Sinulle

Isä

Minä puhun sinulle, joka kuuntelet.
Minä puhun sinulle, joka aavistat suuremman valon olemassaolon.
Minä puhun sinulle, joka kiellät itseäsi voimakkaamman tahdonvoiman.

Sillä mitään ei tapahdu ilman omaa tahtoasi.
Mikään ei ole olemassa ilman toivoa.
Ei ole rakkautta, ilman luopumista.

Jos jaksat lukea sanani, teet minut iloiseksi ja annan tähtieni loistaa unessasi, sillä sinun elämäsi on unta, aikaa ei ole.

Minä olen se tuuli, joka pörröttää Sinun tukkaasi. Olen aurinko, joka lämmittää ruumistasi.
Olen sade, joka tanssii kasvoillasi. Olen kukkien tuoksu ilmassa ja kukat, jotka lähettävät tuoksuaan ilmaan. Minä olen ilma joka kantaa niiden tuoksun Sinulle.
Olen Sinun ensimmäinen ajatuksesi ja viimeisen loppu.
Olen se idea, joka on saanut aikaan suurenmoisen hetkesi.
Olen se tunne, joka on saanut aikaan suurenmoisen rakkauden tekosi.
Olen osa Sinua, joka kaipaa sitä tunnetta aina uudelleen.
Olen sanonut Sinulle monen monta kertaa: Olen kaikki ja tulen kaikeksi.
Ei ole mitään, mitä en ole ja kaikki minkä tarvitsen kokea, sen koen Teidän kauttanne.
Olen täydellisesti kaikki, siksi en tarvitse, vaadi tai halua yhtään mitään. Tästä muodosta tulen siksi, joksi te minut teette.

On niitä, jotka haluavat tehdä minusta kiivaan Jumalan, mutta kuka voi olla kiivas, kun on kaikki?
On niitä, jotka tahtovat tehdä minusta vihan Jumalan, mutta mitä syytä minulla on olla vihainen, kun kukaan ei voi minua vahingoittaa?
On niitä, jotka tahtovat tehdä minusta koston Jumalan, mutta kenelle minä kostaisin, kun kaikki mikä on, on minua?
Miksi rankaisisin itseäni oman itseni luomisesta? Tai jos ihmisen on pakko ajatella meidät erillisinä, miksi loisin ihmisen, antaisin ihmiselle vallan luoda ja vapauden valita mitä ihminen haluaa luoda ja kokea ja sitten rankaisisin ihmistä kun ihmiset ovat tehneet "väärän" valinnan?
Minä sanon teille, en tekisi sellaista, koska totuudessa on teidän vapautenne Jumalan tyranniasta.
Todellisuudessa ei ole mitään tyranniaa, muualla kuin mielikuvituksessanne ja kirkoissanne.
Muistathan nämä sanani ja kerrothan ne aina uudelleen ja uudelleen sopivan tilaisuuden tullen "oikeauskoisille tiennäyttäjille"?

Voit tulla kotiin milloin haluat. Voimme olla yhdessä, milloin vain haluat.
Ykseytemme on täydellinen myös elämänunessasi. Tunnet minut tuulen henkäyksenä kasvoillasi, tai sirkan sirityksenä säihkyvän kesätaivaan alla.
Näet minut sateenkaaren kirjona taivaalla. Olen Sinulle leiskuvan iltaruskon viimeinen säde ja leiskuvan elämän viimeinen henkäys.
Olen jokaisena hetkenä kanssasi. Aina, aikojen loppuun asti. Meidän ykseytemme on täydellinen.
On aina ollut ja on aina oleva.
Siksi sinä ja minä olemme yhtä, nyt ja ikuisesti.

Anna päiviesi ja öittesi heijastaa korkeinta ajatustasi. Tee elämästäsi tämän totuuden todistus.
Anna nykyhetken täyttyä ainutlaatuisesta onnesta, kun ilmestyn ja koen kauttasi.
Tee se ilmaisemalla ikuinen rakkautesi. Ole pyyteetön rakkaimpiasi kohtaan ja niitä kohtaan, joiden elämää kosketat.
Olet heille valo pimeydessä.
Olet heille valon tuoja.
Sitä sinä olet.

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos :)

• Hieno aloitus, ei mitään lisäämisen tarvetta, sanottu ytimekkäästi kaikki oleellinen.

• olen minä

Kiitos kiitos kiitos. Sanat ei riitä kiittämään sitä mitä sydän tuntee kun lukee tuota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe