Hihujen kevätkampanja !

Ensi keväänä on luvassa muutakin hupia kuin koululaisten Kevätpörriäinen! Kotimaiset hörhöt - siis viidesläiset ja vapaakristilliset herätysliikkeet sekä Patmos Lähetyssäätiö ja Academicum Catholicum -yhdistys - järjestävät maailmankuvansa "älyllisyyttä" puolustavan kampanjan!

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/4000/maailmankatsomus_suurennuslasin_alla_kevaisessa_kampanjassa

Odotan innolla :-D

22

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolimutkateisti

      Tosta uutisesta lainattua:

      "Maailmankatsomushanke haastaa ateistisen maailmankuvan. Sen viesti on, että vaikka usko pysyy yhä uskona, kristillisellä uskolla ja maailmankatsomuksella on vankat älylliset ja rationaaliset perusteet."

      Todella vankat älylliset ja rationaaliset perusteet tosiaan on, niinku palstahihhulit on meille vahvasti todistaneet. Hih hih.

      Ootan minäkin innolla. Ehkäpä viimeinkin selviää mitä ihmettä noi vankat älylliset perusteet on :) Veikkaan kyllä, että toi kampanja puskee sitä samaa vanhaa huuhaata ja diipa daapa mitä täällä on kretujen toimesta töräytelty jo vuosien ajan.

      • huutonaurua

        »Ehkäpä viimeinkin selviää mitä ihmettä noi vankat älylliset perusteet on :)»

        Ehkä jotain tämän tapaista: MINÄ olen älykäs, MINÄ uskon, uskolla on älykäs peruste :D

        MINÄ MINÄ MINÄ


      • taaski
        huutonaurua kirjoitti:

        »Ehkäpä viimeinkin selviää mitä ihmettä noi vankat älylliset perusteet on :)»

        Ehkä jotain tämän tapaista: MINÄ olen älykäs, MINÄ uskon, uskolla on älykäs peruste :D

        MINÄ MINÄ MINÄ

        Evokkien valetiedeklubin hörinät paljastettu.

        http://www.youtube.com/watch?v=aEaFzhoS67I



      • taaski
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ettei vain olisi ne jesuiitat tämänkin takana, kuten olivat ristiretkien takapiruina? :D

        Todista asiaa vastaan dokumenteilla äläkä irvistyksesi rumuudella.


      • taaski kirjoitti:

        Todista asiaa vastaan dokumenteilla äläkä irvistyksesi rumuudella.

        Täytyy myöntää, että mulla ei ole antaa neidille raamatullisesti pitävää näyttöä jesuiittojen osuudesta tähän. Pahoittelen.


    • huutonaurua

      »Samaan aikaan uusateistit ja vapaa-ajattelijat väittävät näyttävin mediakampanjoin, että Jumalaa ei ole olemassa.»

      Ehkäpä nyt saadaan lopultakin se ensimmäinen todiste, tai edes viite, siitä että Jumala olisi olemassa.

    • rcekim

      "Samaan aikaan uusateistit ja vapaa-ajattelijat väittävät näyttävin mediakampanjoin, että Jumalaa ei ole olemassa. Näille väitteille ei esitetä sen kummempia perusteluja."

      Ja mitähän helvettiä nämä "uusateistit" ovat? Juuri niin, kristittyjen keksimä halventava nimi ateisteille. Aletaan mekin kutsumaan suunsa avaavia kristittyjä uuskristityiksi.

      • Uusateisti on saatanallisempi kuin ateisti, koska jälkimmäinen sentään älyää olla julkisesti kritisoimatta kiihkouskonnollisen hömpän levittämistä.

        Ei noita uusateisteja ennen ollut. Silloin olikin kaikki paremmin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Uusateisti on saatanallisempi kuin ateisti, koska jälkimmäinen sentään älyää olla julkisesti kritisoimatta kiihkouskonnollisen hömpän levittämistä.

        Ei noita uusateisteja ennen ollut. Silloin olikin kaikki paremmin.

