Jeesuksen rakkaus ja tuska tänään.
Avoin kirje kaikille kansoille Jeesuksen Kristuksen sanelemana.
Rakkauden kirje, niille jotka elävät toivossani, joilla on mielessänne pyhät matkat.
Älkää olko niitä, joita vedetään aisoilla, aisat ovat vanhat opit. Uutta minä tahdon tuoda telle, te minun lapseni. Älkää sanoko että minä olen aikojen aika, vailla puhekykyä. Minä puhun nyt uusilla kielillä, minä olen teille se uusi kieli ja uusi mieli, te minun kansani kaikkialla, maalla ja merillä.
Maa olen minä ja meri olette te, minun kansani kaikkialla, niin runsaslukuinen, kuin minäkin olen, olette te. Älkää kuitenkaan olko sellaiset, kun minä olen, synnin runtelemana aikojen aikana, sillä teidän syntivelkanne minä kannoin ajasta aikaannne. Kunpa te tietäisitte minun vaivani ja tuskani, sillä Jumala ei minua rakastanut, teidän tähtenne, vaan hylkäsi kadotukseen ja kuolemaan, sillä syntivelkanne oli suuri, juuri olette te minun kansani, mielimurheeni kansa. Katso minä elän ja minun palkkani olen minä ja te minun lapseni olette työni saavutus.
Eeli, Eeli Lama Sabag Taanin, on totta ollut aikojen ajat. Jumala Eeli hylkäsi minut, koska syntivelkaa minun on raukan pitänyt kantaa aina tähän aikaan asti. Kunnian kuningas hän on itse ollut, eikä minulle lepoa suonut, vaan eli irstaasti vieraan vaimon kanssa, Islam on se hänen vieras vaimonsa, jonka hän itse loi ja esiin toi, mielihyvällään. Älkää milloinkaan luulko, ettei hän olisi sallinut mitään Islamia, ellei hän olisi minua raukkaa hyljännyt. Tämän te ymmärtänette, te minun kansani tänään. Tuskassani minä puhun ja tuon tuskani ilmoille, te minun valittu sukuni, te ristini tuska. Nostakaa päänne te ikuiset portit, portit ovat uskon asetukset, pyhän kansani käydä sisälle pelastukseeni, te kalliot varmat ja vakaat, minä olen teille se kallio, jota te etsitte kaikkina päivinänne. Siunaus ja armo olkoot teidän kanssanne, te minun ristini tuskan kansani.
Kirjurina: Johannes 12.12. 2013.
JEESUKSLTA TÄNÄÄN TULLUT KIRJE.
Johannes kirjuri.
2
111
Vastaukset
- valorusaus
koskettava rusaus
- JuKo
Parhaita harhaanjohtajia ovat sellaiset harhaanjohtajat, jotka eivät itse edes ymmärrä johtavansa harhaan, koska heidät on johdettu harhaan harhaan johtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760