Miksei pojat osta joululahjoja kavereilleen?

miksei?

Näihin aikoihin tytöt ostelevat lahjoja kavereilleen ja antavat luokassa, poikien kohdalla näin ei ole, mutta miksi? En ole havainnut koskaan että poika ostaisi kaverilleen joululahjan.

31

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruskeanreiänritari

No se on aika homoa antaa toisel joku suklaasydänrasia.

• ei järkeä

Miksi ostaisi?

• Miksei?

Jaa no kerroppas miksivanhemmat ostavat sinulle? Ei järkeä.

• Miksei? kirjoitti:

Jaa no kerroppas miksivanhemmat ostavat sinulle? Ei järkeä.

Ryhmäpaine. Kaikki muutkin vanhemmat ostavat.

• Miksei?
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ryhmäpaine. Kaikki muutkin vanhemmat ostavat.

Paskat

• HeKeKee

Koska se leimattaisiin hintiksi. Mut mun kaveri anto kyllä mulle lahjan. :3 Hintti. Lol ei ees.

• pökäle55

meijän luokalla on muutamia poikia joita olen pitkään epäillyt homoiksi. Nyt menivät vielä ostamaan toisilleen joululahjoja.

• Miksei?

Arvasin että pojat alkavat vetämään viivan maahan että se olisi homoa. Hävettää elää tässä sukupuolessa.

• 17v

Kyllä mun kaveri osti mulle joululahjan ja mä sille. Tosin vaan se on meistä poika, eli onko se sitten "sallittua" ostaa kaverille lahja, jos kyseessä on tyttö?

• Joo mutta sittten voi tulla semmosta toisenlaista juorua.

• en leimaa ketään

Se johtuu taas kerran siitä että leimataan homoksi. Niin tytöt kuin pojatkin leimaa.
      Sama juttu siinä tanssimisjutussa mikä oli tääl vähän aikaa sitten.

Ihmiset on niin vitun lyhytnäköisiä ja uuttapaheksuvia että huhhuh. Mitä tahansa normaalista poikkeavaa paheksutaan.

• paspää!

Kröhöm hei tyhmä likka!?! Ei tytötkäää osta en mä ainkaa eikä mun kaverit ei tarttee!

• Saiturin joulu

Pojat on tässä asiassa huomattavasti fiksumpia. Poikien porukat on usein tosi isoja, joten lahjoihin menisi kymmeniä euroja ja silloinkin saisit annettua vain krääsää, jota kukaan ei oikeasti halua ja jonka kaikki heittävät roskiin heit kun silmä välttää. Tästä syystä on paljon mukavampaa kaikille kun ne lahjat jätetään kokonaan välistä. Jos joulun henkeä haluaa porukalleen levittää niin tuo vaikka pipareita porukan kesken jaettavaksi.

On ihan eri asia ostaa parille kaverille lahja kun taas poikien tapauksessa se helposti tarkoittaa kaikkia luokan poikia. Oman kokemukseni mukaan pojat ovat myös huomattavasti pihimpiä, mutta ehkä olen vain törmännyt saitureihin. Tekstistä voi varmaan päätellä, että olen minäkin varsin saita vaikka tyttö olenkin.

• Miksei?

Miehet ovat pihejä kaiken suhteen kuten rahan ja niitä on kaikkialla. Itse ostaisin joululahjoja niille jotka ovat tärkeitä, en kaikille.

• maksan kaiken

Miehillä menee kaikki rahat siihen tyttöystävän lahjaan ja tarpeisiin.

• miksei?

Alkoholiin ja ajoneuvoihin se raha menee, mutta silti se on naisen syytä niinkuin kaikki.

• Tyttö-95

Ihmettelen, miksi se on noloa Poikine kohdalla? Eihän tyttöjäkään leimata "lesboiksi". Huoh! Sehän tarkoittaa vaan sitä miten mukava ja hyväsydäminen ihminen on!

• sturmgeweher

Joulu on kapitalistinen kulutusjuhla ja heikkouskoiset naiset menee monesti lankaan... Ainakin jos ostaisin omalle kaverille joululahjan olisi eaktio "mitä vittua" luokkaa... Ja jos välittää toisesta ja haluaa ilmaista sen tee se sanoin ja teoin älä puhtaalla materialla...
        Nykyiseen materialistiseen kulutusyhteiskuntaan lievästi tympääntynyt jamppa

• pelle9813142

Jotenkin tuntuu tyhmältä että kaveri ostaa jotain minulle lahjaksi ja minä jotain sille, molemmat voidaan ostaa itse se mitä tarvitaan.

• Miksei?

Jos tiedät että pelkkä kortti riittää.

• mukko

Ei mikään lahja tee susta parempaa ihmistä tai ystävää. Ja olis se vähän kiusallista

• miksei?

Kylmää, en ole väittänyt että tekeekö mutta se on hieno ele.

• hih :3
        miksei? kirjoitti:

Kylmää, en ole väittänyt että tekeekö mutta se on hieno ele.

Mun mielestä pojat voi antaa toisilleen joululahjoja vapaasti, mutta empä oo vielä kenenkään nähny antavan.
        Ite annoin parille kaverille joululahjan, ja sain heiltä kans joululahjan.
        Ja yks poika anto mulle joululahjan, oli oikee body shoppiin menny sitä ostaan :)
        Toinen sano tekevänsä mulle kortin ja antavansa sen jouluaattona..:)
        Kivoja eleitä mun mielestä, painotan sitä että joulu on hyvä tekosyy antaa lahja ihastukselle ;)
        Koittakaa ihmeessä pojat, ja miksei tytötki..
        Luulis toimivan ainaki jollain tasolla.
        HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! :3
        Terkuin: 13w tyttö

• Mehmetti

Koska, Ha gayy!

• Ei tärkeää

En itsekkään ikinä ole ostanut kavereille joululahjoja ja tyttö olen. Monet ostavat kavereilleen, mutta en minä vaan koe sitä tärkeäksi.
      Ystäväni ovat minulle hyvin rakkaita, mutta ei minun tarvitse ostaa heitä lahjoilla. Aloitukseen vastaten:
      Tällainen käytös leimataan homoksi.

• mukko

Tässä viel yksi juttu. Ostan lahjat perheelle, niin onko se niin justinsa varsinkin kun on vaan yksi paras kaveri jolle tuon tuliaisia esim laivalta.(Viimeksi 16 kinder buenon pakki). Että pakko sanoa et miksi juuri jouluna pitäisi sitten antaa lahja?!. Kyllä ne kaverit tajuu et oon niiden kaveri vaikken ostais just jtain muovista joulupukkia. Koska tiedän et jos ite saisin jotain sellasta roskiin menis. Ja tarjoon kavereille syötävää ja juotavaa ympäri vuoden niin KYLLÄ SEN VATTU PITÄÄ RIITTÄÄ!

• Miksei?

Vai tarkoittaako se että miehet ovat ahneita, pihejä ja saitoja rahan suhteen.

• ,jcfhy

ostin parhaalle poikaystävälleni kaalimadon.vasta lahjaksi sain frendiltäni muikean hymyn.hyvää joulua.lämmitti sydäntä.onhan hän paras kaverini.

• ihminen1

Koska raha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe