Noin yleensä? Entä hengellisien, uudestisyntyneiden seksirikollisten?
http://vanhemmat.com/phpbb/viewforum.php?f=25
Saako seksirikollisten nimiä paljastaa
21
1781
Vastaukset
- Come home
Entä nokialaiset hengelliset isät?
- kuluu Helluntalaisuu
Ei. Riittää kun keskustelemme jumalattomista ihmsistä ja erikoisesti Luterilaisen kirkon jäsenistä. Olemmehan helluntalaisuus palstalla.
Helluntalaisuuteen liittyy auttaa lähimmäistään ja siten lähi rikollista tulee suojella.
- leeviläinen
Esim. julkisen oikeusjutun yhteydessä esille tullut rikosnimike sekä tekijän nimi on joskus päässyt jopa lehtien etusivullekin. Mutta uskoontulleen entisen kriminaalin nimet harvemmin.
Ei liene suotavaa, että ilman pätevää syytä esim. entisen kriminaalin historian tapahtumia aletaan yleisesti ruotimaan, koska ne on historiaa aivan samoin kuin siivosyntistenkin ovat.
Mikäli joku laittaa jonkun seksirikolliseksi epäilemänsä nimen yleiseen mediaan, hän on myös velvollinen todistamaan todeksi asiansa omalla nimellään varustautuen. - Ei valkeuteen....
Tänä päivänä rikollisten ihmisten nimiä ei saa paljastaa. Samoin rikollisten ei tule paljastaa kasvojaan oikeussalissa istunnon aikana, ettei sivulliset ihmiset heitä yhdistäisi kyseiseen rikokseen.
Taas uhrin nimen saa julkaista ja samoin uhrin kuvat. Tämä ei ole rikollista toimintaa. Uhrista saa keskustella, mutta ei rikollisesta.
Helluntaiseurakunta tekee aivan oikein, ettei anna kirjoitella rikollisesta saarnaajastaan ja siten ei ihmiset yhdistä rikosta ja henkilöä. Rikolllisia tulee salata ja suojella salatuimpaan saakka ja tässä helluntai seurakunta on onnistunut erinomaisella tavalla.
Rikollisia tulee suojella, ei uhria. Elämmehän sivistyneessä valtiossa. - vchjhgjhgjh
Järjetöntä touhua. Tämä maa on täynnä seksirikollisia, jos Jumalan lait otetaan huomioon. Pitäis mielummin kaikki pettäjälutkat ja niiden rakastajat viedä roviolle...
- laki...
Ei ei ei. Ei roviolle, vaan salaammalla vielä paremmin asioita. Näin puhdistetaan pöytä ja koko suomi on perheystävällinen maa.
Tulisi säätää laki, miten rikoksen ilmianto on juuri rikos . E rikos, jonka rikoksen tekijä tekee.
- come home daddy
NOkialainen hengellinen isä soitti akustista kitaraa Riku Rinteen kanssa.
- ehkä näin
Jep. molemmat joutuvat samallaisen Tuomarin eteen. Tämä seksirikollinen, ja nimenpaljastaja, farisealainen. Kummatkin on tuomion alaisina iankaikkisen tuomion ja kidutuksen alaisina. Eli kun kivitätte, heitelkää toisianenne samalla, sillä tuomitsette itsenne.
Toisaalta, hyvin voisitte kirjoittaa, että tuomitsen herra tai narri XXä n rikoksesta ja minä myös tällä kirjoituksellani tuomitsen itseni Jumalan edessä kadotukseen, koska olen niin fariseus, että voin tuomita tuon rikollisen, koska en ole samanlainen kuin hän. Olen parempi, teen vain toisenlaisia syntejä.
ja pistät nimesi julkisesti alle.
Voi teitä siivilän pitäjät, kamelinko meinasitte pistää siivilänne läpi, ainakin näyttää siltä!=?- X-(
Ja sitäpaitsi, lapsen vikahan se oli, kun rakkautta niin halusi. Kyllä hyvä-veli ymmärtää.
- Rea Aalto
ehkä näin
26.12.2013 19:56
0
Sulje
Jep. molemmat joutuvat samallaisen Tuomarin eteen. Tämä seksirikollinen, ja nimenpaljastaja, farisealainen. Kummatkin on tuomion alaisina iankaikkisen tuomion ja kidutuksen alaisina. Eli kun kivitätte, heitelkää toisianenne samalla, sillä tuomitsette itsenne.
Toisaalta, hyvin voisitte kirjoittaa, että tuomitsen herra tai narri XXä n rikoksesta ja minä myös tällä kirjoituksellani tuomitsen itseni Jumalan edessä kadotukseen, koska olen niin fariseus, että voin tuomita tuon rikollisen, koska en ole samanlainen kuin hän. Olen parempi, teen vain toisenlaisia syntejä.
