Ystäviä Hyvinkäältä ja lähialueilta?

kavereitaetsimassa87

Löytyykö täältä yhtään kaveria/ystävää, jonka kanssa voisi tehdä jotain yhdessä tai vain jutella? Eli esim. käydä leffassa, kahvitella kahvilassa (vaikka en juokaan kahvia), shoppailla tai muuta vastaavaa. Ja ihan ikään tai sukupuoleen katsomatta, kunhan meillä on jotain yhteistä .

Olen 26 v. mies Hyvinkäältä, jolta ei juurikaan kavereita löydy. Yksin tulee vapaa-aika vietettyä. Harrastuksiin kuuluu leffojen ja sarjojen katselu, musiikin kuuntelu välillä sekä videopelien pelaaminen. Tietokoneella tuleekin istuttua suurin osa ajasta, koska ei ole ketään jonka kanssa voisi minnekään lähteä tai mitään tehdä.

Tällä hetkellä opiskelen vielä mutta töitä tulee tehtyä siinä ohella. Ja eipä sieltäkään ole löytynyt kunnon kavereita, puolituttuja vain. En ole facebookissa, joka on varmaan edesauttanut tätä. Aina on jäänyt ulkopuoliseksi. En myöskään juurikaan juo, joten bileet eivät ole kiinnostaneet.

Osoitteeseen [email protected] saa olla yhteydessä :)

1

149

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Kiinnostaisko 37v mies Vantaalta kaveriksi`?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3298
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1063
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      44
      979
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      835
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      73
      697
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      93
      674
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      49
      653
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      585
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      46
      566
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      90
      544
    Aihe