        Juuri näin. Uusateistin erottaa ateistista hihun silmissä se, että uusateisti sanoo mielipiteensä ääneen.


    • hammaskeiju5

      Kumma, kun ei positiivisen hypoteesin esittäjällä ole todistustaakkaa. Miten osoittaa hammaskeiju olemattomaksi.

      • hammaskeijunisti

        Hammaskeijua ei tarvitse osoittaa olemattomaksi, koska hammaskeijun olemassaololle on "todella vankat älylliset ja rationaaliset perusteet". Se riittää.


      • yst. neuv. täm. lehd

        Hoitele ongelmasi muualla!
        Jooko?


      • yst. neuv. täm. lehd kirjoitti:

        Hoitele ongelmasi muualla!
        Jooko?

        Varo, jesuiitta voi olla ovesi takana!


      • yst.vast.täm. lehd.t
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Varo, jesuiitta voi olla ovesi takana!

        Spread a pig's shit equally around your face !


      • yst.vast.täm. lehd.t kirjoitti:

        Spread a pig's shit equally around your face !

        Neiti voisi ehkä poiketa manaajan pakeilla. Näyttää nimittäin vähän siltä, että riivaajahenki on tehnyt pesän jonnekin neidin kateenkorvan tienoille.


    • jyr0

      Miksi illu viitsii innolla edes seurata moista hömppää?

      • tiesikkö

        Illu on hömppätieteen Maisteri.


    • onko kinkku uunissa

      Noniin, kun alkaa joulu olla ovella niin Illukin heräilee kinkkua ja kirkasta odottelemaan.

      • Jouluruokana tykkään kyllä enemmän kalkkunasta, lohesta ja sillistä, mutta ehkä sitä voisi pienen kinkunkin siihen oheen paistaa.

        Ruokajuomaksi olen ajatellut jouluolutta ja/tai kotikaljaa. Hehkuviiniä saatan nauttia glögin seassa.


    • "Herätyskristittyjen yhteinen kampanja haastaa pohtimaan uskomuksia ja niiden perusteita."

      Huomattakoon, että järjestäjätahot eivät tässä millään muotoa tarkoita itse pohtia omia uskomuksiaan, vaan ainoastaan muiden näkemyksiä, joita jo valmiiksi kutsutaan halventavasti uskomuksiksi vaikka ne nojaisivat yksin tieteelliseen tietoon.

      >Kampanja vaikuttaa valtakunnallisesti tv:ssä, radiossa ja internetissä.

      Epäilemättä TV7 antaa sille näkyvyyttä oikein kivasti. Varmaan Radio Deissäkin kuuluu. Näillähän tavoitetaan parhaassa tapauksessa yhteensä jo lähes kolme prosenttia kansasta ja 0.03 % uskosta osattomista.

      "Sen ydinsisältö tiivistyy aikakauslehteen, jossa parikymmentä tiedemaailman huippunimeä käsittelee erilaisia maailmankatsomukseen liittyviä teemoja."

      Mitäs veikkaatte nimiksi?

      Arvaillaan ihan randomisti:
      – Leisola
      – Reinikainen
      – Saari
      – Puolimatka
      – Orava

      Jumankekka, 20 on niin paljon, että niiden on otettava myös uskottomia ja väärin uskovia mukaan jos meinaavat luvun täyteen saada. Nyt ei taidakaan saarnaajat, graafikot ja kandidaatit käydä tiedemaailman huippunimistä.

      • myönnetään

        Herätyskristillisyydessä on todellakin "Raamatullinen" ongelma.

        Se ei nimittäinkään todellisuudessa pyrikään noudattamaan Raamatun opetusta.

        He jäävät jatkuvaan herätystilaan eli pattitilanteeseen. He eivät tunne muuta kuin herätyskokoukset jo heränneillekin. SO WHAT?

        Ei näinollen voida millään järkisyyllä moittiakaan, jos ei heidän oppiinsa ole tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      171
      30865
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      19855
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      412
      10294
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6485
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4468
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      3922
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3622
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1557
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      84
      1397
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1349
    Aihe