Onko hänellä minkäänlaisia musiikinopintoja takanaan? Käsitin, että hänet olisi joskus pongattu ns. tanssijattararen hommista, hyvän ulkonäön takia musiikkiviihdemarkkinoille, koska tilausta olisi ollut suomalaiselle, kauniille räppäritytölle ja sellaisia ei sitten ollut tarjon.
Jos ura on pelkkää strippausta, seksikästä pukeutumista ja huumausaineiden käyttöä siinä määrin, että henkilö ei edes itse muistanut aineita käyttäneensä kun ohjelman tuottaja oli sitä kysynyt, niin mietin vaan millaisen "idolin" SIni Sabotage itsessään antaa nuorille tytöille.
Jussi69 tuomaristossa sanoi Mitralle, että "muista, että musiikibisnes on raakaa peliä". Osuvasti sanottu. Musiikkibisneksellä kun ei välttämättä ole mitään tekemistä musiikin kanssa, siis välttämättä.
Tuossa katselin jälkikäteen Sinin pianonsoittoa. Hänen sormituksensa olivat "omituiset ja käden asennosta näki, että ainakaan pianonsoiton opetusta hän ei ole saanut. Jopa peruskoululaisille annetaan nykyisin opetusta jonkin soittimen alkeissa. Ja uskallan sanoa, ettei yksikään nuotti mennyt kohdalleen hänen lyhyessä laulusoolossaan ennen kammottavaa hyppy-ja huuto-osiotaan.
Olin takuuvarma siitä, että hän strippaa esityksensä lopuksi. Onneksi ei sentään. Idols on kuitenkin perheohjelma ja ohjaaja huomioi tämän asian Jussi69:n esityksen yhteydessä kiitettävästi.
Jussi69 ja Lauri Ylönen järjestivät omalla tavallaan omanlaisensa shown ja siihen en pysty ottamaan kantaa, mutta Idols-finalisteista Mitra oli erinomainen. Ei lavakarismassaan aivan edellisvuoden voittajan tasoa, mutta laulutaidollisesti sanoisin kyllä. Joseph oli ihan ok valinta toiseksi finalistiksi, koska valitettavasti yleistaso tänä vuonna oli matalin kautta aikain ja Mitra oli ainoa mahdollinen voittaja, joten kilpailua tänä vuonna ei syntynyt, mutta ihan hyvä show,,, paitsi... Sabotage, joka nimensä mukaisesti sabotoi esiintymisellään finaalin.
Sini Sabotagen musiikillinen tausta
en usko korviani vie
1
220
Vastaukset
- kkffffffff
Tuohon kirjoitukseen ei ole juurikaan lisäämistä. Siinä kiteytyi paljon asiaa Idolsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976