Mistä tiedän että olenko tehnyt anteeksiantamattoman synnin?

kalkaros-fani

Mulla on huonoja tunkeilevia ajatuksia päässä, ne ovat seksuaalisia ajatuksia joista en tykkää ollenkaan, väkivaltaisia ajatuksia, muita negatiivisiä ajatuksia, ja huonoja ajatuksia Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä, ja Jumalasta. Mä en tahalleen noita juttuja ajattele, ne ovat ihan tunkeilevia. Ja nyt tänään kun tuli niitä ajatuksia, niin jostain syystä en tuntenut itseni syylliseksi, ja mua pelottaa että enkai mä oo tehny sitä anteeksiantamatonta syntiä? Tai enkai mä oo yhtäkkiä riivattu ku eilen sanoin jotain että ku mun eno ja hänen vaimo saattaa olla jotain lahkoja tai konservatiivisiä koska mun enolla ja hänen vaimolla ovat turhia sääntöjä jotka yleensä lahkot tai konservatiiviset tekee. Olen joskus ajatellut jotain sellaisia juttuja että mitä jos joku demoni tai piru teeskentelee Jumalaa ja laittaa tiukkia sääntöjä koska oon kuullut että esim. Islami on sellaista että piru teeskentelee Jumalaa ja väärentää Kristinuskoa. Joskus oon myös ajatellut että mitä jos Jumala on joku demoni tai jotain koska ei saa fantasioida seksuaalisesti ihastuksesta tai jostakin ihmisestä ja ei saa harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja ei saa itsetyydyttää, ja ei saa tehdä jotain asioita mitä nykyään ovat ihmisten mielestä normaaleita, mutta tiedän että olin väärässä kuin ajattelin että Jumala ois demoni koska tiedän että Jumala ei oo demoni ja nykyään alan ymmärtämään miksi jotkut asiat ovat syntejä, mutta on vain liian hankalaa olla tekemättä syntejä... Ja mulla oli tollaisia huonoja ajatuksia Jumalasta sen takia koska en ole vielä kuollut ja en vaa tiedä paljon juttuja vielä ennen kuin nään Jumalan. Enkai mä oo tehnyt sitä anteeksiantamatonta syntiä? Mua pelottaa ja ahdistaa nyt koska en halua että mun sielu kuolis... :( Koska mitä tapahtuu jos sielu kuolee ku on tehnyt syntejä? :( Mutta mulla on nyt tosi syyllinen olo. Ja mulla on aina syyllinen olo silloin kuin teen jotain joka olis tai voi olla syntiä.

Ja mitkä jutut ovat sitä anteeksiantamatonta syntiä?

34

806

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäri

Olisiko maallinen lääkäri (psykiatri) sinulle sopiva paikka käydä?

• Ai että mitä? Koska miks mä en saa uskoo uskonnollisiin tai hengellisiin asioihin?

• Lääkäri
        kalkaros-fani kirjoitti:

Ai että mitä? Koska miks mä en saa uskoo uskonnollisiin tai hengellisiin asioihin?

Sitä, että vuodatuksesi vaikuttaa sairaalta.

• Lääkäri kirjoitti:

Sitä, että vuodatuksesi vaikuttaa sairaalta.

Just...

• rauhaa sinulle

Ajatuksesi kiertävät sekavaa rataa. Mietit anteeksiantamatonta syntiä. Ihminen, joka sen on tehnyt ei varmaankaan ole siitä huolissaan, vaan paatunut.

Minusta sinun pitäisi etsiä kristinuskon perusteista itsellesi rauha. Rupea käymään aivan tavallisessa jumalanpalveluksessa, jossa musiikki on rauhoittavaa ja jossa saa rauhassa rukoilla ja pohtia.

Nuo päähän tunkevat ajatukset vaikuttavat huolestuttavilta. Mene keskustelemaan asiasta psykiatrille tai psykologille.

