William Branham oli aikansa harhoppinen julistaja, ja ihmeparantaja.
Hänen toimintansa oli hämmästyttävän samankaltaista kuin nykypäivän harhaopettajilla, vertaa kirjoitusta Marko Selkomaa, Esa Suojala, Markku Koivisto, Pirkko Jalovaara, ja monia muita.Kirjoitukset löytyvät
http://vapaasana.swedishforum.net/forum harhaopit osiossa.
Tässä otteita kirjasta ( William Branham
A MAN SENT FROM GOD
Kirjoittanut yhteistoiminnassa
GORDON LINDSAY ja WILLIAM BRANHAM
Suomentanut: ULLA AHLBER ja KARIN HARR )
”YLILUONNOLLINEN TAUTIEN
MÄÄRITTELY
Ensimmäinen merkki: Ilmestyessaan veli Branhamille enkeli kertoi, kuinka han kykenisi maarittelemaan tautien ja vaivojen laadun. Tama tapahtuisi siten, etta lahjan vaikuttaessa tuntisi han, ottaessaan sairaan kaden omaansa ruumiillista varinaa, joka ilmaisisi hanelle eri sairauksien laadun. Tartuntasairaudet, jotka osoittivat ahdistavan sairauden hengen (Ap. 10: 3) lasnaoloa, voitiin heti saada selville.
Kun sairauden henki joutuu kosketuksiin lahjan kanssa.. voi se aikaansaada nakyvia muutoksia William Branhamin kadessa ja pysayttaa hanen rannekellonsa silmanrapayksessa. Se tuntui veli Branhamista kuin olisi saanut sahkoiskun.
Kun ahdistava henki kasketaan ulos Jeesuksen nimessa, voit nahda veli Branhamin turvonneen ja punaisen kaden tulevan jalleen normaaliksi. Ellei sairaus ole bakteerien aiheuttama, ilmaisee Jumala sen veli Branhamille Hengessä. Tämä ensimmäinen merkkii nostaa tavallisesti sairaan uskon sille tasolle, etta parantuminen on mahdollista, .ellei näin olisi asia, aikaan saa sen toinen merkki"
ENKELIN SANOMA VELI BRANHAMILLE
Enkeli puhui veli Branhamin kanssa ensimmaisen vierailun aikana ehkä noin puoli tuntia. Olemme menossa takaisin Raamatun aikaan, ja epailematta tulevat yliluonnolliset ilmestykset lisaantymaan ajan mukaan. Mita niihin vierailuihin tulee, on eras seikka oleellinen. Herran enkeli ei tule koskaan ilmaisemaan sellaista, mikä. ei ole Raamatun mukaista. Meidan on todella asetettava Jumalan Sana enkeleiden ilmestysten ylapuolelle, koska Saatana voi esiintya valon enkelina. Mutta hengellinen ihminen paljastaa nopeasti vaaran hengen. Saatana on vaaryyden isa, tottunut valehtelija; eika han voi kauan 'aikaa näyttäytyä valehtelematta tai antama:tta selityksiä, jotka vaaristelevat Raamattua, ottavat pois jotakin Jumalan. sanoista ja Minun on kerrottava sinulle enkelista ja lahjan saamisesta. En koskaan unohda sita kaunista vuodenaikaa, toukokuun 7
paivaa 1946, Indianassa, missa viela toimin metsanvartijana. Olin tullut kotiin aamiaiselle ja olin aikeissa menna talon taakse riisumaan aseeni, kun eras hyva ystava, Prod Wiseman, seurakunnan pianonsoittajan veli, lahestyi minua ja pyysi minua kaymaan Madisonin luona sina iltapaivana. Sanoin hanelle, etta tarna oli mahdotonta, koska minun piti olIa vartiossa ja kavellessani talon taakse vaahteran alIe minusta tuntui, ikaankuin puun koko latva olisi irtaantunut.
William Branhamin toiminnasta
48
1264
Vastaukset
- Rea Aalto
Tässä video William Branhamin pitämästä kokouksesta , missä hän
"parantaa" sairaita ja vainajahenkien kautta paljastaa ihmisten asioita.
Ihmisiä kaatuu maahan aivan kuten tänäkin päivänä kaikissa eksyttäjähenkienvaikuttamissa kokouksissa..
Yhdessä kohtaa hän paljastaa jopa erään naisen asuinpaikan!!!!
http://www.gostape.co.nz/resource/video.html
Deep Calleth Unto The DeepLuin joskus aikoinaan Branhamista (en muista enää mistä sivustosta) että häneltä kysyttiin, oliko hänen voimansa salaisuus lähtöisin Pyhästä Hengestä. Siihen hän oli vastannut että ei ole. Lisäksi hän oli usein parantamis-sessioitten jälkeen täysin uupunut, mikä on yleistä silloin kun okkultismin kautta parannetaan sairaita, valkoista magiaa käyttäen (esim. "nimessä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen", tai käyttämällä lukua kolme tavalla taikka toisella, esim. saman asian toistamisella kolme kertaa). Valkoisessa magiassa, (jonka voiman lähteenä on sama saaatana kuin mustassa magiassa) on yleistä käyttää taikakaluja (ristiä, raamattua, pyhää vettä, suitsuketta jne.). Ns. "kansanparantajat" käyttävät valkoista magiaa ja taikakaluja.
- puolukatt
branham ei käytänyt muotoa isän ja pojan ja pyhän hengen kaavaa,koska sana jeesus sisältää nuo kaikki kolme,jos luet tarkemmin branhamin opeja löydät totuutta .
- show must go
Nämä palstan helluntailaiset ovat hyväksyneet sellaisen helluntailaisuuden missä tapahtuu ihmeitä.
W.Branham on eräs heidän monista vääristä profeetoistaan joita heluntailaiset tarkasti seuraavat päästäkseen käsien alle.- Rea Aalto
Nämä palstan helluntailaiset ovat hyväksyneet sellaisen helluntailaisuuden missä tapahtuu ihmeitä.
W.Branham on eräs heidän monista vääristä profeetoistaan joita heluntailaiset tarkasti seuraavat päästäkseen käsien alle.
Helluntalainen Arttui Kukkula, joka on helluntaiherätyksessä tunnettu kielien jakaja.
Raamatussa ei kyllä löydy sellaista armolahjaa, mutta helluntaiherätyksessä saa opettaa mitä vain, koska oppeja ei saa kyseenalaistaa julkisesti.Ei niitä tälläkään palstalla saa kyseenalaistaa.
Sissijoukot ovat heti valmiina puolustamaan omia oppejaan.
Artturi Kukkula oli innolla mukana kuulemassa William Branhamia, kun hän aikoinaan kävi Helsingissä pitämässä parantumiskokouksia. - matkalainen 333
Helluntailiike ei yleensä hyväksy Branhamia, häntä pidetään harhaoppisena.
Eli haukutko väärää puuta? - brahmann
Rea Aalto kirjoitti:
W.Branham on eräs heidän monista vääristä profeetoistaan joita heluntailaiset tarkasti seuraavat päästäkseen käsien alle.
Helluntalainen Arttui Kukkula, joka on helluntaiherätyksessä tunnettu kielien jakaja.
Raamatussa ei kyllä löydy sellaista armolahjaa, mutta helluntaiherätyksessä saa opettaa mitä vain, koska oppeja ei saa kyseenalaistaa julkisesti.Ei niitä tälläkään palstalla saa kyseenalaistaa.
Sissijoukot ovat heti valmiina puolustamaan omia oppejaan.
Artturi Kukkula oli innolla mukana kuulemassa William Branhamia, kun hän aikoinaan kävi Helsingissä pitämässä parantumiskokouksia.kirjoittaa: Kovan väkivallan lisäksi mukana oli suoria tappouhkauksia uhreille ja heidän perheilleen.
Kysyn palstan tosi uskovilta onko ko. evankelistan teko uudestisyntyneen tekemänä todistus pieleen menneesä uskosta ja kasteesta?
Joku saattaa sanoa että kätten päälle panemisessa on päässyt samalla muutama demoni pujahtamaan sisään?
Näin sanoi eräs eurooppalainen uudestisyntynyt uudestikastettu.
Miten sanoo h-oppi?
- Voi parkoja
Taas uusi parjausketju.
- Eenokki 12
Minusta Pyhä Henki joka vastustaa helluntailaisuutta tuomitsee ankarasti helluntailaisten hengen joka ei kestä tervettä raamatullista henkien ja oppien arvostelemista.
Se että luotsi on halukas poistamaan Jeesuksen, Profeetat, Apostolit ja Lutherin helluntaipalstalta johtunee demonihenkien äänestyksen tuloksena, koska eivät kärsi kuulla että heillä on vain vähän aikaa. - Arvostele ihmisiä
Olet Pyhän Hengen pilkkaamisen tiellä arvostellessasi Hänen toimintaansa.
- Rea Aalto
Arvostele ihmisiä
10.12.2013 11:24
0
Sulje
############################################
Ymmärrätkö lukea? En ole arvostellut ihmisiä, enkä tässäkään ketjussa
muuta kuin ed henkilöiden harhaista opetusta ja harhaisia ilmiöitä. - 19+10
Rea Aalto kirjoitti:
Arvostele ihmisiä
10.12.2013 11:24
0
Sulje
############################################
Ymmärrätkö lukea? En ole arvostellut ihmisiä, enkä tässäkään ketjussa
muuta kuin ed henkilöiden harhaista opetusta ja harhaisia ilmiöitä.Branhamilaisuushan on tunnettu jo kauan. Sitä ei helluntaissa esiinny, vaikka alun pitäen Branham helluntailainen itse olikin.
Ovatko muuten miehesi ja lapsesi uskovaisia??
- Säälivä
Rea oli uskossa ja kuului helluntaiseurakuntaan kunnes menstysteologit eksyttivät hänet ja suutuspäissään hän meni ja liittyi harhaoppiseen kirkkoon.
- Rea Aalto
Säälivä
10.12.2013 16:47
-2
Sulje
Rea oli uskossa ja kuului helluntaiseurakuntaan kunnes menstysteologit eksyttivät hänet ja suutuspäissään hän meni ja liittyi harhaoppiseen kirkkoon.
#############################################
Valheita ja juoruilua, sillä:
Minä olen on uskossa Jeesukseen Kristukseen, ja menestysteologien oppi, jota julistettiin helluntaiseurakunnissa, jopa helluntaikonferenseissa eksytti minut
kun en aikoinaan lukenut Raamatusta ja sen mukaan kyseenalaistanut opetuksia ja ilmiöitä.En voi syyttää siitä ketään vaan itseäni, sillä jokaisen usko tulisi olla henkilökohtainen, eikä seurakuntien oppien Usko. - 6. penkkiriviltä.
Rea Aalto kirjoitti:
Säälivä
10.12.2013 16:47
-2
Sulje
#############################################
Valheita ja juoruilua, sillä:
Minä olen on uskossa Jeesukseen Kristukseen, ja menestysteologien oppi, jota julistettiin helluntaiseurakunnissa, jopa helluntaikonferenseissa eksytti minut
kun en aikoinaan lukenut Raamatusta ja sen mukaan kyseenalaistanut opetuksia ja ilmiöitä.En voi syyttää siitä ketään vaan itseäni, sillä jokaisen usko tulisi olla henkilökohtainen, eikä seurakuntien oppien Usko."Minä olen on uskossa Jeesukseen Kristukseen, ja menestysteologien oppi, jota julistettiin helluntaiseurakunnissa, jopa helluntaikonferenseissa eksytti minut"
Miksi sinä Rea valehtelet? Et sinä Suomessa menestyteologiaan ole törmännyt ollenkaan. Muistamme kyllä.
- äläeksy
Realle linkki. http://www.kotipetripaavola.com/branhamvaaraprofeetta.html
Kiitos Jumalalle taas kerran Reeasta joka on uskollinen taistelija totuuden puolesta. Ihmeet seuraavat niitä jotka ovat uskovia. Hmm...
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- vai jos niin!
Siinä uskosta osaton savonarola kiittelee kun toinen latelee omia näkemyksiään. Tosin olen nyt samaa mieltä Rean kanssa, että Branham oli huijari ja harhautunut yksilö! Savonartolalla on oma harhainen oppinsa, josta ei sitten millään luovu!
- Seiskan säätyttö
Teille, joille mies on outo löytyy suomenkielisestä wikipediasta hänen elämästään laadukas yhteenveto: http://fi.wikipedia.org/wiki/William_Marrion_Branham
- Rea Aalto
Artturi Kukkula on kirjoittanut jossain, että hänen vaimonsa parantui jostain selkävaivasta Branhamin kokouksessa.
Tuosta Wikipedian tiedoista näkyy missä kaupungeissa Branham aikoinaan oli pitämässä kokouksiaan.Helsingissä ainakin oli suuret jonot ja valtavat määrät ihmisiä
En ole mistään lukenut että Artturi Kukkula olisi jälkeenpäin kyseenalaistanut Branhamin toiminnan.
Ja hyvin useat helluntalaiset eivät vieläkään ole kyseenalaistaneet Niilon toimintaa
mikä oli aivan samalla tavalla eksytystä, kuin Branhamin toiminta
Väärinkäsitysten välttämiseksi sanon, että kyllä vielä tänäkin päivänä ihmisiä parantuu Jumalan voimasta, mutta myöskin perkele matkii kaikkea ja saa valvomattomat uskovat väärälle tielle.
Jo Mooseksen aikana Egyptin noidat matkivat ihmetekoja Mooseksen perässä,
samaa tapahtuu tänä päivänä.
- Yksikään...
Yhtään todistettavaa parantumista ei ole tapahtunut näissä tilaisuuksissa olipa kysymyksessä Branham Niilo Pirkko ym. Höpötä sinä ihan mitä tahansa tämä on faktaa.
- ei hellari
Branham harhautui Jeesus yksin oppiin, joten ei kannata lukea mitään hänen teoksiaan!
- Samalla uskolla
Onko Rea ja eräät muut parempia uskovia kuin Branham?
- RAAMATULLINEN TOTUUS
Branham oli profeetta ja hänen kauttaan Jumala paransi VALTAVAN MÄÄRÄN ihmisiä. Rekkalasteittain viettiin rullatuoleja, kävelykeppejä ym tuki joista ihmiset pääsivät eroon. Myös esim sokeita ja kuuroja parani vaikka kuinka monia.
Branham EI kannattanut Jeesus yksin oppia vaan hän uskoi, että Isä, Pojan ja Pyhän Hengen nimi on Jeesus Kristus ja nuo 3 asiaa olivat Hänen nimiään. Eihän Isä, Poika ja Pyhä Henki ole nimiä vaan virkoja!
Minulla todettiin syöpä joulukuussa ja on paljon muitakin sairauksia, mutta vaikka kuolsisin näihin niin tiedän, että ainoa tapa päästä morsiameen on uskoon tulo eli kääntyminen, kaste JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä upottamalla ja Pyhän Hengen saaminen.
KUNNIA JUMALALLE!- Hellunt.srk: vanhin
Tämä on totta. Anoppini parantui aikoinaan Branhamin kokouksessa vaikeasta myrkkystruumasta. Hän on nyt kotona Herran luona.
Taivaassa me tulemme yllättymään, kun näemme siellä harhaoppiseksi leimaamiamme uskovia ja itse koemme heitetyksi ulos. - toisinpäin
Hellunt.srk: vanhin kirjoitti:
Tämä on totta. Anoppini parantui aikoinaan Branhamin kokouksessa vaikeasta myrkkystruumasta. Hän on nyt kotona Herran luona.
Taivaassa me tulemme yllättymään, kun näemme siellä harhaoppiseksi leimaamiamme uskovia ja itse koemme heitetyksi ulos.Raamatussa opetetaan kyllä päinvastaista. Niille jotka ovat tehneet ihmetekoja, sanotaan- menkää pois, en tunne teitä.
- Yksikään...
"Rekkalasteittain vietiin, rullatuoleja " jne. Kyllä vitsin murjasit! Yhtään ihmistä ei tiedetä maailmassa että olisi täydellisen selkäydinvamman jälkeen noussut pyörätuolista. J Randi meni kerran erään "parantajan" kokoukseen muutamaa tuntia ennen alkua huomasi että sinne tuotiin linja- autolla pyörätuolit ja tulevat potilaat kävelivät odottamaan illan tilaisuutta.
Helluntailaisuuden haaraa, Branhamilaisuutta edustaa Suomessa pieni Ehtoovalon Sanoma -seurakunta, joka toimii Pääkaupunkiseudulla.
- ml213.
Branhamista puheen ollen. Pohditaampa meillä Suomessa ollutta tapausta. Aikoinaan kuulin, miten Branham olisi vieraillut myös maassamme ja samalla reissulla olisi Kuopiossa herättänyt kuolleen pikku pojan henkiin. Oli muistaakseni menehtynyt autokolarissa. Tapahtuma lie ollut 60- luvulla (?).
- ml213.
Jäi se oleellinen pois eli tietääkö kukaan tapauksesta ja sen todenperäisyydestä?
- Yksikään...
ml213. kirjoitti:
Jäi se oleellinen pois eli tietääkö kukaan tapauksesta ja sen todenperäisyydestä?
Poika oli Puijon mäessä mennyt kolarissa tajuttomaksi olivat Branhamin porukat vieneet sairaalaan jossa poika virkosi. Nämä on niitä höpinöitä mitä keksitään sitten tapahtuman jälkeen. Tämä kaveri elää vielä tällä hetkelläkin.
- fdaasdfadf
Yksikään... kirjoitti:
Poika oli Puijon mäessä mennyt kolarissa tajuttomaksi olivat Branhamin porukat vieneet sairaalaan jossa poika virkosi. Nämä on niitä höpinöitä mitä keksitään sitten tapahtuman jälkeen. Tämä kaveri elää vielä tällä hetkelläkin.
Oletko varma versiostasi? Vai mutu?
- Yksikään...
fdaasdfadf kirjoitti:
Oletko varma versiostasi? Vai mutu?
Olen täysin varma tiedän tämän siihen aikaan nuoren pojan nimenkin.
- Yksikään...
Markku Koivisto ja Tunge leipäläpeesi jatkavat siitä mihin Branhamin jäi.
- mikkelinmies1
Hyvä, sisko, Rea Aalto
William Branham on suurin profeetta ja Sanoman viejä läntisessä mailmassa. On aivan totta mitä nimimerkki "Raamatullinen totuus" sanoo Branhamin toiminnasta. Ei Jumala toimi niinkuin tämänpäivän karistamaattiset helluntaiseurakunnat ajattelevat luomalla kirkkokeskeisiä hallintojärjestelmiä. Hake yhtä ihmistä muurinaukkon.
Veli Branham oli varmaan teologisesti, jopa meidän hellareittenkin kolmen viikon raamattukurssi verraatuna Paimiossa, "oppimattomin" julistaja, mutta mitä ihmettä tapahtui? Jumala oli kutsunut hänet. Amen. Hänestä tuli suurin herättäjä kansan keskuudessa, kun taas Bill Granham hakeutui ylimmän johdon saarnaajaksi ja sotien siunaajaksi. Oli mm. isä Buchin kanssa Valkoisessa talossa rukouksessa, kun tämä karmea sota aloitettiin 1991. Todettakoon myös että veli Branham ei ollut käsi pitkällä koukkaamassa uhrituloihin. Hän asui vielä suurina herätyksen vuosina vuokrakaksiossa vaimonsa ja lasten kanssa.
Älkää hyvät ihmiset tuomitko, vain siunatkaa. Meillä Suomessa on nimenomaan Vanhan ajan Helluntaiherätys ja myös Patmossäätiö kunnioittaneet veli Branhamia. Voitte lukea Eino I. Mannisen tyttären Lea Kärnän kuvauksen isänsä elämäkerrasta "Palavan pensaan äärellä" Branhamin käynnistä 1950 luvulla Suomessa. Leo Mellerin toimittamassa Kipinä.lehdessä on upea kirjoitus kuolleesta kuopiolaisesta pojasta, joka heräsi Branhamin rukouksen kautta elämään. Myös tyttö parantui kamalasta liikuntavammaisuudeta. Patmossäätiö voinee ilmoitta Kipinän numeron, saattoi olla 1980-luvun alkuvuosia. Ottakaa vastaan, mitä JUmala antaa, älkääkä aina ryhtykö etsimään vikaa. Jeesuksen veressä on Voima, se tyrmää pimeyden. Enkelit olivat jopa häntä vahvistamassa Getsemanessa. - Tajuton virkosi
Ei Branham millään rukouksella, mitään kuollutta poikaa herättynyt Kuopiossa. Poika joutui Puijon mäessä auton tönäisemäksi ja menetti tajuntansa, Branham seurueineen sattui juuri paikalle ja antoivat ensiapua ja veivät autollaan sairaalaan jonne oli n.1.5 kilometriä matkaa, missä poika virkosikn sitten. Tajuton ei ole sama, kuin kuollut, näitä " kuolleista heräämisiä" sattuu ambulanssin mukana oleville useita kuukausittain, eikä niistä tehdä mitään etusivun juttuja.
- Paavalin puolesta
Juu, sun pitäis toi kertoo Paavalillekin, kun se poika putos ikkunasta ja meni "tajuttomaksi".
Saisitte antaa edesmenneiden edes olla rauhassa. - Kuolleet loukkaantuu
Mitäs Paavali tähän kuuluu? "Saisitte antaa edesmenneiden edes olla rauhassa." Mitä tarkoitat tuolla monikon lauseella? Mikä siinä loukkaa, jos vastaan toisen aloittamaan viestiin Branhaamin toiminnasta? Loukkaako tämä jotenkin Branhamia, vai sinua? Antaisit edesmenneen Paavalin, jo olla rauhassa.
- Paavalin puolesta
Niin, antaa Paavalin olla rauhassa ja antaa Branhamin olla rauhassa myöskin. Jumala on tuomari ja Saatana on syyttäjä. Kumman puolella olette?
Muuten mitä hyötyä on kenellekkään kaivella toisten virheitä ja lankeemuksia?
Eikö ole parempaa ajanvietettä Ylösottoa odotellessa? - Jeesus ja totuus
Rea Aallon toiminnasta:
Hän on kierinyt lattialla uskonnollisissa tilaisuuksissa teeskennellen olevansa liimattuna lattiaan.
Rea Aalto ei ole koskaan ollut mukana Jumalan työssä. - Lukenut sen
Jukka Rokka kunnioitti Branhamin muistoa kirjoittaessaan kirjan "Uloskutsutut". Kannattaa hankkia tuo Branhamin oikea elämäkertateos.
- Pimpeli pompeli
Mitä se meinaa, jos joku Rokka on Branhamia kunnioittanut? Miksi kannattaa hankkia, jonkun edesmenneen Poppa-Ukon elämänkerta kirja?
- walwokaa
Olkaa tarkkana kuin porkkana niin et eksy.
- totuudenwoima
Kauhean pahoja harhaoppeja Branhamilla
- mummikainuusta
On mielenkiintoista, jos joku haluaa uskoa jonkun saarnaajan/evankelistan/pastorin olevan oikeassa, hän ei millään voi uskoa, vaikka kuinka selkeästi voidaan todistaa, että toiminta ja oppi on jotain aivan muuta kuin mitä Raamattu opettaa. Jo se, että Branham itse kertoo enkelistä, joka seisoo hänen vierellään, kun hän parantaa, pitäisi herättää näkemään tilanteen vakavuuden. Ihmeet ja merkit eivät ole tae siitä, että julistaja on Pyhän Hengen johdossa. Ja törmäsin tutkimukseen, jossa kerrottiin, ettei yhtään sellaista parantunutta löytynyt, joka voisi tuoda lääkärinlausonnon parantumisestaan. Uskon kyllä, että ihmisiä paranee. Mutta kysymys kuuluu: Kuka on parantumisen takana?
Onko yleensäkin tärkeää parantua? Onko tärkeää saada ihmekokemuksia Pyhässä Hengessä? Jotenkin on unohtunut, miksi Jeesus kuoli! Hän kuoli meidän syntien tähden. Hirveän paljon korostetaan, että Jeesus kuoli, jotta me saisimme terveen elämän maanpäällä ollessamme niin ja rikkautta! Se terve ruumis tulee, kun ylösnousemus tapahtuu. Joskus Herra antaa taivaallisia hetkiä ja parantaa jonkun.
Unohdamme näiden "herätysten" keskellä, että Jeesus varoitti eksytyksestä. Oikeastaan voimaeksytyksestä! Jeesus sanookin meille:
Mark. 13:23. Olkaa siis varuillanne! Minä olen ennalta ilmoittanut teille kaiken. - paljonaamenia
Hyvä Kainuun mummi
- puolukatt
tutkituani branhamin oppia vuosia tulin siihen tulokseen että oppi on jumalasta ja totuutta.
- puolukatt
profeetan tuntee myös siitä että heitä vainotaan ja heitä ei uskota,heistä sanotaan että riivajien avulla parantavat ym.jumala ei usein käytä noita kirjanoppineita profeetanaan myöskin siitä tunnetaan oikea profeetta ,usein oppimattomia miehiä ovat, oikeat profeetat,branham oli juuri tähän ryhmään kuuluva oikea pröfeetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1192157Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1791747Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561412Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661195- 551188
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751006Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62902Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821