Jeesuksen rakkaus ja tuska tänään.
Avoin kirje kaikille kansoille Jeesuksen Kristuksen sanelemana.
Rakkauden kirje, niille jotka elävät toivossani, joilla on mielessänne pyhät matkat.
Älkää olko niitä, joita vedetään aisoilla, aisat ovat vanhat opit. Uutta minä tahdon tuoda telle, te minun lapseni. Älkää sanoko että minä olen aikojen aika, vailla puhekykyä. Minä puhun nyt uusilla kielillä, minä olen teille se uusi kieli ja uusi mieli, te minun kansani kaikkialla, maalla ja merillä.
Maa olen minä ja meri olette te, minun kansani kaikkialla, niin runsaslukuinen, kuin minäkin olen, olette te. Älkää kuitenkaan olko sellaiset, kun minä olen, synnin runtelemana aikojen aikana, sillä teidän syntivelkanne minä kannoin ajasta aikaannne. Kunpa te tietäisitte minun vaivani ja tuskani, sillä Jumala ei minua rakastanut, teidän tähtenne, vaan hylkäsi kadotukseen ja kuolemaan, sillä syntivelkanne oli suuri, juuri olette te minun kansani, mielimurheeni kansa. Katso minä elän ja minun palkkani olen minä ja te minun lapseni olette työni saavutus.
Eeli, Eeli Lama Sabag Taanin, on totta ollut aikojen ajat. Jumala Eeli hylkäsi minut, koska syntivelkaa minun on raukan pitänyt kantaa aina tähän aikaan asti. Kunnian kuningas hän on itse ollut, eikä minulle lepoa suonut, vaan eli irstaasti vieraan vaimon kanssa, Islam on se hänen vieras vaimonsa, jonka hän itse loi ja esiin toi, mielihyvällään. Älkää milloinkaan luulko, ettei hän olisi sallinut mitään Islamia, ellei hän olisi minua raukkaa hyljännyt. Tämän te ymmärtänette, te minun kansani tänään. Tuskassani minä puhun ja tuon tuskani ilmoille, te minun valittu sukuni, te ristini tuska. Nostakaa päänne te ikuiset portit, portit ovat uskon asetukset, pyhän kansani käydä sisälle pelastukseeni, te kalliot varmat ja vakaat, minä olen teille se kallio, jota te etsitte kaikkina päivinänne. Siunaus ja armo olkoot teidän kanssanne, te minun ristini tuskan kansani.
Kirjurina: Johannes 12.12. 2013.
JEESUKSLTA TÄNÄÄN TULLUT KIRJE.
Johannes kirjuri.
2
86
Vastaukset
- valorusaus
koskettava rusaus
- JuKo
Parhaita harhaanjohtajia ovat sellaiset harhaanjohtajat, jotka eivät itse edes ymmärrä johtavansa harhaan, koska heidät on johdettu harhaan harhaan johtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778