• Oikeastiko? Koska vain sitä demonijuttuu ajattelin tosissaan, mutta silti mulla on syyllinen olo aina jos ajattelen sitä juttua... Mä en vain tiedä monia asioita, koska esim. Aatami ja Eeva sai tehdä jotain juttuja muistaakseni jotka ovat nykyään syntejä, mutta me ei saada tehdä joitakin juttuja... :( Mutta nyt tajuan että olen väärässä siitä demonijutusta. Jumala on Jumala, eikä mikään demoni...

• m.t

minusta kalkaros-fani on aito etsijä kyselijä, sitä ei taida olla useatkaan.

joka on huolestunut ajatuksistaan on oikeilla jäljillä, ihmisen oma olemus on yksin syntinen, ja ajatukset sen mukaisia kaikilla.

• m.t

www.evl.fi/tunnustuskirjat/ kalkaros-fani tässä sinulle linkki

Isokatekismus osasta löytyy 10 käskyä joista löytyy jokaisen käskyn kohdalla erikseen laaja selvitys, sitä voit opiskella niin tiedät enempi synti asiasta.

sivulta löytyy muutakin hyvin tarpeellista asiaa, tutustu jos et ole aiemmin tutustunut.

• m.t

Hei kalkaros-fani

Jos todellakin haluat oppia tässä sinulle toinen linkki. www.lhpk.fi
      linkki sisältää saarna/opetus audio mp3 muodossa.
      ei ihmistä pidä jättää yksi jos synnin tunto painaa, lääkärit ei ole siihen vaivaan sopiva apu.

kun on kyse Jumalan sanan opetuksesta niin ei ole sopivaa että siitä aletaan äänestämään peukaloa ylös tai alas.

• Lääkäri

Vaikuttaa kyllä pahoin siltä, että maallinen lääkäri (psykiatri) on tässä tapauksessa se ainoa oikea apu. Monta samanlaista tapausta on ollut, jotka on saatu paranemaan maallisin konstein. Ei tässä nyt raamatunselitykset auta, eikä peukalonheiluttelut.

• m.t

Jumalan sanassa on kyllä sellainen kyky saada ihminen toiseksi. Raamatussa on esim, eräs kohta kun Jeesusta vastaan tuli mies vai oliko heitä kaksi en tarkkaan muista. Riivaaja henkiä oli hänessä todella useita , ne pahathenget sai luvan mennä sikalaumaan ja kun menivät niin koko sikalauma meni mereen ja hukkuivat ,sikoja oli todella paljon. Sama Jumalansana nytkin on meillä , koska Jeesus on luvannu olla meidän keskellä juuri sanassaan ja siten sana on edelleen yhtä voimallinen. Kyllä sanan kuuleminen on hänelle erittäin tärkeä, mutta en kiellä etteikö psykiatrikin olisi paikallaan.

• Hei !

Ihminen kokee tuon kamppailun kun painii uskon ja maailman välillä.

Jumala kutsuu ihmistä ratkaisuun.

Kun ihminen alkaa kieltäytymään synnistä kynnys synnille kasvaa- mutta kun ihminen antaa periksi kynnys vastaavasti madaltuu.

On sitä uskovaisen taistelua mihin heikoilla hetkillään joutuu ja jossa pitää tehdä ratkaisua.

Anteeksi antamaton synti on kun ei elämässään armonsa aikana käänny, eli tee parannusta ja uskon ratkaisua. Jumala kutsuu ihmistä ihmisen elämän aikana. Ihminen vastaa aina jotakin omalla päätöksellään.
      Kun ihminen kieltää jatkuvasti Jumalan ns. paatumus seuraa joka merkitsee ettei väkisin eikä vängällä tarvitse Jumalan kutsua kuunnella, ja joku kerta Jumalan kutsu on viimeinen ja ihminen on lopullisesti paatunut ja armonaika päättyy aikanaan- vaikka huomenna jos juna esim. ajaa yli.
      Periaatteessa armon aikaa on koko elämä. Mutta silloin kun ihminen kamppailee ratkaisunsa kanssa tarkoittaa se sitä että Jumala kutsuu päätöksentekoon. Jumalan puhuttelu merkitsee juuri sitä omantunnon kamppailua jossa ihminen tekee ratkaisunsa. Kun ihminen alkaa kieltätymään synnistä kasvaa kynnys synnin tekoon- ihminen vahvistuu ja ja jos ihminen antaa periksi tuo kynnys madaltuu ja tuska sieluntuska jatkuu. Pyhä Henki puhuttelee juuri noin että ihminen miettii uskon asioita.
      - Kohdallasi on kaikki hyvin ja onnellisesti kunhan seuraat Jumalan kutsua.
      Pahoin olisi jos Jumala ei kutsuisi- ei väkisin- ihminen joskus paatuu jatkuvasta kapinasta ja yhteys taivaaseen katkeaa kokonaan ja joku kerta on sitten viimeinen kerta Jumalan kutsulle ja paatumus jatkuu loppuiän.

