JEESUKSLTA TÄNÄÄN TULLUT KIRJE.

Johannes kirjuri.

Jeesuksen rakkaus ja tuska tänään.
Avoin kirje kaikille kansoille Jeesuksen Kristuksen sanelemana.

Rakkauden kirje, niille jotka elävät toivossani, joilla on mielessänne pyhät matkat.
Älkää olko niitä, joita vedetään aisoilla, aisat ovat vanhat opit. Uutta minä tahdon tuoda telle, te minun lapseni. Älkää sanoko että minä olen aikojen aika, vailla puhekykyä. Minä puhun nyt uusilla kielillä, minä olen teille se uusi kieli ja uusi mieli, te minun kansani kaikkialla, maalla ja merillä.
Maa olen minä ja meri olette te, minun kansani kaikkialla, niin runsaslukuinen, kuin minäkin olen, olette te. Älkää kuitenkaan olko sellaiset, kun minä olen, synnin runtelemana aikojen aikana, sillä teidän syntivelkanne minä kannoin ajasta aikaannne. Kunpa te tietäisitte minun vaivani ja tuskani, sillä Jumala ei minua rakastanut, teidän tähtenne, vaan hylkäsi kadotukseen ja kuolemaan, sillä syntivelkanne oli suuri, juuri olette te minun kansani, mielimurheeni kansa. Katso minä elän ja minun palkkani olen minä ja te minun lapseni olette työni saavutus.

Eeli, Eeli Lama Sabag Taanin, on totta ollut aikojen ajat. Jumala Eeli hylkäsi minut, koska syntivelkaa minun on raukan pitänyt kantaa aina tähän aikaan asti. Kunnian kuningas hän on itse ollut, eikä minulle lepoa suonut, vaan eli irstaasti vieraan vaimon kanssa, Islam on se hänen vieras vaimonsa, jonka hän itse loi ja esiin toi, mielihyvällään. Älkää milloinkaan luulko, ettei hän olisi sallinut mitään Islamia, ellei hän olisi minua raukkaa hyljännyt. Tämän te ymmärtänette, te minun kansani tänään. Tuskassani minä puhun ja tuon tuskani ilmoille, te minun valittu sukuni, te ristini tuska. Nostakaa päänne te ikuiset portit, portit ovat uskon asetukset, pyhän kansani käydä sisälle pelastukseeni, te kalliot varmat ja vakaat, minä olen teille se kallio, jota te etsitte kaikkina päivinänne. Siunaus ja armo olkoot teidän kanssanne, te minun ristini tuskan kansani.

Kirjurina: Johannes 12.12. 2013.

2

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valorusaus

      koskettava rusaus

    • JuKo

      Parhaita harhaanjohtajia ovat sellaiset harhaanjohtajat, jotka eivät itse edes ymmärrä johtavansa harhaan, koska heidät on johdettu harhaan harhaan johtamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe