Taivastie kaita tie veren tie

9

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~~tähkäpää~~

Hyvä on että yhdessä voimme, tuoda kiitoksen Herrallemme......

http://www.youtube.com/watch?v=81JynjeIHyM

Hyvä on, että sydän on puhdas!
      Hyvä on, että viha pois!
      Hyvä, hyvä on sydämen jossa, rauha taivainen hallita voi!

Kaidalla tiellä, piikit ruusuksi muuttua voi!!

Jeesus meitä ei jätä, vaan Hän varmasti vie kotihin!

Jes!
      Näin se on :)

• hihhulihihittää

Hurlumhei, hurlumhei

• ei vaan ymmärrä

Siis ihan oikeesti. En halua millään tavalla pilkata, mutta onhan toi aivan kamalaa "musiiikkia".
      Onko uskovaisella joku velvollisuus kuunnella tuollaista hoilotusta, vai mikä tässä on taustalla?

• hurlumhei

Kaikenlainen muu musiikki on pahaa syntiä. TV on myöskin pannassa - paitsi tv-seiska. Mitään muuta kirjallisuutta ei saa lukea paitsi hengellistä.

Tulee muuten per-kele ja vie.

• ~~tähkäpää~~
        hurlumhei kirjoitti:

Kaikenlainen muu musiikki on pahaa syntiä. TV on myöskin pannassa - paitsi tv-seiska. Mitään muuta kirjallisuutta ei saa lukea paitsi hengellistä.

Tulee muuten per-kele ja vie.

Voi sinua, jos olet tuollaiseen ahdistavaan uskontoon ajautunut. :(

Olisikohan syytä tulla ahtaasta avaralle ja muistaa mitä Raamattu opettaa,
        että ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan se mikä käy
        suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.

• ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

Voi sinua, jos olet tuollaiseen ahdistavaan uskontoon ajautunut. :(

Olisikohan syytä tulla ahtaasta avaralle ja muistaa mitä Raamattu opettaa,
        että ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan se mikä käy
        suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.

Tähkäpää - olen pohtinut sinua. Olen yrittänyt sivistää sinua. Kertomalla ketjussa mm.evoluutiosta.

Olen tullut siihen tulokseen että se ei kannata.

Sinun uskosi on saanut alkunsa lapsuuskodissasi, ja sinä kilttinä lapsena olet uskonut kaiken.

Sinun elämäsi oman kertomasi mukaan on ollut senkin jälkeen helppoa. Asut talossasi ja sinun miehesi on ollut rinnallasi 30 vuotta.

Hän luullakseni tukee sinun uskoasi.

Lapsena sait mallin ihmisestä ja se malli oli uskovainen ihminen. Seurakunta on vain vahvistanut sitä mallia, etkä tule koskaan muuttumaan.

Ei sinua kiinnosta laajentaa maailmankuvaasi koska sinun on hyvä olla tuossa tilassasi.

Olkoon sitten niin.

• ~~tähkäpää~~
        sarisusannass73 kirjoitti:

Tähkäpää - olen pohtinut sinua. Olen yrittänyt sivistää sinua. Kertomalla ketjussa mm.evoluutiosta.

Olen tullut siihen tulokseen että se ei kannata.

Sinun uskosi on saanut alkunsa lapsuuskodissasi, ja sinä kilttinä lapsena olet uskonut kaiken.

Sinun elämäsi oman kertomasi mukaan on ollut senkin jälkeen helppoa. Asut talossasi ja sinun miehesi on ollut rinnallasi 30 vuotta.

Hän luullakseni tukee sinun uskoasi.

Lapsena sait mallin ihmisestä ja se malli oli uskovainen ihminen. Seurakunta on vain vahvistanut sitä mallia, etkä tule koskaan muuttumaan.

Ei sinua kiinnosta laajentaa maailmankuvaasi koska sinun on hyvä olla tuossa tilassasi.

Olkoon sitten niin.

Sinulle on nyt käynyt niin kuin "entiselle" miehelle, että uskot minun olemassaolooni, mutta koska et usko minun sanojani, Sinä et tunne
        minua ja näinollen mikään tuossa kertomassasi ei pidä paikkaansa,
        ei edes noi vuosimäärät :) mutta ei se haittaa, sillä jokainenhan voi
        puhua toisesta omiaan täällä, jos niin haluaa. :)

• ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

Sinulle on nyt käynyt niin kuin "entiselle" miehelle, että uskot minun olemassaolooni, mutta koska et usko minun sanojani, Sinä et tunne
        minua ja näinollen mikään tuossa kertomassasi ei pidä paikkaansa,
        ei edes noi vuosimäärät :) mutta ei se haittaa, sillä jokainenhan voi
        puhua toisesta omiaan täällä, jos niin haluaa. :)

Voi olla että muistan väärin sen mitä sanoit miehesi kanssa olleesi.

Tuo oli vain yhteenveto siitä mitä olen sinun nähnyt itsesi kirjoittaneen asioistasi.

Jos olisit syntynyt muslimimaahan-olisit nyt muslimi.

Sinä olet siksi uskovainen koska tahdoit olla kiltti tyttö uskoville vanhemmillesi.

Toiset alkavat itse ajatella murrosiässä ja kyseenalaistavat sen mitä heille on opetettu. Näin he tulevat itsenäisiksi ja se on luonnollista.

Sinä et ole koskaan kasvanut aikuiseksi.

Sinussa on sellainen piirre ettet kyseenalaista mitään, jos se vain tukee sinun uskoasi.

Sinut on aivopesty-eikä sinulla ole mitään sitä vastaan. Saat siitä vain turvallisuuden tunnetta.

En ihmettele sillä mallioppiminen on ihmisellä ja lapsella varsinkin sisäänrakennettu tapa oppia.

• Mohikaani_27 ei kirj
        sarisusannass73 kirjoitti:

Voi olla että muistan väärin sen mitä sanoit miehesi kanssa olleesi.

Tuo oli vain yhteenveto siitä mitä olen sinun nähnyt itsesi kirjoittaneen asioistasi.

Jos olisit syntynyt muslimimaahan-olisit nyt muslimi.

Sinä olet siksi uskovainen koska tahdoit olla kiltti tyttö uskoville vanhemmillesi.

Toiset alkavat itse ajatella murrosiässä ja kyseenalaistavat sen mitä heille on opetettu. Näin he tulevat itsenäisiksi ja se on luonnollista.

Sinä et ole koskaan kasvanut aikuiseksi.

Sinussa on sellainen piirre ettet kyseenalaista mitään, jos se vain tukee sinun uskoasi.

Sinut on aivopesty-eikä sinulla ole mitään sitä vastaan. Saat siitä vain turvallisuuden tunnetta.

En ihmettele sillä mallioppiminen on ihmisellä ja lapsella varsinkin sisäänrakennettu tapa oppia.

* " sarisusannass73 " , Hieman kunnioitusta "Täkkäpäätä" kohtaan, on vain niin suuri ero, sinun maailmakatsomuksesi ja Tähkiksen välillä, että hiljaa olemalla , sen sijaan, että arvostelet ja sävy jolla sen teet, on todella epäkunnoitavaa. -et menetä kokonaan kasvojasi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      40
      2380
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1426
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe