät veronmaksajille. Itse tekisin "munista jätkät venytykseen ja mimmeille kaljapullo sisään" ja ennen muuta jäljet pitää siivota itse ennen korvauksia! Vielä yksi verrokki: Jos eläisimme vuotta ennen talvisotaa. Ko. anarkistiporukka etulinjaan.. voisi olla kaikista parasta kansalaiskasvatusta, kun joutuisi itse selviämään ilman kiekkomailoja ja Jutin naamiota. Helppo on leikkiä, mutta tosipaikka onkin toinen juttu!


      • Fillarantti

        Voi kiesus sinä pikkupiru!
        Suomessa on tasa-arvoinen koulutusmahdollisuus ja muutenkin aika hyvät perusteet löytää yhteiskunnan perusteet. Jos noita et ole vielä pystynyt käyttämään, toivon että osaat pelastaa itsesi. Tuolla paska touhulla et saa mitään aikaiseksi.. täyttä paska touhua tuo uhoaminen!


      • kansanvalta
        argumentoinnin abc kirjoitti:

        Kirjoitustyylisi jo paljastaa sinun olevan vain joko tavattoman typerä ja sivistymätön, tai sitten vain teini-ikäinen kapinoitsija. Voisit opetella kirjoittamaan siistiä asiatyyliä ja argumentoimaan ihmisten tavalla, niin joku voisi ottaa sinut ehkä vakavastikin.

        lueppa nuitte kahen ekan kirjotus asu ja mietis uudestaa.. ja se miten kirjotan ei ole verrattavissa miten ajattelen? Huom jotkut osaa ajatella...


      • kans
        kansanvalta kirjoitti:

        lueppa nuitte kahen ekan kirjotus asu ja mietis uudestaa.. ja se miten kirjotan ei ole verrattavissa miten ajattelen? Huom jotkut osaa ajatella...

        ja ootko harkinnu opetella lukemisen ymmärtämistä :)


      • argumentoinnin abc
        kansanvalta kirjoitti:

        lueppa nuitte kahen ekan kirjotus asu ja mietis uudestaa.. ja se miten kirjotan ei ole verrattavissa miten ajattelen? Huom jotkut osaa ajatella...

        Ei, kirjoitustapa ei ehkä ole verrattavissa ajattelutapaan, mutta yleisesti tuollaiset "HAISTAKAA *****" -kommentit ja kaikki kirjoitusvirheet nyt kielivät jonkinlaisesta sivistyksen puutteesta. Lisäksi kommenttisi asiasisällön perusteella olet pahimman luokan populismin uhri. Kansanvalta sitä ja tätä, vaikutat kovin sokeasti uskovan tähän asiaasi ilman minkäänlaista kriittisyyttä. Voisin vaikka lyödä vetoa, että olet vielä teini-ikäinen? Kaiken kaikkiaan, usko tai älä, et ehkä annan itsestäsi järin fiksua ja uskottavaa kuvaa.


      • IsoLahtari

        Ennen osattiin panna punikit ojennukseen. Nykyään pitää jaksaa sietää kaikenmaailman loisia ja siipeilijöitä.
        Kiitos kaikenmaailam annakontuloden ihmiskunta degeneroituu hyvää vauhtia.


      • Sandorfa

        "toinen puoli istuu himas ja antaa niitte ryöstää leivät pöydästä"

        Jos vaan himassa istuu, niin millä rahalla se leipä sinne pöytään oikeen tulee? Niin... Työtä tekevät ihmiset sen maksaa, joten ei kyllä harmita, jos se pois viedään. Menisitte töihin!!!


    • Etsivä löytää

      Itsehän olin kyseisessä mellakassa mukana. Olin passiivinen sivusta seuraaja. Olen kokopäiväisessä työssä. Minulla on puoliso sekä tervepäinen mukula. Mistä te tiedätte kuinka moni mellakoitsista nauttii sosiaalitukea? Olitteko itse paikan päällä kyselemässä? Olen pahoillani aiheutuneesta häiriöstä mutta ihmiskuntakin koostuu yksilöistä jotka omaa ihan oman persoonansa ja ajattelumaailmansa.

      Kapitalismi ei ole ainoa ratkaisu, eikä myöskään Anarkismi.

      Raha on pilannut monta hyvää elämää. Kuinka ihmiset voivat arvostaa maallista mammonaa enemmän kuin rakkautta ja hyväksyntää?

      Ottakaa selvää valtion tekemistä rikoksista ja miettikää uudelleen että onko Suomi loppujen lopuksi itsenäinen?

      Kaikista naurattavinta on kun kuuntelen töissä työkavereitteni kahvitauko keskusteluita joissa he kiroavat nykyisen hallituksen, Tiedän ja uskon että tässä maassa on tuhansia ihmisiä jotka mielellään nousisivat barrikaadeille jos saisivat vaan tukea läheisiltä tai muilta.

      Seuratkaa uutisia maailmalta. Eikö olekkin hassua että monissa muissakin maissa on ollut erittäin paljon mielenilmauksia? 5 päivä marraskuuta järjestettiin maailman laajuinen mielenosoitus jossa oli mukana tuhansia ihmisiä, valtavirran media sivuutti aiheen tyystin. Miksi?

      • sossun kautta kotiin

        Mutta itsenäisyyspäivä ei ole riehumista varten! Jos olisitte päässeet sisään, montako veteraania olisitte kumonneet?


      • mitä tilalle ??

        Jos kritisoi, pitää esittää jokin vaihtoehtoinen ratkaisu. Sen voisit vielä tehdä selväksi, että mikä tämän nykysysteemin vaihtoehto oikein on?


      • fillarantti

        Voi kiesus... mitä tuo urpo touhu auttaa mihinkään. Ymmrärän sinua, joa et ollut riehumassa;)


      • Sinulle tiedoksi

        Hyvä etsitvä löytää!! Yhteiskunta kyllä tarjoaa sinulle hoitoa yhteisillä rahoillamme.


      • Harald

        Olet todellinen surkimus, jos olit häviäjien mellakassa mukana!


      • Äitis
        mitä tilalle ?? kirjoitti:

        Jos kritisoi, pitää esittää jokin vaihtoehtoinen ratkaisu. Sen voisit vielä tehdä selväksi, että mikä tämän nykysysteemin vaihtoehto oikein on?

        Siis jos teidän mielestä veteraanien juhla (josta tässä OIKEASTI on kuitenkin kyse) on vastustamisen aihe, niin esitän kyllä hyvinkin teille maailmanparantajille vaihtoehdon. Otatte selville ne vanhainkodit, joissa vanhuksia (myös veteraaneja) hoidetaan epäinhimillisesti. Ja menette niiden ympärille mellakoimaan ja mölyämään muutosta vaatimaan. Hitto, minähän liittyisin heti mukaan! Ja varmasti kymmenet tuhannet muutkin tässä maassa! Eikö kelpaa? No, sitten meillä on tässä maassa ihan toinenkin vaihtoehto: ryhdy päättäjäksi. Sillä niitä asioita muutetaan.Vai eikö kantti kestä ilman valenaamiota? Ei tämä ole mikään saudi-arabia, jossa aletaan rikkoa rehellisten veronmaksajien autoja ja heidän liikkeiden ikkunoita. Ja vielä kehdataan maahanmuuttajia vierastaa sen takia, että ne se sellasta tekee, eikä meikäläiset!? Hyvin näköjään osataan mellakoida meikäläisetkin. Ja tuskin tän jälkeen koskaan enää linnan juhlia tampereelle tuodaankaan, että teitte oikein tosi hienon karhunpalveluksen paikallisille firmoille, rehellisille suomalaisille työntekijöille.


      • felloe
        Äitis kirjoitti:

        Siis jos teidän mielestä veteraanien juhla (josta tässä OIKEASTI on kuitenkin kyse) on vastustamisen aihe, niin esitän kyllä hyvinkin teille maailmanparantajille vaihtoehdon. Otatte selville ne vanhainkodit, joissa vanhuksia (myös veteraaneja) hoidetaan epäinhimillisesti. Ja menette niiden ympärille mellakoimaan ja mölyämään muutosta vaatimaan. Hitto, minähän liittyisin heti mukaan! Ja varmasti kymmenet tuhannet muutkin tässä maassa! Eikö kelpaa? No, sitten meillä on tässä maassa ihan toinenkin vaihtoehto: ryhdy päättäjäksi. Sillä niitä asioita muutetaan.Vai eikö kantti kestä ilman valenaamiota? Ei tämä ole mikään saudi-arabia, jossa aletaan rikkoa rehellisten veronmaksajien autoja ja heidän liikkeiden ikkunoita. Ja vielä kehdataan maahanmuuttajia vierastaa sen takia, että ne se sellasta tekee, eikä meikäläiset!? Hyvin näköjään osataan mellakoida meikäläisetkin. Ja tuskin tän jälkeen koskaan enää linnan juhlia tampereelle tuodaankaan, että teitte oikein tosi hienon karhunpalveluksen paikallisille firmoille, rehellisille suomalaisille työntekijöille.

        Haluisit siis mennä pelottelemaan vanhukset nii pahasti että eivät uskaltais ulos enää ikinä?


      • Äitis
        felloe kirjoitti:

        Haluisit siis mennä pelottelemaan vanhukset nii pahasti että eivät uskaltais ulos enää ikinä?

        Kuka vaipoissa makkaavia vanhuksia muka ikinä ulos vie ylipäätään?


      • isäs?
        Äitis kirjoitti:

        Kuka vaipoissa makkaavia vanhuksia muka ikinä ulos vie ylipäätään?

        eipä maha kukaa enää viedä, ku oo viejille maksaa palkkaa...


    • sossun kautta kotiin

      Juuri näin!

    • Etsivä löytää

      Mitä pahaa veteraanit ovat tehneet että heitä pitäisi ajaa kumoon?

    • 20 vuotta maksanut

      Joo tuo oli kaikkein naurettavinta, että muka heidän rahoillaan juhlitaan. Näistä pennuista tuskin kovin moni on ollut edes töissä ja maksanut veroja. Ja jos onkin, niin ei kovin kauaa. Itse maksan ihan mielelläni siitä, että ansioituneita kansalaisia ja veteraaneja palkitaan tällaisilla juhlilla. Toki niitä kansanedustajia sun muita "eliittityyppejä" voisi jättää juhlista pois.

    • Etsivä löytää

      Mistä sinä tiedät että he ei eivät ole töissä? Mielestäni tämän maan työllisyystilannekkin sen kertoo että työttömiä on.

    • työtön

      Työttömiä on koska palkat on liian suuria. Kalliilla työvoimalla (lue kilpailijoita kalliimmalla) tuotettu tavara tai palvelu ei pärjää kilpailussa koska ahkeria ammattitatoisia tekijöitä on maailmassa muitakin. Ja sille ei voi mitään että täältä on pitkä matka viedä. Sairaanhoitajien 15% korotukset ja perässä ahtaajat, paperimiehet, rautakourat oli Suomen lopun alkua.

      • Tyhmä töitä tekee

        Minä olen 36v ja olen 17-vuotiaasta saakka tehnyt töitä. Kaikkien näiden vuosien aikana palkkani on noussut 1100 euroon kuussa. (Käteen). Palkkani liian iso? Asun vieläpä yksin ja minun pitää yksin maksaa asumiseni, autolaina ja mielellään sitä ihan lämmittäis kämppääkin ja syön sillon harvon kun jotain siitä yli jää. Ei nyt yleistetä jotain paperimiesten palkkoja kaikkiin aloihin. Oma alani on metalliala. Mutta onhan mulla tottakai ihan liian iso palkka, koska Kiinan kakarat tekee saman työn euron päiväpalkalla. Oma syy, oon vaan niin helvetin ahne!


      • työtön
        Tyhmä töitä tekee kirjoitti:

        Minä olen 36v ja olen 17-vuotiaasta saakka tehnyt töitä. Kaikkien näiden vuosien aikana palkkani on noussut 1100 euroon kuussa. (Käteen). Palkkani liian iso? Asun vieläpä yksin ja minun pitää yksin maksaa asumiseni, autolaina ja mielellään sitä ihan lämmittäis kämppääkin ja syön sillon harvon kun jotain siitä yli jää. Ei nyt yleistetä jotain paperimiesten palkkoja kaikkiin aloihin. Oma alani on metalliala. Mutta onhan mulla tottakai ihan liian iso palkka, koska Kiinan kakarat tekee saman työn euron päiväpalkalla. Oma syy, oon vaan niin helvetin ahne!

        Tuskin sinä nyt ahne olet, eikä 1100 pitkällä työhistorialla ole paljon, koskapa keskipalkka on jo päälle 3000. Mutta se syyseuraus miten työpaikat katoaa kustannustason noustessa pitäisi ottaa huomioon liittojen palkankorotuksia vaatiessa. Sveitsin yritys kohtuullistaa ja suhteuttaa johtajien palkat alimpiin firman maksamiin palkkoihin oli hyvä ehdotus, jotain sellaista kohtuullistamista palkkaeroihin lain keinoin Suomeenkin pitäisi saada.


      • Paperi -
        työtön kirjoitti:

        Tuskin sinä nyt ahne olet, eikä 1100 pitkällä työhistorialla ole paljon, koskapa keskipalkka on jo päälle 3000. Mutta se syyseuraus miten työpaikat katoaa kustannustason noustessa pitäisi ottaa huomioon liittojen palkankorotuksia vaatiessa. Sveitsin yritys kohtuullistaa ja suhteuttaa johtajien palkat alimpiin firman maksamiin palkkoihin oli hyvä ehdotus, jotain sellaista kohtuullistamista palkkaeroihin lain keinoin Suomeenkin pitäisi saada.

        Teollisuus lähti täältä ihan muiden syiden kuin palkkojen takia, siihen vaikutti kallis euro pääasiassa ja ylituotantoakin karsittiin, osa siirreettiin saman kustannustason maahan, eli Ruotsiin, koska siellä oli käytössä om avaluutta, kruunu. Kaikkihan toki tietävät, että:

        "Työväen osuus tuloista on pudonnut"

        http://www.piksu.net/artikkeli/työväen-osuus-tuloista-pudonnut


    • fugjfjygkgh

      Olivat nyt ketä hyvänsä, niin "ampuivat" itseään omaan nilkkaan. Täysiä pellejä...

      • fillarantti

        Olen samaa mieltä kanssasi. Täyttä paskatouhua koko homma. Tampereen juhlista jäi tosi positiivinen kuva ja nuo muka kiakkoviarraat munasisivat itsensä kansalaisten silmissä. Toivottavsti poliisi toimii myös rangaistusten suhteen jämäkästi! Onneksi Suomessa on vahva yhteiskuntarakenne, jota tuollaiset pikkupelleilyt eivät häiritse vaan aiheuttavat vaan otsikkoja;)


    • Järkeä toimintaan

      Meidän rahoilla julitaan. Eihän näillä piripäillä mitään omia rahoja ole ollut koskaan. Siperiaan koko porukka pitää toimittää. Ei enää ilmaisia ruiskuja, korvaushoito pitää lopettaa välittömästi.

    • Antsa

      Tälle kansanvallalle vaan tiaroks, että me täällä pohjanmaalla ollaan ennenki lopetettu tämmöset hulinoinnit.

      Näyttäs, että tämä laillinen yhteiskuntajärjestys pystyy jollain lailla pitamään tämmöset huligaanit aisoissa, mutta jos siitä jotain epäselvää tulee, niin kyllä me täältä taas manttelin päällemme pistämme ja tulemme katsomaan, mistä kana pissii., annamme vaan noille meirän poijille luvan ja tuumme me vanhatkin vielä kattelemaan kun pojat tuloo niistämään nuitten pikku kusiaisten nenän ja pyyhkii vielä perseenki, jos vaan on tarvis.

      Kyllä se vaan on niin, että tämä meidän demokraattinen yhteiskunta viettää Itsenäisyyspäivää, eikä sitä räkänokat estä, eivätkä tule estämään.

      Älkää vaan loukatko ittiänne!

      • Kuusenjuuri

        Suojeluskunnalle taitaa olla selvä tarve.


      • on on
        Kuusenjuuri kirjoitti:

        Suojeluskunnalle taitaa olla selvä tarve.

        On ehdottomasti.:)


    • POLI-ISI tiedottaa
      • Ei anarkisti

        Te "Kiakkovieraat" eli Tampereen perjantai-illan riehujat FUCK OFF!!

        Menkää töihin ja hankkikaa oikea elämä!


    • itsensäkorostajat

      "Itsenäisyyspäivän virallinen vastaanotto ja kiakkovierasjuhlat ovat luonteeltaan melko samanlaisia juhlia. Kummatkin ovat yhteisölliseen valepukuun puettuja pienen piirin itsensänäyttämistapahtumia, joiden kustannukset koituvat tavallisen kansalaisen maksettavaksi. Onkin melko irvokasta, että itsenäisyyspäivä, jonka pitäisi olla yhteisöllinen juhla, on muuttunut tällaisten narsistisen ilveilyn näyttämöksi.

      Itsenäisyysvastaanoton keskeisimpiä vieraita ovat vallanpitäjät ja heidän seuralaisensa. Päättäjät juhlivat siis näennäisesti kansan mandaatilla, sillä kansa on antanut heille luottamuksena äänestämällä heitä. Toisaalta mandaatti ei ole kovin vahvalla perustalla jos se on sidottu petettyihin vaalilupauksiin, valheisiin ja korruptioon. Vaalien jälkeen päättäjät alkavat yleensä noudattaa kiakkovieraiden logiikkaa, jonka mukaan heidän ei tarvitse välittää kansan enemmistön tahdosta, sillä he tietävät paremmin. Koska hedonistinen aikamme kaihtaa rasittavaa älyllisyyttä, toimintaa ei tarvitse perustella järjellä tai faktoilla, vaan pelkästään omaan viiteryhmään vetoavilla iskulauseilla, jotka rytmittävät jääkiekkomailalla ja menoleikkurilla viattomien sohimista.

      Samaan aikaan kun itsesäkorostajat keikaroivat huomion keskipisteenä iltapuvuissaan ja juti-naamareissaan, tärkeät asiat unohtuvat. Tampere-talon toisella puolella ollut rauhanomainen Kyllä Itsenäisyydelle- kansanliikkeen mielenosoitus ja Veikko Hurstin köyhien linnanjuhlat jäivät vaille minkäänlaista mediahuomiota.

      Ei ihme, että tavallinen kansalainen kokee olevansa ahtaalla, kun maatamme tuhotaan mielivaltaisesti sekä ylhäältä että alhaaltakäsin. Rauhaa ja demokratiaa haluavan on yhä vaikeampi pitää päänsä kylmänä. Syytä kuitenkin olisi, sillä rauhaa ja demokratiaa voi rakentaa ja ylläpitää vain rauhanomaisin ja demokraattisin keinoin."

      http://stefanholm.puheenvuoro.uusisuomi.fi/155754-kiakkovierasjuhlat-ja-rappion-aikakausi

      • Alphi

        Juu. Kyllä tämän länsimaisen demokratian kannattaisi ottaa jostain muualta mallia ja säätää kunnolliset lait koskemaan tällaista huliganismia. Mentiinpä näistä länsimaisista demokratioista mihin ilman suuntaan tahansa, eivät tällaiset loisijat häiritsisi yhteiskuntarauhaa ilman seurauksia, kuten täällä suomessa.


    • töitä telkkaria unta

      joo äänestäkää persuja sätkynuket

    • ei hevosia

      "näistä mellakoitsijoista elelee sosiaalituilla? Niin että kukas täällä juhlii "meidän" rahoilla?"

      >>> verorahoilla ne kansanedustajatkin elää! Ja leveästi elääkin
      Siis ensin verorahoista kuoritaan kermat päältä ja annetaan isokenkäisille ja kavreille ja hyville pyllynnuolijoille ja ...ja...
      ja sitten taas huomataan ettei tiestöön jäänyt pennostakaan eikä kukaan korjannut mitään insfrastruktuurista ei korjattu kouluja ei mitään ei edes lastensairaalaan saa rakenneutua

      HYVÄ Kiakkovieraat !!

      , mutta ei hevosia

    • eläimeenkohdistuvari

      Juu, ymmärrän kiakkovieraiden kannanoton, mutten ymmärrä heidän keinojaan, en varsinkaan hevosen hakkaamista.

    • Vapaa ajattelija JH

      Mielenkiintoista nähdä kuinka maamme porvarit eli nykyajan ns. "Järjestäytynyt rikollisryhmä" yrittää pysyä pyramiidin huipulla kun alimmat kivet eivät kestä liikaa kuormaa enää ja murenee alta. Alimmat kivet eli maamme pystyssä pitävä työväki on siinä pisteessä että melkeen täydellinen hyväuskoisilta kusettaminen on huomattu ja nyt tämä on vasta alkua. Tiedän tämän olevan vasta alkusoittoa tuleviin mielenosoituksiin nähden.
      Ja mitä tulee mielipideluokitteluihin niin edustan omia mielipiteitäni.(käsittääkseni yhtä oikeaa ei ole)
      Harmitteluni etten itse ole suomessa ennen kevättä osoittamassamieltä joten siihen asti tsemppiä!

      • Ei hyvää päivää

        Ja nuo kiakkovieraatko oli mainitsemasi "maamme pystyssä pitävä työväki "???

        Herää pahvi todellisuuteen!!!


    • Mitä pahaa

      Timo Jutila on tehnyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe