Kauniiden naisten lähestyminen

selvennys

Täällä palstalla on ihmetelty ja puhuttu siitä kuinka kaunista naista on vaikeampaa lähestyä. Asiaan vaikuttaa paljon mitä mies ajattelee näistä "kauniista naisista". Nämä syyt ovat lähinnä vain miehen pään sisäisiä, eivätkä välttämättä todellisuudessa pidä paikkaansa, mutta ne ovat silti jossain määrin perusteltuja. Vielä kun lisätään miesten huono tai keskivertainen itsetunto sekä torjutuksi tulemisen pelko, niin lähestyminen yleensä jää.

Näitä ajateltuja syitä voivat olla mm:

-"Kauniit naiset ovat aina varattuja" Mies ajattelee että kauniilla naisilla riittää kosijoita, sen vuoksi olisi turhaa lähestyä koska vääjäämättä saa pakit. Pahimmassa tapauksessa saa vielä vastaansa humalaisen poikaystävän jos on baarissa.

-"Kaunis nainen on liian korkeatasoinen minulle" Miehen itsetunto on heikko tai keskinkertainen, ja hän olettaa että kauniin naisen itsetunto on korkea. Mies näkee itsessänsä paljon virheitä, minkä vuoksi nainen voisi välittömästi torjua lähestymisyritykset.

-"Kauniit naiset ovat ylpeitä" Mies olettaa että kaunis nainen ajattelee arvonsa korkeaksi ja saattaa jopa pitää miestä "ei-minään" tai kohdella häntä pilkallisesti. Pahimmassa tapauksessa miehelle nauretaan päin kasvoja, huonontaen hänen itsetuntoaan entisestään.

-"Kauniit naiset ovat pinnallisia" Jos mies ei pidä itseään komeana tai muuten puoleensavetävänä, hän ajattelee ettei kaunis nainen haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Toinen vaihtoehto on että mies ei pidä pinnallisesta arvomaailmasta ja sivuuttaa täten naisen.

Nämä syyt eivät missään tapauksessa kuvasta todellisuutta. Kauniit ihmiset voivat yhtä hyvin olla kilttejä, syvällisiä, hiljaisia ja sinkkuja kuin yllämainittujakin. Kyseiset stereotypiat vaikuttavat kuitenkin hyvin paljon siihen viitsiikö mies edes yrittää lähestymistä.

26

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Olennaisin unohtui: mielessä alkavat vilkkua ne Bahaman hiekkarannat, joilla kookospähkinöistä hörppien vierekkäin kaunottaren kanssa vietetään loppuelämä.
      Kun taas taviksen kanssa mielessä vilahtaa, että olisipa hienoa jos tuo sitten aamulla tajuaa lähteä matkoihinsa.

      Ymmärrettävästi paineet näissä tapauksissa epäonnistumisen riskin takia ovat hiukkasen eri luokkaa. Toisessa häviää unelmiensa elämän, Toisessa... no en oikein tiedä mitä?

      • FixusMixus

        Minulle sopii ne Bahaman hiekkarannat, joilla kookospähkinöistä hörppien vierekkäin komistuksen kanssa vietetään loppuelämä. :)


      • Bahama Boys
        FixusMixus kirjoitti:

        Minulle sopii ne Bahaman hiekkarannat, joilla kookospähkinöistä hörppien vierekkäin komistuksen kanssa vietetään loppuelämä. :)

        Oletko sinäkin yksi sen homon sivupersoonista?


      • No ei kai siinä nyt mitään häviä, jos ei jo alunpitäen ole sitä kaunotarta siinä vierellä...


      • H. Omo
        Bahama Boys kirjoitti:

        Oletko sinäkin yksi sen homon sivupersoonista?

        Minä olen kaikkialla ja jokainen voi olla minä.


      • Naisasialooseri.
        FixusMixus kirjoitti:

        Minulle sopii ne Bahaman hiekkarannat, joilla kookospähkinöistä hörppien vierekkäin komistuksen kanssa vietetään loppuelämä. :)

        Miten se on mahdollista jos mies ei kerran muka komistu vanhetessaan vaan rusinoituu samalla tavalla kuin nainen?

        Vai tarkoittaako loppuelämä tässä tapauksessa muutamaa vuotta?


      • Kiitti vaan vitusti

        Tulipahan selväksi mitä miehet ajattelevat naisista jotka eivät ole kauniita. Palstalla hoetaan jatkuvasti kuinka tavallinen nainen on todella suosittu mutta me kaikki tiedetään ettei asia ole lainkaan noin. Vain kaikkein kauneimmat naiset ovat suosittuja ja miesten mielestä oikeasti haluttuja. Muunlaiset naiset ovat heille jätettä.


    • Evoluutio pelissä

      Ei yhtään mitään. Kaikki miehet haluavat kauniin naisen piste. Monet rumatkin on valmiitä yrittämään sellaisia.

      • atm

        itseasiassa en halua ihan kauneinpia naisia, koska ensinnäkin heitä on vaikea tavoittaa ja useimmiten se mitä ulkonäkö tuo tuntuu olevan pois muusta kapasiteetista. Lisäksi pettäminen ja jättäminenkin ovat todennäköisempiä. Ideaalinen olisi joku söpö nainen mihin itse mieltyisin, mutta ei välttämättä olisi niin suosittu muiden miesten keskuudessa.


      • Epäreilua
        atm kirjoitti:

        itseasiassa en halua ihan kauneinpia naisia, koska ensinnäkin heitä on vaikea tavoittaa ja useimmiten se mitä ulkonäkö tuo tuntuu olevan pois muusta kapasiteetista. Lisäksi pettäminen ja jättäminenkin ovat todennäköisempiä. Ideaalinen olisi joku söpö nainen mihin itse mieltyisin, mutta ei välttämättä olisi niin suosittu muiden miesten keskuudessa.

        Naiset kuin naiset on suosittuja miesten keskuudessa kunhan ei ole hirviömaisen ruma, epämuodostunut tai sairaaloisen lihava. Miehiltä saatu huomion määrä ei kerro naisen ulkonäöllisestä tasosta yhtään mitään. Kaikki naiset saavat halutessaan seuraa, niin paljon kuin haluavat ja juuri silloin kuin haluavat. Monet miehet taas joutuvat olemaan ilman seksiä ja suhdetta jopa vuosiakausia, pahimmassa tapauksessa koko loppuelämänsä. Tavisnaistenkin ympärillä pörrää ottajia jos toistakin, tavismies on yksin.


      • Get real baby
        Epäreilua kirjoitti:

        Naiset kuin naiset on suosittuja miesten keskuudessa kunhan ei ole hirviömaisen ruma, epämuodostunut tai sairaaloisen lihava. Miehiltä saatu huomion määrä ei kerro naisen ulkonäöllisestä tasosta yhtään mitään. Kaikki naiset saavat halutessaan seuraa, niin paljon kuin haluavat ja juuri silloin kuin haluavat. Monet miehet taas joutuvat olemaan ilman seksiä ja suhdetta jopa vuosiakausia, pahimmassa tapauksessa koko loppuelämänsä. Tavisnaistenkin ympärillä pörrää ottajia jos toistakin, tavismies on yksin.

        ... ainakin sun mielikuvitusmaailmassa.


      • Kylmiä totuuksia
        Epäreilua kirjoitti:

        Naiset kuin naiset on suosittuja miesten keskuudessa kunhan ei ole hirviömaisen ruma, epämuodostunut tai sairaaloisen lihava. Miehiltä saatu huomion määrä ei kerro naisen ulkonäöllisestä tasosta yhtään mitään. Kaikki naiset saavat halutessaan seuraa, niin paljon kuin haluavat ja juuri silloin kuin haluavat. Monet miehet taas joutuvat olemaan ilman seksiä ja suhdetta jopa vuosiakausia, pahimmassa tapauksessa koko loppuelämänsä. Tavisnaistenkin ympärillä pörrää ottajia jos toistakin, tavismies on yksin.

        "Naiset kuin naiset on suosittuja miesten keskuudessa kunhan ei ole hirviömaisen ruma, epämuodostunut tai sairaaloisen lihava."

        Totta.

        "Miehiltä saatu huomion määrä ei kerro naisen ulkonäöllisestä tasosta yhtään mitään."

        Totta.

        "Kaikki naiset saavat halutessaan seuraa, niin paljon kuin haluavat ja juuri silloin kuin haluavat."

        Ei täysin totta. Jos nainen ei saa seuraa, se johtuu vain siitä että hänellä on kriteerit liian korkealla, hän yrittää saada seuraa liian tasokkaista miehistä ja sitten itkee ystävättärilleen kun "KUKAAN mies ei kiinnostu minusta".

        Jos nainen olisi rehellinen, hänen kuuluisi sanoa "Kukaan baarin komeimmista alfauroksista ei koskaan halua panna minua ja se masentaa minua."

        "Monet miehet taas joutuvat olemaan ilman seksiä ja suhdetta jopa vuosiakausia, pahimmassa tapauksessa koko loppuelämänsä."

        Totta ja monesti näissä miehissä ei ole mitään vikaa, kun taas moni viallinen ja sekopäinen nainen on miesten kanssa vuodesta toiseen. Miehiä on vain enemmän kuin naisia ja tästä jo syntyy tilastollinen epäsuhta.

        "Tavisnaistenkin ympärillä pörrää ottajia jos toistakin, tavismies on yksin."

        Totta.


      • ATMi
        Get real baby kirjoitti:

        ... ainakin sun mielikuvitusmaailmassa.

        Get real vaan ihan itse, nuo ovat 100% totta. Helppohan teidän naisten on puhua kun kyrpää tulee ovista ja ikkunoista.


      • Nyt erehdyit
        Get real baby kirjoitti:

        ... ainakin sun mielikuvitusmaailmassa.

        Jaa, "sairaaloisen lihava" ei muka saa olla. Tämän päivän perusteella sanoisin, että nainen saa olla vaikka hyllyvän lihava, jos niikseen.

        En pystynyt suoriutumaan Lidlin kassalla asioinnista normaaliin tapaan, kun jäin seuraamaan yhtä pariskuntaa: nuori nainen ja mies. Nuori nainen oli todella lihava. Valtava kaksoisleuka hänellä oli ja liikkui takakenossa kilojensa vuoksi. Seurassa ollut mies oli perus normaali mies. Ei häikäisevän hyvännäköinen muttei missään mielessä rumakaan.

        Voi mitä prinsessan kohtelua tämä lihavuori nuori nainen sai miesystävältään hyväilyjen kera. Kyllä jäin ihmettelemään!!!!


      • Naisasialooseri.
        Kylmiä totuuksia kirjoitti:

        "Naiset kuin naiset on suosittuja miesten keskuudessa kunhan ei ole hirviömaisen ruma, epämuodostunut tai sairaaloisen lihava."

        Totta.

        "Miehiltä saatu huomion määrä ei kerro naisen ulkonäöllisestä tasosta yhtään mitään."

        Totta.

        "Kaikki naiset saavat halutessaan seuraa, niin paljon kuin haluavat ja juuri silloin kuin haluavat."

        Ei täysin totta. Jos nainen ei saa seuraa, se johtuu vain siitä että hänellä on kriteerit liian korkealla, hän yrittää saada seuraa liian tasokkaista miehistä ja sitten itkee ystävättärilleen kun "KUKAAN mies ei kiinnostu minusta".

        Jos nainen olisi rehellinen, hänen kuuluisi sanoa "Kukaan baarin komeimmista alfauroksista ei koskaan halua panna minua ja se masentaa minua."

        "Monet miehet taas joutuvat olemaan ilman seksiä ja suhdetta jopa vuosiakausia, pahimmassa tapauksessa koko loppuelämänsä."

        Totta ja monesti näissä miehissä ei ole mitään vikaa, kun taas moni viallinen ja sekopäinen nainen on miesten kanssa vuodesta toiseen. Miehiä on vain enemmän kuin naisia ja tästä jo syntyy tilastollinen epäsuhta.

        "Tavisnaistenkin ympärillä pörrää ottajia jos toistakin, tavismies on yksin."

        Totta.

        100% totta joka sana.


    • Haluttaa
    • 9+27

      Kyllä minä olen lähestynyt kauniita naisia mutta pakit tulee aina. Rumaa naista on turha edes tavoitella.

    • Sellasta se on

      Miten niin turha tavoitella? Jos ei muuta saa niin niihin on tyytyminen ja ne kuuleman mukaan antaa helposti. Niitä saa varmasti iskettyä, ne on baareissakin helppoja saaliita.

      • Mieluummin ilman vuoden, kun ruman naisen kanssa.
        Vuoden jaksaisi odottaa parremman näköistä naista.


    • Ei niitä tarvitse lähestyä. He lähestyvät itse.

    • ikävä totuus

      Mutta oppivat pian olla lähestymättä koska saavat aina pakit.

    • Ex PUA

      Jep, no näinhän tuo hieman menee.

      Kaunis nainen voi olla kultainen tai sitten ihan jotain muuta, se kauneus ei nyt ole tae kumpaankaan suuntaan.

      Myös se pointti pään sisäisestä maailmasta on totta.

      Ongelma onkin vain siinä, että tuosta syntyvä pelko voi olla varsin lamauttavaa, ja voi myös muuten vetää pään tyhjäksi ajatuksista.

      On ihan tieteellisesti tutkittu, että kaunis nainen vaikuttaa miehen aivotoimintaan kuin "huume".

    • Mulla jokin vika, olen kiinnostunut baarissa naisista josta moni muukin mies on kiinnostunut.
      Naiset joista mut miehet eivät ole kiinnostuneita yleensä mä heitää vältelen.

      • Sama naisilla baareissa vältetään sellaisia miehiä, joista muut eivät kovin ole kiinnostuneita.
        Saisivat huonon mainen, jos kiinnostuisivat.
        Tämä tapaa taida olla baareissa yleistä.


      • aamutuiman arvio

        Ulkonäkösi keskitaso plus, hyvännäköinen miinus kuvassa, kampauksella voi tehdä noilla kasvoilla paljon. Onnistuuko pokaamisesi?


      • Arvotonko?
        ruusy kirjoitti:

        Sama naisilla baareissa vältetään sellaisia miehiä, joista muut eivät kovin ole kiinnostuneita.
        Saisivat huonon mainen, jos kiinnostuisivat.
        Tämä tapaa taida olla baareissa yleistä.

        Olen usein kauniiksi kehuttu mutta en saa iskuyrityksiä tai huomiota miehiltä kun kuljen esimerkiksi kadulla. Olenko minä nyt sitten miesten mielestä arvoton koska en saa muilta miehiltä huomiota?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe