Moi! Olen 15-vuotias tyttö.
Olin tässä ehkä pari kuukautta sitten kipeänä ja koska minulla oli nenä tukossa, hengitin tietysti suun kautta öisin. Jotenkin se on jäänyt elämään. Nukun jatkuvasti suu auki ja siitä seuraa jatkuva nuha, nenän tukkoisuus ja kurkkukipu.
Mitä mun kannattaisi tehdä? :/
Suu auki nukkuminen = jatkuva nuha ja kurkkukipu
6
2286
Vastaukset
- 3+3
Mistä tiedät että nukut koko yön suu auki.
- kipeänäollut
Herään aina suu auki, kurkkuni on kipeä ja nenä on tukossa :/
- 3+3
kipeänäollut kirjoitti:
Herään aina suu auki, kurkkuni on kipeä ja nenä on tukossa :/
Nenä on tukossa, niin nukkuu suu auki.
Suu auki nukkuminen EI aiheuta nenän tukkoisuutta.
Onko allergiaa?
Kokeile nasonexia - kipeänäollut
3+3 kirjoitti:
Onko allergiaa?
Kokeile nasonexiaEn tiedä, asun maatilalla ja meillä on kaikkea kanoista hevosiin :D pitäs varmaan käydä testeissä, yh. En taida, tuntuu inhottavalta käyttää :s Kiitti kuitenkin :) lisää vaan viestejä :) ?
- Anonyymi
3+3 kirjoitti:
Onko allergiaa?
Kokeile nasonexiaNiin mutta varmaan tarkotettiin että nenän tukkoisuus aiheuttaa suun auki nukkumista ja se kurkkukipua
-Samasta pastasta kärsivä ihminen mut myöhässä
- Anonyymi
Jos olet ollut sairaana ja sen jälkeen olet alkanut suu auki,
voisi johtua nenäontelon ja/tai hengitystieongelmista
mene lääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005