Karismaattiset - petoksen tiellä

Jotain tolkkua

Luin Wikistä juuri Benny Hinnistä, joka on näitä karismaattisten suuria evankelistoja ja TV7:n tähtiä, millaisia rötöstelyjä hän on tehnyt. On käsittämätöntä kun ihmiset uskovat tälläisiin ja täälläkin karismaattista liikettä mainostetaan jalovaarojen ja mellerien avulla.

Jos et usko googlaa Benny Hinn

15

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyfg

      Aika vyörytysyritystähän tämä tt11:n ja kumppanien toiminta on ollut mutta ehkäpä se on kääntynyt jo tekijöitään vastaan. Ainakaan sillä ei juuri muuta merkitystä ole kuin ehkä heidän omalle muutaman hengen hyvä veli porukalle jonkinlaisena rituaalisena temppuna.

    • puolesta toden

      Yhtään puolueettomasti todistettua parannusta ei näissä karismaattisten kekkereissä ole koskaan tapahtunut vaikka niin jatkuvasti täälläkin väitetään.

    • Jotain tolkkua sanoi :
      Luin Wikistä juuri Benny Hinnistä, joka on näitä karismaattisten suuria evankelistoja ja TV7:n tähtiä, millaisia rötöstelyjä hän on tehnyt.
      _________
      Benny on suuri eksyttäjä joka haki voimansa kuolleitten ruumiista.

      • Jotain tolkkua

        Näin minäkin olen käsittänyt.

        Odotin myös joitain näitä omia karismaatikkoja keskusteluun mutta ei vain näy.

        Taitaa olla liian arka paikka.


      • Jotain tolkkua kirjoitti:

        Näin minäkin olen käsittänyt.

        Odotin myös joitain näitä omia karismaatikkoja keskusteluun mutta ei vain näy.

        Taitaa olla liian arka paikka.

        Jotain tolkkua sanoi :
        Näin minäkin olen käsittänyt.

        Odotin myös joitain näitä omia karismaatikkoja keskusteluun mutta ei vain näy.

        Taitaa olla liian arka paikka.
        ______________
        Me emme tarvitse näitä Benny Hinnejä yhtään mihinkään vaan he tarvitsevat
        rahojamme.


      • Jotain tolkkua
        pertsa2012 kirjoitti:

        Jotain tolkkua sanoi :
        Näin minäkin olen käsittänyt.

        Odotin myös joitain näitä omia karismaatikkoja keskusteluun mutta ei vain näy.

        Taitaa olla liian arka paikka.
        ______________
        Me emme tarvitse näitä Benny Hinnejä yhtään mihinkään vaan he tarvitsevat
        rahojamme.

        Oikein. Antakaamme liikenevät rahamme vaikkapa avun tarpeessa oleville!


      • Jotain tolkkua kirjoitti:

        Oikein. Antakaamme liikenevät rahamme vaikkapa avun tarpeessa oleville!

        Jotain tolkkua sanoi :
        Oikein. Antakaamme liikenevät rahamme vaikkapa avun tarpeessa oleville!
        _______________
        Aivan niin.
        Varmasti melko monellakin on joku ihminen tiedossa joka ei oikein pärjää tässä
        viidakossa ja joka olisi kaikenlaisenkin avun tarpeessa.
        "Minkä teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle."


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Jotain tolkkua sanoi :
        Oikein. Antakaamme liikenevät rahamme vaikkapa avun tarpeessa oleville!
        _______________
        Aivan niin.
        Varmasti melko monellakin on joku ihminen tiedossa joka ei oikein pärjää tässä
        viidakossa ja joka olisi kaikenlaisenkin avun tarpeessa.
        "Minkä teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle."

        Tässä PERTSA on vihdoin samaa mieltä kuin minäkin.


    • katsotaan
      • Ettei unohdu

        Meller on tuomittu talousrikoksista.


      • tosiasia tämäkin
        Ettei unohdu kirjoitti:

        Meller on tuomittu talousrikoksista.

        Meller on myös kuulemma profetioinut että Suomeen tulee nälänhätä 1982. Ei tullut!


    • lokatiivi

      tosi on!

      Mellerhän on Hinnín ihailija, kustantanut tämän teoksiakin mairein suositussanoin.
      Kuin p... ja p...!

      • tosi on! sanoi :

        Mellerhän on Hinnín ihailija, kustantanut tämän teoksiakin mairein suositussanoin.
        Kuin p... ja p...!
        _______________
        Tuolta Benny haki voitelunsa :

        http://www.kristitynfoorumi.fi/bennyhinn1.htm
        "Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt tänä torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa... en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. Hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan sen molemmin puolin seisoivat yli kaksi metriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri... tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena, tunsin valtavan voitelun kun olin siellä... Jumalan voima tuli ylleni... uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista... te, te, teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtavaa. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun ovat käyneet haudalla. He paranivat täysin Jumalan voimasta..."


      • Karismaatikko vastaa
        pertsa2012 kirjoitti:

        tosi on! sanoi :

        Mellerhän on Hinnín ihailija, kustantanut tämän teoksiakin mairein suositussanoin.
        Kuin p... ja p...!
        _______________
        Tuolta Benny haki voitelunsa :

        http://www.kristitynfoorumi.fi/bennyhinn1.htm
        "Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt tänä torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla. Se on lähellä Aimeen hautaa... en koskaan unohda mitä näin Aimeen haudalla. Se oli uskomattoman dramaattista. Hän oli sellainen nainen, että hänen haudallaan sen molemmin puolin seisoivat yli kaksi metriset enkelit kumartuneina haudan puoleen ja kultainen ketju ulottui haudan ympäri... tuntuu uskomattomalta, että joku voi kuolla ja enkelit seisovat haudan vierellä kumartuneena, tunsin valtavan voitelun kun olin siellä... Jumalan voima tuli ylleni... uskon voitelun lähteneen Aimeen ruumiista... te, te, teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin. Se on valtavaa. Olen kuullut ihmisten parantuneen kun ovat käyneet haudalla. He paranivat täysin Jumalan voimasta..."

        Onhan kuolleissa luissa voimaa ja voitelua. Todistaahan sen Raamattukin.
        Elisan hauta ja henkiinherännyt kuollut.
        2.Kun.3:20,21


        Haastettuna karismaatikkona parantumisista:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860556#comment-42662910
        jossa viimeisen lauseen tulkinta testissä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/207744#comment-65139983


      • Karismaatikko vastaa kirjoitti:

        Onhan kuolleissa luissa voimaa ja voitelua. Todistaahan sen Raamattukin.
        Elisan hauta ja henkiinherännyt kuollut.
        2.Kun.3:20,21


        Haastettuna karismaatikkona parantumisista:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860556#comment-42662910
        jossa viimeisen lauseen tulkinta testissä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/207744#comment-65139983

        Karismaatikko vastaa sanoi :
        Onhan kuolleissa luissa voimaa ja voitelua. Todistaahan sen Raamattukin.
        Elisan hauta ja henkiinherännyt kuollut.
        2.Kun.13:20,21

        13:21 Ja kerran, kun he haudatessaan erästä miestä näkivät partiojoukon, heittivät he miehen Elisan hautaan ja menivät matkoihinsa. Kun mies kosketti Elisan luita, virkosi hän ja nousi jaloilleen

        Mitään henkiinherättämistä ei varta vasten haettu vaan se oli yksinomaan
        Jumalan teko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe