Haluaisin hammaslaminaatit ja olen koittanut ottaa selvää hinnoista eri paikoissa, mutta todella harvat ilmoittavat hintaa esim. nettisivuilla. Siksi haluaisinki tänne keskustelun/gallupin hammaslaminaattien hinnoista! ja lopputuloskin tietty kiinnostaa. Haluan tietysti päästä mahdollisimman halvalla...
laminaatit-hinta
6
153
Vastaukset
- jbccj
Ne ei ole köyhille tarkoitettuja.
- jyyt
Kumpi on parempi; Medident vai Itä-Pasilan Hammaslääkärit
- nähty on
Ei laitos ratkaise, ihmiset ne työt tekee, ei laitokset.
Jollain asemalla voi olla aivan onnettomia tekijöitä ja erittäin päteviä.
Pieni asema tai yksin tekevä hammaslääkäri voi olla todella osaava ja on usein markkinoiden paras.
Kunnolliset laminaatit vaatii vielä osaavan hammaslaboratorion. Isot asemat käyttää usein omaa laboratoriota, jolloin kilpailu ei ole nostamassa laatua. Omistajat ovat vielä päällä laskemassa mistä tulee eniten voittoa.
- taas hymyillään
Mulle tehtiin Medidentissä kuus laminaattia eteen ja voin sanoa, että kannatti!
Vuosia tuli oltua suu kiinni kuvissa.
Voin todella suositella.- jyyt
Kuka teki?
- laminoitu
Kaksi laminaattia etuhampaisiin, todella hyvän ja luonnollisen näköiset, 1300 euroa, tekijänä Uusisuu, Tampere - ja jokin heidän käyttämänsä laboratorio, jossa kävin värinsäädössä. Ei mikään halvin paikka, mutta olen tulokseen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628