Voi teitä siivilän pitäjät, kamelinko meinasitte pistää siivilänne läpi, ainakin näyttää siltä!=?
Kevyestipä suntaudut siihen, kun lapsen elämä on pilattu kokonaan pedofiilin tekojen seurauksena! Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi ollut Timo Puustellin uhri?
Äläkä uhkaile Raamattua manipuloiden, nimet pitää julkaista ja kuvankin olisi laitettava varoitukseksi sellaisesta siasta joka alaikäisiin sekaantuu! - Rea Aalto
Rea Aalto kirjoitti:
ehkä näin
0
Sulje
Voi teitä siivilän pitäjät, kamelinko meinasitte pistää siivilänne läpi, ainakin näyttää siltä!=?
Kevyestipä suntaudut siihen, kun lapsen elämä on pilattu kokonaan pedofiilin tekojen seurauksena! Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi ollut Timo Puustellin uhri?
Äläkä uhkaile Raamattua manipuloiden, nimet pitää julkaista ja kuvankin olisi laitettava varoitukseksi sellaisesta siasta joka alaikäisiin sekaantuu!Niin, unohtui sanoa, kun palstan keskustelu on helluntailaisuudesta, että
Timo Puustelli joka tuomittiin seksirikoksesta on helluntaisaarnaaja! - Näin tai en
Ehkä näinkin voi joskus tulla synnintuntoon ja oikeaan uskoon. Sitten ei hän puolusta vääryyden tekijää, anna vääriä tuomiota ja uskaltaa olla puolustamatta karismavehkeilijöitä.
- Ae Reelto
Rea Aalto kirjoitti:
Niin, unohtui sanoa, kun palstan keskustelu on helluntailaisuudesta, että
Timo Puustelli joka tuomittiin seksirikoksesta on helluntaisaarnaaja!Äläkä valehtele Timo Puustelli ei ole helluntaisaarnaaja.
- "ehkä näin"" kyllä
Rea Aalto kirjoitti:
ehkä näin
0
Sulje
Äläkä uhkaile Raamattua manipuloiden, nimet pitää julkaista ja kuvankin olisi laitettava varoitukseksi sellaisesta siasta joka alaikäisiin sekaantuu!Niin, Rea- sinä vaakakupin pitäjä. En puhukaan "" ehkä näin kirjoittajana"" uhria vastaan, vaan kelvottomia tuomareita vastaan. Olen itse uhri, istunut tämän oikeusjärjestelmän kuultavana, jossa rikospoliisi sanoi, että toivon, että saat elämäsi rakennettua.
Mutta, katson sitä, millä te fariseukset mittailette ja tuomitsette, mukamas kaikkitietävänä ja kannatte nuttujenne tupsuja, sekä viittanne liepeitä leveästi.
Tuomarina tuomarinpaikalla, tuomiten mikä liikkuu, näkemättä omaa syntisyyttä.
Eli olette sokeita ihmisiä, tulette minullekin mittaamaan ja julistamaan tuomionne.
- Mohikaani-27
Kylwä luterilaistnn pappien synnith saa pljastaa kun ovt lapsikastettuja!
- Kahimoonis-72
Eikös heppu ollut aikoinaan Isossa Kirjassa raamattuopissa ja ties miten päin onkaan kastettu? Vaikka ihan uskovien hukutuskastettu...
- Puksipuu
Ei missään tapauksessa, mikäli ovat helluntailaisia tai roomalaiskatolisia!!!
- Totuuus esille vaan
Mitä sitä lupaa kysymään rikollisilta. Kyllä jokainen jolla on oikeasti oikeudentuntoa tajuaa mikä on väärin ja mikä huijausta. Ihmiset jotka sallivat lasten hyväksikäytön ovat paatuneita väärintekijöitä ja velvollisuutemme on tuoda valoon kaikki se mikä salaa pimeässä tehdään.
Minua tympii tämä uskovien maailma jossa ne jotka oikeasti tarvitsevat suojelua ja apua jätetään heitteille ja väärintekijöitä paapotaan. - ehkä näin
VOI TEITÄ SUURIA FARISEUKSIA, KUN TEILLE TULLAAN MITTAAMAAN, MITATAAN SYNTINNE MUKAAN. KÄÄNTYILETTE JA TUOMAROITTE.
HÄVETTÄISI KYNÄNNEJÄLKI.
(viivat hiekassa) - Myllynkivisyvämeri
Se, joka nimet ja kuvat salaa, on osallinen samaan rikokseen. Tätä tarvitse edes kysyä!
- Naisen oikeudet
Ei saa. Nykyistä "seksilakia" voidaan tulkita siten, että jokainen mies on syyllistynyt seksirikoksiin. Myös jokainen yhdyntä voidaan lain puitteissa tulkita raiskaukseksi. On ihan naisesta kiinni miten hän haluaa asian nähdä. Naisella on oikeus myös takautuvasti tehdä yhdynnöistä rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 120753