Pyhän Hengen pilkasta kirjoitin tänne;
      käy siellä katsomassa; http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/1.6

Siellä muutakin asiaan kuuluvaa.

Jumala armossaan kutsuu ja pyytää ratkaisuja. Ei sen kummempaa.

Ihminen käy kamppailun ja hyvä ja paha taistelee ihmisen sisällä.
      Pitää jompaan kumpaan suuntaan kääntyä- lopputulos on täällä selvällä Suomen kielellä; Ilm 20 luvussa.
      >Tässä avaimet taivasten valtakuntiin ja uusiin maihin; Ilm 14:12, Hebr 12:14.

Jumalan siunausta
      Jari Laurila

• Lääkäri

Miksi sinä Jari Laurila vastaat että "Kohdallasi on kaikki hyvin ja onnellisesti kunhan seuraat Jumalan kutsua" , vaikka varmaan kokemuksestasikin tiedät, että kaikki ei ole hyvin?
        Jos henkinen puoli ei ole kunnossa, vaikka hengellinen olisikin, niin onko kaikki silloin hyvin?

• Unohdin nyt kertoa että aina kuin mulla on huono ajatus päässä, niin mua kaduttaa, mutta sit sen ajatuksen jälkeen sanon ääneen että "no more bad things on my mind" niin en kadu sen jälkeen enään. Enkai silti tehnyt mitään syntiä jos en kadu sen jälkeen kuin sanon että "no more bad things on my mind"? Mutta kadun aina uudelleen jos tulee huono ajatus päähän. Mutta katumisella tarkoitan että tulee huono syyllinen olo, en tarkoita että muuttuisin tai vaihtaisin juttuja, koska en pysty mitenkään muuttua tai vaihtaa juttuja.

Ja jos sanoo että "

• Jos sanoo että "Jumala on demoni" tai että "Jumala voi olla demoni", niin onko se Jumalanpilkkaa, tai ihan Pyhän Hengen pilkkaa? Mutta tiedän että Jumala ei oo demoni, mutta joskus ajattelin päässä tollaista asiaa koska en oikeasti tiedä paljon näitä asioita ennen ku kuolen.

• Tyttö pohjoisesta
        kalkaros-fani kirjoitti:

Jos sanoo että "Jumala on demoni" tai että "Jumala voi olla demoni", niin onko se Jumalanpilkkaa, tai ihan Pyhän Hengen pilkkaa? Mutta tiedän että Jumala ei oo demoni, mutta joskus ajattelin päässä tollaista asiaa koska en oikeasti tiedä paljon näitä asioita ennen ku kuolen.

Hei! Vaikutat vielä aika nuorelta. Nuorella iällä on normaalia, että etsii paikkaansa ja on epävarma "oikeasta" ja "väärästä". Mutta ahdistavat ajatukset eivät ole normaaleja missään iässä. Varsinkaan jos ne ovat pidemmän aikaa jatkuvia, ja sinun on käytettävä erityisesti voimavaroja niiden torjumiseen tai varomiseen. Kannattaa jutella jollekin psyykkisen avun ammattilaiselle. Jos olet vielä koulussa, koulukuraattori tai -psykologi auttaa. Apua löydät myös terveyskeskuksesta. Jos on iso kynnys lähteä paikanpäälle keskusteluapua saamaan, on olemassa myös ilmaisia auttavia puhelimia. Sellaisessa voit saada matalan kynnyksen keskustelu-tukea ja myös varmistuksen siihen, kannattaako sinun olla huolissasi. Esimerkiksi täällä voi keskustella puhelimella tai netissä: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/ Myös muita nuorten ja aikuistenkin tukinumeroita löytyy googlaamalla. Mutta varmista, että numero on maksuton ja sen ylläpitäjä luotettava/tunnettu!

Hae ehdottomasti apua, jos ahdistaa vielä ensi viikollakin. Henkinen hyvinvointi voi välillä horjua siinä missä fyysinenkin. Ja kuten näkyvässäkin loukkaantumisessa, henkisessäkin epävarmuudessa varhain saatu apu on tehokasta ja estää tilanteen pahenemisen.

Tsemppiä sinulle! Viesteistäsi saa kuvan, että olet hyvä ihminen, vaikka et siitä itse olekaan varma tällä hetkellä :)

• siunattua jatkoa

Kun koet syyllisyyttä ja et tahdo ajatella pahaa Jumalasta, niin et tee jumalanpilkkaa. Jumala ei kyllä tahdo kadottaa ketään luomaansa ihmistä ja joka pelkää tekevänsä Pyhän Hengen pilkan, niin hän ei kyllä sitä Jumalan edessä tee. Vielä nuo ateisit yrittävät hämmentää mieltäsi.
      Olet rakastavan Isän kämmenellä.

• Voi ei! Nyt mä tein jonkun tosi pahan virheen. Mä päässäni ajattelin tahalleen jotain pahaa Pyhästä Hengestä ja tahalleen syytin Pyhää Henkeä jostakin vaikka se oli vahinko, ja siks se oli vahinko koska en tiennyt että se ei ollut Pyhän Hengen syy ja en tiennyt että se Pyhä Henki ei tehnyt mitään sellaista josta mä en tykkää. Kai saan vielä anteeksi? Mua pelottaa että en saa anteeksi vaikka mulla on tosi syyllinen olo. Ja jos tein sen anteeksiantamattoman synnin, niin minne sit päädyn kuin kuolen? Kai on olemassa joku sellainen paikka kuoleman jälkeen joka on niin kuin tämä Maapallo, esim. Astraalitaso? Mä en halua kuolla kokonaan kuin kuolen, ja en halua joutua Helvettiin. :(

• suurempi kuin <3

Hei Kalkaros-fani

Sinä olet saanut hyviä vastauksia, esim. tytöltä pohjoisesta. Olet myös toisessa ketjussa miettinyt miten saada pappi kotiin. Siellä nimimerkki *Faith* vastasinkin, että voi soittaa lähimpään ev.lut. seurakuntaan.

Ole rohkea ja soita papille. Jutelkaa livenä ja voit mennä pappia tapaamaankin. Voitte puhua mahdollisesta kodinsiunaamisesta, pelostasi oletko tehnyt anteeksiantamattoman synnin ja voitte puhua mistä muusta esim. terveydenhuollon ammattilaisen avusta voisit hyötyä, mikäli sinulla ei ole jo olemassaolevaa hoitosuhdetta.

Voitte myös rukoilla ja lukea Raamattua yhdessä.

Miten muuten jakselet? Nukutko, juotko tarpeeksi nesteitä (ei alkoholipitoista), syötkö? Jakseletko päivittäisiä rutiineja.

Pidä huolta itsestäsi. Hae ihmisiä tueksesi :)

• suurempi kuin <3 kirjoitti:

Hei Kalkaros-fani

Sinä olet saanut hyviä vastauksia, esim. tytöltä pohjoisesta. Olet myös toisessa ketjussa miettinyt miten saada pappi kotiin. Siellä nimimerkki *Faith* vastasinkin, että voi soittaa lähimpään ev.lut. seurakuntaan.

Ole rohkea ja soita papille. Jutelkaa livenä ja voit mennä pappia tapaamaankin. Voitte puhua mahdollisesta kodinsiunaamisesta, pelostasi oletko tehnyt anteeksiantamattoman synnin ja voitte puhua mistä muusta esim. terveydenhuollon ammattilaisen avusta voisit hyötyä, mikäli sinulla ei ole jo olemassaolevaa hoitosuhdetta.

Voitte myös rukoilla ja lukea Raamattua yhdessä.

Miten muuten jakselet? Nukutko, juotko tarpeeksi nesteitä (ei alkoholipitoista), syötkö? Jakseletko päivittäisiä rutiineja.

Pidä huolta itsestäsi. Hae ihmisiä tueksesi :)

Moi! Joo, sain ajan papin tapaamiseen, ja se on Perjantaina 10 tammikuuta, ja juon kyllä vettä, mutta usein juon Pepsi Maxia, nukun tarpeeksi ja nukun jopa päiväuntakin, mutta olen vähän väsynyt nykyään ku demonit häiritsee mua. Mutta tiedätkö sä että oonko tehnyt sen anteeksiantamattoman synnin? Ja käyn jo psykiatrisella lääkärillä, mutta mulla ei ole todettu mitään harhoja aiheuttavia sairauksia, ja ne ei enään tee niitä kokeita koska mulle on tehty mielenterveystestejä jo 3 kertaa, mutta mulla on todettu kehitysviivettä ja kehitysviiveestä johtuvaa oppimishäiriötä. Olen 18v, mutta olen vähän lapsentasoinen mun kehitysviiveen takia. Mulla on todettu jotain Autismin tyyppistä häiriötä, joka aiheuttaa mielenterveysongelmia. Mutta paranoiaa mulla on ja paranoia on se että mulla on sairaudenpelosta johtuvaa hypokondriaa, ja joskus sellaisia tunneharhoja, ja ne tunneharhat ovat niitä että jos pelkää että tunteet ihastusta kohtaan katoaa ja sit tunteet yhtäkkiä ovat puutuneet koska silloin vain luulee että tunteet ovat puutuneet tai kadonneet tai kuolleet. Olen rakastunut Severus Kalkarokseen ja yks mun pahimmista peloista on se että mun rakkaudentunteet Severus Kalkarosta kohtaan kuolee, katoaa, tai loppuu, ja välillä ne ovat puutuneet mun pelon takia ja en halua olla rakastamatta Severus Kalkarosta.

• kalkaros-fani kirjoitti:

Moi! Joo, sain ajan papin tapaamiseen, ja se on Perjantaina 10 tammikuuta, ja juon kyllä vettä, mutta usein juon Pepsi Maxia, nukun tarpeeksi ja nukun jopa päiväuntakin, mutta olen vähän väsynyt nykyään ku demonit häiritsee mua. Mutta tiedätkö sä että oonko tehnyt sen anteeksiantamattoman synnin? Ja käyn jo psykiatrisella lääkärillä, mutta mulla ei ole todettu mitään harhoja aiheuttavia sairauksia, ja ne ei enään tee niitä kokeita koska mulle on tehty mielenterveystestejä jo 3 kertaa, mutta mulla on todettu kehitysviivettä ja kehitysviiveestä johtuvaa oppimishäiriötä. Olen 18v, mutta olen vähän lapsentasoinen mun kehitysviiveen takia. Mulla on todettu jotain Autismin tyyppistä häiriötä, joka aiheuttaa mielenterveysongelmia. Mutta paranoiaa mulla on ja paranoia on se että mulla on sairaudenpelosta johtuvaa hypokondriaa, ja joskus sellaisia tunneharhoja, ja ne tunneharhat ovat niitä että jos pelkää että tunteet ihastusta kohtaan katoaa ja sit tunteet yhtäkkiä ovat puutuneet koska silloin vain luulee että tunteet ovat puutuneet tai kadonneet tai kuolleet. Olen rakastunut Severus Kalkarokseen ja yks mun pahimmista peloista on se että mun rakkaudentunteet Severus Kalkarosta kohtaan kuolee, katoaa, tai loppuu, ja välillä ne ovat puutuneet mun pelon takia ja en halua olla rakastamatta Severus Kalkarosta.

Hei, pystyykö ketään tekee mulle mitään eksorsismiä nyt Skypen kautta vaikka? Jos joku pystyy, niin sano mulle tässä niin laitan sulle viestin Suomi24:ssa. Tää koko demoniongelma on menossa huonoon suuntaan, ja tää riivaus tekee tätä pilkkaamisjuttua, se ei ole minä joka pilkkaa. Mä en ikinä pilkkaisi, en varsinkaa pilkkaisi Pyhää Henkeä. Nyt loppu ne tieteelliset selitykset kuten "mee lääkärille" tai "olet henkisesti sairas" jne, koska sain tietää että demonit nyt kiusaa mua.

• *Faith*
        kalkaros-fani kirjoitti:

Hei!

Harmi kun en enää illalla vilkaissut tänne ja huomannut, että pelkäät tehneesi anteeksiantamattoman synnin.

Huolesi on nimittäin ihan turha. Ainut anteeksiantamaton synti on Raamatun mukaan Pyhän Hengen pilkka, ja siihen pätee sellainen vanha sääntö, että jos ihminen on huolissaan siitä, että olisi saattanut pilkata Pyhää Henkeä, hän ei varmuudella ole tehnyt niin. Jos joku ihan tosissaan pilkkaa Pyhää Henkeä, häntä ei omatunto paina.

Demoneja vastaan nopein apu on Psalmin 91 (http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ps.91.html) lukeminen. Psalmia kannattaa lukea etenkin iltarukouksena, koska siitä tulee turvallinen olo.

• *Faith* kirjoitti:

Hei!

Harmi kun en enää illalla vilkaissut tänne ja huomannut, että pelkäät tehneesi anteeksiantamattoman synnin.

Huolesi on nimittäin ihan turha. Ainut anteeksiantamaton synti on Raamatun mukaan Pyhän Hengen pilkka, ja siihen pätee sellainen vanha sääntö, että jos ihminen on huolissaan siitä, että olisi saattanut pilkata Pyhää Henkeä, hän ei varmuudella ole tehnyt niin. Jos joku ihan tosissaan pilkkaa Pyhää Henkeä, häntä ei omatunto paina.

Demoneja vastaan nopein apu on Psalmin 91 (http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ps.91.html) lukeminen. Psalmia kannattaa lukea etenkin iltarukouksena, koska siitä tulee turvallinen olo.

No mä olin kyllä tosissaan mutta tein sen silti ihan vahingossa koska olen riivattu ja mä en tiennyt mitä minä teen ja mä en tiennytkään että se Pyhä Henki ei tehnyt mitään sellaista josta en tykkää, kuten kieltoja ja velvollisuuksia, esim. mulla ei saisi olla seksuaalisia fantasioita mun ihastuksesta, ja mun ihastus on Severus Kalkaros.

• lopeta vehkeilyt kai
        kalkaros-fani kirjoitti:

No mä olin kyllä tosissaan mutta tein sen silti ihan vahingossa koska olen riivattu ja mä en tiennyt mitä minä teen ja mä en tiennytkään että se Pyhä Henki ei tehnyt mitään sellaista josta en tykkää, kuten kieltoja ja velvollisuuksia, esim. mulla ei saisi olla seksuaalisia fantasioita mun ihastuksesta, ja mun ihastus on Severus Kalkaros.

Kylläs sinun pitää sonoutua irti myös nosita Severus Kalkaroksisita: viittaahan jo tuo nimenäkin johonkin pheuuden voimaan ja käärmeeseen.

• lopeta vehkeilyt kai kirjoitti:

Kylläs sinun pitää sonoutua irti myös nosita Severus Kalkaroksisita: viittaahan jo tuo nimenäkin johonkin pheuuden voimaan ja käärmeeseen.

Eeeeei, Severus Kalkaros on vain fiktiivinen velho Harry Potterissa. Severusta ei ole olemassakaan.

Ja Harry Potter taikuutta ei ole olemassa. :3

• kalkaros-fani kirjoitti:

Hei, pystyykö ketään tekee mulle mitään eksorsismiä nyt Skypen kautta vaikka? Jos joku pystyy, niin sano mulle tässä niin laitan sulle viestin Suomi24:ssa. Tää koko demoniongelma on menossa huonoon suuntaan, ja tää riivaus tekee tätä pilkkaamisjuttua, se ei ole minä joka pilkkaa. Mä en ikinä pilkkaisi, en varsinkaa pilkkaisi Pyhää Henkeä. Nyt loppu ne tieteelliset selitykset kuten "mee lääkärille" tai "olet henkisesti sairas" jne, koska sain tietää että demonit nyt kiusaa mua.

Kerroit että sinulla on diagnosoitu erilaisia mieleterveyshäiriöitä ja nyt sanot olevasi riivattu. Paranoia juuri aiheuttaa tuollaisia ajatuksia riivauksesta tms.
        Et tarvitse mitään eksorsismiä koska mitään demoneita ei ole olemassakaan muualla kuin sinun ( ja uskovien) mielikuvituksessa.
        Demonit lakkaavat häiritsemästä kun sinä lakkaat uskomasta niihin, muuten ne ahdistavat sinua aina eikä eksorsismi auta kuin hetkeksi.

Mitään kuolemansyntiäkään ei ole, joten älä siitä murehdi, samoin älä murehdi rakastumisestasi Kalkarokseen, sinä tiedät kuten kerroit että Kalkaros on vain mielikuvitushahmo eikä mielikuvitushahmoon rakastumisessa ole mitään pahaa. Samanlaisia mielikuvitushahmoja ovat myös demonit, jumalat, pyhät henget jne.
        On ihmisiä joille nämä mielikuvitushahmot ovat tärkeitä ja iso osa heidän elämästään pyörii näiden ympärillä.
        Sinulle olisi kuitenkin tärkeintä säännölinen hoitosuhde psykiatrille tms. uskonto sen sijaan vain pahentaa oireiluasi.

"koska sain tietää että demonit nyt kiusaa mua."
        Tuo on sitä paranoiaa jota sinulla on diagnosoitu.

Toki jos koet että papeista tms. on apua niin käy juttelemassa heidän kanssaan, mutta jos on samanlaisia mielenterveyshäiriöitä kuin sinulla niin uskonto ei todellakaan ole oikea hoitokeino koska se vain lisää harhakuvitelmiasi.

• Muuten, sain tietää että mun pahat ajatukset eivät ole minun, vain joku demoni yrittää mut ottaa pois Jumalalta. Aina kuin luen Raamattua ja joku rukoilee musta, mulle tulee paremmat ja selkeemmät ajatukset... Joten joku demoni aiheuttaa mulle pahoja ajatuksia.

• *Faith*

Oikeassa olet. Jos olet juuri tulossa uskoon, demonit tekevät kaikkensa niin sinun oman ajattelusi kuin ehkä toisten ihmistenkin kautta, ettet tulisi uskoon. Taistelu jatkuu yleensä vielä uskoontulon jälkeenkin siihen asti, kunnes vahvistut tarpeeksi uskossasi.

Paras ensiapu demonisiin hyökkäyksiin on aina Psalmi 91. Se suojelee pahalta ja sitä käytetään myös kirkkojen virallisissa eksorkismin ja kodin siunaamisen kaavoissa. Lisäksi kannattaa muistaa Isä meidän -rukous, joka sekin suojelee pahalta. Siinähän on jopa lause "päästä meidät pahasta".

Raamattua kannattaa lukea joka päivä. Ihan mikä tahansa kohta käy, eikä sillä ole väliä luetko enemmän vaiko vähemmän. Tärkeää on vain säännöllisyys. Se, että lukee joka päivä edes vähän.

Pahoja ajatuksia vastaan auttaa juuri se, kun huomaa ne, ja saa ne lakkaamaan omalla tahdonvoimalla. Demoniset voimat syöttävät toistuvasti jokaisen ihmisen mieleen pahoja ajatuksia, esim. ikäviä vanhoja muistoja tai muistikuvia siitä, kun joku toinen ihminen loukkasi meitä. Kun huomaa negativisten ajatusten tulevan mieleen, ne kannattaa sammuttaa mahdollisimman nopeasti. Minulla on tapana sanoa sellaisessa tilanteessa mielessäni, että "Paholainen, älä edes yritä!". :)

• Usko Jeesukseen

Hei, Olen parikymppinen uskova mies Oulusta. Haluaisin anta muutaman neuvon sinulle.

Jeesus tuli maanpäälle, hänet ristiinnaulitiin ja hän kuoli syntiemme takia. Hän on noussut kuolleista ja uskomalla Häneen saamme syntimme anteeksi. Myös sinä voit uskoa syntisi anteeksi annetuiksi.

Kadu syntejäsi Jumalan edessä ja pyydä niitä Jeesuksen nimessä anteeksi. Pyydä Jeesusta elämääsi jos hän ei vielä ole elämässäsi. Hylkää kaikki ajatukset Kalakaroksista ja muista vastaavista ne eivät taida olla Jumalan mielen mukaisia.

Voit luottaa siihen, että jos uskot Jeesukseen, niin pahoilla hengillä ei ole sinuun valtaa! Olet pelastettu, Jumalalle rakas ihminen vaikka mieleesi tulisi minkälaisia ajatuksia tahansa. Kun mieleesi tulee pahoja ajatuksia, rukoile Isää Jeesuksen nimessä silloin poistamaan ajatukset.

Hyvänä perusperiaatteena sanoisin että jos koet, että olet tehnyt Pyhän Hengen pilkan, mutta sinua harmittaa mahdollisuuskin, että olisit tehnyt niin ja sinua kaduttaa, on se Pyhän Hengen työtä sinussa ja voit uskoa syntisi anteeksi annetuiksi! Jos kadut, et ole tehnyt Pyhän Hengen pilkkaa, ihminen joka on tehnyt Pyhän Hengen pilkan on paatunut eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa.

Pahoja henkiä vastaan voimme ainoastaan suojautua uskomalla Jeesukseen.

Jätä siis ajatukset Kalkaroksista sun muista kokonaan pois. Usko ainoastaan Jesukseen ja näin sinä pelastut uskon kautta Herraan Jeesukseen!

Kannattaa lukea Isä-Meidän rukous ääneen ajatuksella.

Isä meidän joka olet taivaassa
      Pyhitetty olkoon Sinun nimesi
      Tulkoon Sinun valtakuntasi
      Tapahtukoot sinun tahtosi myös maanpäällä niinkuin taivaassa
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi niinkuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet
      Äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta
      Sillä sinun on valtakunta, voima ja kunnia, iankaikkisesti AMEN!

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa jottei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän" Joh 3:16.

Pyydä Jeesuksen nimessä Isältä, että hän tekee sinut ehjäksi kaikesta väärästä ja vapaaksi kaikesta pahasta mitä joudut kokemaan!
      Toivottavasti tästä oli Sinulle apua!

• Jeesus pelastaa!

Vielä haluan lisätä kirjeestä roomalaisille luvusta kahdeksan. " 38 Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, 39 ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. "

Edellinen teksti Raamatusta osoittaa, että kun uskot Jeesukseen, voit soveltaa edellisen kohdan itseesi. Siis kun uskot Jeesukseen, ei kuolema, ei elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus, ei syvyys, ei mikään luotu voi Sinua erottaa Jumalan rakkaudesta! Huomaa, kyseessä on Jumalan rakkaus. Jumala on kaikkea korkeampi eikä mikään häntä voi voittaa. Hänen rakkautensa voittaa kaiken, kaiken..

Jumala rakastaa sinua! Rukoilen puolestasi!

• Jeesus pelastaa

Ja vielä sellainen asia, että jos koet olevasi demonien hyökkäyksen kohteena.. Turvaudu silloin yksinomaan Jeesukseen. Vain ja ainoastaan Jeesuksesta on apua. Rukoile Isää Jeesuksen nimessä, että ne lähtevät pois kiusaamasta sinua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      44