Sinulle

Isä

Minä puhun sinulle, joka kuuntelet.
Minä puhun sinulle, joka aavistat suuremman valon olemassaolon.
Minä puhun sinulle, joka kiellät itseäsi voimakkaamman tahdonvoiman.

Sillä mitään ei tapahdu ilman omaa tahtoasi.
Mikään ei ole olemassa ilman toivoa.
Ei ole rakkautta, ilman luopumista.

Jos jaksat lukea sanani, teet minut iloiseksi ja annan tähtieni loistaa unessasi, sillä sinun elämäsi on unta, aikaa ei ole.

Minä olen se tuuli, joka pörröttää Sinun tukkaasi. Olen aurinko, joka lämmittää ruumistasi.
Olen sade, joka tanssii kasvoillasi. Olen kukkien tuoksu ilmassa ja kukat, jotka lähettävät tuoksuaan ilmaan. Minä olen ilma joka kantaa niiden tuoksun Sinulle.
Olen Sinun ensimmäinen ajatuksesi ja viimeisen loppu.
Olen se idea, joka on saanut aikaan suurenmoisen hetkesi.
Olen se tunne, joka on saanut aikaan suurenmoisen rakkauden tekosi.
Olen osa Sinua, joka kaipaa sitä tunnetta aina uudelleen.
Olen sanonut Sinulle monen monta kertaa: Olen kaikki ja tulen kaikeksi.
Ei ole mitään, mitä en ole ja kaikki minkä tarvitsen kokea, sen koen Teidän kauttanne.
Olen täydellisesti kaikki, siksi en tarvitse, vaadi tai halua yhtään mitään. Tästä muodosta tulen siksi, joksi te minut teette.

On niitä, jotka haluavat tehdä minusta kiivaan Jumalan, mutta kuka voi olla kiivas, kun on kaikki?
On niitä, jotka tahtovat tehdä minusta vihan Jumalan, mutta mitä syytä minulla on olla vihainen, kun kukaan ei voi minua vahingoittaa?
On niitä, jotka tahtovat tehdä minusta koston Jumalan, mutta kenelle minä kostaisin, kun kaikki mikä on, on minua?
Miksi rankaisisin itseäni oman itseni luomisesta? Tai jos ihmisen on pakko ajatella meidät erillisinä, miksi loisin ihmisen, antaisin ihmiselle vallan luoda ja vapauden valita mitä ihminen haluaa luoda ja kokea ja sitten rankaisisin ihmistä kun ihmiset ovat tehneet "väärän" valinnan?
Minä sanon teille, en tekisi sellaista, koska totuudessa on teidän vapautenne Jumalan tyranniasta.
Todellisuudessa ei ole mitään tyranniaa, muualla kuin mielikuvituksessanne ja kirkoissanne.
Muistathan nämä sanani ja kerrothan ne aina uudelleen ja uudelleen sopivan tilaisuuden tullen "oikeauskoisille tiennäyttäjille"?

Voit tulla kotiin milloin haluat. Voimme olla yhdessä, milloin vain haluat.
Ykseytemme on täydellinen myös elämänunessasi. Tunnet minut tuulen henkäyksenä kasvoillasi, tai sirkan sirityksenä säihkyvän kesätaivaan alla.
Näet minut sateenkaaren kirjona taivaalla. Olen Sinulle leiskuvan iltaruskon viimeinen säde ja leiskuvan elämän viimeinen henkäys.
Olen jokaisena hetkenä kanssasi. Aina, aikojen loppuun asti. Meidän ykseytemme on täydellinen.
On aina ollut ja on aina oleva.
Siksi sinä ja minä olemme yhtä, nyt ja ikuisesti.

Anna päiviesi ja öittesi heijastaa korkeinta ajatustasi. Tee elämästäsi tämän totuuden todistus.
Anna nykyhetken täyttyä ainutlaatuisesta onnesta, kun ilmestyn ja koen kauttasi.
Tee se ilmaisemalla ikuinen rakkautesi. Ole pyyteetön rakkaimpiasi kohtaan ja niitä kohtaan, joiden elämää kosketat.
Olet heille valo pimeydessä.
Olet heille valon tuoja.
Sitä sinä olet.

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos :)

    • Hieno aloitus, ei mitään lisäämisen tarvetta, sanottu ytimekkäästi kaikki oleellinen.

    • olen minä

      Kiitos kiitos kiitos. Sanat ei riitä kiittämään sitä mitä sydän tuntee kun lukee tuota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe