Hope yhdistys

Auttaako Hope?

Tietääkö joku, voiko Hope yhdistys auttaa köyhää näin ennen joulua esim lahjakorteilla kauppaan?
Onko joku saanut apua sieltä?

13

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiruinen

en tierä hopesta.kävin pelastusarmeijassa ja sain roskikseen vietävää ruokaa.kiitos koko pa-armylle ihanasta joulusta.

• Anonyymi

Avustuksen menee suurelta osin mamujen perheille. Ovat jonossa aina ekana. Suomalaiset saa huonot ruuat taitaa olla rasismia.

• Hopi hopi.

Ennen kuin avautuu tänne, kannattaisi kysyä kohteelta itseltään, auttavatko?
      Sen jälkeen voisi tehdä avauksen tänne ja "mainostaa" että sieltä ja sieltäkin saattaa saada jouluapuja tai lahjakortin.

Kiitos.

Mihin osoitteeseen voin toimittaa lahjakortin? Mille summalle laitan?

• Hope

Olen laittanut sähköpostia heille, enkä ole saanut vastausta. Halusin kysyä josko joku tietää. Soitan varmaan, mutta se tuntuu nololta ...

• Ehkä eivät he..?
        Hope kirjoitti:

Olen laittanut sähköpostia heille, enkä ole saanut vastausta. Halusin kysyä josko joku tietää. Soitan varmaan, mutta se tuntuu nololta ...

Ei ole noloa kysyä ei pyytää apua.
        Nolompaa on jäädä pähkäilemään ja jättää kysymättä.
        Meinaan jos on todellinen tarve.
        Kyllä näin joulun alla ymmärrystä riittää "noloimpiinkin" kysymyksiin.

• matti maahantuoja

Tuon itse maahan lasten leluja.
      Olisin lahjoittanut ko. yhdistyksen kautta kuljetusvauriollisia leluja, mutta ne eivät kelvanneet. Lahjojen pitäisi täyttä priimaa, jotka annetaan jouluna lahjaksi.
      Itse leluthan olisivat olleet aivan ehjiä ja käyttökelpoisia, ainoastaan niiden pakkaus oli kärsinyt.
      Muutenkin sai soitella useana päivänä kunnes sitten tämä omituisen tuntuinen nainen vastasi puhelimeen. Jäi tosi outo fiilis koko yhdistyksestä, mutta varmaan moni saa apuakin sitä kautta.
      Ja eiköhän nuo kolme laatikollista leluja kelvanne johonkin muualle, vaikka Pelastusarmeijalle.

• Hope auttaa

Hei. Hope yhdessä ja yhteisesti ry toimii täysin vapaaehtoisvoimin, joten puhelimeen ei valitettavasti aina ole joku vastaamassa. Avunpyyntö kannattaa laittaa nettisivujen kautta. Jos lahjoitus on ehjää tavara, yleensä otetaan vastaan, enpä tiedä tähän syytä, miksi ei olisi otettu? Lahjoitus ei siis tarvitse olla uutta, mutta kuitenkin hyväkuntoista, koska emme halua lahjoittaa likaista tai rikkinäistä tavaraa. T. Eräs vapaaehtoinen

• Anonyymi

Ken siitä ovesta käy hän toivonsa heittäköön. Olen kahdesti päässyt hopen toimitiloihin tutkimaan jos löytäisin vaatetta nälässä ja kurjuudessa eläville lapsilleni. Ensinmäisellä kerralla en löytänyt kokoa ja toisella kerralla väenpaljous ja ilmaisen tavaran kerääjät veivät kaiken mikä olisi voinut olla käypää. En kerinnyt. Toimitilan lattiat olivat kuin rakennustyömaalta ja valkoisen pölyn peitossa. Paksulti. Kuuma ja hiostava ilma ja jaloissa pyörivät lapset ja aikuiset estävät pääsyn hyllyille. Ajatus kaunis, on vain niin että lahjoituksena sinne annetut tavarat päätyvät jonnekin muualle kuin hyllyihin. Toisin sanoen. Jos et ole tuttu henkilökunnalle voit varauta keräämään hyllyistä sen jätteen joka pesemättömänä ja haisevana eläinten karvoista ei enää edes kerjäläiselle kelpaa. Tarinat sieltä saaduista elokuvalipuista ja muista lahjakorteista on täyttä paskaa. Kaikki sellaiset hyödykkeet livahtavat vähentämättöminä henkilökunnan liiveihin. Erittäin ei.

• Anonyymi

Ev lut kirkon diakoniatyö auttaa.

• Anonyymi

Saako hopen kautta näitä kaapuja ja huivia mitä minun pitää käyttää. Sossu ei enää anna kun olen liikaa pyytänyt. En saa vähissä vaatteissa kulkea.

• Anonyymi

Tottahan burgha pitää olla jokaisella itseään arvostavalla ihmisellä.

• Anonyymi

Penteleen hiekkapommittajat nyt omiin maihin. Ne teiän 30 vuotiaat sotalapset mitään pakolaisia ole.

• Anonyymi

Yksinasuva köyhä ei saa mitään lahjakortteja. Ne menee perheille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe