→MinskiTamine←

MinskiTamine

Polvistukaapas Minskille! :)

44

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinskiTamine

Hyvä on, hyvä on! Mikä sinut näin hulluksi toi, että alat jo lähettämään viestejä itsellesi? Polvistun sinulle, Minski, iloisin terveisin MinskiTamine. (:

• MinskiTamine

Kaikki mukaan, Minski kiittää! >-< Jos pystyisin, kiittäisin itseäni, VAIN itseäni! >:)

• MinskiTamine

Rauhoitupas jo Minskiseni. Ei saa sekoilla!

• MinskiTamine
        MinskiTamine kirjoitti:

Rauhoitupas jo Minskiseni. Ei saa sekoilla!

Mitä sä mua estelet täällä valtakunnassaNI! ;)

• MinskiTamine

Mites Minskille kuuluu? :)
      No arvaa!
      Huonoa?
      Paskapuhetta sinultakin! -.-

• MinskiTamine

Nonii!!! Lopeta jo pelleily! Minski ei osaa käytöstapoja hän on hullu! XD

• MinskiTamine

Ite oot hullu! Kyllä minski tietää, kuka valehtelee ja kuka ei. ;)

• MinskiTamine

Miksi me muute puhutaa jotai randomii??

• ocean-

Kyllä maailmassa sekopäitä riittää :)

• MinskiTamine

Hyvä ocean-! :) Sekopäät mukaan!

• MinskiTamine

Sekopäitä jos haluat niin täältä tullaan! :D

• MinskiTamine

Minskin pitäisi jo vähän rauhoittua...XDD

• MinskiTamine

No nyt taidan rauhoittua, kun kello on jo niin paljon. Minski siis vihdoinkin rauhoittuu. Enhän mä rauhoitu, vaan kyllä tänne huomenna tulee sellainen litania, että oksat pois!

• MinskiTamine

→Minski← taas täällä kiusaamassa teitä rakkaita palvelijoitani. Kukaan ei →MINUA← voita! Jos joku haluaa voittaa →minut←, niin siitä vaan! Ette →minua← päihitä kuitenkaan!!!!! No, kuka aloittaa? (:< >:) ←PELKURIT→!!! Vajoatte jo vähän liiiiiiiiian ↓alaspäin↓. →Minä← taas olen se ↑korkeimmassa asemassa↑ oleva. >:D

• HeKeKee
        MinskiTamine kirjoitti:

→Minski← taas täällä kiusaamassa teitä rakkaita palvelijoitani. Kukaan ei →MINUA← voita! Jos joku haluaa voittaa →minut←, niin siitä vaan! Ette →minua← päihitä kuitenkaan!!!!! No, kuka aloittaa? (:< >:) ←PELKURIT→!!! Vajoatte jo vähän liiiiiiiiian ↓alaspäin↓. →Minä← taas olen se ↑korkeimmassa asemassa↑ oleva. >:D

Hah hah. Taitaa tyypillä olla sillikalamuulit upotettuna aika-avaruussuhteelliseen lappalaispölynimuriin. Ja eipäs unohdeta erimielisiä ruumiineritteitä. Siitä puheen ollen tontut ovat järjestäneet aivoissa yleismaallisten sotasankareiden kokoontumisen Miippilandiassa, joten on parasta hakeutua sisätiloihin märehtimään jääkruunun kummaliselta haisevaa korjauslakkaa joka tuottaa näkyjä esim. Lentäviä puppekoiria jotka puhuvat chiliketsupin vaaroista. Joten ei kun mörssärit matkaan, kypärät päähän ja aletaan ampua N'butun poikasia raksamiesten koirankarvasukkahousille hihitellen.
        Hihii DerPPP

• MinskiTamine
        HeKeKee kirjoitti:

Hah hah. Taitaa tyypillä olla sillikalamuulit upotettuna aika-avaruussuhteelliseen lappalaispölynimuriin. Ja eipäs unohdeta erimielisiä ruumiineritteitä. Siitä puheen ollen tontut ovat järjestäneet aivoissa yleismaallisten sotasankareiden kokoontumisen Miippilandiassa, joten on parasta hakeutua sisätiloihin märehtimään jääkruunun kummaliselta haisevaa korjauslakkaa joka tuottaa näkyjä esim. Lentäviä puppekoiria jotka puhuvat chiliketsupin vaaroista. Joten ei kun mörssärit matkaan, kypärät päähän ja aletaan ampua N'butun poikasia raksamiesten koirankarvasukkahousille hihitellen.
        Hihii DerPPP

Kyllä →Minski← sinut osaa alistaa, nimittäin näin:
        ↓↓↓HeKeKee↓↓↓ Kuulut siis kolmanteen säätyyn. :D No minä taas: ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑Minski↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ Onneni tuottaa siis epäonnea teille. Hus hus, HeKeKee! ;D

• ocean-
        MinskiTamine kirjoitti:

Kyllä →Minski← sinut osaa alistaa, nimittäin näin:
        ↓↓↓HeKeKee↓↓↓ Kuulut siis kolmanteen säätyyn. :D No minä taas: ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑Minski↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ Onneni tuottaa siis epäonnea teille. Hus hus, HeKeKee! ;D

Mien edelleenkää kumarra kethään, että sopii yrittää pikkune.

• MinskiTamine
        ocean- kirjoitti:

Mien edelleenkää kumarra kethään, että sopii yrittää pikkune.

Yritetään, yritetään. ;) →Minskihän← jo yrittää käännyttää teidät. Korppi saattaisi jo kuitenkin olla lottovoittoa hankalempi saada alistumaan puolelleni. Eihän se kuitenkaan mikään mahdottomuus ole! >;D

• ocean-
        MinskiTamine kirjoitti:

Yritetään, yritetään. ;) →Minskihän← jo yrittää käännyttää teidät. Korppi saattaisi jo kuitenkin olla lottovoittoa hankalempi saada alistumaan puolelleni. Eihän se kuitenkaan mikään mahdottomuus ole! >;D

Ateistipappiki onnistuu paremmin ku sie. Sehä melkein saiki korpin puolelleen.

• MinskiTamine
        ocean- kirjoitti:

Ateistipappiki onnistuu paremmin ku sie. Sehä melkein saiki korpin puolelleen.

Harjoitteluhan tekee mestarin. ;) Tämähän on vasta toinen päivä, kun mä valloitan suoliston! >:D Ja ateistipappia on vaikea uskoa korppi on...

• ocean-
        MinskiTamine kirjoitti:

Harjoitteluhan tekee mestarin. ;) Tämähän on vasta toinen päivä, kun mä valloitan suoliston! >:D Ja ateistipappia on vaikea uskoa korppi on...

Yeah, I know what you mean.

• MinskiTamine kirjoitti:

Onnea vaan.
        (Minun kirjoitukset kannattaa sitten yleensä ottaa huumorilla.)

• Eräs trotskilainen
        MinskiTamine kirjoitti:

Are you my Stalin, Dwight?

• veh

Korppia sinä et todellakaan voita!!!

"korppi on... " ...♥

• MinskiTamine

Kyllähän Minski sinut saa →minun← puolelleni. Sitten korppikin on jo täällä! >:D (←Tirehtöörinne→ saa pikkuisen haasteen.)

• Polvistuisin, mutta kun en polvistu, niin en polvistu. Sekavaako? Ei! Polvistua on tyhmä sana.
      Tänne ei tule johtajaa, mutta jos oletettaisiin, että tulisi, täytyisi ehdokkaan (eli ←sinun→) kertoa itsestään perustietoja.
      Ikä? Sukupuoli? Mahdolliset mielisairaudet? Musiikkimaku?
      Ehdokkaan kannattaisi toki olla myös kirjautunut, sillä ↓↓↓nimimerkkivarkaat↓↓↓, kuten ↓↓↓VitunPASKA↓↓↓, voivat hyökätä milloin vaan...
      Tämähän oli tietysti vain teoreettista, sillä tänne ei tule johtajaa. :)

• MinskiTamine

Kyllä tänne johtaja tulee, kun on vain tarpeeksi →Minski-faneja←. ;)

• MinskiTamine kirjoitti:

Kyllä tänne johtaja tulee, kun on vain tarpeeksi →Minski-faneja←. ;)

Kannattaisi silti kirjautua... Mitä tekisit, jos joku rekisteröisi nimimerkkisi?

• MinskiTamine
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Kannattaisi silti kirjautua... Mitä tekisit, jos joku rekisteröisi nimimerkkisi?

Minski keksisi uuden nimimerkin. :)

• Eräs trotskilainen
        MinskiTamine kirjoitti:

Minski keksisi uuden nimimerkin. :)

Ja miehän en mitään fasistijohtajaa tunnusta. Enkä polvistu. Pulinat on demokraattinen palsta ja sellaisena se pysyykin.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Ja miehän en mitään fasistijohtajaa tunnusta. Enkä polvistu. Pulinat on demokraattinen palsta ja sellaisena se pysyykin.

Ei tämä kyllä demokratiakaan ole. Demokratia = Vähemmistön syrjimistä.
        Tämä palsta on ylläpitäjien diktatuuri. Diktatuuri = Enemmistön syrjimistä.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ei tämä kyllä demokratiakaan ole. Demokratia = Vähemmistön syrjimistä.
        Tämä palsta on ylläpitäjien diktatuuri. Diktatuuri = Enemmistön syrjimistä.

Noh, demokratialla voidaan tarkoittaa myös nykyistä "demokratiaa," jossa vain rikkailla on valta... Mutta nyt kun sie mainitsit, niin miekin älysin, ettei tämä mitään demokratiaa ole täällä pulinoissakaan.

Mutta en silti kumarra fasisteille!

• MinskiTamine
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Noh, demokratialla voidaan tarkoittaa myös nykyistä "demokratiaa," jossa vain rikkailla on valta... Mutta nyt kun sie mainitsit, niin miekin älysin, ettei tämä mitään demokratiaa ole täällä pulinoissakaan.

Mutta en silti kumarra fasisteille!

Kummarra vaan! :) Kyl ↑sä↑ pystyt siihen. Minski kiittäisi.

• HeKeKee
        MinskiTamine kirjoitti:

Heke kyllä potkaisee Minskiä naamaan.

• Eräs trotskilainen
        MinskiTamine kirjoitti:

Mie en kumarra ketään, en edes keisaria.

• MinskiTamine
        HeKeKee kirjoitti:

Heke kyllä potkaisee Minskiä naamaan.

HeKeKee on tuhma.

• Yksikin syy, miksi kumartaisimme sinua?

• MinskiTamine

Koska Minski on Paras! Huomatkaa iso alkukirjain. Ja te tarvitte vähän liikuntaa. Mähän käskin teitä kumartumaan ja alotin oman aiheen viel,...

• ocean-

Mutta kulta rakas, miehän sannoin ette mie sinua kumarra (tai jotai, en muista tarkkaan). Joten, sillon EN tehe nii :)

• Minski// No niinpä tietenkin.
        Ongelma: Kuntelin yhden Veskun kappaleen, enkä voi enään lopettaa kuuntelua....

• Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

Minski// No niinpä tietenkin.

Ja mie kahtoin yhen leffan, ja nyt miun on pakko kahtoa se uudestaan.

• MinskiTamine

Minski// No niinpä tietenkin.
      ??????????????????????????????????????????????????????????

• ??
        "No niinpä tietenkin" oli vastaus sinulle. Muusta ei tarvi välittää :)
        Vesku Jokinen=Klamydian laulaja

• MinskiTamine

Ja lamppu syttyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe